Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Państwa ograniczające dostęp na terytorium kraju wz. z koronawirusem:

https://www.iatatravelcentre.com/intern ... 226297.htm

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... edit#gid=0


 [ 291 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna
Autor Wiadomość
#241 PostWysłany: 10 Lut 2020 15:06 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 7
Loty: 31
Kilometry: 99 132
@pajacyk , kiedy miałeś lot CS?
Góra
 Relacje PM off  
 
#242 PostWysłany: 10 Lut 2020 15:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2012
Posty: 1440
złoty
Boisfarine napisał(a):
ibartek napisał(a):
nie liczylbym na ubezpieczenie w takiej sytuacji, bo nie ma polisy za 500zl, ktora zwroci za bilety, jak sie rozmyslisz/zmienisz plany/zrezygnujesz

a jest jakakolwiek polisa za inne pieniądze, która zwraca w takiej sytuacji? Przecież ubezpieczenie od kosztów rezygnacji dotyczy właśnie szczególnych sytuacji, gdyby ubezpieczyciele mieli zwracać pieniądze każdej osobie, która się rozmyśli i nie będzie chciała jechać na wakacje bez powodu to by szybko poszli z torbami. Ostatnio miałam na ten temat dyskusję ze znajomymi, którzy kupili wakacje w biurze podróży z ubezpieczeniem od kosztów rezygnacji i są przekonani, że jak sobie znajdą jakąś lepszą/tańszą ofertę to z tej będą mogli ot tak sobie zrezygnować.

Wlasnie, zadne "normalne" ubezpieczenie od rezygnacji nie chroni w tym przypadku.
Wyciag z OWU AXA - nic nie ma w ubezpieczeniu od rezygnacji nt. epidemii itp...A warunki podane sa inkluzywnie (lista zamknieta)

Towarzystwo zwraca koszty rezygnacji lub przerwania podróży jedy-
nie wtedy, gdy wynikają one z następujących powodów:
1) nieszczęśliwy wypadek lub nagłe zachorowanie Ubezpieczone-
go, osoby bliskiej lub współuczestnika podróży, nierokujące wy-
zdrowienia do czasu planowanego wyjazdu;
2) komplikacje związane z ciążą Ubezpieczonego, osoby bliskiej lub
współuczestnika podróży, z zastrzeżeniem § 31 ust. 2 pkt 1);
3) zgon Ubezpieczonego, również w następstwie choroby przewlekłej;
4) zgon osoby bliskiej lub współuczestnika podróży, który miał miej-
sce w okresie maksymalnie 60 dni poprzedzających termin pla-
nowanego wyjazdu;
5) poważne zdarzenie losowe, wymagające obecności Ubezpieczo-
nego w miejscu zamieszkania, w terminie maksymalnie 14 dni
poprzedzających datę wyjazdu, takie jak: włamanie do mieszka-
nia, pożar, zalanie, huragan czy inne zdarzenie losowe, zaistnia-
łe w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego;
6) udokumentowana kradzież dokumentów niezbędnych w podróży
Ubezpieczonego lub współuczestnika podróży (np. paszportu,
dowodu osobistego, wizy wjazdowej), popełniona w terminie
maksymalnie 30 dni poprzedzających datę wyjazdu;
7) kradzież, zniszczenie, uszkodzenie w wyniku wypadku komuni-
kacyjnego lub pożaru pojazdu należącego do Ubezpieczonego,
w miejscu zamieszkania Ubezpieczonego, które wymagają czyn-
ności administracyjnych i prawnych po stronie Ubezpieczonego,
o ile powyższe zdarzenia miały miejsce w terminie maksymalnie
14 dni poprzedzających datę wyjazdu;
otrzymanie, przez Ubezpieczonego lub współuczestnika podróży,
8) wezwania sądu do obowiązkowego stawienia się;
9) wyznaczenie przez szkołę lub uczelnię wyższą daty egzaminu po-
prawkowego Ubezpieczonemu lub współuczestnikowi podróży,
przypadającego na okres trwania podróży, warunkującego kon-
tynuację nauki;
10) bezwarunkowe wezwanie przez władze administracyjne Rzeczy-
pospolitej Polskiej lub kraju rezydencji, które zostało doręczo-
ne Ubezpieczonemu lub współuczestnikowi podróży w okresie
ubezpieczenia i dotyczy stawiennictwa Ubezpieczonego lub współ-
uczestnika podróży w okresie trwania podróży;
11) poniesienie szkody w wyniku kradzieży z włamaniem, rabunku
lub pożaru w zakładzie pracy, w którym Ubezpieczony jest pra-
codawcą, wymagającej jego obecności w miejscu zamieszkania,
w terminie maksymalnie 14 dni poprzedzających datę wyjazdu;
12) wyznaczenie przez pracodawcę daty rozpoczęcia pracy przez Ubez-
pieczonego lub współuczestnika podróży, przypadającej w terminie
podróży, jeśli w chwili zawarcia umowy ubezpieczenia Ubezpieczo-
ny lub współuczestnik podróży był zarejestrowany w urzędzie pracy
jako bezrobotny i nie znał daty rozpoczęcia pracy;
13) utrata pracy przez Ubezpieczonego lub współuczestnika podróży
– co oznacza wypowiedzenie przez pracodawcę umowy o pracę
zawartej na czas nieokreślony lub określony (ochronie ubezpie-
czeniowej nie podlegają przypadki wypowiedzenia umowy o pra-
cę z winy pracownika);
14) wyznaczenie Ubezpieczonemu lub współuczestnikowi podróży
terminu pobytu w sanatorium w ramach NFZ, w przypadku gdy
Ubezpieczony oczekiwał na wyznaczenie takiego terminu i otrzy­
mał powiadomienie o wyznaczeniu go w terminie pokrywającym
się z terminem planowanej podróży.
_________________
navigare necesse est
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#243 PostWysłany: 10 Lut 2020 18:16 

Rejestracja: 31 Paź 2017
Posty: 155
Peligrosa napisał(a):
@pajacyk , kiedy miałeś lot CS?


Wylot 9.03 z Berlina,
powrót 30.03 już w Berlinie.
Góra
 Relacje PM off  
 
#244 PostWysłany: 10 Lut 2020 21:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Kwi 2013
Posty: 133
Loty: 49
Kilometry: 99 772
https://www.bloomberg.com/graphics/2020 ... s-effects/
zestawienie lini lotniczych i tras które anulowali na chwilę wraz z okresami. Może komuś się przyda.
Mi Jetstar Pacific anulował trasę HKG-Hanoi. Rezerwacja ma statu cancelled. Podróż miałem mieć 14 marca i powrót 24.
Jak się nie zmieni to będę walczył też z Lufą bo miałem zacząć od Lwów-HKG i powrót to samo.
Na stronie Jeststar info że odwołanie dotyczy okresu od początku do końca lutego. Mimo to lot marcowy już mi odwołali...
_________________
Zapraszam na http://www.kwiatwswiat.blogspot.com/
Góra
 Relacje PM off
luage30 uważa post za pomocny.
 
 
#245 PostWysłany: 10 Lut 2020 21:53 

Rejestracja: 18 Sty 2015
Posty: 9
Uwaga, również już z Taiwanu nie wlecimy na Filipiny
https://www.facebook.com/notes/philippi ... 194709055/
Góra
 Relacje PM off  
 
#246 PostWysłany: 10 Lut 2020 23:01 

Rejestracja: 01 Sty 2017
Posty: 10
BA też poszło po rozum do głowy : businesstraveller


Ostatnio edytowany przez marcinsss, 11 Lut 2020 08:12, edytowano w sumie 1 raz
Poprawienie linka.
Góra
 Relacje PM off  
 
#247 PostWysłany: 10 Lut 2020 23:09 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 7
Loty: 31
Kilometry: 99 132
pajacyk napisał(a):
Peligrosa napisał(a):
@pajacyk, kiedy miałeś lot CS?

Wylot 9.03 z Berlina,
powrót 30.03 już w Berlinie.


Liczyłam, że przed 28.01...
12 godzin dzieli mnie od daty kiedy rząd chiński nakazał wszystkim swoim liniom zwrot kosztów.
Nie mam pomysłu, co z tym zrobić.
Czy jeszcze można coś zrobić, żeby walczyć o zwrot
Góra
 Relacje PM off  
 
#248 PostWysłany: 11 Lut 2020 09:26 

Rejestracja: 11 Lut 2020
Posty: 0
Witam wszystkich,

Czy komuś udało się przebukować bilety w ramach sojuszu linii lotniczych, w moim przypadku SkyTeam?

Mam lot z China Eastern na trasie Londyn-Szanghaj-Auckland i staram się zmienić go na międzylądowanie w Seulu z Korean Air (zarówno China Eastern i Korean Air należą do SkyTeam).
Znalazłem takie info o rozwiązaniu Sky Team Rebooking:
https://www.skyteam.com/en/about/press- ... g-solution

Będę wdzięczny za wszelkie doświadczenia, bo zaczyna mi brakować argumentów w rozmowach z pośrednikiem (tickets.pl) i CE.
Góra
 Relacje PM off  
 
#249 PostWysłany: 11 Lut 2020 09:27 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13724
Loty: 374
Kilometry: 493 634
A próbowałeś samemu? Czy czekasz na kogoś żeby to zrobił?
Góra
 Relacje PM off  
 
#250 PostWysłany: 11 Lut 2020 09:32 

Rejestracja: 11 Lut 2020
Posty: 0
Próbuję od tygodnia.
CE nie daje żadnego jasnego stanowiska, jedynie odsyłą do pośrednika i twierdzi, że wszelkie zmiany muszą być dokonywane przez agencję.
Tickets.pl odpowiada, że w CE zabronione są zmiany na inne linie lotnicze. Oczywiście jakiekolwiek modyfikacje w ramach CE nie wchodzą w grę, bo każde ich połączenie ma lądowanie w Chinach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#251 PostWysłany: 11 Lut 2020 09:39 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 7818
Poproś może o przekazanie kontroli nad biletem dla linii?
Góra
 Relacje PM off  
 
#252 PostWysłany: 11 Lut 2020 16:59 

Rejestracja: 03 Mar 2018
Posty: 7
Loty: 31
Kilometry: 99 132
Peligrosa napisał(a):
pajacyk napisał(a):
Peligrosa napisał(a):
@pajacyk, kiedy miałeś lot CS?

Wylot 9.03 z Berlina,
powrót 30.03 już w Berlinie.


Liczyłam, że przed 28.01...
12 godzin dzieli mnie od daty kiedy rząd chiński nakazał wszystkim swoim liniom zwrot kosztów.
Nie mam pomysłu, co z tym zrobić.
Czy jeszcze można coś zrobić, żeby walczyć o zwrot


Dobre wiadomości Dla tych w mojej sytuacji dot.lotow z China Southern
https://m.facebook.com/notes/china-sout ... ?__tn__=-R




Pozostaje walka z MyTrip, którzy nie odnotowali odwołania lotu...pozostał status NoShow
Góra
 Relacje PM off
Abcn lubi ten post.
 
 
#253 PostWysłany: 11 Lut 2020 21:34 

Rejestracja: 30 Paź 2014
Posty: 43
luage30 napisał(a):
Uwaga, również już z Taiwanu nie wlecimy na Filipiny
https://www.facebook.com/notes/philippi ... 194709055/


Wakacje na Tajwanie i tak skasowane więc na tę informację czekałem najbardziej :) bo AirAsia była nieugięta. Przed chwilą 3 minuty czatu z Ava i wniosek o refundację skutecznie złożony. Została jedna rezerwacja w hotelu lotniskowym w Kalibo rezerwowanym przez Agodę za grosze, gdzie korespondencja z Agodą trwa od tygodnia, ale ten hotel wcześniej też w ogóle nie odpowiadał na maile w sprawie zmiany daty. Najdłużej trwała batalia z hotelem na Boracay rezerwowanym przez Agodę tu była rezerwacja na 5 dni i koszt znaczny. Tydzień pisania do Agody, konieczna była wymiana kilku maili, ponawianie próśb, przesyłanie anulacji biletów itp , ale ostatecznie po napisaniu jeszcze bezpośrednio do hotelu zwrot za ten hotel już też na karcie. Problemy robił też Hilton w Taipej , ale i tu po długawej korespondencji zwrot też już jest. Udało się jeszcze z pełnym zwrotem na Cheaptickets. Czyli mimo, że prawie wszystko było nieodwoływalne 99 % udało się odzyskać. Najsprawniej z AirChina kupowanym przez Tickets.pl
Góra
 Relacje PM off
Tom K lubi ten post.
 
 
#254 PostWysłany: 13 Lut 2020 18:47 

Rejestracja: 29 Sty 2020
Posty: 1
Hej, Anulowałam loty w systemie Air China 28 stycznia. Do tej pory zero maila z potwierdzeniem złożenia rezygnacji, już nie mówiąc nawet o potwierdzeniu przyjęcia wniosku do wypłaty. Na polskiej infolinii nikt nie odbiera. Nie wiem za bardzo co się dzieje z moją rezerwacją.... Czy ktoś miał podobnie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#255 PostWysłany: 13 Lut 2020 20:08 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 987
Loty: 502
Kilometry: 789 572
niebieski
Booking.com bez problemu (po uzgodnieniu z hotelem) anulował mi rezerwację (oficjalnie bezzwrotną) hotelu w Bangkoku (spora kasa bo kilka dni, 4 osoby). :D
Góra
 Relacje PM off  
 
#256 PostWysłany: 13 Lut 2020 23:37 

Rejestracja: 30 Mar 2015
Posty: 0
Mieliśmy lecieć 29. 01na Filipiny, anulowaliśmy bilety 27.01 Dzisiaj przyszła informacja z Air China o zwrocie za 1 z 3 biletów. Wcześniej też żadnej informacji o przyjęciu rezygnacji itp. Pozostaje nam cierpliwie czekać. Pozdrawiamy z Meksyku
Góra
 Relacje PM off  
 
#257 PostWysłany: 14 Lut 2020 07:50 

Rejestracja: 05 Lut 2020
Posty: 0
Alfi_9 napisał(a):
Hej, Anulowałam loty w systemie Air China 28 stycznia. Do tej pory zero maila z potwierdzeniem złożenia rezygnacji, już nie mówiąc nawet o potwierdzeniu przyjęcia wniosku do wypłaty. Na polskiej infolinii nikt nie odbiera. Nie wiem za bardzo co się dzieje z moją rezerwacją.... Czy ktoś miał podobnie?

Ja się dalej przepycham się z Opodo (z Gotogate obyło się bez problemów), rezerwacja Air China. Pierwsza raz udało mi się dodzwonić do UK (rozmowy z Hindusami) 08.02, obiecali, że wyślą maila do Air China. Dzisiaj dzwoniłem (specjalnie z samego rana, tylko 20 min oczekiwania) i Pani obiecała zadzwonić do linii, a później oddzwonić do mnie. Zobaczymy, ale pewnie się nie odezwą :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#258 PostWysłany: 14 Lut 2020 12:50 

Rejestracja: 16 Mar 2019
Posty: 2
LOT na razie nie planuje odwoływać lotów do Singapuru. Nie ma też specjalnych procedur na zwroty i wymiany biletów.
Góra
 Relacje PM off  
 
#259 PostWysłany: 14 Lut 2020 12:51 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 13724
Loty: 374
Kilometry: 493 634
A czemu miałby odwoływać?
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#260 PostWysłany: 14 Lut 2020 16:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Sie 2013
Posty: 219
Loty: 91
Kilometry: 291 519
niebieski
Lufthansa WAW-FRA-HKG 4 marca anulowany. Właśnie mam maila.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 291 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], le_szek, michcioj oraz 18 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group