Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1062 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 54  Następna
Autor Wiadomość
#701 PostWysłany: 26 Cze 2022 14:46 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
On leci Pyrzowice - Bergen-Kowno-Bergen-Pyrzowice

Z jakiegoś powodu latając mniej więcej o czasie na prawie 3 godziny po 22 wczoraj utknął w Bergen.
Pyrzowice nie są problemem, tu się lata całodobowo

https://www.flightradar24.com/data/aircraft/ha-lxi
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów Singapur i Bali za 3986 PLN. Loty z Warszawy + 13 noclegów
Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN Zbiór okołoweekendowych lotów do Francji z Krakowa od 186 PLN
#702 PostWysłany: 26 Cze 2022 14:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 355
niebieski
My już wczoraj po 11 rano dostaliśmy smsy od Wizz, że lot będzie 30 min opozniony i wylot 23.10. Czyli już rano wiedzieli o opoznieniu? Pozniej juz nic nie przyszlo. Byliśmy na lotnisku i tak wczesniej i nawet na ekranach bylo info o opoznieniu i wylocie 23.10. Wszedlem natomiast na Flightradar i zobaczyłem, ze ten samolot leci z Kowna i zaraz (planowo!) laduje w Bergen. Wiec on dotarl planowo do Bergen wczoraj i wylot mógłby byc zrealizowany planowo czyli o 22:40. Trzymali nas w niepewności okolo godziny co chwila informując, ze polscy kontrolerzy nie wyrazaja zgody na przyjecie tego lotu wiec nie mozemy ruszyc. W koncu poinformowano, ze mamy 15 minut i jeśli do 23:30 nie bedzie pozwolenia z polskiej strony to lot nie dojdzie do skutku gdyz Wizz nie lata w nocy (wiem ze KTW działa nocą, ale Wizz faktycznie nie lata po 1 w nocy...?). I Finalnie o tej 23.30 poinformowano nas, że strona polska nie wyrazila zgody na przyjecie naszego samolotu wiec lot zostal skasowany. Dodatkowo tak jak pisalem mamienie informacjami o rzekomym hotelu, a finalnie wezwanie policji, wygonienie wszystkich na glowny terminal i po sprawie. Wyszlo bardzo slabo...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#703 PostWysłany: 26 Cze 2022 15:05 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
To składaj reklamację do Wizz o odszkodowanie.
Jak nie zgodzą się, wtedy do norweskiego ULC.

Norwegia, niby taki super kraj, a niczego Wam nie powiedzieli i o was nie zadbali.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#704 PostWysłany: 26 Cze 2022 18:15 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Paź 2011
Posty: 355
niebieski
"Dziękujemy za kontakt z Działem Obsługi Klienta Wizz Air.
Bardzo nam przykro z powodu tej niefortunnej sytuacji i po szczegółowej analizie Twojej sprawy potwierdzamy, że lot W6 1220 BGO - KTW 25/06/2022 był opóźniony/anulowany w związku z ograniczeniami w kontroli ruchu powietrznego.
Wyżej wspomniane okoliczności, zgodnie z Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady, wpisują się w kategorię nadzwyczajnych okoliczności w związku z czym informujemy że niestety nie przysługuje żadne odszkodowanie."

Z Wizzem nie ma szans na odszkodowanie tak jak czułem. Chyba, że próbować przez zewnętrzne firmy jak Air Help? A z ULC norweskim nie mam zadnych doświadczeń i nie wiem czy to coś da?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#705 PostWysłany: 26 Cze 2022 18:25 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Powód musi być jakiś inny.
Wylatuje samolot z bazy w Pyrzowic w trasy z przyznanych slotów.
Mniej więcej o czasie wraca trasą z slotem do bazy w Pyrzowicach i jakoby ma odmowę ze strony kontrolerów lotu.

Ty decyduj co robisz.

Ps. Wizzair ma swój temat o odszkodowaniach.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#706 PostWysłany: 26 Cze 2022 18:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 Gru 2012
Posty: 272
Loty: 104
Kilometry: 143 742
niebieski
23.06, czwartek, lot OS154 (Austrian) odwołany z informacja 17h przed planowanym wylotem.
Lot zostal przelozony na kolejny dzien przez co stracilismy 2-dniowy nocleg i dojazd do miasta.
Czy dobrze rozumiem, że powinienem sie ubiegać o 250€ + utracony hotel i transport (jakies 220€)?
_________________
Po więcej relacji zapraszam na mój blog Gotowi do drogi i Gotowi do Drogi kanał na YT
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#707 PostWysłany: 26 Cze 2022 18:41 

Rejestracja: 16 Paź 2015
Posty: 4793
platynowy
Na przypisany do rezerwacji e-mail linia ma obowiązek wysłać pisemne informacje jakie masz prawa


Zgodnie z rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 masz prawo do otrzymania posiłków i napojów, zakwaterowania w hotelu, transportu między lotniskiem a miejscem zakwaterowania oraz – w niektórych przypadkach – transportu do lub z alternatywnego lotniska. Jeśli masz jakiekolwiek skargi związane z realizacją Twoich praw, możesz skontaktować się z Europejskim Centrum Konsumenckim w kraju odlotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#708 PostWysłany: 26 Cze 2022 18:44 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
@smarzyk
Cytuj:
Czy dobrze rozumiem, że powinienem sie ubiegać o 250€ + utracony hotel i transport (jakies 220€)?

Źle rozumiesz. Ewentualnie otrzymane 250 euro zakończy tą sprawę.
Góra
 Profil Relacje PM off
smarzyk lubi ten post.
 
      
#709 PostWysłany: 28 Cze 2022 19:53 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 767
niebieski
boots napisał(a):
@smarzyk
Cytuj:
Czy dobrze rozumiem, że powinienem sie ubiegać o 250€ + utracony hotel i transport (jakies 220€)?

Źle rozumiesz. Ewentualnie otrzymane 250 euro zakończy tą sprawę.

Utracony hotel i lot - tak. Ale jak kupuje się inny lot inną linią, by dostać się do miejsca docelowego to chyba jest wtedy zwrot plus odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#710 PostWysłany: 28 Cze 2022 20:01 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2334
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
-- 28 Cze 2022 20:01 --

Nie do końca. Rozporządzenie dotyczy odszkodowania i zwrotu kosztów noclegu w oczekiwaniu na lot, a nie noclegu na miejscu, gdy się utraciło. W takiej sytuacji odszkodowania można domagać się w oparciu o przepisy ogólne.

-- 28 Cze 2022 20:01 --

Nie do końca. Rozporządzenie dotyczy odszkodowania i zwrotu kosztów noclegu w oczekiwaniu na lot, a nie noclegu na miejscu, gdy się utraciło. W takiej sytuacji odszkodowania można domagać się w oparciu o przepisy ogólne.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
agnieszka.s11 uważa post za pomocny.
 
      
#711 PostWysłany: 28 Cze 2022 21:03 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
Jeśli podniesiona szkoda nie przewyższa wysokości odszkodowania ryczałtowego, to nie ma czego dochodzić.

@pasta
Cytuj:
Ale jak kupuje się inny lot inną linią, by dostać się do miejsca docelowego to chyba jest wtedy zwrot plus odszkodowanie?

O ile przewoźnik nie zaproponował sensownej alternatywy, a zakup konkretnego lotu i jego cena były wystarczająco uzasadnione.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#712 PostWysłany: 29 Cze 2022 12:33 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2334
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Czym innym jest szkoda, a czym innym jest alternatywny lot.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#713 PostWysłany: 29 Cze 2022 12:43 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8588
złoty
No jasne. I stąd moje dwie różne odpowiedzi na dwa zadane pytania.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#714 PostWysłany: 30 Cze 2022 15:57 

Rejestracja: 19 Paź 2012
Posty: 767
niebieski
boots napisał(a):
Jeśli podniesiona szkoda nie przewyższa wysokości odszkodowania ryczałtowego, to nie ma czego dochodzić.

@pasta
Cytuj:
Ale jak kupuje się inny lot inną linią, by dostać się do miejsca docelowego to chyba jest wtedy zwrot plus odszkodowanie?

O ile przewoźnik nie zaproponował sensownej alternatywy, a zakup konkretnego lotu i jego cena były wystarczająco uzasadnione.

Jasne. Ciekawe jak sie zachowa u mnie EasyJet. Skasowany poranny lot z CDG. Kupiłem wieczorny LOT - ostatnie miejsce.
250 EUR już wypłacili - po tygodniu. Claim na zwrot za LOT w toku

EDIT
dziaiaj EasyJet zwrócił także kwotę za bilet LOT.


Ostatnio edytowany przez pasta, 01 Lip 2022 14:16, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off
jobi lubi ten post.
vistacash uważa post za pomocny.
 
      
#715 PostWysłany: 01 Lip 2022 10:40 

Rejestracja: 10 Kwi 2021
Posty: 22
Mój lot do CDG na sierpień też został anulowany. Zażądałem zwrotu pieniędzy i póki co część środków do mnie wróciła. Czy ktoś ma pomysł, co mogę zrobić aby pośpieszyć ich ze zwrotem reszty kwoty?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#716 PostWysłany: 07 Lip 2022 11:02 

Rejestracja: 10 Kwi 2021
Posty: 22
krzysiek861 napisał(a):
Mój lot do CDG na sierpień też został anulowany. Zażądałem zwrotu pieniędzy i póki co część środków do mnie wróciła. Czy ktoś ma pomysł, co mogę zrobić aby pośpieszyć ich ze zwrotem reszty kwoty?

EasyJet zwróciło około 2/3 kwoty w ciągu dwóch dni, resztę po dwóch tygodniach, pomimo deklaracji siedmiu dni.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#717 PostWysłany: 12 Lip 2022 14:37 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 332
niebieski
Mam mały problemik, LOT odwołał mi dwu-odcinkową podroż realizowaną przez LOT i Lufe z przesidką we FRA.
Jakby chcieć lecieć tą trasą przez FRA to wciąż sie da, ale godziny mi średnio pasują. Znalazłem za to pasujące mi godzinowo połączenie Swissem z którym LOT ma code share. Czy taka podmianka jest możliwa czy bez szans?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#718 PostWysłany: 12 Lip 2022 15:16 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2018
Posty: 2018
Loty: 177
Kilometry: 410 606
platynowy
@Jac Nawet jeśli ktoś by Ci odpisał, że nie ma szans, to chyba jednak warto spróbować.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#719 PostWysłany: 12 Lip 2022 16:55 

Rejestracja: 29 Lis 2013
Posty: 332
niebieski
Wiem, ale jakby ktoś napisał że to jest normalna praktyka to bym na pewniaka już dzwonił ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#720 PostWysłany: 12 Lip 2022 17:09 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3240
srebrny
Normalną, aczkolwiek nielegalną praktyką LOTu jest odmowa zmiany na loty innego przewoźnika, za wyjątkiem sytuacji że anulowanie nastąpiło tuż przed wylotem.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1062 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 54  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group