Autor: | gruby_inversia [ 06 Wrz 2021 16:59 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nie jestem w stanie tego powiedziec przez BRG, bo lounge byl w stawce ![]() ale moge doradzic, ze jak bierzecie pokoj z clubem to nie bierzcie sniadan bo te na dole sa podobne do tych w clubie. |
Autor: | wierciu [ 06 Wrz 2021 17:23 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Z tego co wynika z systemu rezerwacyjnego to jak rezerwujesz pokój typu Club to nie musisz już dopłacać do wejścia do Club Lounge. I z tego co piszesz to jako podstawowy pokój rezerwowałeś właśnie King Pearl Club także na jakiej zasadzie musiałeś dokupić wejście? |
Autor: | gruby_inversia [ 06 Wrz 2021 18:41 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Ja nie musialem bo mialem ze stawki co sam zauwazyles. Pytales o to czy diamond ma free jak w innych Hiltonach. Diamond nie mam free wejscia nawet jak dostanie upp do pokoju, ktory daje taka mozliwosc. |
Autor: | mrmagiczny [ 07 Wrz 2021 15:50 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Hotel Luxembourg Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Superior Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: sniadanie, upgrade do suite Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak saloniku Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel sam w sobie dość stary, co widać po tapetach i wykładzinach - trwa renowacja pokoi, więc może za jakiś czas będzie lepiej. Śniadania obecnie są serwowane tylko po wcześniejszej rezerwacji, w grupach trwających 45 min - może zatem się okazać, że w weekend jedyną wolną opcją bedzie śniadanie o 7 rano ![]() |
Autor: | cz4444 [ 07 Wrz 2021 16:16 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Widze ze tylko pobyt n basenie wydluzyli do 45min a bylo 30min ;P Szkoda czasu na ten hotel i poziom obslugi jak opisalem 2 strony wczesniej... |
Autor: | karder [ 08 Wrz 2021 00:38 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@cz4444 przed pandemią ten hotel miał ceny weekendowe w okolicy 59-62 EUR + śniadanie dla Diamond więc można było zacisnąć zęby i spać po taniości. Niestety widzę że teraz ceny poniżej 90 to rzadkość. |
Autor: | Darek M. [ 09 Wrz 2021 14:52 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Antalya Kemer Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:KING GUEST ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Niby jakiś upgrade odnośnie widoku (z boku widać było morze), owoce w pokoju oraz słabe zniżki na niektóre usługi. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d (hotel All-inclusive) Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ogólnie mam bardzo mieszane uczucia względem tego hotelu. Niby przy check-in od razu podeszła Pani od obsługi klienta i oprowadziła nas po hotelu. Natomiast wszystkie benefity dla Diamond były raczej pozorowane, że tak się wyrażę. Owoce w pokoju przy hotelu all-inclusive nic nie wnoszą. Zniżka 5 EUR na kolację a'la carte czy też na miejsca premium nad morzem też do niczego się nie przydały. Wcześniej dawali niby jedną kolację a'la carte gratis dla statusowców (nawet dla Gold), a nam zaproponowano tylko 5 EUR zniżki. Jeśli chodzi o alkohole to niby były te lepsze jak dało się w łapę barmanowi. Jeśli podeszło się do baru, gdzie nie dałeś w łapę to w ogóle mam wrażenie, że byłem przezroczysty a barman obsługiwał tylko "swoich". Poza tym bardzo przyjemny hotel z niezłym basenem i zjeżdżalniami. Jedzenie urozmaicone, bardzo ciekawe rozwiązanie z food trackami. Inne uwagi:....... Załącznik: dt-kemer.jpg [ 232.03 KiB | Obejrzany 2058 razy ] Załącznik: dt-kemer-3.jpg [ 486.15 KiB | Obejrzany 2058 razy ] Załącznik: dt-kemer-6.jpg [ 438.82 KiB | Obejrzany 2058 razy ] Załącznik: dt-kemer-5.jpg [ 251.6 KiB | Obejrzany 2058 razy ] Załącznik: dt-kemer-7.jpg [ 321.29 KiB | Obejrzany 2058 razy ] |
Autor: | gruby_inversia [ 09 Wrz 2021 15:05 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Tak jak myslalem obsluga w sezonie musi byc duzo gorsza niz przed sezonem, gdzie oblozenie siegalo max 20-30%, a szkoda bo byla naprawde fajna, a hotel jedzeniowo jest naprawde super. |
Autor: | marek2011 [ 11 Wrz 2021 11:00 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Antalya Kemer Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:pozorowany upgrade do pokoju SEA VIEW (faktyczny widok był na basen, "boczny" na morze), wstawka w pokoju (butelka wina + owoce), pakiet słabo wyjaśnionych zniżek na płatne usługi w hotelu typu spa, kolacja a-la-carte itp. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak (formuła ALL) Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ponieważ hotel opisał na świeżo @Darek M.od siebie dodam, że generalnie zgadzam się z jego oceną i skupię się na kilku szczegółach. Mimo ewidentnych słabych stron uważam, że hotel jest dobrą opcją spalenia punktów w sezonie (w opcji 4+1), biorąc pod uwagę jego stawki za $ oraz bogatą formułę ALL, choć pozostawia w sumie rzeczywiście mieszane uczucia. POKÓJ: upgrade jest moim zdaniem pozorowany, hotel posiada zdecydowaną większość pokoi dokładnie takich samych, różnią się tylko "widokiem", a ze względu na lokalizację budynku prawdziwy widok na morze ma tylko dosłownie kilka pokoi na froncie na każdym z kilku pięter, pozostałe nie mają takiego widoku, tylko na basen, inny hotel, góry, parking itp. Pokoje nie są nadmiernie przestronne, aczkolwiek ogólnie nowoczesne i funkcjonalnie urządzone, mają balkony (niestety zamiast wygodnych foteli są na nich "tanie" plastikowe krzesła). Główny problem, który miałem polegał na tym, że pierwszy otrzymany pokój był niedokładnie posprzątany (kurz na lampach, brudna wentylacja, widoczne ślady dłoni na drzwiach balkonowych, łazienka opryskana jakby pozostałościami pasty do zębów wokół umywalki itp. Wezwałem recepcjonistę do pokoju i po "wizji" lokalnej przeprosił i zaproponował natychmiast zmianę pokoju - na taki sam, ale już zdecydowanie bez wpadek z czystością. JEDZENIE: ogólnie nie mam zasadniczych zarzutów, wszystkiego jest pod dostatkiem, wszystko smaczne i świeże, każdy znajdzie coś dla siebie, dużo lokalnych potraw tureckich, dla mnie najfajniejsze były food trucki w ramach oferty lunchowej oraz super kawiarnia obok recepcji, w której można było zamówić solidnie przygotowywane kawy i inne napoje, ciastka na poziomie dobrej cukierni itd. Zdecydowanie słabą stroną były wspomniane już drinki i koktajle w barze blisko plaży - przygotowywane byle jak, w przypadkowych proporcjach, jakby na odczep. W przeciwieństwie do tego polecam korzystanie z oferty głównego baru w lobby - tam koktajle robione są na poziomie, ładnie podawane, dobrze mieszane itp. Hotel ma także lodziarnię - i tutaj niestety mimo dużego wyboru smaków jakość lodów fatalna - zamiast tego lepiej, gdy serwowali 3-4 smaki dziennie w jakości homemade niż to co podają... OBSŁUGA: generalnie wszyscy starają się być mili i pomocni, ale głównym problemem jest język - większość ludzi nie zna tam nawet w podstawowym zakresie angielskiego i to utrudnia komunikację oraz prawidłową realizację zamówień, do tego serwis przy posiłkach jest zdecydowanie chaotyczny - napoje bardzo wolno podawane do kolacji czy obiadu, gotowe zestawy sztućców na stołach nie zawierają łyżeczki, więc trzeba o to dodatkowo prosić i czekać. Bufet jest obsługiwany przez personel (ze względu na covid), co też wydłuża proces "komponowania" posiłku. INFRASTRUKTURA: basen duży ze zjeżdżalniami, mógłby być trochę głębszy, jest spora część dla dzieci i osobna zwykła, ale niestety rodzice zabierają dzieci do tej drugiej, co o tyle jest problematyczne, że przez to bardzo trudno jest np. normalnie popływać w basenie. IMO brakuje mimo wszystko tutaj drugiego basenu, tak aby jeden był "only adults" a drugi dla wszystkich. To zdecydowanie poprawiłoby komfort. Hotel ma także niedużą siłownię, która generalnie jest cały czas pusta więc można spokojnie poćwiczyć. Plaża kamienista, woda praktycznie od razu głęboka - jeśli ktoś chce spokojnie pływać, to najlepiej wchodzić do morza z hotelowego molo - tam jest spokój i nie ma dzieci (morze w tym miejscu jest już bardzo głębokie). Mimo dużego obłożenia nie ma także większych problemów ze znalezieniem wolnych łóżek przy basenie albo plaży (tutaj łóżka dość gęsto ustawione, polecam mimo wszystko basen, bo jest luźniej). Ogólnie infrastruktura jest fajna, każdy powinien być zadowolony. Inne uwagi:W hotelu są głównie ludzie z rosyjskich biur turystycznych - myślę, że ok. 80% gości. Jeśli chodzi o covid - jedynym "objawem" jest sposób funkcjonowania bufetów - nie ma innych restrykcji, nikt nie nosi masek z gości itd. |
Autor: | marcin.krakow [ 14 Wrz 2021 14:25 ] | |||||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||||||
Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Panama Twój status w programie lojalnościowym:brak Rodzaj zarezerwowanego pokoju:1 KING BED ROOM-CITY VIEW-NONSMOKING Przywileje otrzymane w związku ze statusem:1 KING-2 ROOM SUITE-SOFABED-CITY VIEW-NOSMOKE Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:spałem za punkty za jakąś ankietę, więc konto totalnie newbe, dostałem upgrade do suite, więc chcę się podzielić zdjęciami. Śniadanie porażka Inne uwagi:.......
|
Autor: | marek2011 [ 14 Wrz 2021 15:08 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Istanbul Bomonti Hotel&Conference Center Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade King Executive Guest, późniejsze wymeldowanie o 13:30, dostęp do saloniku Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Funkcję saloniku pełni obecnie restauracja hotelowa na dole obiektu z dużym tarasem - rano podawane są w niej śniadania dla wszystkich gości, od 12 do 17 kawa /herbata/napoje + ciastka dla osób z dostępem, 18-20 kolacja bufetowa (kilka dań na ciepło, sekcja sałatkowa, kanapki, duży wybór deserów, owoców itp.) oraz wybrane alkohole, 20-22 znów kawa, herbata i napoje. Jedzenie ogólnie smaczne i codziennie nieco inny wybór, można spokojnie zjeść wieczorem pełny posiłek. Wstęp za każdym razem weryfikowany przy recepcji Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony w coraz bardziej rozkwitającej dzielnicy Bomonti, w ok. 10 minut można dojść na nogach do stacji metra (trochę pod górkę), w pobliżu kilka fajnych, modnych knajp. Lokalizacja fajna dla osób świadomie ją wybierających - warto mieć na uwadze, że niekoniecznie najlepsza dla turystów po raz pierwszy odwiedzających miasto i skupionych głównie na klasycznym zwiedzaniu. Dla mnie z kilkunastoma wizytami w Stambule na koncie idealna. Pokoje nowocześnie urządzone, bardzo przestronne, w hotelu jest obszerne centrum spa z dużą siłownią, saunami, odkrytym basen na tarasie słonecznym z barem, krytym basenem itp. Śniadanie rozbudowane, ale obecnie w uciążliwej formule nakładania wszystkiego przez personel więc jest dość tłoczno zwłaszcza w okolicach 9 i przez to chaotycznie. Ogólnie jeden z fajniejszych hoteli w sieci w mieście - jeśli miałbym uwagi to może zabrakło jakiejś wstawki do pokoju czy vouchera na drinka w innym miejscu niż salonik Inne uwagi:Hotel pobiera kaucję w gotówce lub w formie osobnego depozytu na karcie. Trochę to niewygodne, gdyż potem trzeba stać, żeby zwolnić blokadę / odebrać kasę, a przy recepcji są prawie cały czas w ciągu dnia dość duże kolejki ------- Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Istanbul Kurtkoy Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:nic namacalnego, pokój z balkonem, ale generalnie wszystkie pokoje są tam identyczne i w takich samych cenach, więc trudno z tego zrobić jakiś konkretny upgrade Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):niedostępny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Typowy Hampton, nowoczesny, funkcjonalny. Głównym kryterium wyboru była bliskość lotniska SAW - przy rannym wylocie idealnie. Hotel znajduje się tuż przy dużym centrum handlowym z licznymi restauracjami, zaraz przy wejściu Starbucks czynny do północy itp. Obsługa pomocna, sympatyczna, w recepcji jeden pracownik mówi trochę po polsku (studiował kiedyś w Warszawie). Śniadanie samoobsługowe dostępne od 6:30, dość skromny wybór i przeciętna jakość wszystkiego - brakowało mi np. jakichkolwiek słodkich wypieków typu muffin, croissant, co jest dość zaskakujące Inne uwagi:Hotel obecnie nie ma darmowego shuttle (zlikwidowano go z powodu pandemii) - oznacza to konieczność zamówienia taksówki do terminala - koszt jest niewielki, ok. 7-8 PLN. Jeśli ktoś się uprze, można pewnie dojść na nogach (ok. 2 km), ale z bagażem nie będzie to zbyt wygodna droga - na dużym odcinku jest ekspresówka bez żadnego pobocza/chodnika. ------- Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Antalya City Center Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade King Deluxe, wcześniejszy check-in o 11:30 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):niedostępny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel już opisywany, więc krótko. Dobra, centralna lokalizacja w mieście - choć kawałek od morza i starówki, w pobliżu knajpy, duża galeria handlowa z marketem w podziemiach, hotel nowoczesny, bardzo przestronny pokój deluxe z balkonem, na tarasie basen i mały taras słoneczny, częściowo przysłonięty (w zimie najpewniej zamienia się to w drugi basen kryty) - można popływać i odpocząć, chociaż lokalizacja od strony ruchliwej ulicy skutkuje dość dużym szumem od ruchu. Hotel ma także basen kryty - nie korzystałem oraz w miarę sensowną siłownię. Ze śniadania nie korzystałem, ze względu na b. wczesny wyjazd Inne uwagi:Taxi do lotniska (terminal 1) kosztuje ok. 65 TRY i dojazd zajmuje w nocy 15 min. |
Autor: | ghostwriter [ 18 Wrz 2021 16:47 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Podgorica Crna Gora Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wcześniejsze zameldowanie i wymeldowanie, up do king one bedrm ste-kitchen, kolacja w ramach (zamiast) EL. Byliśmy we trójkę (wszyscy dorośli) i śniadanie oraz EL objęło wszystkich Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): obecnie osoby z dostępem do EL mogą skorzystać z kolacji, która serwowana jest od 18 do 21 w restauracji śniadaniowej. Byłem z piątku na sobotę, więc załapałem się na trzydniową kolację (według najnowszej recenzji na flyertalku bywa inaczej w inne dni) - zupa, główne i deser (menu raczej stałe i umieszczone ostatnio na flyertalku) oraz napoje, również alkoholowe. W pokoju kartka z identyczną ofertą, tylko że jeden napój bezalkoholowy do tego - cena 25 euro. Obsługa miła, choć niewystarczająca, mimo niewielu osób na sali Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo dobry hotel. Miła obsługa, choć wcześniej czytałem bardzo dziwne recenzje o dużym chamstwie. Idealny obraz hotelu zakłócił alarm pożarowy - kilkukrotnie po całym hotelu brzmiał komunikat o ewakuacji, wyłączyły się windy. To podobno był problem z elektroniką, który się już powtarzał. Dla mnie to był mały problem, ale ostatni alarm był o ok. 23, goście nie mogli się zameldować, windy nie działały nawet rano, nie pozwolono nam korzystać podczas alarmu z klatek schodowych, wjeżdżaliśmy do pokoju windą dla obsługi. No i niestety przez to wszystko chyba śniadanie było zimne (podgrzewacze rano nie działały), a przez to w pewnej mierze niejadalne. Mają fajną strefę SPA - przyzwoity basen, gdzie da się popływać, jacuzzi, saunę suchą, mokrą i z aromaterapią, oprócz tego prysznic monsunowy i jeszcze jakiś inny. Hotel wygląda na odnowiony i prezentuje się bardzo dobrze, pokoje przestronne, mała kuchnia z indukcją i mikrofalą, w łazience duża wanna z hydromasażem. Do tej pory jeden z najlepszych Hiltonów w których byłem Inne uwagi: Za taxi do lotniska zapłaciłem 8,5 euro, polecam TeslaGoApp, oczywiście przejazd Teslą |
Autor: | Krzysztof76 [ 19 Wrz 2021 08:53 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: HAMPTON BY HILTON LUBLIN Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy TWIN (najtańszy) Przywileje otrzymane w związku ze statusem upgrade do pokoju Queen Room Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/A Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: To mój kolejny pobyt w tym hotelu I nadal zdecydowanie polecam, obsługa na super poziomie. Kontakt maliowy z GM bardzo sprawny. Nie ma problemu z niestandardowymi tematami. Śniadanie smaczne spory wybór. Inne uwagi: Cenowo hotel może śmiało konkurować z innymi w Lublinie. Zdarza się upolować stawkę 170 - 180 zł a w cenie jest parking i śniadania. P.S Jeżeli ktoś ma Silver lub wyżej warto rezerwować pokój dla 1 osoby. Jest różnica w stawce. Druga osoba dopisana do rezerwacji jest gratis. |
Autor: | OSK [ 26 Wrz 2021 20:25 ] | ||||||||||||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||||||||||||||
Nazwa hotelu:Hampton Olsztyn Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standard queen Przywileje otrzymane w związku ze statusem:250punktów Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel nowy, więc nie ma do czego się przyczepić. Połozony 15min pieszo od dworca PKP, budują obok nową linię tramwajową, więc nie trzeba będzie brać hulajki ![]() ![]() Inne uwagi:[b]Widok z okna słaby ale to nie ich wina. Nie pytałem o upgrade bo mi nie zależało, sami nie zaproponowali
|
Autor: | oskiboski [ 26 Wrz 2021 22:17 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hampton Poznań Twój status w programie lojalnościowym:diament Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy queen Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do queen city view,welcome drink w postaci lapmki wina przy meldowaniu Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel jest bardzo młody, obsłudze się chce, czysto miło i przyjemnie. Nie wiem czy to jakaś nowa wersja łóżek ale spałem jak dziecko i przespałem śniadanie. Jedna uwaga jak ktoś jedzie we dwójkę to nie warto brać upgrade do city view lub w ogóle go rezerwować. Ta wstawka z fotelem powoduje brak miejsca na otwarcie walizki Inne uwagi:....... |
Autor: | wierciu [ 04 Paź 2021 14:54 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Hotel Olbia Sardinia Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Delux z balkonem, śniadania, wstawka z owoców Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel położony w spokojnej części Olbii. Ma już kilka lat ale wszystko zadbane i nieponiszczone. Śniadania bardzo dobre choć przez Covid mocno okrojone i podawane przez obsługę. Prawie cała stacja ciepła przeniesiona na zamawianie do stolika z menu. Pracownicy recepcji i restauracji bardzo mili i pomocni. Ciężko mi cokolwiek więcej napisać bo spędzałem tam tylko poranki na śniadaniu i noce. Raz poszedłem na basen ale woda w basenie mimo 30 stopni na zewnątrz była zimna. Inne uwagi:....... |
Autor: | dziabulek [ 05 Paź 2021 14:06 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Vienna Danube Waterfront Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Executive Waterfront Room, śniadanie, wstęp do saloniku, dwie butelki wody. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):87 euro (mega niska z moich obserwacji) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik czynny 18-20, na miejscu ok 40% stolików zajęta. Sporo przekąsek, w tym jakiś makaron, kanapki, wrapy ale wszystko na zimno. Zabrakło czegoś na ciepło niestety. Spory wybór alkoholi zarówno lekkich jak i mocnych. Gdyby było jakieś danie na ciepło napisałbym, że to najlepszy salonik HH jaki odwiedziłem. No ale nie bylo tak ![]() Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: bardzo duży pokój z widokiem na Dunaj. Ale widać, ze hotel ma już swoje lata. Łazienka z wanną w formie prysznica jakoś mnie nie przekonuje. Ze zdziwień na minus to brak: szlafroków, kapci, żelazka i deski, jakiegoś długopisu pomimo porządnego biurka do pracy. W sumie dość słabe wyposażenie pokoju jak na markę Hilton i 4 albo 5 gwiazdek (nie weryfikowałem). Śniadania dość dobre, z osobnymi stolikami dla statutowców, trochę bez sensu sprawdzają paszporty covidowe bo aby zameldować się w hotelu należy je okazać. Także weryfikują podwójnie to samo. Jedno z czym się nie zgodzę z poprzednimi opiniami to, ze nie ma gdzie parkować poza parkingiem hotelowym. Wg mnie po drugiej stronie drogi od hotelu jest mnóstwo darmowych miejsc parkingowych. Inne uwagi: hotel najlepsze miejsca parkingowe przeznacza dla Diamond, choć oczywiście nikt tego nie weryfikuje. Załącznik: 242440592_974553579800947_109901886981381620_n.jpg [ 36.93 KiB | Obejrzany 1139 razy ] |
Autor: | Darek M. [ 11 Paź 2021 10:09 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Warsaw City Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:KING HILTON GUEST ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem:"Niby upgrade" do King Executive Room, czyli taki sam pokój ale z dostępem do saloniku, który jest zamknięty ![]() Śniadania oraz zastępstwo saloniku, o czym w kolejnym punkcie. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik wciąż zamknięty. W zamian w godzinach 18:00-20:00 w barze przy recepcji funkcjonuje menu z przekąskami, napojami bezalkoholowymi i trzema napojami alkoholowymi. Podczas naszego pobytu była to zupa krem ziemniaków, kawałki tortilli, owoce i mus owocowy (patrz zdjęcie). Widziałem kilka osób, które odbiło się od drzwi saloniku. Widocznie, nie zrozumieli komunikatów podawanych przez recepcję. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel wciąż godny polecenia mimo degradacji związanej z salonikiem. Śniadania wg normalnych zasad, z tą różnicą, że nie było live cooking ani menu z nim związanego (musiałem sam poprosić kelnera). Nieco zaskoczył mnie brak upgrade'u, mimo dużej dostępności lepszych pokoi. Nawet pytałem jakiś czas temu na forum, czy nie warto kupić nieco lepszego pokoju, aby otrzymać lepszy upgrade. Otrzymałem odpowiedzi, że nie, ale mój przypadek pokazuje, że nie ma tutaj jednak reguły. Inne uwagi:....... Załącznik: hilton-warsaw-city-zastepstwo-saloniku.jpg [ 139.96 KiB | Obejrzany 1000 razy ] Nazwa hotelu:Hampton by Hilton Warsaw Airport Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:QUEEN ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Możliwość wcześniejszego check-in ok. godz. 9 rano, dwie przekąski Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Z jednej strony jestem bardzo zadowolony możliwością wcześniejszego check-in. Zapytałem obsługi, czy mogę zostawić bagaże i odebrać je wieczorem z racji konferencji i otrzymałem propozycję dostępu do pokoju już o 9:00. Na minus działa natomiast sposób podawania śniadań. Wszyscy klienci byli bardzo niezadowoleni. Wielu zgłaszało swoje uwagi obsłudze. Śniadania w formule podawania ich przez obsługę, która krótko mówiąc nie wyrabiała, co powodowało kolejkę na jakieś 20 minut. Zupełnie nie rozumiem decyzji hotelu. Wszyscy i tak byli stłoczeni. Wystarczyło dać jednorazowe rękawice dla klientów. Na pewno ten sposób podawania śniadań nie dawał żadnego bezpieczeństwa przeciw COVID-19. Inne uwagi:....... |
Autor: | tropikey [ 11 Paź 2021 10:25 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
no to muszę przyznać, że "zastępstwo" oferowane w Westinie jest o co najmniej 2 klasy wyżej. Szkoda, bo kiedyś zawsze wybieraliśmy Hiltona na Grzybowskiej. |
Autor: | marek2011 [ 11 Paź 2021 10:34 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Przede wszystkim zaskakuje fakt zamknięcia ex. lounge. Obecnie jest to wyłącznie decyzja biznesowa hotelu, nie ma żadnego uzasadnienia w "covidzie". Up do executive room ze zwykłego jest raczej dość powszechnie spotykany w wielu hotelach H. |
Strona 44 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |