Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Temat służy dyskusji na temat możliwości i procedur związanych z odwoływaniem rezerwacji z powodu koronawirusa
O aktualnej sytuacji przeczytać można w tym wątku: koronawirus-epidemia-aktualna-sytuacja,135,148421
O tym jak wrócić do Polski w związku z zawieszeniem lotów międzynarodowych do naszego kraju - w tym wątku powrot-do-polski,0,150044

A w tym podyskutować na wszelkie inne tematy (w tym "lecieć czy nie lecieć, jak myślicie?" oraz "a po co odwoływać?"): koronawirus-dyskusja-ogolna,18,149431

Państwa ograniczające dostęp na terytorium kraju wz. z koronawirusem:
https://www.iatatravelcentre.com/intern ... 226297.htm


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1853 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 93  Następna
Autor Wiadomość
#1681 PostWysłany: 15 Cze 2020 23:50 

Rejestracja: 15 Cze 2020
Posty: 0
Dziękuję :)
Chyba nie mam innego wyjścia :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy na Zakintos: all inclusive w 4* hotelu od 1899 PLN. Wyloty z 5 miast Wczasy na Zakintos: all inclusive w 4* hotelu od 1899 PLN. Wyloty z 5 miast
Lato w Czarnogórze za 845 PLN. Loty z Katowic + 5 noclegów w Budvie Lato w Czarnogórze za 845 PLN. Loty z Katowic + 5 noclegów w Budvie
#1682 PostWysłany: 15 Cze 2020 23:52 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22442
Po prostu monitoruj sytuacje. Do sierpnia prawdopodobnie większość sie ułoży
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1683 PostWysłany: 16 Cze 2020 06:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
xx_agata_xx napisał(a):
@elwirka o a gdzie jest info o tym w lipcu? bo biuro w Warszawie mi podało, że mój lot jest oznaczony dalej jako aktualny, też nie znalazłam go w liście odwołanych lotów


A sprawdziłaś na stronie UIA czy da się go kupić?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1684 PostWysłany: 16 Cze 2020 15:30 

Rejestracja: 15 Cze 2020
Posty: 0
Chupacabra napisał(a):
Powołaj się na to co jest napisane na stronie gotogate, wyliczając wszystkie swoje prawa, i napisz stanowczy list do przewoźnika.

https://www.gotogate.pl/covid19/2-refunds-f2106d/the-airline-says-i-need-to-contact-you-to-get-a-refund-015eb3/


Dzięki! Już to zrobiłam kilkukrotnie, ale minęły 2 tygodnie a odpowiedzi brak. Nie informowali o takiej opłacie na etapie zawierania umowy wiec nie poczuwam się do jej uiszczenia.
LOT odsyła do agenta i jest zdziwiony ze agent chce jakaś opłatę. Tym bardziej ze podobno dopóki lot nie został zrealizowany to kasa zostaje u agenta. Czy rzeczywiście? Ktoś wie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
 Temat postu: Zmiana terminu lotu
#1685 PostWysłany: 17 Cze 2020 18:49 

Rejestracja: 08 Maj 2018
Posty: 25
Loty: 37
Kilometry: 62 956
Ma ktoś może większe doświadczenie w temacie zmiany terminu lotu. Otóż przez covid odpuściliśmy sobie wylot do Malagi z Wiednia w tym roku. Odwołałem już noclegi. Niestety lot jest ciągle aktualny (8 lipca) na razie go nie odwołują mimo tego, że anulują loty z Wiednia do Malagi z dnia na dzień (nie odbył się np lot 15.06). Co proponujecie czy nadal czekac na odwołanie, czy jednak zmienić termin lotu na przyszły rok? Na tą chwilę się to opłaca z tego względu, że koszt przebookowania biletu jest znacznie niższy niż jego cena z bagażami jaką do tej pory ponioslem. Jesli chodzi o zmianę terminu to lepiej zrobić to przez konsultanta czy przez stronę internetową. Czy czasami zmiana terminu przez infolinię nie jest obarczona jakąś dodatkową opłatą? Ponadto koszt biletów w następnym roku jest znacznie niższy niż ten który poniosłem, czy wtedy nie ponosi się opłaty za zmianę terminu, czy raczej to niemożliwe.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1686 PostWysłany: 18 Cze 2020 09:24 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11326
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Do 8 lipca kupa czasu i obstawiałbym, że coraz mniej lotów będzie odwoływanych. A jakie to w ogóle linie? Ryanair? Jeśli tak, to pewnie należy się liczyć z tym, że nie wiadomo co będzie z ich obecnością w Wiedniu w przyszłym roku, skoro Austria wprowadza wysokie podatki lotnicze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1687 PostWysłany: 18 Cze 2020 10:40 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4791
platynowy
scud2 napisał(a):
Ma ktoś może większe doświadczenie w temacie zmiany terminu lotu. Otóż przez covid odpuściliśmy sobie wylot do Malagi z Wiednia w tym roku. Odwołałem już noclegi. Niestety lot jest ciągle aktualny (8 lipca) na razie go nie odwołują mimo tego, że anulują loty z Wiednia do Malagi z dnia na dzień (nie odbył się np lot 15.06). Co proponujecie czy nadal czekac na odwołanie, czy jednak zmienić termin lotu na przyszły rok? Na tą chwilę się to opłaca z tego względu, że koszt przebookowania biletu jest znacznie niższy niż jego cena z bagażami jaką do tej pory ponioslem. Jesli chodzi o zmianę terminu to lepiej zrobić to przez konsultanta czy przez stronę internetową. Czy czasami zmiana terminu przez infolinię nie jest obarczona jakąś dodatkową opłatą? Ponadto koszt biletów w następnym roku jest znacznie niższy niż ten który poniosłem, czy wtedy nie ponosi się opłaty za zmianę terminu, czy raczej to niemożliwe.

Jak 15.06 to Wizzair

Ile co Cię będzie kosztować wystarczy po zalogowaniu wejść w szczegóły rezerwacji i sprawdzić bez zatwierdzenia klikając w zmień lot, anuluj lot itp

Trzeba czekać, a nuż anulują
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1688 PostWysłany: 18 Cze 2020 13:51 

Rejestracja: 08 Maj 2018
Posty: 25
Loty: 37
Kilometry: 62 956
Rezerwacja dotyczy wizzaira. Co do kosztów to do 7 dni przed planowanym odlotem wołają 35 euro za osobę za lot dokonując zmiany przez profil. A wiecie może czy dokonując tej zmiany przez infolinię ponosi się jakieś dodatkowe koszty, w cenniku jest coś o 8 euro więcej ale nie jest wyjaśnione czy za operacje jednorazowo czy za każdy lot.
Co do zmiany to faktycznie poczekam do samego końca, niby od 21 czerwca Hiszpania otwiera granice i wznawia loty ale nic nie wiadomo. Na tą chwilę następne planowe loty wizza z Wiednia do Malagi są 21, 24 i 26. 06 zobaczymy co będzie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1689 PostWysłany: 19 Cze 2020 00:07 

Rejestracja: 20 Sty 2015
Posty: 255
Loty: 151
Kilometry: 378 445
niebieski
Jesli sie myle to prosze mnie poprawic - sytuacja nastepujaca - lot na trasie Krakow - Katmandu zakupiony przez My Trip w grudniu, czyli na dlugo przed pandemia, wylot koncem wrzesnia tego roku. Dzis email od posrednika ...

Dear Sir/Madam,

Thank you for choosing us.

Your flight(s) has unfortunately been affected by the situation with Covid-19.

Due to the airline's changes you can no longer travel as planned on your original itinerary.

We will send a refund application to the airline and if the request is granted by the airline, we will process your refund in accordance with the airline's policy and our Terms and Conditions. When you confirm to cancel your booking, the refund amount will be paid out to your original form of payment.

Please note that your booking has not been cancelled yet. You need to reply to this email within 48 hours to confirm the cancellation of your booking. Your booking needs to be cancelled at least 5 days before your original departure date.

Due to the difficult situation with Covid-19, we are receiving an extremely high number of customer requests at the same time as many of our service centers are understaffed because of government lockdowns. We are doing our best to answer emails and calls as quickly as possible.

You will receive an email when your refund has been processed. Please wait for that email before trying to contact us.

Your booking is not cancelled until you have received a cancellation confirmation from us.

REBOOKING:

To change the time and date of your booking you need to contact us by telephone. That's where we handle rebooking. Our opening hours as well as phone number can be found on our website, under 'Contact us'.

Call us and we will look together at the possibility of rebooking your ticket.

OPEN TICKET :
The airline offers the option to keep the booking open with a voucher for future use. If you are interested in this option, please reply to this email at least before your original flight date for more information.

We thank you for your patience and understanding in this challenging time.

Zdaje sobie sprawe z sytuacji i wiem, ze szanse na to ze polecimy sa minimalne. Sprawdzilam i wiem, ze zarowno na stronie przewoznika jak i posrednika wszystkie loty sa potwierdzone i nie widac zadnych zmian. Rozumiem, ze My Trip chce zebym odwolala rezerwacje TERAZ, po co w takim razie aplikowac o refund skoro linia lotnicza nie anulowala lotu wiec refund sie nie nalezy. Moje wnioski:
- My Trip rozsyla takie wiadomosci po to zeby klienci sami anulowali loty co wyklucza charge back
- My Trip ma dlugie okresy rozliczeniowe z liniami lotniczymi, status platnosci widnieje jako pending. Licza na to, ze anuluje lot i oddadza mi (nie wiadomo kiedy, moze nigdy) podatki plus oplaty, gdzie zostanie reszta? Na razie jest u nich
- na odpowiedz daja 48 godzin, trzeba sie spieszyc, nie ma czasu zeby przemyslec. Ilu klientow sie na to nabierze? Mozliwe, ze bardzo wielu

Mysle ze czas na zmiane nazwy My Trip - My Trap
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1690 PostWysłany: 19 Cze 2020 06:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 1883
Loty: 262
Kilometry: 438 549
srebrny
Aktualizacja zwrotów u mnie:
-Wizz z dwóch wysłanych wniosków o zwrot gotówki jeden w końcu został zrealizowany, a po drugim nie ma śladu mimo, że oba wysłane w odstępie paru minut.
-Machu Pichcu mimo maila, że zwrot nastąpi od jego otrzymania w przeciągu 30-35 dni nic nie dotarło. Napisałem maila ponownie i dostałem informację, że mam czekać...
-Supersaver wysłał mi ponownie wniosek o zwrot do wypełnienia.. Ciekawe czy w końcu doczekam się od nich kasy...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1691 PostWysłany: 19 Cze 2020 10:06 

Rejestracja: 22 Sie 2015
Posty: 115
Loty: 48
Kilometry: 70 122
Legion1 napisał(a):
-Wizz z dwóch wysłanych wniosków o zwrot gotówki jeden w końcu został zrealizowany, a po drugim nie ma śladu mimo, że oba wysłane w odstępie paru minut.

A kiedy wysylałeś wnioski?
***
I druga sprawa - pytanie naiwne, ale ciekawa jestem Waszych opinii: jak sądzicie, czy jest szansa na podróż w grudniu do Ameryki Płd (Chile, Argentyna)? (tak, wiem, że nikt nic nie wie, ale pytam tylko o opinie ;) )
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1692 PostWysłany: 19 Cze 2020 10:31 

Rejestracja: 02 Lut 2018
Posty: 6
Kupiłem bilety w styczniu z Warszawy do Nicei z liniami LOT na czerwiec 2020, ale pokusiłem się o niższą cenę i zakupiłem przez mytrip.
Od 30 dni napisałem do nich 4 maile z prośbą o odwołanie rezerwacji/zwrot środków - wszystkie bez odpowiedzi.
Po 50 minutach oczekiwania na infolinii, w końcu się do nich dodzwoniłem i poinformowali mnie, że mailowo wyraziłem zgodę na otrzymanie vouchera zamiast zwrotu pieniędzy, co jest kompletną bzdurą, bo nigdy takiego maila nie otrzymałem :). Co więcej, tą rzekomą zgodę miałem wyrazić w kwietniu, gdy lot był zaplanowany na czerwiec i nie było wtedy jeszcze wiadomo, że będzie odwołany :D. Obecnie status sprawy jest taki, że nie mam ani pieniędzy ani żadnego wyimaginowanego vouchera. Ciekawe czy będę 2 k w plecy, złożyłem reklamację chargeback w banku, ale nie wiem czy zadziała, bo transakcja była w styczniu. Nie polecam mytrip, z mojej perspektywy to zwykli oszuści.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1693 PostWysłany: 19 Cze 2020 11:14 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 Wrz 2012
Posty: 1883
Loty: 262
Kilometry: 438 549
srebrny
magda1enka napisał(a):
Legion1 napisał(a):
-Wizz z dwóch wysłanych wniosków o zwrot gotówki jeden w końcu został zrealizowany, a po drugim nie ma śladu mimo, że oba wysłane w odstępie paru minut.

A kiedy wysylałeś wnioski?
***
I druga sprawa - pytanie naiwne, ale ciekawa jestem Waszych opinii: jak sądzicie, czy jest szansa na podróż w grudniu do Ameryki Płd (Chile, Argentyna)? (tak, wiem, że nikt nic nie wie, ale pytam tylko o opinie ;) )


@magda1enka oj jakieś 2 miesiące temu. Nie wiem czemu jeden zwrot był, a drugi olewka.
Co do Ameryki Płd w Chile przedłużyli stan wyjątkowy o 90 dni do połowy września. Rozmawiałem ostatnio z Polką mieszkającą na stałe w Patagonii (organizuje wycieczki) i napisała mi, że bezpieczniej będzie nastawiać się na 2021 rok niż na ten. Chociaż sam jeszcze po cichu liczę jednak na ten rok.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1694 PostWysłany: 19 Cze 2020 11:32 

Rejestracja: 19 Cze 2020
Posty: 0
Wykupilem bilety 17 11-2019 na lot do NY poprzez strone LOTU.W dniu 4 maja 2020 zlozylem poprzez formularz w zwiazku z anulowaniem lotu wniosek .Do chwili obecenj brak odpowiedzi.
Maktos jakis pomysl ja sciagnac kaseza bilety.
pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1695 PostWysłany: 19 Cze 2020 14:25 

Rejestracja: 20 Mar 2020
Posty: 54
Wezwanie do zapłaty.
Ale miesiąc czekania, to jeszcze nie tak źle. Ludzie po 2-3 miechy czekali, aż Lot łaskawie zwróci im kasę.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1696 PostWysłany: 19 Cze 2020 14:37 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8584
złoty
Cytuj:
Wezwanie do zapłaty.

I to od razu pomoże?
Góra
 Profil Relacje PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#1697 PostWysłany: 26 Cze 2020 09:21 

Rejestracja: 30 Maj 2020
Posty: 16
WIzz anulował mi WAW_EDI na koniec lipca, środki już na koncie wizz. Widzę ze cała siatka Wizza jest nieaktywna....
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1698 PostWysłany: 29 Cze 2020 13:07 

Rejestracja: 05 Wrz 2016
Posty: 1
Dzień dobry,
w styczniu zakupiłam bilety na przelot LOTem przez stronę Opodo. Parę dni temu lot został odwołany, dostałam e-maila od LOTu i chciałam dokonać zwrotu przez ich stronę, jednak po wpisaniu numeru biletu pojawią się informacja, że mam zwrócić się z tym żądaniem do pośrednika. I tutaj pojawia się problem, ponieważ na stronie Opodo nie ma możliwości zrobienia niczego z tym lotem, mimo że jest informacja, że lot został odwołany. Czy ktoś może ma podobny problem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1699 PostWysłany: 29 Cze 2020 14:33 

Rejestracja: 13 Mar 2020
Posty: 0
Czy są jeszcze osoby, które miały lot z ryanaira w marcu i dalej czekają na zwrot?

Ile można przeciągać...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#1700 PostWysłany: 29 Cze 2020 14:33 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22442
Długo
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1853 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88 ... 93  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group