Autor: | dziabulek [ 01 Gru 2021 20:03 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Byłem w Wenecji we wrześniu (spałem w Hilton Garden Inn). Jako, ze byłem przy okazji trochę przejazdem i Wenecję zwiedzałem już wielokrotnie to wybrałem się zobaczyć tego Hiltona. Zdecydowanie słaba jak na Wenecję lokalizacja, do tego budynek też nie porywa, no i te ceny. Ale chyba jednak muszą mieć sporo obłożenie, bo cenowo trzymają się wciąż mocno. Jednak wydaje się, ze za ten hajs w Wenecji można mieć coś niesieciowego w dużo lepszej lokalizacji. O standardzie nie piszę celowo bo w środku nie byłem. |
Autor: | karder [ 01 Gru 2021 20:46 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@dziabulek osobiscie mnie budynek sie podoba (z zewnatrz) ale jesli chodzi o ilosc gosci to bardzo pusto w hotelu - sala sniadaniowa mala ale nie bylo problemu ze stolikiem, na korytarzu i w czesci wspolnej tez nie czulo sie tlumow a do recepcji nie widzialem ani razu kolejki. |
Autor: | marek2011 [ 01 Gru 2021 20:56 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
W Wenecji generalnie wszystko jest overpriced, więc wysokie stawki nawet po sezonie nie dziwią - widocznie H ma wystarczająco dużo chętnych płacących za to co jest, żeby nie musieć trzymać sensownego poziomu - zwłaszcza, że generalnie ludzie do Wenecji lecą "raz" zobaczyć, zapłacą $$$$ i tak więcej nie wrócą. |
Autor: | dziabulek [ 01 Gru 2021 22:50 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@karder bardziej piszac, ze budynek nie taki chodzilo mi np o kwestie małych okien, ktore mieszkajac tam sa raczej minusem niz plusem. Albo kwestie krat w niektorych oknach. @marek2011 nie zgodze sie z opinia o jednorazowym odwiedzaniu Wenecji. Sam bylem 3 razy i znam mnostwo ludzi ktorzy wracaja. Pomimo wszystkich minusow tego miejsca. |
Autor: | Garmond [ 01 Gru 2021 23:14 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nie zapomnijcie że to jest JEDYNY Hilton w Wenecji, więc "muszą" dbać o zachowanie wartości jako przedstawiciela marki. Nawet jeżeli to oznacza jego przeszacowanie jakości świadczonych przez hotel usług. |
Autor: | Darek M. [ 02 Gru 2021 19:41 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree Wrocław Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Twin Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Początkowo automatyczny upgrade do Twin Executive Room (czyli rzeczywisty brak upa), jednak w dniu przyjazdu pojawił się King Deluxe Room, śniadanie, voucher na napoje powitalne, happy hour w barze na dole Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Nieczynny, natomiast wprowadzono Happy Hours w barze na dole, coś na wzór Hiltona w Warszawie. W godzinach 18:00-20:00 dostajemy zupę + przekąski oraz możemy w barze zamawiać napoje (soki, kawa, piwo, wino i drinki). Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Dość specyficzny design jeśli chodzi o brand DoubleTree (m.in. dużo bieli). Ogólnie hotel bardzo czysty i wszystko wciąż jeszcze wygląda na nowe. Obsługa naprawdę na wysokim poziomie względem innych hoteli tej i innych sieci. Śniadania wyglądają obecnie niemal normalnie, jedynie dania ciepłe podaje obsługa. Po resztę sięgamy osobiście. Wymagane są maseczki, które dostaniemy w razie ich nie posiadania. Basen i siłownia działają normalnie. Teoretycznie jest limit miejsc, ale podczas mojego pobytu nie było z tym problemów. Inne uwagi: Załącznik: 20211128_152140.jpg [ 182.38 KiB | Obejrzany 2677 razy ] Załącznik: 20211128_182317.jpg [ 303.39 KiB | Obejrzany 2677 razy ] |
Autor: | spejson911 [ 03 Gru 2021 14:11 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Conrad Abu Dhabi Etihad Towers Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:KING DELUXE ROOM WITH SEA VIEW Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do KING JUNIOR SUITE WITH SEA VIEW, darmowy wjazd do Observation Deck 300, Śniadanie w osobnej restauracji, wstawka owoców do pokoju, wino musujące bezalkoholowe, darmowy parking, dostęp do Executive Lounge Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Lounge zamknięty w ramach tego wieczorne Happy Hours w Nahaam Restaurant Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:O tym hotelu mogę powiedzieć tylko wielkie WOW. Cena była genialna bo 500 złotych, a jakość hotelu kosmiczna. Apartament na 58 piętrze o powierzchni 60 metrów. Pieknie urządzony z fantastycznym widokiem. Łazienka z wanna oraz prysznicem. Kilka wind, które jeździły naprawdę szybko i nie było problemów z dostaniem się na wybrane pietra. Obsluga mega profesjonalna zaczynając od recepcji, przez conciege, panie pokojowe, kelnerów. Conciege w lobby bardzo szybko pomógł i zarejestrował nas w Alhson App, która jest obligatoryjna w Abu Dhabi. Dodał testy oraz szczepienia i szybko byliśmy już jako green ![]() ![]() Inne uwagi:Warto odwiedzic ten hotel. Załącznik: IMG_20210930_113938 (Copy).jpg [ 129.3 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210930_094122 (Copy).jpg [ 86.89 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_203445 (Copy).jpg [ 76.84 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_180854 (Copy).jpg [ 137.78 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_175516 (Copy).jpg [ 94.53 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_174938 (Copy).jpg [ 95.71 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_174930 (Copy).jpg [ 155.69 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_171125 (Copy).jpg [ 54.51 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_165358 (Copy).jpg [ 69.76 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_112846 (Copy).jpg [ 102.05 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_112836 (Copy).jpg [ 77.12 KiB | Obejrzany 2576 razy ] Załącznik: IMG_20210929_112506 (Copy).jpg [ 96.46 KiB | Obejrzany 2576 razy ] |
Autor: | aarongeru [ 04 Gru 2021 23:24 ] | |||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||
Nazwa hotelu: LondonHouse Chicago, Curio Collection by Hilton Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 KING BED Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju 1 KING BED CORNER STUDIO Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ciekawy hotel, bardzo dobrze zlokalizowany - centrum miasta. Kilka minut do Parku Millennium, nad rzeką Chicago. Recepcja uprzejma, zaproponowali od razu upgrade do większego, narożnego pokoju z widokiem na rzekę. Jedyną kwestią dyskusyjną był voucher na śniadania w aktualnym systemie. Na początku chcieli wydać voucher w wysokości 12 USD, mimo że zgodnie z wytycznymi sieci Chicago jest jednym z "droższych" miast, gdzie przysługują kupony na 15 USD. Kiedy zwróciłem na to uwagę Pan się uśmiechnął i powiedział że o takiej wartości nie mają i dał mi kupony o wartości 20 USD ![]() ![]() Poza tym pokój naprawdę przestronny, ciekawie urządzony, wyposażony w ekspres kapsułkowy do kawy. Inne uwagi: Fajny hotel warty rozważenia
|
Autor: | wierciu [ 06 Gru 2021 20:34 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Waldorf |
Autor: | karder [ 28 Gru 2021 17:48 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Coz to za "dobra zmiana" w DT w Krakowie - automatyczny upgrade z najtanszego pokoju do King Junior Suite. ![]() |
Autor: | maciejs9 [ 28 Gru 2021 18:29 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Też ostatnio taki upgrade dostałem choć nie automatyczny (rezerwacja na ten sam dzień). Pewnie obłożenie jest niskie, tak jak to było rok temu w HGI. |
Autor: | niktjac [ 29 Gru 2021 13:22 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
-- 29 Gru 2021 12:16 -- Jadę do DT Kraków 7 stycznia. Zarezerwowałem pokój dla 3 osób. Zobaczymy jaki będzie upgrade. ![]() ![]() -- 29 Gru 2021 12:22 -- jmhcubus napisał(a): Nazwa hotelu: Conrad Maldives Rangali Island - super hotel położony na dwóch wyspach. Twój status w programie lojalnościowym: Diamond. Jednego dnia dostałem specjalne zaproszenie dla gości Diamond na wieczornego drinka na plaży i spotkanie z Dyrektorem hotelu i jak wchodząc zobaczyłem listę osób, gdzie powiedzmy 70% obłożenia hotelu to byli Diamondy to nie dziwię się że nie dają upgradów. Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Beach Villa (85m2 powierzchni domku z wielkim łóżkiem, mini barkiem, kątem wypoczynkowym, wielką łazienką, dużą garderobą, poza tym metrażem jest zadaszony taras zewnętrzny ze stolikiem i leżakami z bezpośrednim dojściem na plażę gdzie czekają prywatne dwa leżaki dla domku. Przy łazience wejście na zewnątrz gdzie zlokalizowano zewnętrzny prysznic (nie ma wewnątrz) i wannę pod dachem- świetne wrażenie szczególnie gdy pada deszcz. Naprawdę niczego mi tam nie brakowało. Wody w ilościach nie do wypicia, a jak zabraknie dowożą na życzenie. Sprzęty wodne jak maski do nurkowania, płetwy i kamizelki, dostępne za darmo dla gości. Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak upgrade (brak w polityce hotelu takiego przywileju), butelka wina musującego, wstawka ze świeżych owoców i czekoladek, śniadanie dla dwóch osób, codzienne happy hour (16-17) z alkoholem (drink dnia, wino musujące, wino, piwo, kilka innych do wyboru) i drobnymi przekąskami. Wczesne zameldowanie 12.00, późne wymeldowanie 17.00. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty - Standard Room Reward, 5 nocy w cenie 4 (Razem 380 000 punktów). Choć w ostatecznym rozrachunku ściągnęło mi z konta 363 196 punktów. Cena za punkty ma tą zaletę że nie doliczają lokalnych opłat i podatków, a te na Malediwach są bardzo wysokie (łącznie doliczają chyba ponad 23% do tej astronomicznej ceny za nocleg). Biorąc pod uwagę, że większość czasu spędzasz wokół domku to są to najlepiej wydane punkty w takim miejscu. Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Generalnie hotel idealny na wypoczynek w ciepłym klimacie, żeby doświadczyć nieśpiesznego tempa, dobrego poziomu obsługi i dużego komfortu. Wysoki poziom 5* hotelu. Nie jest tłoczny resort- mimo prawie pełnego obłożenia nie czuło się żadnego tłoku, nawet na śniadaniu. Śniadanie pamiętając że wszystko na tą wyspę trzeba przywieść bardzo dobre. Dużo dań kuchni lokalnej i azjatyckiej - modyfikowane każdego dnia. Stacja z owocami i świeżymi sokami bardzo dobrze zaopatrzona. Obsługa dba o każdy szczegół i jest na każde kiwnięcie. Samoobsługa więc można sobie pobuszować i wybierać do woli. Ceny na miejscu: bardzo wysokie, średnio za niewymyślny posiłek bez napojów około 30-40 USD od osoby. Wieczorek tematyczny z homarem przy grillu- 250 USD od osoby, wieczorek z foundee 65 USD od osoby. Przy wymeldowaniu do sumy tych cen doliczają jeszcze podatek i opłaty lokalne razem ponad 20%. A z uwagi na brak konkurencji nie ma wyboru. Jest kilka restauracji hotelowych ceny wszędzie podobne. Inne uwagi: Dotarcie na wyspę wymaga wodolotu. Jest to atrakcją sama w sobie, która była jednym z moich celów wyboru tego hotelu. Nie jest to wliczone w nocleg i kosztuje nie mało bo 590 USD od osoby w dwie strony. Nie ma opcji z dotarciem na własną rękę. Transport aranżuje za ciebie hotel. Po przylocie na lotnisku w Male czeka na ciebie przedstawiciel hotelu, który idzie z tobą zrobić check-in na transmaldivian airlines i nadać bagaże, przewożą cię do lounge przy terminalu wodolotów gdzie następuje rzeczywiste zameldowanie do hotelu, sprawdzenie paszportów, obciążenie karty. Oczekiwanie na lot rożnie zwykle nie dłużej niż do dwóch godzin. Czas lotu ok. 30 minut. Po przylocie na wyspę każdy dostaje osobistego hosta, który odprowadzi Cię prosto do domku i poda namiary na siebie w razie kontaktu. Kontakt przez WhatsAppa lub masangera. Wszystkie nietypowe prośby najlepiej do hosta. Obciążenie karty z uwagi na bardzo wysokie ceny na miejscu hotel zakład dość duży depozyt na karcie. Za 5 nocy obciążyli mnie prawie 13 000 PLN. Restrykcje covid: Obsługa bardzo sumiennie chodzi w maseczkach. Turyści w ogóle ich nie zakładają. Hotel zlokalizowany na dwóch wyspach. Na głównej obecnie tylko zakwaterowanie gości. Na drugiej (tylko domki nad wodą) na której trwa remont czynny basen, plaże, jedna restauracja i bar. Mimo remontu wyspę można obejść wzdłuż i wszerz i nawet wejść do tych remontowanych domków. Wybieram się tam w przyszłym roku też za punkty. Tak się zastanawiam, czy opłata za przelot lokalny też wchodzi w skład rachunku i dostaje się za to punkty? Przy dobrej promocji x2 lub x3 to całkiem sporo by się za to nazbierało punktów. ![]() |
Autor: | tasma [ 30 Gru 2021 14:45 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Weerawila Rajawarna Resort Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Deluxe room with Garden View Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Śniadanie dla drugiej osoby i upg do Deluxe room with balcony Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):salonik nie działa z powodu pandemii Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel nowy, odpalony w 2020 roku. Wszystko pachnie świeżością. Obsługa bardzo miła choć angielski pozostawia wiele do życzenia. Gośćmi są w około 90% Hindusi, którzy całe dnie spędzają w pokojach albo na leżankach na tarasie widokowym przy jeziorze przez co nawet przy 100% obłożeniu nad basenem zawsze były wolne leżaki. Śniadania na bardzo wysokim poziomie. To co zwykle w Hiltonach plus 10-15 lokalnych dań na gorąco: fish curry, pork curry itp. Do tego wyciskane soki, świeże owoce. Potrawy nakłada się samemu. Wymagają używania rękawiczek. Nie wykupywaliśmy obiadów i kolacji. Posiłki w barach hotelowych kosztują około 2000-3000 LKR, piwo 900, wyciskane soki 700. Do wszystkiego 20%tax. Inne uwagi:Największą zaletą i wadą hotelu jest lokalizacja. Od lotniska CMB dzieli go 273 km. Dzięki autostradzie można tą trasę pokonać w około 4 godziny. W okolicy hotelu nie ma restauracji. Najbliższe do których nie baliśmy się wejść znajdowały się w odległości około 10 km. Najbliższa plaże Kirinda i Hambantota to około 20 minut samochodem. To wszystko powoduje, że jest to hotel dla tych którzy go nie opuszczają lub jak w moim przypadku mają wypożyczony samochód. W bliskiej okolicy hotelu znajdują się trzy parki Bundala (15 minut) oraz Yale i Udalawale (oba oddalone o około godzinę jazdy). Jeżdżenie po lankańskich drogach dostarcza nie lada atrakcji, do tego potrzebny jest permit wydany przez ich ministerstwo transportu. Mimo wszystko polecam ten środek transportu. Można wykupić safari w hotelu, a można tak jak my podjechać pod gate parku i stamtąd wziąć jeep'a za 1/3 ceny hotelowej. Edycja: Zapomniałem wspomnieć, że z CMB można wykupić przelot 6 osobową Cessną na lotnisko w Weerawila. Nam za 3 osoby zaproponowali cenę 2700USD za RT. Załącznik: 20211230_100430.jpeg [ 492.47 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211225_143149.jpeg [ 243.52 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_155044.jpeg [ 393.64 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_150559.jpeg [ 467.65 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_150411.jpeg [ 399.69 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_132313.jpeg [ 402.27 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_131215.jpeg [ 375.71 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_131132.jpeg [ 414.39 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_131105.jpeg [ 148.38 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_131100.jpeg [ 249.58 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 20211222_131045.jpeg [ 257.84 KiB | Obejrzany 2067 razy ] |
Autor: | marek2011 [ 30 Gru 2021 15:41 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@tasma: a jest jakaś oferta zastępcza za brak EL? Swoją drogą zaczyna być wkurzające zasłanianie się covidem przez hotele - śniadanie da się podawać, knajpy hotelowe czynne, ale salonik nie, bo covid 😄 Śmiechu warte. |
Autor: | tasma [ 30 Gru 2021 17:13 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@marek2011 Niestety ale nic nie zaproponowali. Chłopak na recepcji był zdziwiony pytaniem. Nawet za śniadanie córki mnie skasowali 10USD/dzień bo trzecia w pokoju. I tak, też mnie to wkurza wytłumaczenie braku saloników. Żenada. |
Autor: | oskiboski [ 02 Sty 2022 18:20 ] |
Temat postu: | [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Izmir Alsanack Twój status w programie lojalnościowym:diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy z 1 łóżkiem (tańszy jest twin) Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do king junior suite, wstawka owoców, ciasteczek i wina,śniadania Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna z promki -25% od 3 nocy Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mój ulubiony w Izmirze jest Garden za te tarasy i miłą obsługę. Lokalizacja jednak nie zachwyca a nie miałem samochodu i w związku z chęcią uniknięcia problemów z dojazdem do centrum(Sylwester) wybrałem DT Alsanack (czyta się Alsandzak). Pani z uśmiechem wręczając ciastko powiedziała, że zrobili wszystko bym czuł się u nich miło jako diamond bla bla bla ale w pokoju 1 kieliszek do wina i 1 wino mimo, że rez na 2 os. Ale ten i zgrzyt z telefonem o 11:01 kiedy zrobię checkout i czy chce late checkout to jedyne minusy. Może coś im się pomyliło ale było to trochę słabe. Śniadania bardzo dobre (nakłada obsługa znająca angielski), ciepłe się zmieniały trochę. Zimne bardzo różnorodne, każdy znajdzie coś na siebie od płatków do mleka po duży wybór serów,miodów,warzyw i świeżych owoców. Pieczywa 10 rodzajów. Irytują kelnerzy którzy skanują salę i jak tylko skończysz podbiegają zabrać pusty talerz Inne uwagi:Wyszło około 200 pln za noc, w tej cenie ten hotel zostanie moim ulubionym w Izmirze i zdetronizuje Gardena w którym z okazji covidu zabrali dobre śniadania i dali foliowane G... Basen i siłka na ostatnim piętrze i dostęp do tego piętra jest wyłączony w windzie. @pabien Ty chyba dostaleś tam prezydencki przed C19? ![]() ![]() |
Autor: | pabien [ 02 Sty 2022 20:52 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Tak było |
Autor: | dziabulek [ 03 Sty 2022 20:16 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Stockholm Slussen Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Queen Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Twin Deluxe Room Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Lounge jest obecnie zamknięty z powodów Covid, funkcjonuje w restauracji od godziny 17:30 do 19:30. W ramach tego można konsumować zimne przekąski typu sery, jajka, owoce, ciastka oraz napoje bezalkoholowe oraz alkohol z baru (piłem wino i nie badałem jak szeroka jest to oferta). Sama oferta jedzeniowa to takie 2 na 6. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w bardzo dobrej lokalizacji, właściwie samo centrum miasta. Jest to jedyny hotel sieci Hilton w całej Szwecji. Początkowo otrzymaliśmy up do King Deluxe i na dzień przed pobytem widniał taki właśnie pokój (nie był to up automatyczny bo pojawił się na dzień przed pobytem). W dzień pobytu zmienili nam upgrade na niższy czyli Twin Deluxe. Sam pokój dość duży, ale swoje lata już ma. Jednak było tam czysto i ciepło oraz wygodnie. Salonik to trochę żart. Całkiem sporo osób z niego korzysta, ale oferta jest mizerna. Podobno pomieszczenie w ktorym jest salonik bardzo sympatyczne i klimatyczne (opowiadała nam Polka ktora pracuje na kuchni w hotelu), ale zamknięty. W sumie to pewnie z oszczędności bo sama Szwecja jeśli chodzi o obostrzenia jest dość liberalna, np nie trzeba w pomieszczeniach nosić masek. Inne uwagi: bardzo drogi parking (ponad 200 zł doba), a polityka parkingowa na ulicach obok jest dość enigmatyczna. Ale jak ją rozszyfrować, to można parkować dużo taniej. Należy także brać pod uwagę fakt, że wyjazd autem do centrum w określonych dniach i godzinach jest płatny, wiec poza parkingiem należy jeszcze zapłacić za wyjazd. Załącznik: hilton1.jpg [ 51.86 KiB | Obejrzany 1684 razy ] Załącznik: hilton2.jpg [ 62.07 KiB | Obejrzany 1684 razy ] Załącznik: hilton3.jpg [ 75.62 KiB | Obejrzany 1684 razy ] Załącznik: hilton4.jpg [ 49.37 KiB | Obejrzany 1684 razy ] Załącznik: hilton5.jpg [ 45.35 KiB | Obejrzany 1684 razy ] Załącznik: hilton6.jpg [ 60.61 KiB | Obejrzany 1684 razy ] |
Autor: | marek2011 [ 03 Sty 2022 21:16 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Update dotyczący Hilton Warsaw. Wbrew wcześniejszym zapowiedziom ciągle nie ma otwartego EL po nowym roku co jest kpiną (cały czas idiotyczne tłumaczenie "covid"); więc cały czas "oferta zastępcza" : obowiązkowy zestaw przekąsek, który przynajmniej codziennie się zmienia, ale jest generalnie so, so + napoje (alko/bezalko) ; bardziej problematyczny jest jednak tłum w barze na parterze w godzinach wieczornych, bo to praktycznie jedyne miejsce czynne w hotelu - więc nakładają się goście z "EL", wszyscy, którzy chcą się czegoś napić czy coś zjeść itp. - może być trudno z wolnym miejscem; oczywiście "covid" nie przeszkadza hotelowi gromadzić tam tłumy siedzące na sobie ![]() |
Autor: | karder [ 04 Sty 2022 12:12 ] | ||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Krakow Hotel & Convention Center Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtanszy Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do King Junior Suite, early check-in (11:00), late check-out (14:00), czekoladki, dwie male butelki wina, wstep do EL, sniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): w EL brdzo duzo ludzi, w zwiazku z tym Ci ktorzy przyszli pozniej nie mieli gdzie siedziec. Buffet wygladal OK, ja skorzystalem tylko z wina (calkiem dobre, czerwone). Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: CH Plaza zupelnie zamkniete wiec nie ma w okolicy zadnego sklepu. Sniadanie bardzo przyzwoite, chociaz zarowno w EL jak i w sali sniadaniowej obsluga nie zwraca uwagi na brak masek.
|
Strona 47 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |