Autor: | karder [ 13 Lip 2020 10:42 ] | ||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||
Nazwa hotelu: Hilton Warsaw Hotel and Convention Centre Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King guest room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade to executive king room, early check-in (10:00), woda, internet, sniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): EL wciaz zamkniety. Przez caly dzien dostepne sa napoje bezalkoholowe a pomiedzy 18-20 alkoholowe w barze Pistacio. Napoje zamawia sie w barze / u kelnera bez limitow. Poza tym dostepna jest przekaska (jak na zdjeciu) – obrzydliwa w smaku. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hiltona w Warszawie kazdy zna. Sniadanie w restauracji serwowane jest do stolu (z wyjatkiem kawy, ktora mozna sobie zrobic samemu). Kucharz przygotowuje podstawowe cieple posilki. W restauracji zmniejszono liczbę stolikow aby zachowac spore odleglosci. Inne uwagi: Przed wejsciem do Holmes Place mierzona jest temperatura, na basenie pusto. Dawno nie bylem w tym hotelu, ale wydawalo mi sie ze pokoje od strony wschodu mialy widok na Palac Kultury. Obecnie buduje sie tam kolejny blok mieszkalny wiec Palacu nie widac.
|
Autor: | maciejs9 [ 23 Lip 2020 13:16 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Swinoujscie Resort & Spa Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King guest room with sea view and balcony Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do King superior room with sea view and balcony, woda 2x (codziennie), wstawka (słodki upominek + list), late check-out (14:00) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty (5th night free) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): N/D Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Upgrade do narożnego superior room, jednak tak jak guest roomy pokój znajdował się po stronie wschodniej w tylniej części hotelu. Z pokoju widok na parking oraz budowę, morze było widoczne (z dużego) tarasu. W pokoju po przyjeździe nie było ciepłej wody, po zgłoszeniu telefonicznym nikt nie przyszedł naprawić usterki przez kilka godzin. Wieczorem po ponownym zgłoszeniu nie było już obsługi technicznej z hotelu. Pan z Radissona nie potrafił naprawić usterki, dostałem wtedy kartę do pokoju obok aby się przenieść (standardowy pokój), jednak w nim także nie było ciepłej wody. Zostałem więc przy pierwszym pokoju. Kolejnego dnia znowu kilka interwencji, i "w miarę" zaczęło działać. Do końca pobytu trzeba było spuszczać wodę przez 5-10min by się nagrzała (Zostałem w tym pokoju ponieważ zaproponowano mi zmianę na pokój na 2 piętrze z ogarniczonym widokiem). W ramach przeprosin otrzymałem voucher na obiadokolację w wybranym dniu. W hotelu do dyspozycji gości hiltonowa strefa spa (sauny + zewnętrzne jacuzzi) w której praktycznie nikogo nie było, aquapark (1 godzina/dzień) oraz strefa w Radissonie na 14 piętrze z basenem, jacuzzi, sauną oraz barem (Tutaj było ciężko o miejsce szczególnie w godzinach popołudniowych). 9. piętro w Hiltonie nie jest jeszcze ukończone. Śniadanie w formie bufetu bez restrykcji oraz urozmaicenia (codziennie to samo). W niedzielę manager witał gości szampanem. Pomimo otwartej części zewnetrznej zdarzały się dłuższe kolejki do wejścia. Ogólnie mam nadzieję, że sytuacje, których doświadczyłem są wynikiem nowości/COVID, gdyż mam zamiar tutaj jeszcze wrócić w przyszłości. Inne uwagi: Posiłek z room service bardzo słaby. Zamówiłem burgera oraz rybę, mięso w burgerze było przesiąkniete zapachem ryby z drugiego posiłku. Hotel jest nastawiony głównie na zagranicznych turystów (Niemcy). Polskojęzyczny był personel w recepcji. Przy wejściu na śniadanie czy korzystaniu ze SPA konieczny był język angielski/niemiecki lub oczekiwanie na polską obsługę. Osobiście mi to nie przeszkadzało, jednak uważam, że niektórzy goście z Polski (starsi) czuli się zrażeni. Pewnego dnia karty do pokoju przestały po prostu działać (obie, w windzie działały), pomijając to, że Pani w recepcji nie wyjaśniła co się stało to brak pytania chociażby o nazwisko w celu otrzymania nowych kart uważam za security issue. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Radisson: ![]() |
Autor: | OSK [ 23 Lip 2020 17:26 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Chyba jednak się cieszę, że zamieniłem moje Świnoujście za punkty w te wakacje na DBT na Zanzibarze zimą za tą samą stawkę ![]() |
Autor: | dziabulek [ 24 Lip 2020 14:53 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Wychodzi na to, ze Hilton Świnoujście nie powala. Spałem w sąsiednim Raddison w lutym, więc jeszcze w czasie normalności i wywarł na mnie tylko pozytywne wrażenie. Zero problemów, świetny pokój, świetny hotel, udany pobyt. |
Autor: | lovenz [ 24 Lip 2020 15:09 ] | ||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||
Nazwa hotelu: Hilton Da Nang Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King guest room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do executive king room z widokiem na zatokę, early and late check , woda, internet, sniadanie, dostęp do lounge Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Ogolna opinia bardzo, bardzo pozytywna na temat obsługi, stosunku jakości do punktow oraz samych oczekiwań. Zakwaterowano mnie chyba na 25- 26 pietrze- nie pamiętam już dokładnie. Bez żadnych zapytań pani w recepcji po zameldowaniu i zmierzeniu temperatury zapytała - czy w związku z małą liczbą gości może mi zaoferować pokój o lepszym standardzie i z widokiem na zatokę, oraz dostęp do lounge. Widok piękny zwłaszcza nocą kiedy smok z mostu zmienia kolory i zieje ogniem a drugi most się obraca dla swobodnej żeglugi. Śniadania były na dole i wybór byl naprawde ogromny. Dopiero ostatniego dnia zostały przeniesione na górę do lounge bo gości w hotelu bylo naprawdę niewielu i zamawiało się z karty. Basen swiecil pustkami a ludzie przemykali po hotelu jak wystraszeni (18 marca)
|
Autor: | Darek M. [ 26 Lip 2020 13:30 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
maciejs9 napisał(a): Nazwa hotelu: Hilton Swinoujscie Resort & Spa Dostępu do strefy na 14 piętrze w Radisson już nie ma. Na recepcji w Hiltonie powiedzieli, żeby pytać w Radisson, a tam powiedzieli, że nie ma dostępu. img]https://i.imgur.com/CCSLMcw.jpg[/img] |
Autor: | maciejs9 [ 26 Lip 2020 20:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Jeżeli tak jest to faktycznie nie ma czego już w Hiltonie szukać (Radisson ma lepsze śniadania, łatwiej dostać lepszy pokój bo jest wyższy, ma nielimitowany dostęp do aquaparku vs 1h w Hiltonie), przynajmniej do czasu jak nie skończą 9 piętra (jeżeli planują tam coś poza barem). Dziwne, że zdecydowali się na taką zmianę w środku sezonu (jeszcze niewiele ponad tydzień temu dostałem kartę). |
Autor: | Darek M. [ 27 Lip 2020 22:54 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Może też być tak, że zależy na kogo trafi się na recepcji. Niemniej szkoda, bo faktycznie ta strefa wydawała się ciekawym dodatkiem. |
Autor: | wierciu [ 28 Lip 2020 20:08 ] | ||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||
Nazwa hotelu:Hilton Vienna Danube Waterfront Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Executive Waterfront Room, śniadanie, wstęp do saloniku, dwie butelki wody. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Honors Dream Away 98 euro Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):salonik duży zlokalizowany na ostatnim 8 piętrze hotelu. Działa bez żadnych ograniczeń. 16-18 - Słodkie przekąski do kawy i herbaty + napoje bezalkoholowe. 18-20 - Kolacja + napoje alkoholowe. Na ciepło była Paella z owocami morza oraz pierożki wonton z owocami morza. Gdy się skończyły pierożki doniesiono sajgonki wegetariańskie. Bardzo fajny wybór alkoholi - wina białe, czerwone i różowe, 3 różne wódki, whisky, i bardzo dobre prosecco ![]() Z przekąsek na zimno kilka gotowych zestawów na małych talerzykach ( wędzone sery, łosoś, krewetki na zimno, humus). Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel normalnie funkcjonuje. Jedyne co było zamknięte to spa na 7 piętrze. Śniadania normalnie wydawane bez ograniczeń. Basen zewnętrzny otwarty od 8 do 20. Inne uwagi:.......
|
Autor: | dziabulek [ 29 Lip 2020 07:51 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@maciejs9 w Radisson też dostęp do Aquapark to 1h. |
Autor: | maciejs9 [ 29 Lip 2020 13:17 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@dziabulek Czyli ich strona też wprowadza w błąd? https://balticpark-aquapark.pl/#special-offers "Nielimitowane wodne szaleństwo! ZAREZERWUJ WYJĄTKOWY POBYT W RADISSON BLU RESORT, ŚWINOUJŚCIE I ZYSKAJ NIEOGRANICZONY DOSTĘP DO BALTIC PARK MOLO AQUAPARK" |
Autor: | dziabulek [ 29 Lip 2020 15:52 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Też się tym sugerowałem, a na miejscu okazało się coś innego. Ale to było w lutym, może temat uległ zmianie. |
Autor: | karder [ 03 Sie 2020 10:02 ] | ||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||
Nazwa hotelu: Hilton Prague Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King guest room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do King executive room (2 zarezerwowane pokoje), woda (tylko w dniu przyjazdu), internet, sniadanie, executive lounge dla 2 pokoi Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pelna (promocyjna – Honors Dream Away) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): EL w standardowej lokalizacji zamkniety ze wzgledu na remont (ja nie widzialem zadnych prac budowlanych przez okno). Aktualnie EL jest w barze C&B w atrium w limitowanej wersji – wina + piwa + soft drinks w godzinach 17:00-18:00 (!). Brak jedzenia (no chyba ze ktos chce sie najesc chipsami i zelkami Haribo). Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: W hotelu malo gosci (tak samo jak w calej Pradze). Niestety ze wzgledu na pogode duzo gosci postanowilo skorzystac z basenu (sadzawki) i lezaki zarowno w strefie wewnetrznej jak i na tarasie byly zajete. Parking za darmo (!) dla wszystkich goci w lipcu i sierpniu. Brak serwisu sprzatajacego w trakcie pobytu ale na korytarzu zawsze jest pokojowka u ktorej mozna wymienic recznik lub poprosic o szampon. Poza tym nic sie nie zmienilo od mojego pobytu sprzed pandemii (opisany wczesniej w tym watku). Inne uwagi: Jesli ktos chce zobaczyc Prage w nieco innej odslonie, bez glosnych Amerykanow oraz wszechobecnych chinskich fotografow polecam ten okres. W centrum jest bardzo spokojnie a miasto zwiedza sie z wielka przyjemnoscia.
|
Autor: | barka [ 10 Sie 2020 17:12 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree Resort by Hilton Zanzibar - Nungwi Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do QUEEN GUEST ROOM WITH POOL VIEW, śniadanie, welcome drinks Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Pobyt w lutym br, hotel nie nowy, ale z klimatem. Ciekawe lobby, piękny widok z balkonu pokoju na basen i morze, plaża niczego sobie. Śniadanie bez większego wow, wybór jest spory, ale bez szału. W dobie covid wspominam bardzo dobrze, zwłaszcza, że to był ostatni dalszy wyjazd, który doszedł do skutku ![]() Inne uwagi:....... Załącznik: Komentarz do pliku: Widok z pokoju widokzpokoju.jpg [ 139.19 KiB | Obejrzany 2320 razy ] Załącznik: plaza.jpg [ 92.2 KiB | Obejrzany 2320 razy ] Załącznik: sniadanie.jpg [ 172.95 KiB | Obejrzany 2320 razy ] |
Autor: | ghostwriter [ 01 Paź 2020 15:56 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Izmir - Alsancak Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, niezbyt jadalna wstawka i mała butelka wina Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Żałuję, że wcześniej nie sprawdziłem oceny na bookingu, bo jest zasłużenie niska. Przede wszystkim dostałem inny pokój niż zarezerwowany (Twin zamiast King), w dodatku "smoking", czego w ogóle nie dało się uwzględnić w rezerwacji i nikt o to nie zapytał przy zameldowaniu. Początkowo pomyślałem, że to moja pomyłka, bo zerknąłem w rezerwację w apce i tam był już Twin Smoking. Nie wiedziałem, że po prostu przypisano tam to co dostałem. Było późno, więc nie chciało mi się iść prosić o zmianę, tym bardziej, że obsługa nie robiła wrażenia życzliwej. Hotel był raczej pusty, a ja zamiast upgrade dostałem downgrade. Obiekt i pokoje są już dość stare. Śniadanie dość skromne i słabe, epidemia służy oszczędnościom. Takie uprzejmości jak wstawka z popsutych już owoców można sobie po prostu darować, bo po co? Basen zamknięty mimo braku stosownych informacji na ten temat - w aplikacji hotele przedstawiają informacje jakie usługi są ograniczone, a jakie niedostępne. Tu nie było nic. Jedyne za co można pochwalić hotel to całkiem dobra lokalizacja. Mimo to nie polecam. Nazwa hotelu: Adana HiltonSA Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Room City View Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, upgrade do River View, później na moją prośbę przedłużono mi wymeldowanie do 15 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): niedostępny, wcześniej miałem rezerwację na pokój z dostępem do Lounge, jako że hotel informował, że usługa ta jest jedynie ograniczona. Dopytałem mailowo i dostałem dziwną odpowiedź - Lounge jest zamknięty ale jeśli mam Diamond to dostanę 50 lir do wydania w restauracji... A jeśli nie mam Diamond, a zarezerwowałem pokój Executive? Na kolejne maile hotel już nie odpowiadał, choć po pierwszym zignorowanym napisałem kolejny Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Mimo drobnego zgrzytu w komunikacji pobyt uważam za udany. Z hotelu widać wszystkie główne atrakcje miasta - most, meczet i wieżę zegarową, no i jest do nich całkiem blisko. Sam hotel jest raczej stary, ale dobrze się trzyma i nie rzucało się to w oczy. Pokój był bardzo przestronny. Śniadania były po prostu okej (jajka przyrządzał kucharz, różne potrawy w formie szwedzkiego stołu, przygotowany zestaw produktów śniadaniowych na talerzu), trochę dziwne "zasady" epidemiologiczne - w założeniu obsługa miała chyba wszystko podawać, w rzeczywistości każdy robił to co chciał i był chaos. Fajne zaplecze rekreacyjne - sauny, hamam, basen wewnętrzny i zewnętrzny + nowy kompleks basenowy riverside, z którego nie korzystałem, bo był nieco daleko od hotelu i w sumie nie wiem czy w danym momencie był czynny. W dość niedużej odległości znajduje się duże centrum handlowe. Do hotelu można dojechać z lotniska za 30 lir. Inne uwagi: Ceny w restauracji i room service skandalicznie niskie, na poziomie polskiego McDonalda ![]() Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Hotel Istanbul - Tuzla Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Śniadanie, upgrade do apartamentu Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel jest całkiem okej, nie tak daleko znajduje się stacja Marmaray, z której dość sprawnie można dojechać do centrum, jednak trochę to trwa. Z sieci Hilton to chyba drugi najbliższy obiekt względem lotniska SAW - wybrałem go dlatego, że okołolotniskowy Hampton anulował moją rezerwację za punkty i przyleciałem późno w nocy. Hotel ma niską ocenę na booking.com, ale nie wiem za bardzo za co. Pokój był względnie nowy i przestronny, śniadanie umiarkowanie dobre, z bardzo dobrą kawą. Basenu i innych udogodnień nie sprawdzałem. Można przyczepić się do łazienki, gdzie były jakieś nienaprawione usterki - np. zmieniająca się sama z siebie temperatura wody. Nazwa hotelu: Doubletree by Hilton Istanbul Umraniye Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Śniadanie i niby upgrade Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel moim zdaniem jest bardzo dobry, ale nie mogło być idealnie - kolejny raz brak informacji o zamkniętym basenie i choć takie informacje uwzględnia się też na booking.com to tam też nie ma informacji, żeby był zamknięty. Przy check-in poprosiłem o pokój na możliwie wysokim piętrze, natomiast pani z obsługi poinformowała mnie, że tam są małe pokoje, a dla mnie mają większy na niższym piętrze. Przystałem na propozycję, ale jeżeli mój pokój był większy to nie wiem jakie były te małe... Drobnostka, ale nie dopatrzyłem się różnicy między moim pokojem a innymi. Mimo wszystko cały hotel prezentuje się nowocześnie, pokój nie był szczególnie przestronny, ale wystarczający, śniadanie było całkiem smaczne (produkty do wyboru podaje obsługa, oprócz tego kucharz przyrządza jajka na życzenie), a obsługa wyjątkowo sympatyczna na tle innych obiektów w Turcji. Poza tym hotel jest zintegrowany z centrum handlowym, a dosłownie obok niego jest stacja metra. Inne uwagi: Hotel po rebrandingu z Garden Inn - na mapach często widać taką nazwę Nazwa hotelu: Doubletree By Hilton Antalya City Centre Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Queen Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Śniadanie i upgrade do pokoju Deluxe Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel, zdecydowanie najlepszy ze wszystkich obiektów z sieci Hiltona podczas mojego pobytu. Nowoczesny wystrój, duży i przestronny pokój z balkonem. Bardzo dobre śniadanie, szczególnie pod względem jakości - również dania do wyboru (podawane przez obsługę) i jajka przygotowywane przez kucharza. Na najwyższym piętrze restauracja i "odkryty" basen (w zależności od pogody odsuwany jest dach i szyby). Widać stamtąd morze i bardzo dobrze widać góry - jest ładnie. W hotelu jest też drugi, większy basen wewnętrzny i strefa SPA z których można korzystać za wcześniejszą rezerwacją. Z hotelu kursuje darmowy bus na plażę Konyaalti. Poza tym sympatyczna obsługa. Nocowałem tam przed lotem powrotnym tylko, z racji odległości od plaży nie rozpatrywałem go jako dobrej bazy wypoczynkowej, ale to wcale nie byłby taki zły wybór Inne uwagi: 700 metrów od hotelu znajduje się centrum handlowe a obok niego przystanek z którego można dojechać tramwajem bezpośrednio na lotnisko. Tramwaj kursuje jednak w ograniczonych godzinach, bodajże do 21. Koszt taksówki z lotniska według taksometru to 65 lir |
Autor: | monus [ 05 Paź 2020 14:05 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem: pokój King Garden View, śniadanie w restauracji, salonik, 1000 pkt. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): salonik zamknięty, serwis realizowany jest w restauracji Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotelu raczej nie trzeba opisywać - skupię się na covid'owych zmianach. Jedynie znów trafiłem na łóżko king składające się z suniętych 2 łóżek, nawet kołdry były 2 małe - bardzo irytujące. Spora cześć pokoi wyłączona z użytku, całe skrzydło (to z windą na basen) zamknięte. Aby dojść na basen, trzeba zjechać na 1 piętro i przejść się korytarzem obok sali zabaw do recepcji SPA by zejść schodami do recepcji basenu - nic skomplikowanego jak znamy hotel, widziałem ludzi błąkających się w okolicach recepcji (żeby nie było - po szlafrokach ich poznawałem). Basen ogólnie dostępny, bez zapisów i innych ograniczeń. Level UP ogólnie dostępny - uszkodzone drzwi. Śniadanie w kwestii wyboru bez zmian, jedynie podchodzenie do bufetu zalecane w maskach, ale nikt nie pilnuje. Na stronie jest informacja tylko, że salonik zamknięty, brak wzmianki o formach zastępczych. Podczas zameldowania otrzymujemy voucher do restauracji na 1x przekąska i 1x napój (tak było na nim napisane) dla każdej zameldowanej osoby. Podobno w zależności od ilości osób z dostępem do saloniku mamy możliwość zamówienia dania z karty lub dostępny jest bufet. Podczas mojego pobytu był bufet, oferta niczym nie różniła się od tej z saloniku, a nawet była większa bo dodatkowo była zupa gulaszowa. Jedynie mocne alkohole nie były dostępne, tylko wino i piwo (nie wiem czy jakoś limitowane, jedno wystarczyło). Ze względu na późny przyjazd do hotelu nie wiem czy jest jakaś oferta zastępcza dla napojów/słodyczy w ciągu dnia. Może dla tego, iż lubię ten hotel ale dla mnie w czasach covidowych ograniczeń jest mocna 5, było by 6 gdyby nie ograniczenia w wyborze pokoi Inne uwagi: Pobyt 10.2020 |
Autor: | OSK [ 05 Paź 2020 17:46 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
monus napisał(a): Podobno w zależności od ilości osób z dostępem do saloniku mamy możliwość zamówienia dania z karty lub dostępny jest bufet. Podczas mojego pobytu był bufet, oferta niczym nie różniła się od tej z saloniku, a nawet była większa bo dodatkowo była zupa gulaszowa. @monus czy to oznacza,że zawsze jest bufet albo danie z karty? Bo ta przekąska + napój póki co skutecznie mnie zniechęca do przyjazdu |
Autor: | dziabulek [ 05 Paź 2020 18:53 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hampton By Hilton Berlin City West Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Queen Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: +250 punktów Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jeśli chodzi o przywileje to w Hamptonach jak wiadomo nie poszalejemy z tym. Dostałem extra punkty i tyle. Śniadanie jest i tak w cenie, upgrade nie ma. Sam hotel bardzo przyjemny, czysto, ciepło. Pokój stosunkowo duży, śniadanie w systemie covidowym trochę wymyślne, ale ze spokojem każdy znajdzie coś dla siebie. Lokalizacja bardzo dobra, zresztą sąsiedztwo Sofitelu, Waldorf Astoria i innych 5* o tym świadczy. |
Autor: | Krzysztof76 [ 05 Paź 2020 19:40 ] | |||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||
Nazwa hotelu: Hilton Swinoujscie Resort & Spa Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King guest room with sea view and balcony Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King superior room with sea view and balcony, śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty 120000 pkt za 5 nocy i 90,000 pkt za ekstra 3 noce Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jestem mega zadowolony. Uważam ze super deal za punkty. Pierwszy raz na dłużej byliśmy nad naszym morzem od 16 lat. Hotel i obsługa super. Napisałem wcześniej o upgrade i wcześniejsze zameldowanie i takie dostałem pomimo wysokiego sezonu pobyt 15-23.08. Super pogoda nad morzem spowodowała najazd turystów do hotelu. Nieoceniona okazała się P. Karolina z recepcji, dograła nam upgrade do pokoju z bezpośrednim widokiem na morze i zameldowanie od 9,30 rano Najlepsze pokoje są na wysokim pietrze z numerami nieparzystymi. Im mniejszy numer tym bliżej morza. Śniadania super, dużo ryb i unikalnych przysmaków. Podczas mojego pobytu obsługa pilnowała aby goście przy wyborze jedzenia mieli założone maseczki. Basen i zjeżdżalnie fajne, chodziliśmy wieczorami Ok 21. Było pare osob w aquaparku. W cenie jest 1H. Hotelowa siłownia prosta ale sprzęt dobrej jakości marki Technogym. Parking mieliśmy ten tańszy szutrowy 40 zł za dobę. Inne uwagi: Fajne uczucie w Polsce nad morzem w klapeczkach prosto z wyjścia z hotelu można było wejść na plaże. Moje wrażenie zapewne trochę jest skrzywione na plus przez pogodę. MIelismy 28-31 stopni a morze miało temp. ok 22 stopni Dużo restauracji i smażalni ryb w okolicy. Polecam Smażalnie Kergulena Ok 200m od hotelu. Prosto ale smacznie i tanio. Polecam wyporzyczenie roweru i przejażdżkę po okolicy. Faja trasa rowerowa do Międzyzdrojów i na Kasirbor.
|
Autor: | miloszp [ 05 Paź 2020 19:55 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Gaziantep Twój status w programie lojalnościowym:Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Junior Suite Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel w dziwnym kiczowato bizantyjskim wystroju do tego poza centrum obok kilku innych sieciowych hoteli, daleko do wszystkiego tzn min 1km lepiej wybrać Hampton śniadanie okrojone do zestawu na talerzu podobnie jak w każdym hotelu w którym byliśmy do tego wybór potraw z jajek na ciepło Inne uwagi: Pobyt 09.2020 Nazwa hotelu: Hampton by Hilton Gaziantep Twój status w programie lojalnościowym:Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Quuen Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu.dość centralnie położony dokładnie obok niego znajduje sie przystanek busa Hvatas na lotnisko śniadanie okrojone do zestawu na talerzu podobnie jak w każdym hotelu w którym byliśmy do tego wybór potraw z jajek na ciepło Inne uwagi: Pobyt 10.2020 Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Sanliurfa Twój status w programie lojalnościowym:Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Suite Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: za punkty zdecydowanie warto Hotel dobrze położony na przeciwko doskonałego muzeum Sanliurfy i dużego centrum handlowego 1km piechotą do groty Abrachama. Pomimo Covidu basen i hammam czynny ale wymagany czepek, śniadanie okrojone do zestawu na talerzu podobnie jak w każdym hotelu w którym byliśmy do tego wybór potraw z jajek na ciepło Inne uwagi: Pobyt 09.2020 Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Mardin Twój status w programie lojalnościowym:Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: za punkty zdecydowanie warto Hotel typowo konferencyjny raczej na uboczu dość daleko od starego miasta śniadanie okrojone do zestawu na talerzu podobnie jak w każdym hotelu w którym byliśmy do tego wybór potraw z jajek na ciepło Inne uwagi: Pobyt 09.2020 Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Diyarbakır Twój status w programie lojalnościowym:Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem: brak Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: za punkty zdecydowanie warto Hotel dość dobrze położony od cytadeli i starego miasta dzieli go 10m spaceru Hotel posiada ładny zewnętrzny basen niestety zamknięty przez covid otwarty był hammam niestety nie nagrzany dlatego nie polecam śniadanie okrojone do zestawu na talerzu podobnie jak w każdym hotelu w którym byliśmy do tego wybór potraw z jajek na ciepło Inne uwagi: Pobyt 09.2020 Nazwa hotelu: Hilton Mersin Twój status w programie lojalnościowym:Silver Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Suite Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): zamknięty oferują voucher na 50TL Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: stary ale zadbany hotel z ładnym basenem i dobrym widokiem na morze śniadanie okrojone do zestawu na talerzu podobnie jak w każdym hotelu w którym byliśmy do tego wybór potraw z jajek na ciepło Inne uwagi: Pobyt 09.2020 |
Strona 36 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |