Autor: | Julian.Wolf [ 27 Paź 2021 15:56 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
oskiboski napisał(a): Jak na Curio to całkiem zwyczajny wystrój ![]() To byla chyba kiedys Marvelous Suite w W Hotels, fajny prysznic z wielkim oknem. Bardzo duzo w pokojach bialej plexi ktora dosc czesto byla brudna. WoW Suite byla gorsza od tej Marvelous Suite, cala sciana byla w lustrzanych drzwiach sciennej szafy ktore niemilosiernie sie palcowaly. |
Autor: | dziabulek [ 28 Paź 2021 09:51 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@Julian.Wolf tutaj akurat prysznic i wanna były w innym pomieszczeniu i bez okna. Załącznik: 248809877_210075327864226_7524888509998768119_n.jpg [ 37.16 KiB | Obejrzany 2415 razy ] |
Autor: | Julian.Wolf [ 28 Paź 2021 17:25 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Tam gdzie byla wanna w suitach przy lozku byl prysznic z oknem od podlogi do sufitu : ![]() ![]() A jesli chodzi o te szafy w lustrach to to mam na mysli : ![]() ![]() Dodatkowo problemem byla wysokosc drazkow w tych szafach zona /175cm/ wchodzila do szafy jak cos wieszala. Zdjecia nie moje. |
Autor: | marek2011 [ 22 Lis 2021 12:53 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Warsaw Convention Center Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:"Automatyczny" upgrade do King Executive, reszta zgodnie ze statusem Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Cały czas obowiązuje oferta zastępcza w barze w lobby - zestaw przekąsek bez żadnego wyboru (zupa, kanapka, sałatka, parę kawałków sera, jakiś deser, wszystko bardzo przeciętne) plus napoje alko i bezalkoholowych do wyboru z baru Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Nie będę się rozpisywać, bo hotel wielokrotnie ie tu prezentowany. Ogólnie w porządku, chociaż design pokoi już mocno trąci myszką, śniadanie ze standardową w tym brandzie możliwością zamówienia z kuchni dań z jajek (chociaż nigdzie się tym nie chwalą proaktywnie) Inne uwagi:Uzasadnienia dla zamknięcia EL nie ma obecnie, więc to tylko decyzja handlowa hotelu. Oferta zastępcza bardzo przeciętna, chociaż już dawno nie byłem i nie wiem, jak prezentował się ostatnio poziom jedzenia / przekąsek w EL przed jego zamknięciem. ----- Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Poznan Old Town Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wcześniejszy check-in o 12:30, dwa vouchery na drinka powitalnego (wino/prosecco, piwo, kawa, softy) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Znów bez dłuższego opisu bo obiekt dobrze znany. Obsługa sympatyczna, b. fajny jak na Hamptona bufet śniadaniowy Inne uwagi:- |
Autor: | jmhcubus [ 22 Lis 2021 17:29 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Conrad Maldives Rangali Island - super hotel położony na dwóch wyspach. Twój status w programie lojalnościowym: Diamond. Jednego dnia dostałem specjalne zaproszenie dla gości Diamond na wieczornego drinka na plaży i spotkanie z Dyrektorem hotelu i jak wchodząc zobaczyłem listę osób, gdzie powiedzmy 70% obłożenia hotelu to byli Diamondy to nie dziwię się że nie dają upgradów. Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Beach Villa (85m2 powierzchni domku z wielkim łóżkiem, mini barkiem, kątem wypoczynkowym, wielką łazienką, dużą garderobą, poza tym metrażem jest zadaszony taras zewnętrzny ze stolikiem i leżakami z bezpośrednim dojściem na plażę gdzie czekają prywatne dwa leżaki dla domku. Przy łazience wejście na zewnątrz gdzie zlokalizowano zewnętrzny prysznic (nie ma wewnątrz) i wannę pod dachem- świetne wrażenie szczególnie gdy pada deszcz. Naprawdę niczego mi tam nie brakowało. Wody w ilościach nie do wypicia, a jak zabraknie dowożą na życzenie. Sprzęty wodne jak maski do nurkowania, płetwy i kamizelki, dostępne za darmo dla gości. Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak upgrade (brak w polityce hotelu takiego przywileju), butelka wina musującego, wstawka ze świeżych owoców i czekoladek, śniadanie dla dwóch osób, codzienne happy hour (16-17) z alkoholem (drink dnia, wino musujące, wino, piwo, kilka innych do wyboru) i drobnymi przekąskami. Wczesne zameldowanie 12.00, późne wymeldowanie 17.00. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty - Standard Room Reward, 5 nocy w cenie 4 (Razem 380 000 punktów). Choć w ostatecznym rozrachunku ściągnęło mi z konta 363 196 punktów. Cena za punkty ma tą zaletę że nie doliczają lokalnych opłat i podatków, a te na Malediwach są bardzo wysokie (łącznie doliczają chyba ponad 23% do tej astronomicznej ceny za nocleg). Biorąc pod uwagę, że większość czasu spędzasz wokół domku to są to najlepiej wydane punkty w takim miejscu. Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Generalnie hotel idealny na wypoczynek w ciepłym klimacie, żeby doświadczyć nieśpiesznego tempa, dobrego poziomu obsługi i dużego komfortu. Wysoki poziom 5* hotelu. Nie jest tłoczny resort- mimo prawie pełnego obłożenia nie czuło się żadnego tłoku, nawet na śniadaniu. Śniadanie pamiętając że wszystko na tą wyspę trzeba przywieść bardzo dobre. Dużo dań kuchni lokalnej i azjatyckiej - modyfikowane każdego dnia. Stacja z owocami i świeżymi sokami bardzo dobrze zaopatrzona. Obsługa dba o każdy szczegół i jest na każde kiwnięcie. Samoobsługa więc można sobie pobuszować i wybierać do woli. Ceny na miejscu: bardzo wysokie, średnio za niewymyślny posiłek bez napojów około 30-40 USD od osoby. Wieczorek tematyczny z homarem przy grillu- 250 USD od osoby, wieczorek z foundee 65 USD od osoby. Przy wymeldowaniu do sumy tych cen doliczają jeszcze podatek i opłaty lokalne razem ponad 20%. A z uwagi na brak konkurencji nie ma wyboru. Jest kilka restauracji hotelowych ceny wszędzie podobne. Inne uwagi: Dotarcie na wyspę wymaga wodolotu. Jest to atrakcją sama w sobie, która była jednym z moich celów wyboru tego hotelu. Nie jest to wliczone w nocleg i kosztuje nie mało bo 590 USD od osoby w dwie strony. Nie ma opcji z dotarciem na własną rękę. Transport aranżuje za ciebie hotel. Po przylocie na lotnisku w Male czeka na ciebie przedstawiciel hotelu, który idzie z tobą zrobić check-in na transmaldivian airlines i nadać bagaże, przewożą cię do lounge przy terminalu wodolotów gdzie następuje rzeczywiste zameldowanie do hotelu, sprawdzenie paszportów, obciążenie karty. Oczekiwanie na lot rożnie zwykle nie dłużej niż do dwóch godzin. Czas lotu ok. 30 minut. Po przylocie na wyspę każdy dostaje osobistego hosta, który odprowadzi Cię prosto do domku i poda namiary na siebie w razie kontaktu. Kontakt przez WhatsAppa lub masangera. Wszystkie nietypowe prośby najlepiej do hosta. Obciążenie karty z uwagi na bardzo wysokie ceny na miejscu hotel zakład dość duży depozyt na karcie. Za 5 nocy obciążyli mnie prawie 13 000 PLN. Restrykcje covid: Obsługa bardzo sumiennie chodzi w maseczkach. Turyści w ogóle ich nie zakładają. Hotel zlokalizowany na dwóch wyspach. Na głównej obecnie tylko zakwaterowanie gości. Na drugiej (tylko domki nad wodą) na której trwa remont czynny basen, plaże, jedna restauracja i bar. Mimo remontu wyspę można obejść wzdłuż i wszerz i nawet wejść do tych remontowanych domków. |
Autor: | dziabulek [ 22 Lis 2021 17:42 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
depozyt na karcie to 13 tyś na pobyt? Czyli jak ktoś nie ma takiego limitu na karcie to się nie wybierze? |
Autor: | tropikey [ 22 Lis 2021 17:43 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Brzmi bardzo fajnie, ale nie ma to jak garść zdjęć dla rozpalenia zmysłów. I jeszcze drobna uwaga: to coś, czym leciałeś z Male do hotelu to hydroplan vel wodnosamolot, a nie wodolot ![]() |
Autor: | Garmond [ 22 Lis 2021 17:46 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
590 dolarów za przelot do hotelu ![]() Nie pamiętam kiedy tyle zapłaciłem za bilet RT międzykontynentalny... |
Autor: | tropikey [ 22 Lis 2021 17:47 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Bądźmy precyzyjni: nie tylko do hotelu, ale i z powrotem ![]() |
Autor: | oskiboski [ 22 Lis 2021 17:58 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
1,4mln ptk hh za noc ![]() |
Autor: | tasma [ 22 Lis 2021 22:35 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@jmhcubus Ja podobnie jak @tropikey poproszę o foty. Pics or didn't happen czy jakoś tak. Z innej beczki. Był ktoś w DoubleTree by Hilton Weerawila Rajawarna Resort? Warto? |
Autor: | oskiboski [ 22 Lis 2021 23:01 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
A oni go nie otworzyli w środku pandemii ? |
Autor: | oskiboski [ 23 Lis 2021 16:56 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@jmhcubus relacja na forum L.net Twoja ? |
Autor: | ghostwriter [ 24 Lis 2021 01:01 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@dziabulek , środki mogą zablokować na zwykłej debetówce, aby były na koncie. |
Autor: | wierciu [ 26 Lis 2021 12:41 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
tasma napisał(a): @jmhcubus Z innej beczki. Był ktoś w DoubleTree by Hilton Weerawila Rajawarna Resort? Warto? Miałem tam lecieć 4 grudnia bo bilety lotem bezpośrednio były w dobrej cenie. Napisałem do hotelu maila z pytaniem żeby dali znać jak wygląda działalność hotelu w obecnych czasach. Co jest u nich otwarte a co nie, czy śniadania i restauracje hotelowe działają normalnie itp. Nie dość że odpisali po 4 dniach to w mailu było jedno zdanie. „ Hotel działa zgodnie z rządowymi wytycznymi” Kompletna olewka. |
Autor: | karder [ 01 Gru 2021 17:55 ] | |||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||
Nazwa hotelu: Hilton Molino Stucky Venice Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King guest room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade (automatyczny) do Molino King deluxe room with view of Venice, sniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik to wydzielona czesc restauracji w lobby na parterze z bardzo ograniczona iloscia miejsc siedzacych, paczkowane kanapki a z alkoholi wylacznie wino I piwo, otwarte od 12-19 ale happy hours 17-19. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel bardzo ladny z zewnatrz, w srodku czesci wspolne sa nieco stare. Check-in wyjatkowo suchy I niemily – dostalem do uzupelnienia dwa formularze: jeden dot COVID a drugi wniosek o otwarcie konta HHonors. Kiedy stwierdzilem ze mam juz konto o statusie Diamond recepcjonistka odpowiedziala “aha, OK”. Pokoj odnowiony ale pod wzgledem powierzchni taki sam jak standardowy, na 1 pietrze, z widokiem na przystan vaporetto – ta przystan cala noc falowala I uderzala o brzeg co bylo slychac przez zamkniete okno. Basen zamkniety (covid + zima). Sniadanie bardzo przecietne, prosecco pomimo ze lezy na bufecie platne dodatkowo. Inne uwagi: Hotel znajduje sie na innej wyspie wiec albo korzysta sie z oficjalnej motorowki Hilton (ok 8 EUR w jedna strone za os doliczane do rachunku na koniec) albo kawalek dalej jest przystan ACTV gdzie bilet 24h kosztuje 20 EUR/os. Ogolnie wielkie rozczarowanie ale jedna noc mozna wytrzymac.
|
Autor: | marek2011 [ 01 Gru 2021 18:41 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@karder: cała oferta kulinarna tego "saloniku" to te kanapki? ![]() |
Autor: | karder [ 01 Gru 2021 18:47 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@marek2011 były jeszcze chipsy i batoniki owsiane. 8 EUR to cena za jeden kurs w jedna stronę. |
Autor: | jaco027 [ 01 Gru 2021 18:56 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@karder Dzieki za podzielenie sie ta smutna relacja. Cieesze sie, ze jakis miesiac temu ominalem go szerokim łukiem, bo cos czułem, ze to tak wyglada. Z HGI na lądzie bylem bardziej zadowolony niz Ty z tego "full" service... |
Autor: | karder [ 01 Gru 2021 19:07 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
zasadniczo dla podobnych, rozczarowujacych doswiadczen w innych "kultowych" hotelach Hiltona odszedlem od tej marki na rzecz Marriotta - w tym roku tylko 4 noce. Moglem wybrac NH (gdzie mam gold) w samym centrum starego miasta Wenecji w cenie duzo nizszej niz ten Hilton...no ale trudno. |
Strona 46 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |