Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 441 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Następna
Autor Wiadomość
#201 PostWysłany: 06 Wrz 2019 07:14 

Rejestracja: 04 Wrz 2019
Posty: 4
Loty: 16
Kilometry: 27 693
Pabloo napisał(a):
@SanteSimon
Za opóźnienie na całej trasie. Z tym, że jeśli dolecieli na miejsce do czterech godzin po czasie, przewoźnik może obniżyć wysokość odszkodowania o 50%, tj. z 600 euro na 300.


@Pabloo Dzięki za odpowiedź, akurat dowieźli nas w 4h z hakiem więc :P
Góra
 Relacje PM off  
 
#202 PostWysłany: 06 Wrz 2019 13:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1649
Loty: 98
Kilometry: 171 690
złoty
Czy jest tu jakaś kompetentna osoba, która mogłaby mi napisać powód odwołania rejsu nr LO3995 z Krakowa do Olsztyna w dniu 8 sierpnia 2019?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#203 PostWysłany: 06 Wrz 2019 17:34 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 5602
platynowy
Nie ma takiej osoby.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#204 PostWysłany: 06 Wrz 2019 17:47 

Rejestracja: 07 Sty 2015
Posty: 1304
srebrny
Ja jestem kompetentny i powód zawsze jakiś wymyślę. Tylko nie wiem w czym taka internetowa wyliczanka pomoże.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#205 PostWysłany: 06 Wrz 2019 18:52 
Site Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 Maj 2011
Posty: 8047
Wez pod uwagę, że takiego powodu nikt Ci nie poda, bo to sprawy operacyjne linii, a jeśli ktoś ma dostęp do tej informacji, to też pewnie ma odpowiedni papier podpisany o zakazie udostępniania takich informacji.
Po trzecie, i tak ta informacja Ci się nie przyda, bo stwierdzenie "Pan/Pani X z Internetu tak powiedziała" to mogą sobie olać, każdy tak może napisać na podstawie domysłów, a jak napiszesz konkretnie "Pan/Pani ABC XYZ napisała", to raczej ta osoba z miejsca pożegna się z pracą przez to za ujawnianie informacji niejawnych (możliwe że z wilczym biletem)

Wysłane przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off  
 
#206 PostWysłany: 06 Wrz 2019 20:14 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1670
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
boots napisał(a):
Nie ma takiej osoby.


Twój lot powinien być wykonywany przez samolot, który przylatuje z Gdańska. Lot z Gdańska wykonywał samolot SP-EQI, który podczas lotu z Gdańska został przekierowany do Warszawy, kolejny lot wykonał następnego dnia. Powodem mogła być pogoda lub usterka.
_________________
Image


Ostatnio edytowany przez ansbach1, 07 Wrz 2019 14:04, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#207 PostWysłany: 06 Wrz 2019 20:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1649
Loty: 98
Kilometry: 171 690
złoty
Reklamowałem odwołany lot, dostałem informację, że w samolot trafił piorun więc odszkodowanie się nie należy. Wychodzi na to że chyba nic z tego.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#208 PostWysłany: 09 Wrz 2019 13:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2013
Posty: 113
Kasia_S napisał(a):
Cześć,
W maju br UIA skasowały nasz lot KBP-IKA na dzień przed lotem. Złożyłam reklamację , wniosek o przyznanie odszkodowania. Tymczasem upłynęły 3 miesiące i cisza. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi, biuro warszawskie również milczy ( próbowałam i tam). Złożyłam skargę do ULC - czy mam jeszcze inne środki odwoławcze ?
Dziękuję za pomoc, Kasia


Po prawie czterech miesiącach doczekałam się odpowiedzi od UIA. Odmówili wypłaty odszkodowania powołując się na wystąpienie nadzwyczajnych okoliczności " cancellation of the flight ... has been caused by restrictions for Ukraine for operations of the flight to/from Iran". Dosyć to ogólnikowo napisane i nadal jestem w kropce. Odwoływalibyście się od takiego uzasadnienia ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#209 PostWysłany: 12 Wrz 2019 11:44 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1670
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
bonifacy napisał(a):
Reklamowałem odwołany lot, dostałem informację, że w samolot trafił piorun więc odszkodowanie się nie należy. Wychodzi na to że chyba nic z tego.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


A ja powalczę wezwaniem i ewentualnie procesem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#210 PostWysłany: 13 Wrz 2019 18:46 

Rejestracja: 13 Wrz 2019
Posty: 5
ansbach1 napisał(a):
bonifacy napisał(a):
Reklamowałem odwołany lot, dostałem informację, że w samolot trafił piorun więc odszkodowanie się nie należy. Wychodzi na to że chyba nic z tego.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


A ja powalczę wezwaniem i ewentualnie procesem.


Też próbowałbym :)
https://www.bottonline.co.uk/blog/fligh ... ng-strikes
Góra
 Relacje PM off
bonifacy uważa post za pomocny.
 
 
#211 PostWysłany: 13 Wrz 2019 19:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lis 2011
Posty: 1649
Loty: 98
Kilometry: 171 690
złoty
Po odmowie przez przewoźnika od razu do ULC mam uderzać?

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#212 PostWysłany: 13 Wrz 2019 21:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2073
niebieski
Od razu do sądu.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Relacje PM off
cccc lubi ten post.
 
 
#213 PostWysłany: 13 Wrz 2019 23:09 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1670
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Uderzenie pioruna nie jest przyczyną odwołania lotu, ale konieczność dokonania przeglądu samolotu po uderzeniu. Czym innym jest możliwość zapewnienia alternatywnego lotu.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#214 PostWysłany: 19 Lis 2019 10:11 

Rejestracja: 11 Lis 2011
Posty: 10
Pytanie o odszkodowanie BudgetAir.
Scrolluję forum, ale nie potrafię znaleźć analogicznej sytuacji. Jeśli gdzieś było to opisane to przepraszam i proszę o linka.

Kupiłam bilet lotniczy za pośrednictwem Budget Air (tak, tak mój błąd) na trasie TXL-AMS-CAN-CEB, bilet RT.
Trasa TXL-AMS i AMS-TXL - KLM, reszta China Southern.
Bilety kupione 2 tygodnie temu, pierwszy odcinek miał być dzisiaj.

Miałam problem ze znalezieniem mojej rezerwacji na stronach KLM i CS, zwróciłam się mailowo do OTA, odesłali mnie do przewożników.
Podczas próby check in okazało się, że mój lot nie istnieje, skontaktowałam się z KLM na fb, dowiedziałam się że mój lot został anulowany i nie zostały wystawione żadne etixy i żebym skontaktowała się z OTA.

Dialog z BudgetAir nie istnieje. Łącznie wczoraj wysłałam z 5 maili + 3 wiadomości przez formularz z www do budgetair. Udało mi się dodzwonić koło 14 na ich emergency number, gdzie potwierdzono, że lot TXL-AMS jest anulowany i mam czekać aż ktoś się ze mną skontaktuje.
Poczekałam, wysłałam kolejne wiadomości, zadzwoniłam bezskutecznie z 5 razy, po czym nagle dostałam maila z pytaniem, czy chcę lecieć czy anulować - odpisałam od razu że lecieć i znów kontakt się urwał.
Dzwoniłam wielokrotnie na holenderski numer. W końcu koło 22 ktoś odebrał, powisieliśmy na telefonie z pół godziny, po czym powiedział że nie ma dla mnie alternatywy i anuluje mi lot. Pytałam o przebukowanie na kolejne dni - też nie mógł mi nic zaproponować. Powiedział że anuluje mi całość z pełnym zwrotem.

Lot miał odbyć się dzisiaj o 10:10, TXL-AMS, widzę na stronie KLM że samolot leci na tej trasie, dokładnie o tej godzinie, jest potwierdzony, tylko ma inny numer lotu. Pytałam KLM dlaczego nie wystawił etixów, odesłali mnie do BudgetAir.
Cały ten dramat z telefonami rozegrał się wczoraj w nocy.

Czy poza zwrotem całej kwoty za bilet należy mi się odszkodowanie?
W jakiej kolejności się o nie ubiegać? Budget Air-> KLM -> ULC? Czy równolegle?
Czy ktoś może mi łopatologicznie wyjaśnić, czego byłam świadkiem?
Góra
 Relacje PM off  
 
#215 PostWysłany: 19 Lis 2019 10:23 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3749
platynowy
Głównie byłaś niestety świadkiem swojej nieuwagi. W dalszej kolejności niekompetencji Budgetair ale to jest właśnie skutek uboczny kupowania biletów na OTA - dopóki wszystko jest w normie to umowna "stówka" w kieszeni, ale gdy dojdzie do jakiejś nieregularności to szukaj wiatru w polu.
Góra
 Relacje PM off  
 
#216 PostWysłany: 19 Lis 2019 11:06 

Rejestracja: 11 Lis 2011
Posty: 10
Dzięki za odpowiedź, wiemy już że się sfrajerowałam :cry:
a co z pozostałą częścią? Jest kilka godzin przed odlotem, Filipiny 10000 km dalej, KLM odsyła mnie do OTA, OTA mówi że nie ma alternatywnego połączenia dla mnie.
Czy to kwalifikuje się pod odszkodowanie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#217 PostWysłany: 19 Lis 2019 12:30 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1670
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
A kiedy przyszła informacja o odwołaniu? Widzę że poniżej 14 dni czyli się należy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#218 PostWysłany: 19 Lis 2019 12:48 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 1657
Loty: 104
Kilometry: 226 836
platynowy
ale to w ogóle dziwna sytuacja bo czytałem do tej pory że na 24/48h przed lotem odpowiedzialność za bilet i obsługę przejmuje linia lotnicza i w tym czasie oni już załatwiają bo własnie np ota mogą pracować w różnych godzinach...
Góra
 Relacje PM off  
 
#219 PostWysłany: 19 Lis 2019 12:57 

Rejestracja: 01 Kwi 2012
Posty: 2699
platynowy
ajv napisał(a):
nie zostały wystawione żadne etixy


a dostalas etixy zaraz po zakupie?
Góra
 Relacje PM off  
 
#220 PostWysłany: 26 Lis 2019 21:29 

Rejestracja: 04 Maj 2013
Posty: 4
Witam,
w październiku miałem anulowany lot z Oakland do Oslo. Kontaktowałem się już w tej sprawie z Norweską linią lotniczą. Dostałem taka odpowiedź :

Unfortunately, Norwegian flight DY7064 (OAK-OSL) 22.10.2019 was cancelled. This disruption was caused by extraordinary circumstances which could not have been avoided even if all reasonable measures had been taken.
Reason for disruption: This disruption was caused by mandatory checks from aviation authorities on a specific type of Rolls Royce engine, forcing us to take the scheduled aircraft out of service.

Czy z tym da się coś jeszcze zrobić ? Wiadomość o tym, że lot jest anulowany dostałem około 15h przed lotem. To nikt nie wiedziałem wcześniej o tym, że akurat ten samolot musi mieć kontrole silnika w ten dzień ? Troche dziwna sprawa.

Dodam, że lecieliśmy nastepnym samolotem, ktory leciał z Oakland do Paryża. W samolocie więc byli ludzie lecący normalnym lotem z Oakland do Paryża plus Ci, który mieli wcześniej lecieć do Oslo. Samolot obłożony był w około 1/3.

Jeżeli potrzebne są jeszcze jakieś inne informacje proszę o kontakt.

Pozdrawiam
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 441 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 23  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group