Autor: | futrzak [ 15 Wrz 2015 10:10 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Mercure Gdańsk Posejdon GOLD -welcome drinki x2 do wyboru wino, dowolne piwo butelkowe, piwo lane lub soft drinki - upgradu brak bo wszystkie pokoje taki sam standard maja - z fast check-in nie korzystałem - chciałem late check-out ale zostalem poinformowany ze mam po śniadaniu sie zapytac czy sa wolne miejsca. .. czy tak to dziala zazwyczaj ze przy check in nie powiedza ze mozna dłużej byc w pokoju ?? - w pokoju dwie butelki wody oraz zestaw do parzenia herbaty i kawy Hotel bardzo fajny, widac ze nie dawno byl remont. Pokoje nowoczesne, czyste i łóżka wygodne. Brak klimatyzacji jest zastanawiający, ciekawe jak z temperatura w lato. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone . W cenie noclegu basen silownia i sauny |
Autor: | monus [ 15 Wrz 2015 11:58 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Mercure Gdynia Centrum (wcześniej Orbis Gdynia) SILVER, rezerwowałem najtańszy pokój - 2 szt. welcome drink (kawa, soft drinki, wino, piwo) na pokój (rezerwowałem na swoje nazwisko 4 pokoje i do każdego otrzymałem 2x welcome drink, razem 8) - pokój na 11 piętrze z widokiem na morze (najwyższe piętro, wszystkie pokoje obok siebie). - w pokoju dwie butelki wody oraz zestaw do parzenia herbaty i kawy, - późne wymeldowanie do 15. |
Autor: | egg [ 15 Wrz 2015 14:24 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
futrzak napisał(a): Mercure Gdańsk Posejdon GOLD - upgradu brak bo wszystkie pokoje taki sam standard maja - chciałem late check-out ale zostalem poinformowany ze mam po śniadaniu sie zapytac czy sa wolne miejsca. .. czy tak to dziala zazwyczaj ze przy check in nie powiedza ze mozna dłużej byc w pokoju ?? Trochę trudno byłoby mi uwierzyć, że hotel marki Mercure ma wszystkie pokoje w jednym standardzie, ale w tym konkretnym nie byłem, więc nie wypowiadam się ;) Późne wymeldowanie na ogół ustala się w sposób wiążący dla hotelu (a nie gościa hotelowego) podczas zameldowania i jest ono przyznawane w miarę dostępności. Oczywiście chodzi o dostępność dla pokoju, który otrzymujesz. W opisanym przypadku widocznie miałeś do czynienia albo z niekompetentną osobą na recepcji, albo z osobą ucząca się, której zasoby nie zostały jeszcze skażone wiedzą na temat określonych zasad. Recepcjonista zawsze może też sprawdzić, czy jest dostępny jakiś inny pokój, dla którego istnieje możliwość późnego wymeldowania. Dlaczego nie zrobiono tego w ten sposób, trudno powiedzieć. |
Autor: | flus [ 15 Wrz 2015 16:28 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Zdarza się, że wszystkie pokoje w Mercure mają ten sam standard, zwłaszcza, jeśli zostały one przekształcone z dawnych Orbisów (np. Mercure Cieszyn). Co do późnego wymeldowania, to może tak jak opisałeś działa to, jak ktoś ma pobyty jednodniowe, ale gdy ktoś nocuje dłuższą ilość nocy, to skąd hotel już przy Twoim zameldowaniu ma wiedzieć jakie będzie obłożenie pokojów za kilka dni? Oczywiste jest to, że najlepiej pytać o to ostatniego dnia, wtedy hotel dokładnie wie czy i ew. do której może gościowi pozwolić pozostać w pokoju. A w razie czego nigdzie nie ma problemów z zostawieniem bagaży i wróceniem po nie np. wieczorem, jeśli nawet pokój trzeba oddać standardowo do południa. |
Autor: | egg [ 15 Wrz 2015 17:56 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Skąd masz pewność, że wszystkie pokoje w konkretnym hotelu są w jednym standardzie? Co do kwestii usługi późnego wymeldowania chyba się nie rozumiemy. Jest to korzyść dla członków programu lojalnościowego LCAH o statusach Gold i Platinum. Z tego powodu podczas zameldowania osób posiadających takie statusy recepcjonista może na nasze życzenie (choć moim zdaniem sam powinien to zaproponować) dodać taką usługę do naszego pobytu. Długość pobytu nie ma tu żadnego znaczenia. Istotne jest to, czy późne wymeldowanie jest możliwe dla otrzymanego pokoju w momencie naszego meldowania. Przy dużym obłożeniu może to być problem. Inaczej również może to wyglądać, gdy nie mamy rezerwacji i przychodzimy do hotelu "z ulicy", a dodatkowo hotel ma całkowite obłożenie. Zakładam jednak, że są to sporadyczne przypadki. Na ogół przy wczesnych rezerwacjach osób ze statusami Gold i Platinum hotele zakładają, że gość będzie chciał skorzystać z przysługującego mu prawa do późnego wymeldowania. Dlatego nie rezerwują tego samego pokoju dla innych gości na tzw. zakładkę, czyli wymeldowanie i zameldowanie w danym pokoju tego samego dnia. Właśnie po to, aby pokój był do dyspozycji dla usługi późnego wymeldowania, niezależnie od tego czy gość z niej skorzysta, czy nie. Dopiero w miarę wzrostu obłożenia sięga się po takie pokoje i wówczas usługa może nie być dla nas dostępna. Tak to powinno działać w teorii. W praktyce bywa różnie. Często w momencie zameldowania dowiadujemy się, że z powodu całkowitego obłożenia późne wymeldowanie jest niemożliwe. Oczywiście nie widać tego obłożenia, bo hotel jest pusty, ale co im zrobisz? :) Podkreślę raz jeszcze - o późne wymeldowanie należy pytać podczas zameldowania (zgodnie z warunkami programu lojalnościowego LCAH) a nie dzień przed wymeldowaniem, bo wówczas rzeczywiście może się okazać, że usługa nie jest dostępna. Skoro zapytanie w tej sprawie nie zostało złożone w momencie zameldowania, hotel nie dostał jasnej informacji w tej sprawie i zarezerwował pokój dla nowego gościa. W sumie miał prawo. |
Autor: | koncentrator [ 15 Wrz 2015 18:10 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Ibis Styles Lwów: -check-in o 9 rano -wymeldowanie o 18 -2x drink Upgrad'u i wstawki nie dostałem. Nie wiem czy z racji wczesnego przybycia, czy pełnego obłożenia. Hotel otwarty półtora miesiąca temu, wszystko jeszcze pachnie świeżością. Na śniadanie spory wybór ciepłych dań. Pokoje niestety odrobinę ciasne, lecz ogólnie należy się wysoka nota. |
Autor: | Kovalsky [ 15 Wrz 2015 18:14 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
@egg W Mercure Gdańsk Posejdon są faktycznie pokoje o jednym standardzie, chociaż jedne są z dodatkową sofą a drugie bez więc może te z sofą dałoby się podciągnąć pod wyższy standard ![]() @flus W Mercure Cieszyn oprócz standardowych są jeszcze superiory (choć wielkość jest taka sama tylko dokładają kapcie, szlafrok, żelazko z deską, ekspress na kapsułki), studio rodzinne (choć znowu to połączone dwa standardowe) ale apartament (sztuk dwa w hotelu) to już salon z sypialnia, dużą łazienką i osobną dodatkową ubikacją (ogólnie bardzo polecam). Odnośnie dłuższej liczbie nocy faktycznie dopiero w ostatnim dniu wiedzą jakie jest dokładne obłożenie na następny dzień. Choć np. w Mercure Gdynia w ostatnim dniu pobytu najpierw spytali się do której potrzebuję przedłużenie pobytu, potwierdzili że do godz. 18 nie ma problemu a na samym końcu spytali się o numer pokoju, więc jak recepcja chce być bardzo miła dla gości zapewne może wcześniej określić check-out. Tak jak pisze @egg teoria a praktyka to niekiedy dwie różne kwestie. |
Autor: | egg [ 15 Wrz 2015 19:51 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Pokoje z dodatkową sofą można jak najbardziej podciągnąć pod wyższy standard, podobnie pokoje o większej powierzchni. Czasami jest to bardziej odczuwalne jakościowo niż dostępność szlafroka i papci ;) Czy Twoje opinie w temacie późnego wymeldowania są poparte doświadczeniami z konkretnymi hotelami? Zgodnie z zasadami programu lojalnościowego LCAH późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu do hotelu, czyli podczas meldunku. Nie wyobrażam sobie sytuacji, w której hotel próbuje umówić się ze mną, że skorzystam z usługi pod warunkiem, że mój pokój pozostanie niezarezerwowany przez innego gościa do dnia mojego wyjazdu. Czy hotel nie ma innych pokoi, które może wynająć? Oczywiście, że ma. Pomijam jakieś ekstremalne przypadki powodujące wysokie obłożenie. A jeśli nawet hotel ma dużo rezerwacji, a ja w momencie meldunku wyraziłem wolę skorzystania z późnego wymeldowania, pokój nie może zostać mi zabrany do terminu jego opuszczenia, na jaki się z hotelem umówiłem. Taki pokój najczęściej wynajmuje się później gościom przyjeżdzającym do hotelu wieczorem lub bez wcześniejszej rezerwacji. |
Autor: | Kovalsky [ 15 Wrz 2015 23:07 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Dokładnie, wyższym standardem może też być widok na morze a nie na blok obok z drugiej strony hotelu. Logika nakazywałaby aby późniejszy check-out załatwiać od razu, gdyż można wtedy dokładnie zaplanować ostatni dzień i dopasować godziny wymeldowania do wyjazdu. Tak sobie zanalizowałem wymeldowania w Accorze z ostatniego czasu i mimo wszystko proszę o późne wymeldowanie raczej w ostatnim dniu ale nie dlatego że w pierwszym nie dało się załatwić tylko akurat nie pamiętam żeby mi odmówiono. Na wstępie zawsze proszę nie mówiąc nic o statusie w Le Club i przeważnie słyszę: niestety wymeldowanie jest o 12 / ciężko będzie bo duże obłożenie, dopiero dalej z uśmiechem wspominam że gold/platinum i jakoś nie oponują (może to mój urok osobisty w co żona wątpi a może nad wyraz duże gadulstwo i dla świętego spokoju się zgadzają ![]() Jest też patent, który się sprawdza jak podróżujemy ze znajomymi, którzy mają akurat niższy status, zawsze najpierw załatwiam wszystkie możliwe udogodnienia na początku i z reguły później znajomi dostają to samo mimo, że niekiedy nie wynika to z regulaminu. |
Autor: | sranda [ 16 Wrz 2015 06:57 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
egg napisał(a): Zgodnie z zasadami programu lojalnościowego LCAH późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu do hotelu, czyli podczas meldunku. Zasady zasadami, ale ja w 3/4 przypadków przy dłuższych niż jednodniowe pobytach spotkałem się z sytuacją, że późne wymeldowanie było możliwe do potwierdzenia dopiero w ostatnim dniu, po sprawdzeniu obłożenia od kolejnej doby noclegowej. I jest to całkowicie zrozumiałe, hotel kilka dni wcześniej przecież nie wie na 100%, czy nie zostaną np. wykupione wszystkie pokoje tego samego typu, jaki otrzymałeś. |
Autor: | egg [ 16 Wrz 2015 17:21 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Zasady są jasne - późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu. Nic dodać, nic ująć. Nie wiem, na czym polega problem z niezrozumieniem tego objaśnienia. Moim zdaniem hotel nie może uzależniać otrzymania usługi późnego wymeldowania od wiedzy na temat dostępności wynajętego nam pokoju na dzień przed lub w dniu naszego wyjazdu. Jest to niezgodne z zasadami programu lojalnościowego. Nigdy też się z czymś takim nie spotkałem. Może warto po takich pobytach złożyć reklamację. |
Autor: | TMB [ 18 Wrz 2015 16:50 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Gold Mercure Krynica Zdrój (6 dni) Upgrade do apartamentu, bez upominania, brak uzupełnienia barku mimo prośby. Szlafroki + Papcie Nesspresso Drink tylko dla 1 osoby(po upomnieniu) ale za to wino jakiekolwiek z karty i do tego 250 ml;) W pokoju biała czekolada jako wstawka Dziwna praktyka dzielenia gości accorowych i innych np. w dostępie do strefy saun czy leżaków na zewnątrz. Oczywiście na niekorzyść accora- jedno wejście za osobę to 60 zł;) Ogólnie hotel polecam ale trzeba wiedzieć co Ci przysługuje. Ps. Można się naciąć na pokój "privelige". W innych hotelach ten pokój oznacza darmowe softy z minibarku, w tym hotelu oznacza to tyle, że barek będzie uzupełniony od razu a nie dopiero na życzenie;) |
Autor: | flus [ 18 Wrz 2015 17:57 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
egg napisał(a): Zasady są jasne - późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu. Nic dodać, nic ująć. Nie wiem, na czym polega problem z niezrozumieniem tego objaśnienia. Moim zdaniem hotel nie może uzależniać otrzymania usługi późnego wymeldowania od wiedzy na temat dostępności wynajętego nam pokoju na dzień przed lub w dniu naszego wyjazdu. Jest to niezgodne z zasadami programu lojalnościowego. Nigdy też się z czymś takim nie spotkałem. Może warto po takich pobytach złożyć reklamację. Moim zdaniem to zwykła literówka, bądź nieścisłość, jakich było niegdyś wiele w zasadach Le Club. Późne wymeldowanie powinno dotyczyć momentu wyjazdu, a wczesne zameldowanie - momentu przyjazdu. A jeśli Accor będzie miał z tego tytułu coraz więcej reklamacji, do czego jawnie namawiasz, to pewnie szybko regulamin zostanie poprawiony. Nie rozumiem co to za problem, żeby dowiedzieć się ostatniego dnia pobytu, czy możemy go jeszcze o kilka godzin przedłużyć, a nawet jeśli nie, to przecież zawsze można zostawić bagaże w hotelu... -- 18 Wrz 2015 18:00 -- TMB napisał(a): Dziwna praktyka dzielenia gości accorowych i innych np. w dostępie do strefy saun czy leżaków na zewnątrz. Oczywiście na niekorzyść accora- jedno wejście za osobę to 60 zł;) A to jest ciekawe - ja rezerwowałem ten hotel normalnie ze strony Accora i nie musiałem dodatkowo płacić 60 zł za wejście do strefy saun, nawet nie wiedziałem, że taka opłata występuje dla niektórych gości... Próbowałeś to reklamować? |
Autor: | smuti99 [ 18 Wrz 2015 18:13 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
flus napisał(a): A to jest ciekawe - ja rezerwowałem ten hotel normalnie ze strony Accora i nie musiałem dodatkowo płacić 60 zł za wejście do strefy saun, nawet nie wiedziałem, że taka opłata występuje dla niektórych gości... Próbowałeś to reklamować? Byłem w sierpniu w Krynicy i też się z tym zetknąłem. Po przyjściu na basen pracownik zapytał czy mamy pakiet z saunami - odpowiedziałem, że nic o tym nie wiem, żeby sauny były płatne a on na to, że jeśli "nie ma nas na liście" to obowiązuje ww. opłata. Na liście oczywiście nas nie było bo sauny są darmowe tylko dla gości, którzy korzystają z oferty pakietów hotelu a nie tych ze strony Accora ![]() Ogólnie hotel prowadzi dziwną politykę segregowania gości - z jednej strony chcą korzystać z zalet bycia hotelem sieciowym a z drugiej prowadzą "faworyzowanie" ofert własnych. |
Autor: | koza91 [ 18 Wrz 2015 19:03 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Witam ![]() Status: gold pobyty: wrzesień 2015 Otrzymane korzyści: Mercure Mrągowo: - upgrade do pokoju superior - napój powitalny dla 1 os. - upominek VIP - 4 pralinki Mercure Wisła Patria: - napój powitalny dla 2 os - mogą być również drinki ![]() - upominek VIP - ciasto z karty w restauracji dla 2 os (sernik lub szarlotka) - upgrade - brak, ponieważ hotel był w pełni obłożony Mercure Cieszyn - napój powitalny dla 1 os - upominek VIP: piwo, prince polo, jabłko (wszystko po 2 szt) oraz suszone owoce i orzechy - upgrade z pokoju standard do apartamentu - poprosiłem również o zniżkę na restaurację i otrzymałem 10% |
Autor: | danziger [ 21 Wrz 2015 00:10 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Mercure Hotel Plaza Essen Status PLATINUM wrzesień 2015 - brak upgrade. Zamówiony pokój standard i otrzymałem standard, pomimo tego, że wysyłałem wcześniej maila z prośbą o upgrade - trochę mnie to zdegustowało przy cenie 92 EUR za pokój 2 osobowy ( co prawda w większości zapłacone punktami, ale zawsze...) - voucher na drinka powitalnego tylko dla 1 os - wczesny check-in o godz. 10.00 ( prosiłem wcześniej w mailu ) - zniżka 10% na dania i napoje w restauracji/barze Hotel zdecydowanie najlepsze lata ma za sobą (wystrój na oko z lat 90-tych) - raczej nie dałbym mu tych ****, blisko do centrum miasta, śniadania bogate i smaczne. Dziwne reguły dla gości hotelowych odnośnie basenu: można z niego korzystać jedynie w godz. 7-9 oraz 17-22 |
Autor: | pemat [ 21 Wrz 2015 10:13 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
danziger napisał(a): Mercure Hotel Plaza Essen podobne zasady - tzn. basen (lub sauna/spa) czynne w określonych godzinach - obowiązują w wielu hotelach, np. Mercure Jelenia Góra, Radisson Warszawa Dziwne reguły dla gości hotelowych odnośnie basenu: można z niego korzystać jedynie w godz. 7-9 oraz 17-22 |
Autor: | Tjw1978 [ 21 Wrz 2015 11:13 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
Novotel Warszawa Centrum Platinum Zarezerwowane dwa pokoje. Oba przygotowane to pokoje typu King (rzekomo upgrade ze standardu). W jednym pokoju, który był przygotowany w momencie przyjazdu, wstawka (owoce, praliny, ekspres Krupsa). Więc generalnie standard z "czymś" więcej. Ponieważ drugi pokój nie był gotowy, a było już pora zameldowania, zapytałem o Executive. Z powodu pełnego obłożenia pojawiał się problem. Ale udało się po powrocie z miasta dostać executive na - jak mówię - wyraźne życzenie. Na plus -> wstawkę miały oba pokoje ![]() Z benefitów - dodatkowo późne wymeldowanie do 17.00. Na oba pokoje. Drink powitalny *2 (wino, piwo lub bezalkoholowy) |
Autor: | egg [ 21 Wrz 2015 12:40 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
flus napisał(a): egg napisał(a): Zasady są jasne - późne wymeldowanie może zostać przyznane, jeśli jest dostępne w momencie przyjazdu. Nic dodać, nic ująć. Nie wiem, na czym polega problem z niezrozumieniem tego objaśnienia. Moim zdaniem hotel nie może uzależniać otrzymania usługi późnego wymeldowania od wiedzy na temat dostępności wynajętego nam pokoju na dzień przed lub w dniu naszego wyjazdu. Jest to niezgodne z zasadami programu lojalnościowego. Nigdy też się z czymś takim nie spotkałem. Może warto po takich pobytach złożyć reklamację. Moim zdaniem to zwykła literówka, bądź nieścisłość, jakich było niegdyś wiele w zasadach Le Club. Późne wymeldowanie powinno dotyczyć momentu wyjazdu, a wczesne zameldowanie - momentu przyjazdu. A jeśli Accor będzie miał z tego tytułu coraz więcej reklamacji, do czego jawnie namawiasz, to pewnie szybko regulamin zostanie poprawiony. Nie rozumiem co to za problem, żeby dowiedzieć się ostatniego dnia pobytu, czy możemy go jeszcze o kilka godzin przedłużyć, a nawet jeśli nie, to przecież zawsze można zostawić bagaże w hotelu... Nie ma problemu. Z przysługujących korzyści trzeba umieć korzystać. Jeśli ktoś tego nie potrafi, trudno coś na to poradzić. Swoją drogą, sam doradzasz składanie reklamacji w innych sprawach. Ja jedynie to sugeruję, z tym, że mam pewność, że mam rację. Nie mam zamiaru wyważać otwartych drzwi. Wystarczy zajrzeć do przewodnika po programie lojalnościowym LCAH, a jeśli to za mało, dostępne są również wersje obcojęzyczne. Nie sądzę, aby wszędzie występował ten sam błąd/nieścisłość. To co u nas nazywa się "późne wymeldowanie na życzenie" z dopiskiem "w zależności od dostępności w momencie przyjazdu" w innych wersjach językowych określane jest następująco: - w wersji angielskiej brzmi to "late check-out on request" z dopiskiem "upon availability on arrival"; - w wersji francuskiej mamy "départ tardif sur demande" z dopiskiem "selon disponibilité à l’arrivée"; - w wersji niemieckiej występuje "Late Check-out auf Anfrage" z dopiskiem "Nach Verfügbarkeit bei der Ankunft"; - w wersji włoskiej znajdziemy "late check-out su richiesta" z dopiskiem "secondo disponibilità all'arrivo"; - w wersji rosyjskiej czytamy "поздний выезд из отеля по запросу" z dopiskiem "при наличии свободных номеров на момент прибытия". Można by tak wymieniać. Niestety nie znam więcej języków ;) Jeszcze jakieś wątpliwości? |
Autor: | sranda [ 21 Wrz 2015 13:03 ] |
Temat postu: | Re: Accor Le Club - upgrade |
A co jeśli późne wymeldowanie nie jest dostępne w momencie przyjazdu, ale istnieje szansa, że pojawi się taka możliwość w momencie wyjazdu? W końcu są rezerwacje z możliwością anulacji i nawet jeśli wcześniej hotel wydaje się być w dniu wyjazdu w pełni obłożony, za kilka dni może sytuacja wyglądać inaczej. Ja np. wolę w dniu przyjazdu usłyszeć, że teraz nie ma możliwości na 100% potwierdzić późnego wymeldowania, ale proszę dowiedzieć się w dniu wyjazdu, może coś się da zrobić, niż od razu dowiedzieć się kategorycznie, że późne wymeldowanie nie będzie możliwe - jeśli pracownicy mają się sztywno trzymać zasad. |
Strona 18 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |