Autor: | tasma [ 10 Maj 2019 15:23 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Chateau on the Park - Christchurch, a DoubleTree by Hilton Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Up do Deluxe Balcony King Room z widokiem na basen, śniadanie, 4 bony do baru , cztery wody mineralne Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna + dopłata za dziecko - dodatkowe łóżko (50 NZD) i śniadanie(16 NZD) Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Biorąc pod uwagę cenę (130 NZD) z dopłatami, hotel kosztował mniej niż średniej klasy guesthouse. Mimo to prezentuje się solidnie i z całą pewnością jest wart tych pieniędzy. Śniadanie bez fajerwerków, ale na dobrym poziomie. Tutaj również nie chwalą się potrawami na zamówienie. Spory wybór świeżych owoców i soków. Na ciepło standardowo: jajecznica, kiełbaski i fasola, kilka rodzajów jogurtów, jakieś wędliny, sery i owoce. Chleb tylko tostowy. Kawa inna niż termosu, podobnie jak w Taupo kosztuje 4,5 NZD. Inne uwagi: tutaj również brak wstawki do pokoju. Dostaliśmy tylko wodę. Załącznik: 20190427_190032.jpg [ 99.34 KiB | Obejrzany 2633 razy ] Załącznik: 20190427_190211.jpg [ 55.86 KiB | Obejrzany 2633 razy ] Załącznik: 20190428_082207.jpg [ 242.94 KiB | Obejrzany 2633 razy ] Załącznik: 20190428_092154.jpg [ 208.97 KiB | Obejrzany 2633 razy ] @Blackall Zgadzam się, że Diamond niewiele daje w NZ i zgadzam się, że Hilton w Taupo i ten DT w Christchurch to hotele bez efektu wow. Broni je jednak cena. Oba brałem w jakiejś przedpłaconej promocji -25 czy -30 % i wyszły bardzo tanio. Bez porównania do Hiltona w Queenstown. |
Autor: | marek2011 [ 10 Maj 2019 20:51 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Tropicana Las Vegas - A DoubleTree by Hilton Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie w formie kredytu (o czym niżej), późniejsze wymeldowanie o 2 godziny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Kultowy, jeden z najstarszych hoteli-koglomeratów w LV, obiekt dysponuje ponad 1600 pokojami, a dziś i tak jest jednym z... mniejszych na Strip. Wybrałem go głównie z powodu lokalizacji - blisko lotniska (z pokoju miałem fantastyczny widok na pasy i płytę) oraz praktycznie niemal na samym początku alei. Zaletą jest świetny, duży basen, w którym można sobie spokojnie popływać, do dyspozycji jest także średniej wielkości siłownia i zaplecze. Cała reszta odbioru hotelu zależy od tego, kto i co lubi. Tłum, wielkie powierzchnie do pokonania, całą dobę zgiełk w gigantycznym lobby ale zarazem duża infrastruktura rozrywkowa jeśli kogoś to interesuje. Obsługa niejaka, przywileje statusowe minimalne - brak upgrade'u, nie dopytywałem nawet bo byłem na jedną noc tylko, hotel jako taki nie prowadzi śniadań, na jego terenie działa z kilkadziesiąt różnych knajp, restauracji, barów itp. więc darmowe śniadanie polega na doliczeniu na konto 13 USD kredytu do wydania. Bez tracenia czasu na rozpatrywanie dostępnych opcji skorzystałem z otwartego bufetu za 25 USD więc różnicę dopłaciłem, bufet był jednak bardzo dobrej jakości jak na USA. Pokoje stare, jak sprzed 20-30 lat, trochę mają dawnego klimatu LV dzięki okiennicom i innym elementom wyposażenia, ale generalnie kompletnie nic szczególnego, w pokoju brak nawet standardowego w USA zestawu do parzenia kawy, herbaty. Na plus spotkana przy wymeldowaniu pracująca w hotelu Polka (zawołana przez recepcjonistkę), z którą odbyłem sympatyczną, dłuższą rozmowę o hotelu, LV i podróżowaniu, na drogę chciała mi dać spory zapas słynnych ciasteczek - kurtuazyjnie zabrałem tylko jedno pamiętając, że każde z nich ma po 400 kcal ![]() Inne uwagi:W hotelu do ceny należy doliczyć resort fee, podobnie jak w zdecydowanej większości hoteli w LV, doba hotelowa do 11 |
Autor: | sranda [ 11 Maj 2019 12:14 ] | ||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Kraków Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do presidential suite, wstawka owoców, małych butelek wina i musu czekoladowego (poniżej zdjęcie), bezpłatny parking Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Byłem tylko przez moment, ale potwierdza się to co pisali poprzednicy, salonik z tych słabszych, wina podłe, mały wybór alkoholu i soft drinków, jedzenie też niezbyt dobre Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Generalnie pobyt ok, pierwszy raz otrzymałem taki upgrade, choć tak naprawdę ten prezydencki apartament niczego nie urywa, ot taki trochę większy suite. Gdyby nie upgrade byłbym bardzo niezadowolony z konieczności oczekiwania na pokój prawie godzinę po standardowej możliwości zameldowania, ale o tym niżej. Basen niewielki, pływać zbytnio się nie da, taki bardziej relaksacyjny, zwłaszcza wydzielona część z dużo cieplejszą wodą, dość dobre sauny. Śniadanie przyzwoite, na poziomie innych polskich DoubleTree. Inne uwagi:To miał być pobyt czysto techniczny, żeby nie wracać w nocy po koncercie z Tauron Areny do mojej podkrakowskiej wsi, tylko spokojnie przespać się, zjeść śniadanie i dopiero wtedy pojechać, Jako, że lubię pływać, przyjechaliśmy tuż po 15tej, żeby jeszcze skorzystać z basenu przed koncertem. Okazało sie, że pokój jeszcze nie był gotowy, byłem cierpliwy, ale gdy po kolejnych 30 minutach nadal nie był, powołałem się na mój status i poprosiłem o rozmowę z przełożonym - wtedy okazało się, że w ramach przeprosin mogą zaoferować upgrade do presidential suite, na który zresztą też trzeba było jeszcze poczekać kolejne 20 minut. Ale to raczej wyjątkowa sytuacja i pewnie standardowo takiego upgrade'u bym nie dostał, podobnie jak bezpłatnego parkingu.
|
Autor: | Pacik76 [ 12 Maj 2019 20:33 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Venice Mestre San Giuliano Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:1x KING ROOM oraz 1x TWN ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie dla jednego pokoju (patrz niżej) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel położony obok przystanku autobusowego, a bilety można kupić w recepcji. Budynek jest nowoczesny, parking na miejscu. Obsługa miła i kompetentna. Nie dostałem żadnego upgradu mimo dostępności. Generalnie pobyt na plus. Przystępne ceny w barze. Śniadania otrzymałem tylko dla jednego pokoju, a za dzieci miałem zapłacić. Po chwili jednak recepcjonista stwierdził, że 10-latek może za free, ale za 15-latka mam dopłacić po 18 EUR oraz zrobił preautoryzację na kaucję. Przy wymeldowaniu recepcjonistka stwierdziła, że widzi płatne śniadania, ale z powodu statusu ona to anuluje, co uczniła. Śniadania smaczne, z większym wyborem niż w konkurencyjnym Mercure. Oczywiście jajecznica jest z proszku, ale na ciepło jest kilka innych dań. Ceny w restauracji rónież wyższe niż w Mercure, ale jedzenie bardzo smaczne. Czysto i wygodnie. Z basenu nie korzystałem, bo temperatura oscylowała w granicach 18C. Do Wenecji dojedziemy autobusem w jakieś 10-15 min. Podsumowując: warto. Inne uwagi:NA |
Autor: | wooocash1 [ 14 Maj 2019 21:42 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton GardenIn Kraków Airport Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:podwyższenie do apartamentu Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak saloniku Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Fajny pokój, dostawka na 17 letniego dzieciaka czekała przygotowana bez gadania, wylot mieliśmy wcześnie rano więc śniadanko w boxach czekało rano w recepcji dla każdego - jedzenia taka ilość, że nie szło przejeść ![]() Nazwa hotelu:DoubleTree Aqaba Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Junior Suite , balkon widok na morze, wstawka owocowa w pokoju Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel w centrum bez własnej plaży ale trzy razy dziennie busik hotelowy dowozi na południową plaże(super rafy) za free dla Diamonda, dostawka za free dla 17 latka przygotowana od ręki jak tylko recepcjonista zauważył skład rodziny, hotel czasy świetności ma już za sobą i jeśli ktoś oczekuje standardu europejskich 5* to może mieć dużo zastrzeżeń ale spokojnie daje radę, bardzo fajne śniadania, basen mały bo mały ale jest, darmowy parking obok hotelu. Nazwa hotelu:Hilton Dead Sea Amman Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:poza tym co i tak gwarantuje status to nic Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Jeden z najgorszych saloników w jakich byłem, szklanki czy talerzyki po 19.00 nie były już uzupełniane, mocne alkohole wystawiane codziennie po połowie butelki i nie uzupełniane, tak samo z piwem, kilka ułożonych na otwarcie i to wszystko, poza ciepłymi daniami ogólnie nic nie było uzupełniane Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Pierwszy hotel gdzie nie dostałem nic związanego ze statusem, nawet listu powitalnego. Pokój taki jaki rezerwowałem, pomimo tego, że wcześniej prosiłem mailowo o upgrade i jeszcze zaznaczałem że mamy z żoną 20 lecie ślubu ![]() ![]() Inne uwagi:na tarasie przed hotelem codziennie do północy gra zespół, niby cicho ale jest to trochę uciążliwe |
Autor: | Garmond [ 28 Maj 2019 23:30 ] | ||||||||||
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) | ||||||||||
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Bali Denpasar - Ngurah Rai Airport Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: Upgrade do Family Room, wczesny check-in Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak EL Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Magiczny hotel - niczym jednorożec. Jeden z nielicznych z najniższą stawką punktową - 5000 za noc. I jeden z najlepszych Gardenów w jakim miałem przyjemność gościć. Zalety: 800 metrów od lotniska Denpasar; pyszne śniadania; fajny basen; lokalizacja umożliwiająca w miarę łatwe podróżowanie (kto zna balijskie korki, wie o czym piszę) - szczególnie na południową część wyspy; przemiła i życzliwa obsługa. Wad: nie dostrzegam. Wracając do naszego pobytu: po dłuższej korespondencji z hotelem udało nam się zorganizować wczesne zameldowanie (ok. 10.00) - tuż po przylocie, więc z miejsca padliśmy do łóżek. W ramach upgradu otrzymaliśmy większy pokój rodzinny z dodatkowym łóżkiem polowym. Śniadania w hotelu smaczne i obfite. Kuchnia europejska, indonezyjska i chińska. Dużo owoców, ciasta, dobre soki. Bezpłatny parking dla gości - strzeżony (jak większość hoteli na Bali) przez pracowników ochrony, rewidujących każdy wjeżdżający na teren obiektu pojazd. Fajny basen jak na warunki ekonomicznego hotelu - długi i składający się z dwóch części: dla dorosłych i dla dzieci (płytki brodzik). W hotelu znajduje się siłownia z typowym kompletem sprzętów do ćwiczeń oraz pralnia na żetony (do kupna w recepcji). Całość otoczona zieloną roślinnością - palmami, drzewami i krzewami. Świetne miejsce nie tylko na spalanie punktów, ale i jako baza wypadowa do zwiedzania wyspy. Jeszcze lepsze dla osób które lądują lub wylatują z lotniska - dla takowych do dyspozycji jest bezpłatny shuttle bus, który dodatkowo dwa razy dziennie kursuje na trasie do Kuty. Załączam kilka zdjęć dla osób, które nigdy nie miały przyjemności w nim gościć (choć dużo o nim słyszały ![]()
|
Autor: | digger [ 29 Maj 2019 00:57 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Vienna South Twój status w programie lojalnościowym: Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Guest Room oraz Double Queen Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie dla wszystkich 4 osób dorosłych (była jeszcze dwójka dzieci do lat 3) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): Punkty - 10k Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Brak saloniku Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Położony raczej w biznesowej okolicy, ale dzieki temu jest gdzie bezpłatnie zaparkowac (na pewno w weekendy, dni roboczych nie rozkminiałem), spory park właściwie za oknem. Pokoje duże i komfortowe, lodówki od razu puste - zawartośc do kupienia przy recepcji. Dobry dojazd wiec hotel idealny jako przystanek w trasie. Sniadania ze sporym wyborem, jest kucharz przygotowujący jajka w rożnych wydaniach. Jedynie gofry przywierają do gofrownicy i caly czas były z tym problemy. Troche smrodku z kanalizacji na korytarzu, ale w pokojach wszystko ok. Bardzo fajna opcja z pokojem double queen - za 10k moze przenocować 4 osoby, również dorosłe! |
Autor: | Aron [ 29 Maj 2019 06:34 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@digger moim zdaniem najoptymalniejsze miejsce do spalenia punktów w Europie, szególnie jak dostajesz śniadanie do statusu. Jedyne co to przy takiej lokalizacji odczuwalny jest brak stacji metra w okolicy. |
Autor: | sranda [ 09 Cze 2019 20:47 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Stockholm Slussen Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Executive corner room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak, nie potrzebowałem ani wcześniejszego zameldowania, ani późniejszego wymeldowania, a salonik był i tak włączony w przywileje wykupionego pokoju, upgrade pokoju nie było Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik przeciętny, a przede wszystkim bardzo zatłoczony, zwłaszcza w weekendy, byliśmy 3 dni, to tylko z niedzieli na poniedziałek było jeszcze w miarę spokojnie, piątkowy i sobotni wieczór to była masakra, z 20-30 osób piło i jadło na stojąco w godzinach 18-20. Wtedy standardowo jest alkohol + przekąski zimne jak i bemar z dwoma daniami na ciepło, zmienianymi w ciągu wieczora, ale też z uwagi na ilość gości, bardzo szybko wyjadanymi. Raczej więc nie należy się nastawiać na jedzenie w saloniku, ale napić się można ![]() Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Mam mieszane uczucia, hotel dość stary i widać na nim odbity ząb czasu, ale położenie ma świetne, blisko Gamla Stan, widok z niektórych pokojów, gdyby nie budowa, też pewnie byłby całkiem przyzwoity. Hotel nie jest tani, ale też nie jakoś przesadnie drogi jak na Szwecję, zwłaszcza, że pokoje, które mają dostęp do lounge są niewiele droższe od zwykłych i warto dopłacić te kilkadziesiąt zł w przeliczeniu za dobę. Śniadania bardzo dobre, executive lounge przeciętny, ale o tym było wyżej. |
Autor: | spejson911 [ 25 Cze 2019 12:16 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hampton Warsaw City Center Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Queen Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Torba z Wodą i batonikiem Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Poprosiłem w rozmowie telefonicznej o pokój z widokiem na miasto. Recepcja zapewniła mnie, że taki pokój otrzymam w ramach mojego statuts. Niestety kiedy pojawiłem się w hotelu dostałem pokój dużo niżej z widokiem na Mokotów. Udałem się do recepcji ponownie więc z pytaniem czy w systemie mieli jakąkolwiek informację odnośnie mojego zapytania. Pan stwierdził, że nic nie widzi i może oczywiście mi dać pokój na wyższym piętrze jednak muszę za niego dopłacić..... Zapytałem się czy nie ma możliwości jednak otrzymać takiego pokoju w ramach statutu Pan stwierdził, że NIE..... Po chwili jednak przyszedł drugi Pan, aby pomóc tamtemu i stwierdził, że taki pokój powinienem dostać za darmo jako upgrade dla statuts. Serdecznie podziękowałem pojechałem na górę do nowego pokoju który miał mieć widok na miasto. Wchodzę do pokoju i jedyne co się zmieniło to piętro.... Widoki dalej na piękny Mokotów.... Rano na sniadaniu spokojnie, jednak chyba chwilę wczesniej musiałbyć spory ruch, albo ktoś nie ogarniał ponieważ na większości stolików brudne talerze. Inne uwagi:Przy stawkach obowiązujących w tym hotelu zdecydowanie wolę jednak DT mimo, że kawałek dalej od centrum miasta. Do tego Hamptona się już raczej nie wybiorę |
Autor: | tropikey [ 25 Cze 2019 12:32 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
No ale Mokotów to nie "miasto"? ![]() Najwyraźniej nie dogadaliście się z recepcją, bo każdy myślał o czymś innym. Na marginesie - w HH masz "status", a nie "statut" ![]() Wysłane z mojego CLT-L29 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | spejson911 [ 25 Cze 2019 12:48 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
tropikey napisał(a): No ale Mokotów to nie "miasto"? ![]() Przepraszam za błędy niestety telefon sam czasami coś poprawi ![]() ![]() |
Autor: | digger [ 25 Cze 2019 13:23 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Wczoraj jakaś babka zapytała mnie na Mokotowie "którędy do miasta" więc coś w tym chyba jest:) Wysłane z mojego XT1650 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | karder [ 25 Cze 2019 13:43 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Czy ktos ma jakies doswiadczenia z Hampton by Hilton Warsaw Mokotow? |
Autor: | Garmond [ 25 Cze 2019 14:53 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Ja mam. Dobre. Wysłane z mojego JSN-L21 przy użyciu Tapatalka |
Autor: | OSK [ 25 Cze 2019 16:08 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
karder napisał(a): Czy ktos ma jakies doswiadczenia z Hampton by Hilton Warsaw Mokotow? Hampton jak każdy inny, na plus że nowy. Problemem jest parking, w sensie jest ale drogi |
Autor: | spejson911 [ 27 Cze 2019 19:22 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Warsaw Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:KING GUEST ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem:KING EXECUTIVE ROOM, list, ciasteczka Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Bardzo dobry salonik z wyjściem na taras. Cały dzień dostępne przekąski wieczorem bardzo dobra kolacja i ciekawy wybór alkoholi. W saloniku podczas kolacji mało osób więc cisza idealna, aby jeszcze popracować. Moim idealne dopełnienie oferty świetnego hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Dostaliśmy pokój na samym rogu w którym dwie ściany były przeszklone. Jedyny mankament tego pokoju to odległość od windy oraz windy na basen która znajdowała się w drugim skrzydle wiec było trzeba kawałek iść. W pokoju wstawka powitalna. Zdecydowanie jeden z najlepszych hoteli w PL ![]() Inne uwagi:W noce z niedzieli na poniedziałek można tam wpaść już za 160zł za noc. W tygodniu też stawki są bardzo dobre. Idealne miejsce na nocleg w Warszawie |
Autor: | wierciu [ 03 Lip 2019 16:23 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Budapest City Centre Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Room Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wczesne zameldowanie o 9 rano, śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):BRG Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Oj ciężkie jest życie nowo otwartego hotelu. Nigdy chyba jeszcze nie spotkałem się z taką niekompetencją personelu co tutaj. Hotel dopiero co otwarty jakoś chyba w połowie czerwca. Plus za super lokalizację. Dobry punkt startowy do zwiedzania, jedzenia i imprezowania. Sam hotel w sobie jak to Garden Inn źle nie jest ale szału też nie ma. Wszystko pachnie nowością także do wyglądu budynku czy pokoi nie ma się gdzie przyczepić. Personel za to kompletna porażka. Zaczęło się już podczas zameldowania. Dwa dni wcześniej i potem jeszcze na dzień wcześniej wysłałem maila z info że bardzo mi zależy na wczesnym zameldowaniu ponieważ mam samolot koło 8 i będę w hotelu koło 9-10. Dostałem odpowiedź, że ok, zostawi takie info dla dziennej zmiany i pokój będzie gotowy. Jak łatwo się domyślić gdy pojawiłem się w hotelu było wielkie zdziwienie o co mi chodzi, że doba zaczyna się o 15. Pokazałem maila jakiego dostałem i ok dostałem zwykły King czyli taki jaki rezerwowałem. Poproszono mnie o kartę do zabezpieczenia pobytu i tu kolejna kpina. Koszt mojego pobytu na 3 dni to łącznie 147 euro ale jako zabezpieczenie Pani zablokowała sobie 1000 euro ![]() Kolejny problem który tym razem wymagał już wezwania managera to śniadania. Pani się upierała, że skoro nie zarezerwowałem pokoju ze śniadaniem to niestety ale będzie to kosztowało 15 euro za osobę za dobę. 10 min tłumaczenia, że śniadanie Nam przysługuje ze względu na status bezpłatnie nic nie dawało. Pani się upierała, że i tak musi być zaznaczone śniadanie przy rezerwacji. Poprosiłem o managera coś tam popatrzył, pojęczał i dodał śniadanie. Na koniec skoro stał już menago spytałem czy jest opcja na up chociaż o oczko wyżej ale powiedział tylko, że nic nie ma. ( w aplikacji był wolny na moje daty każdy rodzaj pokoju). Żeby nie było, że tylko recepcja nie ogarnia ![]() ![]() Inne uwagi:Plus za sekcję Live Cooking na śniadaniu. Generalnie to jak na Garden Inn to bardzo dobre śniadania. |
Autor: | karder [ 09 Lip 2019 14:55 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
jakieś wrazenia z Hilton Munich Airport? Ktoś coś? |
Autor: | upgrdpl [ 09 Lip 2019 15:10 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
karder napisał(a): jakieś wrazenia z Hilton Munich Airport? Ktoś coś? O co konkretnie pytasz? Jeden z najlepszych hoteli lotniskowych - z jetbridge’a do hotelowego basenu w mniej niż 25 minut. Jako diamond zawsze upgrade do najnowszych pokoi executive w nowym skrzydle (nie ma tam apartamentów, są w starej części hotelu, w starym stylu, nieodnowione - polecam brać nowe executive). Przed ukończeniem executive lougne dla diamondów zawsze darmowy minibar. Śniadanie bardzo różnorodne i obfite. Obsługa bardzo miła, uprzejma, radząca sobie nie tylko z prostym check-in/check-out, ale też proaktywna w sytuacjach problemowych. Szczegółowo opisaliśmy hotel w recenzji na naszej stronie. |
Strona 29 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |