Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1068 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 11 Mar 2020 10:14 

Rejestracja: 03 Lut 2020
Posty: 23
Rozmawiałem z jednym rzecznikiem konsumentów. Mówił żeby poczekać aż pojawia się jakieś interpretacje takich sytuacji o wtedy reklamacje składać bo to zbyt wyjątkowa sytuacja
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#342 PostWysłany: 12 Mar 2020 18:01 

Rejestracja: 16 Lis 2017
Posty: 6
Mam pytanie do zorientowanych. Sytuacja jeszcze przed paniką wywołaną wirusem.

Miałem bilet kupiony w Lufthansie na trasie na trasie WAW-NBO, z tym że powrót był liniami SWISS
26.02 odwołali mi lot na trasie NBO-ZRH (LX 294), zmienili mi rezerwację dopiero na 28.02 (2 dni w hotelu) na Lufthansa LH591 który też został odwołany (!!!). Ostatecznie wyleciałem parę godzin później Qatarem.
Co ważne to jeśli chodzi o lot Swiss (LX 294), to już siedzieliśmy w samolocie i kapitan poinformował że samolot ma usterkę i że właśnie starają się ją naprawić. Po jakiejś godzinie powiedział że usterki nie udało się naprawić i kazali nam opuścić samolot.

Złożyłem reklamację zarówno w Swiss i w Lufthansie i żadna z linii nie poczuwa się do wypłaty odszkodowania,
Swiss wymienił 'tail strike' jako nadwyczajną okoliczność:

Cytuj:
Your flight LX294 on 26 February 2020 unfortunately had to be cancelled due the damage caused to the aircraft by a tail strike. On behalf of SWISS and its cooperation partners, I apologize for the inconvenience you had as a result.

In case of such an incident, a safety inspection is required by the aircraft manufacturer in order to exclude any flight safety flaw.

Safety is SWISS’ first priority. We consider the described flight cancellation as necessary and this irregularity to be an extraordinary circumstance. This could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken. Therefore, I must deny your claim for compensation in application of regulation EC261/2004.


Lufthansa natomiast mówi że odwołanie lotu 'było spowodowane działaniami ochrony lotniska' i też się nie poczuwają:
Cytuj:
Niezmiernie nam przykro, że loty LH 591 oraz LX 294 nie mogły odbyć się zgodnie z planem. Informujemy, że odwołanie lotu LH 591 było spowodowane działaniami ochrony lotniska. Zapewniamy, że rozumiemy Pana niezadowolenie spowodowane powstałymi utrudnieniami oraz wszelkimi niedogodnościami, które spotkały Pana w wyniku ów nieregularności.

Ustosunkowując się do kwestii roszczeń odszkodowawczych, wyjaśniamy, że planowe przeprowadzenie lotu LH 591 nie było możliwe i jego odwołanie nastąpiło niezależnie od przewoźnika lotniczego. W takim przypadku zgodnie z Rozporządzeniem Europejskim WE 261/2004 przewoźnik lotniczy jest zwolniony z obowiązku wypłaty odszkodowania.


Tłumaczenie obydwu linii (szczególnie Swiss) brzmi dla mnie miało wiarygodnie a nie chcę im tego odpopuścić bo uziemili mnie na 2 dni w Nairobi (były dostępne loty wcześniejsze, ale to już inna sprawa).
Ten 'tail strike', trochę stoi w sprzeczności z tym co się faktycznie działo, czyli nastąpił pełny boarding i wyglądało że wylecimy, po czym kapitan poinformował o usterce samolotu. Z reszą 'tail strike', jak rozumiem uderzenie ogonem przy lądowaniu to chyba wina linii lotniczej a nie 'siła wyższa' (nie było żadnych wiatrów, czyste niebo, dobra pogoda do lotów)
Co robić? Czy jakaś firma od odszkodowań czy lepiej rzecznik praw pasażerów (widzę że ULC już się tym nie zajmuje)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#343 PostWysłany: 12 Mar 2020 18:37 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Wybór należy do Ciebie, ale odpowiedzi od Rzecznika nie dostaniesz przez lata.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#344 PostWysłany: 12 Mar 2020 18:43 

Rejestracja: 10 Mar 2020
Posty: 2
Hej

proszę o radę co mogę zrobić w takiej sytuacji. Nasz lot powrotny (liniami Air Chine) z Phuket do Polski został odwołany i dowiedzieliśmy się o tym dopiero na lotnisku (żadnej wcześniejszej informacji o odwołaniu). W punkcie informacji nie wiedzieli jaki jest powód odwołania, nie potrafili nam przekazać żadnej informacji co dalej robić. Połączona nas z infolinią Air China, którzy poinformowali, że nasz lot jest odwołany i zwrócą nam koszty tego lotu, ale powrót do kraju musimy sobie sami zorganizować. Kupiliśmy nowe bilety w innej linii lotniczej w jak najbszybciej możliwym terminie.

Czy w takiej sytuacji Air China powinna zwrócić koszty zakupu nowych bletów? Do kogo udać się z reklamacją o zwrót kosztów, bezpośrednio do Air China czy do pośrednika gotogate? Czy będzie wchodziła w grę jakakolwiek rekompensata?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#345 PostWysłany: 12 Mar 2020 18:56 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
Jeśli mieliście wykupione ubezpieczenie na czas podróży zerknij czy w warunkach nie ma jakiejś opcji na wypadek odwołania lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#346 PostWysłany: 12 Mar 2020 19:37 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
agamjj napisał(a):
Hej

proszę o radę co mogę zrobić w takiej sytuacji. Nasz lot powrotny (liniami Air Chine) z Phuket do Polski został odwołany i dowiedzieliśmy się o tym dopiero na lotnisku (żadnej wcześniejszej informacji o odwołaniu). W punkcie informacji nie wiedzieli jaki jest powód odwołania, nie potrafili nam przekazać żadnej informacji co dalej robić. Połączona nas z infolinią Air China, którzy poinformowali, że nasz lot jest odwołany i zwrócą nam koszty tego lotu, ale powrót do kraju musimy sobie sami zorganizować. Kupiliśmy nowe bilety w innej linii lotniczej w jak najbszybciej możliwym terminie.

Czy w takiej sytuacji Air China powinna zwrócić koszty zakupu nowych bletów? Do kogo udać się z reklamacją o zwrót kosztów, bezpośrednio do Air China czy do pośrednika gotogate? Czy będzie wchodziła w grę jakakolwiek rekompensata?

Z góry dziękuję za odpowiedzi.


Niestety nie mam dla Ciebie dobrej informacji. Małe są szanse, abyś otrzymała jakąkolwiek rekompensatę. Koronawirus daje w kość Tobie i mi, choć nie chodzi tu o lot.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#347 PostWysłany: 12 Mar 2020 20:33 

Rejestracja: 25 Sie 2019
Posty: 114
Loty: 49
Kilometry: 85 041
@panjacek - w kwestii tail strike może pomóc avherald - mają tam odnotowane takie przypadki - więc możesz sprawdzić czy nie lecą w... no wiadomo co.
Jak był tail strike - no to rzeczywiście z powodu "safety" samolot możę nie polecieć.

Niemniej - powinni Ci zwrócić wszystkie dodatkowe koszty typu hotel etc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#348 PostWysłany: 16 Mar 2020 17:05 

Rejestracja: 15 Sie 2015
Posty: 324
niebieski
18 marca miałem zaplanowany lot Lufthansą. Wiadomo, że wszystko odwołane. Przez infolinię proponują mi jedynie zwrot pieniędzy, a ja chcę przenieść rezerwację na czerwiec. Konsultant mówi, że może mi zmienić na inny lot, ale tylko w tej samej klasie rezerwacyjnej (moja to K) ale nie ma już dostępnej tej klasy do końca roku. Czuję, że coś jest nie tak. Wcześniej przy odwołanych lotach nie było problemu, żeby przenieść rezerwację na późniejszy dzień.
Jak myślicie, da się coś zrobić w tej kwestii?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#349 PostWysłany: 17 Mar 2020 00:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2633
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
@ansbach1
Jeśli można prosić o pomoc hienie (czyli mnie...;) ) i odpowiedź na dręczące mnie pytanie. Chodzi o 2 osobne rezerwacje dla 5 osób u dwóch różnych przewoźników; sytuacja jest bardzo podobna:

- Pierwszy lot EasyJet mial odbyć się na trasie: Berlin - Teneryfa 25 marca tego roku. Odwołanie wraz z możliwością zwrotu kosztów otrzymaliśmy dopiero dzisiaj, 9 dni przed planowanym lotem.
- Drugi lot Ryanair miał odbyć się na trasie: Teneryfa - Wrocław 29 marca. Odwołanie wraz z możliwością zwrotu kosztów otrzymaliśmy dopiero dzisiaj, czyli 13 dni przed planowanym lotem.

W przypadku pierwszego lotu - Hiszpania ani Berlin nie zamknęli lotnisk, nadal można się dostać na Wyspy Kanaryjskie innymi liniami np. z Niemiec.
W przypadku drugiego - rozporządzenie RM obejmuje zakaz lotów do 25 a nie 29 marca.

Czy zatem jeśli nic się nie zmieni (Hiszpania nie zamknie lotnisk, nasz rząd nie przedłuży zakazu lotów) to teoretycznie mamy szanse na odszkodowanie w wysokości 2 x 400 euro osoba? ;)

Oczywiście wiemy wszyscy co jest przyczyną. Nie polecielibyśmy tak czy owak, jednakże tydzień temu na czatach zarówno jednej jak i drugiej linii pytałem o możliwość bezkosztowej zmiany terminów. Byli nieugięci. Zastanawiam się więc czy teraz ja mam być nieugięty... ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#350 PostWysłany: 17 Mar 2020 00:16 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7798
złoty
A może dzisiejsze powiadomienie to skutek informacji o planowanych ograniczeniach ruchu w strefie schengen.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#351 PostWysłany: 17 Mar 2020 00:38 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
monroe napisał(a):
@ansbach1
Jeśli można prosić o pomoc hienie (czyli mnie...;) ) i odpowiedź na dręczące mnie pytanie. Chodzi o 2 osobne rezerwacje dla 5 osób u dwóch różnych przewoźników; sytuacja jest bardzo podobna:

- Pierwszy lot EasyJet mial odbyć się na trasie: Berlin - Teneryfa 25 marca tego roku. Odwołanie wraz z możliwością zwrotu kosztów otrzymaliśmy dopiero dzisiaj, 9 dni przed planowanym lotem.
- Drugi lot Ryanair miał odbyć się na trasie: Teneryfa - Wrocław 29 marca. Odwołanie wraz z możliwością zwrotu kosztów otrzymaliśmy dopiero dzisiaj, czyli 13 dni przed planowanym lotem.

W przypadku pierwszego lotu - Hiszpania ani Berlin nie zamknęli lotnisk, nadal można się dostać na Wyspy Kanaryjskie innymi liniami np. z Niemiec.
W przypadku drugiego - rozporządzenie RM obejmuje zakaz lotów do 25 a nie 29 marca.

Czy zatem jeśli nic się nie zmieni (Hiszpania nie zamknie lotnisk, nasz rząd nie przedłuży zakazu lotów) to teoretycznie mamy szanse na odszkodowanie w wysokości 2 x 400 euro osoba? ;)

Oczywiście wiemy wszyscy co jest przyczyną. Nie polecielibyśmy tak czy owak, jednakże tydzień temu na czatach zarówno jednej jak i drugiej linii pytałem o możliwość bezkosztowej zmiany terminów. Byli nieugięci. Zastanawiam się więc czy teraz ja mam być nieugięty... ;)


Gdy kurz opadnie złóż wniosek o odszkodowanie i zobacz co Ci odpiszą, bo dzisiaj możemy jedynie gdybać. Jeśli nie będzie obowiązywał zakaz, w co wątpię można powalczyć, ale bez sądu się nie obejdzie. Owszem Ty jedziesz na wakacje, ale znam osoby, które zostały na Wyspach Kanaryjskich, bo zakazali lotów do Polski i planują powrót do Polski. Odwołanie lotu z ich perspektywy wygląda zupełnie inaczej niż z Twojej.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
monroe uważa post za pomocny.
 
      
#352 PostWysłany: 17 Mar 2020 00:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 Lis 2013
Posty: 2633
Loty: 196
Kilometry: 522 225
złoty
Masz rację, dzięki za odpowiedź.
Raczej nie będę się w to angażował jeśli trzeba będzie iść do sądu i odpuszczę ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#353 PostWysłany: 17 Mar 2020 00:45 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
-- 16 Mar 2020 23:43 --

cccc napisał(a):
moss_LOT napisał(a):
Przez infolinię proponują mi jedynie zwrot pieniędzy, a ja chcę przenieść rezerwację na czerwiec. Konsultant mówi, że może mi zmienić na inny lot, ale tylko w tej samej klasie rezerwacyjnej (moja to K) ale nie ma już dostępnej tej klasy do końca roku.
Jak myślicie, da się coś zrobić w tej kwestii?


@moss_LOT wziasc kase, cieszyc sie zyciem i ze zwrocili, kupic nowy bilet w innym termine np. w klasie C. :)
Btw nie chca wrocic kasy zle, zwracaja tez zle, chcialbym miec tylko takie problemy...


Jestem w podobnej sytuacji. Mam zaplanowany lot w kwietniu do Austrii. Tydzień temu proponowali zmianę, co z uwagi na brak klasy okazało się niemożliwe albo zwrot opłat. Jeśli odwołają lot to bez znaczenia jest dla mnie klasa rezerwacyjna, a większe znaczenie powinien mieć termin, ponieważ powinien być najwcześniejszy.

-- 16 Mar 2020 23:45 --

monroe napisał(a):
Masz rację, dzięki za odpowiedź.
Raczej nie będę się w to angażował jeśli trzeba będzie iść do sądu i odpuszczę ;)


Choćby pioruny siarczyste ogniste były przyczyną odwołania lotu to z niewielkimi utrudnieniami można wygrać sprawę sądową.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
monroe lubi ten post.
monroe uważa post za pomocny.
 
      
#354 PostWysłany: 17 Mar 2020 00:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
Nie robiłbym sobie nadziei na odszkodowanie.
Po pierwsze można spodziewać się, że obecna sytuacja na całym kontynencie będzie powszechnie uznawana za nadzwyczajną, zwalniającą przewoźników z obowiązku wypłaty, nawet jeśli pasażer będzie próbował udowadniać, że dane połączenie teoretycznie mogło się odbyć, bo „tu inne samoloty latają". Paraliż obejmujący 3/4 nieba nad Europą i wszystkich przewoźników może co prawda nie spełniać na raz wszystkich przesłanek wskazanych przez TS UE, ale rebus sic standibus. I spodziewajmy się wywrócenia do góry nogami wielu zagadnień. Do tego pisałem już tu też o interesującym z punktu widzenia hierarchii źródeł prawa dodaniu w ostatniej specustawie o zwalczaniu koronawirusa okoliczności nadzwyczajnej do rozporządzenia unijnego 261/04. Całkiem możliwe, że w aktualnie nadzwyczajnym prawodawstwie innych krajów podobny przepis też się pojawia.
Po drugie, zastanawiałbym się mocno czy ci przewoźnicy będą jeszcze istnieć za kilka miesięcy i czy problemem nie będzie odzyskanie należności za loty, które nie doszły do skutku, a nie wypłaty odszkodowań za odwołane loty w obecnej sytuacji.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji


Ostatnio edytowany przez Pabloo, 17 Mar 2020 12:50, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
miriam lubi ten post.
 
      
#355 PostWysłany: 17 Mar 2020 11:03 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 25
Loty: 206
Kilometry: 318 960
Drodzy,
Moją sytuacja jest związana z powrotem do domu z Portugalii. Na pierwszy Lot-do-domu z Lizbony nie udałoby się zdążyć więc znalazłem i kupiłem (o 15 mar 2020, 12:02) następujący lot (OPO-LIS-TXL, TAP Portugal na jednym bilecie):
Kod:
PORTO FRANCISCO TP 1943 O  18MAR 0500     O15DSC0A                  0PC OK
LISBON AIRPORT                   ARRIVAL TIME: 0600     ARRIVAL DATE: 18MAR
TERMINAL:1         LATEST CHECK-IN:0430

LISBON AIRPORT  TP 536  O  18MAR 0715     O15DSC0A                  0PC OK
TERMINAL:1
BERLIN TEGEL                     ARRIVAL TIME: 1145     ARRIVAL DATE: 18MAR
                   LATEST CHECK-IN:0615


16.03 o 14:38 dostałem smsa o zmiane lotu do Berlina na wieczorny co wszystko mi psuło (wykupiony bus, lądowanie o 23 w Berlinie):
Kod:
TAP notifies changes on Booking Reference MAH6PD New fligths TP1921 18MAR20 06:00, TP532 18MAR20 18:20 +Info at flytap.com manage booking or TAP +351707205700

Dosłownie kilka minut później pojawił się kolejny Lot-do-domu i go kupiłem więc w tym momencie chcę tylko anulować lot TAP i odzyskać pieniądze. Próbowałem się z nimi skontaktować wszelkimi sposobami (telefon, fb, skype, mail) ale oczywiście bezskutecznie. Nie zostało za dużo czasu do odlotu, czytałem ile się da ale ciągle nie jestem pewien jak mam postąpić. Prosiłbym więc o pomoc - czy wystarczy, że na ich "Manage my booking" zrezygnuje z lotów i wybiorę opcje "Yes I want to cancel this booking and request a refund" czy powinienem czekać na jakiś mail czy inny kontakt z ich strony?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#356 PostWysłany: 17 Mar 2020 11:28 

Rejestracja: 03 Lis 2013
Posty: 25
Loty: 206
Kilometry: 318 960
@cccc
Wracam za kilka godzin LOTem. Co do TAP to taryfa była najniższa bez żadnych opcji anulowania. Bardziej chodzi mi o fakt, że loty zostały zmienione przez przewoźnika i myślałem, że uprawnia mnie to do bezpłatnego anulowania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#357 PostWysłany: 18 Mar 2020 12:14 

Rejestracja: 17 Mar 2020
Posty: 3
-- 18 Mar 2020 12:00 --

Hej, lot KLM San Jose (Kostaryka) -> Warszawa (SJ -> Panama -> Ams -> Waw).

Lot odwołany na całej długości (wszystkie odcinki), linia proponuje zwrot ceny biletu i tyle, ew. przebookowanie na swój pierwszy dostępny lot (SJ -> Detroit -> Ams) za.... tydzień. Są wcześniejsze loty, ale nie ma miejsc. Inne linie lotnicze spoza KLM - Air Frane - Delta również latają na tej trasie, ale zdaniem KLM "nie ma możliwości przebookowania na inne linie, bo takie mamy wytyczne z centrali".

Czy w tej sytuacji (pomijam zupełnie kwestię ew. odszkodowania, bo sytuacja jest niezależna od linii itd.):

1. Jak rozumiem przysługuje zwrot biletu - ok - wtedy powrót na własną rękę, ALE:

2. Czy jeśli "najbliższy możliwy lot" tą linią jest dopiero za tydzień, linia ma obowiązek zapewnienia innego lotu na tej samej trasie, w tej samej klasie itd., innymi liniami? Loty są dostępne praktycznie codziennie, wraz z wolnymi miejscami (American +.... KLM lub BA);

3. Czy jeśli linia proponuje najbliższy możliwy lot za tydzień, to powinna zapewnić zakwaterowanie do tego czasu?

4. Czy w przypadku rezygnacji z lotu i powrotu innymi liniami na własną rękę, linia ma obowiązek pokryć różnicę w kosztach biletów?

Dzięki w miarę możliwości za w miarę szybką odpowiedź, bo musimy zdecydować, co dalej :) A w KLM:
- w pn info, żeby czekać do wt, bo "wtedy przebookujemy Państwa na inna linię, bo będzie mniej niż 24h do odlotu", potem info "nie ma takiej możliwości, bo dostaliśmy nowe wytyczne" :mrgreen:;
- odnośnie 3 i 4 - "nie ma takiej możliwości", "tak? jest tak napisane w rozporządzeniu? to proszę złożyć reklamację, my nie udzielimy... żadnych informacji" :mrgreen:

-- 18 Mar 2020 12:14 --

Update, bo udało się nam skontaktować z działem reklamacji tej firmy i przyznam szczerze, że takiego chamstwa chyba nie spotkałem nigdy :)

Oficjalne info jest takie:

"KLM nie zapewnia jakiejkolwiek opieki, bo nie. Takie są wytyczne, więc tyle mogę powiedzieć. Jak Pan chce, to proszę napisać reklamację." :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#358 PostWysłany: 18 Mar 2020 15:15 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Chcesz się dostać do Polski i przede wszystkim tym się zajmij nawet jeśli wymagać będzie do kupna biletu, bo niedługo możesz nie wrócić. Zbieraj wszystkie emaile. Wskazuj, że wobec braku zaproponowania lotu kupisz bilet samodzielnie, po zakupie prześlij bilet wraz z jego ceną, dołącz do tego screeny innych biletów na tej trasie w tym dniu, gromadź wszystkie rachunki, a dopiero po powrocie będziesz walczyć o zwrot. Wszystko musi być w wiadomości, żeby można było udowodnić postawę KLM. Pisz po polsku, bo inaczej wydasz na tłumacza przysięgłego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#359 PostWysłany: 19 Mar 2020 00:45 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 Sty 2012
Posty: 5506
HON fly4free
Po wpisaniu w wyszukiwarce hasła "ryanair odwołanie lotu" pojawia się artykuł na stronie gazetakrakowska.pl i post na wykop.pl.
https://www.wykop.pl/link/5390471/ryana ... a-problem/
Zwrot nie działa, wyskakuje ciągle ten sam komunikat: "Numer rezerwacji jest niepoprawny. Prosimy sprawdzić podany numer rezerwacji" i tak w kółko.Wpisuję od dwóch dni i zastanawiam się czy to celowe działanie, bo po nich się można wszystkiego spodziewać, czy po prostu wyraźnie nie mają mocy przerobowych, aby się z tym wszystkim uporać.......
Zdjęcia pochodzą ze strony https://gazetakrakowska.pl/koronawirus- ... d/42617331
Warto zrobić zrzut ekranu z numerem rezerwacji i z tym komunikatem, bo później wszystko może "zniknąć".

Załączniki:
capture-20200318-235133.png
capture-20200318-235133.png [ 135.88 KiB | Obejrzany 1506 razy ]
capture-20200318-235102.png
capture-20200318-235102.png [ 85.39 KiB | Obejrzany 1506 razy ]
_________________
Do tej pory m.in.: Algieria, Côte d'Ivoire, Etiopia, Gambia, Ghana, Rwanda, Senegal, Uganda || Indie, Indonezja, Iran, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Malezja, Oman, turecki Kurdystan, Uzbekistan || Boliwia, Brazylia, Meksyk + Europa.
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#360 PostWysłany: 19 Mar 2020 01:01 

Rejestracja: 07 Sie 2013
Posty: 448
Loty: 177
Kilometry: 387 374
niebieski
@nelson 1974 pozostaje Tobie tylko czat https://cdn.livechatinc.com/ryanair?lang=pl
poczytaj ostatnie posty z https://www.fly4free.pl/forum/ryanair-zakup-biletow-odprawa,225,42195&start=2320
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
nelson 1974 lubi ten post.
nelson 1974 uważa post za pomocny.
 
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1068 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 54  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group