Autor: | metia [ 06 Sty 2018 20:00 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@KrzysztofS23 Rezerwowałam stawkę ze śniadaniem za 1zł, przed dedykowaną stronę. O zwiedzaniu nic ekstra nie było ![]() |
Autor: | podrozn [ 06 Sty 2018 22:05 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
metia napisał(a): @KrzysztofS23 Rezerwowałam stawkę ze śniadaniem za 1zł, przed dedykowaną stronę. O zwiedzaniu nic ekstra nie było ![]() W Mercure Poznań wiele ofert ma dopisek: „Poznan wart Poznania - odkryj uroki Poznania i skorzystaj z wliczonego w pakiet biletu rodzinnego z bezpłatnym wejściem do muzeów i korzystaniem z komunikacji miejskiej oraz ze żniżką do większości obiektów sportowo - rekraacyjnych”. Korzystałem i to faktycznie fajna oferta. W pokoju Privilege 1 sok i 1 pepsi w cenie (informacja jest przy minibarze). Nie wiem tylko czy to limit dzienny czy na cały pobyt. |
Autor: | nevaras [ 07 Sty 2018 12:28 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Jest to limit dzienny ![]() |
Autor: | Andi [ 07 Sty 2018 22:26 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Novotel Kraków Centrum Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do executive room (na 5 piętrze) z widokiem na Wawel, późne wymeldowanie (do 2pm), wstawka w postaci słodyczy, list pisany ręcznie od managera, drink powitalny dla wszystkich osób włącznie z dziećmi, wszystko bez upominania się Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna (wyprzedaż + śniadanie w cenie) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:tak Inne uwagi:Hotel dosyć dobrze położony dla osób odwiedzających Wawel, około 10 minut piechotą na zamek i około 20 minut do Rynku, przed hotelem przystanek tramwajowy, skąd możemy dojechać np w okolice Rynku, lub na dworzec PKP/PKS, około 100 m od hotelu supermarket. Pokoje executive wyposażone w szlafroki, kapcie, wody, soki, expres do kawy na kapsułki, sniadania dobre, miły personel Nazwa hotelu:Mercure Kraków Stare Miasto Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu rodzinnego (najdroższy pokój) na 6 piętrze, późne wymeldowanie (do 2pm), wstawka w postaci słodyczy, list wydrukowany od managera, drink powitalny dla wszystkich osób włącznie z dziećmi Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna (wyprzedaż + śniadanie w cenie) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:zdecydowanie tak Inne uwagi:Hotel jest nowy, wszędzie widać i czuć nowość, idąc korytarzem dosłownie czuć zapach wykładzin jak w sklepach komfort ![]() ![]() Apartament rodzinny składa się z części dziennej oraz sypialni, wyposażony w wody, soki, expres do kawy na kapsułki, szlafroki, kapcie itp. Śniadanie bardzo dobre i duży wybór, personel bardzo miły, na recepcji pan był przebrany w tradycyjny strój krakowski ![]() Sam hotel położony kilkaset metrów od Galerii Krakowskiej i Dworca PKP/PKS |
Autor: | kendi [ 16 Sty 2018 02:07 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Ibis Styles Bielsko Biała Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Rodzinny Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Bardzo dużo zmieniło się jeśli chodzi o drinki powitalne. Jeszcze w lipcu to było małe piwo z nalewaka, lampka wina, soft-drink lub kawa, herbata, nawet lemoniady nie dało rady. Teraz jest wszystko z karty! W sumie zarezerwowane 2 pokoje rodzinne i 1 dla 2 osób. Otrzymaliścy 3 vouchery na 10 drinków. Poszedł 2 x Żywiec Porter butelka 0,5l, Paulaner 0,5l, Żywiec 0,5l, kieliszek wina czerwonego i 5 lemoniad dla dzieci. A można brać wszystko co jest w karcie: whisky, wódka, każde piwo itd. Mam nadzieje, że to te zmiany na lepsze po ograniczeniu ilości klientów Gold/Platinum. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + niewielka dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:tak Inne uwagi:Polecam od zawsze bo to fajny hotel w świetnym miejscu. Kto był to wie o co chodzi a jak ktoś nie był to zachęcam do odwiedzenia. |
Autor: | Garmond [ 16 Sty 2018 20:14 ] | |||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | |||
Nazwa hotelu: MERCURE ROMA CORSO TRIESTO Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju Privilege z tarasem, welcome drink, zawartość mini barku w gratisie - dwie puszki Coca-Coli, sok, woda Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty+dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak takowego Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak. Hotel położony jest w niewielkiej odległości od centrum. Od stacji metra - 500 metrów od S. Agnese/Annibaliano, 4 stacje od Roma Termini (ok. 3,5 km). Dobre (choć standardowe jak na włoskie hotele) śniadania. Siłownia. Pokoje zasadniczo nie różnią się od siebie - do dyspozycji ekspres do kawy, duży telewizor, sejf. Te położone na wyższych piętrach mają balkony lub tarasy do własnej dyspozycji - gdy jest ciepło jest to udogodnienie; poza sezonem są nieco zaniedbane (patrz zdjęcie). Ogólnie pokojom przydałby się lekkie odświeżenie - w niektórych miejscach (drzwi wewnętrzne, tarasy - widać zużycie). W okresie świąt - w hotelu było niewielu gości. W samym hotelu jest parking, tuż przy nim miejsca parkingowe, płatne - wg stawek miejskich. Obsługa miła i uczynna. Inne uwagi: Brak
|
Autor: | danziger [ 20 Sty 2018 22:07 ] | ||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | ||
Nazwa hotelu:Novotel Wrocław City-styczeń 2018 Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Superior, voucher na welcome drinki dla 2 osób, słodka wstawka (foto poniżej)+ręcznie pisany w całości list powitalny, późne wymeldowanie o 14.00. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Kolejny mój pobyt w tym Novotelu - nadal bardzo miła i pomocna obsługa w recepcji , barze i restauracji. Śniadania smaczne i ze sporym wyborem produktów na ciepło: jajecznica (nie z proszku), jajka na twardo, parówki, frankfurterki, owsianka i na zimno: 4 rodzaje wędliny, 2 sery, ryby, pasztet, 5 rodzajów pieczywa... 2 soki z maszyny + możliwość skorzystania z wyciskarki do pomarańczy... Pokoje Superior obszerne i wygodne z łóżkiem i sofą, zestaw do parzenia kawy/herbaty + 2 wody mineralne (uzupełniane codziennie), lodówka, duży telewizor lcd na ścianie z niezłym wyborem programów, oddzielnie łazienka z prysznicem i toaleta, standardowe kosmetyki Novotel. Hotel częściowo wyremontowany, ale odnawianie cały czas trwa (obecnie widziałem na dziedzińcu stare, zdemontowane z pokoi okna). Generalnie jeszcze sporo do zrobienia w tym hotelu w zakresie dostosowania wystroju wewnętrznego i zewnętrznego do obecnych standardów - zobaczymy czy Grupa Orbis będzie kontynuowała inwestycje w tym obiekcie. Jak za każdym moim pobytem tutaj - najmocniejszy punkt hotelu to bez wątpienia świetna obsługa.
|
Autor: | Andi [ 22 Sty 2018 15:03 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Sofitel Victoria Warsaw Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:klasyczny Przywileje otrzymane w związku ze statusem:uprade do superior na 7 piętrze (najwyższym), drink powitalny dla wszystkich włącznie z dzieckiem, wstawka w postaci słodyczy, list od managera Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna -30% śniadanie za darmo Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:tak Inne uwagi:Hotel świetnie położony, rzut beretem do Placu Piłsudskiego czy na Starówkę. Jak każdy wie, hotel symbol minionej epoki. Po wejściu do hotelu jak najbardziej się to potwierdza, wszędzie można spotkac wszechogarniające nas marmury, nawet w łazience w pokoju, wszystko sprytnie wkomponowane w aranżację wystroju accora. Pokój superior wyposażony w czajnik (brak ekspresu...) dwie butelki wody, w łazience kosmetyki Lanvin. Bardzo duże łóżko i niestety bardzo miękkie, jeżeli ktoś lubi takie to będzie zadowolony. Bardzo miła obsługa, wszystkie przywileje bez upominania się. Jako drink powitalny można było wziąc cokolwiek z karty, nawet drinki premium. Muzyka na żywo - występ jakiegoś dj-a ![]() Śniadanie ze sporym wyborem, każdy na pewno znajdzie coś dla siebie, duża sala więc pomimo dużej ilości osób swobodnie można się poruszac. Ciekawostką jest to że herbatę i kawę do śniadania zamawia się u pani/pana obsługujących salę. Generalnie pomimo faktu że hotel jest niejako jakby z minionej epoki, to fajnie jest w nim spędzic jedną noc |
Autor: | krzysztof.ka [ 23 Sty 2018 13:15 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Kyiv Congress Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu typu superior, drink powitalny, wczesny check-in (11h) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: mam mieszane uczucia Inne uwagi: hotel znajduje się trochę poza ścisłym centrum, jakieś 10 minut do stacji metra Szuliawska, wprost jest jeszcze bliżej, ale trzeba pokonać schody podziemne i okrążyć 2 poziomowe skrzyżowanie. Hotel znajduje się w kompleksie budynków tworzących centrum handlowe i centrum kongresowe. Obsługa miła, grzeczna na recepcji. Hotel jest całkiem nowy. Otrzymałem apartament składający się z pokoju dziennego. W środku skórzana kanapa, fotel, stolik - wygodne miejsce do odpoczynku i oglądania tv. W tv niestety tylko kanały ukraińskie, rosyjskie i kilka obcojęzycznych, brak tv polonia, nawet. W salonie również zestaw do parzenia kawy i herbaty, stolik, barek, meble na naczynia (z kompletem naczyń), zlewozmywak (nie trzeba chodzić po wodę do ekspresu do łazienki). Obok pokoju za przesuwnymi drzwiami jest sypialnia i obok łazienka. Wszystkie meble, wykładzina, ozdoby tworzą spójną i przyjemną dla oka całość. Łazienka bardzo dobrze wyposażona, przestronna. To tyle z plusów. Minusy: hotelu brak w Places by Le Club Accorhotels. Zgłosiłem fakt na FB. Obsługa fanpage nie ma bladego pojęcia co to jest. Restauracja: w recepcji otrzymałem voucher na 10% zniżki w restauracji Cosmopolite. Recepcjonistka wskazała restaurację z wejściem do budynku obok. Restauracja niby hotelowa, ale nie można obciążyć pokoju za konsumpcję. Vouchera na drink też nie akceptują (akceptują na 3 piętrze o czym zaraz). Rachunek podzielony na dwie części i dwie płatności: za jedzenie wystawia restauracja Cosmopolit, za napoje rachunek wystawia hotel Mercure Kyiv Cogress (!!!). Okazało się, że na 3 piętrze jest ta sama restauracja, gdzie spożywa się śniadania. Tu również nie da się obciążyć pokoju za konsumpcję. Ale można skorzystać z drinka powitalnego. Jedzenie w restauracji smaczne i polecam restaurację. Śniadania jak na hotel 4 gwiazdkowy skromne, adekwatne do hotelu 3 gwiazdkowego. Generalnie, nie rozumiem po co te kombinacje alpejskie z rozliczeniami, bardzo dziwne. Pachnie mi tu hotelem franczyzowym. Nie wiem po co właścicielowi hotel sieciowy, gdzie gość nie może w pełni korzystać z przywilejów związanych z programem lojalnościowym - brak możliwości doliczenia konsumpcji do rachunku i związane z tym punkty w LCAH, brak hotelu w Places by LCAH. Nie otrzymałem wstawki i trudno mi powiedzieć czy hotel praktykuje. W hotelach gdzie meldowałem się dużo wcześniej niż przed 14, zazwyczaj wstawka czy list powitalny były donoszone do pokoju w godzinach popołudniowych. |
Autor: | Andi [ 29 Sty 2018 12:11 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Sofitel Wrocław Old Town Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Klasyczny Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do apartamentu Junior, drink powitalny dla wszystkich (włącznie z dzieckiem), późne wymeldowanie do 14.00, wstawka w postaci słodyczy i owoców, list od managera Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna -30%, śniadanie w cenie Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tak Inne uwagi:Hotel znakomicie położony, rzut beretem od Rynku. Już w recepcji proponowano coś do picia, soki , lemoniadę. Bez problemu dostaliśmy upgrade do apartamentu Junior, czyli dwa poziomy wyżej. Apartament składał się z części dziennej i sypialni, niby w jednym pomieszczeniu ale dwie strefy. Bardzo wygodne łóżko, dwie wody, kawa, herbata, ekspres do kawy na kapsułki, w łazience kosmetyki Lanvin, kapcie, szlafroki. W pokoju czekała pokaźna wstawka w postaci owoców i słodyczy oraz list od managera. Jako drinka powitalnego można było wszystko wybrac z karty. Śniadanie na 1 piętrze w restauracji Pan Tadeusz, jedzenie dobre, ale ilośc i wybór jakoś nie powalał. Generalnie fajny hotel na weekend we Wrocławiu |
Autor: | maxima [ 06 Lut 2018 14:26 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Panama City Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: po awanturze drink powitalny dla wszystkich, wstawka w postaci słodyczy i owoców + wino Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Nie Inne uwagi: Lokalizacja hotelu ok, standard dość ok, ale obsługa to tragedia. Kontaktowałam się z hotelem kilka razy z prośbą o wczesny check-in (przylot o 4 rano), obiecano mi pomóc, na miejscu najpierw stwierdzono, że będzie możliwy od 8, potem od 12, a gdy po całym dniu zwiedzania wróciłyśmy do pokoju o 15, pokój dalej nie był gotowy ![]() Dziwne dla mnie było też umieszczenie kilku kosmetyków (jakieś mini dezodoranty, lepszy szampon i coś jeszcze) wraz z cennikiem w łazience - tu nie zapomniano i wszystko się zgadzało, ale już normalnych kosmetyków nie było. Nie uzupełniono też kawy i herbaty, a po interwencji wymieniono kubki. Ogólnie pobyt dla osób niewymagających od obsługi nic. Na koniec Accor przyznał mi rekompensatę 2000 punktów za niewygody. Znowu - miłe to, ale nie tak w moim odczuciu powinien wyglądać pobyt statutowego klienta w 4* hotelu |
Autor: | turmalin [ 06 Lut 2018 19:40 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Marrakech Hivernage Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior z widokem na miasto, otzymałiśmy superior z widokiem na basen. Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla dwóch osób od razu przy zamieldowaniu-do wyboru regionalne piwo,wino,soki,ale nie wszystko z karty. Brak wstawki powitalnej,ale był ekspress do kawy na kapsułki i czajnik. Stawka za zarezerwowany pokój: 30% zniżki plus sniadanie,opłacono punktami plus dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Zdecydowanie tak. Bardzo dobra lokalizacja,w nowoczesnej dzielnice(obok znajduje się Sofitel),a do starego miasta-15 min piechotą. Czysto,miły piersonel,co prawda, nie mogł ogarnąć że mamy sniądanie w cene i długo szukali tej informacji,a jak znalieżli,to i tak przy wymieldowaniu musieli jeszcze raz szukać ![]() |
Autor: | Darek M. [ 06 Lut 2018 21:07 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Potwierdzam wszystko z tą różnicą, że my nie dostaliśmy ekspresu do kawy w pokoju ![]() |
Autor: | ZENNNEK [ 06 Lut 2018 22:55 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Pullman Madryt Feria Twój status w programie lojalnościowym:Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny 4x, wstawka w postaci słodyczy,prezent komplet kosmetyków Bigelow,list od dyrektora,2 dostawki Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+doplata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak Inne uwagi:Hotel oferuje bezpłatny transfer lotniskowy co 30 min. Szczegóły i rozkład recepcja przesyła mailem.Pierwszy raz poczulem ,że mój status jest doceniany.W recepcji z uśmiechem na twarzy voucher na drinki x4.Do wyboru pełna karta.Widać bylo ,że barman włozyl i serce i chęci w te nasze drinki(trochę czasu spędziłem po 2 stronie baru).Nawet kelner ,który nam te drinki przyniósł do stolika ,zrobil to w niekonwencjonalny sposób.I gdyby tylko moje córki znały lepiej angielski,wyszedłby mu fajny żart.Do drinków dostaliśmy miseczkę oliwek i orzeszków (to akurat standard w Hiszpanii).Prosiłem o 1 dostawkę.Hotel wiedział, że będzie dwójka dzieci,dostaliśmy 2 dostawki.W pokoju czekały słodycze i dodatkowe kosmetyki jako prezent.Śniadania z dużym wyborem wedlin i serów i owoców . Brakowało mi warzyw.Nie wiem czy to efekt zmian w podejściu do statusów w całej sieci Accor w 2018r,czy po prostu podejście do statusu tego konkretnego hotelu ,ale różnica jest zauważalna. |
Autor: | danziger [ 06 Lut 2018 23:39 ] | ||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | ||
Nazwa hotelu:Novotel Warszawa Centrum–luty 2018 Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:pokój standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu, voucher na welcome drinki dla 2 osób, słodka wstawka (foto poniżej)+ list powitalny, późne wymeldowanie. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+niewielka dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mam bardzo pozytywne odczucia od momentu meldowania do check out. Oddzielne stanowiska z miejscami do siedzenia do meldowania dla członków LeClub – profesjonalna, miła i szybka obsługa. Apartament sympatyczny na 27 piętrze z widokiem na PKiN. Apartament z oddzielną sypialnią i salonem wyposażonym w rozkładaną sofę, stół z krzesłami oraz miejscem do pracy. Zestaw do kawy/herbaty + maszyna kapsułkowa nespresso, wody mineralne, szlafroki i kapcie. Śniadania z bardzo dużym wyborem produktów zarówno na ciepło i zimno. Inne uwagi:Doskonała lokalizacja hotelu w samym centrum Warszawy. Na śniadaniu oddzielne 6 zarezerwowanych stolików wyłącznie dla członków Le Club z statusem Platinum/Gold – możliwość zamówienia z karty do stolika u obsługi dań na ciepło (omlet, jajecznica, naleśniki, gofry) oraz napojów ciepłych i zimnych m.in. sok z świeżo wyciskanych pomarańczy. Od początku pobytu do końca świetne rozpoznanie statusu Le Club u pracowników hotelu.
|
Autor: | dziabulek [ 07 Lut 2018 09:11 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Coś się pozmieniało w takim razie w Novotel Centrum. Spałem kilka razy i nigdy takich "cudów" dla statutowych nie było. Tym bardziej, że zaliczyłeś upgrade o dwa poziomy. |
Autor: | KrzysztofS23 [ 07 Lut 2018 15:17 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Novotel Centrum to jeden z pierwszych który wprowadził takie rozróżnienie dla statusu przy śniadaniu i nie tylko ![]() |
Autor: | pawi [ 07 Lut 2018 15:20 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
To pierwszy, a nie jeden z pierwszych z tego co wiem ![]() |
Autor: | KrzysztofS23 [ 08 Lut 2018 12:57 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Jeden z pierwszych, bo koncept ma być rozszerzany na inne hotele. |
Autor: | Pacik76 [ 10 Lut 2018 11:40 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Ibis Milano Centro Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Superior, welcome drink dla całej grupy Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony w połowie drogi pomiędzy dworcem głównym a Katedrą. Dosyć duże obłożenie, praktycznie sami obcokrajowcy. Obsługa miła i kompetentna. Pokój czysty i wygodny. W pokoju czajnik, 2 kubki papierowe oraz kilka torebek herbaty i kawy. WiFi zrywało połączenie. Ceny w barze przystępne. Pokoje od ulicy mogłyby być lepiej wyciszone - tramwaj jest dość głośny. Przy recepcji, pomimo online checkin, do wypełnienia dostałem formularz dotyczący moich dzieci i podatków miejskich. Zarówno do dworca, jak i Katedry ok. 10-15 min. piechotą. W pobliżu park, przeróżne sklepy i restauracje. Śniadania bez ciepłych potraw, chociaż wydaję mi się że widziałem u kogoś jajko. Ja nie znalazłem. Mimo tego, wybór był dość spory. Dla mnie pobyt był udany. Inne uwagi:NA ******************************************************************************************************************* Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak upgrade (dostawka możliwa tylko w standardowym pokoju), welcome drink dla całej grupy Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty plus dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony tuż obok dworców kolejowego i autobusowego przy głównej ulicy prowadzącej do Citta Alta. W okolicy pełno barów, restauracji, lodziarni, kawiarni i pubów. Nie znalazłem za to sklepu spożywczego. Czysto z miłą obsługą. Pokój standardowy, mimo dostawki, dość duży. Łazienka również duża z wyjściem na balkon(!) Pokój dobrze wyciszony z mini barkiem. Brak czajnika. TV dość mały z zablokowanym USB. WiFi działa dobrze. W obiekcie można zjeść tylko śniadanie (taką informację otrzymałem na recepcji). Wieczorem od 18:30 czynny mały barek w holu. Tam można zrealizować voucher. Meldowanie i wymeldowanie szybkie (oczywiście zrobiłem to online). Śniadania dużo bogatsze niż w Ibis Milano Centro. Jest jajecznica ze świeżych jajek. Dla mnie pobyt był udany. Inne uwagi:NA |
Strona 57 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |