Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)
opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1577,35200
Strona 15 z 30

Autor:  Tulio [ 13 Sty 2016 10:21 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Z tym zawsze to grubo przesadziłeś :)

Autor:  przemos74 [ 14 Sty 2016 00:40 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Intercontinental San Francisco

Twój status w programie lojalnościowym:Club

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard z łózkiem King Size

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Późne wymeldowanie o 13

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobry hotel, z przemiłą obsługą, genialnym śniadaniem, fajnym basenem, jacuzzi i nowoczesną siłownią. Położenie w samym centrum miasta. Polecam.

Autor:  TomGSM [ 07 Lut 2016 23:33 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Resort KRABI AO NANG BEACH

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KING SUPERIOR NONSMOKING

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do KING DELUXE NONSMOKING, drink powitalny i jakieś dziwne kwiaty

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie korzystałem

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Fajna strefa basenowa, szczególnie dla dzieci (kilka zjeżdżalni, zabawy z obsługą). Nie wiem jak wygląda pokój za około 500 zł (King Superior) ale pokój za ponad 1000 (King Deluxe) to przegięcie. Ściany z surowego betonu wyglądają jakby nie dokończono remontu. W łazience osobno prysznic i wanna (porysowana i ze śladami napraw). Minimalna ilość kosmetyków. Hotel z przemiłą obsługą ale jednak bez tego czegoś co sprawia, że chciało by się do niego wrócić.

Autor:  jasiub [ 24 Lut 2016 11:04 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Bangkok Sukhumvit

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: list powitalny, gazety, możliwość późnego wymeldowania, standardowo w pokoju woda (2 butelki)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): PB - 5000pkt.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie korzystałem

Hotel (3 noce) wzięty za punkty w PB uważam za świetny deal. Nieźle położony - w okolicy wiele knajp, straganów i pełno ludzi. Blisko do BTS (Nana). Nowy, czysty w klasycznym standardzie HIXa. Śniadania dobre i urozmaicone, codziennie coś nowego. Bezproblemowy pobyt dwójki małych dzieci.

Autor:  kamo375 [ 24 Lut 2016 13:49 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Skopje

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: standardowo w pokoju woda (2 butelki), upgrade do executive, brak listu powitalnego

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 10000 pkt

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie korzystałem

1 noc. Hotel dość leciwy. Położony nad rzeką Vardar, 5 minut spacerem od głównego placu stolicy Macedonii. Obsługa niestety niskiej klasy i co dziwne średnio mówiąca po angielsku. Brak listu powitalnego. Piękny widok z pokoju oraz balkon. Za 10000 pkt jest to opcja do rozważenia, lecz w standardowej stawce 500-700PLN zdecydowanie nie polecam, hotel na pewno nie jest warty tych pieniędzy

Autor:  TomGSM [ 26 Lut 2016 00:00 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Holiday Inn Express Singapore Clarke Quay

Twój status w programie lojalnościowym:Platinum

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 QUEEN STANDARD NON SMOKING

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Executive Club Level, późniejsze wymeldowanie (o 16:00)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): 2 noce: 1 za punkty i 1 pełnopłatna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Fajny basen na dachu (taki mini Marina Bay Sands), dobre śniadanie (w sumie jedno z lepszych wśród HIE), dobre położenie (5 minut spacerkiem z dwóch stacji metra, 5 minut spacerkiem od Chinatown). Gdybym miał marudzić to trochę ponarzekałbym na stosunkowo mały pokój. Czy pokój wart jest 425 zł/25000 punktów IHG? Raczej tak - szczególnie dla kogoś mającego nadmiar punktów lojalnościowych.

Autor:  nowelka [ 11 Mar 2016 00:16 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Holiday Inn Józefów
Marzec 2016
Twój status w IHG
GOLD

Czy polecasz ten hotel?
TAK

Jaki pokój zarezerwowałeś?
STANDARD

Jaki pokój otrzymałeś?
na 3 piętrze

Napisz coś o pokoju
2 wody+ 3 szt ala refaelo. List powitalny od dyrektora, czajniczek, kawa, herbata, 2 x szlafroki z kapciami, przyzwoite kosmetyki Thierry Mugler.

Zalety

Voucher na welcome drink lub voucher na 300 pkt.
P.S. Wynegocjowałem darmowy parking ;)

Autor:  nowelka [ 22 Mar 2016 20:55 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Drezno City South
Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: list powitalny, możliwość późnego wymeldowania, standardowo w pokoju woda (2 butelki), mini bar za free (z alko dwa piwa), uzupełniany na drugi dzień

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): PB - 5000pkt.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Hotel (2 noce) 10 min do centrum samochodem, parking bezpłatny pod hotelem wzdłuż ulicy, śniadanka za dopłatą, ale duży wybór, gofry trzeba sobie upiec samemu, wyciskarka do owoców z dużym otworem (wkładasz dwa jabłka lub inne owoce i masz świeżo wyciśnięty soczek. Na minus: brak sauny (jest w remoncie).

Autor:  Kovalsky [ 24 Mar 2016 13:26 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Zilina

Twój status w programie lojalnościowym: Club

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Nie było problemu z trochę wcześniejszym zameldowaniem i późniejszym wymeldowaniem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Point Breaks

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Polecam jak najbardziej. Wyjazd był czysto wypoczynkowy więc najdłużej korzystaliśmy ze strefy rekreacyjnej znajdującej się na ostatnim piętrze – najmocniejsza część hotelu, basen, jacuzzi, sauna sucha i parowa (ta ostatnia z tak wysoką temperaturą że nawet taki fan jak ja długo nie zabawił), całość całkowicie bezpłatna dla gości hotelowych i na wysokim standardzie. Również pokoje hotelowe trzymające poziom. Co ważne bezpłatny podziemny parking, z południa Polski mamy blisko. Śniadania OK.

Inne uwagi: Po ostatnich zmianach w lutym hotel spadł z 15000 pkt na 10000 pkt więc tylko się cieszyć i odwiedzać nawet już niekoniecznie z promocji Point Breaks. Hotel sąsiaduje ze stadionem MKS Zilina, obok Lidl, bardzo blisko Tesco.

W okolicy jest też co zobaczyć, w samym mieście rynek, park. Na południu od Ziliny Rajecke Teplice z kompleksem Aphrodite – wewnętrzne i zewnętrzne baseny termalne oraz zamek Lietava (trwa jego rekonstrukcja), zaparkować można niedaleko (miejscowość Lietavská Svinná, punkt orientacyjny przystanek autobusowy, sklep i widok zamku ;)). Resztę drogi należy pokonać spacerkiem (około 45 minut). Chyba, że z marudzącymi żonami (znowu te zamki wymyśliliście - byliśmy w dwie pary) i moim pomysłem na skróty – chodźmy przez te krzaki będzie szybciej – to godzinka jak nic – dobra, te krzaki prowadzą donikąd, trzeba zawrócić ;)). W tym czasie trwał tam jakiś zlot rowerowy, wstęp na teren zamkowy bezpłatny. Na wschód od Ziliny Zamek Streczno (wejścia są o określonych godzinach, płatne), można zaparkować u podnóża zamku (parking też płatny), w połowie drogi na górę są zrekonstruowane okoliczne budynki z czasów wcześniejszych, taki mini skansen.

Autor:  JJ2010 [ 10 Kwi 2016 16:48 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Holiday Inn Józefów
Kwiecień 2016
Twój status w IHG
CLUB

Czy polecasz ten hotel?
TAK

Jaki pokój zarezerwowałeś?
KING BED

Jaki pokój otrzymałeś?
na 3 piętrze EXECUTIVE ROOM ze stolikiem na balkonie. Poprosiliśmy o dodatkowe łóżeczko dla niemowlaka ale czy z tego powodu był upgrade? W sumie nie dopytywałem, bo i po co ;)

Napisz coś o pokoju
3 wody+ 2 wiśnie w czekoladzie podczas przygotowania pokoju do snu. List powitalny od dyrektora, czajniczek, kawa, herbata, 2 x szlafroki z kapciami, kosmetyki Mugler.

Autor:  TMB [ 11 Kwi 2016 21:54 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Malpensa Airport

Twój status w programie lojalnościowym:Club

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard z łózkiem King Size+ Sofa

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Nic

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty(15000)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo słaby hotel, z średnią obsługą, beznadziejnym śniadaniem. Brzydki zapach w pokoju, co obsługa skwitowała-no już tak jest:) Blisko lotniska-hotelowy shuttle (4euro za osobę), ale można skorzystać z darmowego shuttle lotniskowego i przejść 200 metrów. Następnym razem nawet jakby był za 5000 punktów to sobie bym odpuścił i szukał czegoś innego.

Autor:  przemos74 [ 11 Kwi 2016 22:10 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Crowne Plaza DOHA - THE BUSINESS PARK

Twój status w programie lojalnościowym:Club

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Superior King Room Non Smoking - Non Smoking

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Nic

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty(20000)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik całkiem przyjemny, zostałem tam zaproszony w oczekiwaniu na pokój. Widać, że oferuje spory wybór jedzenia, jednak ja piłem tylko kawę.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w centrum biznesowym. Przy głównej drodze, jak się jedzie autobusem z lotniska do miasta. Można z niego pieszo dotrzeć do najważniejszych punktów w Doha w około 20 minut. Świetna obsługa, szybki Internet, 4 wody w pokoju i talerz z owocami. Hotel wygląda na stosunkowo nowy, posiada salonik oraz basen na dachu (nie ma fajnego widoku). Trudno mieć większe zastrzeżenia. Moim zdaniem wart 20k punktów. Dokładniejszy opis i zdjęcia w mojej relacji: na-weekend-do-australii-m-in-biznes-qr-i-first-ey,217,90406#p732152

Autor:  Luis Figo [ 27 Kwi 2016 12:25 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Express VALENCIA - BONAIRE

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:
Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:
Welcome Bonus Points 200 pkt, lub voucher do baru. Wybrałem punkty

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):
Point Breaks - 5000 za noc. 4 noce.

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jak najbardziej w porządku. Jest nowy, bardzo czysty, wszystko dobrze zorganizowane, łóżka bardzo wygodne, miła obsługa mówiąca po angielsku. Okna dobrze wyciszone ( jest blisko trasy ). Klimatyzacja funkcjonuje. W pokoju czajnik, różne kawy i herbaty. Przy zameldowaniu otrzymałem butelkę dobrego soku. Wody w pokoju brak. Śniadania średnio urozmaicone, ale dobre i jak najbardziej zadowalające ( z wyjątkiem wędliny, której spróbowałem tylko pierwszego dnia i więcej nie tknąłem). Poza tym różne soki, bardzo dobre kawy z ekspresu, czekolada, wybór herbat, jogurty, mleko i różne dodatki do niego, z warzyw tylko pomidor, trochę owoców, grzanki, dżemy etc, sery i bardzo dobry ichniejszy omlet ziemniaczany.

Hotel położony ponad 20 km od centrum miasta, koło lotniska, tuż przy centrum handlowym Bonaire. Do najbliższego sklepu ogromnego Alcampo z hotelu idzie się około 40 sekund :). Mnóstwo innych sklepów, marketów, restauracji - głownie sieciówki, itd., Primark. Okolica średnia, zresztą sama Walencja tez bez rewelacji. Ale samochód był, więc wielkim problemem to nie było. Może być bazą wypadową do miasta również bez samochodu - przystanek autobusowy do centrum.

Hotel polecam, tym bardziej za PB 5000 pkt. Po wizycie w HI Alicante Playa De San Juan, HIX Bonaire to rewelacja ;)

Autor:  kacper451 [ 27 Kwi 2016 13:56 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn BERLIN AIRPORT - CONF CENTRE

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 DOUBLE BED NONSMOKING

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 300 pkt (do wyboru drink/punkty), otrzymałem też trochę owców, słodyczy

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Tak, chociaż swoje już hotel przeszedł, ale na poranny lot z SXF jak znalazł, darmowy bus z/do lotniska

Inne uwagi: Za normalną stawkę to raczej nie polecam, ale za punkty może być (10k pkt), nie płaciłem podatku




Nazwa hotelu: Holiday Inn Express COLOGNE - MUELHEIM

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 Queen Bed With Sofa Bed Nonsmoking - Non Smoking

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 200 pkt (do wyboru drink/punkty)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
W sumie to nie bardzo. Hotel położony kawałek od centrum, przystanek pod hotelem, robiłem go w sumie pod promocję IHG, gdyby nie ten fakt, to rezerwowałbym coś bliżej katedry,
hotel nadgryziony zębem czasu, śniadanie bardzo przeciętne. Miła obsługa, akurat trafiłem na Polkę na recepcji, zameldowała mnie o 10 rano.

Inne uwagi: Chciałem się ślizgnąć od podatku (2,20 EUR), ale jak zobaczyłem glejt do wypełnienia po niemiecku (dwie strony A4) to mi się odechciało.



Nazwa hotelu: Crowne Plaza Vilnius x 2

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 QUEEN BED STANDARD NONSMOKING (1 pobyt dwudniowy, 1 jednodniowy)

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 400 pkt + 400 pkt (do wyboru drink/punkty) oraz upgrade do DELUXE ROOM od strony miasta, za drugim razem bez upgrade-u.
Kiedyś dawali tam śniadania również, ja już się nie załapałem.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): POINT BREAKS 5k pkt/noc

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
TAK, DELUXE nawet robi wrażenie jest przestronny. Hotel co prawda na uboczu i z 15-20 minut piechotą do najbliższego przystanku.
Z lotniska autobus 3g jakieś 20-25 minut, ale za to cisza i spokój.

Inne uwagi: Jeden pobyt dwudniowy 2 x 5k punków i drugi jednodniowy za 5k punktów.
Nie wiem jak to się stało, ale za pobyt dwudniowy zwrócony mi 2 x 5k punktów (znaczy domyślam się, że to za ten pobyt).
Zagadką dla mnie w ogolę są stawki w tym w hotelu, szczególnie te Advance Saver Rate With Breakfast i Advance Saver Rate (obie kosztują tyle samo a różnią się śniadaniem).




Nazwa hotelu: Holiday Inn Helsinki - West Ruoholahti

Twój status w programie lojalnościowym: GOLD

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: : 1 QUEEN BED NONSMOKING

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: 300 pkt (do wyboru drink/punkty)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): POINT BREAKS 5k pkt/noc

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
TAK, pokój taki w skandynawskim designie, nawet nie czuć bardzo że to HI. Do głównego dworca kolejowego czy autobusowego 15-20 minut (autobusem, tramwajem, albo metrem)
położony w takiej jakby dzielnicy przemysłowej, klika fabryk, oraz masa wielkich budynków, pełno firm, warto się przejść po tej dzielnicy.
Niebanalna architektura ładnie wkomponowana w te fabryki, bloki mieszkalne, przystanie czy mosty.
Niedaleko 3 ciekawe muzea (w jednym budynku: fotografii, hoteli/restauracji oraz teatru), a na jednym z mostów wędkarze dzień w dzień łowią ryby.

Inne uwagi: Stawka promocyjna jak najbardziej godna.

Autor:  Kovalsky [ 29 Kwi 2016 09:24 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Express Gent

Twój status w programie lojalnościowym: Club

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Nie było problemu z późniejszym wymeldowaniem (nawet sami pytali do której chcemy pokój), kod do szybszego internetu dla członków Rewards Club

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Point Breaks

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel ogólnie polecam. Osoby na recepcji miłe i pomocne. Pokój dość duży, czysty, łazienka przestronna, kosmetyki z bubbles. Jak to w HIX śniadania wliczone w cenę. Nawet dobre ale bez rewelacji. Drugiego dnia to samo. Największy minus, że nie ma nic na ciepło. W hotelu wszelkie niezbędne mapki Gandawy

Inne uwagi: Hotel w normalnej stawce 20000 pkt więc zastanowiłbym się czy go brać, w promocji Point Breaks to jednak dobry wybór. Znajduje się przy głównej drodze szybkiego ruchu więc dobrze skomunikowany dla zmotoryzowanych. Pokoje dobrze wygłuszone, nie słychać dźwięków z ulicy, z ciekawostek na parkingu hotelowym 4 automaty do ładowania samochodów Tesli. W odległości 10 minut piechotą znajduje się market Aldi z naprawdę dobrymi cenami jak na Belgię.
Bus Flibco zatrzymuje się przy głównym dworcu kolejowym Sint-Pieters. Piechotą do hotelu 30 minut lub autobusem spod dworca numer 65 lub 67 (na interesującym nas odcinku linie się pokrywają). Koszt biletu w jedną stronę 3 euro, kupić można u kierowcy. Kurs w stronę Arteveldepark, należy wysiąść na przedostatnim przystanku Proeftuinstraat (znajduje się zaraz przy hotelu – specjalna nagroda za poprawną wymowę tej nazwy :) ). Aby z hotelu dostać się do ścisłego centrum najlepiej wysiąść na Bijlokehof (3 przystanki za dworcem Sint-Pieters, potem przez skwer i jesteśmy nad kanałami, autobusy kursują na przemian co pół godziny).
Gandawa warta odwiedzenia, no i zobaczyłem „Szaloną Małgośkę” ;)

Autor:  xLawender [ 01 Maj 2016 19:43 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Holiday Inn Zilina
Twój status w programie lojalnościowym: Gold Ambassador
Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard
Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Studio, zero welcome drinka ani welcome amenity points
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Point Breaks
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Nie polecam, katastrofa
Inne uwagi: Oto szczegółowa recenzja:
To był jeden z najdziwniejszych pobytów w całej naszej historii. Zarezerwowaliśmy dwa pokoje na jedną dobę w dniach 30.04 - 01.05. Jeden z pokoi otrzymał upgrade do apartamentu za co jestem bardzo wdzięczny i dziękuję, natomiast po kolei:
Zameldowanie przebiegło sprawnie, mimo że z Panią niezbyt dało się dogadać po angielsku. Słowackiego języka nie rozumiem, dla Pani najwygodniej było abym ja mówił po polsku, a ona po słowacku. Niewiele zrozumiałem, ale nie rozmawialiśmy długo i nie było większych komplikacji. Otrzymaliśmy późny check out do 14:00, ale nie skorzystaliśmy, o czym mowa później.

Po zameldowaniu udaliśmy się do pokoi na piątym piętrze. Najpierw do standardowego, gdzie mieszkali nasi rodzice. Następnie przeszliśmy do naszego Apartamentu Studio, który różnił się od tego ukazanego na zdjęciu na stronie internetowej, ale i tak był ładny. Bardzo spodobał nam się widok na stację kolejową i góry. Można było oglądać operacje wykonywane przez pociągi, co nam bardzo przypadło do gustu jako miłośnikom kolei. Kolejną zaletą były w pełni otwierane okna, a nie uchylane na 15 cm jak to często bywa w innych hotelach. Po ich zamknięciu doceniliśmy fakt, iż bardzo dobrze tłumią hałasy z zewnątrz, aczkolwiek rzucił się w oczy stan szyb - były bardzo brudne (na tyle, że przez szybę nie dało się zrobić zdjęcia, bo obraz był zamazany).

Na kolejnym etapie przeszliśmy do oględzin łazienki. Zwróciliśmy uwagę na fakt, iż nie było tam normalnych kosmetyków jak to bywa w hotelach tej kategorii i wzwyż. Koło umywalki znajdował się mały ręcznik z dwoma mydełkami, a nad nią dyspenser z mydłem Dove. W wannie również był taki dyspenser i po dokładniejszych oględzinach zobaczyliśmy, że jest to to samo mydło Dove. Nie był to żel pod prysznic, nie wspominając już o braku szamponu, odżywki do włosów czy balsamu do ciała. Kolejna rzecz - słuchawka od prysznica w opłakanym stanie. Dysze były zatkane kamieniem. Armatura łazienkowa marki Hansgrohe, z wyjątkiem wyżej wymienionej słuchawki. Stwierdziliśmy więc że zamienimy się z rodzicami. Po przyjściu do ich pokoju odkryliśmy że krzesło koło biurka było bardzo niestabilne. Na tyle że nie odważyłem się na nim usiąść. Kolejna rzecz - bardzo liche łóżko na dostawkę. Gdyby ktoś ważył około 100kg, mogłoby się złamać. Po powrocie do naszego pokoju odkryliśmy kolejną wadę - wanna była dosyć brudna. Musieliśmy ją umyć sami, a mimo tego nie do końca brud zszedł z powierzchni. Następnie przyjrzeliśmy się sypialni. Niezwykłą rzeczą było to, że zastaliśmy oderwaną listwę podłogową przy drzwiach. Wyglądało odrażająco, jedyne co mogliśmy zrobić to położyć ją tak, żeby sprawiała wrażenie że jest w porządku. Kolejno, dostrzegliśmy brak osłony wizjera w drzwiach wejściowych.

Po powrocie z miasta chcieliśmy odpocząć na łóżku i pooglądać TV. Dosyć sporo czasu zajęło mi stwierdzenie czy to ja jestem na tyle głupi, że nie umiem włączyć telewizora, czy faktycznie coś jest nie tak. Już chciałem dzwonić na recepcję celem przysłania technika, lecz powstrzymałem się, gdyż przypomniałem sobie, że nie znam języka słowackiego. Postanowiłem odsunąć całą szafkę. Oprócz ogromnej warstwy kurzu ujrzałem że... wtyczka od TV jest po prostu wypięta z gniazdka... Albo poprzedni gość chciał zrobić na złość hotelowi, albo ktoś chciał zrobić na złość nam. Inna sprawa - w telewizorze jest niewykorzystany potencjał, gdyż ten model samsunga posiada WiFi, a co za tym idzie gość może podłączyć bezprzewodowo smartfona i oglądać swoje materiały np. z YouTube.

W międzyczasie zachciało nam się pić. Z przykrością stwierdziliśmy że NIE MA w pokoju darmowej wody, jak to normalnie bywa w hotelach. Były jedynie dwie małe wody w minibarze w cenie 2 EUR za sztukę. Pomyślałem że skoro w pokoju nie ma, to pewnie znajdę ją w dyspenserze na korytarzu. Niestety myliłem się, wody nie było NIGDZIE. Muszę nadmienić że w pokoju był upał na tyle uciążliwy że nie dało się normalnie funkcjonować. Włączyliśmy klimatyzację i poszliśmy do rodziców na jakieś 20 minut. Jakież było nasze zdziwienie po przyjściu do pokoju, gdy panowała w nim TAKA SAMA temperatura (jak nie wyższa). Pobiegłem do recepcji zgłosić ten problem mimo blokady językowej. Udało mi się dowiedzieć że jeszcze jest ZA ZIMNO żeby klimatyzacja działała. No cóż - nam zimno nie było. Polecono mi otworzyć okna, co na niewiele się zdało, gdyż na zewnątrz również był upał. Pani zaproponowała wymianę pokoju na inny. Poleciła pokój executive na dziewiątym piętrze. Poprosiła mnie o udanie się tam, gdzie będzie czekać na mnie pracownik housekeeping'u, który dostał polecenie oprowadzenia mnie po tym pokoju. Po oględzinach stwierdziłem że zostanę przy apartamencie. No więc otworzyliśmy okna i po powrocie z miasta było już lepiej - w sam raz.

Zmęczony zwiedzaniem położyłem się na kanapie i wziąłem poduszki (te dekoracyjne) pod głowę. Jakież było moje zdziwienie gdy po próbie ułożenia poduszki ujrzałem masę kurzu, która się z niej wydobyła. Powinienem widać wziąć sobie bardziej do serca słowa hotelarzy, że o te dekoracyjne poduszki nie dba się tak jak o normalne. Bardzo słabo. Po odpoczynku chcieliśmy skorzystać z basenu - znalazłem w szafie tylko jeden szlafrok i jedną parę kapci. U rodziców nie było ani tego ani tego. Odstąpiłem mamie swój szlafrok, gdyż po prośbie w recepcji o dodatkowe usłyszałem, że muszę zapłacić 2,5 EUR za sztukę, a co za tym idzie musielibyśmy wydać prawie 50 zł za nas wszystkich. Na basen poszliśmy w ubraniach i skorzystaliśmy z szatni. Cóż, jeśli trzeba to trzeba. Do strefy welness nie mam żadnych zastrzeżeń. Było bardzo nowocześnie i komfortowo. Zarówno w jacuzzi jak i basenie była woda o idealnej temperaturze. Bardzo dużo wygodnych kanap i leżaków. Każdy kto poprosił o ręcznik - otrzymał go. Pojawiło się również pytanie czy potrzebujemy podkładki do siedzenia w saunie. Na wyposażeniu basenu znajdował się mini wodospad, który był wyłączony. Zakręciłem się koło niego aby zobaczyć czy trzeba go włączyć samemu. Od razu podeszła pani z obsługi zapytać czy włączyć go dla nas.

Co chwilę pracownik przechadzał się po sali i wycierał mokrą podłogę. Bardzo doceniam zaangażowanie ze strony personelu na basenie, zasługuje na najwyższą ocenę. Bardzo przyjemna sauna sucha oraz łaźnia parowa. W łaźni panował przyjemny zapach pochodzący prawdopodobnie od olejku dodanego do instalacji. Obok saun były deszczownice, oraz wiszące wiadro z wodą, które można było na siebie wylewać. Ogólnie polecam i chętnie przyjechałbym ponownie na sam basen, już nie korzystając z usługi hotelowej. Po udanej zabawie postanowiliśmy się wykąpać w pokoju. I tutaj zaczyna się nasz dramat. Woda została nalana do wanny, siedzimy sobie i rozmawiamy. Przypadkiem zerknąłem na podłogę i ujrzałem WODĘ... była WSZĘDZIE. Ewidentnie zaczęła się wylewać gdzieś spod spodu, zupełnie jakby rury wodno-kanalizacyjne były nieszczelne. Szybkie mycie (mydłem do rąk), wypuszczamy wodę i zaczęliśmy ratować łazienkę. Woda zaczęła wypływać spod płytek. Nie mam pojęcia jak doszło do tego, że nie były one zafugowane - po prostu nieszczelne jakby położone luzem. Ale to jeszcze nic! Otwieramy drzwi, po czym naszym oczom ukazuje się coś makabrycznego. Jakimś sposobem woda wydostała się z łazienki i zalała CAŁY PRZEDSIONEK. Ręczniki rzucone na ziemię, szybkie ubranie się i w trybie natychmiastowym zaalarmowałem recepcję biegnąc na dół. Poleciłem recepcjonistce udać się ze mną, co też uczyniła. Opowiedziałem co nastąpiło, co poskutkowało szybką przeprowadzką do pokoju obok (a w zasadzie apartamentu, który był znacznie lepszy od poprzedniego natomiast w tym momencie nie było to już istotne. Chcieliśmy po prostu w spokoju pójść spać). Bardzo doceniam wymianę na inny pokój, w jego łazience nie wystąpiły wady takie jak w poprzednim. Była w idealnym stanie, oprócz klamki która stawiała opór, oraz nie posiadała osłony, ale na to już można przymknąć oko.

Przed spaniem oczywiście chciałem podłączyć do prądu smartfona. Zrobiłem to, po czym odkryłem że jedyne wolne gniazdko koło łóżka nie działa. Kolejny raz odsunąłem szafkę, wypiąłem lampę i do tego gniazdka podłączyłem telefon.
Sen był bardzo spokojny, wręcz idealny. Wyspalismy się bardzo, materac świetny, a poduszki bardzo miękkie, no i było ich dużo. Po porannej toalecie zeszliśmy na śniadanie. Zdziwiło nas to, że w godzinie, w której powinno być najwięcej ludzi, nie było praktycznie nikogo. Po rozejrzeniu się, zdecydowałem się na jajecznicę z boczkiem no i do tego kawa oraz rogalik. No właśnie - kawa. Z ekspresu dostępna była jedynie czarna + możliwość dolania sobie mleka z dzbanka. Mama zapytała o cappuccino - w odpowiedzi usłyszała, że jest ekstra płatne. No to po prostu wydało mi się nie do uwierzenia! Jak można wymagać dodatkowej opłaty za kawę, podczas gdy samo śniadanie nie jest tanie, bo kosztuje 10 EUR. O ogólnej jakości śniadania nie chciałoby się nawet wspominać, ale jestem do tego zmuszony. Boczek który dobrałem do jajecznicy był ZIMNY! Dziewczyna poprosiła mnie o sok pomarańczowy. Wziąłem szklankę i zobaczyłem, że do soku jest jakaś specjalna maszyna, więc skorzystałem z niej. Jednak soku nie dało się pić - był okropnie słodki. Na szczęście w bufecie znajdował się dzbanek z innym.

Stoliki śniadaniowe były bardzo słabo wyposażone. Nóż oraz widelec, do tego papierowa podkładka jednorazowa z logo hotelu. To tyle, posililismy się tym czym się dało i powróciliśmy do pokoju. Była godzina 11, więc chcieliśmy przed wyjazdem skorzystać jeszcze raz z basenu, gdyż otrzymaliśmy informację że jest czynny w weekendy od 10:00. Zawiedliśmy się - na basenie nie było nikogo. Spakowaliśmy się więc i udaliśmy do recepcji celem wymeldowania. Poinformowano nas, że musimy opłacić jeszcze podatek miejski w wysokości 4 EUR. Oczywiście uczyniliśmy to i opuściliśmy hotel już o 11, a przypomnę że wymeldowanie mieliśmy do 14. Muszę jeszcze wspomnieć, że nie zaproponowano mi jako członkowi IHG Gold Ambassador ani welcome drinka, ani welcome amenity points.

Podsumowując:
Hotel widać że lata świetności ma już dawno za sobą, do poprawy jest aż za dużo, począwszy od recepcji, poprzez wyposażenie i czystość pokoju i skończywszy na śniadaniach, które nie są warte swojej ceny.
Początkowo chcieliśmy wpaść do tego hotelu ponownie we środę, ale po tym co przeżyliśmy, zrezygnowaliśmy z tego chorego pomysłu.

Autor:  marek2011 [ 01 Maj 2016 20:00 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Po lekturze tej recenzji mam jedno skojarzenie : Hiacynta Bukiet na wakacjach :lol:

Autor:  xLawender [ 01 Maj 2016 20:11 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

marek2011 napisał(a):
Po lekturze tej recenzji mam jedno skojarzenie : Hiacynta Bukiet na wakacjach :lol:


Możesz wyjaśnić :D?

Autor:  Kovalsky [ 01 Maj 2016 20:59 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Myślę, że Pani Bucket akurat właśnie mogłoby przeszkadzać brak osłonki na klamkę, osłonki wizjera czy niedobór odżywki do włosów na wyposażeniu łazienki, taka to specyficzna kobieta :) Swoją drogą serial jest dobry.

Faktycznie pech z tym zalaniem łazienki i przedpokoju ale mimo wszystko recepcja starała się naprawić uchybienie.

Byłem w tym hotelu w listopadzie ubiegłego roku i mam zupełnie odmienne odczucia, jak opisałem swój pobyt kilka postów wyżej w recenzji, odpocząłem w nim wyśmienicie. Mam co prawda tylko podstawowy status w tej sieci ale ogólnie hotel zrobił na mnie bardzo pozytywne wrażenie jak na wydanie 5000 pkt w Point Breaks. Na recepcji faktycznie konwersacja była słowacko-polska ale akurat dla mnie lepiej rozumiem Słowaków niż Czechów. Bardzo miła recepcjonistka, pokój czysty, strefa basenowa super, parking podziemny w cenie. Ja bardzo polecam.

Autor:  xLawender [ 01 Maj 2016 21:13 ]
Temat postu:  Re: [IHG Rewards Club] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Rzecz w tym, że mi większość z wymienionych rzeczy nie przeszkadzała, za to mogła przeszkadzać innym.
Ja przedstawiam suche fakty na temat pobytu - co było i czego nie. Mam gdzieś jakieś osłony na klamkę czy wizjer. Przedstawiam po prostu stan faktyczny, który w minimalnym stopniu wpłynął na moją opinię. W większym stopniu na ocenę miało wpływ śniadanie, zalanie łazienki, brud oraz brak kosmetyków. Ja jestem przyzwyczajony do przywiązywania uwagi do szczegółów, dlatego to przedstawiłem ;)
A co do wody, to o ile mi dobrze wiadomo, to od 3 czy 2 gwiazdek hotel MA OBOWIĄZEK zapewnić bezpłatną wodę w baniaku lub w butelkach. Nie wiem czy wspomniałem, ale na śniadaniu również nie było wody ;)

Strona 15 z 30 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/