Autor: | hubson [ 20 Sty 2017 14:50 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Wychodzę z założenia, że jeżeli ktoś coś obiecuje, a potem zmienia to jest nieprofesjonalne i nie powinno mieć miejsca. Obowiązkiem w relacjach klient - sprzedawca jest dotrzymywanie danego słowa nawet, jeżeli naraża to go na stratę. Z mordy nie robi się cholewy. Stan sauny powinien być na bieżąco monitorowany, a że przyszło bydło to nie usprawiedliwia niczego, ponieważ chcesz skorzystać z niej w normalnych warunkach. |
Autor: | michal24 [ 20 Sty 2017 15:47 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@Michy Piszesz tak jakbyś tam pracował. Ty masz swoje wrażenia - ja mam swoje. Chyba nie do końca przeczytałeś tego co napisałem. Dzwoniłem 4 razy do recepcji w sprawie tych szlafroków i za każdym razem mówili ze zaraz przyniosą. Po kilku próbach olałem to i poszedłem na saune bez nich. Uważasz że powinienem zadzwonić piąty raz? Odnośnie updgrad'u to miałem przez kierownika potwierdzone w wiadomości e-meil iż mam go zagwarantowanego - w systemie też wisiał. Dobrze znam reguły sieci Accor - nie musisz wypisywać standardowych hotelowych regułek. Ty się "bijesz" ze mną że tak nie jest jak napisałem a ja piszę tylko jak było. Być może trafiłem na najgorszych ludzi jakich tam maja i mieli zły dzień. Nie będę ich tłumaczył - piszę jak uważam. Nigdy tam już nie zanocuje. Ps. Nie oceniaj ludzi i nie wrzucaj ich do jakiegokolwiek worka - to jest forum |
Autor: | boots [ 20 Sty 2017 15:58 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Cytuj: Odnośnie updgrad'u to miałem przez kierownika potwierdzone w wiadomości e-meil iż mam go zagwarantowanego - w systemie też wisiał. I co zrobiłeś, gdy pokój okazał się bez upgrade'a? |
Autor: | Michy [ 20 Sty 2017 16:00 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@michal24, nie oceniam Cię, napisałem tylko jak to odebrałem. Ponieważ nocowałem tam kilka razy i ani razu nie było żadnego incydentu, mimo, że było wiele okazji, jest to dziwne. Ty napisałeś swoje zdanie a ja swoje. Możliwe, że miałeś pecha i trafiłeś na jakiś "ciężki" dzień w hotelu. Jeśli miałeś meila z oferta na konkretny pokój to trochę zmienia postać rzeczy. W takim wypadku poprosiłbym kierownika do recepcji, ale nie napisałeś, że miałeś taki mail. Ty więcej tam nie wrócisz, a ja bardzo chętnie ot i każdy pozostanie przy swoim bez wrzucania nikogo do "worka" ![]() |
Autor: | michal24 [ 20 Sty 2017 16:08 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
boots napisał(a): Cytuj: Odnośnie updgrad'u to miałem przez kierownika potwierdzone w wiadomości e-meil iż mam go zagwarantowanego - w systemie też wisiał. I co zrobiłeś, gdy pokój okazał się bez upgrade'a? Telefon do recepcji - kierownik/zastępca tylko przeprosił za zaistniałą sytuację. Ale w tej ocenie, upgrade nie był kluczowy. |
Autor: | boots [ 20 Sty 2017 16:20 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Przeprosił, a Ty nie żądałeś wywiązania się z ustaleń? Czyli kluczowym w Twojej druzgocącej opinii był brak szlafroków? |
Autor: | michal24 [ 20 Sty 2017 16:30 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
następny... cofnij się i przeczytaj ponownie, bo nie czytasz ze zrozumieniem. Nie brak szlafroków mnie zirytowało tylko gwarantowanie klientowi że za 10min. ktoś przyniesie a nie przynosił - tak 4 razy. W skrócie napisze Tobie: OBSŁUGA! |
Autor: | boots [ 20 Sty 2017 16:36 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Jeśli chodzi o obsługę, to opisałeś tylko sprawę upgrade'u (ale piszesz, że to nie było kluczowe), szlafroków i bliżej nieoznaczonych rozmów przy śniadaniu. Masz rację, to pewnie najgorszy hotel Accor, w którym byłeś. Aż się dziwię, że nie składałeś pisemnie formalnego zażalenia na sposób traktowania gościa z najwyższym statusem, a tylko ograniczyłeś się do tak zdawkowej informacji tu na forum. |
Autor: | Kovalsky [ 20 Sty 2017 16:38 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Właśnie po to jest forum żeby każdy opisywał swoje spostrzeżenia. To jest w tym najlepsze. Nie ma co się nawzajem krytykować tylko wyciągać wnioski z opisywanych sytuacji. Odnośnie sauny z której korzysta się indywidualnie na określony czas przed każdym następnym klientem personel powinien wymienić kosmetyki i ręczniki przy okazji sprawdzając jej stan. Ciężej jest przy saunie z której można korzystać w każdej chwili, tutaj realnie nie da się cały czas monitorować stanu więc zapewne stąd problem. Z upgradem dziwna sprawa, w Accorze do tej pory jeżeli dzwoniłem wcześniej i prosiłem o podwyższenie standardu pokoju i mi go przyznawali, pokój znikał z systemu rezerwacyjnego. Nie było możliwości żeby ktoś inny go zarezerwował lub żeby przy check-in nie był dla mnie dostępny. Lista niedociągnięć idealnie wpasowuje się do napisania reklamacji i ubiegania się o sporą liczbę punktów. |
Autor: | michal24 [ 20 Sty 2017 16:41 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
boots napisał(a): Jeśli chodzi o obsługę, to opisałeś tylko sprawę upgrade'u (ale piszesz, że to nie było kluczowe), szlafroków i bliżej nieoznaczonych rozmów przy śniadaniu. Masz rację, to pewnie najgorszy hotel Accor, w którym byłeś. Aż się dziwię, że nie składałeś pisemnie formalnego zażalenia na sposób traktowania gościa z najwyższym statusem, a tylko ograniczyłeś się do tak zdawkowej informacji tu na forum. Akurat w tym tymacie nie napisałem mojej opinii. Administrator przeniósł ją tu z innego tematu. Nie pisałem tego żeby oczernić ten hotel a w odpowiedzi na to co ktoś napisał, podkreślam - w innym temacie. -- 20 Sty 2017 15:44 -- Kovalsky napisał(a): Właśnie po to jest forum żeby każdy opisywał swoje spostrzeżenia. To jest w tym najlepsze. Nie ma co się nawzajem krytykować tylko wyciągać wnioski z opisywanych sytuacji. Odnośnie sauny z której korzysta się indywidualnie na określony czas przed każdym następnym klientem personel powinien wymienić kosmetyki i ręczniki przy okazji sprawdzając jej stan. Ciężej jest przy saunie z której można korzystać w każdej chwili, tutaj realnie nie da się cały czas monitorować stanu więc zapewne stąd problem. Z upgradem dziwna sprawa, w Accorze do tej pory jeżeli dzwoniłem wcześniej i prosiłem o podwyższenie standardu pokoju i mi go przyznawali, pokój znikał z systemu rezerwacyjnego. Nie było możliwości żeby ktoś inny go zarezerwował lub żeby przy check-in nie był dla mnie dostępny. Lista niedociągnięć idealnie wpasowuje się do napisania reklamacji i ubiegania się o sporą liczbę punktów. reklamacja napisana była ale po raz kolejny utwierdzili mnie w przekonaniu iż kontakt z klientem u nich kuleje - Pani rozpatrująca reklamacje zaproponowała jakąś śmieszną sumę. Otarło się o dyrektora - nie było sporej liczby punktów ![]() |
Autor: | boots [ 20 Sty 2017 16:46 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Miło, że sobie teraz o tym przypomniałeś. Lepiej późno, niż wcale - jak powiedziała babcia, gdy spóźniła się na pociąg ![]() |
Autor: | michal24 [ 20 Sty 2017 16:48 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
nie wiem o co Tobie chodzi? Czyżby profity Ci leciały? |
Autor: | boots [ 20 Sty 2017 17:01 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
O nic mi nie chodzi. Wyrażam ogólną impresję na temat tego, że pomimo faktu (jak sam twierdzisz) nocowania dotychczas w dużej ilości hoteli tej sieci i obecności przez kilka lat na forum, nie opisałeś w tym wątku żadnego swojego pobytu. Natomiast po roku czasu od pobytu deprecjonujesz jeden konkretny hotel z powodów - oględnie pisząc - niezbyt ważnych. Oczywiście masz prawo tak robić. Ale i ja mam prawo to kontestować... |
Autor: | michal24 [ 20 Sty 2017 17:12 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
boots napisał(a): O nic mi nie chodzi. Wyrażam ogólną impresję na temat tego, że pomimo faktu (jak sam twierdzisz) nocowania dotychczas w dużej ilości hoteli tej sieci i obecności przez kilka lat na forum, nie opisałeś w tym wątku żadnego swojego pobytu. Natomiast po roku czasu od pobytu deprecjonujesz jeden konkretny hotel z powodów - oględnie pisząc - niezbyt ważnych. Oczywiście masz prawo tak robić. Ale i ja mam prawo to kontestować... Ja nie zamieściłem w tym temacie tej opinii. Gdyby miał zamieścić zrobiłbym to profesjonalnie, wg. wzoru. |
Autor: | scorpion1077 [ 20 Sty 2017 17:22 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
michal24 napisał(a): boots napisał(a): reklamacja napisana była ale po raz kolejny utwierdzili mnie w przekonaniu iż kontakt z klientem u nich kuleje - Pani rozpatrująca reklamacje zaproponowała jakąś śmieszną sumę. Otarło się o dyrektora - nie było sporej liczby punktów ![]() Mogę wiedziec jaką ilość pkt Ci zaproponowano w porównaniu do długości pobytu, oraz faktu, czy zapłaciłeś pktami, czy gotówką? Od siebie powiem tylko tyle, iż mnóstwo najeździłem się z accorem i sam program lojalnościowy w mojej ocenie przeznaczony jest dla docelowego klienta średniej klasy -. I tu jest pies pogrzebany, ponieważ w czteorgwiazdkowym hotelu chcesz być traktowany adekwatnie do ilości gwiazdek, a accor niestety w swej ekonomii większy nacisk kładzie na cenę niż standard. ![]() |
Autor: | hubson [ 20 Sty 2017 17:59 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Sam teraz złożyłem pierwszą reklamację na hotel z grupy Accor dokładniej Lisboa Parque das Naçoes. W poniedziałek mojej siostrze uciekł wizz do Warszawy. Dziewczyna leciała z koleżanką, pierwszy raz zdarzyło im się coś takiego. Nie miały pieniędzy, panikowały, ale od czego jest starszy brat ![]() Kupiłem jej bilety na powrót na następny dzień i zadzwoniłem do w.w. hotelu ( był najbliżej lotniska ). Spytałem się czy mogę zrobić rezerwację z mojego konta na siostrę. Dopytałem się o statusowe dodatki, ale rozmawiająca ze mną osoba jedyne co znała za odpowiedź w tej kwestii to no, no, no, only for you. Ok nie da się to trudno, zapytać zawsze można. Spytałem się czy coś będzie potrzebne i powiedziała, że nie. No to robię rezerwację, płacę, wysyłam siostrze na maila numer rezerwacji w mailu od Accora. Do hotelu przyjechały po pół godzinie, idą na check in, a tam co słyszy ? Że ma zapłacić gotówką za pokój i nie ma w ogóle innej możliwości, ponieważ płaciłem moją kartą na której jest tylko blokada ( nie było jej, ponieważ płatność została od razu rozliczona ), a przecież mówiłem przez telefon, że ja będę rezerwował pokój... Zero rozmowy w hotelu. Siostra jeszcze bardziej spanikowana dzwoni i opowiada co się dzieje, poprosiłem, żeby dała telefon tej kobiecie. Chciała, żebym wysłał jej na maila zdjęcia mojej karty kredytowej i paszportu ( sic ! ). Powiedziałem, że nie ma w ogóle takiej opcji i dlaczego nie powiedziała o tym wcześniej. Zaczęła się miotać i spytałem się czy jak wyślę siostrze zdjęcie to czy będzie to dla niej wystarczające - powiedziała, że tak. Zobaczyła fotkę, pogadała coś po portugalsku i dała kartę do pokoju.. Zobaczymy co zrobi z tym Accor. |
Autor: | joael [ 21 Sty 2017 20:24 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Torino Corso Giulio Cesare Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Executive, wstawka w postaci wody, kilku czekoladek, ekspresu do kawy (plus 3 kapsułki), koszyku owoców oraz wymeldowanie o 16, dowolny drink z karty w barze Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 40% zniżki plus darmowe śniadanie - 2000 punktów plus dopłata 22 euro Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): - Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Fajny hotel, odnowiony pokój z widokiem na bazylikę Superga, jak na Włochy super śniadanie. Miła obsługa. W promocyjnej cenie warto. Gdyby nie zniżka wybrałbym na pewno Ibis Style który jest w centrum, ale tego dnia było wydarzenie sportowe i cena tam była 2x wyższa niż tutaj. Inne uwagi: Jedyny minus jaki zauważyłem to odległość do centrum - 20 min tramwajem nr 4 |
Autor: | Garmond [ 22 Sty 2017 20:45 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Airport Warszawa Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Superior, praliny ręcznie formowane, welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak Inne uwagi: Bardzo dobrze zlokalizowany hotel, tuż obok lotniska Chopina, przy al. Krakowskiej. Dużym plusem jest sporo miejsc parkingowych tuż obok hotelu oraz bliskość licznych sklepów (otwarty do późnych godzin Lidl) i punktów gastronomicznych. Sam hotel jest przyjemny, pokój Superior jaki otrzymałem bardzo duży (ponad 25 m2), czysty, cichy, z wygodnym łóżkiem, dodatkową kanapą rozkładaną oraz zestawem do parzenia kawy (automat na kapsułki). Ogólnie: hotel ma 3 gwiazdki - wg mnie zasłużenie (ze sporym plusem). |
Autor: | Luis Figo [ 25 Sty 2017 12:14 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Mrągowo Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla dwóch osób Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zarezerwowaliśmy dwa pokoje na dwie doby, z konta silver i gold. Z obu kont brak podniesienia statusu, otrzymaliśmy po dwa drinki do wyboru z karty ( z wyłączeniem najdroższych alkoholi wysokoprocentowych ) na każdy pokój. Pokoje duże, czyste, ale widać, że swoje lata mają. Pobyt w grudniu, jednego dnia w hotelu pusto, następnego dnia zapełnił się bo przyjechała duża wycieczka dzieci z bratniego kraju, która skutecznie ciszę zniwelowała. Basen OK, śniadania dobre, ale bez rewelacji. W niedzielę nieco bogatsze niż w sobotę. Zdecydowanie polecam parkować na ulicy pod tarasem. Wyczytałem tu, że można uzyskać niższą opłatę za parking i na to liczyliśmy. Kiedy zapytałem się o to przy wymeldowaniu, pani na recepcji stwierdziła, że pierwszy raz o czymś takim słyszy i żebym jej pokazał gdzie jest na stronie taki zapis. Zatem nie było z kim i o czym dyskutować. Ogólne wrażenie zatem średnie, ze względu na to, że ani nie podniesiono standardu pokoju ( choćby dla konta gold ), mimo iż hotel świecił pustkami, ani nie było ukłonu hotelu w postaci zniżki za parking, zwłaszcza, że stawka za pobyt była pełna. |
Autor: | marek2011 [ 25 Sty 2017 12:49 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
W Mrągowie w tym hotelu byłem we wrześniu (miałem konferencję), generalnie całość wygląda jak ośrodek wczasowy z czasów PRL, pokoje aż wołają o modernizację i odnowienie, jedzenie bardzo przeciętne. |
Strona 45 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |