Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Accor Live Limitless] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)
opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1578,32921
Strona 31 z 93

Autor:  Rockriderr [ 22 Sty 2016 22:27 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nie, mailowałem wcześniej z recepcją i od razu o tym napisali. Jak się okazało na ich stronie też jest o tym wzmianka, więc przyjąłem na klatę :)

Autor:  Tjw1978 [ 23 Sty 2016 01:51 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu: Novotel Panama City
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: napój powitalny x2 - drink alkoholowy (generalnie płatny z alkoholem, ale barman elastyczny i dostał napiwek), upgrade pokoju z superior do junior suite
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym? Tak
Inne uwagi: dobra lokalizacja, blisko stacji metra Argentina.

Nazwa hotelu: ibis Mexico Zona Rosa
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju rodzinnego, napój powitalny x1 (trzeba było się o to prosić, i tak nie wykorzystaliśmy)
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym? Nie
Inne uwagi: ładny na zdjęciach, mały w rzeczywistości, obsługa średnio zainteresowana gośćmi, syf zrobiony przez pijanych gości wracających z imprezy podczas śniadania, a reakcji recepcji, która wszystko widziała - brak. Blisko stacji metra, choć do lotniska daleko, trzeba jechać z przesiadką.

Nazwa hotelu: Pullman Miami Airport
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard z widokiem na Miami
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Deluxe z widokiem na błękitną lagunę na ostatnim, 15. piętrze, napój powitalny x2
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus dopłata
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym? Tak
Inne uwagi: rebranding Sofitela, ale hotel w ogóle nie odnowiony, brak Executive Floor.

Autor:  piotrek_ [ 25 Sty 2016 13:13 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu: Novotel Kraków City West
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Novation o podwyższonym standardzie
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu, list od dyrektora hotelu, ciasteczka, wcześniejszy check in o godzinie 12:00 (czekałem kilka minut, żeby posprzątali apartament, bo gość przed chwilą wyjechał), voucher na drinka (piwko Żywiec 0.5l, w czasie oczekiwania)
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna z promocji -40% ze śniadaniem, tj. 130 pln
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ogólnie nie posiada nowoczesnego designu, jeśli chodzi o pokoje, ale w związku z upgradem do apartamentu, nie mam prawa narzekać. Sypialnia z łazienką, w łazience zarówno prysznic, jak i duża wanna. Oprócz ręczników, kosmetyków, także szlafroki. Oprócz sypialni salon z kanapą. Obok druga toaleta. W obu pomieszczeniach telewizory 40 calowe. Plus, że miały np. w ofercie tv - paczkę Canal+, minus, że nie miały wyjścia na usb. W salonie czajnik, express do kawy, minibarek, sejf. Szybki Internet, pliki pobierały się z prędkością blisko 4MB/sek. Ogólnie z pobytu jestem zadowolony.
Inne uwagi: Śniadanie miałem w cenie pobytu, spory wybór. Na duży plus soki, oprócz tych nalewanych samemu z automatu, można było u obsługi zamówić, specjalne, wyciskane na miejscu. Bardzo dobre. Jeśli chodzi o położenie obiektu, peryferie Krakowa. Brak galerii/większych sklepów w okolicy. Ew. jakiś mały Lewiatan, czy Żabka. Obok samego hotelu jest jednak przystanek komunikacji miejskiej, z którego lata 5,6 linii, więc jest w miarę skomunikowany.

Autor:  michzak [ 25 Sty 2016 21:40 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Przypominam, że z tego hotelu jest darmowy shuttle do centrum organizowany przez hotel 2 razy dziennie :D

Autor:  boots [ 25 Sty 2016 22:00 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Do miasta i z powrotem. ;-)

Autor:  abelincoln [ 25 Sty 2016 22:16 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Do centrum:
10:00, 17:00 Novotel Kraków City West - Plac Matejki

Z centrum:
15:00, 21:00 Plac Matejki - Novotel Kraków City West.

:)

Autor:  karder [ 27 Sty 2016 23:25 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu: Ibis Styles Bielsko - Biała

Twój status w programie lojalnościowym: Platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Apartament (ostatnie piętro), voucher do baru na wino/piwo etc.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): taryfa: advanced saver

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: bardzo tania opcja w BB

Inne uwagi: UWAGA: Recepcjonistka poinformowała mnie że od lutego NIE BĘDZIE ŻADNYCH UPGRADE'ÓW

Autor:  Sudoku [ 27 Sty 2016 23:29 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nie będzie upgrade'ów u nich, czy jakieś nowe wytyczne centrali?

Autor:  karder [ 27 Sty 2016 23:35 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

wytyczne z centrali do których muszą się zastosować i ponadto żaden z hoteli marki ibis styles nie będzie przydzielać lepszych pokoi jako upgrade.

Autor:  horacy19 [ 27 Sty 2016 23:43 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Bodajże już od lipca mówili że nie będzie upgrade'ów i na początku nie było, później znów były.
Póki nie ma wykluczenia Ibis Styles w regulaminie to nie ma nic pewnego, dlatego zapytać zawsze można.

Autor:  kubucha [ 30 Sty 2016 08:46 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu: Mercure Gdynia Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Privilege (widok na morze), welcome drink, darmowy minibar (częściowo) .

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Fajny hotel, blisko plaży, pokoje privilege spoko.

Autor:  koza91 [ 31 Sty 2016 16:38 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu:Ibis Styles Wałbrzych

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:welcome drink dla 2 os

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):-50% we wtorki

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku ;)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:duże zaskoczenie w relacji cena - jakość, nowoczesny pokój, sterowana klimatyzacja, ogrzewanie podłogowe w łazience, bardzo ładne oświetlenie w pokoju, trochę za miękkie materace, niskie ceny w restauracji (obiad za ok. 25PLN, piwo 6-7PLN). Polecam :)

Inne uwagi:restauracja czynna pon-sb w godz. 16-23, warto mieć to na uwadze.

Autor:  Tjw1978 [ 06 Lut 2016 14:53 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu: Mercure Grand Warszawa
Twój status w programie lojalnościowym: Platinum
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, pokój Privillege
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna (rezerwacja przez pośrednika, z którym firma ma umowę, ale po mailu z numerem karty wyjątkowo przyznane przywileje).
Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, polecam. Przyjemna obsługa, przepyszne śniadania, świetny wybór win przy Welcome Drinku. Możliwość porozumienia się z recepcjonistą (przyznane zostały nawet punkty, choć niechętnie, mimo rezerwacji przez pośrednika - pomogło to, że wziąłem kolację w restauracji i argument, że jak byłem w Berlinie, to punkty mi naliczono).
Inne uwagi: moim zdaniem ten hotel jest lepszy niż Novotel. W Novotelu plusem jest wyłącznie sauna i siłownia na górze. Cała reszta bardzo podobna :)

Autor:  sranda [ 06 Lut 2016 21:16 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Oczywiście, że jest lepszy. To zresztą dotyczy wszystkich hoteli Mercure Grand, nie tylko tego warszawskiego, bo Accor wyżej pozycjonuje tą markę niż Novotele.

Skala mniej więcej jest następująca od tych najbardziej luksusowych:
1. Sofitel LEGEND
2. Sofitel
3. Pullman
4. McGallery
5. Mercure Grand
6. Adagio Premium
7. Novotel
8. Adagio
9. Novotel Suite
10. Mercure
11. Ibis Styles
12. Ibis
13. Ibis budget

Autor:  scorpion1077 [ 06 Lut 2016 22:08 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Grand lepszy do Novotelu, czy Mercure Centrum?
Może jestem gościem gorszej kategorii, ale ile razy spałem w grandzie tyle razy chodziłem po wręcz zdewastowanej drewnianej posadzce, w co prawda dużym, ale w ogóle nie ozdobionym pokoju w białych barwach rodem z psychiatryka. Już nie mówiąc, iż dyrekcja tamtego hotelu wszędzie widzi tylko $$$.
Jak dla mnie bez porównania z Ibisem Stare miasto, nie mówiąc już o Mercure centrum :)

Autor:  magnat88 [ 06 Lut 2016 22:27 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

sranda napisał(a):
Oczywiście, że jest lepszy. To zresztą dotyczy wszystkich hoteli Mercure Grand, nie tylko tego warszawskiego, bo Accor wyżej pozycjonuje tą markę niż Novotele.


Oczywiście że jesteś w błędzie bo Mercure Warszawa Grand nie należy do sieci Grand Mercure tylko do Mercure.
Różnica w standardzie poszczególnych hoteli zależy tylko od zarządzania i ilości gwiazdek.

Autor:  horacy19 [ 07 Lut 2016 12:15 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu:[bSofitel Athens Airport[/b]

Twój status w programie lojalnościowym:Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Podwyższenie standardu do VIP ROOM CLUB SOFITEL na 7 piętrze z widokiem na lotnisko, vouchery na drinki powitalne dla 2 os.- do wyboru wszystko co na barze, w pokoju Loukoumi Mastiha, woda, szybki internet, list powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Jest, ale niestety odbywało się w tym czasie ważne spotkanie tam i był nieczynny. W zamian otrzymaliśmy w restauracji gratis do wyboru ciepłe przekąski za 15 EUR/os

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Zdecydowanie tak, bardzo miła obsługa w recepcji. Wszystkie pokoje (oprócz Apartamentów) są takie same, różnią się tylko położeniem. Śniadania bardzo dobre, co ważne to otwierają o 5:00 rano, jeżeli ktoś potrzebuje wcześniej to breakfast box lub serwują do pokoju (chyba od 4:00 rano). Inne (skromniejsze) śniadania i w innej sali są dla osób, którym nocleg zapewnia linia lotnicza, z powodu przełożonego lotu.

Inne uwagi:Minibarek zamknięty, prawie cały pusty, tylko kilka buteleczek poprzewracanych, dziwne to.




Nazwa hotelu:ibis Moussafir MARRAKECH Centre Gare

Twój status w programie lojalnościowym:Platyna

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Pokój standardowy-innych brak

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do pokoju bez mrówek :P Voucher na drinki powitalne dla 2os- wszystko z karty, spoko tylko, że substancję czynną nalał do dwóch szklanek, ale colę dał tylko jedną.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Lokalizacja dobra, jeżeli ktoś tak jak my będzie jeździł komunikacją publiczną poza Marrakesz codziennie. Podczas zameldowania dwie osoby robią awanturę, chcą kasę z powrotem, bo nie chcą tu nocować. Nie jest dobrze,
Obsługa w recepcji- TRAGEDIA. Płaciłem punktami za 6 nocy + dopłata kartą z góry ok. 3 zł. Babka chce ode mnie kartę którą zrobiłem dopłatę, bo nie wyda kluczy, mówię, że nie pamiętam którą, po co jej to, przecież to tylko 3 zł. Ona musi ją zobaczyć i koniec. Wyciągam 14 kart jakie miałem (reszta została w domu). Kobieta mów, że to żadna z tych i nie da klucza. Proszę, żeby podała nr. karty coś wymyślimy. Podaje 3081..., myślę, myślę, KUR.A przecież to jest numer karty LCAH a nie płatniczej :shock:
Na szczęście przyszła inna kobieta, przeprosiła za tamtą i dalej już było sprawnie.
Pokoje...pfff, nie wiem jak to delikatnie opisać-kiepskie. Jeżeli przy zameldowaniu dadzą wam pokój 118 to poproście od razu o inny, bo szkoda chodzić tam i z powrotem.
Pokój 118: otwieramy- o kura, ale odór. Patrzymy- O! pokój współdzielony z rodziną mrówek, trzy spore ścieżki przez cały pokój. Słuchamy -O nie! Ale hałas z ulicy, okna-zamknięte, drzwi na taras- nie da się domknąć, więc pokój otwarty całą dobę. Sejfów-brak. Wychodzimy!
Chcemy zobaczyć inne pokoje- nie ma problemu, dała nam jeszcze 3 klucze. Wybraliśmy jeden. Było wszystko ok do końca pobytu,czysto, bez zwierzątek, hałasu, kradzieży itp.-Spoko. Raz przed wyjściem przypadkowo wypadło mi trochę euro na łóżko, po powrocie czekało na stoliku. Pokojówki naprawdę spoko.

Autor:  OSK [ 07 Lut 2016 21:22 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu:Novotel Venezia Mestre Castellana

Twój status w programie lojalnościowym:platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:pokój VIP

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:późny check-out, duża butelka San Pellegrino, ale nieuzupełniana podczas pobytu. 8szt(!!!) M&M's na talerzyku (chyba aż tak dużo bo byłem z dwójką dzieci :lol: ), voucher na 2 soft drinki(nie korzystałem), dzieci po przyjeździe dostały drobne upominki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Generalnie ok, ale hotel jakiś taki bez szału, nie było do czego się przyczepić ale też nie zapadł mi jakoś w pamięci. Dobrze skomunikowany z Wenecją autobusami,przystanek w odl.300m od hotelu, po jego drugiej stronie Lidl. Płatny parking pod hotelem,ale jest też część bezpłatna, która podejrzewam w sezonie jest zajęta (pobyt w styczniu)

Inne uwagi:.......

Autor:  TomGSM [ 07 Lut 2016 22:22 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu: Ibis Styles Kuala Lumpur Fraser Business Park

Twój status w programie lojalnościowym: classic

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: darmowa kawa/herbata w restauracji po okazaniu karty członkowskiej (raz na pobyt)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna = 145 zł/nocleg

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałeś) ---

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy poleciłbyś ten hotel innym?: Hotel praktycznie na stacji metra (Chan Sow Lin LRT). Śniadanie (w cenie) OK. Czyste pokoje. Polecam :)

Inne uwagi: ---

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Ibis Styles Krabi Ao Nang

Twój status w programie lojalnościowym: classic

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: ---

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna = 262 zł/nocleg

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałeś) ---

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy poleciłbyś ten hotel innym?: Super śniadanie (w cenie). Czyste pokoje codziennie sprzątane. Fajny basen (głębokość 1,4 m) codziennie czyszczony. Na miejscu masaże i mini agencja turystyczna (ceny wycieczek: średnio-wysokie). Co godzinę darmowy transport z i na plażę (w sumie to tylko 1 km). Szczerze polecam :)

Inne uwagi: Nie chcesz słuchać Muezina - poproś o pokój od tyłu.

Autor:  abelincoln [ 08 Lut 2016 10:11 ]
Temat postu:  Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni

Nazwa hotelu: Sofitel Grand Sopot

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard park view

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do junior suite sea view, późne wymeldowanie, pralinki i list w pokoju, voucher na drinka (cokolwiek z karty do 40 PLN)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): -40% + śniadanie gratis

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałeś) ---

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy poleciłbyś ten hotel innym?: Całkiem przyjemny pobyt - duży pokój z fajnym widokiem, smaczne śniadanie, trochę za bardzo nadskakująca obsługa (ale taki klimat hotelu...). Jedyna uwaga jaką mogę mieć to rozwiązania w łazience - niby duża, ale kiepsko ogrzewana, wanna malutka, a za to prysznic na całą rodzinę. A każdym bądź razie, za cenę w promocji (z tego co pamiętam trochę ponad 350 zł/noc) może być, ale aż tak luksusowo nie jest by płacić więcej.


Inne uwagi: ---

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Mercure Gdańsk Stare Miasto

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do privilege, późne wymeldowanie o 16, szarlotka z kremem karmelowym i list w pokoju, voucher na drinka (piwo, wino, softy)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): -40% i śniadanie gratis

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałeś) ---

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy poleciłbyś ten hotel innym?: Bardzo dobre położenie - blisko dworca i starówki, hotel odnowiony, dobre śniadnie i miła obsługa. Na minus - malutki pokój zagracony nadmiernie meblami i mikroskopijna łazienka, gdyby troszkę zmniejszyć kabinę przysznicową i wstawić pralkę - wypisz-wymaluj moja pierwsza postudencka kawalerka. Ale że głównie zwiedzaliśmy, to aż tak wielkość pokoju nie przeszkadzała...

Inne uwagi: Drugiego dnia przestała działać karta do pokoju (i 3 inne które wymieniałe na recepcji), więc dostaliśmy z żoną vouchery na drinki a dział techniczny próbował dostać się do naszego pokoju. Tym razem można było zamówić piwo/wino/softy i drinki na bazie wódki. Ale tylko wódki...

Strona 31 z 93 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/