Autor: | dziabulek [ 20 Lut 2017 08:58 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Sofitel Grand Sopot Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard od strony parku Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późne wymeldowanie (15:30) właściwie to wcześniej też nas zameldowali, drink powitalny (40 zł do wydania), wstawka do pokoju Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):minus 30% + śniadanie gratis Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel zdecydowanie można polecić, jednak to w pewien sposób legenda. Niestety droga legenda, którą w weekend w przyzwoitej cenie to chyba tylko jesienią lub zimą. Poza tym ceny bardzo wysokie. Autów nie wymienię, tylko kilka minusów, które w sumie nie powinny się w takim hotelu zdarzać. - otrzymaliśmy upgrade do pokoju luksusowego z widokiem na morze, o tyle o ile pokój naprawdę świetny to widok na morze trochę jednak naciągany, pokój z tyłu bocznej ściany (patrz foto) - na początku brak wstawki dla gold, potem w czasie naszej nieobecności doniesiono kilka słodyczy (faworek , pączek, ciasteczko) stanowiących to co pozostało ze śniadania - brak ekspresu do kawy w pokoju, w niższej klasy hotelach accor są, a tu pokój luksusowy czyli nie najniższy poziom - przyjechaliśmy o 12 zostawiliśmy bagaże, które potem chcieliśmy przy meldunku o 13 odebrać, ale uparli się, że doniosą w ciągu 10 min do pokoju. Zdążyliśmy wyjść z hotelu na obiad i spacer , a bagaży nadal w pokoju nie było ![]() - poza tym wszystko naprawdę na wysokim poziomie Inne uwagi:zdjęcie widoku na morze Załącznik: 16809315_10208850055955984_691599917_n.jpg [ 140.23 KiB | Obejrzany 2328 razy ] |
Autor: | acidka [ 21 Lut 2017 09:58 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Milano Ca'Granda Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink - do wyboru tylko soft drinki Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): promocja -40% plus śniadanie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak Inne uwagi: Hotel dobrze skomunikowany, blisko stacji metra (6 przystanków z 1 przesiadką od dworca, 9 przystanków z 1 przesiadką pod samą Katedrę), pod hotelem również przystanek tramwajowy. Podczas pobytu obłożenie było niewielkie, dostałam pokój jaki chciałam w opisie podczas rezerwacji. Hotel nie jest może pierwszej świeżości, ale jest czysto i schludnie. Śniadanie głównie na słodko, ale była również wędlina, ser żółty, jajka na twardo. Nie wiem czy to z powodu promocji, w której śniadanie było gratis, ale przed każdym śniadaniem twierdzili, że muszę za nie zapłacić, dopiero po sprawdzeniu okazywało się, że przysługuje. Korzystałam też z możliwości druku, ale drukowali tylko to co widniało w mailu, więc bilet na autobus na lotnisko musiałam przesłać jako obraz wklejony w tekst, nie drukowali załączników. Podsumowując: hotel na plus, chociaż następnym razem wybrałabym Ibisa bliżej centrum, bo różnica w cenie była niewielka. |
Autor: | zuchu1 [ 22 Lut 2017 16:15 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Madrid Center Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink - do wyboru piwo, wino i soft drinki Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna - 2 pokoje Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak Inne uwagi: Hotel około 5 min spacerem od stacji metra z której w 10 minut dojedzie się do centrum. Pokój świeżo po remoncie. Bardzo obfite śniadania. Przez cały czas śniadania dostępne stanowisko świeżo wyciskanych soków owocowych i warzywnych - można poprosić o dowolną kompozycję. W ramach statusu wstawka ciasteczek a także w jednym pokoju duża paczka popcornu a w drugim zestaw 4 miniaturowych buteleczek z różnymi oliwami. |
Autor: | turmalin [ 23 Lut 2017 17:39 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu Novotel Sevilla Marqués Del Nervion Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:na biurku pudełko cukierków w klimacie, bezpłatny barek-2 wody,2 piwa,2 coli,2 razy sok-uzupełniany co 2 dzień:) Stawka za zarezerwowany pokój- punkty plus dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku - nie dotyczy Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak. Bardzo dobry dojazd z lotniska -lotniskowy bus (4 euro) zatrzymuje się obok Novotelu,duży pokój-chyba nie mają apartamentów,perfekcyjne sprzątanie,miła obsługa,dobry dojazd do centrum-metro obok hotelu 2 przystanki lub 20 min sympatycznego spaceru do początku ![]() |
Autor: | metia [ 25 Lut 2017 12:34 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Ibis Praha Old Town Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do "My room by", wstawka (owoce, woda), list od managera, późne wymeldowaie (do 17) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):sale -40% Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ogólne wrażenie: siadaj, trzy i pół, no dobra, cztery ![]() Inne uwagi:Pokój My Room By Katerina okazał się być stylizowany na pokój młodej francuskiej pensjonarki. Odcienie fioletu niedobrane tak, że zęby bolały :/ Poza tym w pokoju zostawiono standardowe beżowo-pomarańczowe wyposażenie Ibisa, co dodatkowo potęgowała wrażenie kolorystycznego chaosu - chyba wolałabym normalny pokój. Obsługa nie ogarnia kodowania kart do pokoju - w ciągu jednodniowego pobytu musiałam wracać na recepcję 4 razy, bo karta przestawała działać. Słabo im też poszło z późnym wymeldowaniem (prosiłam do 17, o 11 i o 16 przyszło sprzątanie - bez pukania do pokoju). |
Autor: | Continenttrotter [ 25 Lut 2017 13:22 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Oviedo Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój dla 1–2 osób (Standard) Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink - do wyboru piwo, wino i soft drinki Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak. Obsługa miła i pomocna. Hotel położony w cichej okolicy, ale jednocześnie blisko centrum. Inne uwagi: Hotel około 1 km spacerem od dworca autobusowego i kolejowego, oraz samego centrum. Na śniadanie oprócz standardu europejskiego także akcenty czysto hiszpańskie, sery, salami, tortilla. Recepcja na pierwszym piętrze. Wejście do hotelu na parterze, także wjazd na swoje piętro z pominięciem recepcji, bez kontroli gości hotelowych i nie-hotelowych. |
Autor: | dziabulek [ 27 Lut 2017 13:14 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Kraków Centrum Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Executive, drink powitalny (2 x wino) , wstawka do pokoju (czekoladki), wcześniejszy check in (13) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobra lokalizacja, do wszystkich atrakcji przyjemna droga spacerem, pokoje czyste, duży basen, fajna siłownia, bogate śniadania, w pokoju deska i żelazko, szlafroki, kapcie. Nie ma do czego się przyczepić. |
Autor: | hubson [ 27 Lut 2017 14:37 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Styles LVIV Center Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak upgrade`u pokoju, welcome drinki, wstawka i list powitalny od dyrektora hotelu, późny check-out. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Lokalizacja przy samej starówce w odległości 10 minut spacerem od rynku. Bardzo dobra restauracja przy hotelu. Śniadania niezłe, ale chleb był lekko zeschnięty. Przemiła obsługa w recepcji. Pokój mały, ale wystarczający. Na wielki plus balkon. Polecam. |
Autor: | dziabulek [ 27 Lut 2017 16:16 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@hubson w regulaminie Ibisów jest zapis, że nie ma upgrade z żadnym statusem. Także w sumie nie ma co pisać, że brak. |
Autor: | Michy [ 27 Lut 2017 16:23 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
lepiej byłoby napisać nie dotyczy niż brak. Brak sugeruje, że nie otrzymało się upgrady a tymczasem on zwyczajnie nie istnieje w tej marce. |
Autor: | jasiub [ 27 Lut 2017 16:31 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Otóż zdarzają się wyjątki np. w Ibis Styles London Excel oprócz zwykłych pokojów są też apartamenty. Kiedyś ku mojemu zaskoczeniu dostałem taki upgrade za status. |
Autor: | dziabulek [ 27 Lut 2017 16:46 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Tu nie chodzi o to czy w danym Ibisie są pokoje wyższej kategorii czy ich nie ma, po prostu z zasady nie ma przenosin do innego niż ten rezerwowany Podniesienie standardu pokoju do najbliższej dostępnej kategorii Za wyjątkiem hoteli, które nie dysponują pokojami różnej kategorii, a także hoteli ibis i ibis Styles oraz należących do sieci Adagio Access. http://www.accorhotels.com/pl/leclub/cgv.shtml |
Autor: | BrunoJ [ 27 Lut 2017 16:49 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
To miałeś szczęście, ja w Excelu nie dostałem upgrade, mimo że wtedy miałem Platinium. Inna sprawa że hotel był pełen po brzegi. I że obsługa w ogóle średnio sie orientowała o co chodzi (nie chcieli mi dać vouchera na drinka). Ale to tak naprawdę wyjątek potwierdzający regułę. Standardowy Ibis nie ma do czego upgradować, ewentualnie jakies wyższe piętro czy ładniejszy widok z okna. |
Autor: | Garmond [ 06 Mar 2017 18:22 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: IBIS STYLES SIEDLCE Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade(!) do apartamentu, welcome drink, pierniczki, 1 godzina basenu za darmo Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nie ukrywam, że bardzo mocno zdziwił mnie upgrade - wszak w Ibisach nie ma zapisu o takim przywileju, a tu czekała mnie miła niespodzianka po przybyciu. Hotel jest nowy, położony przy północnej "obwodnicy" Siedlec, sąsiaduje z basenem miejskim (można dostać się do niego nie wychodząc z hotelu - duża dogodność). Standard typowy dla hoteli Styles - w apartamencie kuchnia, czajnik do parzenia herbaty/kawy, lodówka, 2 telewizory, osobna sypialnia, dużo przestrzeni. Reasumując: polecam obiekt z dobrą relacją ceny do jakości. Inne uwagi:....... |
Autor: | bad-ischler [ 06 Mar 2017 18:53 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Wroclaw Centrum Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard double Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu, wczesne zameldowanie, welcome drink, deser dla 2 osob w pokoju Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + doplata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ma juz kilkanascie lat, ale trzyma sie niezle, apartament w niezlej kondycji. Lobby i restauracja przyjemnie odnowiona, sniadanie smaczne i urozmaicone bylo najlepsza czescia pobytu. Generalnie bylismy zadowoleni. Inne uwagi:....... |
Autor: | Andi [ 23 Mar 2017 17:36 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Novotel Suites Dubai Mall of the Emirates Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard apartament Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu rodzinnego na wyższym piętrze z widokiem na Burj al Arab, welcome drink dla wszystkich osób, kosz owoców w pokoju, późny check-out Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna -40% Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel bardzo blisko galerii handlowej oraz metra, w jednym kompleksie jest novotel oraz ibis, obydwa są połączone wspólną restauracją. W pokoju dwie łazienki, dwie osobne strefy sypialne, salon. Dodatkowo kapcie, szlafrok, zestaw kosmetyków. Kawa, herbata i woda uzupełniane codziennie. Na dachu dwa baseny, jeden dla dzieci, drugi dla dorosłych. Nie było żadnego problemu z późnym wymeldowaniem. Zapytałem czy mogę do 5pm, usłyszałem z uśmiechem "no problem". Generalnie bardzo przyjemny hotel. Inne uwagi:....... |
Autor: | Tjw1978 [ 26 Mar 2017 22:24 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Łódź Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Pokój narożny, z małym przedpokojem, welcome drink dla wszystkich osób, wstawka (orzeszki, czekolada, sok, wody), późny check-out Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna -40% Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w centrum miasta, w dobrej lokalizacji. Inne uwagi: Dobry dojazd, parking podziemny. |
Autor: | metia [ 26 Mar 2017 22:46 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Praha Old Town, wizyta nr 2 Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju typu Suite (z planu wynikało, że jest jeden taki w prawej części pietra), wstawka (owoce, woda), osobiste powitanie przez managera, późne wymeldowanie (do 16) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ogólne wrażenie: siadaj, trzy i pół, no dobra, cztery oraz opinię o cenie podtrzymuję ![]() Inne uwagi: Upgrade pokoju był w podziękowaniu za lojalność, ale coś mi się wydaje, że ważniejszym czynnikiem były dwie kilkudziesięcioosobowe grupy młodzieży, które opanowały większość standardowych pokoi ![]() |
Autor: | michcioj [ 27 Mar 2017 00:51 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Sofitel Hamburg Alter Wall Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju superior na 6 pietrze z widokiem na kanal, welcome drink, wstawka, list od managera Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pelna tj. 185 Euro za noc. Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel mozna poleciec, ale jakos moj ostatni, 4 pobyt w tym hotelu byl troche ponizej oczekiwan. fajnie,dzieki za upgrade do lepszego pokoju, pokoj dosc przestronny, wielkie lozko, wiec dzieki, ale za wstawke do pokoju tym razem byly... 4 male cukierki... jakos sie slabo postarali. akurat na tym pietrze nigdy nie bylem, wrazenie bylo takie, ze lazienka no coz, powoli nadaje sie do remontu. przyjechalem dosc pozno w nocy chcialem skorzystac z welcome drinka w barze, barmanka zaproponowala... lampke wina lub male piwo... a ja na to, ze co niby ? czy moge prosic o white russian zrobionego na belvederze ? nie, nie mozna. na to pytam jak to nie mozna, jak przy 3 ostatnich pobytach takiego drinka zawsze dostawalem. no i barmanka odpowiedziala ze sie zmienily zasady i nie mozna. stanelo na duzym piwie. no ok, jesli nie mozna, to nie mozna, ale bez przesady, to 4 gwiazdkowy hotel za kupe kasy, czy naprawde nie stac na to hotelu ? jesli zrobienie drinka kosztuje za duzo czasu i pieniedzy, dlaczego nie moga zaproponowac tzw. long drinka ktorego zrobienie zajmuje 30 sekund i kosztuje jakies grosze? jakos takie slabe wrazenie to zrobilo na mnie, wstawka rowniez bardzo slaba. Inne uwagi: hotel oddalony jeden przystanek s-bahn do glownego dworca lub 4 przystankie u-bahnen. potrzebowalem wydrukowac bilet na targi z pliku .pdf, recepjonista powiedzial ze oczywiscie chetnie, wystarczylo ze podeslalem na maila i rano bilet byl wydrukowany. |
Autor: | xLawender [ 27 Mar 2017 23:15 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Novotel Łódź Centrum Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Executive Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Wstawka, Early check in, late check out, welcome drink x2 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna, przedpłacona Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Świetny Novotel w świetnej lokalizacji. Bardzo ciekawa wstawka powitalna, uprzejma obsługa, śniadanie bardzo fajne (gofry!!!) Inne uwagi:Całej reszty dowiecie się z tego materiału: |
Strona 47 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |