Autor: | Garmond [ 11 Mar 2021 21:28 ] | |||||||||||||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||||||||||||||
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Nungwi (Zanzibar) Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: TWIN GARDEN VIEW Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Niewielki upgrade do pokoju z częściowym widokiem na morze, śniadanie gratisowe, wstawkę z winem i owocami, dodatkowy upust na zabiegi SPA, zniżka na HB/AI Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Minęło już trochę czasu od mojego pobytu, ale ponieważ Zanzibar nadal jest atrakcyjnym miejscem na wyjazdy więc nadrabiam zaległości. Przede wszystkim świetna lokalizacja i bardzo dobra plaża z którą hotel ma bezpośrednie połączenie (dozorowana 24 godziny, więc nikt obcy na niej nie przebywał). Pokoje przestronne - wystarczające dla pary. Balkony na których można spędzić wieczór (w dzień nagrzane maksymalnie). Bardzo dobre śniadania - do wyboru wszystko, czego można oczekiwać. Dwóch kucharzy odpowiedzialnych za dania z jaj, naleśniki, pankejki, tosty. Świeże soki, owoce - do wyboru i koloru. Niewielki, ale wystarczający basen z barem. Strefa SPA, której animatorzy nie dawali spokoju ciągle zachęcając plażujących do zakupienia jakieś usługi. Spora ilość parasoli na prywatnej części plaży i cholernie męcząca maniera zajmowania materacy przez położenie ręcznika i udanie się do pokoi (o 10 praktycznie nie było już wolnych miejsc). Hotel okupowany w większości przez Rosjan których język był wszechobecny. Minusem hotelu jest dojazd - drogi w Nungwi są makabryczne (zdjęcie). Do centrum wioski jest 400 metrów - wszystko w zasięgu krótkiego spaceru. Byłem w Święta BN więc w szczycie sezonu, dlatego nie udało mi się w ramach upgrade otrzymać lepszych pokoi - z bezpośrednim widokiem na morze w osobnych piętrowych "grzybkach". Dla chętnych jest możliwość wykupienia obiadów (HB) lub wersji All (na zdjęciu ceny). Dla gości ze statusem była opcja sporego upustu. Zapłaciłem za 5 nocy 119 tysięcy punktów (23 800 za dzień przy bonifikacie za piątą noc) - czy to dużo czy mało? Mając na uwadze szczyt sezonu, lokalizację i święta w których przyszło mi spędzić w hotelu czas - nie była to wygórowana stawka. Pamiętając jednak, że można w okolicy znaleźć dobre pokoje za 150-300 złotych stawka może się wydać wysoka. Przy okazji: kolejne noce po moim pobycie kosztowały ponad 100 tys. - więc cena była abstrakcyjna. Inne uwagi: Jeżeli ktoś będzie potrzebował - mam kontakt z menedżerką hotelu, mogę pomóc gdy ktoś się będzie wybierał
|
Autor: | wierciu [ 25 Mar 2021 15:39 ] | |||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||||
Nazwa hotelu:Hilton Dubai Jumeirah Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Delux Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Executive Suite, śniadanie, wstęp do saloniku, codziennie uzupełniana woda (8 butelek) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik duży i przestronny. Ludzi sporo ale nigdy nie brakowało miejsca. Z racji obostrzeń posiłki nakładane przez obsługę. W ciągu dnia napoje bezalkoholowe, kawa, herbata + przekąski i mini kanapki. Wieczorem dania na ciepło + alkohol. Jedzie smaczne ale bez jakiejś rewelacji. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Idealne miejsce na zimowe wakacje. Temperatura w lutym 28-36 stopni, hotel położony przy głównej ulicy Mariny. prywatna plaża i basen. Sam hotel już trochę stary i przydałby się remont ale na odpoczynek i punkt wypadowy do zwiedzania idealny. Inne uwagi:Miły gest z upgradem pokoju do Suite. Na początku dostaliśmy up do King Executive z balkonem ale podczas check in spytano Nas czy bardzo nam zależy na balkonie i jeśli nie to dostaniemy Suite ![]()
|
Autor: | dziabulek [ 26 Mar 2021 13:26 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@wierciu obk jest Hilton The Walk. Odwiedziłeś może? To podobno połączone hotele itd. Wybieram się w tamte okolice, co prawda główny odpoczynek mam poza Dubajem, ale szukam czegoś na dwie noce. The Walk jest jednak dużo tańśzy dlatego się zastanawiam co i jak ![]() |
Autor: | Julian.Wolf [ 26 Mar 2021 13:34 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
W 'The Walk' jest dużo lepsza obsługa, bo to starsza załoga niż w tym przy plaży. |
Autor: | wierciu [ 26 Mar 2021 14:41 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
dziabulek napisał(a): @wierciu obk jest Hilton The Walk. Odwiedziłeś może? To podobno połączone hotele itd. Wybieram się w tamte okolice, co prawda główny odpoczynek mam poza Dubajem, ale szukam czegoś na dwie noce. The Walk jest jednak dużo tańśzy dlatego się zastanawiam co i jak ![]() Miałem w The Walk pierwotnie rezerwację ale na 2 dni przed przyjazdem dostałem informację, że zamykają salonik. Na ten okres co ja byłem cena w punktach była podobna ( różnica 2-3 tyś na korzyść The Walk) także anulowałem i zrobiłem nową rezerwacją na Jumeirah. Co do położenia hoteli to są obok Siebie a dokładnie mówiąc przed Sobą ![]() Co do obsługi to było ok. Taka typowo pod biura podróży. Niczym się nie wyróżniająca ale też nie przeszkadzająca. |
Autor: | oskiboski [ 03 Kwi 2021 13:03 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
oskiboski napisał(a): Nazwa hotelu:Kraków Hilton Garden Inn Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy queen Przywileje otrzymane w związku ze statusem:klasyczna wstawka małe wino z akcyzą 2019.. batonik i upgrade do junior suite (w końcu) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mój ulubiony hotel w Krakowie, lokalizacja pozwalająca na nocne spacery nad Wisłą i poziom obsługi który jest wzorowy. Dzięki uwagom dotyczącym ilości plastiku z poprzedniego pobytu ilość zmniejszyła się o 1 pojemnik. Otrzymałem też od nich e-mail, że pracują nad bezpiecznymi dostawami do pokoju na porcelanie. Junior suite to świetny pokój choć wolę prysznic niż wannę. W dobie pandemii plusem jest oddzielna sypialnia i dwie dwuosobowe sofy co pozwala zaprosić znajomych i zjeść lub napić się. Co ciekawe ostatnim razem otrzymałem punkty + śniadanie tym razem upgrade i śniadanie Tym razem upgrade/750 ptk i śniadanie. Zmiany na lepsze jest 3/4 plastiku mniej. Ostatnie pietro wylaczone z użytku ale nie spotkalem ani jednej osoby w hotelu, więc pewnie w uzyciu tylko 4-5 jak w poprzednim zamknięciu |
Autor: | krzykrzysztof [ 05 Kwi 2021 23:20 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:The Fives Downtown Hotel & Residences, Curio Collection by Hilton - Playa del Carmen Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:1 King Bed Deluxe Courtyard View Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do: 1 King Bed Superior Courtyard View (z balkonem), sniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest nowoczesny, ładny i bardzo czysty. Pokój przestronny i jasny. Ogromnym plusem jest na pewno basen i bar na dachu. Do dyspozycji gości jest około 20 leżaków. Basen nie jest oczkiem wodnym i spokojnie można się w nim trochę popluskać bez obawy o ocieranie się o innych gości. Można zamawiać jedzonko, drinki, koktajle. Ceny jak najbardziej akceptowalne. Darmowe śniadanko to talerz owoców, kawa, jogurt oraz koszyk z pieczywem. Żeby się najeść to trzeba coś zamówić (~120 peso/danie) Generalnie jeśli chodzi o współczynnik cena/jakość to jest bardzo bardzo dobrze. Polecam Inne uwagi:Początek był ciężki. Po wieczornym dotarciu do recepcji, pani próbowała mi wmówić, że z racji dużego obłożenia cena mojej rezerwacji wzrosła o 50%... dyskusje trwały solidne 15 minut i wymagały wypowiedzenia kwestii : "Czy mogę rozmawiać z menadżerem?". Ostatecznie zapłaciłem stawkę z początkowej rezerwacji. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | dziabulek [ 06 Kwi 2021 08:09 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@krzykrzysztof zapomniałeś dodać miejscowości ![]() Akurat byłem w tym hotelu i jest on raczej dość słabo zarządzany. Alkurat mi z upgrade udało się bo dali mi dwupokojowy apartament z widokiem na ulicę, a nie wewnętrzny dziedziniec, ale zawdzięczam to chyba tylko temu, że pokój który miał być gotowy o 14, ok 15 jeszcze nie był gotowy, więc recepcja chyba nie miała wyjścia i dała nam to co mieli (tym bardziej, że zależało nam na wcześniejszym zameldowaniu, a nie meldowaniu po czasie) + kilka jeszcze innych wpadek. |
Autor: | marek2011 [ 06 Kwi 2021 10:00 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@krzykrzysztof: z ciekawości, a ta stawka była "normalna", którą miałeś w rezerwacji, czy to był jakiś błąd - to w kontekście wspomnianej dyskusji o prawidłowości ceny. |
Autor: | krzykrzysztof [ 06 Kwi 2021 10:18 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Stawka w rezerwacji była normalna, żaden błąd. Zakładam, że w momencie robienia upgrade pokoju, została przypisana bieżąca (wyższa) cena nowego pokoju ![]() |
Autor: | wierciu [ 12 Kwi 2021 13:21 ] | ||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||||
Nazwa hotelu:Conrad Dubai Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Delux Room Skyline View Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Executive Room, śniadanie, wstęp do saloniku, Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik duży, przestronny i wygodny. Ludzi sporo i głównie business ale zawsze było wolne miejsce na kanapach lub przy stoliku. Jedzenie i napije serwowane do stolika przez obsługę. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:To już moja trzecia wizyta w tym hotelu. Za każdym razem moje zdanie jest nie zmienne, że obsługowo jest to najlepszy Conrad w jakim byłem ( z 5 w jakich miałem okazję być). To jest ten hotel gdzie bezwględnie na pierwszym miejscu jest gość. Niech dowodem będzie to, że gdy potrzebowałem śniadania na 4 rano ponieważ miałem samolot o 6 i okazało się że kuchnia jest otwierana o 5 to obsługa załatwiła, żeby kucharz przyszedł do pracy godzinę wcześniej i upiekł Nam świeże crousanty i tosty ![]() Inne uwagi:.......
|
Autor: | dziabulek [ 27 Kwi 2021 13:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
-- 22 Kwi 2021 13:17 -- Nazwa hotelu: Hilton Ras Al Khaimah Beach Resort Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Garden View Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Family Executive Suite , śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty (28 000 za noc, 112 000 za 5 nocy 4+1 gratis) ; 1 noc za pełną stawkę przedłużyliśmy pobyt bo się nam spodobało Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel , a raczej cały ośrodek to bardzo duży teren przy dość ładnej i spokojnej plaży. Zdecydowanie dobra opcja dla kogoś kto chce solidnie odpocząć w ciszy i spokoju. Sam hotel dość duży, ale nie czuć tłoku. Z plusów : uczynna i życzliwa obsługa, wszystko dość dobrze zorganizowane, duży parking (dla fanów rozwiązania valet jest za darmo), na terenie kilka restauracji ze smacznym jedzeniem w tym lokalnym. Z minusów: pokoje już dość zużyte i stare, nie zawsze wszystko jest idealnie posprzątane, choć generalnie starają się i dbają. Dookoła hotelu raczej nic nie ma, więc albo jedziesz gdzieś np autem/taxi albo nie opuszczasz murów hotelu. Ceny jedzenia, napoi na miejscu wysokie. Inne uwagi: Pomijając jakieś minusy, hotel oceniliśmy na bardzo dobry, na tyle, że zmodyfikowaliśmy nasz pobyt w ZEA przedłużając sobie dobę dodatkowo o jedną noc. Warto rozważyć wykupienie jakiejś opcji z wyżywieniem, bo na miejscu jedzenie jest bardzo drogie (Gold i Diamond otrzymują rabat 25% + 500 pkt za rachunek min 95AED). W apce nie było upgrade (przyjechalliśmy o 2 w nocy) recepcjonista wynikało z tego, ze chciał nam dać pokój jaki zarezerwowaliśmy, ale po naszej prośbie otrzymaliśmy upgrade o kilka poziomów do apartamentu. O tyle było to świetne rozwiązanie, że pierwszy dzień praktycznie do 18 musieliśmy spędzić w pokoju ze względu na kwarantanne po przylocie i oczekiwanie na wynik testów, mając duży taras było to zdecydowanie przyjemniejsze niż np siedzenie w małym pokoju. Załącznik: 1.jpg [ 138.06 KiB | Obejrzany 2205 razy ] Załącznik: 2.jpg [ 137.57 KiB | Obejrzany 2205 razy ] Załącznik: 3.jpg [ 142.69 KiB | Obejrzany 2205 razy ] Załącznik: 4.jpg [ 177.92 KiB | Obejrzany 2205 razy ] -- 27 Kwi 2021 13:24 -- Nazwa hotelu: Hilton Dubaj Jumeirah Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Deluxe Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do pokoju z widokiem na morze, wstęp do saloniku Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Salonik bardzo przecięty. W covidowych czasach wszystko podawane przez obsługę, która akurat w czasie naszego pobytu była tam ewidentnie za karę. Jedzenia jak na lekarstwo, napoje wszystkie schowane, zero menu po prostu musisz strzelać lub pytać czy coś takiego mają. Jeśli komuś zależy na saloniku to tutaj ewidentnie może być rozczarowany. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Właściwie jedynym plusem hotelu jest lokalizacja. Marina to jeden z ciekawszych rejonów miasta, a do tego bezpośrednio przy plaży. Poza tym raczej nie wart swojej ceny. Pokoje dość przestarzałe, obsługa raczej średnia, plaża od rana zarezerwowana ręcznikami na zaś. Do tego wokół budowa także pył i hałas 24h. Za niską stawkę warto, ale za wysoką raczej lepiej poszukać czegoś innego. Inne uwagi: Zaproponowano nam upgrade do apartamentu, ale musielibyśmy na niego czekać do 17 lub 18. Odpuściliśmy sobie. Załącznik: 5.jpg [ 130.39 KiB | Obejrzany 2067 razy ] Załącznik: 6.jpg [ 230.02 KiB | Obejrzany 2067 razy ] |
Autor: | karder [ 17 Maj 2021 16:13 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Ktos ma jakies doswiadczenia ostatnio z Hiltonami w Amsterdamie (w centrum, nie lotniskowe)? Dlugi weekend nadchodzi a ja nie wiem na ktory sie zdecydowac. |
Autor: | oskiboski [ 17 Maj 2021 16:26 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Zdjęcia będą potem ![]() Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Hotel Izmir Airport Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Superior Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):ukryta Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:fatalny pokój bez balkonu- za drzwiami balkonowymi korytarz dla wszystkich idących na basen który był w remoncie. Wystrój samego hotelu bardzo dobry. Śniadanie smaczne ale obsługa ni w ząb po angielsku więc ciężko było zamówić co się chciało, zero tabliczek co w bemarach więc trzeba pokazywać palcami Inne uwagi:lokalizacja świetna na nocne spanie w Izmirze przed wyjazdem gdzieś dalej, obok hotelu(ze 100 metrów) świetna knajpa Nazwa hotelu:Double Tree by Hilton Kusadisi Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do TWIN GUEST ROOM WITH SEA AND CITY VIEW i śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:szlafroki w hiltonach są chyba tylko na życzenie teraz. Dobry hotel z najlepszymi sniadaniami jakie było mi dane jeść w tureckich hilotnach. Obszerne menu od jajek w koszulkach na wołowym bekonie po deski z mezze. Basen wewnętrzny i zewnętrzny czynne. Jacuzzi wyłączone. Hotelowi przydałby się generalny remont, o wykładzinę na korytarzu można się zabić Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Izmir Bayrakli Twój status w programie lojalnościowym:gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:twin room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do :TWIN ROOM WITH AEGEAN SEA VIEW pod warunkiem nie przedłużenia check-out, śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty - jeszcze 5k Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Byłem w tym hotelu już wiele razy, nawet w czasie pandemii. Nic się nie zmieniło to bardzo poprawny hotel w dobrej lokalizacji, blisko kolejki na lotnisko i miasta. Śniadanie serwowane przez obsługę (zimne rzeczy), u kucharza dostępne jajka,kiełbaski,omlety i jogurty plus simit. Podniesienie stawki do 10k a w niektóre dni nawet do 15k raczej nie spowoduje napływu nowych gości |
Autor: | monus [ 19 Maj 2021 14:57 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Kraków Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Queen Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: up do King Room, 750 punktów, welcome drink - napój z lodówki 1 szt. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie dotyczy Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Przyzwoita lokalizacja - 15 min. spacer na Wawel, dobry dojazd autobusem z lotniska prawie pod sam hotel. Fajne śniadanie (spory wybór) szczególnie jak na covidowe warunki i podawanie w plastikach, podane punktualnie. Bardzo miły personel. Pokój od strony Wisły, nie widać oznak "zmęczenia"; średnio lubię prysznico-wanny, ale żona była zadowolona. Żona rezerwując drugi pokój jako gold dostała punkty i śniadanie (brak drinka powitalnego). Bardzo udany pobyt. Inne uwagi: Pobyt 05.2021 |
Autor: | sranda [ 19 Maj 2021 15:28 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
A to 750 punktów przypadkiem nie wpadło z uwagi na preferencje w My Way, a nie w związku ze statusem? Zauważyłem akurat w HGI Kraków, że w ogóle nie patrzą na te preferencje, tylko dają śniadania goldom/diamondom jak leci, a 750 punktów również wpada. ![]() |
Autor: | marek2011 [ 23 Maj 2021 23:53 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree Wrocław Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wcześniejsze zameldowanie o 10, późniejsze wymeldowanie o 13 (wg prośby), upgrade do King Delux (ze względu na b. wczesną godzinę zameldowania na inne pokoje trzeba byłoby jakiś czas poczekać), śniadanie, butelka prosecco, voucher na napoje powitalne Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):obecnie nieczynny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel wiele razy już tu opisywany, więc skupię się tylko na aktualnościach "covidowych". Śniadanie obecnie serwowane jest albo do pokoju albo w hotelowym patio, wcześniej w obu przypadkach trzeba złożyć zamówienie na karcie wręczanej podczas zameldowania, wybór jest w porządku, jakość i realizacja jak najbardziej także. EL jest aktualnie nieczynny, nie było oferty zastępczej - zamiast tego butelka prosecco przyniesiona do pokoju. Sam hotel już nieco się starzeje "designersko", ale jest generalnie dobrze utrzymany Inne uwagi:Basen, siłowania jeszcze nieczynne |
Autor: | Flyguy [ 31 Maj 2021 16:20 ] | |||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||
Nazwa hotelu: Hilton Copacabana Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtanszy Standard city view 2 Twin Beds Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie dla dwóch osób, upgrade do Ocean Copacabana View 1 King Bed na 23 pietrze, Diamond&Gold Check-in/check out osobne stanowisko w recepcji, osobna ''sala restauracyjna'' dla Diamond&Gold Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): - Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym? Hotel usytuowany jest przy plazy Copacabana, na samym jej poczatku (od stony Leme). Sam hotel to chyba jeden z najwyzszych budynkow przy plazy. Liczy sobie 39 pieter i na ostatnim jest basen oraz bar z ktorego rozposciera sie niesamowity widok na miasto i Copacabane. Widok jest rowniez panoramiczny z racji kwadratowej kontrucji dachu. Hotel jest stosunkowo nowy, bardzo dobrze wyposazony. Lozka sa bardzo wygodne (podwyzszone materace) co daje bardzo dobry komfort snu. Zaciemnienie pokoju rowniez bardzo zadowalajace (szczegolnie kiedy wschod slonca jest przed 6:00). Obsluga bardzo pomocna i zyczliwa, prawie wszyscy mowia w jezyku angielskim. Zmiany zwiazane z Covid: na terenie hotelu obowiazuje nakaz noszenia maseczek (na dachu na powietrzu nie), pokoje sprzatane sa na zyczenie. Hotel ma podstawe ''kwadratu'' co oznacza, ze pokoje wychodza na 4 strony. Widok na miasto, widok boczny na ocean (boczne skrzydlo, widok oceanu od ok 15 pietra, do 15 budynki boczne), cetralny widok na Copacabane, oraz widok na Leme, z bocznym widokiem na ocean( tutaj od ok 10 pietra)
|
Autor: | karder [ 02 Cze 2021 12:06 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hampton by Hilton Amsterdam / Arena Boulevard Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Twin room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: nic Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel tuz przy stacji metra, dogodny transport do centrum. Okolica raczej podejrzana (jak to przy kazdym dworcu) ale w czasach covidowych swieci pustkami. Hotel nowy, zadbany I dobrze wyciszony. Obsluga niesamowicie uprzejma i optymistyczna. Sniadanie podawane przez pracownika hotelu w torbie papierowej – mozna wybrac skladniki z nieco ubogiej oferty. Biorac pod uwage cene hotel warty polecenia. Inne uwagi: brak --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nazwa hotelu: Hilton Amsterdam Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Twin deluxe room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do twin deluxe room with canal view (bieda), eary check-in, sniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik zamkniety, brak opcji zastepczej Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel bardzo nadszarpniety zebem czasu I wymagajacy remontu, “stawka covidowa” nie byla wysoka w porownaniu do normalnej ceny ale I tak czulem ze przeplacam. Brak wody (musialem sie upomniec), early check-in wymuszony, obsluga raczej sztywna. Hotel bez zadnych rewelacji, jakos nie chce mi sie tam wracac a I lokalizacja tez niezbyt dogodna. Inne uwagi: sniadanie dostarczone do ppokoju, produkty wysokiej jakosci I w duzej ilosci – dwie wyglodniale osoby nie byly w stanie wszystkiego zjesc. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Hotel Amsterdam - NDSM Wharf Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Twin Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do Queen Deluxe Room ale odmowilem bo nie bylo twin, sniadanie, late check-out (16:00) ale w koncu zrezygnowalem Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak EL Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Standardowy pokoj bardzo maly I ciasny, lozka jednoosobowe na prawde waskie I troche budzily niepokoj. Hotel zlokalizowany jest po drugiej stronie kanalu do ktorego prowadzi prom z dworca glownego (za free). Hotel dizajnerski I zlokalizowany w mojej ulubionej dzielnicy (NDSM) chociaz nie wszyscy sa wielbicielami takich klimatow. Inne uwagi: brak Załącznik: IMG_20210523_130611.jpg [ 449.52 KiB | Obejrzany 1299 razy ] Załącznik: IMG_20210523_130617.jpg [ 488.87 KiB | Obejrzany 1299 razy ] Załącznik: IMG_20210523_130625.jpg [ 478.77 KiB | Obejrzany 1299 razy ] |
Autor: | Krzysztof76 [ 15 Cze 2021 19:22 ] | ||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Antalya Kemer Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do pokoju Delux z częściowym widokiem na morze, kolacja w restauracji a'la carte, check-in o 11.00 check out o 15tej, ale możliwość korzystania z restauracji, basenu itp do 20.30 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak, ale w hotelu jest All inclusive Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Świetny hotel w formule All inclusive. Stawka punktowa 160tys za 5 nocy Hotel przy samej plaży.. Fajny basen. Jedzenie świetnej jakości i urozmaicone. Dużą uwagę przywiązują do obslugi gości z HH. Naprawdę polecam.
|
Strona 40 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |