Autor: | boots [ 21 Sie 2019 00:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Tak - darmowe miejsca tuż obok od piątku od 18 do poniedziałku do 8. |
Autor: | karder [ 21 Sie 2019 11:12 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@digger ulica Kopernika na odcinku od Lakowej do al. Wlokniarzy jest poza strefa platnego parkowania. |
Autor: | wierciu [ 22 Sie 2019 10:58 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Albo jako Diamond za parking nie zapłacisz nic. Przynajmniej mnie na 4 pobyty w tym hotelu w tym roku nie policzyli ani razu. |
Autor: | digger [ 22 Sie 2019 13:44 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Mam tylko golda Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | kamo375 [ 22 Sie 2019 13:49 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Możesz poszukać diamonda który zrobi Ci rezerwację, jakby coś zapraszam na pw ![]() |
Autor: | boots [ 22 Sie 2019 13:51 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
A jaką dostrzegasz dla niego korzyść z tego? Bo ja widzę same wady... |
Autor: | tartal [ 22 Sie 2019 14:08 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
to chodzi o korzyści ale dla drugiej strony.. ![]() |
Autor: | Pacik76 [ 30 Sie 2019 17:51 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
2 hotele z okolic Toronto Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Toronto/Vaughan Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 QUEEN BEDS Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie dla dorosłych Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony obok stacji metra i przystanku autobusowego. Idealny dostęp jest też od strony płatnej ETR oraz Hwy 7. Budynek jest typowy dla Gardenów w Ameryce, a parking na miejscu jest darmowy. Obsługa miła i kompetentna (chyba jak wszyscy Kanadyjczycy). Nie dostałem żadnego upgrade, ale też nie pytałem o niego. Generalnie pobyt na plus. Przystępne ceny w barze. Śniadania otrzymałem tylko dla dorosłych, a za dzieci dopłaciłem (20$). Pokój dość duży i przestronny. Łóżka wygodne i 2 osoby spokojnie się wyśpią. Łazienka bez zastrzeżeń. Czystość również. Śniadania smaczne, z dość dużym wyborem. Basen malutki i płytki, za to jacuzzi fajne. No i jest zjeżdżalnia, z której obsługa hotelu jest dumna. Dobry i łatwy dojazd do downtown czy na lotnisko. Podsumowując: warto. Inne uwagi:NA Nazwa hotelu:Hilton Toronto/Markham Suites Conference Centre & Spa Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 DBL BEDS 1 BEDROOM SUITE Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie i dostęp do saloniku dla dorosłych Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty + dopłata Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):salonik czynny tylko podczas śniadania 6.00-9.00 oraz podczas "kolacji" 18.00-20.00 i tylko w dni robocze. Na sobotę i niedzielę otrzymałem kupony na śniadania dla 2 osób, a na kolację dla jednej. Śniadanie ciut skromniejsze niż w restauracji obok. Z kolacji skorzystałem 2 razy. Za pierwszym razem było bardzo skromnie i bez ciepłych dań. Za drugim dużo większy wybór oraz ciepłe dania. Brak jakichkolwiek alkoholi, za to wybór soft drinków ok. Pierwsze dnia na śniadaniu byliśmy całą czwórką i nikt nas nie spisywał. Przy kolacji spytano o nr pokoju i prawie przepraszająco zwrócono uwagę, że następnym razem będę musiał dopłacić za dzieci. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony przy dwóch przystankach autobusowych różnych linii. Idealny dostęp jest też od strony płatnej ETR oraz Hwy 7. Budynek główny jest 10-cio piętrowym kolosem, a ja otrzymałem suite w mniejszym budynku połączonym "mostem". Parking dla Klientów jest płatny (nikt tego nie sprawdza - opiero się bardziej na zaufaniu), ale ja na miejscu wypożyczyłem samochód (Avis ma swój punkt) i parkowałem na miejscu Avisa . Obsługa miła i kompetentna (chyba jak wszyscy Kanadyjczycy). Pobyt na duży plus. Ceny w restauracji dość duże. Śniadania otrzymałem tylko dla dorosłych, a dziećmi jedliśmy raz, ale jak zapłaciłem 50$ to gotowaliśmy im w pokoju, bo w naszym suicie była w pełni wyposażona kuchnia. Pokój duży i przestronny. Jak wspomiałem prędzej kuchnia również była i wyposażona w płytę grzewczą, piekarnik, dużą lodówkę oraz mikrofalówkę. Łóżka wygodne i 2 osoby spokojnie się wyśpią. Łazienka bez zastrzeżeń, z dostępem zarówno z korytarza, jak i z sypialni. Czystość również. Śniadania smaczne, ale powtarzające się. 4 dania na ciepło (bekon, kiełbaski, jajecznica z proszku oraz smażone ziemniaczki) po 6 dniach nudzą się. Basen średniej wielkości, ale płytki (1.20m), za to jest jacuzzi, 2 sauny (sucha i parowa) oraz siłownia. Są też korty do squasha. Z głównego budynku na drugim piętrze można wyjść do ogrodu i odpocząć przy fontannie. Dojazd na lotnisko zajmuje ciut więcej niż godzinę (korzystając z YRT i Go - ok. 12$ za osobę), a do downtown Toronto ok. 1.5h za 3.25$. Za wypożyczenie auta nie otrzymałem punktów, bo punkt był niezależny. Za to jako Klient hotelu policzono mi 10% taniej. Blisko jest sporo lokali gastronomicznych i parę sklepów. Podsumowując: polecam. Inne uwagi:NA |
Autor: | tasma [ 04 Wrz 2019 15:58 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Phuket Arcadia Resort & Spa Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 x najtańszy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Junior suite dla obu pokoi. Wstęp do saloniku dla obu pokoi. Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik znajduje się na 12 piętrze w budynku Lotus, w którym kwaterują Diamondów. W saloniku podawane jest śniadanie (7.00-11.00) oraz kolacja (17.00-18.30). W pozostałych godzinach bezpłatnie kawa i soki, pozostałe napoje płatne dodatkowo. Podczas kolacji trzy ciepłe dania do wyboru, do tego ciasta, owoce oraz gratis napoje alkoholowe. Wszystko bardzo smacze. Przyznam, że nie jedliśmy kolacji na mieście Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Kompleks hotelowy jest bardzo rozległy. Teren ogrodzony i dyskretnie ochraniany. Kilka basenów, różnej wielkości i głębokości, zjeżdżalnie dla dzieci. W części nad morzem z kolei jest basen wyłącznie dla dorosłych. Szeroka piaszczysta plaża po drugiej stronie ulicy. Sporo sklepów i restauracji w odległości mniejszej niż 1000m. Śniadania podawane są w dwóch restauracjach i saloniku. Trudno się do czegoś przyczepić. Szukając na siłę, wskaże brak kawy z ekspresu, ale można taką kawę wypić w saloniku. Generalnie hotel bardzo polecam Inne uwagi:Transport zamawiany w hotelu jest dość drogi, ale od strony morza jest postój taksówek. Załącznik: 20190813_123315.jpg [ 92.17 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190813_130011.jpg [ 107.33 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190813_130028.jpg [ 92.36 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190813_130040.jpg [ 98.25 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190813_180547.jpg [ 130.92 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190813_180554.jpg [ 161.59 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190813_195306.jpg [ 168.45 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190816_094958.jpg [ 114.93 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190816_095953.jpg [ 242.4 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190816_100048.jpg [ 166.14 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190816_100219.jpg [ 179.94 KiB | Obejrzany 2539 razy ] Załącznik: 20190816_115801.jpg [ 235.13 KiB | Obejrzany 2539 razy ] |
Autor: | pasta [ 06 Wrz 2019 09:40 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Kojarzę, że ktoś tu niedawno pytał o hotel w Bangkoku... ale nie mogę znaleźć. Mam ten sam dylemat, który wybrać na 2 noce w styczniu. W systemie rezerwacyjnym za grosze pojawił się także DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit, który będzie otwarty we wrześniu i kosztuje grosze. Ale wybierając coś sprawdzonego - co poleciliście? |
Autor: | pawelos [ 06 Wrz 2019 09:44 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nowe hotele mają te zaletę, że są nowe, czyste i pachnące. Standardem nie odbiegają często, od swoich dużo starszych, nawet wyżej pozycjonowanych konkurentów. Po kilku miesiącach od otwarcia, załoga jest już na ogół 'dotarta' i wszystko działa sprawnie. Chyba, że zależy Ci na saloniku, bo w DT może nie być, tego nie wiem. |
Autor: | pasta [ 06 Wrz 2019 10:01 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Też tak myślę. Na styczeń 62 USD za noc. Napisali na chacie, że salonik będzie ale akurat w Bangkoku to dla mnie nie ma znaczenia. |
Autor: | wierciu [ 06 Wrz 2019 21:51 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Z tym salonikiem w DoubleTree by Hilton Bangkok Ploenchit to potwierdzone info? Bo narazie w systemie rezerwacyjnym nie ma info o saloniku ani o pokojach executive. Jeśli to potwierdzone to zmieniam swoją rezerwacje z Millenium na DT ![]() |
Autor: | pasta [ 07 Wrz 2019 00:06 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Tak napisali mi na chacie, że będzie. Okaże się niedługo. Za 65 usd na mój termin są rezerwacje bezzwrotne, a 72 semi-flex. Wziąłem semiflex i Conrada za 40k/noc. Wg mnie Millenium jest w fatalnym miejscu. Spałem w sąsiednim rok temu. |
Autor: | karder [ 23 Wrz 2019 10:50 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Milan North Twój status w programie lojalnościowym: gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: standard room with breakfast zarezerwowany przez posrednika prestigia.com Przywileje otrzymane w związku ze statusem:2 butelki wody, upgrade do king deluxe na ostatnim pietrze z balkonem, tabliczka “gold” na sniadaniu, late check-out (16:00) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):70EUR u posrednika przy oficjalnych cenach ~180-200 EUR (Milan Fashion Week) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Moje oczekiwania wobec tego hotelu byly bardzo niskie. Na dzien przed przyjazdem napisalem do hotelu aby dodali numer karty do rezerwacji oczekujac ze I tak zadnych benefitow nie bedzie – a jednak bylem w bledzie! W recepcji podziekowano za lojalnosc, przydzielono pokoj delux na ostatnim pietrze z balkonem i widokiem na miasto. Pokoj bardzo nowoczesny, przestronny aczkolwiek brak drzwi do lazienki jest odrobine uciazliwy przy pobycie 2 osob. Sniadanie w podstawowym zakresie aczkolwiek produkty dobrej jakosci. Obsluga zarowno na recepcji jak restauracji sniadaniowej super uprzejma. Inne uwagi: hotel wydaje sie byc daleko od centrum ale zaraz obok jest stacja metra M1 – kilka przystankow dzieli od stacji Duomo. |
Autor: | wierciu [ 03 Paź 2019 08:16 ] | ||||||||||||||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||||||||||||||||
Nazwa hotelu:Hilton Bali Resort Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room Garden View Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King Cliff Tower Ocean View, wstawka z owoców, dostęp do saloniku, śniadania, wcześniejsze zameldowanie o 14 Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):salonik znajduje się na 2 piętrze w Cliff Tower. Za każdym razem podaje się numer pokoju zaraz po wejściu po czym witają Cię z nazwiska ![]() Otwarty od 10 do 22. Od 10-15 tylko kawa, herbata i woda. 15-17 - słodycze i napoje (woda, cola itp) 17-19 - można coś zjeść ale bez szału. Przez 6 dni nie było ani jednego dania na ciepło. Bardziej na zasadzie przekąsek typu, deska serów, czasem krewetki, smażone warzywa w tempurze, mini burgery, frytki, mini tortille warzywne. Generalnie wszystko dobre ale zawsze na zimno. Spory wybór alkoholi ogólnodostępnych typu wino, whisky. Duży plus za możliwość bezpłatnego zamawiania drinków alkoholowych i bezalkoholowych z karty. Także fajnie, że salonik jest w takim hotelu ale byłem w lepszych jeśli chodzi o hotele resortowe ![]() Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Check in - Do hotelu przyjechaliśmy około 12:30. Korzystaliśmy z transportu hotelowego. Cena około 80 zł także nie jest źle. Zameldowanie szybkie choć przez to, że nie miałem ze sobą karty którą użyłem podczas przedpłaty za pobyt musiałem jeszcze raz zapłacić za cały pobyt nową kartą. Kwotę przedpłaty zwrócono na starą kartę. (Czekam już 7 dni i jeszcze nie dotarła). Bardzo duży nacisk na podziękowanie za status Diamond. Pierwszy raz także podziękowano mi, że jestem już w programie 5 lat ( minęło 3 tygodnie temu ![]() Pani powiedziała, żę pokój jeszcze nie jest gotowy i musimy poczekać 1,5h do godziny 15. Jednak po 30 min zaproszono Nas do pokoju. Pokój - Bardzo miły upgrade do pokoju w Cliff Tower na 7 piętrze z 15. Pokoje w Cliff Tower są świeżo po remoncie także wszystko było ładne i nowe ![]() Śniadania - Zdecydowanie jedne z najlepszych jakie miałem przyjemność jeść w sieci Hilton. Dwie strefy live cooking. Jedna miedzynarodowa czyli standardy typu, jajecznica, omlet itd a druga regionalna. Zdecydowanie kuchnia indonezyjska stałą się moją ulubioną ![]() Hotel - duży ale nie za duży. Pełno miejsc ze ślicznymi widokami typowo pod zdjęcia. Kilka basenów które się ze sobą łączą, wodospady, jacuzzi, siatkówka i koszykówka wodna. Bar w basenie. Duża dostępność leżaków. Nikt nie latał o 5 rano zajmować ![]() Co do restauracji hotelowych to wiem, że są chyba 3. Ale tutaj za wiele nie naopowiadam bo zamawiałem tylko 3 razy i to w restauracji przy basenie o tylko owoce morza ( które były genialne). Inne uwagi:Polecam szczególnie na przełomie sezonu czyli końcówka września początek października. Cena jest wtedy już niższa a pogoda cały czas rewelacyjna. Przez 6 dni codziennie 28-30 stopni i tylko raz padało o 8 rano przez 2 min. Jedyny minusem może być położenie. Nie wyjdziemy sobie na spacer poza hotel czy na kolację do Nusa Dua bo raz, że daleko a dwa jak bym szedł piechotą po tej ich drodze to bym zginął w ciągu minuty potrącony przez skuter lub 3 samochody jadące jednym pasem ![]()
|
Autor: | ghostwriter [ 12 Paź 2019 11:27 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Hurghada Resort Twój status w programie lojalnościowym: Member Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Queen Guestroom Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Codziennie talerz owoców w pokoju, ale nie wiem czy to związane ze statusem, czy oferta dla każdego gościa, niemniej to i tak miłe Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Widziałem w innym miejscu pytania dotyczące tego hotelu i pewnie moja recenzja będzie rozczarowująca, bo w zasadzie nie mam żadnego sensownego statusu, być może jednak udzielę kilku wartościowych informacji. Pobyt rezerwowałem w stawce 5000 punktów i już samo to sprawia, że mam dość pozytywny stosunek do obiektu - nawet względem podstawowej oferty uważam, że warto, a co dopiero jeśli dorzucają coś fajnego do Gold lub Diamond ![]() ![]() ![]() Inne uwagi: Zaoferowano mi upgrade do all inclusive za 30$ za osobę dziennie |
Autor: | wierciu [ 12 Paź 2019 20:26 ] | |||||||||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | |||||||||||||
Nazwa hotelu:Conrad Bali Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Delux Garden King Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Conrad Suite King, wstawka i list, wczesne zameldowanie o 13 i późne wymeldowanie o 13, śniadanie, dostęp do Executive w strefie Suite Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Otrzymaliśmy dostęp do dwóch saloników. Jeden jest dla standardowych pokoi Executive a drugi dla pokoi typu Suite oraz Villa. W tym pierwszym nie byłem ani razu. Wiem tylko, że znajduje się we wschodnim skrzydle zaraz obok tymczasowej recepcji. Salonik dla Suite jest w wydzielonej części hotelu gdzie są tylko apartamenty oraz ville. Jest on podzielony na dwie części. W dolnej które jest także restauracją Japońską był serwowane śniadanie ( od 7 do 10) oraz popołudniowe przekąski i napoje. ( od 15 do 17). W części górnej była kolacja ( od 17 do 19). Śniadanie w saloniku jadłem raz. Dużo mniejsze niż w głównej restauracji ale bardzo przyjemne. Wystawione są standardy typu jajecznica, szynka sery itp. Generalnie kuchnia międzynarodowa. Z karty można było zamówić jajka sadzone, po benedyktyńsku, gofry, naleśniki oraz zestawy kuchni Japońskiej, Indonezyjskiej i Indyjskiej. Przekąski - od 15 do 17 zaczynał się późny lunch. Składał się z 2 części. Napoje były zamawiane z karty która była bardzo obszerna a jedzenie było podawane na 3 piętrowej paterze. Codziennie byłą inna ale składała się z tych samych rzeczy ( mini kanapki, mini bułka z nadzieniem warzywnym , ciasta, mini desery itp. Generalnie bardzo dobre i wystarczające jako przekąska przed kolacją która była 2h później. Kolacja - od 17 do 19 - bardzo duża karta alkoholi, drinków, koktajli, napoi bezalkoholowych itp. Generalnie wszystko na co się miało ochotę. Co do jedzenia to też bardzo duży wybór, od mini kanapek, pierożków na parze, owoców, krewetek, kalmarów, sałatek po sushi, ciasta i mini desery. Generalnie najlepsza kolacja salonikowa w jakiej miałem przyjemność być. To samo obsługa. Ze wszystkich 3 Conradów w jakich miałem okazję być tu był TOP. Bardzo uprzejmi, pomocni i doświadczeni w „small talk” ![]() Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: O ile salonik zrobił na mnie ogromne wrażenie o tyle samym hotelu za wiele dobrego nie mogę powiedzieć. Przed pobytem w Conradzie byłem w Hilton Bali Resort którym jestem zachwycony. I tak sobie myślałem skoro Hilton zrobił na mnie takie wrażenie to w Conradzie to będzie jakiś kosmos pod każdym względem. Dlatego jeszcze przed przyjazdem do hotelu skuszeni mailem od hotelu ze specjalną promocją na spa zarezerwowaliśmy sobie masaże i inne atrakcje. Ale po kolei ![]() - Check in - Standardowo zameldowanie jest od 15. Pojawiliśmy się w hotelu około 13. Nie pisałem nic do hotelu czy będzie możliwość wcześniejszego zameldowania. Podjeżdzamy pod hotel, odbierają od Nas bagaże i wskazują drogę do recepcji. Idąc w jej stronę zwracały uwagę ścianki kartongipsowe tworzące prowizoryczny korytarz który ciągnął się jakieś 150 metrów. Podczas rezerwacji pokoju była informacja na stronie, że hotel jest w ostatniej fazie remontu i wszystkie prace mają się skończyć do końca grudnia 2019. ( bez szans - jeden wielki plac budowy). Samo zameldowanie było ok. Miła niespodzianka to bardzo duży upgrade do Suite ( 90m2 salon, sypialnia, kuchnia i ogromny ( jak to oni nazywają) pokój kąpielowy ![]() - Strefa Conrad Suite - ta część hotelu była zarezerwowana tylko dla gości przebywających w Suite i Villa. Wydzielona restauracja, osobny salonik, piękny basen infiniti , łóżka do opalania z zadaszeniem, pełno zieleni. Generalnie pięknie gdyby nie to, że cały czas od 8 do 21 wiercili, kuli i murowali nowy wodospad ![]() - Część ogólnodostępne - dojście ze strefy Suite do basenów prowadził przez część zachodnią która jest jednym wielkim placem budowy. Wszystkie pokoje w tym skrzydle są remontowane dzień i noc. Ale za to jak się już dotrze to WOW. Jeden z piękniejszych kompleksów basenowych jakie widziałem. Bardzo duża dostępność łóżek i leżaków. Obsługa od razu jak się pojawiasz dostarcza Ci zestaw startowy czyli ręczniki ( jeśli już nie czekają na wolnych leżakach) oraz tacę z wodą, zimnymi ręcznikami do rąk, oraz olejkiem w sprayu. Szklanki z wodą co chwilę są uzupełniane i dodatkowo co godzinę częstowali lodami i owocami. Plaża jak to w tej części wyspy praktycznie nie istnieje. Cała zawalona wodorostami. - SPA - największa poraża tego pobytu. Około 2-3 tygodnie przed pobytem dostałem maila od hotelu, ze standardami typu że się cieszą itp oraz że mają promocję na pakiety SPA i jak się zarezerwuje przed przyjazdem to są spore rabaty. Po przyjeździe gdy poszliśmy na pierwszą atrakcję „Bali Massage” okazało się, że SPA jest w remoncie ( ani w mailu ani podczas rezerwacji nie było informacji że ta część jest remontowana). Recepcja SPA była razem z recepcją centrum tenisowego. Następnie przyszła po Nas kobieta i prowadzi Nas na masaż. Okazało się że masaż będzie w zwykłym pokoju hotelowym do którego jest wstawione łóżko do masażu. Sam masaż to już kwestia co kto lubi. Był ok ale miałem lepsze. Nagle po około 40 min kobieta mówi że idzie umyć ręce ponieważ będzie masaż twarzy i głowy. I nagle słyszę jak ona przy mnie wylewa do zlewu wodę z miski w której na początku masażu robiła masaż stóp…. Noż kur** cały relaks poszedł…….. - Śniadania w restauracji głównej - 3 z 4 śniadań jedliśmy w głównej restauracji. Były ok ale w Bali Resort były dużo lepsze. Dużo więcej kuchni międzynarodowej niż lokalnej. Plus za genialną kawę. Inne uwagi: Po doświadczeniach z Conradem w Dubaju i Hong Kongu które są genialne bardzo się cieszyłem na ten pobyt. Bardzo lubię markę Conrad która podobnie jak Waldorf Astoria uchodzi za hotele luksusowe a przy tym nie jest taki ą ę i stawia na nowoczesny luksus. Do tego stopnia mnie rozczarował, że postanowiliśmy na ostatnie 2 dni przed odlotem przenieść się jeszcze na chwilę do Hilton Bali Resort żeby zakończyć pobyt na Bali miłymi wspomnieniami. Nie wiem czy to przez remont który jest dużo większy niż informują o tym podczas rezerwacji czy przez takie szczegóły jak np. usługa pralni która dla gości którzy są w pokojach Suite do 6 sztuk jest bezpłatna a przy wymeldowaniu okazało się że musimy zapłacić ponieważ jesteśmy gorsi od osób które zapłaciły za pokoje Suite a nie dostały je upgrade ( wtedy pranie nie przysługuje ). Nie było na ten temat nigdzie informacji, za to w informatorze w pokoju oraz liście była informacja, że przysługuje Nam czyszczenie lub pranie 6 rzeczy dziennie bezpłatnie. Ale tak jak pisałem ogromny plus za strefę Executive Suite oraz piękny kompleks basenowy.
|
Autor: | sranda [ 22 Paź 2019 07:47 ] | ||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||
Nazwa hotelu:Hilton Lake Como Twój status w programie lojalnościowym:diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Deluxe Family Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King one bedroom suite with lake view na 5 piętrze, zniżka 50% na wejście do spa, bezpłatne śniadanie dla 4 osób Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel rewelacyjny, dziwię się, że jest tak rzadko opisywany w tym wątku, zwłaszcza że w okresie jesienno-zimowym stawka za pobyt jest bardzo przyzwoita. Obsługa od wejścia jest bardzo profesjonalna i uczynna, a na śniadaniu wręcz rewelacyjna. Dobrą robotę robi całkiem spory podgrzewany basen typu infinity na 6 piętrze z widokiem na jezioro - zdjęcie załączam, choć pogoda była w ten weekend kiepska i przy słońcu na pewno to jeszcze lepiej wygląda. Drugi basen jest w spa na parterze (kryty), ale tam już wejście jest płatne. Śniadania jak na Włochy bardzo dobre, produkty wysokiej jakości oraz dość spora różnorodność. Świetne dania na zamówienie, typu omlet, gofry czy pancake. Zdecydowanie polecam, to tylko niewiele ponad godzinka samochodem z Bergamo. Inne uwagi:W samym hotelu parking podziemny dość drogi - 26 EUR za dobę, ale po drugiej stronie ulicy oraz prostopadłej dojazdowej do jeziora jest spory publiczny parking z parkometrem, gdzie za 3 EUR można parkować przez 24h
|
Autor: | wierciu [ 22 Paź 2019 18:21 ] |
Temat postu: | Hilton Vilamoura Golf Resort |
Czy jest może ktoś kto był w tym hotelu i wie jak wyglada sprawa z polem golfowym dla Diamond? Czy są jakieś zniżki lub inne przywileje z tym związane? I generalnie jak sam hotel? |
Strona 31 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |