Autor: | dziabulek [ 03 Wrz 2017 18:58 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: ibis Styles Aalen Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink ale tylko dla jednej osoby, i to napoje z lodówki bo bar zamknięty. De facto jedno piwo 0,3 w butelce Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel stosunkowo nowy, pokoje ładne i czyste. Sam hotel zadbany z parkingiem podziemnym za 8 euro (ciężko zaparkować w pobliżu, większość miejsc dla mieszkańców). Śniadanie bardzo przeciętne. Inne uwagi: Bardzo przyjemna miejscowość, blisko tranzytowej autostrady (dojazd z hotelu ok 10 min) ___________________ Nazwa hotelu: Mercure Garmisch Partenkirchen Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2 x voucher na welcome drink(tylko wino lub napoje bezalkoholowe w Bawarii bez piwa?), skromna wstawka w postaci owoców, brak upgrade mimo dostępności pokoi o wyższym standardzie, problem z przedłużeniem doby do 13 pomimo wolnego hotelu, recepcjonistka twierdziła, że konkretnie do tego pokoju przyjeżdżają goście i max do 12:30, na naszą uwagę, że przecież wszystkie pokoje są takie same itd o mało się nie popłakała więc odpuściliśmy Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel dość stary i specyficzny, 3 piętra to hotel pozostałe 4 piętra to chyba mieszkania. Możliwość darmowego parkowania na parkingu hotelowym (płatny jest garaż podziemny). Słabiutkie śniadania z okropną jajecznicą z proszku. Obsługa na śniadaniach nie zna angielskiego. NA każdym stoliku wielka kartka po niemiecku i angielsku dotycząca robienia kanapek na śniadaniu i karze 18 euro za takie zrobienie:) nie miałem zamiaru ale nie spotkałem się jeszcze z tym aby ogłoszenie stał na każdym stole wraz z ceną:) Cena wysoka, standard raczej średni. Inne uwagi: Obok cała potrzebna turyście infrastruktura. |
Autor: | ZENNNEK [ 06 Wrz 2017 09:06 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Ateny Athens Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy z 1 podwójnym łóżkiem i sofą Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2 x voucher na welcome drink, upgrade do Privilege Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel polecam.W pokoju widać było delikatnie upływ czasu ale był czysty,bez grzyba itp.Mieliśmy fajnie zaprojektowaną lazienkę ze szklanymi,rozsuwanymi drzwiami i ogromną kabiną prysznicową.Dzieciaki przy meldunku dostały po mini maskotce.Śniadania z bardzo dużym wyborem potraw+wyciskany sok z pomarańczy.Na dachu basen (w połowie X był czynny ,nie wiem w zimę) z pięknym widokiem na miasto,Akropol.Polecam szczególnie nocą.Przy basenie jest bar w którym też można wykorzystać vouchery na drinka.Jedyny delikatny minus to położenie hotelu.Po pierwsze kawałek jest do najbliższej stacji metra.Po drugie dzielnica jest "emigrancka".Chodziliśmy zawsze pieszo ze stacji Omonia.Nie mogę powiedzieć, że jest niebezpiecznie bo ani razu nie czuliśmy się nieswojo,a mieliśmy 2 małych dzieci.Raz nawet wracaliśmy po zmierzchu.Ale trzeba przyznać że trafiający się tu i tam bezdomny w bramie,ogólnie pojęty brud na uilicy,sporo śmieci, graffiti nie robiły miłego wrażenia.Za to było w okolicy mnóstwo knajp z kuchnią bliskiego wschodu i dobrymi cenami. Inne uwagi:Punkty dostałem od całości, a nie tylko od doplaty |
Autor: | baja [ 06 Wrz 2017 13:25 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
dziabulek napisał(a): NA każdym stoliku wielka kartka po niemiecku i angielsku dotycząca robienia kanapek na śniadaniu i karze 18 euro za takie zrobienie:) Mógłbyś rozwinąć jakim sensie kara za robienie kanapek? Pierwszy raz o czymś takim słyszę. Edyta - już rozumiem, kara za wynoszenie żarcia ze stołówki. |
Autor: | Kravkrk [ 06 Wrz 2017 13:28 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
@baja, jakbyś chciał(a) wziąć kanapki na wynos. |
Autor: | dziabulek [ 06 Wrz 2017 18:38 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Potwierdzam chodzi o wynoszenie jedzenia poza sale śaniadaniową. Wiadomo, że hotelom nie jest to na rękę, co więcej spotykałem się już z kartkami informującymi o tym fakcie i nawet cenami za takie śniadanie na wynos. No ale żeby na każdym stoliku hotelu 4* stała "stand" z taką informacją , z tym się jeszcze nie spotkałem. Do tego Pani w już dość podeszłym wieku wskazywała stoliki na tym śniadaniu, takze nie siadasz gdzie chcesz (mimo, że połowa sali pusta) ale tam gdzie Pani sobie zażyczy. No dziwny trochę ten hotel. |
Autor: | baja [ 09 Wrz 2017 16:38 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
-- 07 Wrz 2017 14:08 -- Olaboga, teraz będę rozważniejszy bo zawsze biorę banana aby czymś popchnąć jak już strawię ![]() -- 09 Wrz 2017 16:38 -- Nazwa hotelu: ibis Gyor Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla dwóch osób, dwie butelki wody 0,33 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Sales Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Dobry dojazd z trasy jak i bliskość starówki (w kilka minut piechotą jesteśmy pod ratuszem albo przy teatrze narodowym skąd łatwo rozpocząć zwiedzanie). Hotel posiada płatny parking - 10 euro doba. Należy też pamiętać, że wokół obowiązuje płatna strefa (rozpiski są na znakach). Korzystając z przejścia pod wiaduktem kolejowym trafimy na Lidla gdzie można robić szybkie zakupy. Co ciekawe w hotelu jest w pełni wyposażona kuchnia do dyspozycji gości. Pierwszy raz widzę coś w tym stylu, fajnie! Znajdziemy tam też przewodniki po Gyor i okolicy oraz programy lokalnych imprez. Klimatyzowane pokoje są ciche i czyste, w standardzie typowym dla Ibisa ale jeszcze bez wyraźnych znaków czasu. My spaliśmy na najwyższym piętrze i jesteśmy bardzo zadowoleni. Obsługa miła, bardzo dobra kawa, ogólnie udany pobyt więc prawdopodobnie powtórzymy bo miasto jest urokliwe i świetnie położone. ------------------------------------ Nazwa hotelu: Mercure Hotel Raphael Wien Wiedeń Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do apartamentu z balkonem, voucher 24h na szybszy internet klasy biznes Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Sales Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Narożny balkon na najwyższym piętrze więc widać pięknie dzielnicę wieżowców jeśli trochę się wychylić. Na przeciw jakiś blok mieszkalny znad którego wystaje Maria vom Siege. Byliśmy zakwaterowani w przestronnym apartamencie, którego zdjęcia są wizytówką hotelu na bookingu. Okna na wewnętrzny półdziedziniec między budynkami. Warunki w hotelu bardzo dobre, pokoje czyste, łazienka obszerna i z wanną, śnieżnobiałe obicia dodają poczucia wyższego standardu. Niestety szara sofa miała sporo plam i mocno kontrastowała z resztą wyposażenia. Do tego jeden z paneli na podłodze lekko się uginał i wtedy na kilka sekund odcinało media (tv, telefon). Proszę się tym nie sugerować, zgłosiliśmy i problem był usuwany, a pozostałe meble i pokój były czyściutkie, nie budząc wątpliwości. Tą sofę po prostu powinni wywalić albo wymienić. U nas robiła za stojak pod plecaki. Plamy na niej były stare i jednakowe więc pewnie nie przetrwała jakiejś mocnej imprezy ![]() ------------------------------------ Nazwa hotelu: Mercure Lublin Centrum Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: drink powitalny dla dwóch osób (barman się postarał, dzięki), upgrade do apartamentu, wstawka w formie przekąsek + butelka białego wytrawnego z Dworu Sanna (kapitalne winko!) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Sales Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Fajna lokalizacja, dziesięć minut piechotą do Placu Litewskiego. W zasięgu kilku minut jest pełna gastronomia, żaba/biedra/rossman i stacja rowerów miejskich. W lecie przed hotelem trwał remont więc podjazd był utrudniony. W weekendy można było za darmo parkować w strefie wokół hotelu, a miejsc sporo. Personel pomocny, wnętrza czyste i zadbane. Apartament nie nosił śladów upływu czasu, raczej niedawno odnowiony. Bardzo na plus pakiet Canal+ w TV, jest liga! Łóżko wygodne, cicho w pokoju. Bardzo przyjemny pobyt. |
Autor: | danziger [ 10 Wrz 2017 17:05 ] | |||||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | |||||
Nazwa hotelu:Novotel Kraków City West - wrzesień 2017 Twój status w programie lojalnościowym:Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do apartamentu, voucher na welcome drink, słodka wstawka (foto poniżej)+list powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel z zewnątrz robi słabe wrażenie - klocek jak blok pokomunistyczny. Jednak wewnątrz jest zupełnie inaczej - ładny, czysty i zadbany. Baaaardzo uprzejma i życzliwa obsługa zarówno w recepcji, jak i restauracji/barze. Szczerze mówiąc już bardzo długo nie spotkałem się z taką miłą i profesjonalną obsługą w sieci Novotel. Bardzo dobre dania w restauracji (krem z kurek, ryby, pierogi i świetny wybór piw regionalnych (m.in. piwo Piwojad). Śniadania z dużym wyborem zarówno dań na ciepło (jajecznica, parówki, fasolka, naleśniki) jak i na zimno (sery, smaczne wędliny, ryby, twarożek, dżemy, jogurty, płatki etc.). Kilka rodzajów soków z maszyny, kawa, herbata, ciasta, croissanty. Bardzo smaczne, świeże pieczywo. Dodatkowo live cooking show - jejecznica lub omlety z wybranymi dodatkami. Na wybór jedzenia nie ma co narzekać. Zdecydowanie największym benefitem w moim przypadku był upgrade do olbrzymiego 2 pokojowego apartamentu z salonem, sypialnią, 2 łazienkami (chyba w sumie min. z 50-60 m.kw). Warto dodać, że w hotelu jest tylko jeden, jedyny apartament. Na wyposażeniu apartamentu standardowy zestaw do kawy/herbaty + maszyna do kawy na kapsułki Nespresso, woda mineralna gaz. i niegaz., lodówka z minibarem. Telewizor LCD z niezłym wyborem programów (pakiet canal+) w salonie i w sypialni. Szlafrok z kapciami. W łazienkach standardowe kosmetyki Novotel. Apartament czysty, wygodny i naprawdę baaaardzo przestronny - poglądowe zdjęcia poniżej. Na poziomie 0 bezpłatny basen i sauna dla gości - korzystałem, może tyłka nie urywa, ale basen przyzwoity i można popływać. Podsumowując moje wrażenia - świetny hotel z wyjątkowo miłą, profesjonalną i życzliwą obsługą. Inne uwagi:Doskonały dojazd z lotniska autobusem 208 dosłownie door-to-door
|
Autor: | michzak [ 11 Wrz 2017 08:24 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Jeszcze dodam, że rok temu jeździł darmowy shuttle bus 3-4 razy z rana do centrum i później koło 17-18 jechał po gości hotelu z centrum ![]() |
Autor: | marcinjot [ 14 Wrz 2017 20:20 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: ibis Porto Centro Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój standardowy dla niepalących z 1 podwójnym łóżkiem Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2 x voucher na welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata, Sweet Break Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel centralnie położony w bardzo urokliwej okolicy, blisko na piechotę do wszystkich najważniejszych atrakcji. Tuż obok supermarket Pingo Doce. To co najważniejsze - pokój czysty i z bardzo wygodnym łóżkiem. Dość mały, ale to zdecydowanie hotel raczej do przespania nocy, niż spędzania w nim całych dni. Łazienka czysta i mimo rozmiarów dość wygodna. Z najwyższego piętra całkiem ładny widok na dachy miasta. Miła i kompetentna obsługa (w bonusie pocztówka na wysłanie pozdrowień z Porto ![]() Pyszne i dość zróżnicowane śniadanie, choć niestety brak opcji jedzenia na ciepło (np. jajecznica). Za to m.in. ciągle donoszone słynne Pasteis de Nata. Polecam i wkrótce odwiedzę ponownie. Inne uwagi: Warto poprosić o pokój na najwyższym piętrze - zdarza się trafić całkiem ładny widok ___________________ Nazwa hotelu: ibis London Gatwick Airport Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój dwuosobowy z 1 podwójnym łóżkiem Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 2 x voucher na welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokoje czyste i z bardzo wygodnym łóżkiem - typowe ibisowe, łazienka 'modułowa'. W pokoju zestaw do parzenia hawy i herbaty. Obsługa miła, ale mimo że pobyt opłacony z góry miała jakby problemy z ogarnięciem tematu, ale może to kwestia 'nocnej zmiany'. Na powitanie podwójny voucher - napoje (również alkoholowe): do wyboru, do koloru. Hotel położony bardzo bliska lotniska Gatwick (ok. 3km). Z i na lotnisko kursuje obsługujący hotel minibus (3 GBP w jedną stronę, można płacić kartą), można też dojechać autobusami lokalnymi (ok. 2-2,50 GBP, nie można płacić kartą). W przeciwnym kierunku niż lotnisko, w odległości 3 min. na piechotę, w biurowcu, market Tesco Express w którym można kupić coś na śniadanie jeśli nie wykupiliście hotelowego. Ja nie wykupiłem więc o jakości nic nie mogę powiedzieć. |
Autor: | baja [ 17 Wrz 2017 23:47 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Katowice Centrum Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Executive na 11 piętrze, wstawka regionalna + butelka wina, 2 x voucher na welcome drink, późne wymeldowanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Obsługa hotelowa miła, szybka i rzeczowa. Od pracowników wiem, że tylko część hotelu jest po remoncie. My trafiliśmy na najwyższe piętro i pokój miło nas zaskoczył. Układem trochę przypominał ten z Ibis Wrocław Centrum, miał podobną łazienkę i ten debilny metalowy kilkucentymetrowy próg do niej, na którym można połamać palce u stóp ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | acidka [ 19 Wrz 2017 09:42 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Bergamo Centro Palazzo Dolci Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard+dostawka Przywileje otrzymane w związku ze statusem: z uwagi na konieczność dostawki brak upgrade, większość pokoi w tym hotelu jest mała, max 2 osobowa, do których dostawka nie wejdzie, voucher na drink powitalny zmieniony na piwo z lodówki w pokoju z uwagi na niedziałąjący po 22 godz bar Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Świetna lokalizacja, blisko do dworca i na tyle blisko do Centrum, że tylko raz korzystaliśmy z autobusu. Hotel nie pierwszej świeżości, ale czysto i w Mercurowym standardzie. Śniadania różnorodne i smaczne. Hotel rezerwowałam mailowo z uwagi na dostawkę, po przyjeździe do hotelu jednak nie byli przygotowani i dopiero zaczęli ogarniać temat. Miałam też problem z płatnością punktami przy wymeldowaniu i z kartą do pokoju, dopiero 3 zadziałała. Standardowo nie rozpoznali statusu, dopiero musiałam się upomnieć o voucher, więc na wstawkę czy list nie miałam co liczyć. Mimo tych niedogodności, myślę, że hotel następnym razem wybiorę ponownie. |
Autor: | greg2014 [ 20 Wrz 2017 21:40 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Ibis Milano Malpensa Aeroporto Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: voucher na welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pomimo, że to hotel "lotniskowy" okolica zadziwiająco spokojna. Do najbliższego sklepu/restauracji trzeba kawałek podejść (sam hotel znajduje się na obrzeżach miejscowości Cardano al Campo). Pokój i standard typowo Ibisowy - klimatyzacja działa, lodówki brak, jak na Włochy bardzo czysto. Shuttle bus kursuje na/z lotniska co 30 minut - cena 3 EUR/os. (co ciekawe z sąsiedniego Novotela 2 EUR/os.-ten sam bus). Z miłych akcentów: o 18 siedziałem w barze popijając welcome drinka (poprosiłem o duże lane piwo), gdy na barze położono kilka dużych tac z różnego rodzaju przekąskami (bruscetta, foccacio, chipsy, odpowiednik naszego schabowego w kawałkach na zimno...) jako darmowy poczęstunek dla gości baru. Do mnie podszedł barman (nie zwróciłem początkowo uwagi na to co przyniesiono) i zaprosił mnie do skorzystania z poczęstunku. Z rozmowy z nim wnioskuję, że to coś standardowego w tym hotelu o tej porze. Wszystko świeże i smaczne. Pierwszy raz coś takiego widziałem w Ibisie - niemalże odpowiednik saloniku w niektórych hotelach. Jeśli ktoś potrzebuje przenocować w spokojnym miejscu w pobliżu lotniska Mediolan-Malpensa to zdecydowanie polecam. Ja na pewno skorzystam przy następnej okazji. |
Autor: | Garmond [ 22 Wrz 2017 09:02 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: NOVOTEL FIRENZE NORD AEROPORTO Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju superior+welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty+niewielka dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak - patrz niżej Inne uwagi: Hotel położony jest ok. 7 km na północ od centrum miasta w pobliżu lotniska we Florencji. Dojazd samochodem - doskonały. Transportem publicznym - mniej. W tygodniu niedaleko hotelu przystanki mają dwie linie autobusowe. W weekend tylko jedna, choć częstotliwość 30 jest dosyć dobra (rano w niedzielę - raz na ok. 40 minut). Dojazd zajmuje ok. 30 minut (czasami dłużej w godzinach szczytu). Tuż obok - w tym samym miejscu znajduje się Ibis. Hotel sam sobie jest przyzwoity - standard novotelowy zachowany. Wysoki, z darmowym parkingiem, pokojami ok. 18 m2. W pokojach superior: kosmetyki, express do kawy, czajnik, szlafrok, ciapy. W łazience prysznic. Uwagę zwraca największy telewizor jaki widziałem w hotelach accor: 60 cali. z dużym wyborem kanałów. Śniadania przyzwoite, ale na włoską modłę - dużo wypieków, mało warzyw, owoce, orzechy i dodatki do musli, niejaka jaecznica, dwa rodzaje wędlin i jeden sera. Basen zewnętrzny przydatny, ale latem. Duży plus dla hotelu za darmowy shuttle bus jadący na lotnisko i później do centrum - 3 razy rano (8-10) i 3 razy wieczorem (18-20), który po uprzednim zamówieniu, zabiera i odbiera chętnych z miasta. Bardzo przydatny dla osób bez samochodu skazanych na transport publiczny lub taksówki. Ogólnie: solidne miejsce jako nocleg podczas zwiedzania Florencji, ale z racji oddalenia od miasta wymaga cierpliwości w poruszaniu się pomiędzy atrakcjami, a hotelem. Polecam z racji przystępnych cen (Mercure w centrum miasta - 2-3 razy droższy). |
Autor: | acidka [ 22 Wrz 2017 09:51 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Mercure Rimini Artis Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do VIP (sprawdziłam w dniu przyjazdu dostępność pokoi i tylko pokoje VIP były dostępne), voucher na drink dla 2 osób, poprosiliśmy o aperol spritz i dostaliśmy Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel rewelacyjny, polecam z czystym sumieniem. Zacznę może od obsługi. Niezwykle sympatyczna i pomocna, zawsze uśmiechnięta. Nie dziwię się, że dostali nagrodę w którymś roku dla najlepszej obsługi. Druga rzecz to darmowe rowery, z których korzystaliśmy jadąc do Cattolica i z powrotem, w sumie ok 40km w obie strony, okazały się wygodne, mimo, że bez przerzutek, za to z koszykami i z zapięciem, niektóre miały fotelik dziecięcy . Hotel posiada także basen, z którego korzystaliśmy raz, wieczorem, nikogo więcej nie było, więc cały mieliśmy dla siebie, wielkość basenu na 2-4 osoby wystarczająca. Pokój VIP jaki otrzymaliśmy jest większy od Superior jaki rezerwowałam, posiada sofę, większy balkon i duże okna z częściowym widokiem na morze. W pokoju niestety nie było wstawki, listu ani też darmowej wody, tylko czajnik, kubki i zestaw saszetek do parzenia kawy czy herbaty. Na koniec śniadanie, jak na Włochy dość rozmaite, 4 rodzaje warzyw, dużo owoców i rzeczy na słodko, na ciepło jajecznica, kiełbaski i boczek oraz możliwość ugotowania jajka, deska serów z pyszną ricottą i wędlin, dodatkowym plusem był automat do wyciskania soku z pomarańczy. Każdego wieczoru od godziny 19 do 21 w barze hotelowym serwowany był aperitif, do wyboru wino białe, czerwone, prosecco, sok oraz 5 talerzy przekąsek, kanapeczki, mini pizze, sery, wędliny, oliwki, chipsy, orzeszki. Położenie hotelu bardzo dobre. Ok 15 min. przyjemnym spacerem przez park do dworca, przy hotelu przebiega główna aleja spacerowa z mnóstwem restauracji i sklepów co czasami było irytujące z uwagi na tłum. Niedaleko znajduje się market spożywczy CONAD bardzo dobrze wyposażony. Z racji położenia przy plaży, dla gości hotelowych na 2 plażach przy hotelu jest zniżka na pożyczenie leżaków z parasolem (nie korzystaliśmy), chyba 17 € 1 dzień, a 14 kilka dni. Mimo, że w hotelu niejako z przymusu byliśmy w sezonie pod koniec sierpnia, nie odczuwało się tłumów, mimo zajętości niemal wszystkich pokoi. Wybierającym się do Rimini lub okolic hotel polecam, chyba najlepszy hotel sieci Accor we Włoszech w jakim byłam do tej pory. Nazwa hotelu: Mercure Bologna Centro Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Privilege z darmowymi napojami z lodówki (wody, cola, tonik, sok), voucher na drink dla 2 osób, poprosiliśmy o aperol spritz i dostaliśmy wraz z miską chipsów Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Hotel tuż przy dworcu kolejowym i autobusowym, jedyny z sieci Accor położony w Centrum, jest też Novotel ale od centrum oddalony. Hotel ma już swoje lata, ale po nowoczesnym stylu jaki panował w opisanym wyżej Artis, podobała nam się ta odmiana do umeblowania sprzed 20 lat. Mimo nie pierwszej świeżości, ładnie i czysto. Pokoje privilege są na 5 i chyba 6 pietrze, widok z naszego pokoju był na duży dziedziniec. W pokoju brak wstawki i listu. We Włoszech jeszcze mi się nie zdarzyło dostać więc jakoś mnie to nie zdziwiło. Hotel posiada duży i przyjemny ogród na tyłach, w którym siedzieliśmy popijając otrzymane z vouchera drinki. Ze śniadania nie korzystaliśmy więc nie wiem jakie są. Z hotelu pod dwie wieże idzie się max 15 min. Na dworcu na przeciwko hotelu sklep spożywczy Despar czynny od 7-21. Hotel polecam, z pewnością wybiorę go ponownie przy najbliższym pobycie w Bolonii |
Autor: | Garmond [ 22 Wrz 2017 10:47 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: NOVOTEL BOLOGNA FIERA Twój status w programie lojalnościowym: Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty+niewielka dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak, ale... Inne uwagi: Wybrałem ten hotel celowo mając jako alternatywę w postaci Mercure Bologna Centro, o którego "nieświeżości" przeczytałem na łamach tego wątku. Hotel typowo pod kongresy realizowane w Bolonii cyklicznie - wszak to jedno z największych miast targowych we Włoszech. Stąd w niektórych dniach bardzo wysokie ceny (jak na mój gust za wysokie - 90 euro za dwójkę). Największym minusem tego miejsca jest odległość od centrum - jeżeli jesteście skazani na komunikację miejską, to z centrum jeździ kilka autobusów (ok. 20 minut), ale żaden nie zatrzymuje się w pobliżu. Najbliższy przystanek to ok. 1100 metrów dla linii 35 i ponad 1700 dla 20. Więc dla chcących podróżować tym sposobem lokalizacja warta zastanowienia się. Co do samego hotelu: nie otrzymaliśmy upgradu ze wględu na brak pokoi w konfiguracji dwóch oddzielnych łóżek - pomimo to zaproponowano nam elementy pokoju executive (szlafroki, kapcie i ekspres do kawy), wstawek brak (włoska przypadłość). Hotel dosyć nowy, pokoje w miarę przestronne. Nowinką dla mnie były łazienki, w których można było znaleźć zarówno wannę, jak i prysznic (wg mnie to świetne rozwiązanie). Śniadania typowe dla Włoch: wypieki we wszelkiej postaci, skromniejsze tace z wędlinami i serami, ale nie ma co narzekać (brakowało mi standardu niektórych polskich Novoteli i kucharza, który przygotowywuje potrawy z jajek na patelni w sali śniadaniowej). W hotelu jest zewnętrzny basen. Otoczenie typowo targowe - dużo parkingów, multiplex w pobliżu, brak sklepów w najbliższej odległości. Czy polecam? Tak - jeżeli ktoś podróżuje autem. Nie - jako alternatywę Mecure Bologna. |
Autor: | metia [ 13 Paź 2017 19:35 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Wrocław Centrum Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: podstawowy double (czyli w tym przypadku superiore) Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju executive na 11 piętrze, wstawka w pokoju (dwie wody, sok pomarańczowy, orzeszki, pudełko czekoladek, 2 makaroniki), welcome drink, list od managera; proponowano także późne wymeldowanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Wizyta we wrocławskim Novotelu Centrum dokładnie po roku od pierwszej. Check in nadal błyskawiczny (przy czym robiłam wcześniej check in online), bez prośby o dokumenty (tylko podpis). Ponownie poprosiłam o najwyższe piętro z widokiem na miasto i taki pokój otrzymałam. Po roku stwierdzam, że pokoje trzymają się dobrze, niedociągnięcia zostały wyeliminowane (poza fatalnej jakości ręcznikami :/), a ślady remontu usunięte. Nadal podoba mi sie oczywiście nowy, ładnie urządzony, chociaż nieco bez polotu (pod tym względem Ibis wypada dużo lepiej). Ale jest w nim świetny leżanko-fotel, z którego można podziwiać widok na miasto. Utrzymują również sensowny poziom cen i widać, że skutkuje to dobrym obłożeniem. Inne uwagi: Tym razem drugi gość otrzymał z okazji urodzin życzenia oraz dwa mini torciki. Miły gest ![]() Nazwa hotelu: Novotel Katowice Centrum Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy double Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju executive na 11 piętrze, wstawka regionalna (oblaty i pudełko Kopalnioków), welcome drink dla dwóch osób, późne wymeldowanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Z jednej strony hotel zrobił na mnie bardzo dobre wrażenie, bo dostaliśmy zgodnie z prośbą upgrade na najwyższe piętro i pokój po remoncie - ładnie urządzony, ze świetnym widokiem na centrum. Super były też anatomiczne poduszki. Po podróży skorzystaliśmy też ze strefy wellness, było czysto, kameralnie i przyjemnie. Z drugiej strony były dwa zgrzyty i w sumie nie wiem, który większy. Pierwszy to wieczorna wizyta w barze. Najpierw przy próbie zamówienia welcome drinka Pani barmanka zaczęła się domagać bardzo głośno drugiego vouchera (bo była nas dwójka), a po informacji, że go nie mamy, zaczęła najpierw krzyczeć w stronę recepcji, a potem prowadzić z recepcją głośną rozmowę telefoniczną, żeby potwierdzić, że drink dla drugiego gościa się należy. Bar był oczywiście pełny, więc kilkadziesiąt osób z dużym zainteresowaniem patrzyło, co to za wyłudzacze przyszli... W końcu sprawę drinka udało się załatwić, ale niestety nie mieliśmy za bardzo gdzie usiąść, bo obsługa przez kilkadziesiąt minut nie ogarnęła sprzątnięcia wolnych stolików. W końcu przysiedliśmy przy niesprzątniętym, zgarnąwszy talerze po czyjejś kolacji w jedno miejsce. I tak sobie dalej z nami stały przez kolejne pół godziny. Drugi zgrzyt był już rano - najpierw brak wody w całym hotelu (przy czym była to awaria po stronie hotelu, a nie wodociągów - nie doczekaliśmy się jej powrotu przed wymeldowaniem), potem ponowne problemy ze sprzątaniem sali przy śniadaniu. Rozumiem, że Rawa Blues, że pełne obłożenie, ale hotel chyba o tym wie z wyprzedzeniem i może zadbać o odpowiednią ilość personelu. Pierwszy raz rozważam złożenie reklamacji. |
Autor: | hubson [ 16 Paź 2017 08:34 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu:Ibis Dublin Twój status w programie lojalnościowym:Platinium Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Po upomnieniu się woda dla czterech osób. Bar był zamknięty. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Jedyny Ibis w Irlandii, który raczej nie spowoduje, że Irlandczycy zaczną pałać miłością do tej sieci. 1. Lokalizacja na wylotówce z miasta koło obwodnicy. Dojazd komunikacją miejską z centrum zajmuje jakieś 45 mint 2. Pokój spory, ale pod prysznicem był straszny grzyb jakiego jeszcze nie widziałem... 3. Obsługa taka sobie. Wymuszony uśmiech. Gdy składałem reklamację na nasz pokój usłyszałem standardowe, że to przypadek, więc od razu pokazałem stan prysznica w drugim pokoju jaki zarezerwowaliśmy i co ? To samo. Mina pań bezcenna.. 4. Śniadania tanie jak na Dublin. Nic specjalnego, ale źle nie było. Ogólnie to średni hotel gdzie normalna cena za noc w wysokości 400 zł bez śniadania to kosmos. Przy czym jak na warunki w Dublinie jest tani. 4/10 Inne uwagi:....... |
Autor: | Darek M. [ 16 Paź 2017 12:57 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Czasem jak widać lepiej na siłę nie robić nocek w programie. Lepiej było coś w centrum poza siecią wziąć jak my zrobiliśmy i kilkanaście minut piechota do atrakcji ![]() Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | zuchu1 [ 17 Paź 2017 08:48 ] | ||||||||
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni | ||||||||
Nazwa hotelu: Novotel London Canary Wharf Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Welcome drink do wykorzystania w barze na 38 piętrze. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik Le Club Lounge znajduje się na 1 piętrze. Nie jest to oddzielne pomieszczenie ale część przy schodach nad recepcją z sofami i stołami. W ciągu dnia dostępny jest ekspres do kawy oraz lodówka z wodą. Czasem jakieś ciasteczka. W godzinach od 18 do 20 serwowane są napoje - piwo, wino, proseco oraz soft drinki. Do tego dostawaliśmy w różnych dniach chipsy warzywne, paluszki oraz mini kanapki lub zestaw smażonych przekąsek. Napoje serwowane są bez limitu - pani na bieżąco uzupełniała nam kieliszki z winem i lemoniady dla młodzieży. Bardzo fajne miejsce - wygodne sofy, kominek, duży ekran z wyświetlaną panoramą Londynu. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel nowy - otwarty w lutym tego roku. Bardzo fajny design. Zdecydowanie polecam poprosić przy rezerwacji o pokój z widokiem na centrum Londynu - zarówno w dzień jak i w nocy panorama wygląda wspaniale. My mieliśmy pokój na 22 piętrze - nocny widok z pokoju na jednym ze zdjęć poniżej. Śniadania serwowane są w restauracji na 37 piętrze. Warto skorzystać dla samego widoku choć i sama oferta śniadaniowa jest na bardzo wysokim poziomie. W hotelu dostępny niewielki basen z sauną oraz siłownia - doskonałe miejsce do relaksu po zwiedzaniu Londynu. Hotel położony 5 min spacerem od stacji DLR i metra. Inne uwagi: Zdecydowanie polecam - dla mnie najlepszy Novotel w jakim byłem! Zdjęcia poniżej - pierwsze 4 to salonik Le Club Lounge, kolejne 2 śniadanie i na koniec nocny widok z pokoju.
|
Autor: | savera [ 20 Paź 2017 00:11 ] |
Temat postu: | Re: [Le Club Accorhotels] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażeni |
Nazwa hotelu: Novotel Kraków City West październik 2017 Twój status w programie lojalnościowym: Platinum Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standardowy Twin Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do superior, voucher na welcome drink, słodka wstawka+list powitalny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel przyjemny w środku, z zewnątrz rozpoczęto remont elewacji i głównego wejścia. Zestaw do kawy/herbaty + maszyna do kawy na kapsułki Nespresso, woda mineralna. Inne uwagi: Darmowy bus do centrum o 10.00 i 17.00, powrót o 15.00 i chyba 21.00. |
Strona 53 z 93 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |