Autor: | flus [ 13 Mar 2024 12:06 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Garmond napisał(a): Było, nie było? Krakowski combo-hotel (Hampton/DoubleT.) stracił w mojej opinii jeden ze swoich głównych atutów. Kol. @Garmond Nie przesadzaj... Jesli dla Ciebie darmowy parking jest jednym z glownych kryteriow wyboru hotelu, to zycze powodzenia w szukaniu, zwlaszcza takiego blisko centrum... Nawet Hampton przy lotnisku w Krakowie ma parking platny 50 zl/dobe. I to nie jest zaden podatek, tylko nomalna oplata za mozliwosc wygodnego zaparkowania w poblizu hotelu, jak chcesz, to szukaj miejsca na pobliskich osiedlach, to juz jest poza strefa platnego parkowania. Ale pozniej nie marudz ze musisz dojsc 10 min do hotelu piechota... |
Autor: | Garmond [ 13 Mar 2024 12:35 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Uwielbiam te riposty z cyklu: chociaż nic nie wnoszą, to napiszę. I dołożę jeszcze od siebie: "nie marudź, nie przesadzaj". Po pierwsze: bardzo proszę zrezygnuj z takiej formy wypowiedzi, która balansuje na granicy złośliwości czy nawet grubiaństwa - to nie jest styl godny tego forum (aczkolwiek coraz powszechniej jest stosowany). Po drugie: masz prawo do posiadania innej opinii, a przede wszystkim do wnoszenia do dyskusji wartości merytorycznej - taką jest informacja, że można zaparkować na pobliskim osiedlu. Nie jest zaś ocena tego jakimi kryteriami wybieram noclegi. A podzielenie się informacją "że nawet Hampton PRZY LOTNISKU ma parking płatny" to - pozwolisz że się zniżę to Twojego języka - żenujące odkrycie. |
Autor: | flus [ 13 Mar 2024 13:06 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
-- 13 Mar 2024 12:06 -- Kol. @Garmond Stosuje styl taki jaki uwazam, zwlaszcza wobec osob, ktore probuja narzucac innym swoje wlasne opinie i narzekac na stan, ktory jest normalnoscia w duzych miastach. Przyklad z lotniska podalem Ci tylko po to, zeby pokazac, ze nawet hotele bardzo daleko od centrum moga miec parking platny, a Ty deprecjonujesz przez to hotel, ktory jest raptem 10 min jazdy tramwajem czy taksowka od scislego centrum. Ja moglbym napisac,ze w mojej opnii to nadal bardzo dobry hotel, ktory ma wiele innych zalet, ale jakie to ma znaczenie...? Kazdy sam decyduje, kazdy ma swoje priorytety i nie trzeba mu pisac, ze wg Ciebie teraz wada hotelu jest to, ze za parking trzeba placic, bo takie masz dziwne poglady, ze oczekujesz, ze Ci sie nalezy za darmo, poniewaz wczesniej tak bylo, choc to tez nie do konca prawda, bo byl za darmo tylko dla klientow Plazy, a ze nikt tego nie kontrolowal, a pozniej juz Plaza upadla, to inna sprawa... Zreszta po co pisac dalej, zaraz pewnie i tak ten post pojdzie do kosza... |
Autor: | ghostwriter [ 13 Mar 2024 13:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@flus , jakie narzucać? Garmond zwrócił uwagę na to, że hotel w Krakowie stracił jedną ze swoich zalet. Informacja o tyle istotna, że ktoś kto korzystał wcześniej za darmo następnym razem byłby trochę zaskoczony. |
Autor: | Garmond [ 13 Mar 2024 13:40 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nie lubię marnować czasu na bezcelowe dyskusje aczkolwiek... Doprecyzuję swój wcześniejszy wpis i odniosę się do Twojej wypowiedzi "Kolego" @flus: - ten hotel nie ma 10 minut tramwajem do centrum - wystarczy wejść w wujka googla i sprawdzić, że dojazd na Stare Miasto które w Krakowie jest w centrum zajmuje 28 minut; reasumując ma najgorszą lokalizację ze wszystkich hoteli Hiltona w Krakowie (lotniskowych nie wliczam), - ten hotel miał możliwość darmowego parkowania i to była - w mojej opinii - jego ogromna zaleta, - nie, nie masz prawa stosować stylu jaki uważasz, bowiem zgodnie z regulaminem forum (które powinieneś chociaż pobieżnie znać): "Każdy Użytkownik Forum zobowiązany jest do wypowiadania swojego zdania w sposób kulturalny, nie obrażając innych użytkowników i nie używając języka uznawanego za wulgarny". I co do jednego się z Tobą zgodzę - miejsce takich postów jest jedno. To które wskazałeś. |
Autor: | flus [ 13 Mar 2024 13:42 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Kol. @ghostwriter Nie chce juz ciagnac tego off-topic, ale napisal, ze stracil jedna ze swoich glownych zalet. Ja np. sie z tym nie zgadzam, bo wg mnie glownymi zaletami sa (przynajmniej DoubleTree), duze pokoje, niemal zawsze upgrade dla statusowcow i wstawka powitalna, przyzwoity salonik z przynajmniej jedna ciepla potrawa, calkiem przyzwoity basen, sauny, niezle sniadanie. Ale nie zamierzam tez nikomu narzucac tej mojej opnii jak Kol. @Garmond, bo kazdy bierze cos innego pod uwage. Sama informacja jest jak najbardziej w porzadku, ale wystarczyloby po prostu poinformowac, ze nie da sie juz bezplatnie zaparkowac auta w poblizu Hamptona/DoubleTree, natomiast bez tego subiektywnego wskazywania, ze przez to hotel stracil swoj glowny atut, bo dla wielu bedzie to nadal dobry czy nawet bardzo hotel.... A platne parkingi przy hotelach, zwlaszcza w tej odleglosci od centrum sa po prostu norma. Kol. @Garmond Prosze wskaz w jakim miejscu uzywalem jaiekogolwiek wulgaryzmu? Nawet w zyciu ich nie uzywam, nie mowiac o slowie pisanym.... |
Autor: | ghostwriter [ 13 Mar 2024 13:54 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
@flus , on literalnie napisał: stracił w mojej opinii jeden ze swoich głównych atutów Wydaje mi się, że można mieć prawo do posiadania opinii. Nie jest to żadne narzucanie opinii, a jej wyrażanie. Cytuj: natomiast bez tego subiektywnego wskazywania, ze przez to hotel stracil swoj glowny atut, Wiesz co znaczy subiektywny? "wyrażający wyłącznie swój punkt widzenia, kierujący się osobistymi przekonaniami, upodobaniami". Nigdy nie używam samochodu, korzystałem z rzeczonego DT, choć nie mam takich potrzeb motoryzacyjnych jak użytkownik Garmond to bez problemu zaakceptowałem jego punkt widzenia. Lubimy (szczególnie tu na forum) mieć coś za darmo, nie lubimy tego tracić, rozumiejąc, że właściciel ma prawo taką politykę stosować. Dość nieskomplikowane. |
Autor: | marek2011 [ 22 Kwi 2024 10:33 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
-- 13 Mar 2024 13:07 -- Każdy ma prawo do swojej opinii i własnych priorytetów. Dla kogoś istotny jest parking, dla innych bufet śniadaniowy albo wyposażenie siłowni. Wiele razy pojawiały się tu negatywne recenzje hoteli bazujące np. na "słabym upie" dla D, bo ktoś oczekiwał czy wręcz wprost żądał suite a dostał pokój narożny z ładnym widokiem. A ja przykładowo wolę jak hotel nie da mi szczególnego upa (bo po cholerę mi pokój 60 m. kw. jak jestem gdzieś na jedną czy dwie noce), ale pozwoli na wymeldowanie o 17 za free zamiast 12 kiedy tego rzeczywiście potrzebuję. I tak możemy mnożyć co i dla kogo jest ważne oraz jak to wpływa na ocenę danego pobytu. -- 02 Kwi 2024 19:48 -- Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Samarkand Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standardowy King Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do deluxe, późne wymeldowanie o 16 (uwagi niżej), śniadanie, wstawka powitalna: półkilowe pudełko lokalnej chałwy Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):standardowa Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ogólnie nowy hotel z bardzo sympatyczną, profesjonalną obsługą. Na plus proaktywne podejście do gościa statusowego: rano poprosiłem o późniejszy check-out do 14, ale recepcjonistka po sprawdzeniu powiedziała, że niestety nie jest to możliwe z powodu zarezerwowania wszystkich pokojów deluxe, co pokrywało się z tym co sam widziałem w systemie. OK. Za kilkanaście minut telefon do pokoju od menadżera, że bardzo przeprasza za sytuację, ale mają pełne rezerwacje na pokoje typu, do którego mnie upgradowali i że oferuje standardowy pokój do 16 + pomoc obsługi przy przeprowadzce. Pokoje są nowoczesne, świeże, ten deluxe bardziej przestronny + ma szlafrok i jakieś inne drobne różnice - ogólnie wszystko jest fajnie urządzone. Śniadanie bufet - spory wybór, choć jedzenie w stylu wschodnim czyli jakieś ryże, ziemniaki, wypieki z mięsem itp. na ciepło, możliwość zamówienia omletów z dodatkami, gofry, zimny bufet itp. Bardzo fajna strefa basenowa - duży, dość głęboki basen (1,7m), dwie sauny, wszystko nowocześnie urządzone. Nienajgorzej wyposażona siłownia Inne uwagi:Jest to jeden aż z 4(!) hoteli sieci dostępnych w Samarkandzie, ale ten jest najbliżej zabytkowego centrum miasta (ok. 1,5-2 km); pozostałe są daleko od dworca i centrum -- 22 Kwi 2024 09:33 -- Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Rzeszow Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:zameldowanie o 9 rano, wstawka powitalna (butelka lokalnego cydru), voucher na drinka, śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$ Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel wiele razy opisywany, także przeze mnie, więc tylko krótki update: sympatyczna obsługa, bezproblemowy check-in o 9 rano, bufet śniadaniowy zróżnicowany i z przyjemną prezentacją |
Autor: | mateuszmtx [ 30 Kwi 2024 09:17 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Świnoujście Resort & Spa Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KING GUEST ROOM Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, wstawka powitalna (owoce, czekolada i wino), 3h Aqua park, upgrade do King One Bedroom Baltic Sea View Suite Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Hotel już wielokrotnie opisywany, także pokrótce, obsługa miła, hotel ogólnie bardzo przyjemny, ale poza lokalizacją przy samej plaży to raczej nie ma jakiś większych zachwytów, osobiście wolę Hiltona w Gdańsku. Śniadanie ok, ale też się niczym nie wyróżnia na tle pozostałych hoteli w PL. Łóżeczko dla dziecka wstawione do pokoju za free przed przyjazdem. Obsługa na recepcji polsko-ukraińska, w śniadaniowni głównie Azjaci. Inne uwagi: poza sezonem nie ma sensu korzystać z hotelowego parkingu, można spokojnie znaleźć miejsce na ulicy blisko hotelu w cenie 30zł za dobę (płatne w parkomacie). |
Autor: | Garmond [ 30 Kwi 2024 10:09 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Doubletree by Hilton Shanghai Pudong Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: najtańszy (1 King Bed Guestroom) Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, upgrade do 1 King Bed Deluxe Suite, dostęp do saloniku, późny check-out (16) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): zacznijmy od tego, że przyjechałem późno i mimowolnie odpuściłem wizytę (przepraszam, przyznaję się że recenzja bez precyzyjneg opisu co tam dawali dobrego jest warta połowę), więc wpadłem w południe i z niewielkiego wyboru skorzystałem z Coli.i kilku ciastek. Salonik na parterze, koło recepcji, zajmuje część lobby. Wygodne kanapy, ciekawa aranżacja (podobnie jak i całego hotelu). W południe wystawione kilka rodzajów napojów, piwo, ciasteczka, automat do kawy i różne herbaty. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: DT jest najtańszym z hoteli Hilton a położonych w centrum lub niedalekiej odległości od niego. Nawet Hilton Garden ma wyższe stawki. Sam budynek to już atrakcja - wysoki, zakończony kosmicznym spodkiem, którego funkcjonalnosci nie poznałem. Recepcja znajduje się w jednej części, zaś do wierzy (West Tower) trzeba przejść się znaczną odległość. Ponieważ zarezewowałem pokój godzinę przed przyjazdem, nie spodziewałem się wielkiego przyjęcia, ale zanim zdążyłem poprosić o upgrade, Pan wręczył mi klucz życząc miłego pobytu. Zatem myślałem że dostanę typowy pokój, a spotkała mnie bardzo miła niespodzianka: dostałem 70-cio metrowy apartament na 16 piętrze. Co prawda od strony innych budynków, a nie z widokiem na miasto, ale darowanemu... Dwa osobne pokoje, mini kuchnia, druga toaleta, kanapa, duży stół, ładnie wyposażony i udekorowany - bardzo dobry apartament. Śniadania bardzo obfite, a Ci którzy byli w Chinach wiedzą, że w hotelach najczęściej króluje kuchnia chińska. A Tu niespodzianka: nie dość że wybór był bardzo duży, jakość świetna, to jeszcze dwa stanowiska z live cooking - jedna osoba oddelegowana do.dan z jajkami, druga obok do zup, a obok stanowisko do gofrów i kucharz odpowiedzialny za placuszki z jajkiem. Bez dwóch zdań: jeden z lepszych DT pod względem jedzenia Sam hotel ma już swój wiek, ale się trzyma. Widać, że kiedyś organizował dużo eventów - ma bardzo dużo sal konferencyjnych, sporo przestrzeni było wyłączonych z użytkowania. Do stacji metra jest ok. 850 metrów. Tuż obok ulica pełna sklepów i restauracji. Przepiękny wewnętrzny ogród w którym też zapewne odbywają się.imprezy. Podsumowując: zacny hotel, za dobrą stawkę i z dobrą lokalizacją. Polecam. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | marek2011 [ 03 Maj 2024 16:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
-- 01 Maj 2024 14:24 -- Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Montevideo Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie, późniejsze wymeldowanie do 13 (na prośbę) Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$ Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Absolutnie typowy HGI z przestronnymi, klasycznie (i już przestarzale) urządzonymi pokojami. Trudno mi powiedzieć czy był jakiś upgrade, bo nawet nie zwracałem na to uwagi ze względu na bardzo późny przyjazd; być może do pokoju z widokiem "frontowym" na najwyższym piętrze. Obsługa miła, profesjonalna. Śniadanie w formie bufetu - nieprzesadnie rozbudowanego, ale w zasadzie niczego w nim też nie brakowało - można było zamówić omlet, było coś na ciepło, sporo wypieków, owoców, jakieś sery, warzywa, jogurty, chia itp. W hotelu jest nieduży basen kryty, a w zasadzie basenik + standardowa dla HGI siłownia Inne uwagi:Dojazd z lotniska Uberem w godzinach nocnych kosztował ok. 700 pesos i zajął 20 minut ********* Nazwa hotelu:SORO Montevideo, Curio Collection by Hilton Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Deluxe Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King River View, śniadania, 2 vouchery na wino, wcześniejsze zameldowanie, wstawka powitalna Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$ Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Kameralny, butikowy hotel w świetnej lokalizacji przy Playa de Pocitos. Obsługa bardzo sympatyczna. Pokój przestronny, fajny, nowoczesny design i meble, kapsułkowy ekspres do kawy, dobrze działające AC, nowoczesna łazienka z przestronnym prysznicem walk-in. W pokoju wstawka powitalna (czekoladki) + ręcznie wypisana kartka. W hotelu na ostatnim piętrze jest nieduża siłowania i dwa tarasy widokowe, w tym jeden z leżakami i jacuzzi. Działa też restauracja, w której serwowane są śniadania - w formie bufetu z wysokiej jakości produktami: m.in. różnorodne wypieki, ciastka, świeże owoce, mini-kanapki, wędliny, sery, jogurty, świeżo wyciskane soki (kilka rodzajów), płatki śniadaniowe, jajecznica + możliwości zamówienia omletu lub jajek. W godzinach popołudniowych i wieczornych możliwość zjedzenia lunchu/kolacji - jadłem kilka razy, wszystko bardzo smaczne. |
Autor: | tasma [ 07 Maj 2024 15:35 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn San Jose Airport City Mall Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 DOUBLE BEDS Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie dla trzeciej osoby Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel dość wiekowy. Zdecydowanie przydało by mu się odświeżenie. Obsługa miła i bezproblemowa. W sam raz na noc przed lub po locie. Śniadania bez wielkiego wyboru. Jest stacja z omletami. Kawa dodatkowo płatna, ale dla Diamondów gratis. Inne uwagi:Bezpłatny bus hotelowy na lotnisko wyjeżdża z hotelu o pełnej godzinie i 30 minut po, pomiędzy 4.00 a 23.00. Wraca z lotniska około 7-10 minut później. Zatrzymuje się w miejscu, z którego odjeżdżają inne busy hotelowe, ale uwaga, na wykazie nie znajdziecie HGI. Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Guanacaste Airport Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 DOUBLE BEDS Przywileje otrzymane w związku ze statusem:dwie butelki wody mineralnej Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ten jest chyba jeszcze starszy niż poprzednik. Nie widać brudu, ale łazienki wyglądają jak żywcem wyjęte z lat siedemdziesiątych. Wybraliśmy go, bo poza oddalonym o 300 m Hamptonem, nie ma innego Hiltona w promieniu 300km. Ceny z kosmosu, a szczególnym hitem było śniadanie dla trzeciej osoby w pokoju, za które zapłaciłem 15000 colonów plus taxy. Inne uwagi:Jest bezpłatny bus hotelowy, ale nie korzystałem. W pobliżu nie ma restauracji, więc bez samochodu jest się skazanym na restaurację hotelową, gdzie ceny są mało przystępne. Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Santa Ana San Jose Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:2 DOUBLE BEDS Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie dla trzeciej osoby, bezpłatny parking podziemny Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Fajny nowy hotel położony w pobliżu galerii handlowej. W okolicy sporo miejsc do zjedzenia kolacji i jak ktoś lubi zrobienia zakupów. Śniadania bez szału. Okolica jest mocno imprezowa. Myzykę było słychać do 4.00 rano. Jak ktoś ma słaby sen to się nie wyśpi. Inne uwagi:Bardzo wolne połączenie internetowe. |
Autor: | Pacik76 [ 07 Maj 2024 19:59 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Krótkie podsumowanie 2 hoteli nowojorskich oraz 1 chicagowskiego. Wszystkie rezerwacje zrobiłem w marcu, kiedy jeszcze byłem szczęśliwym posiadaczem Diamonda. Pobyty odbyte już na Fast Tracku do Golda (spadłem do Silvera). Rezerwacja dotyczyła 3 osób dorosłych i 1 nastolatka. Z powodu cen oraz doświadczeń z wcześniejszego pobytu w USA rezerwowałem pokoje z 2 podwójnymi (Queen, bo 2 Kingów w pokojach w NY nie znalazłem) łóżkami. W Nowym Jorku korzystałem z: Hampton Inn Manhattan/Times Square Central oraz Hilton Garden Inn New York Times Square South. Pierwszy z hoteli to rezerwacja za punkty (210.000 za 3 noce), a drugi za $ (545 USD za 2 noce). Oczywiście mogłem oszczędzić parę dolców śpiąc w Jersey City lub Brooklynie czy Long Island City, ale raz w życiu człowiek pojawia się w NY. W porównaniu do obiektów na Florydzie, te nowojorskie są znacznie mniejsze (mniej więcej o połowę) i łóżka tak jak wspomniałem tylko Queen. W Hamptonie śniadanie było w cenie, ale jakość i wybór potraw to jakieś 3/10. (3 potrawy ciepłe, brak sera, wędlin, warzyw. Bardzo niewielki wybór i jakość minimalna. Dodatkowo otrzymałem pokój na 21 piętrze z widokiem na ulicę (to akurat plus). Na 30 piętrze mają własny taras widokowy (w tą samą stronę co widok z pokoju). W Garden Inn śniadań nie otrzymałem i hotel w ogóle ich nie oferuje. Nie ma w nim żadnej gastronomii, poza darmową kawą w lobby (do południa - po południu jest woda). Tutaj pokój otrzymałem od podwórza na 16 piętrze. Wielkość pokoi praktycznie taka sama. Oby 2 hotele w dogodnych lokalizacjach (niecałe 10 minut od siebie) w Midtown Manhattan. Do różnych stacji metra blisko. Tak samo do punktów gastro czy obowiązkowych punktów zwiedzania Nowego Jorku. Przez 5 dni w mieście, nie licząc dojazdu do i z lotnisk, 4 razy korzystałem z metra, raz z darmowego promu na Staten Island i raz z płatnego z Pier 11. Wracając do pokoi, to były czyste, wszystko działało jak należy i na nic nie mogę się skarżyć (no, wyżej wspomnianych śniadań nie liczę). Natomiast w Chicago skorzystałem z Hilton Chicago/Magnificent Mile Suites śpiąc w 2 DOUBLE BEDS STUDIO SUITE with Sofa na 9 pietrze za 369 USD za 2 noce. Tutaj kierowałem się lokalizacją (zaraz obok 360 Chicago), przestronny pokój (wielkością podobny do moich florydzkich) oraz basen (jest na 31 piętrze). Z powodu degradacji statusu śniadań nie otrzymałem (21$ od osoby i raz skorzystaliśmy). Poza śniadaniami hotel nie ma innej gastronomii (jest w remoncie, a przed remontem w sali, w której serwowane aktualnie są śniadania, był salonik EL). Tutaj z kolei zdarzyło się parę niedociągnięć (brak ciepłej wody, niedziałający sejf czy odpadająca maskownica pod zlewem). Co do śniadania, to jest to bufet z wyborem kilku ciepłych i zimnych potraw. Są wędliny, jakiś ser, pancake czy gofry. W porównaniu do Hamptona to jak VW do Dacii. A dla jeszcze większego porównania to w kwietniu byłem w Hamptonie Gdańsk Oliwa i wybór był dużo większy niż w Hiltonie Chicago, brnąc dalej w samochodowe porównania to jakieś Audi czy Mercedes. Jednak jak na USA i ceny w pobliskich knajpkach to nie żałuję wydanych pieniążków. A co do basenu, to jest nawet dość duży, ale mógłby być głębszy. Jest też on kryty, co akurat w Chicago wiosną było dość ważne. Podsumuwując — wszystkie trzy obiekty warte są polecenia. Nie żałuję pobytu w żadnym z nich. Panie sprzątające wszędzie bardzo miłe, a na recepcji to zależy jak się trafi. Aha, przypomniało mi się. W Garden Inn był przed południem i zaproponowano mi wczesny check-in w cenie 50 USD. Nie skorzystałem, ale zostawiłem darmowo bagaże (no - pan co mi je przyniósł później do recepecji oczywiście otrzymał gratyfikację). Kaucje to odpowiedno: 50, 100 i 200 USD - zwracane w jakieś 5-10 min. po check-oucie. |
Autor: | Rockriderr [ 08 Maj 2024 07:31 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Conrad Bangkok Twój status w programie lojalnościowym:Gold Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Premium King High-Floor Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wstawka w pokoju, brak upgrade pokoju, brak dostępu do EL Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):....... Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie otrzymałem dostępu Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel ok, czuć już trochę ząb czasu. Bardzo miła obsługa, świetne SPA (byliśmy na masażu i mogę serdecznie polecić, rewelacyjna sprawa). Śniadania przeciętne jak na standard hotelu, o śniadaniu na wynos nawet nie wspomnę, bo chleb tostowy z plasterkiem szynki to jak na 5* trochę żart. Basen w porządku, duży i dobre jedzenie w barze. Trzeba się jednak liczyć z tym, że od 13 jest praktycznie zacieniony i widoków tam spektakularnych nie ma. Restauracja hotelowa - Kisara - przeciętne jedzenie, w sumie to najgorsza kolacja jaką jedliśmy w Tajlandii (nie było złe, ale wrażeń smakowych praktycznie żadnych). Zrobiliśmy rezerwację, po czym okazało się, że jest pusto. Inne uwagi:Pobyt 7/10, spałem kiedyś w DT Sukhumvit w Bangkoku i tam śniadanie było dużo lepsze (przede wszystkim stacje live cooking) Kolejny hotel w którym spaliśmy (So/Bangkok) był lepszy |
Autor: | Darek M. [ 08 Maj 2024 09:24 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Hilton Zurich Airport Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Queen Hilton Guestroom Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Pseudo upgrade do pokoju na piętrze Executive, dostęp do Executive Lounge Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$[/ b] Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):[b]Salonik całkiem ok, były dania na ciepło, desery. Jednak po recenzjach miałem nieco wyższe oczekiwania. Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel w porządku, widać po nim, że lata świetności ma za sobą. W naszym wypadku liczyła się odległość od lotniska z uwagi na wczesny lot kolejnego dnia. Niestety nie było nam dane przetestować śniadań, a boxów śniadaniowych nie oferują. Inne uwagi:[b]Hotel oferuje bezpłatny transfer, ale tylko z lotniska. Transfer na lotnisko to już 7 CHF, czyli już przy 2 osobach taniej i szybciej wziąć taksówkę / Ubera / Bolta. ![]() ![]() ![]() |
Autor: | kacper451 [ 08 Maj 2024 15:03 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: DoubleTree by Hilton Bogota Salitre AR Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: 1 KING BED Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, 1000 punktów, vouchery na drinki, upgrade do 37 Sqm. with 1 King Bed with Kitchenette, dostęp do Executive Lounge ![]() Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): Tak, ale to jakiś dobry żart, na 19 piętrze, taki za winklem bez drzwi bez recepcji, po prostu każdy wchodzi co jest albo na tym piętrze zameldowany, albo ma dostęp do windy na 19 piętrze. W sumie nie ma o co się zabijać, ponieważ miedzy 17-19 nie wiele tam jest, miała być jakaś kolacja:) nie wiem chyba przygotowali ten podwieczorek:) tylko dla mnie bo zjadłem prawie wszystko co tam było, 3 przystawki w tym jedna na słodko wypiłem 1 piwo i wyszedłem, ze 40-50 minut tam byłem, nikt więcej nie przyszedł ani przed mną a czy po mnie to nie wiem, ale tak naprawdę nie ma po co:) Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: mega bezpiecznie na przeciwko hotelu wielki garnizon POLICIA:) zameldowanie przed 12, szybki check in, przywileje dostałem voucher na dwa napoje alkoholowe dwa alkoholowe (nie wiedziałem ze realizacja takiego vouchera może być tak trudna:). Upgrade całkiem całkiem wystarczająco rozmiarowo na 15 piętrze, z aneksem kuchennym, ewentualne garnki do gotowania do wypożyczenia na recepcji:). Duża łazienka z prysznicem, pokój jak najbardziej przypadł mi do gust, w przeciwieństwie do saloniku czy śniadania. Śniadanie no takie słabe, jak po DTH to spodziewałem się wiele więcej , niejedno lepsze śniadanie jadałem w Hamptonie. A tu była tak raczej przeciętnie, za wielkiego wyboru nie było, jajecznica z serem, dodatkowe dania z jajek możliwe ale to jakieś podobne breje do jajecznicy. Do tego trochę miejscowych specjałów i to wszystko, najbardziej te musu z markuji mi podchodziły czy z mango. Z realizacją vouchera to było przednia zabawa:) już po wymeldowaniu przed odbiorem bagażu z recepcji myślę no zrealizuje je, na barku nie ma za bardzo z kim pogadać, barman chyba jeszcze nie dotarł byłem koło 18tej, ponieważ kobieta tylko" hablas espanol", to ja, co najwyżej mogłem " cerveza, por favor" prosić) Ona patrzy na ten voucher i widzę po jej minie że nie za bardzo wie co ma z nim i ze mną zrobić:) Chciałem jakiś koktajl, no ale twierdzi, że tylko "Sin alkohol" i podaje mi Giner Ale w w butelce odziera kupon i oddaje resztę:) , a ja a co dalej:) z "Con alkohol", ponieważ nasza konwersacja nie dojdzie do jakiegoś większego skutku idzie po kogoś kto zna angielski, przychodź inna pani , która również nie za bardzo wie jak ma to ugryźć, no ale przynajmniej mówi co mogę sobie wybrać, chociaż chyba sama nie jest tego pewna:). jednak "puree ze smalcem nie ma" znaczy koktajlu, "z dżemem są puree" dobrze niech będzie:) i skończyło się na dwóch 50tkach ginu i wcześniejszym Canada Dry, a wymieszać miałem sobie sam ![]() Inne uwagi: Jest tam ponoć jakiś transfer lotniskowy ale częściowo płatny, przynajmniej ten na żądanie, bo jest jeszcze darmowy ale też ponoć się ciężko w niego wstrzelić, w każdym bądź razie Cabify około 25-27 PLN z lotniska mnie kosztował. Pokój jak najbardziej ok, salonik wielkie rozczarowanie, śniadanie przeciętne. Reasumując nie polecam, chociaż najtańszy z tych HH z salonikiem w Bogocie, jaka cena taki salonik:). Załącznik: 01DTHB.jpg [ 577.25 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 02DTHB.jpg [ 635.29 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 03DTHB.jpg [ 415.86 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 04DTHB.jpg [ 388.93 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 05DTHB.jpg [ 398.77 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 06DTHB.jpg [ 792.77 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 07DTHB.jpg [ 419.13 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 08DTHB.jpg [ 423.95 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 09DTHB.jpg [ 417.66 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 10DTHB.jpg [ 451.32 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 11DTHB.jpg [ 438.68 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 12DTHB.jpg [ 471.95 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 13DTHB.jpg [ 482.46 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 14DTHB.jpg [ 747.09 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 15DTHB.jpg [ 702.56 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 16DTHB.jpg [ 639.85 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 18DTHB.jpg [ 536.38 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 19DTHB.jpg [ 532.6 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 20DTHB.jpg [ 594.11 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 21DTHB.jpg [ 579.43 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 22DTHB.jpg [ 509.28 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 23DTHB.jpg [ 532.79 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 24DTHB.jpg [ 689.35 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 25DTHB.jpg [ 482.1 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 26DTHB.jpg [ 638.79 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 27DTHB.jpg [ 500.29 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 28DTHB.jpg [ 636.66 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 29DTHB.jpg [ 629.03 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 30DTHB.jpg [ 739.76 KiB | Obejrzany 1241 razy ] Załącznik: 31DTHB.jpg [ 970.65 KiB | Obejrzany 1241 razy ] |
Autor: | marek2011 [ 17 Maj 2024 11:46 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu:Ramses Hilton, Kair Twój status w programie lojalnościowym:Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy Przywileje otrzymane w związku ze statusem:jakiś upgrade, wstawka powitalna, późne wymeldowanie do 17, EL+śniadania Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$ Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Opisywany już wielokrotnie, również przeze mnie, więc nie będę się rozwodzić. Generalnie śniadania - limitowany bufet + możliwość zamówienia omletu, ale osobiście preferuję jeść śniadania właśnie w EL bo jest cisza i spokój w przeciwieństwie do głównej restauracji na dole. Popołudniu ciastka, a pod wieczór bufet kolacyjny - w zupełności wystarczający, choć jedzenie jakością / różnorodnością nie rzuca na kolana Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Ramses jest jak cały Egipt w soczewce: połączenie swoistego chaosu z gościnnością i bezproblemowością obsługi klienta: z jednej strony hotel prosi się o remont, który z resztą w egipskim tempie trwa tam już od lat krok po kroku, obecnie wyłączone są np. dwie windy, pozostałe jakby trochę szybciej jeżdżą niż ostatnio więc chyba przeszły już jakiś lifting; dostałem jakiś upgrade do pokoju narożnego coś tam, ale przyjechałem późno w nocy i nie chciało mi się nad tym zastanawiać, bo hotel mam milion kategorii pokojów. Na duży plus obsługa, która jest otwarta, w niewymuszony sposób miła i bezproblemowa, przykładowo, gdy poprosiłem o późniejszy check-out w recepcji EL to spotkało się to od razu ze stwierdzeniem "nie ma najmniejszego problemu, panie... (podziwiam ich pamięć do nazwisk); proszę powiedzieć do której potrzebuje pan pokoju, to do tej godziny zrobimy" - tak to powinno wyglądać w każdym hotelu o ile tylko jest dostępność. Zmieniła się też lokalizacja siłowni, teraz jest na piętrze powyżej basenu choć mam wrażenie, że przeniesiono do niej co bardziej sprawne sprzęty z poprzedniej więc jest ich mniej. Ogólnie mimo rożnych mankamentów hotel, poza oczywiście świetną lokalizacją, nadrabia właśnie taką naturalną gościnnością pracowników |
Autor: | Garmond [ 24 Maj 2024 07:52 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Radom Twój status w programie lojalnościowym: Diamond Rodzaj zarezerwowanego pokoju: KING ROOM WITH SOFA BED Przywileje otrzymane w związku ze statusem: welcome drink, śniadanie Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): pełna Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Uwaga, uwaga! Debiut najnowszego hotelu sieci w Polsce. Świeżo po otwarciu (dwa tygodnie temu) - jeszcze trwa właściwie oddanie: na korytarzach leżące elementy budowlane, kable, wszystko jeszcze pachnie farba, ręczniki jeszcze nie wyprane, więc nie do końca przyswajają wodę. Gości garstka. Pokój (nie dostałem upgrade - w ofercie jest większy pokój typu suite) na drugim (ostatnim) piętrze z świetlikami na suficie - fajnie rozwiązanie, ale przy padającym deszczu męczące. Wyposażenie dosyć bogate - właściwie jest wszystko co niezbędne (łącznie z małą lodówką). Bardzo duży telewizor. Wszystko nowoczesne (fajnie skonstruowana sofa która może służyć po rozłożeniu za dodatkowe łóżko). Lekkim niedociągnięciem tego pokoju jest akustyka - odgłosy z pobliskiego skwerka późnym wieczorem i nocą są słyszalne zbyt mocno. Hotel położony jest tuż obok deptaka w centrum, więc z jednej strony blisko wszędzie, a z drugiej życie nocne w pełni. Śniadania na razie skromne i to jest zrozumiałe, bo ile można gotować dla kilku gości? Ale jest kucharz, który na życzenie przygotowuje dania z jajek. Poprawią się w tej kwestii pewnie za jakiś czas. Parking zewnętrzny płatny od 8 do 16 - sporo miejsc po południu (niedaleko położony jest Urząd Miasta, który również ma kilkadziesiąt miejsc). Rozpoznawalność statusu na razie mizerna (aczkolwiek welcome drink był). Ceny noclegów nie do końca radomskie, myślałem że spadną tuż przed przyjazdem - nic z tego (hotel chwali się 4 gwiazdkami). Ogólnie: dobrze że Hilton się rozwija, nawet w takich miastach. Co do jakości nie ma się czego czepić. Jak się ogarną z pełnym otwarciem i ceny trochę zjadą w dół to może być dobre miejsce na zatrzymanie się w drodze lub gdy ktoś szuka noclegu w tym mieście. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | upgrdpl [ 24 Maj 2024 10:36 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Garmond napisał(a): Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Radom Pokój (nie dostałem upgrade - w ofercie jest większy pokój typu suite) na drugim (ostatnim) piętrze z świetlikami na suficie - fajnie Dzięki za opis. Taka mała uwaga - w zasadzie techniczna. W perkach Diamondów w marcie HGI nie ma upgrd, niestety. |
Autor: | Garmond [ 03 Cze 2024 10:28 ] |
Temat postu: | Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia) |
Nie ma powiadasz... HGI Radom: ![]() |
Strona 66 z 76 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni) |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |