Autor: | michzak [ 22 Paź 2017 19:42 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Shanghai Pullman Jing'An Twój status w programie lojalnościowym:Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Executive (?) - poziom wyżej na 23. piętrze, dostęp do lounge, późny check-out do 17 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Pozytywne, dla Platinium free śniadanie ![]() Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Niezła lokalizacja (dworzec kolejowy obok i stacja metra prawie w wejściu do hotelu), chociaż kawałek do biznesowej dzielnicy jest. Tragiczny angielski obsługi (problem z numerem pokoju), w sumie najlepszy angielski miał Pan z obsługi, który przyszedł otwierać mi popsuty sejf ![]() |
Autor: | Kravkrk [ 23 Paź 2017 08:45 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Krynica-Zdrój Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: słodka wstawka + list, voucher na drinki, późny check-out (do 15 zgodnie z prośbą) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel, 10 min piechotą od centrum Krynicy co przy sporej liczbie turystów/kuracjuszy miało swoje plusy. Hotel oferuje podziemny parking za 30zł/doba - podziękowałem, zostawiłem auto naprzeciwko ![]() ![]() ![]() Hotel ma spore Medical SPA co wg mnie jest jego ogromnym atutem, co do zabiegów na prawdę nie można było się przyczepić, oboje z żoną byliśmy zrelaksowani ![]() |
Autor: | maginiak [ 23 Paź 2017 13:45 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@michzak Dobrze rozumiem, że rezerwowałeś w Szanghaju pokój superior bez śniadania a w związku ze statusem platinum otrzymałeś upgrade i śniadania w cenie? Czy dostęp do lounge to również przekąski i napoje w ciągu dnia? Mam rezerwację pokoju superior w tym hotelu na luty i właśnie na te przywileje po cichu liczę ![]() |
Autor: | michzak [ 23 Paź 2017 13:51 ] | ||||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | ||||
Miałem pokój stopień niżej od De Luxe kupiony, to chyba Superior był. Bez śniadań. Z racji Platyny przysługiwał mi wstęp do saloniku (a nie z racji pokoju), gdzie były śniadania serwowane 7-10, bez problemu można było się najeść, chociaż wybór nie powalał ![]() W ciągu dnia na pewno były lodówki z napojami i ekspres dostępny, przekąski co najwyżej jakieś owoce Z takich rzeczy niestandardowych to były racuchy na ciepło, jakieś ciastka, bułeczki. Sporo azjatyckiego jedzenia (z makaronem na ciepło), ale bałem się tego dotykać (wolę nie ryzykować śniadania, jeśli już to obiad czy kolację ![]() Parę zdjęć co dostępne podczas śniadania (szkoda tylko, że dowiedziałem się o możliwości zamówienia jajecznicy po ostatnim śniadaniu ![]()
|
Autor: | boots [ 23 Paź 2017 13:54 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Basen już działa? Ja wypiłem im cały zapas whisky w Lounge Floor ![]() |
Autor: | michzak [ 23 Paź 2017 13:57 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nie byłem, ale nie widziałem żadnej informacji, że nie działa Tam był alkohol? :O |
Autor: | boots [ 23 Paź 2017 13:58 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nawet w czasie remontu informacji nie było. Po prostu nie działał ![]() Alkohol był. Od rana do wieczora. I za każdym razem musiałem tłumaczyć, że nie piję whisky z cytryną ;-P |
Autor: | hubson [ 23 Paź 2017 14:13 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Oni mają minimum superior. |
Autor: | pawi [ 23 Paź 2017 14:39 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
maginiak napisał(a): Mam rezerwację pokoju superior w tym hotelu na luty i właśnie na te przywileje po cichu liczę ![]() Tu nie ma co po cichu liczyć - muszą Ci dać dostęp do lounge jak masz Platynę ![]() |
Autor: | maginiak [ 23 Paź 2017 14:56 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Platynę będę miała pod koniec tego roku więc w sumie nie mam doświadczenia. Ale z tego co czytałam to różnie bywa z tymi przywilejami - niby muszą ale nie zawsze robią ![]() hubson napisał(a): Oni mają minimum superior. W moim terminie na pewno był dostępny też zwykły pokój, nazywał się chyba standardowy pokój narożny czy jakoś tak, i był trochę tańszy od Superior. @michzak, dzięki za zdjęcia i dodatkowe informacje! |
Autor: | hubson [ 23 Paź 2017 15:15 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Platyna daje Ci zawsze saloniki. |
Autor: | Kalispell [ 23 Paź 2017 16:55 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Chian Mai Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Superior Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/a Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo uprzejma i miła obsługa, ale to w Tajlandii standard, dla „platyn” oferują bezpłatny transfer z/na lotnisko. Spory basen, śniadania ok, otrzymaliśmy drinki (bez możliwości wyboru bowiem czekały w pokoju) w postaci bezalkoholowych koktajli. Z racji tego iż zazwyczaj nocuję w sieciach Accor, Hilton bądź Radisson, to nic lepszego w Chiang Mai nie znajdziemy. Nazwa hotelu: Pullman Bangkok Grande Sukhumvit Asoke Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do DELUXE EXECUTIVE ROOM, Lounge Access, City View & High Floor. Narożny pokój zlokalizowany na 26 piętrze z fajnym widokiem na Bangkok. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik bardzo przyjemny w zależności od dnia z 3-4 ciepłe posiłki, z alkoholi m.in. Johnie Walker Black, Jack Daniels, kilka rodzajów piw, wina Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel zlokalizowany w rozrywkowej części Bangkoku z pobliskimi stacjami BTS i metra. Odrębna recepcja na 27 piętrze, śniadania bardzo dobre z odrębnymi, dużymi sekcjami kuchni japońskiej o chińskiej. Fajny i spory basen. Z hotelu do stacji BTS i metra można podjechać darmowym tuk tukiem. Polecam Nazwa hotelu: Grand Mercure Danang Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Deluxe 1 King Bed Privilege Club, zlokalizowanego na wysokim piętrze przy EL. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik bardzo bogaty, do wyboru kilka rodzajów whisky, rumów, piw, sporo ciepłych posiłków. Salonik bardzo przyjemny, z fajnym widokiem na miasto. W hotelu byłem trzy dni i w saloniku tylko raz spotkałem inną osobę, zawsze było pusto. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Niesamowicie uprzejma obsługa, chyba byłem jedyną „platyną” w hotelu, wszędzie mnie witano po nazwisku. Siedzę na lobby, po 2-3 min. przychodzi Duty Manager, wita mnie i pyta się o to, czy mogą mi jakoś pomóc. W EL zapytałem o jakiś lokalny alkohol, otrzymałem informację że w hotelu nie maja dostępnego, ale zaraz wyślą kogoś po zakup. Innym razem zapytałem o możliwość przejazdu do jednego z pobliskich miejsc, to trzy osoby (i jeszcze ktoś na telefonie) ustalały jak najlepiej tam dotrzeć. Po czym otrzymałem wydruk opisu wszystkich okolicznych atrakcji turystycznych. Otrzymaliśmy również 2 godziny trip po miesicie i okolicach, z prywatnym kierowcą w nowym BMW 5 – bardzo fajna sprawa. Wszystko było trochę przesadzone i w pewnym momencie stało się już uciążliwe – Duty Manager i pozostałe osoby jak nas tylko widziały, to podchodziły pytały jak się czujemy, jak podoba nam się Wietnam, jak to i tamto… Po kliku takich rozmowach starałem się być niewidoczny dla obsług, zacząłem korzystać z bocznych wejść? Śniadania bardzo dobre, ze sporym wyborem kuchni japońskiej i chińskiej. Zdecydowanie polecam! |
Autor: | maxima [ 24 Paź 2017 19:05 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Bologna Centro Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Superior (piętro Privilage) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/a Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Dobra lokalizacja, hotel wymaga odnowienia. wiele już o tym napisano w tym wątku. Pomimo przybycia ok 13, pokój nie był gotowy. Dostaliśmy za to późny check out do 16. W pokoju żadnych prezentów poza darmowym barkiem (choć ubogo - 4 wody, 1 cola, tonic i sok). Poza tym voucher na drinki - wszystko poza alkoholem > 40%. Miło, że wieczorem był w hotelu apperitivo i mogliśmy z niego korzystać (snaki, oliwki, nalesniki, nachosy, orzeszki itp) |
Autor: | Pacik76 [ 30 Paź 2017 11:06 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Sofitel Budapest Chain Bridge Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Luxury Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: podobno upgrade Luxury Club Room, ale bez przywilejów klubowych, Welcome Drink praktycznie na wszystko poza alkoholami Premium, wstawka z owocami, list i telefon powitalny od Managera Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/a Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bardzo ładnie położony, z fantastycznym widokiem na Wzgórze Zamkowe i Dunaj. Z zewnątrz wygląda zwyczajnie, bez udziwnień, ale dla mnie to plus. Podczas mojego pobytu gościły tam jacyś dyplomaci, więc przed hotelem stali policjanci. Obsługa na recepcji średnia, może nawet trochę gorzej. Zameldowałem się online, więc poszło szubko. Jednak recepcjonista nie powiedział: który nr pokoju mamy, na którym piętrze, gdzie są windy. Stwierdził tylko, że wszystko jest w kopercie. Natomiast powiedział, że dają 2 vouchery na Welcome Drink, że dostałem upgrade do Luxury Club Room i że będę zadowolony. Okazało się, że w moim przypadku słowo Club w nazwie pokoju dotyczy wyższego piętra - hotel ma 8 pięter, ja dostałem pokój na 7. I to tyle z tego upgradu. Na stronie LCAH napisane jest, że upgrade to podniesienie standardu pokoju do wyższej kategorii. Czy wyższe piętro w tym się mieści? W każdym razie zarezerwowałem najwyższy standard pokoju bez dostępu do Clubu - wg cen każdy wyżej miał już tą możliwość. Ja dostałem dokładnie taki sam pokój jak rezerwowałem. Poszedłem na recepcję porozmawiać w tej sprawie, to usłyszałem że nie należy mi się Club bo mam tylko Golda. Nie jestem typem pieniacza, więc olałem sprawę, ale niesmak pozostał. Także podczas wymeldowania recepcja nie ogarniała tematu. Chciałem zapłacić punktami za restaurację. Kazali mi wydrukować voucher z mojego konta. Na uwagę, że od lata nie ma takiej możliwości spanikowali. 4 osoby chciały mi udowodnić, że mogę wygenerować voucher, w tym 2 managerów. W końcu recepcjonista gdzieś zadzwonił i doszedł do tego, że to on musi zrobić. I tutaj pania manager już się spisała i została ze mną i moją żoną do końca wymeldowania i nawet dłużej. Jednak na moją uwagę, że upgradem nie popisali się tylko spuściła głowę. Ale pogadaliśmy o rodzinach, o Polsce, Węgrzech i odprowadziła nas do drzwi. Pozostała obsługa bez zastrzeżeń. Pierwszy raz spotkałem się z tym, że na Welcome Drinka mogłem wybrać sobie praktycznie wszystko: drinki, koktajle, whisky itp. Jedynie najdroższe pozycje premium w to nie wchodziły. Wnętrze hotelu bardzo ładne i przestronne. Olbrzymi hol z sufitem nad 8 piętrem, podwieszony samolot i oświetlenie robią fajną robotę. Pokój średniej wielkości ładny, dobrze wyposażony z płatnym minibarkiem. Codziennie dokładają wody mineralne. Fajne radyjko Bose i super widok z okna. Zwłaszcza po zmierzchu. Z wad w pokoju to: porysowane ściany, sprawne tylko jedno gniazdko elektryczne i przeciekające okno. Jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone. Hotel generalnie jest wart polecenia, chociażby ze względu na lokalizację. Ceny noclegów w nim masakrycznie wysokie, ale to Sofitel w końcu. |
Autor: | sranda [ 30 Paź 2017 11:31 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
W warszawskim Sofitelu też można było wybrać dowolne drinki/napoje z karty. Pytanie czy korzystałeś z parkingu, czy cena 7900 HUF/dobę jest aktualna i czy przy wyższych statusach można uzyskać jakąś zniżkę? |
Autor: | greg2014 [ 30 Paź 2017 12:20 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Mercure Jelenia Góra Twój status w programie lojalnościowym:Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wstawka (jabłecznik+owoce), welcome drink, list powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Recepcja działa bardzo sprawnie. Komplet dokumentów do zameldowania już czekał, całość zajęła 2 minuty. Hotel jako taki jak pisano tutaj już wielokrotnie odstaje in minus od przeciętnego Mercure. Aktualnie w hotelu trwa remont - wyłączone całkowicie z użytkowania są bar i restauracja (zagrodzone są estetycznymi płytami kartonowo-gipsowymi z jakimiś napisami). Tymczasowo funkcjonują one w małym pomieszczeniu (chyba jakaś była sala konferencyjna) na parterze - niestety sposób aranżacji sprawia wrażenie szkolnej klasy z ławkami i totalnej prowizorki; na pocieszenie można dodać, że to stan tymczasowy. Nowa restauracja i bar mają być otwarte podobno w okolicach połowy grudnia. Na piętrach są również prowadzone jakieś prace remontowe (nad nami słychać było w ciągu dnia wiertarki)-podobno remontowane są niektóre łazienki. W części rekreacyjnej również planowany jest mały remont-z informacji od pracowników wynikało jednak, że ograniczony głównie do malowania. W czasie naszej obecności jedna sauna była wyłączona, druga działała (aczkolwiek jest już naprawdę "sfatygowana" i aż się prosi o remont). Jeśli chodzi o jakuzzi to sytuacja bez zmian (jak powiedział jeden ze stałych lokalnych bywalców: "nieczynne już ze dwa lata"). Ze względu na ceny i promocje zapewne jeszcze nie raz skorzystam ale z pełną świadomością ułomności tego hotelu - aczkolwiek zobaczymy jak będzie wyglądał po remoncie. Inne uwagi: Zmiana "in minus" dotyczy parkingu. Dotychczas przed hotelem był parking płatny oraz - po lewej stronie od wjazdu - niewielka część bezpłatna. Aktualnie szlabany zagradzają wjazd również na dotychczasowy bezpłatny parking. Cena parkingu: 20 zł/dobę co w okolicy hotelu jest mówiąc delikatnie lekką przesadą |
Autor: | Pacik76 [ 30 Paź 2017 20:43 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
sranda napisał(a): W warszawskim Sofitelu też można było wybrać dowolne drinki/napoje z karty. Pytanie czy korzystałeś z parkingu, czy cena 7900 HUF/dobę jest aktualna i czy przy wyższych statusach można uzyskać jakąś zniżkę? Nie korzystałem z parkingu. |
Autor: | danziger [ 30 Paź 2017 21:16 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Ibis Styles Luxembourg Centre Gare - październik 2017 Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:voucher na welcome drink dla 1 osoby (soft lub piwo 0,33), w pokoju woda mineralna+cukierki Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty+ bardzo symboliczna dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokoje bardzo małe, ale czyste. Mikroskopijna łazienka z prysznicem. Raczej nie polecam na dłuższy pobyt, ale na weekendowy pobyt ok. Śniadania wliczone w cenę noclegu jest raczej bazowe, ale można się najeść – 2 rodzaje sera, 2 rodzaje wędliny, wybór kilku dżemów, miód, jajka na twardo, płatki do mleka, kilka rodzajów soków + woda, kilka rodzajów jogurtów, pieczywo - bagietki, bułki, tosty, croissanty i inne ciasteczka, niezła kawa z maszyny. Na duży plus sok z świeżych pomarańczy do samodzielnego wyciskania z owoców Inne uwagi: Hotel doskonale położony dosłownie 3 minuty piechotą od dworca głównego i od przystanku Flibco. Bardzo blisko piechotką na starówkę. W okolicy sporo knajpek, piwiarni i różnych kebabowni. Blisko do Carrefour Express przy dworcu. Fajna jest dostępność na parterze dla gości hotelowych do godz. 22 maszyny z bezpłatną kawą, herbatą i gorącą czekoladą oraz okresowo croissanty. |
Autor: | baja [ 30 Paź 2017 23:01 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Pacik76 napisał(a): dostałem upgrade do Luxury Club Room i że będę zadowolony. Okazało się, że w moim przypadku słowo Club w nazwie pokoju dotyczy wyższego piętra - hotel ma 8 pięter, ja dostałem pokój na 7. I to tyle z tego upgradu. Na stronie LCAH napisane jest, że upgrade to podniesienie standardu pokoju do wyższej kategorii. Czy wyższe piętro w tym się mieści? W każdym razie zarezerwowałem najwyższy standard pokoju bez dostępu do Clubu - wg cen każdy wyżej miał już tą możliwość. Ja dostałem dokładnie taki sam pokój jak rezerwowałem. Poszedłem na recepcję porozmawiać w tej sprawie, to usłyszałem że nie należy mi się Club bo mam tylko Golda. Nie jestem typem pieniacza, więc olałem sprawę, ale niesmak pozostał. Jest w warunkach Accora, że ten "upgrade" to może być np. pokój na wyższym piętrze z widokiem itp. Pamiętam bo kiedyś sam to sprawdzałem. Jak poszukasz w regulaminach na ich stronie to znajdziesz. |
Autor: | SPLDER [ 31 Paź 2017 00:31 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Ten zapis dotyczy wyłącznie sytuacji, gdy pokoje wyższej kategorii nie są dostępne. "To recognise your loyalty, we will upgrade you to the next room category, if available at the time of check-in. If not available, the hotel will seek to allocate you a better room in your current room category i.e. a higher floor, more desirable view, corner room or better amenities. Upgrade does not apply to hotels without different room types such as ibis, ibis Styles and Adagio Access brands." |
Strona 54 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |