Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 454 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna
Autor Wiadomość
#381 PostWysłany: 10 Kwi 2020 10:08 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 6288
HON fly4free
To oczywiste jeśli masz oba odcinki na tej samej rezerwacji.Jeśli kupowałeś osobno trzeba czekać czy odwołają powrót.
Góra
 Relacje PM off  
 
#382 PostWysłany: 11 Kwi 2020 09:59 

Rejestracja: 28 Lis 2012
Posty: 363
Loty: 20
Kilometry: 67 605
niebieski
Czy ktoś starał się o zwrot gotówki za odwołany lot, nie na voucher itp od jakiejkolwiek linii o już otrzymał?
Góra
 Relacje PM off
meczko lubi ten post.
 
 
#383 PostWysłany: 13 Kwi 2020 09:18 

Rejestracja: 04 Wrz 2019
Posty: 12
Loty: 51
Kilometry: 68 879
W formularzu zwrotu pieniędzy za odwołany lot jest napisane, że środki będą zwracane na kartę z której kupiono bilet. Problem w tym, że ja tą kartę zamknęłam a wyboru innego miejsca zwroty, np. inna karta czy nr konta bankowego, nie ma. Napisałam do Ryanaira z pytaniem co w takim przypadku. Zanim jednak otrzymam od nich odpowiedź ktoś, kto miał taką sytuację, udzieli mi jej wcześniej bo przyznam denerwuje mnie ta sytuacja i chciałabym wiedzieć jak najszybciej co robić.
Góra
 Relacje PM off  
 
#384 PostWysłany: 13 Kwi 2020 10:29 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 3379
Loty: 210
Kilometry: 502 280
Skan dowodu, nowej karty 1 strony z zakrytymi srodkowymi cyframi i odrecznie podpisane oswiadczenie ze prosisz o przelanie kasy z tytulu zamkniecia karty.
Ps. Szybciej nie dostaniesz kasy ;)
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Relacje PM off
becek uważa post za pomocny.
 
 
#385 PostWysłany: 14 Kwi 2020 19:45 

Rejestracja: 14 Kwi 2020
Posty: 3
Cześć,

Czy ktoś z Was orientuje się, jak działa spółka Kiwi.com? Kupiłem za jej pośrednictwem loty na trasę Warszawa - Nowy Jork i Los Angeles - Warszawa (w obydwu przypadkach lot łączony Wizzair + Norwegian).

Oczywiście loty odwołane, kiwi proponuje śmieszną kwotę zwrotu (ok 15% ceny biletów) - do wykorzystania jedynie u nich, ewentualnie wnioskowanie do linii lotniczych - za pośrednictwem kiwi - o zwrot kwoty za bilety w wysokości "as much as possible". Termin to albo 3 miesiące albo do 6 tygodni (za dodatkową opłatą 20 EUR). Zgodnie z informacją z Kiwi "Nie ma fizycznej możliwości zwrócenia Panu środków w terminie 7 dni, tylko i wyłącznie ze względu na zacytowane przez Pana regulacje prawne".

Nie ma opcji, żeby wnioskować bezpośrednio do linii lotniczych, kiwi nie udostępnia danych potrzebnych do tego.

Poradzicie mi proszę, co robić? Do odzyskania prawie 6.000 zł, nie miałem wcześniej takiej sytuacji a nie wiem, czy za tym "as much as possible" nie kryją się jakieś niższe kwoty niż te, które realnie zapłaciłem za bilet.

Dzięki!
Góra
 Relacje PM off  
 
#386 PostWysłany: 14 Kwi 2020 20:24 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 1132
złoty
@Hagi87 A czytałeś już to: https://www.kiwi.com/pl/help/covid-19-coronavirus-164/article/zwroty-kosztow-i-anulowania-155?
Góra
 Relacje PM off  
 
#387 PostWysłany: 14 Kwi 2020 22:39 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 489
Loty: 55
Kilometry: 120 474
srebrny
Kurde, to słabo, bo ja mam bilet LOTem na maj właśnie w takim AirNGo... Faktycznie jest tak, że infolinia LOTu może coś zmieniać w tym bilecie dopiero na 24 h przed planowanym wylotem ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#388 PostWysłany: 15 Kwi 2020 00:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2019
Posty: 356
srebrny
Jak kupiłeś bilet przez OTA, a lot zostanie odwołany, to na infolinii Ci przełożą bezpłatnie lot o ile będzie dostępna ta sama taryfa, jak nie, to musisz dopłacić (dla mnie żenada ze strony LOT). Jeśli chcesz zwrot, to musisz się użerać z OTA, ale raczej to nieopacalne, bo sobie pobierają duże prowizje, chyba, że to jakiś long-haul.
Góra
 Relacje PM off
jabollus lubi ten post.
jabollus uważa post za pomocny.
 
 
#389 PostWysłany: 15 Kwi 2020 00:48 

Rejestracja: 31 Lip 2016
Posty: 489
Loty: 55
Kilometry: 120 474
srebrny
Czyli jeśli kupiłem bilet w ramach Szalonej Środy, to musiałbym trafić na taką samą promocję, żeby zmiana była bez dopłaty ? (Chyba tylko w ramach Szalonej Środy jest taryfa O, prawda?)
Góra
 Relacje PM off  
 
#390 PostWysłany: 15 Kwi 2020 08:56 

Rejestracja: 14 Kwi 2020
Posty: 3
Chupacabra napisał(a):


Chupacabra tak, dzięki. Rozumiem teoretyczne opcje, bardziej chodzi mi o to, jak to działa w praktyce, może nie doprecyzowałem wcześniej.

Bo nie mam problemu z tym, że kiwi zwróci się do przewoźnika w moim imieniu i odzyska pieniądze, tylko czy za tym "as much as possible" nie kryje się np. jakaś prowizja, którą kiwi sobie pobiera? Bo linie na bank zwracają pełną kwotę za loty, tak to rozumiem.

Druga rzecz - czy kiwi może mi nie udostępnić danych poszczególnych lotów? Na razie odmawiają. Brak tych danych uniemożliwia mi dochodzenie zwrotu bezpośrednio od przewoźnika.

Stąd pytanie, co najlepiej zrobić w takiej sytuacji, po prostu dużo ostatnio negatywnych komentarzy czytam o tej firmie, a może ktoś już to przerabiał w praktyce.

Dzięki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#391 PostWysłany: 15 Kwi 2020 09:21 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 15171
Loty: 399
Kilometry: 506 100
Nawet jak byś miała poszczególnych lotów Wizzaira, to oni sami (W6) by Ci powiedzieli, ze masz się zwrócić do OTA.
Góra
 Relacje PM off  
 
#392 PostWysłany: 16 Kwi 2020 12:20 

Rejestracja: 14 Kwi 2020
Posty: 3
Hagi87 napisał(a):
Chupacabra napisał(a):


Chupacabra tak, dzięki. Rozumiem teoretyczne opcje, bardziej chodzi mi o to, jak to działa w praktyce, może nie doprecyzowałem wcześniej.

Bo nie mam problemu z tym, że kiwi zwróci się do przewoźnika w moim imieniu i odzyska pieniądze, tylko czy za tym "as much as possible" nie kryje się np. jakaś prowizja, którą kiwi sobie pobiera? Bo linie na bank zwracają pełną kwotę za loty, tak to rozumiem.

Druga rzecz - czy kiwi może mi nie udostępnić danych poszczególnych lotów? Na razie odmawiają. Brak tych danych uniemożliwia mi dochodzenie zwrotu bezpośrednio od przewoźnika.

Stąd pytanie, co najlepiej zrobić w takiej sytuacji, po prostu dużo ostatnio negatywnych komentarzy czytam o tej firmie, a może ktoś już to przerabiał w praktyce.

Dzięki.


Informacja od Kiwi odnośnie tego, że nie udostępnią mi danych dotyczących moich biletów (przez co nie mogę sam dochodzić zwrotu od przewoźników):

"(...) w Pana rezerwacji niestety niemożliwym jest udostępnienie danych potrzebnych do zalogowania się na stronie przewoźnika. Proszę mieć na względzie, że używamy różnych systemów do tworzenia rezerwacji, do których klienci indywidualni nie mają niestety dostępu. Na naszych kontach u przewoźnika widnieje kilka rezerwacji, nie tylko Pańska, więc umożliwienie Panu dostępu do strony przewoźnika byłoby nieuczciwe wobec innych osób, ponieważ znajdują się tam ich personalne informacje".

Czy ma to sens Waszym zdaniem? Dać sobie spokój i po prostu zaaplikować do kiwi, żeby to oni odzyskali te pieniądze za mnie?

Dzięki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#393 PostWysłany: 17 Kwi 2020 19:47 

Rejestracja: 24 Lut 2011
Posty: 70
Czolem, odwołali i...
Ryanair proponuje zwrot lub przebukowanie. Przy opcji przebukowania w interesującym mnie nowym terminie bilety są dużo droższe i oczywiście trzeba dopłacić różnice. I tu pytanie. czy ktoś walczył może o przebukowanie w cenie pierwotnej biletów? Czy można się tego domagać? Pewnie można tylko czy jest na to szansa. Miał ktoś takie doświadczenia?

Pozdrawiam.
Wojtek
Góra
 Relacje PM off  
 
#394 PostWysłany: 17 Kwi 2020 19:50 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 15171
Loty: 399
Kilometry: 506 100
Do 90 dni nie płacisz różnicy.
Góra
 Relacje PM off  
 
#395 PostWysłany: 22 Kwi 2020 15:35 

Rejestracja: 22 Kwi 2020
Posty: 2
Hej, mam pytanie trochę z innej beczki. Loty odwołane czy opoźnione już w życiu przerabiałem, natomiast to co stało mi się ostatnio z Wizzem wydaje mi się z lekka dziwne.

W połowie lutego kupiłem bezpośrednio loty GDN-TRD-GDN: miałem lecieć na 5dniową wymianę studencką. W połowie marca, dwa dni przed wylotem dostałem maila, że lot GDN-TRD i z automatu zwrócą mi 120% całej rezerwacji jako kupon (no bo jeśli gotówka, to nie wiadomo kiedy). W sumie podejrzewałem, że tak to się skończy. Tydzień temu dostałem następnego maila, że dostałem już swój kupon, ale się okazuje że tylko za TRD-GDN (powrót).
Zgłosiłem claima, ale przemiły Pan odpisał, że GDN-TRD poleciał zgodnie z rozkładem, więc nie wiadomo o co mi chodzi :shock:
Ani na FR24 ani na FlightAware nie widzę już tak dalekiej historii i zupełnie nie wiem co mam na ten temat myśleć. Postępowanie reklamacyjne chyba wyczerpałem. Kwota jakaś mega wielka nie jest, ale coś tu mi nie gra. Zastanawiam się czy dla sportu nie kliknąć jakiejś firmy, która by to dalej pociągnęła, natomiast nie mam pojęcia, czy to się w ogóle kwalifikuje pod pojęcie 'odwołanego lotu' :roll:

Kuba
Góra
 Relacje PM off  
 
#396 PostWysłany: 22 Kwi 2020 15:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2703
Loty: 439
Kilometry: 1 037 948
złoty
Nie podales zbyt duzo szczegolow, zeby Ci pomoc ze sprawdzeniem lotow. Nie wiem czy WIzz lata wiecej niz raz dziennie do TRD, nie znam ich siatki. Masz zrzuty tych, ktore znalazlam.

Załącznik:
Wizz Air flight W61761 - Flightradar24 - Mozilla Firefox 22042020 144249.bmp.jpg


Załącznik:
Wizz Air flight W61762 - Flightradar24 - Mozilla Firefox 22042020 144321.bmp.jpg


Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off
kubasa uważa post za pomocny.
 
 
#397 PostWysłany: 22 Kwi 2020 15:57 

Rejestracja: 22 Kwi 2020
Posty: 2
Aga_podrozniczka napisał(a):
Nie podales zbyt duzo szczegolow, zeby Ci pomoc ze sprawdzeniem lotow. Nie wiem czy WIzz lata wiecej niz raz dziennie do TRD, nie znam ich siatki. Masz zrzuty tych, ktore znalazlam.


Faktycznie, mój błąd loty to GDN-TRD: 14 marca [W6 1761] i TRD-GDN: 21 marca [W6 1762]. Ze zrzutów wnioskuję, że w tamtą lot się jednak odbył 8-)

Dziękuję za pomoc, przyda się do dokumentacji.

Kuba
Góra
 Relacje PM off  
 
#398 PostWysłany: 22 Kwi 2020 15:59 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2703
Loty: 439
Kilometry: 1 037 948
złoty
Na to wyglada, ostatni, ktory polecial. Po 14 juz nic nie bylo, bo zamkneli granice 15-tego.
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#399 PostWysłany: 29 Kwi 2020 12:55 

Rejestracja: 09 Paź 2013
Posty: 1957
Loty: 191
Kilometry: 627 645
niebieski
witam. skasowali mi w marcu lot Wizza WRO-ODS.

cierpliwie czekalem. napisali"dostaniesz maila z instrukcjami" do dzisiaj nie przyszedl....pisalem do nich 3 razy ale odpowiedz z automatu "w orzymanym mailu najedz na dol i kliknij zwrot"

ale maila nie otrzymalem z instrukcjami

co robic?
Góra
 Relacje PM off  
 
#400 PostWysłany: 29 Kwi 2020 12:58 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 15171
Loty: 399
Kilometry: 506 100
Telefon na Maltę lub reklamację.

Miałem podobnie, zrobiłem reklamację, i po 6 tygodni dostałem zwrot na konto.
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 454 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group