Autor: | krzysztof.ka [ 03 Maj 2017 20:58 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Katowice Centrum Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Superior (1 kategoria wyżej), voucher na drinka, wstawka powitalna bez listu. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna ze śniadaniem, wykupiona kolacja w internetowej promocji, pobyt dwudniowy Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Mam mieszane uczucia co do tego hotelu, szczegóły poniżej Inne uwagi: jest to druga wizyta w tym hotelu. Upgrade o jeden poziom, pokój dość wysłużony, brudna wykładzina. Wstawka bez listu powitalnego, jednak całkiem lepsza niż rok temu. Tym razem były to winogrona, wafel, czekoladka i orzeszki w waflowym kufelku pokrytym kuwerturą w środku. Łazienka czysta, pokojówka dbała o pokój, na drugi dzień dostałem nowe kosmetyki, dwie butelki wody, uzupełniono kawę i herbatę. Na recepcji ograniczona obsada, musiałem czekać na recepcjonistkę kilka minut przy meldowaniu się i wymeldowywaniu. Zgrzyt przy wymeldowaniu, w systemie hotelu na moim profilu są dane osobowe obcej osoby, nie dostałem skorygowanej faktury, bo koleżanka od LCAH będzie dopiero na nocnej zmianie, itp. Zadałem pytanie, czy jak przestaną obowiązywać vouchery, czy obca osoba będzie mogła korzystać z moich punktów, skoro do profilu można wstawić dane obcej osoby, nie otrzymałem odpowiedzi. Śniadanie było urozmaicone, smaczne, można najeść się do syta, dużo ciast i owoców. Śniadanie miałem w cenie pokoju przy stawce, więc nie narzekam, ale nie jest warte 49 złotych płatne osobno. Kolacja z menu (dwa dania: przystawka i główne, lub główne i deser) zawierało w karcie tylko trzy dania do wyboru; zupa żurek, żeberka jako drugie i lody jako deser. Wybrałem zupę i drugie. Dania smaczne, ale mały wybór, jakby mi nie pasowało, to mogłem wybrać tylko dania do 48 PLN z karty, czyli wybór prawie żaden. Jak ktoś przyjeżdża wieczorem i nie jest wybredny, to taka propozycja jest dobra. Ogólnie obsługa jest miła. Mimo zadowolenia na poziomie 6 w skali 10 punktowej, myślę, że hotel wybiorę jeszcze raz. |
Autor: | Garmond [ 04 Maj 2017 00:18 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: MERCURE RIGA CENTER Twój status w programie lojalnościowym: PLATINIUM Rodzaj zarezerwowanego pokoju: STANDARD Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju superior, czekoladki, mała buteleczka Balsamu (alkohol), welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: TAK - szczegóły poniżej Inne uwagi: Bardzo przyjemny hotel 4*. Położony w ścisłym centrum, tuż obok dworca. Pokój może niezbyt duży, ale zadawalający - w środku ekspress do kawy i czajnik do przygotowania herbaty. Śniadania obfite - co bardzo doceniam: kucharz przygotowujący potrawy z jajek wedle życzenia. Miła obsługa - w ramach pobytu otrzymałem darmowy parking na cały dzień pobytu po wymeldowaniu. |
Autor: | Pacik76 [ 04 Maj 2017 08:46 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Novotel Deira City Centre Dubai Twój status w programie lojalnościowym:Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Welcome Drink tylko dla dorosłych Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):NA Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel bardzo dobrze położony - blisko lotniska i bardzo blisko stacji metra oraz centrum handlowego. Czysto, smacznie. Wi-Fi działa dobrze. Obsługa - zależy jak się trafi. Najgorzej podczas śniadań, gdyż jawnie faworyzują osoby z ciemniejszą karnacją. Na recepcji przeważnie ok, chociaż przy recepcji usilnie chciano ode mnie ponownej zapłaty. Za to najgorzej było przy tzw. wczesnym śniadaniu. Dzień przed wyjazdem zapytałem co ze śniadaniem, jeśli muszę opuścić hotel po 5:00, a serwują je od 6:30. Myślałem, o jakimś Lunch Boxie, ale pani powiedziała, że są serwowane wczesne śniadania i będzie ok. Rzeczywistość zweryfikowała jej zapewnienia, gdyż wczesne śniadanie dla naszej czwórki ograniczyło się do 3 małych soczków, resztki kawy oraz 5 maluśkich croissantów. To wszystko co było przygotowane. W bliźniaczym Ibisie, niby gwiazdkę niżej i taniej wybór był o wiele większy, w tym: owoce, wędliny i pieczywo. Generalnie hotel można polecić, bo serwis sprzątający czy niezwykle pomocny concierge spisały się na medal. Inne uwagi:Warto brać pokoje z widokiem na basen i wysoko. Eliminują hałas z ulicy czy samolotów. |
Autor: | Garmond [ 04 Maj 2017 12:34 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: MERCURE MARIAMPOLE (LITWA) Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoku Superior, welcome drink, kilka ciasteczek jako wstawka Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty + niewielka dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:TAK Inne uwagi: Hotel zlokalizowany w centrum miasta Mariampole ok. 25 km od granicy z Polską, skąd można udać się do Wilna lub Kowna i na północ do Łotwy lub Estonii. Wysoki (8 pięter), z bezpłatnym (niestrzeżonym) parkingiem. Tuż obok kilka sklepów, w tym dosyć duże centrum handlowe. Przyjemny widok w wysokich pięter na Mariampole. Pokoje duże (Superior), wygodne łóżko, wanna w łazience. Niewielki minus za śniadania: mało pozycji w menu i podane były w niewielkiej salce na góra 20 miejsc siedzących. Ciekawostką jest fakt, że hotel uznawany jest jako SPA i można podciągnąć nocleg w Places (mi pomógł w uzyskaniu odznaki SPA Lover). Poleciłbym wszystkim którzy udają się do państwa nadbałtyckich i chcą się przenocować po stronie litewskiej. |
Autor: | Andi [ 04 Maj 2017 13:35 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Mercure Cieszyn Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade pokoju do superior na najwyższym piętrze czyli drugim ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak Inne uwagi:Hotel dosyc daleko od centrum, za to bardzo blisko drogi ekspresowej do Czech, budynek dwu piętrowy. Sporo darmowych miejsc parkingowych. Sam pokój przyjemny wyposażony we wszystko co potrzeba, woda, herbata, kawa, ekspres do kawy na kapsułki. Pomimo że było duże obłożenie związane z weekendem majowym to było cicho i spokojnie |
Autor: | Garmond [ 08 Maj 2017 11:11 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: IBIS STYLES RIGA Twój status w programie lojalnościowym: PLATINIUM Rodzaj zarezerwowanego pokoju: STANDARD Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Standard Family Suite, welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty+niewielka dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): BRAK Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jak najbardziej Inne uwagi: Zacznę od minusów: położenie hotelu - niezbyt ciekawa, fabryczna część Rygi (na północy), ok. 4 km od centrum (500 metrów do przystanku autobusowego). Teraz superlatywy: wysoki, z restauracją na ostatnim piętrze, z przepięknym widokiem na całą Rygę. Całkiem przyjemne śniadania, ale bez dużego wyboru. Pokój jaki otrzymałem składał się z dwóch pomieszczeń - saloniku z kanapą i sypialni, oraz z dużej łazienki z wanną. Tuż obok hotelu jest darmowy - strzeżony - parking. Dużą zaletą są atrakcyjne ceny - bez dużego wyprzedzenia singiel to koszt ok. 160 PLN ze śniadaniem. Ciekatowstką, że w pokoju nie było wstawki (po raz pierwszy mi się to zdarzyło). |
Autor: | mertka [ 08 Maj 2017 11:13 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
W ibis wstawka nie obowiązuje, tak samo upgrade, ale jak dali to już indywidualna decyzja hotelu |
Autor: | Garmond [ 08 Maj 2017 13:47 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nie zgadzam się. W IBISach zazwyczaj czekał ma mnie jakiś drobiazg (najczęściej na Ostrobramskiej Rafaello). |
Autor: | krymek [ 08 Maj 2017 13:51 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
To, że czekał, to już indywidualna polityka hotelu. Nie jest to wymóg programu Le Club Accorhotels. |
Autor: | hubson [ 08 Maj 2017 14:30 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Gdyby nie status to by nie było upgrade`u. Nie czepiajmy się niepotrzebnych spraw ![]() |
Autor: | krzysztof.ka [ 08 Maj 2017 14:35 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Garmond napisał(a): Nie zgadzam się. W IBISach zazwyczaj czekał ma mnie jakiś drobiazg (najczęściej na Ostrobramskiej Rafaello). Zazwyczaj to nie zawsze, jak sam twierdzisz. Poza tym, na stronie Accora dokładnie wszelkie przywileje mówią czego można się spodziewać. Akurat w upominek VIP, bo tak jest określana wstawka, nie obowiązuje w Adaggio, Ibis i Ibis Styles. Możesz się zgadzać lub nie, ale takie są zasady. Zawsze możesz zmienić ulubioną sieć na Best Western, tam jest dużo przywilejów na papierze, a nawet te zapisane nie są przestrzegane. I nic nie zrobisz. |
Autor: | invasion [ 08 Maj 2017 14:55 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@Andi już wiem, kto mi zabrał upgrade w Cieszynie ![]() ![]() Nazwa hotelu:Mercure Cieszyn Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: słodka wstawka + piwo, welcome drink, wcześniejszy check in, późny check out, szlafrok + kapcie jako upgrade pokoju -dla mnie jak najbardziej ok Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie tak Inne uwagi: Dobra lokalizacja, 25 minut szybkim spacerem do Rynku/Zamku bądź 10 minut autobusem 22 (do przystanku z 4 minuty). Rezerwację zrobiłam ok 2 tygodnie przed przyjazdem, płatność w hotelu voucherami. Dzwonię dzień wcześniej, niestety obsługa nie była w stanie odnaleźć mojej rezerwacji. Wysłałam maila, miał się ktoś ze mną skontaktować, niestety musiałam sama dzwonić po godzinie i się upominać. Na szczęście rezerwacja znaleziona (w tym czasie trwał festiwal i wszystko wymiecione). Wszystko później na plus, dobre śniadanie, bardzo uprzejma obsługa (miałam pokój na 10, mimo pełnego obłożenia), późny check out. --- Nazwa hotelu:Mercure Bydgoszcz Sepia Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju privilege, słodka wstawka + piwo, wcześniejszy check in Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Raczej tak Inne uwagi: Nocleg tuż po świętach, obłożenie znikome - w związku z tym śniadanie na życzenie. Poprosiłam o owsiankę i niestety było to jedno z najgorszych śniadań, jakie jadłam gdziekolwiek. Na szczęście ogólnodostępne owoce + soki + słodkości dały radę. Rezerwacja była opłacona wcześniej, więc w takiej sytuacji zazwyczaj oddaję/wrzucam kartę i wychodzę, tutaj recepcjonistka koniecznie chciała sprawdzić, czy tak jest. Wg niej śniadanie nie było wcześniej opłacone. Zaskoczyło mnie to mocno i w związku z tym, że w ciągu 3 minut nie potrafiłam znaleźć potwierdzenia rezerwacji ze śniadaniem, pozwoliłam na obciążenie karty (nie miałam czasu na wyjaśnienia na miejscu z powodu odjeżdżającego za chwilę pociągu). Rezerwacja znalazła się 2 minuty po wyjściu z hotelu. ![]() ---- Nazwa hotelu:Mercure Toruń Centrum Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink (bar? zamknięty, a wyjeżdżałam wczesnym rankiem, więc obsługa zaproponowała coś spod lady - wzięłam sok) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Raczej tak Inne uwagi: Dobra lokalizacja, ale dojazd późnym wieczorem komunikacją sprawił mały problem. Otoczenie hotelu średnie, sam hotel też ma już swoje lata. Rezerwację robiłam tego samego dnia, więc pewnie to uzasadnia brak jakiejkolwiek wstawki. Za punkty ok, ale za gotówkę na kilka godzin raczej wybrałabym już coś innego. |
Autor: | Anonymous [ 15 Maj 2017 21:19 ] | |||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | |||
Nazwa hotelu: IBIS Hong Kong Central and Sheung Wan Twój status w programie lojalnościowym: PLATINIUM Rodzaj zarezerwowanego pokoju: STANDARD Inne uwagi: przy zakupie biletu na MTR Airport Express dostajemy gratis shuttle bus do/z Hong Kong Central - Ibis.
|
Autor: | mertka [ 15 Maj 2017 23:12 ] | ||||||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | ||||||
Nazwa hotelu:Mercure Kasprowy Zakopane Twój status w programie lojalnościowym:platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:pokój deluxe Przywileje otrzymane w związku ze statusem:apartament deluxe, wstawka makaroniki i miód pitny, 2 x drink powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Część hotelu, która doczekała się remontu robi świetne wrażenie. Apartament z przeszkloną łazienką, gdzie można leżeć w wannie i mieć widok na góry. Pokoje częściowo po remoncie, dwa lub trzy piętra. Zdecydowanie warto do nich dopłacić. W hotelu jest duży basen, ale bez żadnych dodatkowych atrakcji typu jacuzzi, bicze wodne itp. Oddzielna sauna męska i damska. . Inne uwagi:Śniadanie 50 zł osoba, a wybór dosyć podstawowy. Dodatkowo jeśli ktoś by chciał zjeść w restauracji danie wegetariańskie to oprócz kremu pomidorowego i pierogów nic innego w zasadzie nie ma. Parking od 35 zł doba.
|
Autor: | krzysztof.ka [ 16 Maj 2017 10:43 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Venezia Mestre Castellana Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju na piętrze executive (Nespresso, kapcie, szlafrok), po upomnieniu się welcome drink. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: nie do końca Inne uwagi: Hotel jest dobrze położony, blisko Wenecji, dróg dojazdowych i lotniska. Duży i bezpłatny parking. Dobra i niedroga kuchnia jak na warunki włoskie i hotelowe. Hotel jest nastawiony na przyjmowanie wycieczek i grup. Śniadania jak na hotel 4* są za skromne, w godzinach 7-8:30 pełno grup i wycieczek. Śniadanie w spokoju można zjeść dopiero koło 9. Pokój nie był przygotowany na przyjęcie gościa ze statusem Platinum. Zgłosiłem na recepcji brak kapsułek Nespresso, brak wody w pokoju, brak wstawki. Pan recepcjonista szybko wypisał voucher na drink powitalny. Następnego dnia woda nie była uzupełniona. Za dwa tygodnie nocuję ponownie, tak więc zobaczę czy to tak jest w tym hotelu, czy to tylko jednorazowa sytuacja. Przy wymeldowaniu rano dostałem fakturę on-line. Obsługa w hotelowej restauracji bardzo życzliwa i pomocna, szczególnie jak trafi się gość indywidualny a tu wszystkie stoliki zajęte przez grupy. |
Autor: | jasiub [ 16 Maj 2017 12:25 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Mercure Shanghai Royalton Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do pokoju deluxe (19 piętro) , wstawiona dostawka dla dziecka Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Przywileje uzyskane po krótkiej dyskusji z managerem mimo wcześniejszego potwierdzenia mailowego przez tego samego managera. Brak chęci do upgrade do pokoju family, mimo,że pokoje były,ale bezproblemowy pobyt 2+2. Pokój przyzwoity, dobrze wyposażony, ładna łazienka (osobno wanna i prysznic), fajna panorama miasta. Lokalizacja taka sobie - ok. 600 m. do stacji metra Zhongshan Park. Dojazd do Bundu zajmuje realnie z 30 minut. Metro na Pudong bezpośrednie linią 2, ale jedzie ponad 1h. Dużo bliżej na lotnisko Hongqiao. Następnym razem wybiorę jednak lepszą lokalizację w okolicach Bund. |
Autor: | KrzysztofS23 [ 23 Maj 2017 14:03 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: MGallery by Sofitel continental Zurich Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do kingsize superior na 5 pietrze, wczesny check-in, drink powitalny (piwo lane i orzeszki), wstawki jako takiej nie zauważyłem choć dostałem czekoladkę lindor przy recepcji ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): promocja 3 noce za cene 2 ze sniadaniem Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Polecam w cenie do 130-150 CHF za dobę ze śniadaniem. Przywileje uzyskane bez problemu. Sam Hotel w super miejscu- zaraz obok HB Zurich, całe miasto można na piechotę zaliczyć. Do jeziora jakieś 15 m. spacerem. Bardzo dobre śniadanie, bezpłatnie można sobie je zamówić do pokoju. Śniadanie w restauracji w weekend do 12 ![]() Jeśli chodzi o pokój: duży (32m),ale wyposażenie już stare i zużyte, potrzebny jest remont pokoi. Fajnie, że mają turn-down service i ekspres Nespresso w pokoju. Codziennie wszystko uzupełniane- kawa, herbata, woda, czekoladki. |
Autor: | Andi [ 29 Maj 2017 15:20 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Mercure Kuala Lumpur Shaw Parade Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:de-luxe Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do privilege na najwyższym piętrze (19) z widokiem na Menara Towe i Wieże Petronas, wstawka do pokoju w formie owoców, 2x welcome drink, dostęp do restauracji gdzie po 22.00 darmowe przekąski i napoje Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna - promocyjna cena na otwarcie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak Inne uwagi:Hotel jest nowy, otwarty kilka miesięcy temu. Sprawia bardzo dobre wrażenie, położony jest 5 minut na piechotę od centum handlowego Berjaya Times Sqare oraz tyle samo od stacji monorail, skąd można wszędzie dojechac. Pokój czysty, wyposażony we wszystko co potrzeba, włącznie z ekspresem do kawy, żelazkiem i deską do prasowania. Codziennie dokładana kawa, herbata, woda. W łazience zestaw kosmetyków, kapcie. Na dachu na 20 piętrze, basen i siłowania |
Autor: | Aga_podrozniczka [ 30 Maj 2017 09:23 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:ibis Antwerpen Centrum Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Voucher na maly welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Flexible Ibis Business Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Wybrany ze wzgledu na niska cene, rezerwacja pare dni przed popularnym weekendem majowym. Online checking zapewnil mi cichy pokoj na ostatnim pierwsze. Znajomi z taki samym statusem, ale bez online checkin dostali pokoj na 1 pietrze z widokiem na dach. Sniadanie w porzadku jak na ibis, ale do tanich nie nalezalo. Parking obok hotelu 18 euro za dobe. Blisko do starego miasta, kawalek dalej do stacji kolejowej. Ogolnie moze byc jak cena jest niska. Ibis jak Ibis. Nazwa hotelu:Novotel Brugge Centrum Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Voucher na welcome drink, do tego torba z prezentami: skarpetki, czekoladki, ulotki i znizki. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Flexible business saver ze sniadaniem Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel wybrany ze wzgledu na najtanszy parking w okolicy, 8.70 euro za dobe. Znajomi zatrzymuja sie tam bardzo czesto i byl to ich 8 pobyt. Jak wyzej, ja zrobilam online checkin, oni nie i ja dostalam pokoj na 4 pietrze, a oni dokladnie pode mna na 3. W sumie widok taki sam w tym przypadku. Jesli chodzi o pokoj, to spodziewalam sie czegos lepszego po Novotelu, ale ten byl raczej stary i skromny, dla jasnosci ma tylko 3*. Wszystko dzialalo, hotelu blisko centrum, ale jak ktos napisal w poprzedniej recenzji, moze warto sprawdzic Ibisa obok, ktory jest tanszy. Nie wiem jak z jakoscia pokoi w Ibisie. Ja na pewno skorzystam w przyszlosci z parkingu, ale z hotelu niekoniecznie. Sniadanie obszerne, w windzie jest napisane o ktorej przyjsc, zeby nie bylo tlumow. Zgodnie z sugestia poszlismy o 8.30 i faktycznie chwile pozniej wszystkie stoliki byly zajete. Jest odkryty basen w ogrodzie, od czasu do czasu dzieci bawily sie. Basen oficjalnie czynny od 10.00 do 20.00, ale widzialam gosci kapiacych sie o 22.00 i nikt nie mial z tym problemu. Nie ma recznikow nad basenem, trzeba przyniesc swoje. |
Autor: | Garmond [ 30 Maj 2017 21:35 ] | ||||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | ||||
Nazwa hotelu: Pullman Liverpool Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Wyjazd służbowy, opłacony przez agencję turystyczną Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): TAK - szczegóły poniżej Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To był mój pierwszy pobyt w Pullmanie i zaliczę go do udanych. Hotel jest świetnie położony: w centrum w Albert Docks, tuż przy Mersey. 5 pięter, z czego drugie to pokoje deluxe (na tym samym piętrze jest salonik). Zachwycający widok na zatokę i na centrum miasta (w tym na diabelskie koło położone o 100 metrów od hotelu - na zdjęciu) Ponieważ osobiście nie robiłem rezerwacji, ale zrobiła to w imieniu naszej grupy agencja organizująca podróż (wyjazd służbowy na 2 dni do Liverpoolu), skontaktowałem się osobiście z hotelem i poprosiłem o upgrade pokoju. Początkowo nie było z tym problemów, ale po przyjeździe okazało się, że niestesty ale w hotelu nie ma pokoi wyższej kategorii w konfiguracji dwóch osobnych łóżek (a przynajmniej tak mi powiedziano). W zamian za to dostałem wstęp do executive lounge dla mnie i dla drugiej osoby z pokoju. Sam salonik choć obszerny nie miał bogatej oferty kulinarnej, ale do dyspozycji były przekąski, chipsy, owoce, zimne napoje, wino w butelkach 0,375, piwo Carlsberg. Jednego dnia widziałem ciasteczka, kolejnego jakieś koreczki. Śniadania bardzo obfite, świeże owoce, orzechy, wybór potraw z jajek, soków, herbat. W pokoju 55" telewizor z dostępem do internetu z wyborem filmów, łazienka z dużym wyborem kosmetyków, żelazko, deska do prasowania, minibar, lodówka, czajnik do herbaty i kawy. Ogólnie - świetny hotel. Polecam. Inne uwagi:.......
|
Strona 49 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |