Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Podczas zamieszczania postów w tym temacie prosimy o skorzystanie z następującego szablonu:

Kod:
Nazwa hotelu: [b].......[/b]

Twój status w programie lojalnościowym: [b].......[/b]

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: [b].......[/b]

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: [b].......[/b]

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): [b].......[/b]

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): [b].......[/b]

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [b].......[/b]

Inne uwagi: [b].......[/b]


 [ 1351 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68
Autor Wiadomość
#1341 PostWysłany: 20 Wrz 2019 11:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1112
srebrny
Nazwa hotelu:Ibis Styles Budapest Center , Węgry – wrzesień 2019

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard 2 osobowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na welcome drink x 2 , zgodnie z prośbą przy rezerwacji upgrade do największego pokoju w hotelu – narożny pokój rodzinny z łóżkiem i sofą na ostatnim piętrze.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel świetnie położony w centrum miasta, do stacji metra Blaha Lujza tér idzie się 2 min piechotą. Wszędzie do centrum można przemieścić się w ciągu kilku/kilkunastu minut. Hotel mieści się w przedwojennym budynku poddanym gruntownej modernizacji wewnątrz i renowacji na zewnątrz.Miła, uprzejma i kontaktowa obsługa w recepcji – dobre rozpoznanie statusu w LCAH. Pokój po upgrade bardzo obszerny i wygodny – w recepcji otrzymałem informację, ze to największy pokój w hotelu. Składa się z bardzo dużej części sypialnej z łóżkiem i sofą oraz łazienki z wanną z prysznicem i wc. Pokój urządzony w stylu gamingowym, czysty, łóżko szerokie i wygodne. Przy recepcji dostępny 24h automat z darmową kawą, herbatą. Śniadania bardzo smaczne i urozmaicone z dużym wyborem produktów: kilka rodzajów wędlin, serów, warzywa, jajka, jogurty, owoce, ciasta, croissanty, wybór płatków śniadaniowych + produkty w kąciku regionalnym. Na ciepło jajecznica, parówki, jakieś puree etc. Jest również maszyna do samodzielnego wypieku gofrów. W okolicy sporo sklepów, sklepików i knajpek. Naprzeciwko hotelu market przyzwoitymi cenami, 100 m od hotelu Lidl. Żadnego problemu z drukowaniem kart pokładowych w recepcji czy zostawieniem bagażu po wymeldowaniu. Ogólnie, moim zdaniem, hotel godny polecenia z uwagi na: świetne położenie, bardzo dobre śniadania, bezproblemowy upgrade pokoju dla członków LCAH z statusem.


Inne uwagi:W barze dosyć skromna rozpiska drinków dostępnych w ramach welcome drink voucher: małe piwo (tylko jasne), mały kieliszek wina lub kawa, herbata, sok.

Załącznik:
IMG_8206.JPG

Załącznik:
IMG_8207.JPG

Załącznik:
IMG_8210.JPG

Załącznik:
IMG_8219.JPG

Załącznik:
IMG_8214.JPG

Załącznik:
IMG_8215.JPG

Załącznik:
IMG_8216.JPG

Załącznik:
IMG_8218.JPG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1342 PostWysłany: 20 Wrz 2019 13:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Wrz 2014
Posty: 1259
złoty
Nazwa hotelu: Ibis Porto Centro (zbiorczo 2 pobyty)

Twój status w programie lojalnościowym: silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy ze śniadaniem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, późne wymeldowanie (do 15)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w bardzo fajnej okolicy, będącej akurat na topie - jest gdzie pójść zjeść (m.in. 3 top miejsca z kanapką francesinha), posiedzieć w ciągu dnia i wieczorem. Większość atrakcji dostępna w odległości 10-20 min. spacerem. Blisko metro (Bolhao) i dworzec. Sam hotel jest częścią większego obiektu, obejmującego m.in. duży piętrowy parking i sklep ping doce. W środku nic specjalnego, zwykły Ibis raczej starszej daty, pokoje male (korzystaliśmy z dwóch różnych), ale jest czysto. Na śniadanie wybór niewielki, oczywiście jak to w Portugalii poza słodkościami, których jest kilka rodzajów (w tym rewelacyjne pasteis do nata). Około 9-9.30 na śniadaniu tłoczno, potem luźniej (śniadanie serwują do 12). Można za to wycisnąć sobie sok pomarańczowy. Pobyty rozliczone szybko. Moim zdaniem warto, zwłaszcza jeżeli pokój traktuje się jako miejsce do spania i ma się punkty do spalenia.

Inne uwagi: Obsługa nie zawsze komunikuje się między sobą, więc dobrze jest się przypomnieć w sprawie przywilejów statusowych. Na welcome drink można brać tylko softy i piwo.


Nazwa hotelu: Ibis Coimbra

Twój status w programie lojalnościowym: silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: tematyczny (fado) ze śniadaniem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, późne wymeldowanie (do 15)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony blisko centrum, przy parku i rzece - warto poprosić o pokój z widokiem na tę stronę, z wyższych pięter ładnie widać most, fontannę i konwent po drugiej stronie rzeki. Poza tym to również zwykły Ibis ze starszego rozdania ;) Pokój tematyczny standardowej wielkości, lekko odnowiony, prosty i czysty. Na śniadanie wybór nieco większy niż w Porto (do dyspozycji gości jest m.in.toster i ponownie wyciskacz do soku), ale tez głównie na słodko. Brak było niestety pasteis do nata. Pobyt rozliczony szybko. Na welcome drink ponownie dostępne tylko softy i piwo, ale my wymienialiśmy voucher tuż przed wyjazdem i dostaliśmy 2 razy po 1,5 l butelce wody. Moim zdaniem warto, cena jest dobra, zwłaszcza ma się punkty do spalenia - z zastrzeżeniem tego, co w uwagach poniżej.

Inne uwagi: Z hotelem zaliczyłam niestety wpadkę komunikacyjną - na dwa wysłane maile z prośbą o rezerwację parkingu i późne wymeldowanie nikt mi nie odpisał. Po przyjeździe oczywiście okazało się oczywiście, że miejsc na parkingu podziemnym brak miejsc (jest ich tylko 40), a late check out jest niemożliwy, bo na nasz pokój jest kolejna rezerwacja. Po dłuższej wymianie zdań stanęło na tym, że zaparkowaliśmy auto na noc na pobliskim parkingu publicznym (Parque Verde), a chwilę po 8 (jak zwolniło się miejsce) pozwolono nam wstawić auto na parking hotelowy za darmo na cały dzień (normalnie kosztuje to 6 euro). I jeszcze jedna uwaga - zielone światło na wjeździe na parking nie oznacza, że są wolne miejsca, tylko że z dołu akurat nikt nie wyjeżdża ;)


Nazwa hotelu: Mercure Figueira da Foz

Twój status w programie lojalnościowym: silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard z balkonem i widokiem na ocean

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -------

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ma słabe oceny w internecie, jest dużo opinii o tym, że jest stary, zużyty i powinien wypaść z oferty Accora. Mnie natomiast bardzo się podobało - budynek mimo lat to nadal całkiem ciekawa architektura, a środku jest świetny retro klimat :) Natomiast pokoje faktycznie wymagają odświeżenia (zwłaszcza meble), przydałby się basen i większe wykorzystanie hotelowego tarasu. Położenie za to świetne - w pierwszej linii przy plaży (w praktyce do wody jest jednak jeszcze baaaaaardzo daleko). Blisko do barów, restauracji, kasyna. Obsługa sprawna i profesjonalna. Na śniadanie spory jak na Portugalię wybór dań niesłodkich (jest m.in. jajecznica, bekon, fasolka, kiełbaski), ale warzyw już brak. Na welcome drink ponownie dostępne tylko softy, a z alkoholu tylko określone rodzaje porto (nawet nie piwo).

Inne uwagi: Warto dopłacić za widok na morze, ale radzę unikać pokoi nad wejściem (końcówka 1, 3, 5) - zamiast otwartego balkonu mają zabudowaną loggię. Przed hotelem wiele miejsc parkingowych - po 15 września bezpłatnych.
_________________
Metia jest kobietą, powtarzam, metia jest kobietą.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1343 PostWysłany: 21 Wrz 2019 14:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1112
srebrny
Nazwa hotelu:Ibis Styles Budapest Airport , Węgry – wrzesień 2019

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard 2 osobowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na welcome drink x 2 , zgodnie z prośbą przy rezerwacji upgrade do 2 pokojowego apartamentu, list powitalny od managera, talerz owoców + buteleczka węgierskiego wina musującego z dwoma kieliszkami.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel doskonale położony na samym lotnisku Liszt Ferenc. Idealna opcja dla szybkiego dostania się z/na lotnisko – piechotą do terminalu 3 minuty. Hotel mieści się w nowoczesnym budynku. Bardzo miła i sprawna obsługa w recepcji. Dobre rozpoznanie statusu w LCAH. Pokój po upgrade do apartamentu bardzo obszerny i komfortowy, składający się z 2 pomieszczeń – salonik z sofą, stoliczkiem, biurkiem i tv oraz sypialnia z łóżkiem i tv. Łazienka z prysznicem i wc. Pokoje urządzone nowocześnie, bardzo czyste i zadbane, łóżko szerokie i wygodne. Śniadanie urozmaicone i smaczne z dużym wyborem produktów: kilka rodzajów wędlin, serów, pasztet, pasta jajeczna, łosoś marynowany, warzywa, jajka, jogurty, owoce, ciasta, croissanty, wybór płatków śniadaniowych + produkty węgierskie w kąciku regionalnym. Na ciepło jajecznica, jajka, parówki, leczo, zapiekanka ziemniaczana, owsianka etc. Jest również maszyna do samodzielnego wypieku gofrów. Soki z karafek w dobrej jakości i wyborze. Przy recepcji dostępna bezpłatnie z maszyny 24h kawa, herbata etc. Według mnie hotel zasługujący na polecenie z uwagi na: świetne, strategiczne położenie na lotnisku, bardzo dobry bufet śniadaniowy, bezproblemowy upgrade pokoju dla członków LCAH z statusem.


Inne uwagi:Szeroki wybór drinków w ramach vouchera na welcome drink. My braliśmy akurat duże piwo i kieliszek czerwonego wina, ale widziałem, że inni brali chyba na voucher jakieś koktajle. Bardzo miła obsługa w całym hotelu. Idealna miejscówka dla wylatujących rano lub przylatujących późnym wieczorem do Budapesztu.

Załącznik:
IS room1.JPG

Załącznik:
IS room2.JPG

Załącznik:
IS room3.JPG

Załącznik:
IS welc.JPG

Załącznik:
IS break1.JPG

Załącznik:
IS break2.JPG

Załącznik:
IS break3.JPG

Załącznik:
IS break4.JPG

Załącznik:
IS break5.JPG


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1344 PostWysłany: 12 Paź 2019 21:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 332
srebrny
Nazwa hotelu: Sofitel Pavillon Winter Luxor

Twój status w programie lojalnościowym: Classic

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Classic Room with Garden View

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: nic

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo trudny do recenzji obiekt. Może zacznijmy od podstawowej kwestii, że w określonych terminach ten hotel jest niesamowicie tani - w miesiącach letnich kosztuje ok. 135 zł za noc ze śniadaniem i wtedy jak najbardziej warto, mimo licznych niedogodności. Największą wadą tego hotelu jest śniadanie - jak na taką markę to chyba nie przystoi. Pod względem ciepłego jedzenia to w zasadzie ciężko coś zjeść - są kiełbaski z pseudomięsa, pure ziemniaczane, medames (rozgotowana fasola), pieczony pomidor, fasola lub ciecierzyca w wodzie pomidorowej oraz gotowane jajka. I to nawet nie chodzi o ilość, a jakość... Jeśli ktoś lubi śniadania typu włoskiego to tu już było lepiej - kilka rodzajów słodkich bułek, pieczywa, dżemy, jogurty i słodkie sosy. Oprócz tego tradycyjna egipska pseudowędlina, żółty ser, masło, jakieś jednorodne sałatki typu pocięty ogórek i kawałki owoców. "Soki" to już chyba tradycyjnie w krajach arabskich są zwykłymi, bardzo słodkimi napojami. Śniadanie ratował przygotowywany na miejscu omlet. Nigdy nie widziałem tak słabego śniadania w sieciowym hotelu, nawet i w niesieciowych tylko w pojedynczych przypadkach bywało gorzej. Przy niskiej cenie ten minus jest jeszcze do przełknięcia, ale przy wyższych stawkach można czuć się oszukanym. Kolejne minusy to wyposażenie i stan pokoju. Cały budynek jest już leciwy, choć czysty, to jednak widać wyraźnie, że dawno nie był odświeżany, podobnie jest też z pokojami. Na szczęście są całkiem przestronne, każdy ma balkon z widokiem na ogród, ale mają tragiczne rozmieszczenie wtyczek, nie mają nawet czajnika elektrycznego czy żelazka, a w oczy rzuca się brzydka łazienka. Obsługa była bez wątpienia sympatyczna, ale ścigali się na rekordy w wolnym tempie pracy. Na korzyść hotelu przemawia lokalizacja - obok Nilu, kilkaset metrów od świątyni luksorskiej oraz w sąsiedztwie ciekawszych uliczek handlowych. Otoczenie hotelu to ogromny ogród w którym podobno pełno jest dość rzadkich gatunków roślin - robi świetne wrażenie i w ogóle nie czuć, że jest się niemal w centrum zatłoczonego miasta. Obiekt współdzieli infrastrukturę z Sofitel Winter Palace - lepszym (chyba, bo droższym) hotelem usytuowanym w zabytkowym pałacu. Oprócz ogrodu wspólny jest basen, a raczej dwa połączone baseny, które są całkiem fajne. Podsumowując - atutem jest otoczenie hotelu i cena, przy dużo droższych stawkach raczej nie warto (nie wiem czy to zależy od sezonu, bo nie wiem kiedy jest tam sezon, ale ceny obu Sofiteli są w różnych miesiącach albo bardzo niskie, albo wysokie)


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
grodzioflic lubi ten post.
 
 
#1345 PostWysłany: 06 Lis 2019 18:37 

Rejestracja: 17 Sty 2011
Posty: 233
niebieski
Nazwa hotelu: Novotel Edinburgh Park

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior - najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Executive z balkonem, późne wymeldowanie (o 14), drink, kopertę powitalną (zdjęcie poniżej)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Na parterze jest duże pomieszczenie z napisem executive lounge - ale nie wiem na jakich zasadach można z niego korzystać.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel wybrałem ponieważ był o połowę tańszy od ibisow w centrum, a dzięki tramwajowi można się w miarę szybko dostać na Princess Street. Z pobytu jestem zadowolony, i zapewne przy następnej wizycie w Edynburgu (a dokładniej w części opłacanej przeze mnie a nie pracodawcę) też go odwiedzę.

Inne uwagi: Hotel wybudowany kilka lat temu, znajdujący się 2/3 drogi pomiędzy centrum a lotniskiem. Obok znajduje się przystanek kolejowy i tramwajowy oraz centrum handlowe z dużym Tesco. W hotelu znajduje się mały basen, chlorowany na tyle, że w cały budynku czuć zapach. Śniadanie całkiem przyzwoite, ale pomieszczenie w którym są wydawane jest dość małe i bywa tłoczno.

W ramach statusu dostałem pokój executive na ostatnim piętrze z balkonem, pokój duzy, z wszystkimi bonusami jakie się zwykle dostaje w tego typu pokojach. Fajnym dodatkiem był chromecast w telewizorze. Łazienka duża i nowoczesna z bardzo fajnym panelem sterującym deszczownica. Dodatkowo dostałem voucher na piwo, wino bądź softy oraz możliwość późnego wymeldowania.

O dziwo, pomimo że jest to dzielnica bussinesowa, to hotel był pełen rodzin.


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#1346 PostWysłany: 08 Lis 2019 20:00 

Rejestracja: 27 Lut 2014
Posty: 364
niebieski
Nazwa hotelu: IBIS Stuttgart City

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome Drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel wśród biurowców, dość trudno go dostrzec z głównej ulicy. Welcome drink dopiero po zwróceniu uwagi, że się należy. Hotel wydawał się pusty (były wolne miejsca i dzień wcześniej i w dniu przyjazdu - sprawdzałem próbując zarezerwować) - mimo to brak wcześniejszego check-in (przepraszam: zaproponowali 14:30...). Jedna winda z dwóch nie działała, w recepcji wiaderko i przeciek z sufitu. Żadnej wstawki w pokoju. Generalnie nie polecam.

Inne uwagi: .......
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
michcioj uważa post za pomocny.
 
 
#1347 PostWysłany: 14 Lis 2019 01:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2018
Posty: 332
srebrny
Nazwa hotelu: Mercure Luxor Karnak

Twój status w programie lojalnościowym: Classic

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard, od strony ogrodu

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Owoce w pokoju, ale nie wiem czy ma to związek ze statusem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie ma tam takiego

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Moja ocena jest dość pozytywna. Hotel zasługuje na uwagę ze względu na niską cenę - poza sezonem kosztuje naprawdę niedużo jak za oferowany standard (znowu nie taki najwyższy), a dodatkowo padłem ofiarą dziwnej anomalii, gdzie dwie noce były tańsze od jednej... 8-) Jeśli chodzi o jedzenie to wybór jest naprawdę spory i jest smacznie. Hotel znajduje się nieco na uboczu miasta, dzięki czemu mamy kameralny widok na Nil i względy spokój w okolicy. Co ciekawe w lobby wywieszony jest cennik usług taxi, który odpowiada miejscowym stawkom, bez żadnej hotelowej przebitki. Cały obiekt jest bardzo duży, wnętrza są utrzymane w egipsko-kiczowatym stylu, ale jest czysto i schludnie. Pokoje podobnie, przy czym zaznaczyć muszę, że widok na ogród ze zdjęć niewiele ma wspólnego z rzeczywistością. Do tego spory basen i palmowy zagajnik. Obsługa była miła i ogólnie wszystko było okej
Góra
 Relacje PM off  
 
#1348 PostWysłany: 17 Lis 2019 15:53 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1095
platynowy
Nazwa hotelu: ibis Marseille Centre Euroméd

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na drink, late checkout - oba po upomnieniu się

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna- częściowa zapłata punktami

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bardzo dobrze zlokalizowany, nowy, w pokojach czysto. Poza tym trudno coś więcej dodać - ale to tylko ibis. W pokoju nie ma niczego (nawet wody) - ale we Francji to żadna niespodzianka.

----

Nazwa hotelu: Mercure Bologna Centro

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink (dla wszystkich osób), przy checkin zostałem poinformowany, że zawartość lodówki jest dostępna bez opłat...ale ta była pusta. Chyba ktoś zapomniał ją uzupełnić.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna- częściowa zapłata punktami

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel świetnie zlokalizowany-na wprost głównego dworca kolejowego. Hotel i pokoje mają swoje lata, jakieś odświeżenie byłoby mile widziane. Wentylacja działa teoretycznie, z kolei otwarcie okna ze względu na hałaśliwą ulicę jest kiepskim pomysłem. W podobnej cenie można znaleźć lepszy hotel - choćby położony w pobliżu należący do sieci NH Hotels
Góra
 Relacje PM off  
 
#1349 PostWysłany: 20 Lis 2019 12:30 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 652
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
Nazwa hotelu: MGallery Century Old Town Prague

Twój status w programie lojalnościowym:Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard 2 osobowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na welcome drink x 2 (dowolny, w tym mocne alkohole), upgrade do Executive na 5 piętrze.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + niewielka dopłata

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel świetnie położony w centrum starego miasta,. Hotel mieści się w zabytkowym budynku w którym kiedyś pracował Franz Kafka .Bardzo dobre rozpoznanie statusu w LCAH. Pokój Executive wygodny, oryginalnie urządzony. wyposażony w ekspres na kapsułki Illy.
Śniadania rewelacyjne, urozmaicone Możliwość zamówienia z karty np. omleta . B.dobra kawa z ekspresu oraz kilka rodzajów wyciskanych soków.
Parking w sąsiednim Hotelu IBIS, cen nie znam bo nie korzystałem.
Podsumowanie: Szczerze polecam, przy stawce promocyjnej ze śniadaniem różnica w cenie do sąsiedniego Ibisa na 3 dni wyszła poniżej 80Euro (4000pkt)
Góra
 Relacje PM off
pawfazi lubi ten post.
 
 
#1350 PostWysłany: 22 Lis 2019 01:39 

Rejestracja: 24 Lut 2018
Posty: 300
srebrny
Opisuję, bo chyba nie ma jeszcze recenzji na forum :)

Nazwa hotelu: IBIS Tallinn Center

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard z podwójnym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink - odręcznie pisany list powitalny

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel chyba jest bardzo świeży - wygląda na nowy. Pokój porównałbym raczej do Ibis Styles niż do typowego IBISa. Brakowało biurka do pracy, ale wg ulotek w pokoju taką mają politykę. Obsługa bardzo miła i pomocna. Na barze w ramach Welcome Drink do wyboru piwa z nalewaka (duży wybór - ok 6 różnych kegów), ale też np Gin&Tonic itd. Położenie - nie wiele dalej od centrum niż Swissotel.

Inne uwagi: Podziemny parking w przystępnej cenie.

Ogólnie polecam - w normalnych stawkach jest lepiej niż w innych znanych mi IBISów, a nawet w czasie trwania międzynarodowej konferencji ( jak w moim przypadku), ceny nie zwalają z nóg.

---------------------------------------------------------------------------------------

Nazwa hotelu: Mercure Toruń Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Silver

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard z dwoma łóżkami

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome Drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): -----

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie najgorszy Mercure w którym byłem (ale raptem trzeci, więc nie trzeba się fixować). Hotel zmęczony duchem czasu - bardzo fajna lokalizacja, ale standard pokoi odbiega od marki. Za to nadrabiają bardzo miłą obsługą i wyborem Welcome Drinków - m. in. 3 rodzaje belgijskich piw z nalewaka.

Inne uwagi: Mimo jakiegoś stopnia związania z marką Accor, przy następnym stopie w Toruniu, będę próbował innego hotelu.
_________________
Pzdr,
Krzysiekk

Image


Ostatnio edytowany przez michzak, 22 Lis 2019 08:23, edytowano w sumie 1 raz
Ort
Góra
 Relacje PM off  
 
#1351 PostWysłany: 09 Gru 2019 19:55 

Rejestracja: 18 Sie 2019
Posty: 4
-- 09 Gru 2019 19:30 --

Nazwa hotelu: Novotel Łódź Centrum

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Voucher na 2 drinki powitalne (ważne na cokolwiek z karty), pokój na 10 piętrze (patrząc po wyposażeniu upgrade do Executive, chociaż to 9 piętro jest opisane jako Executive), wstawka z owoców i ciast.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna - Taste the Travels

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ogólne wrażenie jest ok. Udało się nawet w sobotę ok. 14 załatwić sprzątnięcie pokoju (w niektórych hotelach o tej porze nie jest to już możliwe).
Kosmetyki nieco dziwne - są szczoteczki do zębów i nawet golarka, ale nie było czepka do kąpieli (co w przypadku prysznicu z deszczownicą wydawało by się logiczne.
Tylko jedna woda w pokoju (0,7l) - nie uzupełniona podczas sprzątania.
Wrażenie może nie jest idealne, ale hotel jest całkiem w porządku i podczas pobytu nie wydarzyło się negatywnego.
Szkoda tylko, że obsługa czyta jedynie część preferencji profilowych (albo nie czyta ich w ogóle).
Jednego dnia na śniadaniu był dostępny kucharz który smażył naleśniki oraz przyrządzał gofry.


Inne uwagi: Check-in online oraz fast chceck-out w tym hotelu wydaje się działać prawidłowo. Po przyjeździe nie musiałam okazywać karty płatniczej, udało się też bez problemu doliczyć gastronomię do rachunku i łatwo wymeldować się (całość bez okazywania karty płatniczej co rzadko mi się zdarza).

-- 09 Gru 2019 19:41 --

Nazwa hotelu: ibis Warszawa Stare Miasto (Old Town)

Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standardowy z podwójnym łóżkiem

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na 2 drinki (chociaż rezerwacja była na 1 osobę) - udało się wymienić na piwo butelkę żywiec IPA, pokój z zestawem do kawy i herbaty

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna, oferta dla studentów - 155zł za noc ze śniadaniem

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: [bW hotelu był remont. Podczas zameldowania zauważyłam kartkę z informacją o tym przy recepcji, ale ponieważ pobyt był weekendowy nie pytałam o szczegóły. Moje dotychczasowe doświadczenia z remontami w sieci Accor były takie, że nawet najgorsze remonty toczyły się tylko w dni robocze.
Niestety w sobotę zostałam obudzona o 8. Recepcja nie była zbytnio zorientowana na temat dalszych prac. Początkowo dostałam informację, że tak samo będzie w niedzielę więc poprosiłam o pokój w cichszej części. Jednak kiedy wróciłam wieczorem dowiedziałam się, że w niedzielę nie będzie żadnych głośnych prac (i faktycznie ich rano nie było).

Niestety dostałam pokój z widokiem na wewnętrzny dziedziniec/parking i nie na wysokim piętrze - więc obsługa raczej nie patrzy na preferencje profilowe. Jednak jest to tylko Ibis więc było w porządku.

Niestety w łazience nie było ręczników do rąk/twarzy, ale to chyba nowy standard Ibisowy.

Śniadanie i restauracja w porządku - obsługa wyjątkowo uprzejma. Nawet szybko udało im się rozwiązać kwestię rabatu wynikającego z karty Business Plus.
Na śniadaniu dostępna jest nawet owsianka, co rzadko się zdarza. Lokalne przysmaki (smalec, ogórki konserwowe) wynikają raczej z nastawienia na turystów.[/b]

Inne uwagi: Być może dzięki online check-in, albo dzięki statusowi udało mi się przebrnąć przez cały pobyt (poza wymeldowaniem) bez okazywania dokumentów bądź karty kredytowej.
Jednak ze względu na niemiłe doświadczenia z remontem raczej nie wrócę do niego szybko.


-- 09 Gru 2019 19:55 --

Nazwa hotelu:
Mercure Gdansk Stare Miasto


Twój status w programie lojalnościowym: Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KOMFORTOWY STANDARDOWY POKÓJ Z ŁÓŻKIEM QUEEN SIZE

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do apartamentu z widokiem na stare miasto, zestaw kosmetyków w ładnym pudełku, bardzo duży wybór herbat +imbir, miód, cytryna, butelka wina, odręcznie napisany list od chyba managera restauracji

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna - taste the travels

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel zaszalał z przygotowaniem pokoju. Dostałam praktycznie wszystko zgodnie z preferencjami profilowymi. Dla zobrazowania - łącznie do wyboru miałam 24 torebki herbaty na 1 noc pobytu. Wystarczyłby mi jeden z 3 przygotowanych prezentów, ale trochę to nadrabia kiepskie prezenty podczas poprzednich pobytów w Gdańsku (poza Novotelem Gdańsk Centrum, którzy też pozytywnie zaskoczył).
Na razie ten hotel ma dla mnie 100% skuteczność w podnoszeniu standardu pokoju do apartamentu (3 na 3 pobyty).

Niestety pokój nie był dostępny przed standardową godziną zameldowania i udało się przedłużyć wymeldowanie o jedynie 2h.
Najgorszym elementem była godzinna przerwa w dostępie prądu, która skutecznie zakłóciła odbywające się szkolenie. Nie ma to związku z noclegiem jednak bardzo mocno rzutuje na moją całościową ocenę.

Lokalizacja jednak zasługuje na uznanie


Inne uwagi: W restauracji na ścianie jest wypisane menu ze stekami, które nie są dostępne. Wieczorami obsługa nie wyrabia przy dużej ilości gości. Zdarzają się pracownicy, którzy nie mówią po polsku, a jednak podczas podróży po kraju oczekuję, że mogę złożyć zamówienie we własnym języku.
Nie wszystkie wina z karty były dostępne.
Jeżeli ktoś wcześniej nie próbował restauracji Winestone to polecam ich chleb (wypiekany na miejscu).


Ostatnio podbity przez hoteluser, 09 Gru 2019 19:55
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1351 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 64, 65, 66, 67, 68

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group