Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


 [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Autor Wiadomość
#541 PostWysłany: 25 Kwi 2019 17:43 

Rejestracja: 05 Mar 2017
Posty: 741
srebrny
@nomore
uratowali ci wyjazd- Dubaj w lipcu?
_________________
Wszak istnieje coś takiego jak zarażenie podróżą i jest to rodzaj choroby w gruncie rzeczy nieuleczalnej
Góra
 Relacje PM off  
 
#542 PostWysłany: 17 Sie 2019 07:40 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 22
Mam pytanie czy komuś udało się odzyskać pieniądze za samodzielnie zakupiony lot alternatywny? W wątku jedna osoba uzyskała sądowy nakaz zapłaty. Czy jest takich osób więcej? Czy też sądy różnie patrzą na takie przypadki?
Myślę, że w celach edukacyjnych warto byłoby poznać doświadczenia w tym zakresie.
Dzięki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#543 PostWysłany: 12 Sty 2020 10:58 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 217
niebieski
pablo1603 napisał(a):
Obiecałem informować o postępie walki o swoje prawa z Wizzem( lot zimowy do Porto), tak więc jak już pisałem reklamację odrzucili. Napisałem odwołanie - zignorowali bez odpowiedzi. Napisałem o ustosunkowanie się do odwołania - to samo co wcześniej. W międzyczasie dzwoniłem do nich i ponoć zaznaczono w systemie, że domagam się kontaktu i stanowiska - brak odzewu. Nie ma szans na polubowne rozwiązanie tematu. Jestem po rozmowie z solidną prawniczką, która prowadziła mi kiedyś sprawę przeciwko innemu molochowi (sprawa wygrana), podjęła się tematu. Warunki zlecenia bardzo korzystne - jeśli jest ktoś zainteresowany kontaktem w podobnej sprawie, prześlę nr tel na priv. Następna informacja pewnie po wyroku - dam znać o wyniku.


Miło poinformować, że temat dobiegł końca. A więc po kolei:

Moja Pani Mecenas wystosowała wezwanie do zapłaty - zostało zignorowane.
Kolejny krokiem był pozew w postępowaniu upominawczym. Został wydany wyrok, uwzględniający moje roszczenia. Wizz się nie odwołał.
Po dostarczeniu i uprawomocnieniu wyroku, przedstawiciel Wizza skontaktował się celem uzgodnienia wypłaty.
Zwrot był za:
bilety za lot do Porto z Budapesztu i powrót(W6) ( lot pierwotny WRO-OPO, OPO-WRO zmieniony na WAW - OPO, OPO - WAW oba odwołane)
różnicę dojazdu pomiędzy WRO a BUD z miejsca zamieszkania
niewykorzystany lot do Funchal ze względu na zmianę dni przelotu
wynagrodzenie dla prawnika
odsetki

Temat zakończył się końcem zeszłego roku, ciągle trochę mało czasu aby o tym napisać. Wyrok był wydany w styczniu 2019, niestety jego dostarczenie zajmuje sądowi prawie rok ( po moim przypomnieniu:) )
Tak więc nie taki diabeł (WIZZ jak i sprawy w sądzie) straszny jak go malują. A największa frajda w tym wszystkim, że udało się Maderę zobaczyć w kwocie przelotów około 200-250 PLN za osobę:)
Wizzair umożliwił nam wiele pięknych chwil, dzięki przelotom ich samolotami - ale czasami gdy jest nie fair - konieczna jest mała wymiana poglądów na argumenty.
Góra
 Relacje PM off
5 ludzi lubi ten post.
mordek uważa post za pomocny.
 
 
#544 PostWysłany: 12 Sty 2020 11:37 

Mógłbyś napisać, ktory sąd wydał wyrok w postępowaniu upominawczym?
Góra
 PM off  
 
#545 PostWysłany: 12 Sty 2020 12:19 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 217
niebieski
Sąd Rejonowy w Tarnowskich Górach, a wyrok dokładnie to Nakaz Zapłaty w Postępowaniu Upominawczym
Góra
 Relacje PM off  
 
#546 PostWysłany: 11 Mar 2020 14:08 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 24
Informacja z mojej strony dot. odwołanego lotu do Porto. Otrzymałem właśnie za potwierdzeniem odbioru decyzje administracyjną ULC w której stwierdzono naruszenie praw pasażerów przez przewoźnika. WizzAir otrzymał nakaz zwrotu kosztów biletów zakupionych w LH w ciągu 14 dni i karę administracyjna 200 zł (szkoda że tak symbolicznie)

Aktualnie WizzAir ma 14 dni na odwołanie się od decyzji. Sprawa praktycznie ciągnie się już prawie 2 lata (bilety kupione w maju 2018 a 17 października 2018 roku za pośrednictwem platformy ePUAP przesłałem Skargę na naruszenie przez przewoźnika lotniczego postanowień rozporządzenia nr 261/2004/WE).
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
mordek uważa post za pomocny.
 
 
 [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group