Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



 [ 234 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Autor Wiadomość
#221 PostWysłany: 13 Sty 2020 21:41 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 729
Loty: 325
Kilometry: 555 098
niebieski
Czy w sytuacji, kiedy skasowali mi jeden odcinek na locie powrotnym, daje mi możliwość zmiany lotu również TAM? Całość na jednej rezerwacji w BA, loty EU-US-EU,
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#222 PostWysłany: 13 Sty 2020 22:57 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 733
złoty
Różnie to bywa... Ponegocjuj z nimi.
W październiku trochę negocjowałem z BA na stock'u AY i w zasadzie byli otwarci na zmiany w ramach "pure One World", czyli bez lotów code-share.
Góra
 Relacje PM off
OSK lubi ten post.
 
 
#223 PostWysłany: 14 Sty 2020 07:42 

Rejestracja: 19 Mar 2014
Posty: 729
Loty: 325
Kilometry: 555 098
niebieski
Tylko, że ja póki co muszę negocjować z Opodo, BA mnie do nich odesłał bo ponad 2mce do wylotu. A ci z kolei wczoraj twardo, że tylko affected flights I tylko BA, nic poza tym bo takie regulacje. Dlatego zapytalem
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#224 PostWysłany: 14 Sty 2020 09:57 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 560
złoty
I po 4 godzinach czekania w samolocie, Wizzair odwołał lot do Katanii. Najpierw mgła, a teraz strajk kontrolerów ruchu we Włoszech. Jesteśmy 5 osób. Co się należy ,odszkodowania ? Brać jakiś papier czy zgłaszać roszczenie już tutaj na lotnisku Balice ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#225 PostWysłany: 14 Sty 2020 10:17 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 733
złoty
OSK napisał(a):
Tylko, że ja póki co muszę negocjować z Opodo, BA mnie do nich odesłał bo ponad 2mce do wylotu. A ci z kolei wczoraj twardo, że tylko affected flights I tylko BA, nic poza tym bo takie regulacje. Dlatego zapytalem

Miałem bilet kupiony przez budgetair. Fakt, że dość długo wstrzymywałem się z negocjacjami, bo i po co. Oni muszą to załatwić. Bilet rzeczywiście wystawiał ponownie OTA, ale najpierw sprawę ustaliłem z Finnairem bo bilety były na ich stock’u. Trochę przez telefon, trochę pisemnie, powołując się na ich regulamin i ustawodawstwo EU. Fakt, że przy moim bilecie było chyba z pięć różnych zmian czasowych, na obu kierunkach.
Góra
 Relacje PM off  
 
#226 PostWysłany: 14 Sty 2020 23:23 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 56
@pazur Pewnie powołają się na złe warunki pogodowe....
Osobiście małe szanse odszkodowania widzę, biorąc pod uwagę, że dzisiaj mnóstwo lotów odwołali z krk z powodu złych warunków atmosferycznych.
Notabene mnie też dzisiaj dotknęła ta sama sytuacja w KRK (anulacja lotu do BRI).

Mam pytanie do innych osób z forum.
Na stronce wizzerka standardowo widzę "propozycje" innych terminów i lotów.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie, czy na infolinii mogę wywalczyć inny termin, niż proponowane terminy w zakresie do 30 dni ?
(zależy mi bardziej na lotach w okolicach marca, kwietnia...)
Góra
 Relacje PM off  
 
#227 PostWysłany: 15 Sty 2020 00:01 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 5622
HON fly4free
@Latambochce Niestety na infolinii również nie chcą /nie mogą wyjść poza wyznaczone ramy czasowe.
Góra
 Relacje PM off
Latambochce uważa post za pomocny.
 
 
#228 PostWysłany: 15 Sty 2020 01:28 

Rejestracja: 06 Kwi 2019
Posty: 56
Dzięki za odp. No cóż - trzeba będzie zrobić zwrot na konto wizz, a potem coś "upolować"
Góra
 Relacje PM off  
 
#229 PostWysłany: 15 Sty 2020 07:20 

Rejestracja: 24 Lut 2014
Posty: 560
złoty
Latambochce napisał(a):
@pazur Pewnie powołają się na złe warunki pogodowe....
Osobiście małe szanse odszkodowania widzę, biorąc pod uwagę, że dzisiaj mnóstwo lotów odwołali z krk z powodu złych warunków atmosferycznych.
Notabene mnie też dzisiaj dotknęła ta sama sytuacja w KRK (anulacja lotu do BRI).

Mam pytanie do innych osób z forum.
Na stronce wizzerka standardowo widzę "propozycje" innych terminów i lotów.
Czy ktoś ma jakieś doświadczenie, czy na infolinii mogę wywalczyć inny termin, niż proponowane terminy w zakresie do 30 dni ?
(zależy mi bardziej na lotach w okolicach marca, kwietnia...)

U mnie skończyło się tak.
Na infolinii zmienili mi loty o 4 dni do przodu, bo tak chciałem. Dali nam hotel na te 4 dni do soboty , w Krakowie. Best Western. 3 pokoje , jest nas 5 osób. Ze śniadaniem i obiadokolacją. W sumie to nieżle. Hotel porządny. Dodatkowe 4 dni na koszt Wizza w KRK. Oprócz mgły to tłumaczą się też strajkiem kontrolerów we Włoszech.
Aha. Za taryfę do/ z hotelu też zwracają i dali nam wauczery na 2 stówy, do wydania w gastronomii lotniskowej.
Góra
 Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
 
#230 PostWysłany: 17 Sty 2020 17:31 

Rejestracja: 21 Lis 2019
Posty: 4
Witam

dzis anulowany lot LO3501.

Z Gdańska do Krakowa z powodu złej pogody w Krakowie.

Tylko tak na prawde samolot jest odwołany z powodu że samolot nie doleciał do Gdańska (LO3502)

Czy jest szansa na odszkodowanie ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#231 PostWysłany: 17 Sty 2020 17:34 

Rejestracja: 19 Gru 2011
Posty: 3429
platynowy
Nie.
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
 
#232 PostWysłany: 17 Sty 2020 18:35 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 172
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Panowie mam podobny problem jak kolega jednak z lekka różnica i walczę o to z naszym Lotem. Miałem lot WAW-GDN. Lot się opóźniał, a informacje jaka podali brak załogi i dali info, ze prawdopodobnie odwołają, ale jeszcze czekają. Po 4 godzinach kiedy jeszcze czekaliśmy pogoda sie zmieniła i lot odwołali. Jest szansa jakoś to ugryźć czy po prostu Lot ma szczęście, ze pogoda sie pogorszyła ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#233 PostWysłany: 17 Sty 2020 18:54 

Rejestracja: 10 Maj 2013
Posty: 1535
srebrny
LOT ma pecha że pogoda się pogorszyła, a nie szczęście.
Przebukowywanie na inne loty, organizowanie transportu zastępczego, hotele, vouchery na jedzenie itp to wszystko kosztuje i wpływa na wyniki linii.
I nie będą mieć za co kupić Condora. ;)
Góra
 Relacje PM off
elwirka lubi ten post.
 
 
#234 PostWysłany: 17 Sty 2020 19:37 

Rejestracja: 10 Lut 2016
Posty: 172
Loty: 115
Kilometry: 138 119
niebieski
Oni wszystkich w busa wpakowali i tyle. Ja miałem z GDN FlixBus na który itak nie zdążyłbym wiec poprosiłem o lot na drugi dzień aby spokojnie zorganizować transport do domu. Czy jednak da radę to ugryźć jako odszkodowanie ? Prawda jest taka ze jak byłby wylot normalnie nawet z godzinnym opóźnieniem samolot spokojnie by poleciał. Mówisz ze lot miał pecha, a jednak szczęście bo organizacja busa była zapewne tańsza niż po 250e dla pasażerów :)
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 234 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group