Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 27 Lut 2018 16:27 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2234
złoty
Czy Ryanair udostępniając swoje bilety pośrednikom przemalował samoloty w barwy Opodo, zamknął swoją stronę internetową i porzucił profil na FB ? :)
Idąc tym tokiem to przejęty MegaBus powinien robić Flixowi "wrzuty" biletów po 1EUR w na połączenia w kontynentalnej Europie.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wakacyjne loty (z bagażem) do Uzbekistanu z Warszawy od 1731 PLN. Sporo terminów Wakacyjne loty (z bagażem) do Uzbekistanu z Warszawy od 1731 PLN. Sporo terminów
Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN Wczasy w Grecji: urlop z wyżywieniem w 4* hotelu na Korfu za 2259 PLN
#242 PostWysłany: 27 Lut 2018 16:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 932
złoty
O przejęciu będzie można mówić jak znikną czerwone autokary i bilety za złotówkę, na chwilę obecną jedyną zmianą jaką widzi pasażer jest zmiana kanału sprzedaży - i mam nadzieję, że ten stan rzeczy potrwa jak najdłużej :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#243 PostWysłany: 27 Lut 2018 16:45 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 801
niebieski
Piatek napisał(a):
ale poza tym nic się nie zmieniło dla pasażera

Zmienił się chociażby: brak wyboru miejsc, brak opłaty za rezerwację, progi cenowe, zasady anulowania biletów i zasady przejazdu na odcinkach wykupionej trasy... Więc jednak ja też skłaniam się do opcji, że to Flixbus wrzucił bilety. Z Polskiegobusa został tylko tabor i kierowcy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#244 PostWysłany: 27 Lut 2018 16:50 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2234
złoty
Piatek napisał(a):
O przejęciu będzie można mówić jak znikną czerwone autokary i bilety za złotówkę, na chwilę obecną jedyną zmianą jaką widzi pasażer jest zmiana kanału sprzedaży


O przejęciu mówiło się w grudniu zeszłego roku. Rebranding zewnętrzny zaczął się już jakiś czas temu.
Pasażer, który nie widzi zmian powinien się przyjrzeć chociażby aktualnemu regulaminowi podczas zakupu biletów.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#245 PostWysłany: 27 Lut 2018 17:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 932
złoty
Owszem, jest inny regulamin podczas zakupu biletu, ale jest to regulamin innej platformy sprzedażowej. Zwracając bilet LOTu kupionego przez Opodo też zapłacimy inną opłatę niż zwracając bilet LOTu kupiony na jego oficjalnej stronie. Brak wyboru miejsc czy zasady anulowania biletu są właśnie konsekwencją zmiany kanału sprzedaży. Na bilecie kupionym dzisiaj na koniec kwietnia mam informację:

Cytuj:
Ten przejazd jest obsługiwany przez naszego partnera operacyjnego PolskiBus.
Przewóz osób w imieniu, na odpowiedzialność i na rachunek "PolskiBus" Souter Holdings Poland Sp. z o. o.


Piszę jak to wygląda z mojego punktu widzenia - bilet kupuję dalej za 1zł i jadę tym samym autokarem. W żaden sposób nie odczuwam jakiejkolwiek zmiany czy to w przejeździe (poza brakiem wyboru miejsca) czy to w cenie biletu. Bilety jak kupuję to je wykorzystuję i wsiadam i wysiadam na przystankach kupionych, więc anulacja/zmiana nie ma dla mnie znaczenia. Patrząc z mojej perspektywy nie ma praktycznie żadnej zmiany. Inaczej jest w MegaBusie, który stał się częścią FlixBusa przez co jedziemy już innymi autokarami i cen takich jak 1€ nie uświadczymy - całe szczęście w przypadku PolskiegoBusa do takich zmian jeszcze nie doszło stąd twierdzę, że jedyną zmianą dla pasażera jest na chwilę obecną zmiana kanału sprzedaży.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#246 PostWysłany: 27 Lut 2018 17:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 2234
złoty
Na tym samym bilecie który dziś kupiłeś masz również informację:
Cytuj:
Dla klientów FlixBus w autobusie zarezerwowane są konkretne miejsca. Życzymy przyjemnej podróży!

Nie zapomnij zapytać kierowcę, które miejsca są dla klientów FlixBus'a :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Biko lubi ten post.
 
      
#247 PostWysłany: 27 Lut 2018 18:22 

Rejestracja: 06 Kwi 2011
Posty: 801
niebieski
Piatek napisał(a):
Inaczej jest w MegaBusie, który stał się częścią FlixBusa przez co jedziemy już innymi autokarami.

Przecież Flix po wchłonięciu megabusa też przemalowywał jego autokary.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#248 PostWysłany: 01 Mar 2018 02:17 

Piatek napisał(a):
@Hose To nie FlixBus wrzucił nową pule biletów tylko PolskiBus. Przejazd dalej jest realizowany przez PolskiegoBusa, zwróć uwagę, że PB ma terminy do 25 kwietnia, a FlixBus ma o wiele dalej idący kalendarz możliwej podróży. PolskiBus ma bilety za 1zł, Flixbus ich nie posiada. Zatem ten przykład co dałeś jest taki jakbyś napisał, że Opodo albo Tripsta wrzuciła nowe bilety Ryanaira - a to Ryanair wrzucił nowe bilety, które są dostępne u pośrednia :) Zmienili kanał sprzedaży, ale poza tym nic się nie zmieniło dla pasażera, jedzie tym samym autokarem z tymi samymi promocjami.


Zważ uwagę na to, że:
-flix ma kalendarz dla każdej trasy w osobnych parametrach, są trasy które można rezerwować do listopada a są - takie jak w PL - które można kupić tylko do kwietnia.
-flixbus nie jest przewoźnikiem który w rzeczywistości ma dolne limity cenowe, oni wyznaczają sobie tylko górną granicę. Gdzieś daleeeko, daleko w przestworzach, tak aby nikt kto nie postradał zmysłów nie był na tyle głupi i im dał tyle zarobić.
"Sparpreise" są ruchome i to nader często... Zdarzało się - jeśli na danej trasie była spora aktywność konkurencji - że owe były modyfikowane co kilka miesięcy (w górę i w dół).
- flix nie tylko sprzedaje bilety na PB, on polskiemu busowi (a dokładniej Souter Holdings Poland) ZLECA wykonanie przewozu na danej trasie. A bilety które dotychczas były sprzedane przez stronę PB zostały wykupione przez FB.
- póki co tym samym autokarem bo nie mogą zrobić przetasowań (tak jakby sobie tego życzyli) póki nie dostaną pozwoleń. I mam nadzieję że jakiś UOKiK itp. zabiorą się za "badanie zakłóceń równowagi udziałów w rynku przewozów autokarowych". Bo to że mają jeden autokar zarejestrowany jest obecnie bezczelnym omijaniem przepisów obowiązujących wszystkich na równi. I bynajmniej nie są one po to aby je omijać.
-czerwone autokary już znikają. Te które nie są przemalowywane prawdopodobnie mogą nie trafić do flixa z racji na wiek (Astro z pierwszej dostawy są właściwie za stare jeśli by się sugerować wypowiedziami osób z flixa że mają spore wymagania jak np. maksymalny wiek pojazdu 6 lat). Nieopłacalny biznes aby je przemalowywać na mniej niż rok.
-adnotacja na stronie FB przy kupnie biletów "na PB" wynika z burdelu jaki stworzyli chaotycznie próbując poskładać obie marki w jedną a jednocześnie nie mając konkretnego (i sprawnego) planu działania. Nie wiedzą kiedy uda im się zmienić numerację i trasowanie linii, nie wiedzą kiedy skończą przemalowywanie autokarów (mowa była o pierwszej połowie biegłego roku), nie potrafią nawet określić jaki autokar przyjedzie na danym kursie. Tym samym nie umieszczając tej informacji dostali by za chwilę tysiące maili że czyiś autokar nie przyjechał albo miał stadardy różne od zielonych.

Jeśli moje argumenty cię nie przekonują to przeczytaj adnotację na rachunku dołączonym do każdego biletu (2. strona).
Cytuj:
Przewóz osób w imieniu, na odpowiedzialność i na rachunek "PolskiBus" Souter Holdings
Poland Sp. z o. o., al. Niepodleglosci 18, 02-653 Warszawa, VAT no: 5252461571
(przedsiębiorcy w znaczeniu § 3, ust. 2 ustawy o przewozie osób), realizowany przez
FlixMobility GmbH, Birketweg 33, D-80639 München
, i pod nr. VAT DE28376468

poprostu w skrócie znaczy to że jeśli coś nie pasuje, bagaż zniszczony, zimno w autokarze, wifi nie ma, toaleta brudna (...) to nie nasza wina tylko PB, ale jak chodzi o kasę to my (flix) jesteśmy szefem.
Góra
 PM off  
      
#249 PostWysłany: 01 Mar 2018 11:07 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1240
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Czyli Flixbus to taki autokarowy booking.com :!: Jesteśmy tylko pośrednikiem
bierzemy kasę i za nic nie odpowiadamy :oops:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Ten temat został zablokowany, nie możesz edytować ani pisać nowych postów.  [ 249 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 9, 10, 11, 12, 13

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group