Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 149 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
#141 PostWysłany: 18 Mar 2019 19:02 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3138
złoty
@wtak próbuj, może choć herbatę gratis otrzymasz na lotnisku
_________________
Image

moje najciekawsze wpisy są w koszu - serdecznie zapraszam
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak lubi ten post.
 
      
#142 PostWysłany: 18 Mar 2019 20:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Sty 2012
Posty: 2064
złoty
-- 18 Mar 2019 19:00 --

tasma napisał(a):
@wtak
A zmienił się numer lotu? Bo jak nie to raczej nic nie ugrasz.
Anulacji lotu nie było a 40 minut to za mało na cokolwiek.

Hm. Nie zmienił się. Czyli cezura 14 dni wlasciwie nie istnieje?

-- 18 Mar 2019 19:03 --

becek napisał(a):
@wtak próbuj, może choć herbatę gratis otrzymasz na lotnisku

A co próbować? ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#143 PostWysłany: 18 Mar 2019 20:38 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 222
niebieski
W skrócie, odszkodowanie się nie należy jeśli pasażerowie
Cytuj:
zostali poinformowani o odwołaniu w okresie od dwóch tygodni do siedmiu dni przed planowym czasem odlotu i zaoferowano im zmianę planu podróży, umożliwiającą im wylot najpóźniej dwie godziny przed planowym czasem odlotu i dotarcie do ich miejsca docelowego najwyżej cztery godziny po planowym czasie przylotu
Góra
 Profil Relacje PM off
wtak uważa post za pomocny.
 
      
#144 PostWysłany: 18 Mar 2019 21:52 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1058
Loty: 129
Kilometry: 292 570
srebrny
Piotr75 napisał(a):
Chciałbym zwrócić Waszą uwagę na fakt, który być może wprowadził w międzyczasie jakieś zmiany w postępowaniu Wizz. Mianowice ich obecny regulamin (już bez sprzecznych z unijnymi zapisów) został opublikowany w październiku 2018. Nie wiem, czy ktoś od tego czasu "walczył" o swoje, ale daje to- jakże złudne nadzieje- że może nieco zmienili swoją politykę dot. obowiązków wobec klienta (?)




Zamiast na milion sposób dokonywać "egzegezy" nie obowiązujących postanowień regulaminu Wizzair sporządź pismo, podpisz, wyślij polecony za potwierdzeniem odbioru do Pyrzowic i czekaj 14 dni, a następnie kup bilet. Najlepiej kopiując inne ceny, aby przed sądem porównać, że nie kupiłeś najdroższego.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#145 PostWysłany: 27 Mar 2019 10:46 

Rejestracja: 27 Mar 2019
Posty: 2
-- 27 Mar 2019 10:24 --

Dzień dobry :)

Norwegian odwołał moje loty: z 31/3 g. 14:30 oraz powrót 4/4 g. 19:40 i zaproponował nowe loty (z nowymi oznaczeniami i nie ma ich wśród lotów możliwych do zakupu na stronie www - może to jakieś extra loty w związku z historią z Boeingami MAX?): wylot 31/3 g. 21:20 (6:50 później) oraz powrót 4/4 g. 5:10 (14:30 wcześniej).

Mogę jednak nie zgodzić się na tę propozycję i zmienić bezpłatnie terminy, w tym przesunąć np. o jeden dzień i polecieć w bardziej dogodnych godzinach.

Jeśli to zrobię i dogadam się z przewoźnikiem co do nowych dat i godzin (na tym samym numerze rezerwacji), czy przysługuje mi dodatkowo jakaś forma odszkodowania, czy pozostaje "tylko" radość, że w ogóle polecę? :lol:

Dystans: 3000km (w UE)
Powiadomienie: wczoraj, czyli <7 dni przed wylotem i >7 <14 przed lotem powrotnym.

-- 27 Mar 2019 10:46 --

EDIT: Przepraszam, teraz patrzę, że te nowe loty są jednak w systemie zakupowym - o ile to cokolwiek zmienia (mają inne oznaczenia niż loty odwołane).
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#146 PostWysłany: 27 Mar 2019 11:11 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 4789
HON fly4free
Przeanalizuj EU 261/2004 gdyż ew.prawo do odszkodowania na tym będzie się opierać.Wygląda,że po zmianie jest szansa na staranie się dodatkowo o odszkodowanie.
Góra
 Profil Relacje PM off
NorweGiant lubi ten post.
NorweGiant uważa post za pomocny.
 
      
#147 PostWysłany: 27 Mar 2019 11:20 

Rejestracja: 27 Mar 2019
Posty: 2
O, dziękuję, kto jak kto, ale @miriam się na tym zna, patrząc na inne tego typu wątki ;)

Czytając EU 261/2004 wydawało mi się, że odszkodowanie powinno się należeć. Ale czy nie przeszkadza w tym ewentualne dogadanie się z przewoźnikiem na nowe terminy (wygodne dla mnie, ALE nie te, które zaproponowali oni)? Tylko to mnie nurtuje..............

.......... jeśli to nie przeszkadza, to najpierw pismo do Norwegiana?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#148 PostWysłany: 27 Mar 2019 11:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2012
Posty: 12343
HON fly4free
@NorweGiant

Najważniejsze, skup się póki co na zmianie na której jak piszesz Ci zależy

Jak są na pasujących ci lotach wolne miejsca to po kontakcie z Norwegian zapewne zmienią


Ostatnio edytowany przez Washington, 27 Mar 2019 14:09, edytowano w sumie 1 raz
ciach offtop
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#149 PostWysłany: 28 Mar 2019 15:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 Gru 2011
Posty: 494
Magaa napisał(a):
Info jest od lastminute. Napisali, ze lot nr XYZ zostal anulowany i zebym kontaktowala sie bezposrednio z linia, jesli chce znalezc alternatywne polaczenie. To nieprawda, bo ani Air France ani KLM nie chca ze mna gadac.
Po rozmowie z Niemieckim Lastminute mila pani Polka potwierdzila, ze przebookowanie bedzie za darmo i cos na pewno mi znajda, ale maja na to 10 dni. Niby wszystko pieknie, tylko boje sie, ze to sciema i za 10 dni okaze sie ze musze sobie sama kupic powrot tydz przed wylotem...

Chcialam powiedziec jak sie moja historia zakonczyla. Lastminute.de dogadalo sie z Delta (ten same code share co AF i KLM) i zabookowalo mi ten sam lot co mialam poczatkowo, tyle, ze przez Delte a nie Air France.
Tak wiec skonczylo sie dobrze, jedyny minus byl taki, ze dopiero 5 dni przed moim powrotnym lotem zostalo to potwierdzone, wiec troche nerwowki na wakacjach bylo. Powod - Air France nie odpowiadal na ich maile, w koncu po kolejnym kontakcie telefonicznym z mojej strony, agentka lastminute przez chat z linia potwierdzila mi ten lot i po 30min mialam juz nowe e-tickety.
Btw call center lastminute.de jest w Gdyni, wiec nie trzeba sie meczyc po niemiecku;) Ogolnie lastminute.de na plus, szczegonie biorac pod uwage ze ceny mojego lotu byly na granice error fare, a mimo to skasowany lot zostal mi przywrocony :D
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 149 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
cron
phpBB® Forum Software © phpBB Group