Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)
opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1576,51560
Strona 69 z 76

Autor:  marek2011 [ 30 Wrz 2024 23:08 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

@pabien
Siłownia koło Anselmo ma swój klimat - byłem kilka razy teraz we wrześniu i także dwa lata temu i zawsze trafiałem na mix osiedlowych pako i ćwiczących obok na tych samych sprzętach starych babć :D Na koniec roku hotel mam mieć niby własną siłownię i basen. EL to raczej jakaś nieudana próba - ale może coś się z tego rozwinie; poprzednim razem nie było tej salki, więc jakoś relatywnie niedawno ją dodali. W pozostałym zakresie hotel ma swoje plusy i minusy IMHO.

od:

Nazwa hotelu:Hilton Phoenix Airport

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do jakiegoś większego pokoju (nie analizowałem jego nazwy), kredyt śniadaniowy 15$, późniejsze wymeldowanie do 13 na prośbę, 2 extra butelki wody do 2 znajdujących się już w pokoju

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Jest co w US po pandemii stało się prawdziwą rzadkością - wieczorem są jakieś happy hours ale nie wiem co w ofercie, bo przyjechałem już po - był jakiś bemar itp. więc coś do jedzenia jest z wyjątkiem piątku i soboty - wtedy oferta zastępcza w restauracji (przekąska doi wyboru z karty i napój); w ciągu dnia w EL owoce, kawa, herbata i softy z nalewaków

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Typowy w pełni funkcjonalny amerykański Hilton - jeśli komuś nie przeszkadza design z czasów Blake'a i Alexis to nie ma się do czego przyczepić. Pokoje przestronne z mikrofalówką i balkonem, obsługa miła i sprawna, w hotelu odkryty basen z leżakami (można spokojnie popływać) czynny do 22, nieduża siłownia ale przynajmniej hantle nie kończą się na 10 kg jak w wielu innych hotelach. Bezpłatny transfer z/na lotnisko co 30 minut. Śniadania w restauracji: albo bufet (23 USD+tax) albo dania a la carte - średnio kilkanaście dolców - kredyt wystrcza z grubsza na coś z karty z niewielką dopłatą. Kawy nie zamawiałem (5$) bo nie mają ekspresu, tylko amerykańska zalewajka więc szkoda kasy. Na parterze działa też mini kawiarenka z lepszą kawą i przekąskami, kanapkami itp. - kredyt można wykorzystać też tam

Inne uwagi:Standardowy check-out o 11

Autor:  pabien [ 01 Paź 2024 21:01 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Doubletree Buenos Aires

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do twin deluxe, wczesny check in, o 10:15 bonposzedlem wyjasnić kwestię zdublowanej rezerwacji (moja kulpa), a Pani powiedziała, że w sumie pokój jest wolny, późny check out (14), 3 maleńkie czekoladki

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak, Panincos mówiła o kawie, herbacie dostępnej w restauracji

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel zużyty, ale piękny - wewnątrz, cudne detale, ale wszędzie ślady po przeciekach, ja też miałem małą powódź, bardzo głośna klimatyzacja, śniadanie takie sobie, na plus obecność papai, po raz pierwszy w BA

Inne uwagi: Hotel jest jak całe miasto, piękny, ale pamiętający lepsze czasy - piękny jest wewnątrz, bo z zewnątrz slabiutki. Nie byłem jeszcze w hotelu tej sieci, który by mi się tak podobał [/quote]

ImageImageImageImageImageImageImageImage

Autor:  marek2011 [ 02 Paź 2024 17:09 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Home2 Suites by Hilton Dallas Medical District Lovefield

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Suite

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Późniejsze wymeldowanie o godzinę (na prośbę), dodatkowe 100 pkt

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel wybrałem z uwagi na dobrą cenę i na to, że jest zlokalizowany plus minus w połowie drogi między lotniskiem a downtown z łatwym dostępem do komunikacji publicznej (linia pomarańczowa na lotnisko i zielona). Obiekt jest nowoczesny, stosunkowo niedawno otwarty, więc wszystko jest nowe / świeże. Obsługa na luzie, miła, jak to w US. Pokój - studio z aneksem kuchennym, sofą, przestronny, jedynie był na parterze i z oknem wychodzącym na parking więc bez zasłoniętej rolety mało prywatności - na jedną noc mi to jednak nie przeszkadzało w żaden sposób. Jest mały basen (na zewnątrz) + nieduża siłownia. Zaletą Home2 są śniadania wliczone w cenę pobytu - i są one o co najmniej poziom wyżej od śniadań w Hamptonach w USA - po pierwsze jedzenie lepszej jakości, po drugie normalne talerze i sztućce a nie tektury jak w Hamptonach. Do wyboru: mini omlety, dwa rodzaje śniadaniowych hamburgerów, gotowane jajka, maszyna do gofrów z dodatkami, jogurt ze świeżymi truskawkami i innymi dodatkami, jakieś typowe wypieki jak muffins, bajgle itp., banany, ser itd. Przez cały czas dostępna kawa (zalewajka czy tam 'americano'). Jadalnia jest połączona ze strefą do pracy, w której można spokojnie posiedzieć z komputerem itp.

Inne uwagi:Podstawowe punkty za pobyt w H2 są niższe niż normalnie w sieci: za wydanego dolara dostaje się 5 a nie 10 punktów. Pozostałe bonusy statusowe i promocyjne o ile są, są takie jak wszędzie


**********


Co do DT w Buenos Aires: jest to dawna Melia - hotel niedawno, chyba w ubiegłym roku, zmienił barwy sieciowe, ale poza tym, to praktycznie nie było tam żadnego większego remontu ani nic; jeśli cokolwiek zmieniono to tylko czysto kosmetycznie.

Autor:  fluu [ 08 Paź 2024 10:55 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton Mauritius Resort & Spa

Twój status w programie lojalnościowym:Member

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Deluxe

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Up do King

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel zarezerwowaliśmy pół godziny przed check-inem, ze wzgledu na male problemy z innym miejscem. Niestety sam obiekt dosc mocno nie jest wart swojej ceny. Sniadania duzy wybor, jednakze bez smaku. Raz skusilismy sie na obiadokolacje i rowniez czegos w niej brakowalo praktycznie w kazdym daniu. Poziom obslugi tu mocny roller coaster: o ile kids club i room service ludzie przemili z wysokim standardem jakosc, tak niestey recepcja czy kuchnia traktuje klientow mocno z gory. Do wspomnianej kolacji doszla rowniez sytuacja, w ktorej nie chcieli nas wypuscic z restauracji zarzucajac nam brak platnosci za kolacje, mimo, ze pokazywalismy potwierdzenia. Sprawa zostala wyjasniona dopiero z managerem hotelu wieczorem, a w ramach przeprosin otrzymalisy.... swieczke. Mysle, ze jesli ktos szuka dobrego standardy na Mauritiusie lepiej wybrac sie do ktorego z obiektow sieci Beachcomber (spalismy w Troux i mimo ze sniadanie rowniez kulalo, to jednak sam obiekt na duzo wyzszym poziomie.

Inne uwagi:brak

Autor:  marek2011 [ 08 Paź 2024 11:33 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Nairobi Airport

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do Super King Size, wstawka powitalna (talerz owoców z czekoladkami), późniejsze wymeldowanie o 14 (na prośbę), śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Wybór hotelu podyktowany był krótkim pobytem w Nairobi, a jest to jeden z 2, może 3 hoteli sieciowych zlokalizowanych w bezpośrednim sąsiedztwie lotniska. Hotel oferuje bezpłatny shuttle, ale przylatując należy się wcześniej na niego zapisać - wystarczy wysłać maila, sprawny kontakt. Po przylocie kierowcy nie było, ale zgodnie z instrukcją zadzwoniłem do niego na whatsupa i bardzo szybko się pojawił. Pokoje itp. standardowe dla Gardena, wszystko w porządku. Śniadanie w formie bufetu - nie było nadzwyczajnie rozbudowane, ale wystarczające; można zamówić też omlet. Na miejscu działa do późnych godzin restauracja i bar, gdyby ktoś chciał coś zjeść po przylocie. Do dyspozycji jest odkryty dość duży basen na tarasie + nienajgorszy siłownia. Obsługa miła, kompetentna, komunikatywna. Do centrum Nairobi można dojechać w 20-25 minut Uberem/Boltem (o ile nie ma korków), blisko jest też park narodowy i centrum żyraf (też ok. 25 min jazdy).

Autor:  gruby_inversia [ 08 Paź 2024 13:50 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Conrad Abu Dhabi Etihad Towers

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do King Junior Suite level 45, wcześniejsze zameldowanie, poźniejszy check-out do 14:30 - ale mogliśmy zostać na plazy do której chcieliśmy, happy hours w restauracji (zamiast EL)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Happy hours w wybranej restauracji, dwa dania na ciepło, jakieś przystawki i desery - wszystko wybierane z bufetu. Alkohol podawany przez obsługę piwo, wino i standardowe mocne do wyboru. Na koniec przychodzi wyzerowany rachunek do podpisania (kwota końcowa przeraża :D) EL na 45 mimo upgradu do pokoju nie dostaliśmy, tak samo jak nie udało się przekonać do wejścia na Happy hours w dniu wyjazdu. Niby proponowali coś za kasę, ale nawet nie negocjowałem i nie pamiętam jaka była cena - pojechaliśmy na lotnisko
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Potwierdzam wszystko co napisał @marek2011. Super hotel, wspaniała obsługa, świetny bar na ostatnim piętrze.

Autor:  ofer [ 08 Paź 2024 14:29 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Dostałeś butelkę wina do pokoju w ramach wstawki?
Dodam że chyba w poniedziałek rano jest darmowa lekcja jogi na tarasie widokowym dla gości Conrada.
Fajne jest też wieczorne granie na żywo na pianinie w Lobby.

Autor:  gruby_inversia [ 08 Paź 2024 14:34 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Tak dostałem butelkę wina, jakiś torcik i owoce :D
Butelkę wina oddałem rodakom, bo nie wypiłem i nie mogłem zabrać ze sobą.
A no i jeszcze za free można wjechać na punkt widokowy.

Autor:  wierciu [ 09 Paź 2024 12:42 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

@gruby_inversia w hotelu jest taki klasyczny salonik? Bo piszesz, że nie dostałeś dostępu ale było Happy Hour? Jedziemy tam za 3 tygodnie na 6 dni.

Autor:  gruby_inversia [ 09 Paź 2024 16:28 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Jest - ale jest tylko dla tych co go wykupili nazywa się LEVEL 45. Nawet jak dostaniesz upgrade do pokoju na tym pietrze to nie masz do niego wstępu.
Dla statusowych diamond jest Happy Hour.

Autor:  maciejs9 [ 17 Paź 2024 20:54 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

azwa hotelu: Conrad Shanghai

Twój status w programie lojalnościowym: Gold

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Deluxe Room High Floor

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, downgrade :), late check-out o 13

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nie otrzymałem
Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Choć hotel sam w sobie ma potencjał - znajduje się w jednym z najwyższych budynków w Szanghaju (hotel zajmuje piętra 20-66), to obsługa i ogólne podejście nie zachęcają do ponownych odwiedzin, a na pewno nie jest to standard jaki Conrad powinien oferować. Samo lobby znajduje się na 11 piętrze, a na parterze brak jest takiej informacji (albo jest po mandaryńsku :) ). Po lekkim kręceniu się podszedł Pan i zapytał czy szukamy Conrada wtedy powiedział, że trzeba wyjechać windą na piętro 11. Brak jakiejkolwiek osoby, która chciałaby się zająć bagażem. Przy check-ine dostałem informację, że w sumie to nie mają dostępnego pokoju który zarezerwowałem i albo mogę zrezygnować z rezerwacji albo dostanę gorszy pokój, bo przy statusie Gold nie przewidują upgrade. Jako, że po 20 godzinnej podróży średnio uśmiechało mi się szukać nowego pobytu, to przystałem na gorszy pokój z informacją, że może kolejnego dnia będzie dostępny mój - oczywiście nie było mowy o zmianie taryfy. Kolejnego dnia okazało się, że Pan na recepcji zmienił mi typ pokoju na rezerwacji i ujrzałem tylko wielkie oczy obsługi, czego w zasadzie chcę bo mam pokój jaki zarezerwowałem. Oczywiście przez cały pobyt nie dostałem ani swojego pokoju ani zwrotu pieniędzy. Prośba o późny checkout również z problemami - oczywiście mogą mi zaoferować checkout o 14 ale muszę zapłacić połowę stawki dobowej, po awanturze udało się wywalczyć checkout do 13 (normalna godzina wymeldowania to 12). Sam pokój dość przestronny choć jak na to, że hotel ma dopiero 2 lata dość zużyty - w łazience starta farba z pozłacanych elementów, urwane i poluzowane zawiasy w szafie. Dostępu do EL nie otrzymałem, ze strefy basenowej nie miałem czasu skorzystać. Na plus na pewno śniadania dość duży wybór w tym stacja live cooking z rzeczami z jajek, jak również z noodlami. Przy dużym obłożeniu hotelu dość długo trzeba było czekać na stolik.

Autor:  kacper451 [ 18 Paź 2024 01:18 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Downgrade co to ma być, przecież oni się proszą o pięknego claima:lol:

Autor:  flus [ 18 Paź 2024 08:23 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Kol. @maciejs9
Jesli saloniku nie dostales, ale byl w hotelu to nie pisz N/A, tylko, ze nie otrzymales, bo jest to mylace dla innych, ktorzy sadza, ze lounge w tym hotelu nie ma.
Swoja droga tez zauwazam, ze coraz trudniej z goldem dostac dostep do salonikow w wielu hotelach grupy Hilton, trzeba miec diamond...

Autor:  SPLDER [ 02 Lis 2024 19:05 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Krakow Hotel & Convention Center

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtańszy , "Twin Guest Room".

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, wstawka jak na zdjęciu, pokój na executive floor, late checkout , ale jedynie 30 min.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):
Byłem jednym z ostatnich gości w tym saloniku, bo od wczoraj jest zlikwidowany. Niestety po raz kolejny nie miałem okazji skorzystać z happy hours. Takie uroki wyjazdów służbowych ;-)
W ciągu dnia salonik prawie pusty i dobrze zaopatrzony, jak na warunki europejskie. Ale to już przeszłość.


Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Tak. Czyste, zadbane pokoje. Były drobne wpadki, ale poza nie najlepszą lokalizacją to jest to bardzo dobry hotel.
Z strefy SPA i basenów nie miałem czasu skorzystać. Wybór na śniadaniu jest bardzo dobry.
Z minusów - obecna obsługa na recepcji trochę zagubiona i sztywno trzyma się procedur, włącznie ze sprawdzeniem dokumentów drugiej osoby. Po wymeldowaniu, pomimo zapłaty za parking bilet parkingowy nie został odblokowany w systemie i musiałem się wracać. Opłata za parking 60 zł za dobę, w przeciwieństwie do konkurencji płatny także dla osób ze statusem. Dostałem late checkout, ale jedynie 30 min, bo w hotelu był duży zlot KFC. Ostatecznie nie skorzystałem. Na pewno atrakcyjność hotelu spadła przez zamknięcie EL.

Załącznik:
20241027_222605.jpg
20241027_222605.jpg [ 699.8 KiB | Obejrzany 1863 razy ]

Załącznik:
20241027_222557.jpg
20241027_222557.jpg [ 466.13 KiB | Obejrzany 1863 razy ]

Załącznik:
20241029_101236.jpg
20241029_101236.jpg [ 906.82 KiB | Obejrzany 1863 razy ]

Załącznik:
20241029_101246.jpg
20241029_101246.jpg [ 607.99 KiB | Obejrzany 1863 razy ]

Autor:  Darek M. [ 03 Lis 2024 20:52 ]
Temat postu:  [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Radom

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Room with Sofa bed

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, upgrade do King One Bedroom Suite, wstawka w pokoju, 2 rzeczy do wyboru z hotelowego sklepiku.

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): nd

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Jesteśmy po dwóch pobytach w tym hotelu. Podejście do statusowców na najwyższym poziomie. Dwukrotnie upgrade do apartamentu otrzymaliśmy już przed przyjazdem z potwierdzeniem mailowym. Oprócz tego otrzymaliśmy śniadanie, przyjemną wstawkę (patrz zdjęcie), jak również do wyboru dwie rzeczy ze sklepiku hotelowego. Sam hotel świetnie położony w centrum miasta, pachnie jeszcze nowością. Śniadania na wysokim poziomie znanym z tej sieci, w tym m.in. jajka przygotowane wg preferencji. Chętnie tutaj wrócimy :) .

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  pabien [ 03 Lis 2024 21:39 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

To ja mam dość odmienne wrażenia

Byłem tam 4 razy i ani razu upa do suita, raz dali pokój z jakimś tam widokiem, a raz z widokiem na wewnętrzną studnię - zmienili, ale w tamtym pokoju nie było cieplej wody, więc na koniec dostał się znów taki bez widoku. A przekąskę ze sklepu tylko jedną dostałem.

Śniadania raczej 3/5 jednak, niewielki wybór średniej jakości produktów. Plus jajka na zamówienie.

I sauna praktycznie bez strefy na czilałt.

Tylko lokalizacja 10/10 i sam Radom Zajebisty.

Btw ten hotel można wyszukać jako Garden Inn Radom Centrum Lotnisko xD

Autor:  oskiboski [ 03 Lis 2024 23:27 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Bez EL to absolutnie dla mnie straci znaczenie hampton czy DT. Wezme tańszy i po temacie

Autor:  pabien [ 04 Lis 2024 00:22 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

W DT masz duużo lepsze śniadanie, małe winka, ciasteczka, zupełnie inny pokój, wejście na siłownię bez dodatkowej karty i na basen bez karteczki.

Poza tym mają dawać jakiś poczęstunek

W Hamptonie dostaniesz 4 krówki xD

A i jeszcze 750 punktów więcej

Autor:  marek2011 [ 04 Lis 2024 01:20 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton Bali Resort

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wcześniejsze zameldowanie / późniejsze wymeldowanie, wstawka w pokoju (owoce), upgrade do Cliff Tower Ocean View, EL, śniadania, zniżki 25% w kawiarniach / restauracjach hotelowych

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$ promocyjna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Obecnie, jak już wspominano, w osobnym budynku (+ zewnętrzny taras nad stawem) do którego trzeba podejść 5 minut z głównego lobby, ale jak ktoś chce, to obsługa zawozi / odwozi tam też meleksem. EL bardzo spokojny ze świetną obsługą. Śniadanie (z karty plus nieduży bufet, w ciągu dnia przekąski i napoje, wieczorem kolacja + spory wybór drinków z karty, win itp. Ogólnie bardzo w porządku, choć wybór / różnorodność jedzenia nie jest na poziomie np. chińskich czy japońskich Hiltonów

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Klasyka na Bali - hotel ma swoje duże zalety, ale i pewne wady - piękna lokalizacja, ale zarazem jest ona też wadą, bo oznacza sporą odległość od głównych atrakcji wyspy czy choćby części imprezowej. W trakcie mojej wizyty w hotelu mieszkał prezydent Zimababwe (akurat był jakiś szczyt Azja-Afryka) plus pełno ludzi z delegacji, więc było nieco zamieszania + dodatkowe kontrole bezpieczeństwa, ale bez problemu wcześniejsze zameldowanie, tyle że dość powolna procedura związana z formalnościami. Było możliwe też wymeldowanie nieco późniejsze, ale nie więcej niż 2 h, bo hotel w pełni zajęty (wysoki sezon) - natomiast bez problemu można było korzystać z całej infrastruktury hotelu oraz EL do kiedy się chciało. Infrastruktura wielokrotnie już opisywana więc nie będę się rozwodzić - wiele basenów, plaża (choć nieciekawa), ładny ogród, w porządku siłownia, ogólnie obiekt nie jest już najnowszy ale jest dobrze utrzymany. Miejsc na basenach w zasadzie nie brakuje, ale np. popołudniu ciężko już z dobrym wyborem, bo większości są pozajmowane. Śniadania - spory wybór ale prawdziwy mess na sali - spory tłok, dużo dzieci i rodzin itp. Na drugi dzień uciekłem na śniadanie do EL i to był świetny wybór - cisza, indywidualna obsługa, pyszne jedzenie na zamówienie. Najważniejsza kwestia: czy polecam ten hotel? Sam wybrałem go świadomie na sam koniec pobytu na wyspie, bo będąc z kumplem, który przyjechał pierwszy raz na wyspę, chciałem mu pokazać bardzo różne oblicza Bali - spokojne, resortowe, imprezowe itp. Jeśli więc celem jest klasyczny wypoczynek w otoczeniu resortowym to z pewnością jest to dobra opcja. W przeciwnym wypadku - ZDECYDOWANIE NIE, lepiej wybrać kompletnie inne lokalizacje / miejsca. Będzie taniej, może bez tak rozbudowanej infrastruktury jak tu, ale o wiele wygodniej pod kątem dostępu do różnych rzeczy i bardziej 'autentycznie'.

Inne uwagi:-

Autor:  Garmond [ 06 Lis 2024 05:53 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Hilton Resort&Spa Hua Hin

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Standard

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: wstawka w pokoju (owoce), upgrade do Twin Junior Ocean View Suite, EL, śniadania, zniżki 25% w kawiarniach / restauracjach hotelowych

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): w tym hotelu to szczególne miejsce - właściwie to pełni funkcję recepcji we wszystkich sprawach dla gości ze statusem (łącznie z aktywacją kart hotelowych). Ten salonik zajmuje bardzo dużą przestrzeń na 1 piętrze hotelu.
Codzienna oferta to śniadania (nie korzystałem, więc nie opiszę), popołudniowy (między 14 a 16) snack time (kanapki, ciasta, owoce, napoje) i wieczorna kolacja w postaci dwóch rodzajów cieplych posilków (np. wrapy, mini hamburgery lub quasedilla, pene z klopsikami), sałatki, owoce, przekąski.
W sekcji alkoholowej: 8 koktajli, dwa wina, piwo i mocne trunki. Wszystko serwowane przez kelnerów.
Do tego koktajle bezalkoholowe i napoje w puszkach.
Ogólnie: poziom wysoki, obsługa bardzo miła, wszystko smaczne, posiłki urozmaicone.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Ciekawy przypadek - uczciwie: za aktualne stawki (zarówno gotówkowe, jak i punktowe) raczej nie.
Dlaczego?
Hotel jest już wiekowy (ma ponad 30 lat).
Obecnie trwają w nim pracę renowacyjne, przez co kilka pięter i jedna z restauracji są zamknięte.
W latach 90-tych i na początku XXI wieku pewnie był to jeden z najlepszych hoteli w tej części Tajlandii - teraz jest jednym z wielu.
Plaża - która powinna być jednym z największych atutów tego miejsca jest nijaka, a nawet można powiedzieć słaba (mocno zabrudzona śmieciami których nikt nie sprząta, bez żadnych parasoli hotelowych).
Basen jest w porządku - jest nawet niewielka zjeżdżalnia. Miejsc sporo.
Śniadania świetne - naprawdę duży wybór: kuchnie kilku rodzajów, bardzo smaczne, codziennie cześć z dań zmieniana. Pod tym względem - żadnych uwag.
Wysoka rozpoznawalność statusu przez obsługę.
Pokój jaki otrzymaliśmy był wystarczający wielkościowo, ze wszystkimi udogodnieniami (lodówka, prysznic, ogromna wanna, duża garderoba, dwa balkony). Aczkolwiek trzeba zauważyć że to był pokój jeszcze nie odnowiony.
Hotel położony jest blisko centrum Hua Hin więc otoczony był że wszystkich stron knajpkami, salonami masażu, sklepikami i całą tzw. infrastrukturą turystyczną.
Do stacji kolejowej jest ok. 2 km.
Jeszcze bliżej przystanki autobusowe.

Podsumowujac: hotel kosztuje standardowo od 33 do 40 tys. punktów. Za gotówkę można mieć pokój od 450 PLN (kupując wcześniej na okres sezonu).
I tak jak pisałem wcześniej - przy cenach hoteli w Tajlandii stawki jakie trzeba za niego zapłacić nie są niskie. Zaś aktualny stan hotelu pozostawia do życzenia.
Dodatkowo jeżeli ktoś chce się wybrać do Hua Hin i uważa że znajdzie tam ładne plaże i atmosferę do wypoczynku, może się zawieść.

Inne uwagi: brak

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage[img]

Strona 69 z 76 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/