Forum strony Fly4free.pl
https://www.fly4free.pl/forum/

[Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)
opisz-swoj-pobyt-upgrade-wrazenia,1576,51560
Strona 64 z 76

Autor:  marcin.krakow [ 30 Gru 2023 18:16 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Mam reke w gipsie, a lewa nie bede dziubał. Uzupełnie za miesiac

Autor:  sranda [ 02 Sty 2024 12:09 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton Garden Inn Tirana

Twój status w programie lojalnościowym:diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Queen family room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie, darmowy podziemny parking, późniejsze wymeldowanie do 15, upgrade do pokoju z balkonem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Całkiem przyjemny hotel, upgrade trochę pozorowany, zwłaszcza, ze ten balkon to miał widok na sąsiedni blok kilkanaście metrów dalej, ale i tak w pokoju nie spędzaliśmy za wiele czasu. Obsługa bardzo miła, pokoje czyste, parking podziemny dobrze oznaczony. Śniadanie bardzo urozmaicone, produkty świeże i dobrej jakości. Po prostu solidny hotel, nie można się do niczego przyczepić. Może tylko lokalizacja mogła być nieco lepsza, bo odległość do centrum (Plac Skandenberga) to prawie 3 km, ale jest to w zasięgu pieszego spaceru

Inne uwagi:W okolicy, zwłaszcza po drodze do centrum, jest wiele knajpek i restauracji, ale gdyby ktoś chciał zjeść w hotelu, to z tego co pamiętam, ceny też nie porażały, były na poziomie lokali na mieście, może co najwyżej z 5% droższe.

Autor:  ghostwriter [ 02 Sty 2024 22:20 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Erzincan

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgrade do King Family Room, a informacja o upgradzie pojawiła się dwa dni przed w apce, śniadanie, jakaś skromna wstawka w postaci czegoś podobnego do mieszanki studenckiej

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Całkiem przyjemny i dość nowy hotel. Jest w nim nawet basen, o czym nie ma w zasadzie nigdzie informacji. W hotelu bywa chłodno, ale klima w pokoju działa jak porządny piec - miło tam wejść z mrozu. Przyjemne śniadanie, dużo produktów tureckich i regionalnych, ale drobny minus to skromny wybór czegokolwiek na ciepło. W tej stawce super sprawa

Inne uwagi: dojazd z lotniska obecnie to 100 TRY

Nazwa hotelu: Hilton Garden Inn Erzurum

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Twin Mountain View

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie, wstawka z owocami, żadnego upgrade, w zasadzie to przez cały pobyt w Turcji nikt na recepcji nawet nie wspomina o statusie czy przywilejach, tak samo było przy poprzednich pobytach

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Bardzo fajny hotel, nowy, stylowy, fajna strefa SPA i basen. Z pokoju widok na góry, ale nic spektakularnego. Łatwy dojazd z dworca czy lotniska, bo hotel jest na brzegu miasta od strony wylotówki, gdzie znajdują się rzeczone obiekty. Naprzeciwko w odległości krótkiego spaceru jest duże i nowoczesne centrum handlowe z dużą liczbą restauracji i kawiarni. W hotelu znajdziemy jeszcze sklep narciarski. Największym mankamentem hotelu jest śniadanie, które jest jednocześnie bogate i biedne. Świetny wybór tureckich wypieków, serów, warzyw i innej zieleniny, sosów i różnych słodkości, pankejki, gofrownica, natomiast wybór ciepłych dań i mięsa jest żaden. Mięso to przede wszystkim słabe tureckie wędliny. Na ciepło menemen, jakaś dziwna jajecznica, ziemniaki i czasem kiełbaski. W tej samej sekcji były też jakieś wypieki na ciepło, ale borek gorszy jak w biedronce. Na szczęście można poprosić o jajka, ale też łatwo nie jest, bo obsługa ani trochę nie zna angielskiego - trzeba się wspomóc translatorem jeśli się nie zna tureckiego. Przyjechałem tam na narty i choć hotel znajduje się kilka kilometrów od stoku to bardzo dobrze się sprawdzało - śniadanie, narty, turecki fastfood w galerii handlowej, relaks w strefie SPA, a stawka punktowa bardzo przyzwoita, na Sylwestra taka jak zwykle

Inne uwagi: Dojazd na stok Palandoken to 150 TRY, zwykle hotelowe taxi czeka przy wejściu. Na stok można też dojechać autobusem z przystanku przy centrum handlowym

Nazwa hotelu: DoubleTree Van

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: King Lake View Balcony

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: śniadanie

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): brak

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Najgorszy z wymienionych, bo już dość stary, ale nie ma dramatu, wydaje się, że był odświeżany jakiś czas temu. Duży balkon z widokiem na jezioro, ale nic porywającego, może bez smogu prezentowałoby się to lepiej, bo gór po drugiej stronie jeziora w zasadzie nie widać. Z balkonu zobaczymy też lotnisko i startujące/lądujące samoloty - to już dużo ciekawsze. Najbardziej razi to, że drzwi są nieszczelne i czuć zapach fajek jeśli komuś się zachce palić, a niestety często się to zdarza. Balkonu też za bardzo nie ma co otwierać, bo czuć smog, aż drapie w gardło. Przyzwoita strefa SPA - basen w którym da się popływać, sauna mokra, sauna sucha, hamam, siłownia z nowym sprzętem, klimatyczne podświetlenie i orientalna muzyka. Jak to często bywa w Turcji należy mieć czepek, ale można przynajmniej kupić na miejscu za rozsądną kwotę (60 TRY). Śniadanie dużo lepsze pod względem sekcji ciepłych potraw od pozostałych. Tu wyraźnie zaznaczona sekcja live cooking. Wybór innych produktów też całkiem pokaźny. Po prawej stronie od recepcji kącik z kanapami, telewizją, automatem z przekąskami i napojami oraz darmową kawą z ekspresu i herbatą

Inne uwagi: Dojazd taxi z miasta to 200 TRY, lotnisko bardzo blisko, przy hotelu przystanek autobusowy

Autor:  tropikey [ 02 Sty 2024 22:29 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

A ten pierwszy hotel, to gdzie konkretnie w Turcji ;) ?

Autor:  ghostwriter [ 02 Sty 2024 22:31 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

@tropikey , Erzincan, już poprawiłem.

Autor:  Chupacabra [ 02 Sty 2024 23:49 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

@ghostwriter Byłem w sierpniu w Hilton Garden Inn Erzurum i przy check-inie poinformowano mnie o lounge'u dostępnym dla uczestników HH (na lewo od recepcji). Aż mnie zatkało (bo nie mam żadnego statusu), ale szybko ochłonąłem, po tym jak stwierdziłem, że tam jest tylko herbata i jakieś ciasteczka.

Zabawna była próba załatwienia korkociągu do zakupionego w centrum handlowym wina... Okazało się, że bar vis-a-vis recepcji to atrapa i wszystkie wystawione butelki to rekwizyty. Przynajmniej wtedy hotel nie miał koncesji na sprzedaż alkoholu. Koniec końców kucharz, czy kelner, po namyśle poszedł szukać korkociągu gdzieś w piwnicy i znalazł.

Autor:  OSK [ 21 Sty 2024 13:21 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton Jaipur

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:King Executive with Aravalli View, wysokie pietro, salonik, słodycze w pokoju, wczesne zameldowanie o 10.00, późne wymeldowanie o 15.00

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty (20k)

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik był, ale z niego nie korzystałem. Otwarty tylko wieczorem na 2h w godz. 18-20. Z tego co się dowiedziałem podają przekąski. Obojętnie jaki by nie był to po prostu nie było mi po drodze bo na 18.30 miałem bilety do kina :D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Warto, bo to standard jednak 5* w Indiach, więc po nocce w Waranasi i kolejnej w pociągu, nocka w nim była zbawieniem. Podjazd tuk tukiem pod główne wejście był dużym wydarzeniem dla ochrony :D Nie działał basen, bo był w remoncie, ale styczeń to nie czas na kąpiele bo bardzo zimne noce. Na ostatnim piętrze jest fajny rooftop bar z widokiem na miasto. Stoliki ogrzewane lampami, DJ za konsoletą, fajny klimat.

Inne uwagi: Pod hotelem czatują tuk tuki, zagadał do nas jeden i był na tyle sympatyczny, że jeździliśmy z nim cały dzień za 60zł. Polecam bo nienachalny, nie próbuje kantować i sam od siebie dodał piękne miejsce, którego nie miałem w planach - jest na Whatsapp +91 9352427943

Załączniki:
20240111_083226.jpg
20240111_083226.jpg [ 767.17 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083219.jpg
20240111_083219.jpg [ 889.51 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083206.jpg
20240111_083206.jpg [ 846.5 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083154.jpg
20240111_083154.jpg [ 892.97 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083129.jpg
20240111_083129.jpg [ 781.18 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083124.jpg
20240111_083124.jpg [ 946.04 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083054.jpg
20240111_083054.jpg [ 863.2 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083047.jpg
20240111_083047.jpg [ 584.3 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240111_083035.jpg
20240111_083035.jpg [ 936.67 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_221150.jpg
20240110_221150.jpg [ 900.56 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_221027.jpg
20240110_221027.jpg [ 786.4 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_221418.jpg
20240110_221418.jpg [ 415.19 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_111725.jpg
20240110_111725.jpg [ 394.14 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_110729.jpg
20240110_110729.jpg [ 608.32 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_110640.jpg
20240110_110640.jpg [ 445.12 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_110630.jpg
20240110_110630.jpg [ 559.66 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_110610.jpg
20240110_110610.jpg [ 384.21 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_110539.jpg
20240110_110539.jpg [ 693.97 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_110520.jpg
20240110_110520.jpg [ 769.26 KiB | Obejrzany 1533 razy ]
20240110_111929.jpg
20240110_111929.jpg [ 878.69 KiB | Obejrzany 1533 razy ]

Autor:  keniek81 [ 22 Sty 2024 17:29 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton London metropole

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Two Queen Beds Superior Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:dostęp do executive lounge

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna. PObyt 2 noce- styczeń 2023

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Podróżowałem z rodziną 2+2. Przed przyjazdem upewniłem się, że wszyscy członkowie mogą skorzystać z EL. Od 15 do 17 jest bufet z przekąskami ( ciasteczka, chrupki, czipsy) kawa, herbata. Od 18.00 mocniejsze alkohole i jedzenie na ciepło. Jakie było nasze zdziwienie gdy nas wyproszono z dziećmi o godzinie 18.00. Przypuszczam, że chodziło to, że w tym czasie spożywa sie alkohol. Zaproponowano nam udanie się do baru przy recepcji, gdzie zaoferowano nam nieodpłatnie ofertę z EL :-)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel ogólnie ogromny Składa się z kilku budynków. Trafiliśmy na praktycznie pełne obłożenie, może dlatego nie dostaliśmy upgrade do lepszego pokoju. Śniadania obfite. Obsługa wskazuje stolik Obsługa bardzo pomocna. Hotel dobrze skomunikowany z resztą miasta. Niestety jak wszytko w Londynie - dość drogi

-----‐----------------------------------------------------
Nazwa hotelu:Hilton garden Inn Kraków

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Queen room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:20% zniżki do restauracji, słodycze lokalne, winko do pokoju, voucher na welcome drink, parking za free

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Hotel jak każdy Garden Inn - brak uwag

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Polecam ze względu na lokalizację i widok z okna na Wawel

--‐--‐-----------------------------------
Nazwa hotelu:DT by hilton Kraków

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King guest room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:dostęp do executive lounge

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Salonik trzyma poziom. Są przekąski , zawsze coś na ciepło - czasem tylko zupa, czasem coś z mięskiem. Wprowadzili opcję, że dzieci do 16 rż nie mogą korzystać z saloniku.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Z racji, że często tam bywam ekipa mnie zna i zawsze dostaję ten sam pokój :) Widać, że czytają opinie klientów, bo wprowadzili np parawany w strefie saun, przez co ta strefa jest odrobine oddzielona od całej strefy basenowej. Po tym jak na ogolnodostepnym parkingu wprowadzono opłaty, parking hotelowy stał się za mały i często auta parkują tak , że jest problem z wyjazem

------------------------------------------------------------
Nazwa hotelu:Hilton Vienna Waterfront

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Two Queen bed waterfront room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:dostęp do executive lounge, śniadanie free

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Podróżowałem z rodziną 2+2. w ciągu dnia w EL napoje i przekąski. Podczas Happy hours zupa, chleb, bagietki, wędlina etp. Salonik dość zatłoczony. Na najwyższym piętrze - ładny widok na Wiedeń

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Wg mnie bardzo fajny hotel dla rodziny. W sezonie letnim otwarty basen na zewnątrz, leżaki, kosze, piaskownica, plac zabaw. Dosłownie 200 m od hotelu publiczny parkin za 5EUR/dzień. Położenie hotelu tuż nad brzegiem Dunaju, Spokojna okolica. Śniadania bardzo obfite.

Autor:  marek2011 [ 27 Sty 2024 19:50 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

-- 24 Sty 2024 13:01 --

Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Agra

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King Pool-View, wcześniejsze zameldowanie o 11:00, śniadania, zniżka w barach/restauracjach 25%, wieczorny poczęstunek zamiast EL, którego nie ma w hotelu

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):brak w hotelu, ale jest oferta "zastępcza": codziennie wieczorny poczęstunek w barze: do wyboru są po 2 drinki/napoje (wybór alkoholi, koktajli, wina, kawa, soki itp.) i 2 fajne przekąski ze specjalnego menu (8 opcji) - w zasadzie są to pełne dania

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Hotel zlokalizowany blisko historycznego centrum Agry, do Taj Mahal można za grosze dojechać tuk tukiem w 10 min. Obsługa bardzo miła i na każdym kroku się bardzo stara (rozbawiło mnie, że gdzie przysiadłem pojawiała się pani z flagą "Diamond" którą dumnie przede mną stawiała na każdym stoliki itp., obsługa pamięta też numer pokoju, co się zamawiało poprzedniego dnia do śniadania itd.)). Bez problemu dużo wcześniejsze zameldowanie przed 11 - trzeba było poczekać na pokój 15 min, w czasie których recepcjonista zamówił mi kawę w hotelowym barze. Pokoje standardowe, jest w zasadzie wszystko co potrzebne, wystrój już nie top nowoczesny, ale całkiem ok. Śniadania - rozbudowany bufet z różnymi opcjami, w tym możliwością zamówienia dań z jajek, naleśników itp; oczywiście sporo indyjskiej kuchni, ale nie tylko, kawa przygotowywana w barze, można poprosić o świeży sok, goście częstowani są masala tea i różnymi mini-sokami. W hotelu jest niewielka siłownia oraz odkryty basen. Generalnie bardzo sympatyczny pobyt, polecam

-- 27 Sty 2024 18:50 --

Ponieważ @OSK na świeżo opisał Hilton Jaipur to nie będę ponawiał pełnego schematu, a dodam tylko swoje uwagi:
1. Obsługa wszędzie miła, pomocna, nie trzeba niczego powtarzać czy się prosić
2. Pokoje są wygodne, ale jednak już trochę przestarzałe - przydałoby się jakieś odświeżenie / unowocześnienie - zwłaszcza, że ujawniają się mankamenty: w moim był np. zepsuty fotel do biurka (podnoszenie / obniżanie), a akurat go potrzebowałem - został bez problemu wymieniony od razu na nowy; w 2 dniu zepsuła się spłuczka w toalecie - po wspomnieniu problemu rano w recepcji popołudniu była już naprawiona
3. Porządne sprzątanie pokoju w sumie dwa razy dziennie
4. Executive Lounge - czynny, jak wspomniał OSK, tylko od 18-20, więc w ciągu dnia jest zamknięty. Wieczorem kolacja w standardowej formie tj. dwa dania na ciepło (kuchnia lokalna), kilka rodzajów kanapek i przekąsek, składniki do samodzielnego komponowania sałatki, dwa desery, alkohole mocne + piwo/wino (chyba że jest akurat dry day w Indiach z okazji jakiegoś święta), wybór softów, kawa.
5. Basen działa więc remont było jakiś incydentalny.

Autor:  pabien [ 28 Sty 2024 00:16 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Doubletree Lisbon Fontana Park

Twój status w programie lojalnościowym:diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtañszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie, późniejsze wymeldowanie, upgrade do lepszego pokoju z balkonem

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: lokalizacja taka jak wiekszosci innych sieciówek, choć tu plusem jest targ rybny, na który nie poszedłem, sam hotel zużyty, w trakcie remontu, beznadziejny soundproofing. Prosiłem o twina dostałem King plus dostawkę. To hotel, który nie podoba się od pierwszego wejrzenia a drugie niczego nie poprawia. Dywanik jak w najtańszym hotelu, brudno - niewytarty kurs u wezgłowia łozka czy przy futrynach. Śniadanie średnia jakość, mizerny wybór

Inne uwagi: Zdecydowanie nie polecam, obsługa miła, ale to chyba norma w Portugalii

Autor:  pabien [ 28 Sty 2024 00:28 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

The Emerald House Lisbon, Curio Collection

Twój status w programie lojalnościowym:diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:śniadanie, późniejsze wymeldowanie, upgrade do twin deluxe - prosiłem o twina a tylko takie mają, późniejsze wymeldowanie, ale tylko o 13, happy hour, welcome drink

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nie ma, ale jest snackowe happy hour, snacki takie średnie, wszystkie napoje dodatkowo płatne, o czym obsługa nie raczy informować - ja tylko sok pomarańczowy (za 6EUR!!!) Zamówiłem

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: hotel nowy, ale dość obrzydliwy - takie cukierkowe coś co, zdaje się głównie Amerykanów ma robić za butikowy hotel - mnóstwo durnych, bezsensownych gadżetów. Ale lokalizacja całkiem miła, odrobinę na uboczu, co można nawet uznać za plus. Pokój nieduży, ale wygodny, łazienka dziwna, lecz w pełni funkcjonalna. Śniadanie, bez fajerwerków i bez specjalnie szerokiego wyboru, mieści się w kategorii poprawne, znacznie lepsze niż snacki w czasie happy hour

Inne uwagi: klienci to głównie Amerykanie i głównie statusowi, więc zdaje się na wielkie przywileje nie ma co liczyć. Jak pisałem hotel zaprojektowany obrzydliwe, jednak zdecydowanie wygodny i bez porównania lepszy niż Doubletree

Autor:  Darek M. [ 30 Sty 2024 19:15 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Hampton by Hilton Warsaw Mokotów

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:najtańszy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:
Upgrade do pokoju na wysokim piętrze (niepotrzebny akurat), przekąska i napój + welcome drink dla 3 osób


Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):nd

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Chyba jeden z nowszych hoteli sieci w Warszawie. Na lotnisko ok. 5-7 min taksą. Pokoje naprawdę przestronne i dobrze urządzone. Świetne śniadania, niby w miarę standard, ale jajecznica była naprawdę przepyszna (syn nawet zjadł ), gofry z bitą śmietaną również

Inne uwagi:Bedzie to chyba mój ulubiony hotel pod lotniskiem. Jestem bardzo zadowolony z pobytu. Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Autor:  marek2011 [ 05 Lut 2024 10:15 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton Tokyo

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King Guest

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do Junior Suite Executive, dostęp do EL, śniadanie, późniejsze wymeldowanie o 13 (zgodnie z prośbą)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):EL zlokalizowany jest na 37 piętrze i czynny od 7 do 21. Rano podawane jest śniadanie (bufet + jajka na zamówienie), przez cały dzień przekąski + napoje, od 17:30 do 19:30 bufet wieczorny z alkoholami: obsługa międzynarodowa, profesjonalna i sympatyczna, wieczorny bufet jest rozbudowany: kilka dań na ciepło codziennie innych, zupa, sery, warzywa, mini-dania, desery, maszyna do lodów (3 smaki), przekąski. Alkohole japońskie i importowane. El jest dość zatłoczony wieczorem, więc jeśli przyjdzie się bliżej początku obsługa prosi, żeby nie zajmować stolika dłużej niż godzinę. Potem już nie ma problemu

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Bardzo dobrze zarządzany hotel w świetnej lokalizacji, blisko metra i dworca Shinjuku skąd można wszędzie sprawnie dotrzeć. Z Narity i Handey do hotelu kursuje bezpośrednio Airpot Limousine co jest może nie najtańszą możliwą, ale zdecydowanie najwygodniejszą formą transferu. Obsługa wszędzie jak to w Japonii - niezwykle grzeczna i profesjonalna, wszystko można też w kilka chwil załatwić przez czat. Pokój JS przestronny, bardzo wygodnie urządzony, z fajnym widokiem, elementami wystroju typowo japońskimi, ekspresem do kawy, przestronnym prysznicem + wanną, świetnie działającą AC itp. W hotelu mnóstwo knajp, kryty basen, sauny, dobrze wyposażona siłowania. Ze śniadania korzystałem tylko w EL, bo nie chciało mi się zjeżdżać do głównej restauracji - na górze wybór był dla mnie zupełnie wystarczający - dania z jajek na zamówienie, wędliny, sery, jogurty, miso, japoński ryż z dodatkami, standardy międzynarodowe na ciepło, pieczywo, pankejki z dodatkami, owoce itp. Ogólnie polecam - nie ma się praktycznie do czego przyczepić - wszystko działa perfekcyjnie.

Inne uwagi:Od marca standardowy czas wymeldowania będzie o 11 (zamiast o 12 jak teraz)

Autor:  sliwa122 [ 06 Lut 2024 09:02 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Hilton Fiji Beach Resort and Spa

Twój status w programie lojalnościowym: brak , zakup przez ota

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Pokój z widokiem na wodę

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:brak

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):pełna

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):N/D

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:
Hotel o dobrym standardzie. Całość to kompleks piętrowych domków. Do wyboru jest góra lub dół. My wybraliśmy dół, ponieważ z tarasu można było prosto dojść do plaży. Pokoje wyposażone w lodówkę, suszarkę, żelazko, deskę do prasowania. Wszystko położone w pięknej scenerii palm z widokiem na sąsiednie wyspy. Do tego baseny hotelowe, taras z leżakami i liczne atrakcje, typu aerobik basenowy, gra w piłkę wodną, tańce. Wszystko organizowane przez obsługę hotelową w ramach pobytu. Bardzo dobra kuchnia oferowana przez bary plażowe. Obsługa bardzo miła i pomocna. Poranny widok prosto z łóżka robi robotę. Jedynym mankamentem tego miejsca jest to, że plaża sama w sobie trochę nieciekawa.

Inne uwagi: Przyjechałem około 8 rano i najpierw pokój miał być gotowy w okolicach 10 ostatecznie klucze dostałem o 13 więc lekki plus za wcześniejsze zameldowanie a minus za dawanie nadzieji że za chwilę będzie pokój gotowy.
Załącznik:
20240127_120517.jpg
20240127_120517.jpg [ 57.91 KiB | Obejrzany 954 razy ]
Załącznik:
20240127_120537.jpg
20240127_120537.jpg [ 63.5 KiB | Obejrzany 954 razy ]
Załącznik:
20240127_120546.jpg
20240127_120546.jpg [ 125.93 KiB | Obejrzany 954 razy ]

Autor:  tropikey [ 06 Lut 2024 09:25 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

sliwa122 napisał(a):
Jedynym mankamentem tego miejsca jest to, że plaża sama w sobie trochę nieciekawa.


Niestety, te pocztówkowe, to dopiero na łańcuszku wysepek Yasawa, a tam obiektów HH brak (na jednej jest natomiast Sheraton).

Autor:  marek2011 [ 06 Lut 2024 18:47 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hampton Inn Vancouver Airport Richmond

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:standardowy

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:wcześniejsze zameldowanie o 11, dwa snack's z baru do wyboru

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):n/d

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Absolutnie typowy północnoamerykański Hampton, więc nie ma o czym się rozpisywać. Pokój ok, standard w brandzie, z mikrofalówką i lodówką, czysty. Śniadanie typowe w regionie: tektorurowe talerze, marna jakość jedzenia, ale coś tam wybrać można jak ktoś chce (gofry, owoce, jogurt, pieczywo, muffiny, omlet prefabrykowany, jajka na twardo, boczek, ziemniaki, dodatki). Obsługa w recepcji znudzona, ale zrobiła to co do niej należy. Siłownia mizerna - zero hantli itp., tylko parę sprzętów do kardio. Lokalizacja 5 km od lotniska - darmowy shuttle co 30 min (w drodze -> na lotnisko trzeba się zapisać). Po drugiej stronie ulicy sieciówki więc można coś zjeść. Dojazd do centrum V zajmuje jakieś 25 minut (5 minut spacer do stacji + 20 min szybką kolejką)

Autor:  kacper451 [ 08 Lut 2024 13:51 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Hilton London Canary Wharf

Twój status w programie lojalnościowym: Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju: Double Guest Room

Przywileje otrzymane w związku ze statusem: upgarde do King Executive Room, salonik, śniadanie, 1000 punktów wcześniej check in koło 11 pokój był porostu gotowy,

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty + cash

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś): zlokalizowany na ostatnim 14 piętrze, przyjemny z widokiem cześć Canary Wharf, śniadania brak w saloniku, trochę pakowanych ciastek owoców i orzechów do pochrupania w porze około południowej. Wieczorna kolacja od 18. Ludzi nie wiele kilka dobrych przekąsek na zimno, szczególnie sałatka z burakiem i pomarańczą oraz dobre dipy, na ciepło trochę pierożków i jakieś mięsko. W sumie nie wiele ale z dodatkowymi przegryzkami i sałatkami wystarczająco. Alkoholu skromnie ale samoobsługa. O co chodzi z tymi bezkołowymi ginami czy co oni tam innego kolorowego leją do tych butelek to nie mam pojęcia, w 3 hotelach w Londynie się nimi spotkałem, czy to jakaś "nowa świecka tradycja" ;) Obsługa tak się zagadała z gośćmi że ściągnęli alkohol dopiero pól godziny po godzinie zero:) Byli tez tacy co się spóźnili 2,5h i próbowali chociaż browar przechylić, ale co to to to nie upomina pani kelnerka:), ale w drodze wyjątku niech będzie:) Całkiem przyjemny catering bez jakiś większych i przesadnych uniesień.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: Pokój z widokiem w sumie na nic, na jakiś plac budowy. Pokój Standardowy tyle ze na wyższym piętrze 12 z dostępem do saloniku, minibarek pusty, dwie wody wody w puszce oraz czekoladki z flaga angielską raczej nie jako wstawka, ale od chyba pani sprzątającej:) Łazienka wanna + prysznic. Śniadania typowe angielskie, powali zaczyna to przypominać USA, na razie nie ma jeszcze tragedii, ale duże podchody już robią, dodatkowe dania z jajek, płatne jakby to jakaś "special" kuchnia była:). W cenie jajka sadzone i jajecznico podróbka :) Nie było źle nie było też dobrze, ot po prostu standardowe śniadanie jak to na wyspiarskie warunki przystało.

Inne uwagi: Miałem spać gdzie indziej ale wyszło i szybka decyzja o rezerwacji kilka godzin przed check-inem, ani tragedii ani zachwytu, tak standardowo powiedzmy było w tym hotelu.

Załącznik:
01HC.jpg
01HC.jpg [ 468.08 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
02HC.jpg
02HC.jpg [ 426.66 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
03HC.jpg
03HC.jpg [ 470.44 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
04HC.jpg
04HC.jpg [ 448.55 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
05HC.jpg
05HC.jpg [ 616.71 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
06HC.jpg
06HC.jpg [ 364.89 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
07HC.jpg
07HC.jpg [ 434.55 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
08HC.jpg
08HC.jpg [ 385.55 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
09HC.jpg
09HC.jpg [ 476.06 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
10HC.jpg
10HC.jpg [ 804.71 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
11HC.jpg
11HC.jpg [ 566.72 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
12HC.jpg
12HC.jpg [ 608.52 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
13HC.jpg
13HC.jpg [ 457.39 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
14HC.jpg
14HC.jpg [ 480.86 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
15HC.jpg
15HC.jpg [ 419.63 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
16HC.jpg
16HC.jpg [ 645.29 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
17HC.jpg
17HC.jpg [ 600.28 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
18HC.jpg
18HC.jpg [ 597.96 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
19HC.jpg
19HC.jpg [ 634.1 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
20HC.jpg
20HC.jpg [ 622.28 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
21HC.jpg
21HC.jpg [ 701.17 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
22HC.jpg
22HC.jpg [ 669.3 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
23HC.jpg
23HC.jpg [ 733.44 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
24HC.jpg
24HC.jpg [ 612.98 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
25HC.jpg
25HC.jpg [ 615.2 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
26HC.jpg
26HC.jpg [ 610.81 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
27HC.jpg
27HC.jpg [ 649.88 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
28HC.jpg
28HC.jpg [ 693.85 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
29HC.jpg
29HC.jpg [ 602.19 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
30HC.jpg
30HC.jpg [ 585.5 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Załącznik:
31HC.jpg
31HC.jpg [ 572.7 KiB | Obejrzany 792 razy ]

Autor:  marek2011 [ 08 Lut 2024 16:02 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:Hilton Toronto

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:King

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do King Executive, EL, późne wymeldowanie o 14 (na prośbę)

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):$

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Bardzo przestronny EL na ostatnim 37. piętrze z fajnym widokiem na downtown, wystrój trochę w stylu "Dynastii", ale dobrze utrzymany, od 17-19 bufet wieczorny: dwa dnia na ciepło, sałatki, dodatki, jakieś przekąski, ciasto, napoje zimne + kawa, alkohole formalnie dodatkowo płatne co ma wynikać z prawa w Ontario - ale na zasadzie raczej wypełnionej samodeklaracji "honorowej", bo nikt tego nie pilnował przynajmniej pod koniec happy hours. W ciągu dnia ciastka, owoce i przekąski, rano śniadanie (o tym niżej)

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Klasyczny północnoamerykański Hilton z profesjonalną obsługą (wszytko można załatwić przez czat w kilka chwil) i centralną lokalizacją, pokoje przestronne, dobrze utrzymane, z wystrojem w stylu gdzieś wczesnych lat 2000. Bardzo dobrze wyposażona siłownia, basen kryty i odkryty w jednym (w lecie otwierają "przegrodę"). Śniadanie zjadłem w EL: podstawowy, typowy bufet w regionie: jajecznica z dodatkami i tosty francuskie na ciepło, pieczywo, słodkie wypieki, owoce, płatki, jogurty, różne dodatki

Inne uwagi:Wymeldowanie oficjalnie do 11

Autor:  dziabulek [ 08 Lut 2024 16:41 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu: Hilton Bali Resort

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:upgrade do king cliff tower ocean view , trochę wcześniejsze zameldowanie ok 2h, trochę późniejsze wymeldowanie 2h
Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG): punkty

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; salonik relatywnie mały (chyba kiedyś był w innym miejscu lub były dwa bo widziałem tabliczkę na hotelu prowadząca do saloniku w głównym budynku). Oferta jedzeniowa przyzwoita choć jak na Azję mogłoby być lepiej. Drinki z karty podawane przez obsługę. Ogólnie wszystko na poziomie, z ładnym widokiem , podane na eleganckiej zastawie. Sympatyczne miejsce. No i śniadania. Generalnie bardzo bogaty bufet śniadaniowy obowiązuje w tradycyjnej sali śniadaniowe, ale w salolinku jest śniadanie z karty. Na jedzenie trzeba długo czekać ok 30 min ale to co podają jest naprawdę pyszne i na top poziomie.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?: bardzo dobry hotel. Jedyna moja uwaga to plaża której praktycznie nie ma. Nikt o nią nie dba przez to w wodzie i na piasku śmieci, ludzie chodzą się kąpać w okolice Kempinskiego bo inaczej zostają tylko baseny. Poza tym żadnych więcej uwag nie mam.

Inne uwagi: to co pisano o małpach w innych postach to nie żart, sam byłem świadkiem kradzieży torebki z balkonu. Jest ich mnóstwo i są aktywne późnym popołudniem i rano.

Autor:  Darek M. [ 08 Lut 2024 16:45 ]
Temat postu:  Re: [Hilton HHonors] Opisz swój pobyt (upgrade, wrażenia)

Nazwa hotelu:DoubleTree by Hilton Warsaw

Twój status w programie lojalnościowym:Diamond

Rodzaj zarezerwowanego pokoju:Twin Guest

Przywileje otrzymane w związku ze statusem:Upgrade do King One Bedroom, Welcome Drink dla 2 osób, wstęp do Level Up, śniadania

Stawka za zarezerwowany pokój (np. pełna, punkty, punkty + dopłata, BRG):Gotówka

Twoje doświadczenia związane z pobytem w saloniku (Executive Lounge; o ile otrzymałaś/eś):Tym razem trafiłem na bardzo miłą recepcjonistkę, która widząc dzieci postanowiła dać nam chyba najlepszy do tej pory upgrade w tym hotelu.

Poziom zadowolenia z pobytu i ogólna opinia na temat pokoju oraz hotelu. Czy polecił(a)byś ten hotel innym?:Lubie ten hotel z uwagi na strefę basenową i wydzielonego level up z saunami. Śniadania w porządku (kiedyś były trochę lepsze, ale nadal trzymają niezły poziom).[/ b]

Inne uwagi:[b]

Image
Image
Image
Image

Strona 64 z 76 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/