Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna
Autor Wiadomość
#441 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:28 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
Czyli...jak Kali zabiera to OK ale jak Kalemu to... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A tak BTW...to gdzie twoja empatia? żenujący człowieczku :oops:
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#442 PostWysłany: 03 Sie 2020 12:37 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3592
srebrny
Recenzja zapewne brzmi: "uwaga, hotel nie daje się robić w chu..." ;)
Góra
 Profil Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
      
#443 PostWysłany: 04 Sie 2020 08:35 

Rejestracja: 03 Sie 2020
Posty: 2
HandSome napisał(a):
Czyli...jak Kali zabiera to OK ale jak Kalemu to... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: A tak BTW...to gdzie twoja empatia? żenujący człowieczku :oops:

Daj spokój, nie ubliżaj. Jak najbardziej rozumiem branżę hotelarską i nie chcę narażać nikogo na straty.
Uważam, że anulowanie rezerwacji, które wynikło z mojej strony, choć z niezamierzonych przyczyn, nie spowodowało żadnej szkody dla obiektu, ponieważ do planowanego czasu pobytu było jeszcze 3 tyg., a prośba o odwołanie nastąpiła w dniu dokonania rezerwacji, nawet z propozycją pokrycia części opłaty. Obłożenie obiekt ma duże, więc nic by nie stracił. Raczej włączyła się tutaj pazerność (typowa dla poznańskich Pyr - u nas, w Szczecinie, ludzie są inni) w stylu "zarobimy dwa razy", bo po odmówieniu zwrotu opłaty, obiekt kilkakrotnie upominał się, żeby odwołać tą rezerwację w Booking. Tylko że nawet wtedy, gdy obłożenie jest duże, nie powinno się mieć klienta w d****, ponieważ zawsze mogą przyjść "gorsze czasy" dla branży. Wielu się o tym przekonało.

Cytuj:
Recenzja zapewne brzmi: "uwaga, hotel nie daje się robić w chu..." ;)

Nie, recenzja mówi tylko jasno, że hotel nawet nie chce nawet podjąć rozmowy ze swoim wielokrotnym klientem, twardo i zdawkowo, wręcz niegrzecznie go zbywając. Recenzja jest uczciwa, ma przestrzec innych, że jeżeli przypadkowo znajdą się w nieprzewidzianej sytuacji, to tutaj nikogo to nie będzie obchodzić. Zdecydowana większość hoteli, z którymi miałem do czynienia, traktowała swoich gości po partnersku i zawsze, ze wszystkim szło się porozumieć. A tutaj mamy zderzenie ze ścianą - zero dialogu. Nawet urzędnicy są często bardziej ludzcy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#444 PostWysłany: 04 Sie 2020 09:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
jalapeno napisał(a):
zamieszczona opinia zapewne też wykluczy pewne grono potencjalnych gości. Zyskali na tym pazernie moje trzysta parę złotych, a stracą pewnie sporo więcej.


Chciałbyś, aby tak było. Ale to tylko twoje życzeniowe rozmyślania. Zapytaj kogokolwiek z tego forum, czy zrezygnował z rezerwacji dobrego hotelu w dobrej cenie z powodu jednej negatywnej opinii roszczeniowego rodaka;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#445 PostWysłany: 04 Sie 2020 09:19 

Rejestracja: 14 Maj 2016
Posty: 1439
Zbanowany
niebieski
jalapeno...z tym Szczecinem to bym mocno dywagował :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Jestem także jak Ty z tego miasta :P
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#446 PostWysłany: 15 Wrz 2022 11:50 

Rejestracja: 01 Wrz 2013
Posty: 78
Mam następujący problem:
Chcę zmienić daty pobytu o 1 dzien
- właściciel nieruchomosci zgadza sie w konwersacji ze mną i mówi, że taką zmianę musi zrobić support booking.com
- aplikacja mobilna Booking nie pozwala mi zmienić dat, pisząc że rzekomo są niedostępne, choć jest to nieprawda i ta zmiana jest możliwa
- zmieniam daty przez aplikację booking.com gdyż przez stronę w przeglądarce mam wyższą cenę z racji nienabijania się zniżki za aplikację mobilną
- support booking zamiast to zrobić to pisze ciągle do właściciela pisząc że on to musi zrobić

Miał ktoś podobną sytuację tj. rezerwację ze zniżką z apliakcji mobilnej której nie można teraz przesunąć z poziomu aplikacji, a support booking uprawia ping ponga z właścicielem nieruchomości o to kto ma to zrobić?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#447 PostWysłany: 15 Wrz 2022 14:39 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2017
Posty: 144
niebieski
To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację.
Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji.
Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia :)
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole lubi ten post.
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#448 PostWysłany: 15 Wrz 2022 15:39 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7785
złoty
Jakoś tak od pewnego czasu nie ogarnia, bo kiedyś nie było z tym problemu i jeśli tylko obiekt był dostępny w dacie przesunięcia samodzielna modyfikacja była faktycznie możliwa.Obecnie tylko ściemniają, że niby masz możliwość modyfikacji terminu.Popsuli się niestety pod wieloma względami.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole lubi ten post.
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#449 PostWysłany: 15 Wrz 2022 19:05 

Rejestracja: 27 Lis 2017
Posty: 104
Loty: 85
Kilometry: 175 417
A mi w lutym support w tym pomógł, najpierw skontaktowałam się właścicielem, on potwierdził, ze zgadza się na przesunięcie terminu. Napisałam na czacie do supportu, oni sami kontaktowali się z obiektem, po czym support zmienił daty.
Góra
 Profil Relacje PM off
Pole lubi ten post.
Pole uważa post za pomocny.
 
      
#450 PostWysłany: 16 Wrz 2022 08:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Cze 2012
Posty: 1366
Loty: 434
Kilometry: 623 989
niebieski
rllDNL napisał(a):
To jest tak, że booking nie ogarnia automatycznie, że zmieniasz rezerwację na termin nachodzący na twoją rezerwację.
Dlatego właściciel musi, na to wyrazić zgodę o ktorą Ty prosisz z poziomu rezerwacji.
Prawdopodobnie właściciel nie ogarnia :)


Uwielbiam dywagacje osób nie mających pojęcia jak działa ich system. Chodzi o rodzaj taryfy. W bezzwrotkach tylko support może zmienić. W refach może zaakceptować właściciel po wysłaniu prośby ze strony gościa. Inna sprawa to taka czy host ma wolny termin w grafiku i czy czasem sobie go nie zablokował i dlatego mu nie wchodzi potwierdzenie.

Ja działam z B od 2008, ulepszają system na bardziej automatyczny a i tak to badziewko
Góra
 Profil Relacje PM off
Kashpir uważa post za pomocny.
 
      
#451 PostWysłany: 17 Wrz 2022 07:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2017
Posty: 144
niebieski
Jasne, ale nie pisałem tu o bezzwrotnejbo nic na ten temat nie było.
Ale jasne rozumiem jesteś na „B” od 2008 więc tylko Ty jesteś i tylko Ty wiesz ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#452 PostWysłany: 08 Mar 2023 18:45 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
Pytanie do osób, które miały już podobną sytuację lub posiadają wiedzę na ten temat.
Rezerwacja w hotelu przez Booking, była opcja bezpłatnego odwołania, ale termin już minął, pobrano pełną płatność.
Przy próbie odwołania komunikat "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" i teraz pytanie: co będzie jak nie odwołam (żeby nie płacić kary) tylko po prostu nie stawię się w hotelu?
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#453 PostWysłany: 08 Mar 2023 19:08 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Wrz 2015
Posty: 1448
Loty: 108
Kilometry: 150 766
srebrny
Jak została pobrana pełna płatność, a nie stawisz się w hotelu to już nic więcej się nie stanie. Po prostu stracisz pieniądze, które już zostały pobrane :? Przeczytaj dokładnie warunki rezerwacji, bo może jak odwołasz przyjazd teraz to zapłacisz tylko np. za pierwszy dzień pobytu, a koszt za pozostałe zostanie Ci zwrócony? Tak bym zresztą rozumiała sformułowanie "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji" nie jako jeszcze dodatkową opłatę oprócz tej już pobranej, ale właśnie jako możliwość uzyskania częściowego zwrotu tej już zapłaconej kwoty. Spróbuj się też skontaktować bezpośrednio z hotelem w celu uzyskania od nich informacji o możliwości zwrotu części środków, albo zmiany terminu pobytu na inny.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#454 PostWysłany: 08 Mar 2023 20:00 

Rejestracja: 23 Lis 2013
Posty: 323
Loty: 59
Kilometry: 151 609
niebieski
W warunkach rezygnacji są tylko ogólniki typu: możesz zostać obciążony dodatkową opłatą, w ciągu następnych 48h opłata może wzrosnąć.
_________________
Pamiętnik lotów
Moje DIY
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#455 PostWysłany: 08 Mar 2023 20:24 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6180
HON fly4free
parę razy - przy rezerwacjach bezzwrotnych - zdarzyło mi się skorzystać z opcji "Poproś o obniżenie kary za odwołanie rezerwacji"
za każdym razem hotel odpuszczał i w efekcie nic mnie te rezerwacje nie kosztowały -> warto spróbować
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#456 PostWysłany: 09 Mar 2023 13:29 

Rejestracja: 22 Gru 2013
Posty: 3030
srebrny
Dawno dawno temu, gdy nie miałem chorującego na żłobek dziecka i podróże mogłem planować na rok (a nie dzień) do przodu, zdarzyło mi się, że... sam się rozchorowałem i nie poleciałem do Göteborga. Bezpłatne odwołanie hotelu było do północy, a mi się przypomniało o 5:00 nad ranem w dniu wylotu. Kliknąłem i nie obciążyli.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#457 PostWysłany: 31 Maj 2023 13:53 

Rejestracja: 31 Maj 2023
Posty: 1
Mam pytanie odnośnie rezerwacji na booking.com. Rezerwacja bezzwrotna kierunek Rzym. Dwa tygodnie przed wyjazdem po trzykrotnej próbie pobrania środków z karty gospodarz anuluje pobyt. Przychodziły maile z booking o tym, że nie udało się pobrać środków jednak nie przejmowałem się aż nad to tym gdyż sądziłem, że skoro bezzwrotna to prędzej czy później uda się pobrać środki w ten czy inny sposób. Podpięta karta była z ZEN, środki cały czas były na karcie. Po kontakcie z bankiem ZEN potwierdzono, że nie było żadnej próby pobrania środków w tej kwocie. Dzięki tej sytuacji, dwa tygodnie przed wyjazdem trzeba było szukać innego noclegu na szybko w o wiele większych cenach. Dodam, że próbowałem się kontaktować z gospodarzem poprzez booking odnośnie nieudanej płatności jednak zupełnie nie odpowiadał. Po całej sytuacji i kontakcie na infolinii bookingu powiedziano mi, że jeśli ten termin jest dalej dostępny to mogą mi go zarezerwować i poprosić właściciela o tą samą cenę ale oczywiście już nie był dostępny i oni nie są w stanie nic zrobić. Czy w takiej sytuacji UOKIK lub inne podobne urzędy są w stanie coś zrobić? Czy to totalna walka z wiatrakami? Czy może komuś też przydarzyła się taka opcja?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#458 PostWysłany: 31 Maj 2023 13:58 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Nie
Tak
Tak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#459 PostWysłany: 31 Maj 2023 14:08 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
@adineeek na przyszłość taka rada: masz rezerwację, na której ci zależy i ustawione automatyczne pobranie, to dzień czy dwa dni przed tą datę skorzystaj na koncie booking z opcji "Zapłać teraz".
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#460 PostWysłany: 31 Maj 2023 15:37 

Rejestracja: 08 Mar 2022
Posty: 354
Mi ostatnio nie przeszła opcja płatności automatycznej o 1 w nocy bo Revolut zablokował kartę. Od razu dostałem maila od booking że mam 24h na opłacenie i tak zrobiłem - odblokowałem kartę i płatność poszła.
Jeśli ty nie reagowałeś na maile od booking no to chyba wiesz gdzie szukać winnego :)
Ale ciekawe czy to może być sposób na booking w celu rezygnacji z oferty bezzwrotnej? Oczekiwałbym, że booking jakoś się zabezpiecza przed tą metodą blokady karty na okres płatności.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 504 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group