Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 29 Paź 2018 12:39 

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 72
Hej,

Chodzi o lot z maja 2018 przewoznik hiszpanski: Vueling lot Majorka - Zurych.
Mialam zabookowany lot powrotny na godz. 19 w niedziele. Dzien przed wylotem dostalam info, ze lot zostal odwolany z powodu strajku kontrolerow i proponuja nastepny lot na drugi dzien. Nie moglam skorzystac z tej opcji bo musialam byc w poniedzialek rano w pracy, wiec sama zabookowalam lot u innego przewoznika.
Od Vueling na lotnisku otrzymalam potwierdzenie o anulacji lotu. W tym momecie zaczely sie tez schody. Probowalam otrzymac zwrot pieniedzy, lecz najpierw tlumaczyli sie ze zadnego zgloszenia nie otrzymali (wyslalam wiec 2 raz), pozniej odp. na maila w jezyku hiszpanskim, odrzucajac moja reklamacje...

Co w takiej sytuacji?
Po czesci juz troche sobie odpuscilam, ale jednak szkoda mi 250€ :/

Dzieki z gory za pomoc.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
First minute: loty w sezonie do Bangkoku i Chiang Mai z Warszawy od 2806 PLN. Dużo terminów First minute: loty w sezonie do Bangkoku i Chiang Mai z Warszawy od 2806 PLN. Dużo terminów
Wycieczka do Bolonii za 953 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi w hotelu Wycieczka do Bolonii za 953 PLN. Loty z Warszawy + 4 noclegi w hotelu
#2 PostWysłany: 29 Paź 2018 12:46 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7942
HON fly4free
Piszesz o 250 euro jak zwrot ceny biletu za odwołany lot czy o odszkodowaniu? To pierwsze ci przysługuje - nie miałeś obowiązku skorzystania z lotu w kolejnym dniu, to drugie - jeśli takie były przyczyny odwołania - nie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#3 PostWysłany: 29 Paź 2018 12:51 

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 72
marek2011 napisał(a):
Piszesz o 250 euro jak zwrot ceny biletu za odwołany lot czy o odszkodowaniu? To pierwsze ci przysługuje - nie miałeś obowiązku skorzystania z lotu w kolejnym dniu, to drugie - jeśli takie były przyczyny odwołania - nie.


250€ jako zwrot ceny za bilet. Nie zalezy mi na odszkodowaniu, chcialabym tylko zeby oddali mi to co im zaplacilam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#4 PostWysłany: 29 Paź 2018 12:52 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7942
HON fly4free
To ten zwrot jak najbardziej ci przysługuje, w tych okolicznóściach, ktore opisalaś.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5 PostWysłany: 29 Paź 2018 13:21 

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 72
marek2011 napisał(a):
To ten zwrot jak najbardziej ci przysługuje, w tych okolicznóściach, ktore opisalaś.


Nie ma tu znaczenia sila wyzsza, jaka jest strajk kontrolerow?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#6 PostWysłany: 29 Paź 2018 13:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Lis 2012
Posty: 2942
Loty: 348
Kilometry: 658 488
niebieski
Znaczenie by miało jakbyś żądała odszkodowania, a nie zwrotu pieniędzy za bilet.
_________________
Azory => Egzotyka tuż za rogiem, czyli azorski "double decker" :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7 PostWysłany: 29 Paź 2018 13:35 

Jeśli faktycznie wnioskowałaś o zwrot, a nie odszkodowanie i Vueling nie chce zwrócić pieniędzy za bilet w przypadku opłacenia go kartą już dawno powinnaś wszcząć w banku wystawcy tej karty procedurę chargeback
Masz z tego co piszesz udokumentowane odwołanie lotu oraz odmowę zwrotu z Vueling
Góra
 PM off  
      
#8 PostWysłany: 29 Paź 2018 14:06 

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 72
-- 29 Paź 2018 13:56 --

Czy nie jest juz za pozno na chargeback?

-- 29 Paź 2018 14:06 --

Moze skontaktowac sie z ULC w Hiszpanii?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#9 PostWysłany: 29 Paź 2018 14:08 

Rejestracja: 06 Sie 2012
Posty: 2276
Loty: 214
Kilometry: 407 999
złoty
@froggy89: na chargeback masz 120 dni od daty kiedy świadczenie miało zostać spełnione. (data lotu w tym przypadku)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#10 PostWysłany: 29 Paź 2018 14:18 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8592
złoty
Bilet kosztował dokładnie 250 euro?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#11 PostWysłany: 29 Paź 2018 14:33 

Rejestracja: 20 Wrz 2011
Posty: 72
-- 29 Paź 2018 14:20 --

seal napisał(a):
@froggy89: na chargeback masz 120 dni od daty kiedy świadczenie miało zostać spełnione. (data lotu w tym przypadku)


w takim razie juz za pozno :/

-- 29 Paź 2018 14:33 --

boots napisał(a):
Bilet kosztował dokładnie 250 euro?


cos kolo tego, nie pamietam juz dokladnej kwoty.
Odpuscilam sobie walke z nimi juz w lipcu, ale akurat mam troche luzniejszy okres teraz I sobie przypomnialam :mrgreen:
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#12 PostWysłany: 29 Paź 2018 15:16 

froggy89 napisał(a):
-- 29 Paź 2018 13:56 --

Czy nie jest juz za pozno na chargeback?

-- 29 Paź 2018 14:06 --

Moze skontaktowac sie z ULC w Hiszpanii?

Nie spróbujesz to się nie dowiesz
Najpierw bank (okoliczności sprawy są ważne i jaka karta co do terminu) i Iberia właśćiciel Vueling, a na końcu Ulc es
Po tym jak tu piszesz i działasz nie dziwię się, że zapewne nie wiedzą czego chcesz
Góra
 PM off  
      
#13 PostWysłany: 29 Paź 2018 16:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 1735
platynowy
Jezeli kupilas lot na stronie Vuelinga to napisz do nich zadzwon, napisz na social media - facebook, twitter ze jeszcze ci nie oddali kasy - jeszcze nie widzialem lini co by sie upierala ze zwrotem.

Jezeli kupilas przez jakas strone np. travelup, edreams, expedia, tickets itd to musisz sie z nimi skontaktowac odnosnie zwrotu ceny biletu - niektorzy sobie potraca troche kasy za ta anulacje.

Tyle, pomecz ich.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#14 PostWysłany: 01 Lis 2019 17:23 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Czy, aby w świetle wyroku C-601/17 zwrot nie przysługuje od przewoźnika? Rozporządzenie wskazuje przewoźnika, a nie pośrednika jako zobowiązanego do zwrotu ceny.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#15 PostWysłany: 01 Lis 2019 18:05 

Rejestracja: 26 Gru 2012
Posty: 1165
Loty: 46
Kilometry: 151 136
srebrny
@ansbach1 ale wiesz o tym, ze odpowiadasz na posty z przed roku? :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#16 PostWysłany: 01 Lis 2019 19:03 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Tak
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 16 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group