Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Temat służy dyskusji na temat możliwości i procedur związanych z odwoływaniem rezerwacji z powodu koronawirusa
O aktualnej sytuacji przeczytać można w tym wątku: koronawirus-epidemia-aktualna-sytuacja,135,148421
O tym jak wrócić do Polski w związku z zawieszeniem lotów międzynarodowych do naszego kraju - w tym wątku powrot-do-polski,0,150044

A w tym podyskutować na wszelkie inne tematy (w tym "lecieć czy nie lecieć, jak myślicie?" oraz "a po co odwoływać?"): koronawirus-dyskusja-ogolna,18,149431

Państwa ograniczające dostęp na terytorium kraju wz. z koronawirusem:
https://www.iatatravelcentre.com/intern ... 226297.htm


 [ 1754 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Następna
Autor Wiadomość
#1581 PostWysłany: 14 Maj 2020 15:01 

Rejestracja: 14 Sty 2014
Posty: 295
Loty: 57
Kilometry: 77 128
niebieski
kb_poland napisał(a):
@potek7 jaki konkretnie masz problem z easyrentcars ? Za rezerwacje z darmowym anulowaniem zwrocili mi kasę ekspresowo. Jesli nie masz darmowego anulowania to gadalbym bezposrednio z nimi.

Na razie czekam na anulowanie lotów. Hotele są pozytywnie nastawione na anulację i miałem wątpliwość odnośnie wypożyczalni, ale uspokoiłeś mnie. Chyba będę optował za przełożeniem całej podróży na 2021 rok.
Dziękuję za informację
Góra
 Relacje PM off  
 
#1582 PostWysłany: 14 Maj 2020 15:34 

Rejestracja: 14 Cze 2014
Posty: 27
Witam! Czy udało Wam się dodzwonić do Rentalcars na warszawski numer? Od kilkunastu dni próbuję i ciągle mam odpowiedź, że wybrany numer nie odpowiada. Wysłałem maila kilka dni temu i żadnej odpowiedzi. Ktoś wie jak się z nimi skontaktować?


Ostatnio edytowany przez Kashpir, 14 Maj 2020 16:27, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Relacje PM off  
 
#1583 PostWysłany: 15 Maj 2020 12:52 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Maj 2017
Posty: 1965
Loty: 171
Kilometry: 283 550
platynowy
tyle Vueling ma do powiedzenia na temat zamiany credit na refund, mimo, że we wcześniejszym mailu pisali że przyznają mi zwrot, potem że jednak kredyt ale jak chce zwrot to mam się kontaktować.

Cytuj:
After having resolved your claim in our previous letter, we have reviewed the case, checking that our company acted in accordance to our Conditions of Transport and the current European Air Navigation Regulations.

Once again, we regret that we cannot proceed with your request in the terms you request. Therefore, we will proceed to close the case, terminating the processing.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1584 PostWysłany: 15 Maj 2020 14:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sie 2014
Posty: 96
Loty: 67
Kilometry: 136 357
niebieski
To może ja napiszę jak to wygląda u mnie, może komuś się przyda:

Rentalcars - tutaj bez niespodzianek i zgodnie z zapisami rezerwacji, w sobotę anulowałam i w poniedziałek kasa na koncie

DELTA: miałam bilet w opcji multi-city wystawiony przez DELTA ale większość lotów miałabyć KLMem.
I tak, długo na stronie DELTY moja rezerwacja wisiała jako potwierdzona, pomimo iż w KLM 3 z 5 lotów wisiały jako anulowane. Kilka dni temu przyszedl mail od Delty że loty są odwołane i że w przeciągu 7 dni roboczych otrzymam e-credit / voucher który będę mogła wykorzystać w przyszłości na stronie Delty. Na koncie Delty nie było już mojej rezerwacji i też miałam żądnego odnośnika aby uzyskać zwrot.
Zadzowniłam na polską infolinię Delty ale oni byli pomocni i odesłali mnie na amerykańską infolinię (tutaj już skorzystałam ze skypa). Po 2h oczekiwania na lini, Pani bez problemów zrobiła refund i w obecnej chwili oczekuje na zwrot środków (ma to wynieść do 30 dni roboczych), potwierdzenie na maila juz przyszło i mam nadzieję że pieniądze również szybko przyjdą :)
Więc, jeśli ktoś miał bilety od Delty to można uzyskać zwrot środków zamiast vouchera :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#1585 PostWysłany: 18 Maj 2020 10:40 

Rejestracja: 02 Kwi 2020
Posty: 0
Mały apdejt dla tych, którzy rezerwowali przez Gotogate:

Dostałam maila w czwartek o anulowaniu mojego lotu, który miał się odbyć 28 marca, tak więc informacja "w porę", po 1,5 miesiąca :D dziś dostałam maila, że zwrócili się z prośbą o refund do linii lotniczej i linia zaakceptowała zwrot więc powinnam niedługo dostać pieniądze. Bilet wystawiony przez United (realizowany miał być przez Lufe, United i Swissa). Pewnie potrącą 30 euro opłaty za obsługę i nie wiem czy się o to wykłócać, mimo że ich obsługa pozostawia wiele do życzenia :roll:

Wniosek jest taki, że w przypadku pośredników na koniec dnia chyba rzeczywiście istotne jest jakie ogólne podejście ma linia lotnicza, bo oni zwrot przeprocesują tylko jeśli dostają go od linii lotniczej.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1586 PostWysłany: 18 Maj 2020 11:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 Kwi 2013
Posty: 88
Loty: 128
Kilometry: 201 792
niebieski
[quote="lilandriel"][/quote]

Dokładnie, u mnie taka sama sytuacja z GoToGate. W zeszłym tygodniu udało się dodzwonić na brytyjski numer, odpowiedzieli też na 2 maile z różnych adresów. Dziś przed chwilą dostaliśmy maila z informacją, że właśnie złożyli wniosek o zwrot kasy do linii lotniczej. Lot miał być 22.03, czyli już prawie 2 miesiące temu. Miło, że w końcu wzięli się do pracy :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#1587 PostWysłany: 18 Maj 2020 12:38 

Rejestracja: 15 Lut 2012
Posty: 21
Miałem lot Qatarem z Polski na 08.04, powrót 20.04. kupione na stronie Qataru. 02.04. zadzwoniłem na infolinię, żeby zrobić refund. Otrzymałem info czekać 28 dni. W ub tygodniu przypomniałem się, ze do tej pory nie otrzymałem pieniędzy. Dzisiaj zwrot na koncie w pełnej wysokości.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1588 PostWysłany: 18 Maj 2020 19:26 

Rejestracja: 18 Maj 2020
Posty: 1
Pewnie to pytanie padło niejednokrotnie, ale powiedzcie mi proszę, jak rozwiązać problem refundacji biletów w Ryanair w sytuacji, gdy płaciłem za bilety kartą, która jest obecnie zamknięta. Jak podać dane nowej karty czy też numeru konta? Formularz refundacji nie ma takiego pola.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1589 PostWysłany: 18 Maj 2020 19:32 

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 171
niebieski
@up
Jeśli płaciłeś kartą, to zwrot tak czy inaczej przyjdzie na konto z którego dokonana została płatność.

btw zamknąć to można konto, kartę można zastrzec. :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#1590 PostWysłany: 18 Maj 2020 20:17 

Rejestracja: 18 Maj 2020
Posty: 1
tomeeek07 napisał(a):
@up
Jeśli płaciłeś kartą, to zwrot tak czy inaczej przyjdzie na konto z którego dokonana została płatność.

btw zamknąć to można konto, kartę można zastrzec. :D


Dzięki. Problem polega na tym, że wypowiedziałem umowę o kartę kredytową (potocznie mówi się na to "zamknięcie karty"). Nie ma już konta powiązanego z kartą, nie ma umowy, nie ma mnie jako aktywnego klienta.

Znalazłem wątek.: zwroty-na-zamknieta-karte,181,150656?start=20
Góra
 Relacje PM off  
 
#1591 PostWysłany: 19 Maj 2020 07:30 

Rejestracja: 02 Kwi 2020
Posty: 0
zuzanna_89 napisał(a):
lilandriel napisał(a):


Dokładnie, u mnie taka sama sytuacja z GoToGate. W zeszłym tygodniu udało się dodzwonić na brytyjski numer, odpowiedzieli też na 2 maile z różnych adresów. Dziś przed chwilą dostaliśmy maila z informacją, że właśnie złożyli wniosek o zwrot kasy do linii lotniczej. Lot miał być 22.03, czyli już prawie 2 miesiące temu. Miło, że w końcu wzięli się do pracy :D



Ja jednak coś zle doczytałam i oni napisali, ze zwrócili się do linii lotniczej o zwrot i będą go procesowac „when/if” linia im zwróci... czyli jeszcze jest jakieś if i mogą równie dobrze to odrzucić jednak :cry:
Góra
 Relacje PM off  
 
#1592 PostWysłany: 19 Maj 2020 09:53 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 36
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Hej, mam pytanie odnośnie Wizzaira.
Dostałam zwrot za odwołany lot w postaci punktów oraz linka, gdzie mam formularz do "zawnioskowania" o zwrot prawdziwej kasy. ;) Punkty Wizz są teraz ważne 2 lata. Zastanawiam się, czy ich nie zachować, bo chyba jednak w ciągu 2 lat wszystko się uspokoi na tyle, że gdzieś na pewno polecę ;) (tak, wiem, jest ryzyko, że wizz zbankrutuje).
Pytanie: czy jest jakiś deadline, do kiedy muszę te punkty przekształcić na kasę? Czy będzie to mozliwe aż do końca ważności punktów?

I jeszcze pyt. dodatkowe:
Wiem, że za Wizz Discount Club nie zwracają pieniędzy. Ale czy może komus udalo się "wywalczyć" przedłużenie ważności tegoż o te kilka miesięcy?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1593 PostWysłany: 19 Maj 2020 16:18 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2010
Posty: 211
niebieski
Hej, czy mógłby ktoś podzielić się podstawą prawną którą można wykorzystać przy korespondencji z pośrednikiem w sprawie zwrotu pieniedzy za anulowane loty? Mam lot Aeroflotem w najbliższy czwartek CDG-SVO-NRT kupione przez pośrednika kissandfly.de.

Z pośrednikiem mam dobry kontakt ale widać że przesyłają tylko wnioski do linii i nic nie mogą zrobić. Areoflot odrzucił mój wniosek o zwrot pieniędzy i proponuje łaskawie bezpłatną zmianę rezerwacji w terminie do końca tego roku.
_________________
Image
http://www.facebook.com/lifetripblog
Góra
 Relacje PM off  
 
#1594 PostWysłany: 19 Maj 2020 19:19 

Rejestracja: 02 Kwi 2020
Posty: 0
magda1enka napisał(a):
Hej, mam pytanie odnośnie Wizzaira.
Dostałam zwrot za odwołany lot w postaci punktów oraz linka, gdzie mam formularz do "zawnioskowania" o zwrot prawdziwej kasy. ;) Punkty Wizz są teraz ważne 2 lata. Zastanawiam się, czy ich nie zachować, bo chyba jednak w ciągu 2 lat wszystko się uspokoi na tyle, że gdzieś na pewno polecę ;) (tak, wiem, jest ryzyko, że wizz zbankrutuje).
Pytanie: czy jest jakiś deadline, do kiedy muszę te punkty przekształcić na kasę? Czy będzie to mozliwe aż do końca ważności punktów?

I jeszcze pyt. dodatkowe:
Wiem, że za Wizz Discount Club nie zwracają pieniędzy. Ale czy może komus udalo się "wywalczyć" przedłużenie ważności tegoż o te kilka miesięcy?


Też jestem ciekawa, w lutym kupowałam lot razem z WDC i z powodów ode mnie niezależnych lot musiałam odwołać, zwrócili pieniądze za lot ale za WDC nie i zastanawiam się, czy jest jakaś szansa, żeby przedłużyć ważność.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1595 PostWysłany: 19 Maj 2020 20:08 

Rejestracja: 12 Lut 2020
Posty: 179
niebieski
A czemu mieliby przedłużać WDC? Dalej jesteście członkiniami klubu i dalej możecie kupować bilety w obniżonych cenach :)
I żeby nie było - ja również mam członkostwo WDC.
Góra
 Relacje PM off  
 
#1596 PostWysłany: 19 Maj 2020 20:43 

Rejestracja: 18 Sty 2018
Posty: 56
Dobrze widzę, że EasyJet anulował wszystkie loty do końca czerwca czy coś jeszcze wisi?
Góra
 Relacje PM off  
 
#1597 PostWysłany: 20 Maj 2020 09:57 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 36
Loty: 48
Kilometry: 70 122
lilandriel napisał(a):
z powodów ode mnie niezależnych lot musiałam odwołać, zwrócili pieniądze za lot


Jak szybko dostałaś zwrot? I jaka była metoda pierwotnej płatności - karta czy przelew?
Z góry dzięki za informację!
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#1598 PostWysłany: 20 Maj 2020 19:29 

Rejestracja: 02 Kwi 2020
Posty: 0
magda1enka napisał(a):
lilandriel napisał(a):
z powodów ode mnie niezależnych lot musiałam odwołać, zwrócili pieniądze za lot


Jak szybko dostałaś zwrot? I jaka była metoda pierwotnej płatności - karta czy przelew?
Z góry dzięki za informację!


trochę trwało rozpatrywanie mojego wniosku, ale po informacji, że rozpatrzyli pozytywnie po kilku dniach miałam na koncie pieniądze, płatność kartą
Góra
 Relacje PM off  
 
#1599 PostWysłany: 20 Maj 2020 22:33 

Rejestracja: 02 Kwi 2020
Posty: 0
BB108 napisał(a):
A czemu mieliby przedłużać WDC? Dalej jesteście członkiniami klubu i dalej możecie kupować bilety w obniżonych cenach :)
I żeby nie było - ja również mam członkostwo WDC.


Noo wiem, ale tak sobie myślałam, że może mając na uwadze, że WDC trzeba kupić w powiązaniu z jakimś lotem, to w przypadku gdy ten lot nie dojdzie do skutku albo zwrócą też kasę za WDC albo jakoś przedłużą...no ale wiadomo, to by było już za dużo dobrego :D
Góra
 Relacje PM off  
 
 Temat postu: Wyjazd do USA
#1600 PostWysłany: 21 Maj 2020 12:12 

Rejestracja: 21 Maj 2020
Posty: 0
Witam

Chciałem zapytać Was, Ekspertów, ponieważ nigdzie nie mogę znaleźć żadnych wiarygodnych danych.

Jak z lotami do USA...

Mamy zarezerwowane wakacje na Zachodnim Wybrzeżu. Generalnie jak większość pewnie, objazdówka. Parki, miasta, jeden lot wewnętrzny do SLC... 15 lipca - 5 sierpnia

Będzie coś z tego ? Jakie są rokowania ? Gdzie można szukać wiarygodnych informacji ?

Dzięki za wszelką pomoc !
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 1754 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 88  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group