Autor: | flus [ 08 Lis 2016 09:57 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
A ja mam zupełnie inne doświadczenia z warszawskiego Mercure Grand. Mimo rezerwacji przez pośrednika, otrzymałem upgrade i wszystkie inne przywileje wynikające ze statusu. Co do welcome drinka, to do wyboru były wszystkie wina z karty, zresztą zauważam, że tak naprawdę w wielu hotelach to jest sprawa mocno uznaniowa, zależy od obsługi, od rozmowy z barmanem itp. Jeśli z góry prezentujesz postawę roszczeniową, a tak wynika z tonu Twojego wpisu, to nie dziwię się, że dostałeś do wyboru najtańsze opcje. Co do Mercure Airport - pełna zgoda, jak na 3* to bardzo dobry hotel, tylko lokalizacja trochę słaba.. |
Autor: | joael [ 09 Lis 2016 11:17 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Ambassador Seoul Insadong Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Double Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Premium Double 10 piętro z widokiem na N-Tower, welcome drink dla dwóch osób, późne wymeldowanie do 17:00, wstawka do pokoju (wino 0,25l, 1 puszka piwa, sok, słodycze, orzeszki) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna ₩65.000/doba + dopłata za śniadania ₩11.000 Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony blisko metra Jongno 3(sam)-ga ; linie 1,3,5. W okolicy pełno straganów z jedzeniem, po przeciwnej stronie hotelu wymiana walut (zaznaczyłem na maps me) oraz mini-market. Do największych atrakcji miasta (5 pałaców, Isadong Street, Stream itp) nie więcej niż 10-15 min spacerem. Co do hotelu to klasa wyższa niż nasze Ibisy. Zwykły pokój ma 17m2, mój premium miał 21m2. Do tego widok na N-Tower oraz okolicę. Dobra wstawka do pokoju. Super kibelek (pełny automat). Śniadanie jak to w Ibisach, tylko kawa inna - bo z orzechów. Pokój rezerwowałem w Azjatyckiej promo -40%, i chyba lepszego bym za tę kwotę nie dostał. Inne uwagi: brak |
Autor: | lsk [ 14 Lis 2016 16:57 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Arbat Moscow Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późny check out (16), welcome drink, niestety brak upgrade'u w związku z dużym obłożeniem w co oczywiście jestem w stanie uwierzyć i wybaczyć ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 10k punktów + dopłata około 160 zł Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bardzo blisko stacji metra Smoleńskaja (100 metrów w linii prostej), świetna obsługa, bardzo miła i uprzejma, hotel jest bardzo ładny i wygląda nowocześnie i luksusowo, lokalizacja sympatyczna tuż przy depatku Arbat oraz niedaleko jednego z 7 "Pałaców Kultury i Nauki" (lub też 7 sióstr jak kto woli ![]() ![]() Inne uwagi: raczej brak |
Autor: | krzysztof.ka [ 15 Lis 2016 15:31 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure MOA Berlin Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, pokój z oknem na ulicę (są pokoje z oknem na dziedziniec wewnętrzny), wstawka (owoce + ciasto), list powitalny. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w północnej części miasta w dzielnicy Moabit - 3 stacje metra od Berlin Zoologische Garten. Hotel znajduje się w budynku z galerią handlową. Hotel zajmuje 2 i 3 piętro. Pokoje mają okna na ulicę lub na patio. W pokoju o wyższym standardzie łazienki bardzo są bardzo małe, ale funkcjonalnie urządzone, na szczęście pod prysznicem dużo miejsca. Sam pokój przestronny, dobrze wyposażony, woda była w lodówce, a zestaw kaw i herbat z czajnikiem schowane do szuflady. Mała czekoladka Milka utula do snu. Śniadania w hotelu są smaczne, obsługa restauracji bardzo sympatyczna, kawę można mieć z ekspresu lub podaną w dzbanku przez obsługę. W recepcji obsługa również miła, ale na szyję się nie rzucająca. |
Autor: | wave_pl [ 15 Lis 2016 20:33 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
flus napisał(a): Jeśli z góry prezentujesz postawę roszczeniową, a tak wynika z tonu Twojego wpisu, to nie dziwię się, że dostałeś do wyboru najtańsze opcje. Akurat do roszczeniowych osób nie należę, ale jeżeli jest coś za co płacisz i np zostajesz o tym zapewniony w rozmowie, że masz a tego nie ma, to raczej jest rozczarowanie. Akurat w tym hotelu byłem najgorzej obsłużony, ze wszystkich jakich byłem, a płacąc 500 zł za pokój to chociaż uśmiechu oczekujesz od recepcjonistki a nie fukania. |
Autor: | Anonymous [ 16 Lis 2016 00:02 ] | ||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | ||
Nazwa hotelu:Mercure Tokyo Ginza Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem:butelka french wine w pokoju + welcome drinki, brak upgrade pokoju, późny check-out Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:hotel bardzo dobrze zlokalizowany, można dotrzeć w kilka min pieszo z Tokyo Station, bezpośrednie połączenie windą hotelową ze stacją metra Ginza-itchome Y-19, pokoje w rozmiarze tokijskim czyli kilkanaście m2, czysto, schludnie, blisko kilku family mart’ów i lawsonów Inne uwagi:brak
|
Autor: | hubson [ 16 Lis 2016 23:16 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Mercure Villa Romanazzi Carducci Bari Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do superiora, welcome drinki, wstawka z owocami i ciasteczkami, list powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel polecam. Znakomita restauracja i świetna obsługa - tak dobrej wołowiny dawno nie jadłem. Śniadania są porządne - spory wybór potraw i świetne ciasta. Pokój superior, ale do najnowszych nie należał. Wyglądał jakby ktoś go nie dawno przemeblowywał, przy czym był przestronny i czysty. Co ciekawe łóżeczko dla dziecka dostałem od razu po check in`ie. Za hotelem znajduje się śliczny i cichy ogród, oraz odkryty basen. Całościowo - w dobrej promocji z darmowymi śniadania jak najbardziej jestem na tak Inne uwagi:brak |
Autor: | Ellzak [ 21 Lis 2016 08:17 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Roma Piazza Bologna Twój status w programie lojalnościowym: platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, upgrade do pokoju privilege, ciasteczka, list powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dobrej lokalizacji, blisko metra. W pokoju privilege darmowy minibarek do dyspozycji gości. Sniadanie było ok, chociaż można narzekać na dość niewielki wybór. Obsługa bardzo miła i uprzejma. Hotel ogólnie polecam |
Autor: | Tjw1978 [ 04 Gru 2016 16:33 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Mercure Rome Delta Colloseo Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade, ale do jakiego nie wiem; drink powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:bardzo małe, wręcz hostelowej wielkości pokoje, przeciętne śniadania, obsługa słabo zainteresowana gościem (10 minut czekania na zamówienie welcome drinka, bo nikogo z obsługi nie było w restauracji). Generalnie fajna lokalizacja, blisko Coloseum. Na dachu jest basen, ale z powodu listopadowej pogody ciężko było skorzystać. Gdyby nie płatność punktami, pewnie wybrałbym coś innego Inne uwagi:brak Nazwa hotelu:Pullman Bangkok Hotel G Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:VIP z łóżkiem king size Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak upgrade, ale... więcej w uwagach; drink powitalny, czekoladki Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik w tym hotelu bardzo mały i dostępny dla każdego z puli pokoi Executive. Albo jest to reguła, albo miałem pecha, ale akurat gdy korzystałem z salonika w pierwszym dniu, był on pełny i nie było wolnego miejsca. Obsługa ratowała zapraszaniem gości do sali konferencyjnej (trochę to kiepskie, ale cóż). Jednocześnie nie nadążano z podawaniem potraw do baru, bo przy takiej grupie jedzenie znikało w kilka chwil. To doświadczenie sprawiło, że jadłem śniadania w normalnej restauracji, a nie w saloniku Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Generalnie nie polecam. Obsługa nie dba o klienta, nie interesuje się jego potrzebami. W przydzielonym pokoju nie mogłem zmienić temperatury klimatyzacji. Po prostu wiało tak, bo tak było ustawione. Po trzech interwencjach teoretycznie dostałem upgrade. Mimo, że był to pokój White Suite, więc niejako apartament, to nie byłem zadowolony, bo jestem osobą niepalącą, a znajdował się on na piętrze dla palących i na piętrze 18... Śmierdziało jak cholera! Po drugie - po pokoju i 5-gwiazdkowym hotelu spodziewam się tego, by nie przypominał burdelu (sorry za słowo), ale jeśli jest w nim pudełko z gumkami, żelami, szminkami, strojami etc... Wiem wiem, Tajlandia. Ale niektóre kwestie mają swoje granice. No i tak jak pisałem - wolałbym jadąc do Bangkoku - pokój na najwyższym piętrze, a nie na 18... Dodam też, że ciepła woda nie dociera na wyższe piętra. Ponadto mały basen z niewielką liczbą leżaków. W efekcie przepełniony. Na odchodne na moim rachunku pozycja, która nie była mojego autorstwa - obiad w restauracji. Wyjaśniona po kwadransie, bo nie mogli znaleźć rachunku z moich podpisem... No i do dziś brak faktury oraz punktów za pobyt. Inne uwagi:Generalnie - jeśli Bangkok - dziś wybrałbym z pewnością inny hotel Nazwa hotelu:Novotel Phuket Vintage Park Resort Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do deluxe, drink powitalny, talerz owoców Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):salonik przeciętny, z bardzo słabą ofertą, brak soft drinków (nawet kawy czy herbaty!) Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Generalnie hotel typu resort. Na pewno dobry dla osób młodych i rodzin z dziećmi. Świetny basen, duże i przestronne pokoje. Bardzo urozmaicone śniadania, dużo promocji na dodatkowe usługi - typu pranie, spa Inne uwagi:Blisko plaży (około 300 metrów) i centrum rozrywkowego (kilka minut) |
Autor: | Roku [ 05 Gru 2016 11:51 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Manila Araneta Center Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późny check out (14), welcome drink, przekąski powitalne, list, upgrade. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pkt + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Upgrade do pokoju Executive (czy jakoś tak) na 22 piętrze, luksusowe wnętrza, boy hotelowy do przenoszenia bagaży, przeniesienie gościa ze statusem platynowym do specjalnego check-in na 24 piętrze. W Premier Lounge. Obsługiwany przez cztery śliczne Filipinki. Wygodne fotele + czego się pan napije podczas checkin? I wtedy wchodzę ja, niekoniecznie cały na biało, po 8-dniowym pobycie w dziczy Palawanu. Nieogolony. Spodnie krótkie sztywne od morskiej soli, koszulka niekoniecznie świeżutka, bo bagaż mały Wizzair mocno dokucza. Trampki na nogach, na szczęście firmowe, ale za to jeden dziurawy od tyłu, bo mu się pękło na Palawanie. Dobrze że kobieta ratuje nasz image. Nasz specjalny gość otrzymuje to wszystko. co napisałem wyżej, pokój Executive z megafajnym widokiem, zestawy kosmetyków, szlafroki. Pokój jest super, bezwzględnie to najlepszy Novotel, w jakim byłem. Spokojnie mógłby zostać Sofitelem. Basen otwarty, ale tam na Filipinach ciepło, więc nie przeszkadza i nie zamykają zimą. Prócz tego siłownie, welcome drink do baru. Wszystkie pomieszczenia nowe, doskonale wykończone, ze smakiem. Hotel jest tak fajny, że nie chce się z niego wychodzić (chociaż wreszcie wyszedłem kupić jakieś ubrania czyste...) Sniadanie megafajne, taki wybór potraw lokalnych i innych widziałem tylko w Sofitel Viktoria w Warszawa, ale też i nei szlajam się po wyższych markach Accora zbyt często. Np 12 ciast gotowych i kilka przyrządzanych na miejscu. 6 rodzajów wyciskanych soków, wyciskanych na miejscu. Do pomocy chyba z 12 osób, kucharzy i podających. Wita pani i prowadzi do stolika. Ogólnie wszystko na wypasie. Widzieliście pizze w 4 wersjach na śniadaniu? No ja juz tak. Tak zatem polecam mocno. Niestety nie jest tani, ale wart ceny. Szczególnie jeśli można ją zbić punktami. Położony w bezpiecznym rejonie. Dobry dojazd z lotniska tramwajem po estakadach. |
Autor: | xLawender [ 05 Gru 2016 23:10 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
wave_pl napisał(a): Nazwa hotelu: Mercure Grand Warszawa Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Prevelige Przywileje otrzymane w związku ze statusem: rzekomy upgrade do Deluxe Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Byłem pierwszy raz Mercury Grand i oczekiwałem naprawdę poziomu, ale niestety się zawiodłem. Zaczynając od obsługi kończąc po pokój. Takiego rozczarowania to jeszcze nie miałem. Nie dość, że zapłaciłem sobie za pokój o podwyższonym standardzie, licząc że pokój będzie dalej podniesione do kolejnego standardu na Deluxe, o czym zostałem jeszcze zapewniony że mam pokój o podniesionym standardzie po czym wchodzę otrzymałem pokój taki jaki zamawiałem. Niestety nie miałem czasu się kłócić o to albowiem szedłem na spotkanie i wróciłem późnym wieczorem. Wieczorem chciałem skorzystać z voucherów - najtańsze piwo, ewentualnie kawa lub herbata, a już w ogóle ewentualność dla żony - drink. To podziękowałem. Obsługa - wiele do życzenia co do życzliwości. Panie sprzątaczki są bardziej uprzejme w hotelu niż obsługa. Śniadanie, mogło być, ale jak już czegoś zabrakło to długo nie było np. sery, owoce krojone. Moja przygoda z Grandem na pewno się skończyła. Porównując do Mercurego Airport to się Grand chowa. Kolego przepraszam, ale muszę się odnieść do twojej wypowiedzi... Zarezerwowałeś sobie pokój Privilege. Pokoje w Grandzie są wg standardów: 1. Standard (1 os.)/Twin (2 os.)/Accessible 2. Superior (2 os. - King bed) 3. Privilege (tylko 2 os. - King bed) 4. Junior Suite (2 apartamenty dwupokojowe) 5. Deluxe Suite (1 apartament niepodzielony na pokoje - jedna duża przestrzeń z łazienką typu open space) Nie mam bladego pojęcia o jakim pokoju deluxe mówisz, ale rezerwując privilege mogłeś jedynie liczyć na up'a do któregoś z apartamentów, a obsługa ma obowiązek podnieść standard jedynie w przypadku dostępności pokoju o wyższym standardzie. Mogłeś spokojnie zarezerwować superior - dostałbyś privilege. Co do uwag odnośnie voucherów: Do wyboru masz piwo lane, wino (do wyboru z karty lub można poprosić o pomoc w wyborze sommeliera przedstawiając swoje upodobania). Możesz również wybrać czekoladę, kawę, herbatę, oraz dowolny soft drink. Dodatkowo możesz wybrać jeden z sześciu drinków z dedykowanej gościom statusowym karty. Trzy alkoholowe, trzy bezalkoholowe. Również nie rozumiem - "a już w ogóle ewentualność dla żony - drink". Voucher jest dla dwóch osób, więc zarówno Ty, jak i żona, możecie wybrać to co każdy lubi. Odnośnie śniadania - wybór jest bardzo duży. Wszystko jest uzupełniane na bieżąco, chyba że obłożenie jest tak duże, że obsługa nie wyrabia, a to się może zdarzyć. Nie wymagajmy bóg wie czego. Serów jest duży wybór - jest z czego wybierać. Z wędlin również. Wracając jeszcze - apartamenty są dokładnie trzy. Każdy inny. Obsługa może podnieść standard z privilege do suite, gdy ten jest wolny. Nie ma natomiast obowiązku podnoszenia o 2 poziomy, gdy ten jest niedostępny. Jest to tylko i wyłącznie wola recepcjonisty, aczkolwiek wszystko da się załatwić miłą rozmową i uśmiechem na twarzy. Jedną z opcji jest również taka, że apartamenty nie były posprzątane, a recepcjonista kierował się dobrem gościa - chcąc jak najszybciej przydzielić pokój. Nie wiem o której godzinie przyjechałeś, więc to jedynie spekulacje. Nie skreślaj Grand'a z góry. To bardzo dobry hotel. Często w nim nocuję i czuję się tam jak w domu. Bywały pobyty lepsze i gorsze. Wszystko zależy od obłożenia. Często pretensje możesz mieć jedynie do reszty gości (jeśli już musisz ![]() Jedyne co możesz zrobić to napisać do hotelu co Cię spotkało, poskarżyć się na ewentualny brak kompetencji pracownika (chociaż śmiem wątpić, bo załoga jest naprawdę bardzo wykwalifikowana), oraz przekazać ogólną opinię. Gwarantuję, że przy następnym pobycie zostaniesz potraktowany lepiej - będą mogli ustawić alert na twój przyjad. Po e-mail do Guest Relations możesz zgłosić się do mnie. Nie potraktuj żadnej z moich uwag złośliwie. To po prostu wskazówki, którymi możesz się kierować następnym razem wybierając hotel (nie tylko ten). Warto pomyśleć też z drugiej strony. Jeśli masz jakieś pytania o Mercure Grand, to śmiało możesz pisać do mnie, bo na odpowiedź od hotelu wiadomo - trochę trzeba czekać. Pozdrawiam Cię serdecznie! |
Autor: | wave_pl [ 06 Gru 2016 00:17 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Słuchaj Kolego, To raczej nie jest wątek na rozpisywanie się tylko do opisania upgrade i wyrażenia swoich wrażeń jakie kto miał po spędzeniu w danym hotelu. Dla mnie każdy wypowiada się na temat swoich wrażeń obojętnie czy jest to krzywdząca opinia czy też nie, czy też jak najbardziej pozytywna. W chwili obecnej ja odczuwam tak jakbyś tam ze mną był i udowadniał jak było mi podczas pobytu. To tak jakbyś teraz pisał do każdego innego użytkownika i kazał zmienić opinię bo ona Ci się nie podoba bo byłeś w tym hotelu i na pewno jest tak oh i ah. Każdy ma prawo do opinii a także ma swoją opinię, każdy ma swoje wrażenia które opisuje w tym wątku i każdy tylko sobie je czyta a potem sam wyciąga swoje subiektywne zdanie. I tutaj głównie o to chodzi - subiektywne zdanie, subiektywne opisanie wrażenia tego jak Ci było w danym czasie, w danej chwili w hotelu, to co zaobserwowałeś. Każdy opisuje to, czego mu brakowało w hotelu, jak go obsłużono, co otrzymał a potem skutkuje to tym, że inny po przeczytaniu opinii powie: ok wybieram ten hotel, ale trzeba zwrócić uwagę na to i na tamto, wiem na co się nastawić, wiem jak mogę być obsłużony, a co będzie a czego nie będzie. Hotele Accora do najtańszych też nie należą więc pamiętaj o jednym (zabrzmi brutalnie): płacisz wymagasz, a jak płacisz i nie wymagasz to z czasem usługa spada na psy - tak jak to w świecie usług najczęściej bywa. Wielu ludzi nie stać na turlanie się po hotelach, więc to dzięki gościom hotel żyje. Co do pokoju aby zaspokoić Twoja wiedzę - w momencie rezerwacji były do wyboru tylko standard, prevelige i deluxe - wybrałem prevelive z pełną rozmyślnością piszą i prosząc o deluxe o czym mailowo zostałem poinformowany przez hotel o podniesieniu do tego standardu a o czym jeszcze zapewniono mnie w recepcji. Co do voucherów to zaproponowano mi tylko to, co wymieniłem. Kawę czy herbatę to mogłem sobie wypić w pokoju. Też Cię pozdrawiam serdecznie ![]() |
Autor: | xLawender [ 06 Gru 2016 00:43 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Czyli już wiemy dlaczego zostałeś potraktowany tak a nie inaczej ![]() |
Autor: | wave_pl [ 06 Gru 2016 01:19 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Jakbyś przeczytał dokładnie co napisałem to byś zauważył, że nie zwróciłem uwagi obsłudze, ani się z nimi nie awanturowałem, a odpuściłem wszelkie kłótnie, bo nie chodzę i zwady nie szukam. Napisałem opinię na forum jakie było moje zdanie, opinia o pobycie i tyle. Raczej zbędne jest dalsze opiniowanie, opinia to opinia i w danej chwili takową wyrażam. |
Autor: | Roku [ 06 Gru 2016 15:47 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: ibis Bucharest (Bukareszt) Gare De Nord Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: nie potrzebowaliśmy późnego check out, welcome drink, Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pkt + dopłata oraz pełna za drugim razem. Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To już lekko stary hotel, znajomy Rumun powiedział, że i za komuny był tu hotel. Jednak na pewno został odświeżony, pokoje są duże, jak na ibis, chociaż oczywiście urządzone jak ibis. Wyjątkowo też mają wykładzinę, a nie panele. Większych zastrzeżeń do pokoi nie mam. W jednym pokoju łazienka z lekkim grzybkiem, nic wielkiego, nadal czysta. Cena przyzwoita, promocje na śniadanie, przechowali nasz bagaż dwa tygodnie (kurtki swetry buty) podczas naszego pobytu na Filipinach. Bez opłaty. Dobry dojazd z i na lotnisko bezpośrednim autobusem (783 bodajze), stawka taxi na lotnisko to 24-28 Lei przy zamawianiu korporacyjnych taxi (można w hotelu). Obok hotelu liczne sklepy otwarte długo, a także supermarket Billa na dworcu Gare De Nord, który leży od hotelu jakieś 300 metrów. No może 400. Kantor także jest w pobliżu. I metro również. Z pewnością na lokalizację nie ma co narzekać. Śniadania jak na ibis w porządku, bez szaleństw, gdy jest więcej ludzi, to trochę się gubią. Za drugim pobytem musieliśmy się dopytywać o welcome drinki, ale dali za każdym pobytem po 2 drinki na pokój. Ogólnie spoko, polecam. |
Autor: | helka2003 [ 06 Gru 2016 15:55 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Gdańsk Stare Miasto Twój status w programie lojalnościowym: Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 2 pokoje Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późny check out (13), welcome drink, niestety tylko dwa chociaż reerwacja była na 4 osoby (skomentowali że tylko na osoby dorosłe) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w centrum starówki, 5 minut do stacji PKP Gdańsk Główny, sklep spożywczy i apteka za rogiem, fajny kącik zabaw dla dzieci. Niestety brak pokoi 3 osobowych co skutkowało brakiem możliwości ulokowania się w jednym. Dostaliśmy pokoje dość daleko od siebie, czego nie jestem w stanie pojąć dlaczego tak się stało, ponieważ pisałam przy rezerwacji o takiej prośbie. Łóżeczko niemowlęce i pościelka gratis - dość małe. Pokoje nie za duże, łazienka spora z prysznicem. Mało szafek na ciuchy. Ze śniadania nie korzystaliśmy, jednak rano pozwolono nam napić się gorącej kawy a dzieci herbaty (bez dodatkowych opłat). Koło recepcji można poczęstować się polskim jabłkami. Inne uwagi: raczej brak Nazwa hotelu: Mercure Gdańsk Posejdon Twój status w programie lojalnościowym: Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard z dodatkowym łóżkiem Przywileje otrzymane w związku ze statusem: późny check out (17), welcome drink - nie wiem dlaczego dla 2 osób - rezerwacja obejmowała 3 osoby. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel przy morzu (3 linia brzegowa), 30 minut od stacji PKP Gdańsk Żabianka, 30 minut od mola w Sopocie. Hotel ma basen - zimna woda, miejsce płytsze dla dzieci oraz saunę. Śniadanie bardzo dobre, regionalny dodatek:kaszanka. Kącik dla dzieci fajny. Dostaliśmy łóżeczko turystyczne z pościelką - gratis. Kosmetyki uzupełniane w sporej ilości. W sobotę przygrywała Pani na saksofonie. Jedyny minus i to dość poważny to brak szlafroków na basen, trzeba się tam przebierać - nie spodziewałam się tego. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Inne uwagi: raczej brak |
Autor: | sranda [ 06 Gru 2016 21:48 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Rimini Artis Twój status w programie lojalnościowym: platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju VIP, voucher na drinka x 2, wcześniejszy check-in Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo ciekawy hotel, choć dość kameralny. Położony w pierwszej linii brzegowej, posiada niewielki basen zewnętrzny, o dziwo podgrzewany, także zimą. Kilka dni temu temperatura w nim wynosiła ok. 30-32 st, więc spokojnie można było się wygrzewać w wodzie. Pokoje VIP są sporej wielkości, z wanną (w przeciwieństwie do superiorów, które mają tylko prysznic). Wszystkie pokoje mają boczny widok na morze, a niektóre czołowy. Czysto i schludnie, widać, że hotel jest w miarę nowy. Śniadania jak na Włochy całkiem urozmaicone, można też było podczas nich korzystać z automatu wyciskającego świeży sok z pomarańczy. Hotel polecam. Inne uwagi: Podczas pobytu w godz. 19-21 był bezpłatny poczęstunek dla gości: max. 2 drinki/os. (kolejne już płatne) + wybór przekąsek: orzeszki, pistacje, chipsy, tosty, mini-pizze, oliwki, daktyle, świeże owoce. Nie wiem czy to stała akcja, czy tylko w miesiącach zimowych, gdy hotel raczej nie narzeka na obłożenie - oprócz nas było może max. 6-7 pokojów zajętych. |
Autor: | Tjw1978 [ 07 Gru 2016 18:38 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
UPDATE: Kilka dni temu opisywałem Pullman Bangkok Hotel G. Po bezpośrednim, mailowym kontakcie z menadżerem, jestem mile zaskoczony rozwiązaniem sprawy. Płatność była punktami (12 000). Odpowiedź: zwrot 50% punktów na moje konto. Zatem rozwiązanie idealne. |
Autor: | bad-ischler [ 07 Gru 2016 23:22 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Styles Wien City Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: double standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: jeden drink powitalny, upgrade do apartamentu, butelka ice tea i woreczek lawendy Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: pomimo ogólnej polityki Accora dostaliśmy upgrade do apartamentu, który mieścił się na ostatnim piętrze i miał prywatny balkon ze stolikiem i krzesłami i widokiem na sąsiednie zabudowania. Pokój w nowoczesnym stylu, bardzo kolorowy, z dużym łóżkiem i dość mało prywatną łazienką, jakby we wnęce otwartą na pokój, co sprawia, że pokój raczej dla ludzi o dużej zażyłości ![]() Inne uwagi: winda działa na dotyk kartą, obok recepcji jest ekspres z kawą, herbatą, stanowisko z komputerem i drukarką oraz kącik dla dzieci. Do pokoju zostało wstawione kompletne łóżeczko niemowlęce zgodnie z prośbą. Hotel nie ma restauracji, jedynie bar i ciepłe przekąski z piekarnika. |
Autor: | Roku [ 08 Gru 2016 08:39 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: ibis Dubai (Dubaj) Al Barsha Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Późny check out 17, welcome drink po 1 na pokój o ile pamiętam Stawka za zarezerwowany pokój : pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nowy fajny ibis, z tych ibisów o podwyższonym standardzie. W pokojach czajniki, z rzeczy nieoczywistych. Woda dwie flachy. Śniadanie zacne, jak na ibis to doskonałe. Trochę daleko od metra, bo trzeba z 15 minut zasuwać na piechotę, ale jeśli komuś nie przeszkadza, to mogę polecić. Ta droga nie w każdym miejscu ma chodnik, ale dramatu nie ma. Często dostępny w promocjach. ======================================== Nazwa hotelu: ibis Dubai (Dubaj) Al Rigga Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Późny check out 16, welcome drink po 2 na pokój Stawka za zarezerwowany pokój : pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nowy fajny ibis, z tych ibisów o podwyższonym standardzie. Woda dwie flachy, uzupełniana codziennie. Lodówka nawet była (o ile nie pomyliłem z Al Barsha). Śniadanie zacne, jak na ibis to doskonałe. Położony w dobrym miejscu, 300 metrów od metra Al Rigga, 2 km do starego Dubaju, spokojnie można na piechotę. Ogólnie polecam. Równiez często dostępny w promocjach. |
Strona 43 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |