Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:05 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Odszkodowanie Rainbow Tours lot Bangkok - Warszawa (obslugiwany przez LOT)

Witam,

Mam nadzieje ze bedzie ktos w stanie doradzic co zrobic.

Taka sytuacja:

1. Bilet kupiony w pazdzierniku 2016 w 1 strone na http://biletyczarterowe.r.pl/ z Bangkoku - Warszawy

2. Na lotnisku okazuje sie ze Rainbow nie mial prawa sprzedawac biletow w 1 strone gdyz jest to lot czarterowy. Przylecialem z Guangzhou do Bangkoku i nie otrzymalem karty pokladowej.

3. Z Rainbow nie bylo absolutnie nikogo i nie otrzymalem najmniejszej pomocy. Przypominam ze w polsce byla to 3AM i call center bylo nieczynne.

4. Kupilem od reki lot innymi liniami i dolecialem do Warszawy.

5. Koresponduje z Rainbow i przepraszaja ale nie chca wyplacic odszkodowania

6. Rozmawialem z Urzedem Lotnictwa Cywilnego - poprosili abym napisal do LOTu i wyjasnil kogo byla wina. Wydaje sie ze Rainbow bo wyslali mi vouchery na XXX PLN. Gdyby nie ich wina to raczej bym ich nie otrzymal.

7. Rozmawialem z Rzecznikiem Praw Konsumenta ktory byl prawie ze obrazony iz do niego dzwonie bo biedny ma tyle pracy... ale jak sprawe wyjsnie tak jak w pkt. 6 to mam do niego przyjechac. Powiedzial ze sprawa raczej wyladuje w sadzie bo tak z reguly jest.

Pytanie:

- mam znajomego w TV ktory jest chetny popchnac dla mnie ta sprawe i ja naglosnic. Boje sie troche iz moge miec problemy prawne takze nie wiem do konca jak to ugryzc? Z drugiej strony jezeli firma nie bierze na siebie odpowiedzialnosci to nie widze powodu abym takie problemy mial.

Moze ktos pomoc/doradzic jak sprawe zalatwic zarowno z naglosnieniem w mediach jak i z odszkodowaniem?

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Urlop w Turcji: 7 dni w 5* hotelu z ultra all inclusive od 2219 PLN. Wyloty z 5 miast Urlop w Turcji: 7 dni w 5* hotelu z ultra all inclusive od 2219 PLN. Wyloty z 5 miast
Wycieczka do Sri Lanki od 3003 PLN. Loty z 3 miast + 4* noclegi (ze śniadaniami) przy plaży Wycieczka do Sri Lanki od 3003 PLN. Loty z 3 miast + 4* noclegi (ze śniadaniami) przy plaży
#2 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:19 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Co Ci odpowiada Rainbow?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:26 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Bardzo im przykro ale sprzedaz biletow w 1 strone nie jest mozliwa i z dla nich niewiadomych przyczyn udalo mi sie taki bilet zakupic.

Jest to klamstwo poniewaz:
- mam informacje z Ambasady z Bangkoku iz wystepowali do Ambasady z prosba o negocjacje z Urzedem Lotnictwa Cywilnego w Tajlandii aby uzyskac pozwolenie na sprzedaz takich biletow
- w 2015 roku byl taki sam problem. Ambasada pomogla uzyskac pozwolenie. W 2016 powiedzieli ze nie moge pomoc.
- mieli okazje blad wylapac iz konwersowalem z nimi na mailu nt. upgrade'u do business
- bilety zostaly wycofane ze sprzedazy ze strony internetowej
- 2 tygodnie wczesniej kolega lecial na tych samych zasadach (kupil bilet w 1 strone) i otrzymal karte pokladowa
- prosze Rainbow o odszkodowanie 600euro + zwrocenie kosztow a Rainbow pisze ze nie przysluguje mi odszkodowanie. Zero wyjasnien, totalna amatorka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:30 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Dlaczego nie występujesz z pozwem?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:32 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Czekam na informacje od LOTu czyja jest wina aby nie tracic czasu.

Jezeli wina LOTu ( w co watpie) to nie moge zglosic sprawy do Urzaedu Lotnictwa Cywilnego a do Rzecznika Praw Konsumenta ktory jak juz pisalem nie byl zbyt podekscytowany moim telefonem.

Nie zajmowalem sie taka sprawa jeszcze - jak taki pozew zlozyc?

Czy koszta sadowe sa wysokie, approx?

Co myslisz na temat naglosnienia tematu w TV, mam taka mozliwosc?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:36 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Kwi 2014
Posty: 4050
Czy nagłośnienie sprawy w TV pomoże Ci w czymś? Jak jeszcze nawet nie wiesz kto zawinił.
Czy tylko po złości chcesz to zrobić czy parcie na szkło?
_________________
Ιαπόνκα76
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:38 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Rainbow zwrócił Ci koszt biletu czarterowego? Ile zapłaciłeś za nowy bilet i ile później odleciałeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#8 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:40 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Japonka76 napisał(a):
Czy nagłośnienie sprawy w TV pomoże Ci w czymś? Jak jeszcze nawet nie wiesz kto zawinił.
Czy tylko po złości chcesz to zrobić czy parcie na szkło?


nie rozumiem okreslenia "parcie na szklo".

firmy ktore nie potrafia wziąć na siebie odpowiedzialnosci za bledy nie maja racji bytu - moje zdanie.

uwazam iz spoleczenstwo powinno sie o tym dowiedziec. Moze w ten sposob podwyzsza swoj standard i zaczna dopinac sprawy na ostatni guzik.

Ta cala sprawa jest smieszna a traktowanie rainbow w stosunku do mojej osoby (jak i kazdego innego w tym przypadku) naganne. Wyobrazam sobie mniej doswiadczonych podroznikow w mojej sytuacji, panike oraz cala liste nieudogodnien.

-- 19 Feb 2017 21:42 --

boots napisał(a):
Rainbow zwrócił Ci koszt biletu czarterowego? Ile zapłaciłeś za nowy bilet i ile później odleciałeś?


Nowy bilet kosztowal 150% biletu rainbow. Mialem szczescie gdyz nastepny to koszt 400%.

Nie zwrocili kosztu biletu, nie wiem czy moge o to wystapic teraz i ubiegac sie o odszkodowanie pozniej czy musze otrzymac wszystko za jednym razem?


Ostatnio edytowany przez Roku, 20 Lut 2017 09:25, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
Stoarn lubi ten post.
 
      
#9 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Tak naprwde kto ponosi odpowiedzialnosc, to istotne na poziomie sprawy opartej o 415 kc, a i tak mozna podejrzewac z tego co piszesz, ze solidarnie.
Ale jak dla mnie jest inna droga - przewoxnik wspolnotowy, odmowa wpuszczenia na poklad - roszczenie do przewoznika w oparciu o 261/2004.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:48 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
@PetePL
Ile później odleciałeś?
@‌Aron‌
Nie było odmowy wejścia na pokład.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:48 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
Aron napisał(a):
Tak naprwde kto ponosi odpowiedzialnosc, to istotne na poziomie sprawy opartej o 415 kc, a i tak mozna podejrzewac z tego co piszesz, ze solidarnie.
Ale jak dla mnie jest inna droga - przewoxnik wspolnotowy, odmowa wpuszczenia na poklad - roszczenie do przewoznika w oparciu o 261/2004.

Jezeli rozumiem byloby to roszczenie do LOTu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:49 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 1401
Loty: 372
Kilometry: 440 003
srebrny
LOT tylko użyczał maszyny, wszelkie roszczenia powinieneś kierować do Rainbow. Oni są wystawcą biletu.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#13 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:50 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
boots napisał(a):
@PetePL
Ile później odleciałeś?
@‌Aron‌
Nie było odmowy wejścia na pokład.

Okolo 6-7h ale przypominam iz - sam sobie musialem nowy bilet zakupic, nikogo z rainbow nie bylo a check-in staff na BKK nie mogl pomoc. Po prostu oddali mi paszport i musialem sobie sam radzic.

Wyciagnalem laptopa - skyscanner.net - i kupilem najtanszy bilet.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:54 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7776
złoty
PetePL napisał(a):
.

Jezeli wina LOTu ( w co watpie) to nie moge zglosic sprawy do Urzaedu Lotnictwa Cywilnego

Nie bardzo pojmuję dlaczego?LOT jak najbardziej podlega pod ULC.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Dlaczego nie poczekałeś te kilka godzin na możliwość kontaktu z Rainbow?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 19 Lut 2017 21:57 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
miriam napisał(a):
PetePL napisał(a):
.

Jezeli wina LOTu ( w co watpie) to nie moge zglosic sprawy do Urzaedu Lotnictwa Cywilnego

Nie bardzo pojmuję dlaczego?LOT jak najbardziej podlega pod ULC.

Bilet sprzedany przez Rainbow na http://biletyczarterowe.r.pl/ - stay away!

-- 19 Feb 2017 21:58 --

boots napisał(a):
Dlaczego nie poczekałeś te kilka godzin na możliwość kontaktu z Rainbow?

Mialem spotkanie biznesowe w Polsce na ktore i tak sie grubo spoznilem i o tych szkodach nie chce nawet wspominac.

Musialem leciec jak najszybciej.

-- 19 Feb 2017 22:00 --

Mi tutaj o pieniadze nie chodzi. Po prostu uwazam ze rainbow powinien poniesc pelna odpowiedzialnosc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#17 PostWysłany: 19 Lut 2017 22:10 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8539
złoty
Skoro nie chodzi Ci o kasę, to marnujesz swój i nasz czas, bo ich odpowiedzialność może być tylko finansowa.
Rzuć na nich w takim razie klątwę.
Góra
 Profil Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
 
      
#18 PostWysłany: 19 Lut 2017 22:12 

Rejestracja: 03 Lis 2016
Posty: 31
Loty: 197
Kilometry: 400 365
boots napisał(a):
Skoro nie chodzi Ci o kasę, to marnujesz swój i nasz czas, bo ich odpowiedzialność może być tylko finansowa.
Rzuć na nich w takim razie klątwę.

Oczywiscie ze odpowiedzialnosc bedzie finansowa i do tego dąże. Zle mnie zrozumiales ale skoro jest to Twoja strata czasu to go nie trac.

Klatwe juz na nich rzucilem :)


Ostatnio edytowany przez Roku, 20 Lut 2017 09:27, edytowano w sumie 1 raz
Literówka
Góra
 Profil Relacje PM off
scomin lubi ten post.
 
      
#19 PostWysłany: 19 Lut 2017 22:33 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7776
złoty
PetePL napisał(a):

Klatwe juz na nich rzucilem :)

Jeśli zadziała i zbankrutują to będziesz miał trudniej ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#20 PostWysłany: 19 Lut 2017 22:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Sty 2012
Posty: 4142
Loty: 1
Kilometry: 282
platynowy
PetePL napisał(a):
2. Na lotnisku okazuje sie ze Rainbow nie mial prawa sprzedawac biletow w 1 strone gdyz jest to lot czarterowy. Przylecialem z Guangzhou do Bangkoku i nie otrzymalem karty pokladowej.

Czy ja dobrze zrozumiałem. ze te bilety ow na czarter TU (do Europy) są fejkowe? Dotyczy to tylko Tajlandii, tak? @‌Rainbow Tours‌ żeni bilet a potem i tak UDB ?? :D czy o co kaman.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 60 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2, 3  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group