Autor: | pabien [ 08 Paź 2016 14:12 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Astana Twój status w programie lojalnościowym:platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak upgrade (teoretycznie jest taka możliwość, bo są lepsze pokoje, pokój na lepszym piętrze (wyższe i z żelazkiem). Talerz owoców, voucher na drink. Wczesne zameldowanie (piąta rano!!!), późne wymeldowanie (16, nie prosiłem o później). Powitanie przez managera hotelu. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Standard Ibis. Ponad zwykły standard sejf w pokoju. Śniadanie całkiem OK, spory wybór, nawet konina się znalazła. Świeże owoce, kilka dań na ciepło. Lokalizacja bardzo w porządku, poza ścisłym centrum, ale pomiędzy największymi atrakcjami. |
Autor: | metia [ 09 Paź 2016 19:40 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Wrocław Centrum Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: podstawowy double (czyli w tym przypadku superiore) Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju executive na 11 piętrze, wstawka w pokoju (dwie wody, sok pomarańczowy, orzeszki, 2 czekoladki, 2 makaroniki), welcome drink, powitanie przez managera, list od managera; proponowano również późne wymeldowanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata (promocja punkty 4x za pobyt w nowych hotelach Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Wizyt w dawnym hotelu "Wrocław" ciąg dalszy. Na dzień dobry pani manager wyłowiła mnie z kolejki do zameldowania (nie mam pojęcia jak, nawet w aplikacji places nie mam zdjęcia, bo nie mam zdjęcia profilowego na fb - może przypadek) i zaprosiła do osobnego stanowiska. Check in błyskawiczny (przy czym robiłam wcześniej check in online), bez prośby o dokumenty (tylko podpis). W trakcie informacja o statusowym upgradzie i pokoju dostosowanym do prośby (prosiłam o najwyższe piętro z widokiem na miasto). Sam pokój spory, oczywiście nowy, ładnie urządzony, chociaż nieco bez polotu (pod tym względem Ibis wypada dużo lepiej). Ale jest w nim świetny leżanko-fotel, z którego można podziwiać widok na miasto. W pokoju sejf, czajnik i ekspres na kapsułki. Łazienka nowa, czysta, komplet kosmetyków i innych bajerów (w tym szlafroki, szczoteczka, zestaw do golenia, ...), niestety z kiepskiej jakości ręcznikami. Bardzo dobre wrażenie robi ogarnięty i miły personel - nie było im straszne nawet płacenie punktami i voucherem jednocześnie. Ogólne wrażenie pozytywne, chociaż bez "wow". Ale jeżeli nie będą przesadzać z cenami (wydaje mi się, że optymalny poziom, to 65-70 euro za noc), to pewnie będą mieli spore obłożenie, podobnie jak Ibis na niższych piętrach. Inne uwagi: Na duży plus realizacja życzeń dotyczących pokoju. Dodatkowo wielki plus za butelkę szampana, która pojawiła się w pokoju, po tym, jak przy check in wspomniałam, że drugi gość ma urodziny. Z minusów - widać, że hotel otwierany był na szybko. W pokoju są niedociągnięcia, zdarzyła się jakaś plama z silikonu na podłodze w łazience, obita listwa przypodłogowa, na drzwiach przy windzie ślady taśmy. W pokoju nie da się skorzystać z lustra, które jest na prawym skrzydle szafy od wewnątrz - pełne otwarcie drzwi blokuje samozamykacz. |
Autor: | vivere [ 10 Paź 2016 20:32 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:ibis Styles Bielsko Biała Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju:rodzinny (apartament?) Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2x voucher na drinka - niestety nikt nie wiedział dla ilu osób ![]() ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zdecydowanie TAK Inne uwagi:Pobyt dla 2+2, upgrade niemożliwy ![]() ![]() |
Autor: | koza91 [ 12 Paź 2016 22:28 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Jelenia Góra Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka dla 2 os, upgrade do superiora, późne wymeldowanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: z braku laku tak Inne uwagi: śniadania zdecydowanie odradzam, chyba lepiej podejść do pobliskiej biedronki czy na stację benzynową, na plus przytulny pokój superior (takich hotel ma tylko 4), w hotelu jest basen i sauna dostępna również dla ludzi z zewnątrz więc ciężko o komfort, obsługa dość już zmęczona ciągłym natłokiem gości - hotel typowo pod niemieckie wycieczki; jeśli ktoś chce zobaczyć jak wyglądały hotele w latach 90tych to ten jeszcze tak wygląda ![]() |
Autor: | gmak [ 13 Paź 2016 02:14 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Hamburg Airport Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy, chyba nie ma innych Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Pojawiliśmy się dwie godziny przed normalnym czasem i zależało nam głównie na późnym wymeldowaniu o 18:00 (samolot 19:30). Na to zgoda, ale innych propozycji nie było. Przy wyjeździe (zamówiony shuttle bus na lotnisko) inna osoba na recepcji zażądała 15 EUR za późny checkout tłumacząc, że 3 godziny były darmowe, a drugie 3 już płatne. Zapłaciliśmy z powodu kolejki ludzi i pośpiechu. Po reklamacji w LCAH zwrócili pieniądze, ale z wątłymi przeprosinami. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: No trochę mnie wpienili (j.w.). W naszych datach był to hotel z najmniej absurdalnymi cenami. 15 minut pieszo od lotniska. Przywieźli nas i odwieźli swoim busem. Teoretycznie na zwiedzanie miasta też powinni podwozić, ale zawsze trafialiśmy na komplet pasażerów z walizkami, więc spacer na lotnisko lub autobus do Ohlsdorf. Dalej S-Bahn/U-Bahn do centrum niecałe pół godziny. Śniadania trochę powyżej średniej ibisowej, ale to Niemcy więc kilka rodzajów pieczywa, twarde żółte sery, szynka szwarcwaldzka, czy nawet posiekany szczypiorek do jajecznicy. |
Autor: | gruby_inversia [ 16 Paź 2016 16:28 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Warsaw Airport Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard przez posrednika Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, upgrade do pokoju z ekspresem do kawy i sofa, wczesny check in Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): promocja u posrednika Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel typowy dla obiektów przy lotnisku, wczesny check in o 8 rano nie był żadnym problemem! Najważniejsze jest to, ze wszystkie przywileje dostałem mimo rezerwacji przez posrednika. |
Autor: | Roku [ 18 Paź 2016 09:55 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Jelenia Góra Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka dla 2 os, nie prosiłem ani nic innego. Listu ani upominku nie było. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ja mam słabość do hoteli z basenem, więc tak. Zwykły pokój też nie był taki straszny (upgrade nie było bo podobno hotel pełny, co możliwe). Ogólnie czułem się dobrze, choć status w programie LCAH w Jeleniej Górze załatwiają nieco po macoszemu. Śniadań nie jadłem. Blisko Biedronka i pizzeria. Na basenie spędziłem sporo miłych chwil. =================== Nazwa hotelu: Novotel Łódź Centrum Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka dla 2 os, upgrade do jedynego apartamentu (dwa pokoje) w hotelu, wstawka, list Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): dopłata + punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie to zadbany i dobry Novo. Zasługujący na 4*, a jedyna wada to brak basenu. Jeśli uda się Wam dostać upgrade do apartamentu z superiora, z pewnością będziecie bardzo zadowoleni. Polecam, zdecydowanie polecam łódzki Novo. To któraś tam wizyta moja wizyta tutaj, ale zawsze jest na duży plus. Śniadań nie jadłem. Lokalizacja b. dobra, ścisłe centrum, wszędzie blisko lub dobry dojazd. =================== Nazwa hotelu: ibis Łódź Centrum Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka dla 2 os Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, polecam. Łódzki ibis, podobnie jak Novo, to nowy i nadal zadbany hotel. Lokalizacja taka sama jak Novo, więc doskonała. Pokoje ibisowski standard, chociaż sam hotel nieco zaskakuje swoim oryginalnym rozwiązaniem architektonicznym wewnątrz. Śniadań nie jadłem. =================== Nazwa hotelu: ibis Warszawa Reduta Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka dla 2 os Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jest OK. Dobry dojazd do centrum Waw, jak i do lotniska, a o to mi chodziło. Cicho, pokoje zadbane i czyściutkie, nie mam żadnych zastrzeżeń. Śniadania sympatyczne. Nie wiem co tu więcej napisać o ibisie, kazdy kto był, wie czego się spodziewać:) W każdym razie z pewnością nie będzie dramatu, a wręcz przeciwnie. =================== Nazwa hotelu: ibis Budapest Aero Twój status w programie lojalnościowym:Platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drinka dla 2 os Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pkt + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Kolejny z serii niezniszczonych więc fajnych ibisów. Można polecić, bo leży tuż obok metra, więc dojazd wszędzie doskonały. Pierwszy raz nocowałem w BUD tak daleko od centrum, lecz tutaj w żaden sposób to nie przeszkadza. Pokoje OK, pierwszy mój ibis, gdzie pokoje miały balkon. Przy zameldowaniu pytano nas, z której strony chcemy pokój, weźcie na park, jeśli możecie. Cicho i las pod oknem. A... i w łazience jest wanna oraz zamontowany prysznic. Ibis z wanną, to też swego rodzaju wyjątkowe ![]() Trochę śniadanie odstawało od kilku polskich ibisów, które ostatnio odwiedziłem. Nie było naleśników a jajecznica tylko w wersji z szynką. Głodny jednak nie odszedłem. |
Autor: | mrmagiczny [ 18 Paź 2016 10:36 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: ibis Moscow Dinamo Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na napój Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś) : n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jak na tą cenę (260 PLN ze śniadaniem) - ibis jest bezkonkurencyjny w okolicy - śniadania bogate, dużo produktów na ciepło, niewielkie zmiany codziennie, także pomimo trzech noclegów nie były monotonne. Taksówka na pl. Czerwony kosztuje 16-20 PLN, najbliższa stacja metra - ok. 10 min pieszo, tyle samo od olbrzymiej galerii handlowej AviaPark. Dookoła hotelu znajdują sie obiekty sportowe CSKA - przy odrobinie szczęścia z datami można wybrać się na mecz hokeja (polecam!). |
Autor: | michzak [ 18 Paź 2016 11:19 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Roku napisał(a): Śniadań nie jadłem. Śniadania bardzo dobre, mimo że byliśmy jedynymi gośćmi na śniadaniu wszystko było przygotowane jakby było pełne obłożenie, więc na plus ![]() |
Autor: | ZENNNEK [ 19 Paź 2016 17:03 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Athens Twój status w programie lojalnościowym: platyna Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju VIP, czekoladki, welcome drink, list od managera; Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Szybki check-in,miła obsługa,śniadania całkiem bogate,na plus to że jakieś 15% menu śniadaniowego każdego dnia jest inne,no i pyszny wyciskany sok z pomarańczy.Pokój bez rewelacji,ale i nie ma do czego się przyczepić,czysty,łazienka również.Były drobne problemy z windami.Jedna działała bezwarunkowo,druga po włożeniu karty pokojowej w czytnik,a trzecia bardzo często nie wykrywala karty i było trochę gimnastyki.Basen (wymiary ok 5x12m,głębokość 0,5-2,5m)na dachu w połowie października czynny do 20:00,świetny widok z basenu i baru na Akropol.Welcome drink polecam spożytkowac właśnie w barze na dachu.Mnóstwo map i przewodników po Atenach i całej Grecji stoi na wystawce przed windami. Inne uwagi:W tym hotelu 2 dzieci do lat 16 śpi i je śniadanie za free, co przy sniadaniu w cenie pokoju dla niektórych stawek daje niedrogi nocleg rodzinny.Jedyny minus to polożenie hotelu.Do najbliższej stacji metra-Omonia jakieś 800m. |
Autor: | koncentrator [ 19 Paź 2016 19:35 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Bucharest City Center Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Privilege, welcome drink, ale dopiero po upomnieniu się (dla 2 osób) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jeszcze świeży, bardzo ładnie zaprojektowany (w pokoju na ścianach fototapety przedwojennego Bukaresztu, w ramkach powieszone nuty George Enescu). Pokój bardzo czysty, przygotowany perfekcyjnie na przyjazd gościa. Na recepcji dziewczyny bardzo sztywne, natomiast na barze bardzo miła obsługa, na wysokim poziomie. Hotel ma dobrą lokalizację, blisko stacji metra. Można też chodzić wszędzie na pieszo. |
Autor: | kamo375 [ 19 Paź 2016 19:42 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Zurich Stoller Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do lepszego pokoju, welcome drink dla 2 osob Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel juz dosc leciwy ale porzadnie utrzymany. Do przstanku autobusowego 46 krokow, dosc dobra lokalizacja. Aczkolwiek moim zadniem nie wart swojej ceny. Stosunek jakosc do ceny 3- |
Autor: | anzo [ 20 Paź 2016 17:35 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Gdynia Centrum Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Privilege, 2 x drink powitalny, list powitalny, wstawka, 2x bilety do kina, soft drinki z minibaru za free. Late check-out do 17:00 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): czas na zwiedzanie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokoje Privilege są świetne. Napoje bezalkoholowe z minibaru darmowe, w łazience zestaw m.in. szczoteczki do zębów i zestaw do golenia. Super widoki i świetna lokalizacja. Woda w pokoju uzupełniana każdego dnia. Obsługa bardzo miła i pomocna. Voucher na drinka powitalnego można wymienić na drinki wymienione w odrębnej karcie. Jedyny minus to śniadanie każdego dnia takie samo. Nazwa hotelu: Mercure Bologna Centro Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Privilege, 2 x drink powitalny. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Standard Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D Hotel ma już swoje lata ale jest nieźle położony – w bezpośrednim sąsiedztwie dworca w zasadzie w bezpośrednim centrum. Vouchery mogły być wymienione wyłącznie na napoje bezakoholowe (świeżo wyciskany sok był dostępny). Za niezbyt wygórowaną cenę polecam – ale jeżeli nowsze hotele są dostępne w porównywalnej cenie i okolicy to warto rozważyć zmianę. Nie brałem śniadań więc w tej kwestii nie mam zdania. Nazwa hotelu: Mercure Florence Center Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka + 2 x drink powitalny. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Standard Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D Hotel w świetnej lokalizacji samo centrum w bezpośrednim sąsiedztwie dworca kolejowego. Hotel nowy bardzo dobrze się prezentuje. Podczas pobytu hotel miał pełne obłożenie więc nici z uppgrade oraz early check-in bądź late check out. Voucher do wymienienia na soft drinki plus piwo wino. Generalnie polecam bardzo dobrze się prezentuje. Nazwa hotelu: Mercure Jelenia Góra Twój status w programie lojalnościowym: Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2 x drink powitalny, Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Standard Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel leciwy na uboczu Jeleniej Góry – generalnie jako sama baza noclegowa do przeżycia – jeżeli oczekujecie czegoś więcej to nie. Hotel utrzymany w stylu szalonych lat 90-tych więc można przeżyć mały powrót do przeszłości. |
Autor: | savera [ 28 Paź 2016 21:25 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:IBIS OLOMOUC CENTRE Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher x1; podniesienie standardu do superior; pokój dosyć duży jak na standard Ibisa z podwójnym łóżkiem, sofą oraz z balkonem; chyba są tylko 4 pokoje z balkonami (przedostatnie piętro) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nd Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak Inne uwagi:Dosyć blisko do starówki. Śniadania typowe dla Ibisów, trochę mała sala jadalna. Nieczynna restauracja hotelowa, jedynie możliwość zamówienia na recepcji z krótkiego menu (zupa, kanapki, napoje ...) |
Autor: | lsk [ 29 Paź 2016 10:42 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Styles Barcelona Centro Twój status w programie lojalnościowym: Platynowy Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, czekoladki, list powitany - o wczesny check in/późny check out nie prosiłem Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ND Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, zdecydowanie, dobra lokalizacja, niecałe 10 minut z buta do Sagrada Familia i ok tyle samo do placu Catalonia/głównej części La Ramba, Casa Mila/La Pedrera dosłownie 2/3 przecznice dalej. Pokoje ładne, czyste etc. Inne uwagi: Śniadania dobre, nie mniej jednak trochę monotonne, obsługa miła, ale radzę wywieszać plakietki na noc o spaniu, bo jednego dnia nieproszona pobudka o 8 "room service" ![]() |
Autor: | savera [ 01 Lis 2016 21:49 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: IBIS Styles Koeln City Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: nic Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nd Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, jeśli nie mamy innej alternatywy. Inne uwagi: Hotel drogi, położony ok. 2 km od dworca kolejowego. Śniadania takie jak w większości Ibisów, mała sala jadalna. Jak na Styles to spodziewałam się czegoś więcej. |
Autor: | jasiub [ 07 Lis 2016 14:45 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Novotel Xin Qiao Pekin Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Superior na ostatnim piętrze, wczesny check-in,poźny check-out Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Jest, nie byłem Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel ma świetną lokalizację - tuz przy wejściu do metra (linie 2/5) i koło wielu przystanków autobusowych. Spacerem można dojść na ulicę Wangfujing i plac Tiananmen. Zamawiałem pokój z dostawką dla dziecka. Po przyjeździe spytałem się o upgrade - nie ma problemu. Idziemy do pokoju (3 piętro, skrzydło B), pokój malutki, zapyziały, łóżka dla dziecka nie ma gdzie wstawić. Zjechałem na dół i po krótkiej rozmowie z panią manager (bardzo miła, przeprosiła, że recepcjonista nie zrozumiał mnie bo słabo mówi po angielsku ![]() Inne uwagi:Wielka szkoda, że nie dostukałem wcześniej paru brakujących punktów do platyny (nie sprawdziłem, że w hotelu jest salonik) , bo salonik podobno daje dobre śniadania i kolacje. |
Autor: | bartoldzik [ 07 Lis 2016 15:07 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Warszawa Grand Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Junior Suite, 2 x welcome drink, wstawka Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Świetna lokalizacja, rewelacyjny apartament, bardzo fajny bar serwujący doskonałe wina, przeciętne śniadania. Do spania jak najbardziej polecam, ale na śniadanie lepiej wyjść do jakiejś knajpki. |
Autor: | krzysztof.ka [ 07 Lis 2016 16:20 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Opole Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Superior Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Lokalizacja hotelu bardzo dobra, blisko do dworca PKP oraz do ścisłego starego miasta. Upgrade tym razem był tylko do pokoju superior a nie do apartamentu, choć nie było dużego obłożenia, żaden apartament nie był zajęty. Zmieniła się polityka hotelu, pewnie to związek ze zmianami własnościowymi - patrzenie na koszty. Obsługa w recepcji zajęta stukaniem w klawiaturę, gość przed pulpitem w recepcji intruzem, za to obsługa w restauracji to pełna atencja i nastawienie na gościa. Miałem wykupioną kolację w internetowej ofercie specjalnej. Zaproponowano mi danie spoza karty, która okazała się bardzo dobrą propozycją. |
Autor: | wave_pl [ 08 Lis 2016 09:12 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Grand Warszawa Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Prevelige Przywileje otrzymane w związku ze statusem: rzekomy upgrade do Deluxe Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Byłem pierwszy raz Mercury Grand i oczekiwałem naprawdę poziomu, ale niestety się zawiodłem. Zaczynając od obsługi kończąc po pokój. Takiego rozczarowania to jeszcze nie miałem. Nie dość, że zapłaciłem sobie za pokój o podwyższonym standardzie, licząc że pokój będzie dalej podniesione do kolejnego standardu na Deluxe, o czym zostałem jeszcze zapewniony że mam pokój o podniesionym standardzie po czym wchodzę otrzymałem pokój taki jaki zamawiałem. Niestety nie miałem czasu się kłócić o to albowiem szedłem na spotkanie i wróciłem późnym wieczorem. Wieczorem chciałem skorzystać z voucherów - najtańsze piwo, ewentualnie kawa lub herbata, a już w ogóle ewentualność dla żony - drink. To podziękowałem. Obsługa - wiele do życzenia co do życzliwości. Panie sprzątaczki są bardziej uprzejme w hotelu niż obsługa. Śniadanie, mogło być, ale jak już czegoś zabrakło to długo nie było np. sery, owoce krojone. Moja przygoda z Grandem na pewno się skończyła. Porównując do Mercurego Airport to się Grand chowa. |
Strona 42 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |