Autor: | dziabulek [ 09 Sty 2020 10:13 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
8 tyś punktów + 22 euro + podatki lokalne 14 euro. Także dużo więcej niż 2500 punktów. Oczywiście zaraz im podobnie odpiszę. |
Autor: | Tjw1978 [ 13 Sty 2020 19:43 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Sofitel Old Town Wrocław Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Klasyczny z łóżkiem king size Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Junior Suite, drink powitalny, wstawka w pokoju Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna (promocja -40% + śniadanie w cenie) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: dobra lokalizacja, atrakcyjna promocyjna cena, wybór napoju powitalnego z całego baru (to była droga whisky), na minus awaria ciepłej wody na szóstym piętrze. Rozwiązana dość szybko |
Autor: | danziger [ 03 Lut 2020 13:44 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Ibis Dublin , Irlandia – styczeń 2020 Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard 2 osobowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na welcome drink x 2 (Guinness pint) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Jedyny Ibis w całej Irlandii ? . Hotel zdecydowanie nie jest położony w centrum miasta, ale dobrze skomunikowany. Położony przy węźle przesiadkowym Red Cow (busy, tramwaj). Z lotniska do Red Cow bezpośrednim busem Dublin Coach 20 minut, do centrum tramwajem LUAS 28 minut (do Abbey). Pokój dosyć obszerny, wygodny i czysty, łóżko szerokie. Łazienka z kabiną prysznicową. Śniadania bez szału, ale coś dla siebie można znaleźć. Wędlina, ser pleśniowy, jogurty, owoce, croissanty, wybór płatków śniadaniowych, dżemy, miody, soki z maszyny. Na ciepło jajecznica, bekon, parówki, fasolka, pomidory, trójkąty ziemniaczane, black pudding. Dosyć dobra świeżo mielona kawa z maszyny. Miła obsługa zarówno w recepcji jak i na śniadaniu. Jak na warunki Dublina, jest to raczej dobra, budżetowa opcja noclegu. Inne uwagi: Dojście piechotą z przystanku węzłowego Red Cow do hotelu ca. 5 min. Załącznik: IbisDUB1.JPG [ 216.88 KiB | Obejrzany 2805 razy ] Załącznik: IbisDUB2.JPG [ 120.16 KiB | Obejrzany 2805 razy ] Załącznik: IbisDUB3.JPG [ 116.86 KiB | Obejrzany 2805 razy ] Załącznik: IbisDUB4.JPG [ 128.3 KiB | Obejrzany 2805 razy ] Załącznik: IbisDUB5.JPG [ 293.01 KiB | Obejrzany 2805 razy ] Załącznik: IbisDUB6.JPG [ 283.5 KiB | Obejrzany 2805 razy ] Załącznik: IbisDUB7.JPG [ 270.71 KiB | Obejrzany 2805 razy ] Załącznik: IbisDUB8.JPG [ 194.92 KiB | Obejrzany 2805 razy ] |
Autor: | metia [ 03 Lut 2020 15:54 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Warsaw Airport Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do executive, welcome drink, wstawka w postaci dwóch kawałków ciasta Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): stawka promocyjna ze śniadaniem za 1 zł Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): --------------- Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak właściwie nie nocowałam ja, tylko moi rodzice. Ale kazali napisać, że wszystko (obsługa, pokój, śniadanie) bardzo im się podobało, więc piszę ![]() Inne uwagi: Miejsce w shuttle na lotnisku dobrze jest zamówić przy check-in online lub odbiorze klucza. |
Autor: | sranda [ 04 Lut 2020 22:02 ] | |||||||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | |||||||
Nazwa hotelu: Rixos the Palm Dubai Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Senior Suite Przywileje otrzymane w związku ze statusem: nieco wcześniejsze zameldowanie, upgrade do King Suite, drzewo czekoladowe na powitanie, paczka słodyczy na pożegnanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku, ale przy all-inclusive to nie ma znaczenia Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, hotel godny polecenia, choć odbija się już na nim nieco ząb czasu. Ale wszędzie jest czysto i obsługa naprawdę stara się, by każdy z gości był zadowolony. Rozpoznanie statusu bardzo dobre, a po spojrzeniu w trakcie zameldowania na imię recepcjonistki i z uśmiechem przejściu podczas 'small talk' z angielskiego na rosyjski upgrade aż o kilka poziomów do King Suite (380 m2). ![]() Inne uwagi: Dziwne, że jeszcze nikt w tym wątku nie opisywał żadnego z Rixosów, choć to jedna z najbardziej luksusowych marek obecna w portfolio Accora już od bodajże ponad 1,5 roku. Jest w pełni zintegrowana - można zbierać punkty za pobyty, można też płacić punktami. To był już kolejny pobyt w Dubaju, więc tym razem miał to być typowy chillout podczas polskiej szarugi i chłodu i do tego ten hotel świetnie się nadaje. Natomiast gdyby ktoś traktował go jako bazę wypadową do zwiedzania Dubaju, to raczej będzie to słaby pomysł z uwagi na położenie na samym końcu palmy (a dokładniej na wale ją osłaniającym). Taxi z hotelu w okolice Dubai Mariny to ok. 40 AED. Hotel był kilkadziesiąt EUR tańszy w niemieckich biurach podróży, ale wolałem go kupić bezpośrednio na stronie z uwagi na przywileje statusowe i pod tym kątem się nie zawiodłem. Welcome gift naprawdę robił wrażenie. Dodatkowo gościom zameldowanym w apartamentach przysługuje na czas pobytu tzw. cabana. Hotel ma 5 basenów, wszystkie są w zimie podgrzewane, natomiast w lecie z tego co pytałem, nie są niestety schładzane. Plaża bardzo duża i praktycznie pusta. Generalnie hotel jest dość rozległy i nie odczuwa się w nim tłoku. W hotelu znajduje się 5 restauracji, w tym dwie bufetowe (tutaj polecam Turquise, która jest przeznaczona tylko dla gości z apartamentów, jest tam luźniej i jeszcze większy wybór jedzenia i owoców niż w 'standardowej') oraz 3 tematyczne. Z tematycznych polecam zwłaszcza Toro Loco, steki z argentyńskiej wołowiny naprawdę pierwsza klasa, natomiast włoska była najsłabsza. Alkohole w all-inclusive markowe (zresztą trudno byłoby o lokalne w Emiratach) ![]() Jeszcze warto podkreślić, że przy pobytach w apartamentach powyżej 4 dni hotel organizuje transfer z i na lotnisko DXB w cenie pobytu.
|
Autor: | podrozn [ 04 Lut 2020 22:25 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
sranda napisał(a): Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Senior Suite (...) Inne uwagi: [b]Dziwne, że jeszcze nikt w tym wątku nie opisywał żadnego z Rixosów, choć to jedna z najbardziej luksusowych marek Zarezerwowales pokój, który kosztuje w lutym 30 tysięcy za 7 dni i piszesz „dziwne, że tego hotelu jeszcze nikt nie opisywał”. Rozbawiłeś mnie ![]() |
Autor: | sranda [ 04 Lut 2020 22:42 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Gdzie tyle ten pokój kosztuje? Za mój płaciłem dużo, dużo mniej - rezerwowałem w październiku podczas jakiejś promocji -20%. A 'zwykłe' pokoje dwuosobowe były jeszcze tańsze. Poza tym napisałem generalnie o sieci Rixos, która już od dłuższego czasu należy do Accora i ma trochę hoteli rozsianych po całym świecie, tańszych i droższych. Dlatego jest dla mnie zaskoczeniem, że jeszcze nikt nie opisywał w tym wątku hotelu z tej sieci. |
Autor: | Krzysztof76 [ 04 Lut 2020 23:29 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@sranda Następnym razem jak znajdziesz tańszy pokój w Internecie, to zgłoś BPG obniżysz cenę do tej tańszej - 10%. |
Autor: | zosieeek [ 07 Lut 2020 14:32 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Warszawa Grand Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior z łóżkiem king size Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher dla dwóch osób na drinka (wybór z określonego menu w restauracji), dwie małe kosteczki lekko przyschniętego ciasta Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: otrzymałem pokój na 9 piętrze z widokiem na ul. Kruczą. Pokój po odświeżeniu, wystrój szaro-żółty, a nie w czerwieniach jak na przykładowych zdjęciach pokoi. Łóżko wygodne, ale ogólnie widać, że hotel ma swoje lata. Na śniadaniu duży wybór, robią live omlety etc. Bardzo dobra kawa, ale kiepski wybór słodkości do niej. Inne uwagi: hotel nie zachwycił mnie i przy kolejnej wizycie w Warszawie przetestuje inny Accor. |
Autor: | Mariusz Makowski [ 16 Lut 2020 18:14 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Barcelona City Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: pokój rodzinny Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu, czekoladki w pokoju, darmowy minibar (napoje, piwo, orzeszki, chipsy Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie korzystałem Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Satysfakcjonujący upgrade - apartament okazał się świetny, na 15 piętrze w rewelacyjnym widokiem na miasto, darmowy barek, powitalne czekoladki w pokoju. Mały problem był za późniejszym checkout ale po krótkiej dyskusji, że chcę przedłużyć pobyt tylko do 13.00 udało się. Sam hotel bardzo fajny, blisko metro, tramwaj, kawałek do stacji, z której można pociągiem dojechać na lotnisko, dobre śniadania |
Autor: | Tjw1978 [ 16 Lut 2020 19:21 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Bugis Singapur Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Signature z łóżkiem king-size Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Loft Signature z łóźkiem i sofą, napój powitalny dla 2 osób, welcome gift Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): -40 procent + śniadanie w cenie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dobrej lokalizacji, pokoje dość małe, ale stosunek jakości do ceny w porządku Inne uwagi: Plusem hotelu jest "laundromat". Pierwszy raz spotkałem się z takim rozwiązaniem i bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Mniej więcej za 50 złotych można zrobić pranie i wysuszyć w suszarce dowolną ilość rzeczy Nazwa hotelu: Pullman Kuala Lumpur City Centre Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Grand Deluxe z łóżkiem king size Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Grand Premium Deluxe z łóźkiem king size, napój powitalny dla 2 osób, welcome gift Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): -40 procent + śniadanie w cenie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dobrej lokalizacji, ale oferta na stronie wprowadza gości w błąd. Oferuje "widok na Twin Towers", co widać na zdjęciach. Niestety to ściema, co przyznają sami w recepcji, kiedy prosi się o widok na odpowiednią stronę, słyszysz, że inny budynek przesłonił widok Inne uwagi: Brak Nazwa hotelu: Ibis Styles Siem Reap Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Atrium Suite Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Napój powitalny dla 2 osób, welcome gift Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): -40 procent + śniadanie w cenie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dobrej lokalizacji, bardzo przyjazna obsługa. Do wymiany są leżaki na basenie - są połamane. Inne uwagi: Miłe zaskoczenie, to torcik z okazji urodzin ![]() Nazwa hotelu: Grand Mercure Phuket Patong Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior z łóżkiem king size Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Deluxe z łóżkiem king size i wyjściem na basen, napój powitalny dla 2 osób, welcome gift Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): -40 procent + śniadanie w cenie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): dostęp do lounge od 11.00 do 17.00 - kanapeczki, ciasteczka, kawa, herbata, soft drinki Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dobrej lokalizacji, bardzo przyjazna obsługa Inne uwagi: Brak |
Autor: | metia [ 17 Lut 2020 23:12 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: MGallery The Bridge Wrocław Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: klasyczny rodzinny Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do De Luxe z łóżkiem King size, welcome drink, wstawka (woda, rzemieślnicze soki jabłkowe, ciasteczka, migdały), późne wymeldowanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna - winter flash sale, 400 zł za noc ze śniadaniem Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): ------------- Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Generalnie jestem zdania, że to w tej chwili najlepszy hotel we Wrocławiu. Nie będę się specjalnie rozpisywać o wyglądzie, bo to już było ujęte w recenzji @pawelos. Napiszę tylko, że jest ze smakiem, nowocześnie, ale przytulnie. Uważam, że hotel jest świetnie położony, biorąc pod uwagę to, że Wrocław turystycznie rozwija się również w okolicach pl. Grunwaldzkiego (Zoo, Afrykarium, Hala Stulecia, Hydropolis), a nie tylko w okolicach Rynku. W trakcie pobytu wszystko na plus - obsługa, pokój, strefa wellness, śniadanie (obłożenie było spore, więc dostępne było normalne śniadanie w formie bufetu, z ogromnym wyborem dań na życzenie z kuchni), wymeldowanie. W weekend brak problemów z parkowaniem. Na pewno będę ten hotel polecać przyjeżdżającym do Wrocławia zagranicznym gościom. I również polecam wziąć w ramach welcome drinka coś z menu koktajli - barmani znają się na swojej robocie. Poza welcome drinkiem skusiliśmy się jeszcze na kolejne pozycje z karty - trzy koktajle za ok. 80 zł, czyli w sumie w lepszych cenach, niż w klubach w centrum. Hotelowa restauracja też jest super (jedliśmy kolację przy innej okazji), ale i w okolicy nie brakuje miejsc, gdzie można dobrze zjeść (pozwolę sobie wymienić m.in. W kontakcie, Ragu czy Restobar Nadodrze). Inne uwagi: Nasz pokój miał nr. 501 i był od strony pl. Katedralnego. Jeżeli chodzi o upgrade, to polecałabym prosić o pokoje ok. numeru 520 - są od strony Odry i mają jeszcze lepszy widok. Myślę, że wcześniejszy kontakt z obsługą pozwoli nawet na upgrade do Junior Suite. |
Autor: | zosieeek [ 15 Mar 2020 17:01 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Hotel de l'Opera Hanoi - MGallery Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój l'Opera De Luxe Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher dla dwóch osób na drinka (wybór z określonego menu w restauracji), list powitalny, patera ze słodkościami. Pytali o późniejszy check-out, ale nie potrzebowałem. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna, saver- bad and breakfast Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dobrej lokalizacji, spacerem można dojść do "starego miasta" w kilka minut. Ciekawa stylizacja pokoi, pełne wyposażenie- minibar, zestaw do kawy/herbaty, kieliszki, szlafroki, kapcie. Ceny w minibarze bardzo rozsądne. Świetny wybór na śniadaniach, włączając kilkanaście pozycji do zamówienia z karty. Jedyny minus pokoju to niezbyt przyjemne zapachy z centralnej klimy- w zależności od pory dnia czy nocy mniej lub bardziej nasilone. W 5* w mojej opinii niedopuszczalne. Inne uwagi: Pomimo mankamentu z klimą całokształt cena vs. jakość na dobrym poziomie Nazwa hotelu: Hotel Royal Hoi An - MGallery Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: De Luxe Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Grand de Luxe; voucher dla dwóch osób na drinka (wybór z określonego menu w dwóch barach; list powitalny, patera ze słodkościami i owocami; voucher na 30 minutowy masaż dla dwóch osób w hotelowym SPA. Pytali o późniejszy check-out, ale nie potrzebowałem. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna, flex rate- bad and breakfast Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jedyny hotel Accor'a w Hoi An - jest jeszcze Mercure, ale po remoncie mają otworzyć go dopiero w czerwcu - więc wyboru nie było, ale absolutnie nie żałuje. Wzorowa obsługa- od momentu check-in aż do wyjazdu. Pokój przestronny, super urządzony. W całym hotelu wzorowa czystość. Bufet śniadaniowy z bardzo szerokim wyborem, świetne świeżo wyciskane soki oraz kawa. Po skorzystaniu z darmowego zaproszenia na masaż wykupiliśmy dodatkowe zabiegi - świetna strefa SPA na bardzo wysokim poziomie. Inne uwagi: Zabytkowe i urokliwe miasteczko, chętnie kiedyś wrócę. Nazwa hotelu: Novotel Saigon Centre Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju na 16-piętrze (opisane jako executive floor), ale pokój raczej standardowy; voucher dla dwóch osób na drinka (wybór z określonego menu w barze na dachu - piwo/wino plus mocktail'e; list powitalny, patera ze słodkościami. Pytali o późniejszy check-out, ale nie potrzebowałem. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty+dopłata; flex rate- bad and breakfast Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Klasyczny Novotel, wszystko na swoim miejscu, w tych samych standardach- jak ktoś korzysta z sieci to "jest u siebie". Bardzo duży wybór na śniadaniach, nie spodziewałem się aż takiej opcji w Azji w 4*. Na minus już wiek hotelu- wyraźnie potrzeba odświeżenia: w lobby, restauracji, na korytarzach i w samych pokojach. Inne uwagi: Dobra lokalizacja, szybki dojazd z lotniska oraz do turystycznego centrum. Nazwa hotelu: Swissôtel Bangkok Ratchada Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Premier King Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Swiss Advantage King; voucher dla dwóch osób na drinka (wybór z określonego menu w barze); list powitalny, patera ze słodkościami i owoce. Wcześniejszy check-in oraz pytali o późniejszy check-out, ale nie potrzebowałem. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna, advance saper 21-days Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pierwszy raz w sieci Swiss, bardzo dobre doświadczenie. Wzorowa obsługa, sprawny i wcześniejszy check-in. Pokój raczej niedawno po generalnym remoncie, mega wygodne łóżko. Duży basen, z brodzikiem i leżakami. Duża siłownia, w szatniach sauna. Ze śniadania nie korzystałem. Inne uwagi: brak |
Autor: | sranda [ 15 Mar 2020 19:07 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
zosieeek napisał(a): Nazwa hotelu: Swissôtel Bangkok Ratchada Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Przecież w tym hotelu jest executive lounge. |
Autor: | pawi [ 15 Mar 2020 19:08 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
No ale może nie dostał dostępu, to napisał brak. |
Autor: | zosieeek [ 15 Mar 2020 19:21 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
pawi napisał(a): No ale może nie dostał dostępu, to napisał brak. Dokładnie tak. BTW czy mieliście przypadek dostępu do saloniku dla Golda? |
Autor: | sranda [ 15 Mar 2020 19:40 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Ok, ja bardziej rozumiem tą kategorię jako informację, czy jest w hotelu salonik, ew. zawsze można napisać, że jest, ale się do niego nie dostało dostępu. Informacja 'brak' tak naprawdę czasem może być myląca. ![]() |
Autor: | pawi [ 15 Mar 2020 19:43 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Przeczytaj sranda jeszcze RAZ. Pytanie: TWOJE DOŚWIADCZENIA Odpowoedz: BRAK (brak doświadczeń) "Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak " |
Autor: | sranda [ 15 Mar 2020 19:46 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
To jeśli mogę zgłosić wniosek formalny to prosiłbym o zmianę tej kategorii na: Czy w hotelu jest salonik? Jeśli tak, to czy jakie masz z nim doświadczenia (o ile otrzymałeś dostęp). Wg mnie to będzie bardziej pomocne na przyszłość. |
Autor: | pawfazi [ 15 Mar 2020 19:48 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
To jest mylące. Jestem za tym, żeby to rozbudować i dodać na stałe jeden punkt. Powinno być napisane wprost zeby nie było wątpliwości np. Czy w hotelu jest salonik (executive lounge)? : Tak/Nie |
Strona 69 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |