Autor: | monus [ 18 Cze 2021 12:40 ] | |||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Antalya City Centre Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: up do King Deluxe Room, 1000 punktów, śniadanie, wstawka - owoce Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy - brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Świetny hotel na przedłużony weekend, na dłuższy wyjazd wybrałbym jednak coś w Belek/Side/Alanya. Nie najgorsza lokalizacja, ok 800m od sporego centrum handlowego oraz przystanku tramwajowego którym można dojechać w ok 40 min. z lotniska (bilet 3.65 TYR). Taksówka na lotnisko to ok 65 TYR i 15 min jazdy (godziny wczesnoporanne). Pokój przestronny, sprzęty bez śladów zmęczenia, jedynie klimatyzacja trudna w okiełznaniu i ciągle dawała chłodem (nawet przy ustawieniu 26 stopni, gdy termometr klimy podawał że jest 25, zjawisko występowało też w drugim pokoju). Śniadanie w formie bufetu podawanego przez obsługę, spory wybór (stałe produkty oraz sporo zmieniających się każdego dnia). Świeżo wyciskane soki dodatkowo płatne, po zamówieniu zostaliśmy poinformowani że dla statusu diamond są darmowe. Na dachu basen z kilkoma leżakami oraz restauracja. Hotel oferuje shuttle bus na plażę Konyaalti, wyjazd z hotelu o 10 powrót o 18. Gdyby ktoś nie chciał spędzać tak dużo czasu na plaży to taksówka do hotelu kosztuje ok 30-40 TYR. Bus zawozi nas do baru współpracującego z hotelem w którym standardowe leżaki są za darmo (w innych barach po 30 TYR), do lepszych "leżanek" trzeba dopłacić. Dodatkowo goście hotelowi dostają 10% rabatu na napoje/jedzenie (byliśmy w tym miejscu 2 dni, pierwszego obsługa sama poinformowała o dodatkowym rabacie, drugiego sama go naliczyła bez konieczności wspominania o nim). Trochę dziwne jest że bar ma menu tylko po turecku. Personel bardzo sympatyczny i pomocny, zarówno w hotelu jak i barze przy plaży. Początkowo zarezerwowaliśmy tylko jedną noc i mieliśmy plan znaleźć coś w Belek/Side, ale zostaliśmy kolejne 3 noce. Bardzo fajna opcja na przedłużony weekend - wszędzie blisko. Inne uwagi: Pobyt 06.2021
|
Autor: | Darek M. [ 04 Lip 2021 22:55 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Swinoujscie Resort & Spa Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Superior Room Side Sea View and Balcony Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Deluxe Rm Side Sea Vw/pull out Chair, nielimitowany dostęp do Aquaparku (trzeba przy kasach powołać się na status), śniadania, codzienne uzupełnianie wody Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Promocyjna kwietniowa stawka za $, wykorzystana pod koniec czerwca Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):ND Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tu już nasz drugi pobyt w tym hotelu. W zeszłym roku dostaliśmy lepszy upgrade do Suite z mega widokiem na morze. W tym roku już tak dobrze nie było mimo dostępności lepszych pokoi. Nie mniej nie narzekam, pokój był całkiem przestronny. Całkowicie wystarczający nawet w deszczowy dzień. To wciąż jeden z lepszych hoteli w jakim byłem. Niewątpliwą zaletą przy naszej pogodzie była możliwość korzystania bez ograniczeń z Aquaparku (dla osób ze statusem Diamond), dla pozostałych godzina dziennie, co jest niewątpliwie dużym atutem przy pobycie z dzieckiem. Oprócz Aquaparku jest też dostępna strefa z saunami i jacuzzi na 1 piętrze. Śniadania odbywały się już w normalny sposób, czyli można było samemu nakładać posiłki. Sprzątanie odbywało się codziennie i tutaj mam jedno zastrzeżenie. Z jakiegoś dziwnego powodu na 3 osoby, otrzymywaliśmy codziennie po jednym pojemniku szamponu i żelu pod prysznic, ... który wystarczył na 1 osobę i trzeba było korzystać z własnych kosmetyków. Trochę dziwne podejście w 5* hotelu. Co ciekawe, wody uzupełniali już normalnie - 3 szt. codziennie. Inne uwagi:Mieliśmy problem z klimatyzacją w naszym pokoju. Mimo ustawiania jakiejkolwiek temperatury, ta przestawiała się ciągle na 20 stopni i do takiej temperatury chłodziła non stop. Trzeba było ją wyłączać, żeby nie zamarznąć. Jakoś nie chciało mi się tego zgłaszać. Załącznik: 20210701_212451.jpg [ 234.74 KiB | Obejrzany 2120 razy ] |
Autor: | sranda [ 08 Lip 2021 17:57 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Bucharest Airport Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:king guest room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do king superior room, voucher na jednego drinka w barze (wino lub piwo Ursus/Pilsner), śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel to typowy standard Garden Inn, zaletą jest bliskość lotniska, ok. 300m do terminalu wylotowego. Pokój bez szaleństw, ale czysty i wygodny. Śniadania bardzo dobre i urozmaicone, działa normalnie bufet samoobsługowy. W hotelu jest też otwarta siłownia. Jeśli ktoś potrzebuje na nocleg przed porannym lotem lub po późnym przylocie to jak najbardziej mogę polecić. Do zwiedzania Bukaresztu chyba lepiej wybrać coś w centrum. Inne uwagi:Taxi z hotelu do miasteczka Otopeni to koszt ok. 15-18 RON |
Autor: | Darek M. [ 11 Lip 2021 23:11 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Kraków Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Twin Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Twin Executive Room with Lounge Access, miła wstawka słodyczy dla wszystkich 3 osób + wina i sok dla dziecka Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Do kolacji zupa + 1 danie na ciepło. Do tego kanapki, jakieś warzywa i owoce. Z alkoholi standard: piwo, wino, wódka, gin i whisky. Cały dzień przekąski i napoje soft + kawa i herbata. Ruch niewielki, można było spędzić miło czas w spokoju. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pobyt bardzo w porządku, w samym hotelu nie spędziliśmy dużo czasu z uwagi na intensywne zwiedzanie. Na sniadaniu spotkaliśmy polską ekipę w siatkówce przed ostatnim meczem przed igrzyskami ![]() ![]() |
Autor: | dziabulek [ 12 Lip 2021 18:18 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@Darek M. ale w sumie to upgrade Ci nie dali. Bo pokoj ten sam co rezerowales tylko z dostepem do saloniku. A salonik i tak Ci sie nalezy ze wzgledu na Diamond. Czy ja cos zle interpretuje? |
Autor: | Darek M. [ 12 Lip 2021 23:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Prawda. Zresztą zauważyłem, ze w wielu hotelach przy pierwszym pobycie jest fajny upgrade, a kolejne pobyty już bez luz minimalnym. Kilka razy już taka sytuacja mi się powtórzyła. |
Autor: | marek2011 [ 13 Lip 2021 00:06 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
To jest upgrade polegający właśnie na przydzieleniu pokoju typu executive w miejsce zwykłego guest czyli o jedną kategorię w górę. W DT w KRK są generalnie Twin/King Guest Rooms, Twin/King Executive Rooms, King Junior/One Bedroom Suites. |
Autor: | dziabulek [ 13 Lip 2021 15:27 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@marek2011 to czym sie rozni ten execitive od zwykłego? |
Autor: | marek2011 [ 13 Lip 2021 15:46 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Pokoje ex powinny mieć np. kapsułkowy ekspres do kawy czego nie ma w zwykłych, być na piętrze / piętrach ex itp. W praktyce te różnice są oczywiście minimalne i niewiele znaczące, ale formalnie ex jest inną kategorią pokoju więc spełnia to warunki "upgrade'u" |
Autor: | Darek M. [ 13 Lip 2021 18:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Żadnego ekspresu nie było. IMHO różnicą jest chyba tylko dostęp do saloniku. Początkowo, na naszych kartach brakowało tego dostępu (być może z uwagi na pokój na 4 piętrze, czyli innym niż salonik, który jest na 5 piętrze). |
Autor: | Darek M. [ 14 Lip 2021 21:54 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Kraków Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 King Bed Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: up do apartamentu, 750 punktów, welcome drink - 2 szt. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Całkiem niezła lokalizacja, 15 minut na Wawel lub szybciej hulajką. Śniadania w reżimie sanitarnym podaje obsługa (wybieramy z tego co dostępne), można też skorzystać z live cooking. Dla dzieciaków gofry. Personel na najwyższym poziomie. ![]() ![]() |
Autor: | sranda [ 15 Lip 2021 07:17 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Darek M. napisał(a): Przywileje otrzymane w związku ze statusem: up do apartamentu, 750 punktów, welcome drink - 2 szt. Pisałem to już kiedyś, te 750 pkt to nie do końca przywilej statusowy, ale Twój wybór preferencji w My Way. A to że w HGI Kraków dają oprócz tego również śniadania to ich gapiostwo. ![]() |
Autor: | Darek M. [ 15 Lip 2021 14:09 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Ja akurat mam ustawione śniadania w preferencjach ale mimo tego dali punkty jak już było pisane wyżej. |
Autor: | sranda [ 15 Lip 2021 14:22 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@Darek M. Sprawdź czy na pewno. U mnie w My Way pomimo prób zmian przez stronę czy aplikację, zawsze jest ustawione 750 pkt - nie można już od kilku miesięcy tego zmienić. Śniadania oczywiście w każdym HGI dostaję, mówiąc przy check-in że chciałbym taki benefit, ale tylko w HGI Kraków zdarza się, że równocześnie wpadają też te punkty. Poza tym łatwo możesz to sprawdzić w historii punktów za pobyt, czy te 750 pkt jest za My Way preferences - stawiam 99% szans, że tak. ![]() |
Autor: | iznogud [ 15 Lip 2021 15:01 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Powyższy hotel robi to minimum od trzech lat z pełną premedytacją, aby jeszcze bardziej usatysfakcjonować Diamentowych ![]() W sensie nie ważne co masz w preferencjach - zawsze śniadanie i 750 pkt wpadają. Koniunkcja, nie alternatywa jak w warunkach programu. Ten hotel jest przez to wyjątkowym HGI w całym Honors ![]() |
Autor: | Darek M. [ 15 Lip 2021 20:07 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@sranda masz racje, nie da się tego przestawić ![]() |
Autor: | sranda [ 21 Lip 2021 10:48 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Gdańsk Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King standard Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie w osobnej sali, voucher na 50 zł do wykorzystania w barze, kupon -10% na rachunek w barze Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Tym razem był brak upgrade z uwagi na okres wakacyjny i sporą ilość gości, natomiast dostałem całkiem przyjemny pokój nr 401, chyba przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Bardzo przestronny i właściwie oprócz widoku na rzekę, niczego mu nie brakowało. Nie wiem, czy voucher na 50 zł dostałem w ramach rekompensaty za brak upgrade, czy to standard dla gości statusowych. W każdym razie da się za to już coś zjeść/wypić w barach hotelowych, ew. dopłacając delikatnie. Śniadanie jak dawniej w formie samoobsługowego bufetu. Gościom statusowym oferują osobne pomieszczenie, gdzie jest większy wybór owoców, swieżo wyciskane soki + dedykowana obsługa. Ale i standardowy bufet też trzyma wysoki poziom jak dawniej. |
Autor: | tasma [ 22 Lip 2021 14:32 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Seychelles - Allamanda Resort & Spa Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:KING DELUXE ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak, absolutne zero Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna (HONORS BB EXPR SAVER) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mam mieszane uczucia. O ile brak upg mogę zrozumieć, to brak jakiegokolwiek welcome drinka albo vouchera do restauracji już nie. Do tego śniadania to jakaś tragedia. Siadało się przy stoliku (nie wolno nabierać samemu), po 15 minutach ktoś podchodził z kartą i owocami. Na zamówione napoje, omleta czy inną jajecznice czekało się kolejne 20-30 minut. To co przynoszono w małym stopniu zgadzało się z zamówieniem, ale jeśli ktoś wybrzydzał, na poprawkę czekał kolejne 20 minut. Restauracja bardzo droga (nawet jak na warunki seszelskie) i bez wodotrysków. Z plusów fajny czysty basen (choć jeden i mały) oraz plaża bezpośrednio przed hotelem (choć przez cały czas była wywieszona czerwona flaga co teoretycznie oznacza zakaz kąpieli). Prosiliśmy również o late checkout (wylot o 22.00), ale za względu na obłożenie odmówiono Inne uwagi:W pobliżu hotelu polecam dwa miejsca z jedzeniem. Wyjeżdżając z hotelu w prawo w kierunku na lotnisko w odległości około kilometra znajduje się Surfers Beach Restaurant. Podają świetne owoce morze. Ceny w okolicach 350-400SCR za dabue. Z kolei dla chcących zjeść budżetowo, w drugą stronę , w odległości około 1500m od hotelu w Quatre Bornes znajdziecie take way 3 roses. Burgery od 40 SCR, porcja curry od 80CSR. Niestety czynne tylko do 16tej. |
Autor: | ghostwriter [ 22 Lip 2021 15:40 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Hotel Kusadasi Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: TWIN GUEST ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Śniadanie, wstawka, upgrade do Deluxe Marina View, wydłużony check-out Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Całkiem niezły hotel, poleciłbym gdyby to było inne miejsce, ale Kusadasi uznaję za rozczarowujące. Obsługa miła, o wszystkich przywilejach zostałem poinformowany, co w Turcji wcześniej regułą nie było. Sam pokój miał ładny widok, aczkolwiek prace portowe są głośne, nie przeszkadzało to jednak bardzo. Pokój nowocześnie urządzony, a łazienka przestronna, widać już jednak szybkie zużywanie się. Niezła strefa basenowa, wystarczająco dużo leżaków i rozsądnej wielkości basen. Śniadanie zaznaczało się na kartce i łatwo było przesadzić z ilością, bo w sumie nie było wiadomo co dokładnie się zamawia - zamawiało się określony set, a do tego różnego rodzaju jajka, tosty, owoce i pomniejsze potrawy, które pod względem ilości były (za bardzo) obfite. Set turecki podawany na desce i w ozdobnych talerzach. Śniadanie zdecydowanie duży plus, szczególnie na tle innych hoteli w dobie covid, choć jakościowo jeszcze trochę brakowało Inne uwagi: Naprzeciwko jest przyzwoitej wielkości market. Najdroższe w ofercie hotelu są "pokoje" w formie tradycyjnych domków, które zlokalizowane są przy basenie. Nie wiem czy w razie up'a należy się cieszyć, zależy od pokoju - te dalsze pewnie są okej, te bliższe są narażone na hałasy z basenu, a prywatny basenik jest mało prywatny, bo z pewnością widać stamtąd przechodzące obok osoby |
Autor: | marek2011 [ 26 Lip 2021 12:31 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Alexandra Barcelona, Curio Collection by Hilton Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Superior Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King Collection Room, śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Dwie główne zalety hotelu to znakomita lokalizacja zwłaszcza z turystycznego punktu widzenia i nowoczesny, modny design. Na plus także własny ogród z basenem (co jest rzadkością w tej lokalizacji) - strefa jednak raczej do chillu niż pływania, bo basen jest płytki (max 80 cm) i nieduży. Pokoje "designersko" urządzone, świetny, przestronny prysznic, nowoczesna łazienka; to, czego brakuje w tym standardzie to IMO ekspres do kawy. Śniadania dość przeciętne, zwłaszcza, jeśli ktoś preferuje potrawy na gorąco. Ja jadam raczej na słodko i byłem w sumie zadowolony, ale bufet nie jest nazbyt rozbudowany. Obecnie wszystko nakłada się samemu - do bufetu trzeba podchodzić w maseczce. Obsługa poprawna, ale dość oschła i minimalistyczna w przekazywanych informacjach. Na minus brak możliwości poźniejszego o godzinę wymeldowania, rzekomo z powodu pełnego obłożenia. Mam wrażenie, że przynależność do sieci im nieco ciąży jak przychodzi do dania czegoś od siebie, to z resztą dość częsta przypadłość w "Curiach". Generalnie mam więc mieszane uczucia - polecam osobom, dla których najistotniejsza jest świetna lokalizacja i zarazem szukają czegoś w sieci, w innym przypadku warto pewnie sprawdzić oferty hoteli innych brandów / sieci, albo obiekty niezależne w centrum miasta Inne uwagi:Check-out o 11, a nie standardowo o 12 jak w większości hoteli. Fatalna siłownia - malutka salka z 3-4 starymi sprzętami. Można odnieść wrażenie, że urządzona na siłę, żeby można było podać, że jest. ----------------- Nazwa hotelu:Hilton Diagonal Mar Barcelona Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King Executive Sea View na ostatnim piętrze, dodatkowe butelki wody, śniadanie, vouchery na drinki (więcej w opisie), wczesne zameldowanie o 11:30 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):obecnie nieczynny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel ma swoje zalety i wady, ale generalnie mnie się podobało - lokalizacja bardzo blisko plaży i w pobliżu dużego centrum handlowego, łatwy dojazd do innych części miasta metrem, tramwajem lub autobusami. Na plus fajny taras z basenem - obecnie czynny od 10 do 20, wcześniej rano i tak ta część jest zacieniona; pokoje w typowym standardzie Hiltonowym, nieco już przestarzały design (zwłaszcza łazienki), ale generalnie w porządku - brakuje expresu do kawy oraz denerwujący jest obecnie brak z powodu "ograniczeń" szklanych naczyń (szklanek, kieliszków itp). EL obecnie nieczynny, niby z powodu korony, ale zasady obowiązujące w Hiszpanii nie zakazują otwierania EL, więc jest to w istocie decyzja handlowa hotelu - jako oferta zastępcza oferowane są po 4 napoje z drobnymi przekąskami serwowane na basenie (opcja na dzień, przy 2 osobach zameldowanych). Można wybrać dowolne pozycje z całego menu z wyj. wybranych alkoholi premium - w praktyce generalnie wszystko przechodzi bez problemów, koktajle są bardzo fajnie serwowane, a ich normalna cena to 12-15 euro / sztukę, zamiast alkoholi można oczywiście wybrać naturalne soki, szejki owocowe itp. Śniadanie w formie samoobsługowego bufetu plus możliwość zamówienia dań z jajek - ta opcja nie jest specjalnie eksponowana przez obsługę, ale jak się poprosi, to zamówienia są bez żadnych problemów realizowane. Obsługa generalnie pomocna i sympatyczna zarówno w restauracji, jak i recepcji. Na basenie różnie - w niektóre dni była wręcz nadaktywna w sprawdzaniu, czy ktoś coś chce zamówić, a w inne trudno było się doprosić, żeby ktoś podszedł Inne uwagi:Jeśli ktoś chce korzystać z siłowni, to aktualnie trzeba zrobić z wyprzedzeniem rezerwacje na pokój - na konkretną godzinę i max. 45 minut treningu dziennie |
Strona 41 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |