Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


 [ 1542 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78  Następna
Autor Wiadomość
#1521 PostWysłany: 04 Mar 2022 19:20 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 1200
złoty
Nazwa hotelu: Novotel Krakow Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Standard

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój Executive

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:w wiadomości przy rezerwacji napisałam, że przyjeżdżam z mężem i córką na ich urodziny. Dodatkowo zamówiłam tort. W informacji zwrotnej napisali, że przygotują dla męża piwo lokalne, a dla córki upominek hotelowy (nie było go). Dodatkowo przystroili pokój w balony i napis na lustrze.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie wiem

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To miał być wyjazd urodzinowy na weekend do Krakowa, specjalnie wybrałam hotel z basenem. Widać, że hotel ma swoje lata, drzwi łazienkowe opryskane całe farbą, stolik kawowy stopiony i wygląda jakby ktoś go nie domył. Pokój jak pokój. Na minus, obiecali możliwość wcześniejszego zameldowania, byliśmy o 13:00, poninfomowali nas, że goście się jeszcze nie wymeldowali, że jak tylko pokój będzie gotowy to zadzwonią. Wróciliśmy koło 18:00 i już normalne zameldowanie, bo nikt nie dzwonił. Nie było również przygotowanych talerzy, sztućców czy noża do zamówionego tortu.
Na basenie tłum i raczej nie sprawił on nam radości. Bardzo dobre i urozmaicone śniadanie, jednak żal było patrzeć, jak ludzie nakładają pełne kopy, a potem te pełne kopy zostawiają. A wisi taki fajny plakcik, żeby jeść ile się chce, ale żeby zjeść wszystko z talerza. Chyba już tam nie wrócę.

Inne uwagi: Niby widok na Wawel, ale dość odległy.
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej


Ostatnio edytowany przez katka256, 04 Mar 2022 23:39, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
4 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1522 PostWysłany: 04 Mar 2022 22:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1504
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci (luty 2022)

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju "Privileged", welcome drink dla 2 osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -----------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To już nasz 4 pobyt w tym hotelu. Natomiast trzeci był w remach rekompensaty za niedostatki drugiego i mimo, że był w miarę okej, to generalnie nie mieliśmy planów, żeby tu wracać. Natomiast strajk komunikacji w regionie Lombardia zmusił nas w ostatniej chwili do noclegu w Bergamo, a dzięki obniżce ceny punktami Mercure Palazzo Dolci był w zasadzie jedynym sensownym cenowo wyborem. O dziwo tym razem trafiliśmy całkiem dobrze z pokojem (nr 207) - poprosiłam o pokój z balkonem, żeby nie wylądować w ramach upgradu na czwartym piętrze w pokoju z 1/4 okna ;) I przydzielono nam pokój od wewnętrznej strony, z dalekim widokiem na Citta Alta. Pokój był w porządku a balkon obejmował, co ciekawe, również łazienkę, co zrobiło temu uroczo srebrnemu pomieszczeniu zdecydowanie dobrze. W pokoju czajnik i lodówka, napoje z lodówki płatne. Śniadanie bez zmian, smaczne - nie pamiętam dokładnej ceny, bo braliśmy stawkę ze śniadaniem. Bar działał w obydwa wieczory. Pod tym względem pobyt na plus.

Inne uwagi: Standardowo przy check-in online poprosiłam o późne wymeldowanie. Na miejscu najpierw dowiedziałam się, że się nie da, bo w kolejnym dniu pełne obłożenie, a potem zaproponowano mi 4 dodatkowe godziny za 19 euro. Ostatecznie stanęło na darmowej godzinie, przy czym już o 12.30 recepcja zadzwoniła z pytaniem, czemu się jeszcze nie wymeldowaliśmy. Okazało się, że obsługa z wieczoru nie wpisała informacji do systemu, tylko na jakąś kartkę (?). No cóż, chyba się powoli przyzwyczajam, że w tym hotelu zawsze musi być jakiś fakap ;)
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
#1523 PostWysłany: 10 Mar 2022 20:53 

Rejestracja: 17 Mar 2015
Posty: 283
Nazwa hotelu: Pullman Berlin Schweizerhof (luty 2022)

Twój status w programie lojalnościowym: gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink dla 3 osób + 1 dodatkowy voucher na Prosecco, internet premium

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -----------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Moim pierwszym wyborem był Hilton Berlin, ale że jechałem z 2 nastolatkami to napisałem maila z pytaniem o osobne łóżka. Przez tydzień nie otrzymałem odpowiedzi (pisałem z 3 maili), więc wybór padł na Pullmana. Cenowo bardzo podobnie, na plus Hiltona lokalizacja. Był to mój pierwszy raz w tej luksusowej marce Accora. Zacznę od minusów: strasznie wąski parking. Duży samochód ma straszne problemy z przejazdem. Dodatkowo cena 30EUR za dobę to też sporo. Jednego dnia przez parę godzin nie było ani Internetu, ani programów w TV, co w połączeniu z poblokowanymi portami HDMI w TV skomplikowało wieczór moim nastolatkom (kto ma ten wie). Zbyt mały zakres regulacji temperatury - mimo lutego w pokoju było za gorąco. Otwarcie okna nic nie dało. I tyle z minusów. Jak widać dużo ich nie było. Plusy: tradycyjny niemiecki porządek, codzienne sprzątanie (pukanie o 9 rano), nawet spory basen, mimo gorszej lokalizacji niż Hilton tutaj w okolicy też jest co robić, dość spory wybór potraw na śniadanie, dobre drinki w barze w cenach trochę wyższych niż w Polsce. Łóżka wygodne, twardawe. Okna dobrze wyciszone. Personel bardzo miły, choć część personelu sprzątającego miała problem z językiem angielskim (mimo matury z niemieckiego niewiele pamiętam). Obostrzenia Covidowe to maseczki na twarzach oraz rejestracja chęci skorzystania ze strefy SPA.

Inne uwagi: Dwa razy próbowałem zarezerwować pobyt przez stronę WWW, ale odrzucało mi płatność kartą (próbowałem 2-ych różnych). Musiałem zadzwonić i oczywiście w międzyczasie wzrosła cena o 2000 pkt. i 10 EUR. Przy wymeldowaniu próbowałem uzyskać jakiś rabat za niedziałający internet i tv, ale nic nie wskórałem. Jednak mimo wszystko ja i moi nastolatkowie uznajemy pobyt za udany, a hotel można z czystym sumieniem polecić.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#1524 PostWysłany: 10 Mar 2022 22:44 

Rejestracja: 25 Sie 2011
Posty: 7582
Loty: 890
Kilometry: 842 636
platynowy
@Pacik76 Napisz reklamację do Accora, to może jakieś punkty wpadną.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1525 PostWysłany: 13 Mar 2022 13:33 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 517
Loty: 99
Kilometry: 170 408
niebieski
-- 12 Mar 2022 11:07 --

Nazwa hotelu: Swissotel Al Ghurair - Dubai

Twój status w programie lojalnościowym: platynowy.

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b]drink powitalny, superior 14 piętro z widokiem, salonik hotelowy, późniejsze wymeldowanie (15.00)


Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? tak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Hotel bezalkoholowy, salonik też. Salonik oferuje popołudniową herbatę z kanapkami (14-16.00) i wieczorny poczęstunek (18.00-20.00). Napoje, desery bez limitu, ale tylko w podanych godzinach. Salonik dostępny dla wszystkich gości za pełną odpłatnością. Jedzonko bardzo smaczne. Wieczorna kolacja na ciepło. Przykładowa na zdjęciu poniżej. Obsługa powyżej standardów, możliwa dostawa do pokoju.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bardzo duży w Deirze. Wystrój i wyposażenie pokoi dość stare (15-20 letnie). Pokój bardzo duży, widok super. Na 5 piętrze spa i basen. Czystość w pokojach na wysokim poziomie. Codziennie dostarczana do pokoju woda mineralna - 4 butelki. Śniadania smaczne, ale monotonne. Codziennie to samo. Około 9,30 tworzyły się kolejki przed salą restauracyjną. Wydaje się, że obłożenie hotelu było pełne. Jak na 5 gwiazdek to hotel "raczej" nieco poniżej standardu. Lokalizacja super - blisko czerwona i zielona linia metra. Pieszo do dzielnicy ze złotem 20 minut spaceru.

Inne uwagi: Pod hotelem galeria handlowa. Dookoła mnóstwo restauracji z pysznym jedzonkiem. Kuchnia orientalna. Obsługa hotelowa super, bardzo mili i pomocni. Godny polecenia, ale trzeba porównywać ceny, a te sa bardzo różne, zależnie od ....

-- 13 Mar 2022 12:33 --

Odnośnie hotelu Mercure Kraków Stare miasto, który był ostatnio opisywany.
1. Bardzo miła obsługa.
2. Dodatkowe menu śniadaniowe dla gości ze statusem platinum (o innych nie wiem). Bardzo dobre śniadania dla wszystkich.
3. Żona prosiła abym dodał: przystojni Panowie w recepcji.
4. Super lokalizacja i bardzo drogi parking.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
Zeus uważa post za pomocny.
 
 
#1526 PostWysłany: 22 Mar 2022 18:15 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 778
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Vilnius

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Executive (szlafrok+ekspres na kapsułki) na najwyższym piętrze, piwo butelkowe i przekąski, voucher na drinka, list od „zespołu”. Późne wymeldowanie do 16.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Nie ma

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu: Sympatyczny, ale też typowy do bólu Novotel. Ciekawy pomysł na zmieszczenie łazienki z wanną i prysznicem – drzwi połówkowe przy łóżku, a nie w korytarzyku jak zwykle. W końcu zaczęli dawać kapsułki, które są biodegradowalne. Blisko do katedry i Pałacu Wielkich Książąt, tuż obok jest market spożywczy. Z dworca (skąd jeżdżą też autobusy na lotnisko) daleko.

Inne uwagi:
Okazało się że bar jest czynny tylko do 22 i voucher zamieniłem na piwo z lodówki przy recepcji.

Załącznik:
n1.jpg

Załącznik:
n2.jpg

Załącznik:
n3.jpg



Nazwa hotelu: Magnus Hotel Kaunas

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju z sofą (dużo większego od zwykłego), dwa kawałki ciasta, voucher na małe piwo\wino, list od „zespołu”

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Nie ma

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu: Chyba największe zaskoczenie tego wyjazdu. Całkiem przyjemny hotel, widać, że części wspólne były niedawno odnawiane, w pokojach troszkę widać upływ czasu – gdy rezerwowałem, był ten hotel odrobinę tańszy od znajdującego się po drugiej stronie ulicy Ibisa. Pokój, który otrzymałem był bardzo duży, miał zestaw do kawy\herbaty i bardzo wygodne łóżko. Jedyne uwagi, to niezbyt działający internet w pokoju oraz telewizor, który niezbyt odbierał jakiekolwiek kanały.
Śniadanie bez rewelacji, ale można się najeść.
Hotel znajduje się jakieś 1,5km od głównego deptaku, ale za to tuż przy dworcach autobusowym i kolejowym, skąd odjeżdża autobus lotniskowy. Plus muzeum Stumbasa tuż obok.

Załącznik:
k1.jpg

Załącznik:
k2.jpg

Załącznik:
k3.jpg

Załącznik:
k4.jpg

Załącznik:
k5.jpg



Inne uwagi: Świetny bar na dachu – pewnie w lecie spędza się tam bardzo fajnie czas, ale i teraz było całkiem przyjemnie. Ceny piwa niewiele większe niż na mieście.
Załącznik:
k6.jpg

Załącznik:
k7.jpg

Załącznik:
k8.jpg


Nie wiem czemu, ale przez dwa popołudnia, które tam spędziłem odbywały się zabawy w Mafię (czy jak się nazywa ta gra, gdzie trzeba znaleźć policjanta wśród graczy) – raz był to jakiś firmowy event, następnego dnia przyjęcie urodzinowe.

Edyta: Punkty z Magnusa wpadły jako Ibis Styles Kaunas. Co ciekawe, voucher na drink był z logo czerwonego Ibisa...


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.


Ostatnio edytowany przez abelincoln, 23 Mar 2022 12:15, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
8 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1527 PostWysłany: 23 Mar 2022 20:37 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 517
Loty: 99
Kilometry: 170 408
niebieski
-- 22 Mar 2022 17:44 --

Nazwa hotelu: Hotel Mercure Warszawa Airport

Twój status w programie lojalnościowym: platynowy.

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Klasyczny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: pokój superior, drink powitalny, wcześniejsze zameldowanie, wstawka słodycze i owoce

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: pokój bardzo ładny, obsługa bardzo miła i sprawna. Blisko do lotniska i w sumie dobre połączenie komunikacją miejską z centrum Warszawy. Pokój cichy. Ze śniadania nie korzystaliśmy.

Inne uwagi: Godny polecenia - nam zależało na bliskości parkingu lotniskowego i lotniska




-- 23 Mar 2022 19:37 --

Nazwa hotelu: Novotel Salerno Est Arechi

Twój status w programie lojalnościowym: platinium

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny, wcześniejsze zameldowanie, podwyższenie standardu pokoju do superior z podwójnym łóżkiem i sofą

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bardzo ładny, czysty z ładnymi widokami. Ładny, duży parking i tu się kończą plusy. Hotel od centrum Salerno oddalony o 4-5 km. Komunikacja miejska (autobus nr 5) jeździ dość rzadko w dni powszednie. W niedziele pozostaje godzinny spacer. Fatalna obsługa. Osoby sprzątające fajnie sprzątają, wymieniają ręczniki, ale zamiast dołożyć mydło w żelu, które się skończyło, dokładały codziennie szampon. Brak darmowej wody mineralnej. Szokiem były bardzo, bardzo skromne śniadania (np. brak pomidorów, szynka to blok szynkowy, itp.). Panie nakładające dania są albo ich nie ma przez kilka minut w bufecie. Trzeba je wołać. Zapominają o zamówionej kawie, itp. Szok. Generalnie nie polecam.

Inne uwagi: ale, jeżeli ktoś jest autem i kupuje pobyt bez śniadania, to ten hotel może być ciekawą alternatywą. W sumie ładny, dość czysty, z ładnym widokiem - przeczytaj treść powyżej.

Uwaga: zdjęcia się pomieszały. Nazwa zdjęcia - wawa - odnosi się no hotelu Mercure w Warszawie, Sal - Novotel w Salerno.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
Kalispell uważa post za pomocny.
 
 
#1528 PostWysłany: 12 Kwi 2022 14:42 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2012
Posty: 1717
Nazwa hotelu: Mgallery Grand Hotel Palazzo Livorno

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Silverowi nie przysługuje, ale dostałem "sea view". Byli gotowy dać voucher na drinka, ale bar otwarty od 11:30 dopiero, wymeldowałem się wcześniej
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Nie

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel z zewnątrz piękny, ale w środku... Jak na 5* straszna bieda. Przybywając o godzinie 0:50 brama wejściowa do hotelu była zamknięta, na domofon też z 1-2 minuty nikt nie odpowiadał, potem łaskawie otworzyli. Pokój miał pewnie te 16 m2 co reklamowali, wanna + prysznic do symultanicznego mycia ;-) Sypialnia cała pusta, łóżko i sporo m2 litej, pustej podłogi, bez żadnej wykładziny. Widać też trochę ząb czasu. Na śniadaniu wybór stosunkowo mały + w wersji covidowo-włosko-irytującej typu trzeba mówić co się chce i pani nakłada (o ile akurat pani jest), tyle że prosząc np o 3 bułki dostałem jedną. Po zwróceniu uwagi padało: "you need more? oooh" i nakładała drugą. Z trzecią to samo. Podobnie jajecznica - jedna mała łyżeczka i "you need more? ooh". Pracownicy choć wydawali się mili, strasznie mnie irytowali. Jako stały bywalec Ibisów/Mercurów czułem się mniej komfortowo, niż w rzeczonych sieciach. Ogólnie był to jedyny hotel w okolicy z miejscem by mnie przyjąć w awaryjnej sytuacji i taką rolę spełnił, gdybym chciał się poczuć jako pełnoprawny pięciogwiazdkowy klient, byłbym zawiedziony ;-)

Inne uwagi:
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
metia uważa post za pomocny.
 
 
#1529 PostWysłany: 12 Kwi 2022 16:19 

Rejestracja: 23 Wrz 2014
Posty: 977
Loty: 130
Kilometry: 249 917
niebieski
Nazwa hotelu: Sofitel Warszawa

Twój status w programie lojalnościowym: platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Klasyczny

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Luxury, drink powitalny, welcome gift (ale... szczegóły w opisie), wieczorne sprzątanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ok, ale na tle innych w Warszawie wyróżnia się wyłącznie basenem i sauną (strefa spa). Byłem chociażby rozczarowany wstawką do pokoju. Jedno ciasteczko z napisem Sofitel na dwie osoby w pokoju? Lepsze wstawki miałem w ibis Styles... Reasumując - Warszawa ma lepsze hotele sieci Accor do wyboru. Sofitel to dla mnie trochę rozczarowanie.

Inne uwagi: brak
_________________
ImageImage


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 18 Kwi 2022 16:06, edytowano w sumie 1 raz
Dodanie nazwy hotelu
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1530 PostWysłany: 18 Kwi 2022 08:56 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 517
Loty: 99
Kilometry: 170 408
niebieski
Nazwa hotelu: Mercure Napoli Centro Angioino

Twój status w programie lojalnościowym: platynowy

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: podwyższenie standardu pokoju do pokoju standardowego z balkonem, wcześniejsze zameldowanie, drink powitalny - patrz uwagi tam dalszy opis, darmowy minibar

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel bardzo dobrze zlokalizowany, piękne widoki, małe pokoje, słabe śniadania

Inne uwagi: kuriozum to drink powitalny. W recepcji otrzymaliśmy voucher, w związku z tym zapytaliśmy się, gdzie jest bar? i tu niespodzianka. Baru brak. Drink powitalny należy zgłosić w recepcji i następnego dnia ktoś dostawi ten zamówiony napój (woda, cola, piwo) do mini baru!!! a ten mieliśmy za darmo. Nie przystoi.
Za to genialny widok podczas śniadania.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1531 PostWysłany: 19 Kwi 2022 17:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 976
Loty: 306
Kilometry: 490 334
srebrny
Nazwa hotelu: MGallery Century Old Town Prague - Apartament KAFKA

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Apartament Junior Type de Luxe

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Suite Night Upgrade do Apartamentu Kafka

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Nie


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W recenzji nie będę się specjalnie skupiała się na hotelu, w którym nocowałam wcześniej wielokrotnie - hotel jest piękny, ma doskonałą lokalizację i świetną obsługę zasługującą na 5*.

Skupię się natomiast na ocenie pokoju, bo tym razem postanowiłam wykorzystać Suite Night Upgrade, z którym do tej pory nie było mi po drodze i kilka z nich nawet mi przepadło.

Po pierwsze w hotelach, które oferują ten przywilej, nocuję zaledwie kilka razy w roku. Ponadto, by wykorzystanie przywileju faktycznie miało sens, hotel musi oferować naprawdę wyjątkowy apartament, a różnica między ceną najlepszego apartamentu a pokoju, za który trzeba zapłacić, by upgrade do apartamentu otrzymać, musi być na tyle znacząca, by faktycznie opłacało się zapłacić nieco więcej, by otrzymać produkt wyjątkowy.
W hotelu MGallery w Pradze różnica ta jest znacząca - najtańszy pokój kosztuje średnio 550 zł, apartament de Luxe, za który zapłaciłam ok 820 zł, a apartament Kafka to wydatek rzędu 3k złotych. Planowałam ten apartament od dłuższego czasu wypróbować i teraz przyszła na to pora.

Załącznik:
1.jpg


Apartament składa się z dwóch oddzielnych pokoi i w zasadzie mógłby uchodzić za mieszkanie, również ze względu na przytulność wystroju. Salon urządzony bardzo gustownie, z lustrami na ścianie co dodatkowo maksymalizuje przestrzeń, ponadto regał z pięknie wydanymi książkami, drewniana podłoga z elementami marmuru, przyjemne oświetlenie. [/b]

Załącznik:
2.jpg

Załącznik:
3.jpg

Załącznik:
4.jpg


Sypialnia ładna, z biurkiem do pracy i ogromnym, bardzo wygodnym łóżkiem. Z sypialni wejście do łazienki z wanną i prysznicem.
Kolejna łazienka w przedpokoju.

Załącznik:
5.jpg

Załącznik:
6.jpg

Załącznik:
7.jpg

Załącznik:
8.jpg



Wstawka bardzo elegancka.

Załącznik:
9.jpg


Inne uwagi: Czy apartament Kafka jest wyjątkowy? Tak, na pewno to nie jest po prostu zwykły hotelowy apartament, to miejsce bardzo klimatyczne, urządzone ze smakiem.
Jednak jeśli ktoś nie pływa w morzu pieniędzy, to raczej nie jest to produkt warty ceny, którą trzeba regularnie zapłacić. W ramach Suite Night Upgrade natomiast zdecydowanie polecam, szczególnie dla tych, którzy nie podróżują w pojedynkę, jak ja dzisiaj :)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
11 ludzi lubi ten post.
7 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1532 PostWysłany: 19 Kwi 2022 18:11 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 983
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Również należę do wielkich fanów tego hotelu, nie miałem okazji jednak korzystać z apartamentu, ale fajnie przynajmniej poczytać. Szkoda, że hotel tak mocno podrożał. Kiedyś był dostępny za niewiele większą kasę niż sąsiedni Ibis.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1533 PostWysłany: 20 Kwi 2022 09:32 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 976
Loty: 306
Kilometry: 490 334
srebrny
@Krzysztof76 Co do cen to rzeczywiście są niestety 2 x wyższe niż parę lat temu. Jeszcze w 2017/18 pokój kosztował tutaj ok. 250 zł i zawsze wybierałam MGallery będąc w Pradze. Potem było coraz gorzej i w końcu musiałam się przenieść do Novotelu.
Góra
 Relacje PM off
Krzysztof76 lubi ten post.
 
 
#1534 PostWysłany: 28 Kwi 2022 12:35 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 517
Loty: 99
Kilometry: 170 408
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Istanbul Bosphorus

Twój status w programie lojalnościowym: platynowy

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój superior z 1 łóżkiem queen-size i sofą

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Pokój VIP z łóżkiem queen-size (ale on praktycznie niczym nie różni się od superiora, poza piętrem), drink powitalny (wino, piwo), powitalny poczestunek (ciasteczka) i list powitalny/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b]pełna - promocja z visy


Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobra lokalizacja z widokiem na Bosfor (co prawda w poblizu liczne budowy, remonty, ale to nie wpływa na ocenę). Pokój czysty, zadbany. Obsługa na bardzo dobrym poziomie. Super restauracja i śniadania bardzo smaczne.

Inne uwagi: Hotel godny polecenia. Dobry stosunek ceny do jakości.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
6 ludzi lubi ten post.
 
 
#1535 PostWysłany: 27 Maj 2022 20:26 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1486
srebrny
-- 27 Maj 2022 19:19 --

Nazwa hotelu: Mercure Rimini Lungomare

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju privillege + welcome drink dla dwóch osób + późny check-out (do 14:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w pierwszej linii zabudowy, ok. 15 minut na piechotę z dworca kolejowego; można też podjechać miejskim autobusem. Wokół masa knajpek, sklepików i wszelkiej maści kurortowych przybytków. Hotel był prawie pusty, dostaliśmy upgrade do pokoju z narożnym bardzo dużym zadaszonym tarasem - absolutnie największy atut tego pokoju. Z tarasu widok na plażę (zasłonięty nieco rachitycznymi drzewami). Sam pokój wymagałby odświeżenia-widać już na nim ząb czasu. Ręczniki do basenu hotelowego dostępne na recepcji. Woda w basenie cieplutka. Po 19 w hotelowej restauracji jest organizowany mały aperitif dla gości - drobne przekąski.

Inne uwagi: Przy zameldowaniu zostaliśmy uczciwie uprzedzeni, że w hotelu nie działa klimatyzacja i nie są w stanie nic z tym zrobić ale mogą nas przenieść do innego hotelu. Po zobaczeniu pokoju i tarasu zdecydowaliśmy się jednak w nim zostać. Nie działała również lodówka - po zgłoszeniu temat został opanowany w ciągu 2-óch godzin. Dodatkowo spory hałas od ok. 7 rano codziennie generowała budowa promenady dla pieszych za oknem - pewnie zostanie zakończona w miarę szybko bo sezon za pasem. Obsługa recepcji bardzo miła i pomocna - mocny atut hotelu.

-- 27 Maj 2022 19:26 --

Nazwa hotelu: Mercure Rimini Artis

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju privillege + welcome drink dla dwóch osób

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w pierwszej linii zabudowy, ok. 400m od opisywanego wyżej drugiego hotelu Mercure. Dalej w zasięgu spaceru na dworzec kolejowy, bliżej niż w przypadku drugiego Mercure jest stąd do dużego supermarketu. Wszelkiej maści przybytków wokół podobna ilość. W odróżnieniu od Mercure Lungomare, ten hotel był dużo bardziej zauważalnie obłożony. Pokój wyraźnie większy niż w Mercure Lungomare, o nieporównanie lepszym standardzie i czystości oraz z działającą tym razem klimatyzacją. Jedynie balkon - chociaż duży, był znacznie "słabszy" - aczkolwiek również w Mercure Artis są przestronne narożne tarasy. Z tarasu tak jak wcześniej widok na plażę i budowę promenady (tutaj również w toku-znacznie bardziej zaawansowana niż przy Mercure Lungomare). Organizacja basenu i aperitifów po 19-ej taka sama jak w Mercure Lungomare.

Inne uwagi: Budowa promenady niestety również tutaj była bardzo hałaśliwa ale to już raczej końcówka. Na recepcji pracuje Polka :-)
Góra
 Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#1536 PostWysłany: 10 Cze 2022 11:13 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Paź 2016
Posty: 976
Loty: 306
Kilometry: 490 334
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Bloomsbury London

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Trudne pytanie, więcej szczegółów poniżej

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Nie ma saloniku i nie ma również restauracji

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Trudne pytanie, ale CHYBA tak

Inne uwagi: Hotel jak sama nazwa wskazuje, położony w centralnym Londynie, dystans do stacji Holborn oraz Russell Square to jakieś 3 minuty spacerkiem. Wystrój typowy dla hoteli w średniej cenie w tej okolicy, cena jak na lokalizację przyzwoita. Co do wrażeń, hmmm.

W sumie naprawdę trudno powiedzieć, bo w zasadzie powinnam się była spodziewać, że pokój w tej lokalizacji będzie trzeba oglądać pod mikroskopem, no ale po kolei. Zanim obejrzałam pokój, trzeba się było zameldować. Kolejka była tak długa, że ze zmęczenia nagle coś mi się zaczęło mienić przed oczami, a potem okazało się, że wcale mi się nie mieni, tylko z halogenu nad recepcją naprawdę leje się woda, prosto do kubka z długopisami. Pani recepcjonistka tak była zajęta gośćmi (co się oczywiście bardzo chwali), że tego nie zauważyła.
Na szczęście kolejka gości była czujna i zaczęła krzyczeć i chwilę później pani z zaplecza przybiegła z wielką szmatą i od tej pory woda lała się na szmatę.

Podczas zameldowania pani recepcjonistka była bardzo miła i w naprawdę ekspresowym tempie wystawiła mi fakturę, wpisując bezbłędnie dane firmy, co wcale nieczęsto się zdarza.
Na temat drinka powitalnego się jednak nie zająknęła, a i ja sama zapomniałam zapytać.

Następnie udałam się do pokoju. Przybyłam, zobaczyłam pokój wielkości znaczka pocztowego i czym prędzej zawróciłam do recepcji z pytaniem, czy w związku z platynowym statusem, mogłabym jednak otrzymać upgrade. Pani zaczęła nerwowo przeglądać dostępność a potem poszła na zaplecze, poszeptała z koleżanką, po czym wróciła z informacją, że ja przecież już otrzymałam upgrade 😊 Cóż było robić, musiałam zaakceptować. Jak się okazało, zamówiłam pokój z łóżkiem pojedynczym a dostałam prawie podwójne, super!
Na pocieszenie pani zapytała czy może miałabym ochotę na welcome drink, oczywiście miałam. Wówczas przyniosła z zaplecza papierową torbę zawierającą wino, batonika, czipsy, dziwne ciasteczko oraz list powitalny wystawiony na moje nazwisko – jak widać byli przygotowani ale liczyli, że uda im się zaoszczędzić, haha, nie udało się!

Przechodząc płynnym krokiem do pokoju. Metraż pokoju to max 9 m2, łazienka jakieś 2,5m. Wszystko skompaktowane do granic możliwości – na przykład aby włączyć do gniazdka czajnik, trzeba było odsunąć szafkę od ściany, co powodowało jej zablokowanie przez łóżko, a żeby dostać się do balkonu, trzeba było łóżko przeskoczyć. Na pewno na plus był to, że pokój był super czysty. Łazienka jak na swoje rozmiary bardzo dobrze zorganizowana.
W pokoju oprócz łóżka znajdował się jeszcze wieszak na ubrania i coś w rodzaju biurka, przy którym zasiadłam, popijając wino do lustra.

Załącznik:
1.jpg

Załącznik:
2.jpg

Załącznik:
3.jpg

Załącznik:
4.jpg

Załącznik:
6.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
15 ludzi lubi ten post.
 
 
#1537 PostWysłany: 15 Cze 2022 15:54 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 5316
platynowy
Nazwa hotelu: Novotel Bristol Sarajevo

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: rezerwacja przez OTA, ale możliwe było wcześniejsze zameldowanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): standardowa

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pobyt poza systemem accora (rezerwacja przez OTA) więc opisuje bardziej pod kątem oferty samego hotelu niż doświadczeń statusowych. Przy zameldowaniu prosiłem o dodanie numeru ALL do rezerwacji , ale jako że miałem pewne zamieszanie z rezerwacją z OTA , to już zostawiłem tę kwestię i nie dopytywałem o ewentualne inne korzyści statusowe. Lokalizacja hotelu jest bardziej biznesowa niż typowo turystyczna - do ścisłego centrum miasta jest około 2-2,5 km, szybko można tam dojechać tramwajem, który jedzie obok hotelu, nieco bliżej jest do dworca autobusowego i kolejowego. Sam hotel to już dość leciwy budynek pochodzący oryginalnie z lat 70, częściowo zniszczony w czasie wojny i następnie wyremontowany oraz unowocześniony nieco ponad 10 lat temu. Pokoje nie są nadmiernie przestronne, zwłaszcza jak na delux, ale ogólnie wyposażone we wszystko, co potrzeba, design też już przestarzały względem współczesnych trendów, na plus za to bardzo przestronna łazienka. W hotelu znajduje się całkiem przyjemna strefa wellness otwarta od 6 do 22 (w weekendy do 21): w jej ramach można skorzystać z dość dużego basenu (1,5 m głębokości), dwóch saun oraz niedużej, ale pozwalającej spokojnie na standardowy trening siłowni. Zaletą hotelu była niewielka liczba gości w weekend - więc w zasadzie wszystko przez niemal cały czas można mieć dla siebie. W cenie pobytu wliczone jest śniadanie w formie bufetu - wybór nie jest ekstremalnie duży, ale wystarczająco zróżnicowany, w tym dostępna są typowe dania na ciepło, owoce, płatki, wypieki, sery, wędliny, warzywa itp.Na śniadaniu, podobnie jak w całym hotelu, cisza i spokój (mało gości). Czy polecam ten hotel? Niewątpliwie jak na warunki lokalne jest dość drogi, lokalizacja też nie jest dla typowego turysty idealna. Mnie głównie zależało na zapleczu sportowym: siłowni i basenie (niewiele hoteli w Sarajewie ma te udogodnienia); pod tym kątem wybór udany, miłym dodatkiem jest wliczone w stawki śniadanie. Można znaleźć oczywiście tańsze i bardziej "klimatyczne" miejscówki w mieście, ale jak ktoś jest lojalistą accora, ma punkty do wydania lub woli hotel sieciowy - wybór powinien się sprawdzić .

Inne uwagi: -
Góra
 Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
 
#1538 PostWysłany: 15 Cze 2022 16:22 

Rejestracja: 20 Lut 2012
Posty: 4636
srebrny
Nazwa hotelu: Novotel Barcelona San Joan Despi

Twój status w programie lojalnościowym: silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: pokoj rodzinny 2 + 2

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: checkout o 13nastej zamiast o 12stej, welcome drink x 4.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty plus mala doplata

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):
n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

hotelu bym nie polecil innym. lokalizacja jest raczej slaba, do pociagu R trzeba isc okolo 20minut, niby jest przystanek autobusowy jakies 2/3 minuty od hotelu, ale
nie korzystalismy. autobus z lotniska jechal okolo 30-40 minut. sam hotel to najslabszy novotel w jakim bylem, hotel jest leciwy, moim zdaniem pokoje nadaja sie do generalnego
remontu, wygladaja jak nie remontowane od 20-30 lat. na plus byly sniadania, dosc smaczne, byly rzeczy na cieplo, no i najmlodsi tez cos dla siebie znalezli. jednego dnia zepsuly sie
automaty do kawy, ale nie bylo problemu zeby poprosic barmana o zrobienie kawy w barze. welcome drinki spoko, bo 4 normalne. wzialem 2 razy piwo - cruzcampo lane, bylo bardzo slabe.
wina za to bardzo dobre. aha no i nie wiem czy to nowy standart czy cos, ale w pokoju nie bylo eskpresu do kawy.

Inne uwagi: - wydaje mi sie, ze trzeba tego hotelu unikac. 4 gwiazdki ma z nazwy, lepiej juz wziac mlodszego ibisa z 3 gwiazdkami
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
#1539 PostWysłany: 21 Cze 2022 11:40 

Rejestracja: 17 Kwi 2011
Posty: 2829
platynowy
Nazwa hotelu: Mercure Hotel Berlin Tempelhof

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standar Double Room, 1 Double Bad

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgarde do Executive Room, welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): OTA

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Hotel w pobliżu metra U Boddinstr. Jako, że rezerwacja przez OTA, w sumie się nie spodziewałem niczego, ale podaje swoja platynę i pytam czy tam cos ulepsza mi pokój.
Pan standardowo ze przez OTA to nie , ale w sumie ramach wyjątku zrobi mi, być może ze względy na niewielkie obłożnie, dostałem upgrade do Executive Room oraz voucher na drinka.
Pokój duży bardzo ładnie zaaranżowany i całkiem dobrze rozplanowany, łazienka z wanna odpowiednio wymiarowo, automatyczne rolety zewnętrzne bodajże.
Minibarek pusty i jedna płatna woda 3 EUR, herbata kawa, czajnik express dostepne.. Tradycyjnie żelki Haribo na komódkach. Bardzo przyjemny ten pokój i jestem w pełni usatysfakcjonowany z tego
upgrade jak i samego pobytu hotelu. Dostałem jeszcze voucher z kodem na szybszy Internet.


Inne uwagi: Niedaleko hotelu około 200 metrów bardzo dobra kraftowania MUTED HORN , dużo knajpek z przeróżna kuchnia, dobra dzielnica w sumie.

Załącznik:
IMG_20220615_215350.jpg

Załącznik:
IMG_20220615_215413.jpg

Załącznik:
IMG_20220615_215424.jpg

Załącznik:
IMG_20220615_215539.jpg

Załącznik:
IMG_20220615_215603.jpg

Załącznik:
IMG_20220615_215705.jpg

Załącznik:
IMG_20220615_215811.jpg

Załącznik:
IMG_20220615_220310.jpg

Załącznik:
MET.jpg


_________________________________________________

Nazwa hotelu: Novotel Venezia Mestre Castellana

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Executive Room, 1 King with Sofa Bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): OTA

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? brak

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:

Hotel położony z 5-6 przystanków od stacji kolejowej Veneziani Mestre, w miarę dobry dojazd w odpowiednich godzinach. Obłożenie bardzo duże, o upgradzie to nawet nie wspominałem
(zresztą tam go już i tak nie było do czego zrobić) po pokazaniu mojej karty, tym bardziej że miałem z nimi wcześniej przepychanki mailowe, ale to opowieść nie na to miejsce,
w sumie to recepcjonista był mało elastyczny, nic nie chciał dać ze względu na OTA, zrozumiałe, wyszarpałem żeby nie napisać wyżebrałem:) warunkowo, 2 razy Aperol Spritz.
Ten Executive to w porównaniu z tym berlińskim jakiś dobry żart, Novotel taki typu plastic-fantastic:), dodatkowa mała sofa łazienka bardzo mała i praktycznie cała plastikowa.
Bez porównania te same typu pokojów w 4* hotelach ale wyposażanie wygląd aranżacja to zetkniecie dwóch innych światów Na plus to tylko ten Aperol Spritz i lodówka z softami w gratisie.

Inne uwagi: jak na hotel poza centrum to oficjalna cena za ten pokój to mocno na wyrost, hotel zlokalizowany w pobliżu autostrady,
także szum z jednej strony niemiłosierny. W hotelu jest zewnętrzny basen nie korzystałem

Załącznik:
IMG_20220617_223400.jpg

Załącznik:
IMG_20220617_223414.jpg

Załącznik:
IMG_20220617_223439.jpg

Załącznik:
IMG_20220617_223441a.jpg

Załącznik:
IMG_20220617_223548.jpg

Załącznik:
IMG_20220617_223629.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
Garmond uważa post za pomocny.
 
 
#1540 PostWysłany: 01 Lip 2022 10:21 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 479
Nazwa hotelu: Mercure Kraków Stare Miasto

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: SUPERIOR ROOM WITH A DOUBLE BED AND EXTRA SOFA

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do "apartamentu" na ostatnim piętrze od strony ogrodu. Pokój faktycznie jakby podwójny z dwoma łazienkami i sofą. Czekoladki z logo Accor.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna (Promocja 6000pkt)

Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? Nie

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo przyjemny hotel z super obsługą. Jeden z lepszych Mercure w jakich byłem. Nie wiem jak restauracja bo nie korzystaliśmy ani ze śniadań ani z kolacji, ale mają bardzo duży wybór ciekawych smakowych samogonów :) Trzeba tylko uważać, bo są nadzywczaj mocne :) Położony zaraz przy galerii handlowej, jakieś 10 min na pieszo od Barbakanu.

Inne uwagi: Dość drogi parking (100PLN/dobę), ale można bezpłatnie korzystać z ładowarki do samochodów elektrycznych i hybrydowych, więc jak ktoś taki posiada, to może wyjść opłacalnie

Image
Image
Image
Image
Image
Image
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
 
 [ 1542 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 74, 75, 76, 77, 78  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 0 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group