Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następna
Autor Wiadomość
#521 PostWysłany: 10 Paź 2018 14:47 

-- 10 Paź 2018 14:46 --

Otrzyma na infolinii informację, że ona widzi lot z Luton i ma składać reklamację przez formularz
Do tego czytam ze zrozumieniem to forum i wiem, że uzyska odszkodowanie od Wizzair o ile pójdzie do sądu

Wie, że nie w kij czy w mordkę, ale takie jest życie :(

mordek napisał(a):
Co Ty wypisujesz? Już chyba prostszego przypadku nie może być. W6 anulował lot o czym nie poinformował pasażera z odpowiednim wyprzedzeniem aby uniknąć odszkodowania. Jedyne co ich może częściowo uratować to zmiana rezerwacji na inną linie tak aby dotrzeć w ciągu 2h do BTS (czego zapewne nie zrobią). Zmiana na LTN-BTS to jakieś dziwne zwyczaje Wizza, które w tym przypadku nie mają żadnego znaczenia.
@miki_fly jeśli chcesz otrzymać odszkodowanie to nie zgadzaj się na zwrot bo zamkniesz sobie tym drogę do wypłaty odszkodowania.

Ja w tej sytuacji napisałbym/zadzwonił do W6, że nie możesz się odprawić online na swój lot do BTS i żeby Ci pomogli. Wtedy zostaniesz poinformowany, że Twój lot został odwołany i powinni zaproponować alternatywne połączenie (czego zapewne nie zrobią). W związku tym pojechałbym inaczej do Bratysławy i po powrocie złożył reklamację o zwrot kosztów podróży (np. autobus) i wypłatę odszkodowania 250 EUR zgodnie z Art. 7 Rozporządzenia nr. 261/2004.
Góra
 PM off  
      
Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa) Wczasy na Rodos: tydzień w hotelu z wyżywieniem za 1840 PLN (wylot z Krakowa)
Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast Zbiór tanich lotów Ryanair od 118 PLN! Tylko świetne kierunki: Włochy, Chorwacja i Grecja z polskich miast
#522 PostWysłany: 10 Paź 2018 15:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 415
Kilometry: 781 557
srebrny
Dzwoń do nich na ten tani numer od skasowanych lotów. Odwołanie lotu 3 dni przed wylotem, jak najbardziej kwalifikuje się do odszkodowania.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#523 PostWysłany: 10 Paź 2018 17:06 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
mordek napisał(a):
Co Ty wypisujesz? Już chyba prostszego przypadku nie może być. W6 anulował lot o czym nie poinformował pasażera z odpowiednim wyprzedzeniem aby uniknąć odszkodowania. Jedyne co ich może częściowo uratować to zmiana rezerwacji na inną linie tak aby dotrzeć w ciągu 2h do BTS (czego zapewne nie zrobią). Zmiana na LTN-BTS to jakieś dziwne zwyczaje Wizza, które w tym przypadku nie mają żadnego znaczenia.
@miki_fly jeśli chcesz otrzymać odszkodowanie to nie zgadzaj się na zwrot bo zamkniesz sobie tym drogę do wypłaty odszkodowania.

Ja w tej sytuacji napisałbym/zadzwonił do W6, że nie możesz się odprawić online na swój lot do BTS i żeby Ci pomogli. Wtedy zostaniesz poinformowany, że Twój lot został odwołany i powinni zaproponować alternatywne połączenie (czego zapewne nie zrobią). W związku tym pojechałbym inaczej do Bratysławy i po powrocie złożył reklamację o zwrot kosztów podróży (np. autobus) i wypłatę odszkodowania 250 EUR zgodnie z Art. 7 Rozporządzenia nr. 261/2004.


Tak z ciekawości, na czym opierasz twierdzenie, że zwrot zamyka drogę do odszkodowania?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#524 PostWysłany: 10 Paź 2018 17:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 482
niebieski
Trochę mi się pomieszało. Zgadzając się na zwrot zamyka się drogę na zwrot za alternatywny dojazd do BTS (to co opisałem później).
Edytowałem swój post aby nie wprowadzać w błąd.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#525 PostWysłany: 10 Paź 2018 17:51 

Rejestracja: 04 Lut 2017
Posty: 300
Loty: 205
Kilometry: 194 715
niebieski
Zmiana godzin w lotach na niepotwierdzonej jeszcze linii Warszawa Chopina - Marrakesz. Kto chce, może odzyskać kasę lub punkty, albo zaaprobować zmiany.
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
 
      
#526 PostWysłany: 16 Paź 2018 16:35 

Rejestracja: 03 Maj 2016
Posty: 29
zmienili mi godzinę lotu (widać po zalogowaniu na stronie) ale jeszcze nie poinformowali lot 2 listopada do Kijowa, czy jak nie przyślą info do 14 dni to powinni wypłacić odszkodoanie za niepoinformowanie we właściwym czasie. Rezerwację mamy na 5 osób więc może by się i opłaciło w ogóle nie lecieć....? Czy o takie odszkodowanie trzeba jakoś z nimi walczyć? i jeszcze co to znaczy alternatywna trasa mogę lecieć zamiast tego do Porto?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#527 PostWysłany: 16 Paź 2018 17:37 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7797
złoty
@magda0 Nie piszesz o ile zmienili godzinę.Są sytuacje,że jeśli poinformują 7 dni przed lotem (niewielka zmiana) też unikną odszkodowania.Alternatywna trasa to pewnie inne miasto Ukrainy,do Porto raczej nie polecisz na tym bilecie ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#528 PostWysłany: 30 Paź 2018 22:18 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Obiecałem informować o postępie walki o swoje prawa z Wizzem( lot zimowy do Porto), tak więc jak już pisałem reklamację odrzucili. Napisałem odwołanie - zignorowali bez odpowiedzi. Napisałem o ustosunkowanie się do odwołania - to samo co wcześniej. W międzyczasie dzwoniłem do nich i ponoć zaznaczono w systemie, że domagam się kontaktu i stanowiska - brak odzewu. Nie ma szans na polubowne rozwiązanie tematu. Jestem po rozmowie z solidną prawniczką, która prowadziła mi kiedyś sprawę przeciwko innemu molochowi (sprawa wygrana), podjęła się tematu. Warunki zlecenia bardzo korzystne - jeśli jest ktoś zainteresowany kontaktem w podobnej sprawie, prześlę nr tel na priv. Następna informacja pewnie po wyroku - dam znać o wyniku.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#529 PostWysłany: 06 Lis 2018 13:44 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 24
Ja napisze jak u mnie z odwołanym Porto: z uwagi na brak czasu dopiero 17 października oficjalnie za pośrednictwem ePUAP złożyłem skargę na przewoźnika. W dniu dzisiejszym kontaktowałem się telefonicznie z Komisją Ochrony Praw Pasażerów przy Urzędzie Lotnictwa Cywilnego. Dowiedziałem się że na chwile obecną nie mogą podać numeru sprawy gdyż jest jeszcze nie przypisana do referenta. Uwaga: w chwili obecnej z uwagi na ilość spraw przypisują sprawy z początku października.. Czyli nie rozpatrują tylko przydzielają do rozpatrzenia.. Sprawy ciągną się statycznie po ok 5 miesięcy wg rozmówcy z ULC.

WizzAir oczywiście uprzednio dwukrotnie odmówił realizacji przysługujących praw do lotu alternatywnego (wg woli klienta a nie lotu do innego miasta w innym kraju) i chyba niechętnie spogląda na sponsorowanie lotów Lufthansą. Ze swej strony zakładam, że wyczerpałem na chwilę obecną bez kosztowe rozwiązania. W związku z tym że na locie mi zależy kolejny krok to w moim przypadku tzw przed sądowe wezwanie, oraz zakupu we własnym zakresie biletów na trasie na której planowany był lot w lutym 2019. Po decyzji ULC do sądu kieruję postępowanie nakazowe. Na decyzję ULC do daty lotu nie ma co liczyć.
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#530 PostWysłany: 08 Lis 2018 16:32 

Rejestracja: 08 Lis 2018
Posty: 5
Cześć. Wizz Air zmienił mi lot Warszawa - Neapol na Warszawa - Rzym, prawdopodobnie "optymalizacja kosztów". Do wylotu pozostało kilka miesięcy. Bilety były tylko w jedną stronę. Jak niektórzy wiedzą, w razie braku zaakceptowania zmiany, przysługuje wtedy jedna z trzech opcji: wybranie podobnego lotu w zbliżonym terminie, zwrot 120% kosztów biletu na konto Wizz oraz zwrot 100% kwoty biletu na konto bankowe.

Chciałbym się spytać, czy istnieje inna możliwość rekompensaty, którą przewiduje np. Urząd Lotnictwa Cywilnego, a o której Wizz nie informuje?

Mam jeszcze drugie pytanie, niezwiązane z powyższym anulowanym lotem: według cennika Wizz za zmianę lotu muszę dopłacić kilkadziesiąt euro plus ewentualną różnicę w cenie. Jednak jak wchodzę w opcje modyfikacji lotu, to wybierając inny lot muszę dopłacić tylko różnicę w cenie. Czemu nie nalicza tej opłaty? Czy może naliczy ją pod sam koniec transakcji?

Dzięki za pomoc.


Ostatnio edytowany przez Abcn, 08 Lis 2018 17:10, edytowano w sumie 1 raz
Już od-kierowuję ;) Na przyszłość liczymy na to że Czarny Wron użyje samodzielnie wyszukiwarki :) DZięki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#531 PostWysłany: 08 Lis 2018 16:46 

Na odszkodowanie nie ma szans co najwyżej bonus +20% ceny biletów w pkt Wizz
Jak chcesz zmienić odwołany lot na inny to przygotuj propozycję na jaki i dzwoń w godzinach 9/17 na tani nr Wizz 221284905
Oczywiście zmiana przez telefon darmowa


Ostatnio edytowany przez Abcn, 08 Lis 2018 17:07, edytowano w sumie 1 raz
Już od-kierowano ;) Na przyszłość liczy się na to że CzarnyWron użyje samodzielnie wyszukiwarki
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#532 PostWysłany: 18 Gru 2018 13:45 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 24
Meldunek z placu boju: Pod koniec listopada zakupiłem bilety w Lufthansie (jako alternatywne dla tych zakupionych w WizzAir) a 5 grudnia odesłałem WizzAirowi wezwanie do zapłaty (z rachunkiem z LH) w związku z wcześniejszym niewypełnieniem zapisów wynikających z Rozporządzenia (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady. Otrzymali termin 14 dni na przelew, dziś dostałem zdawkową odpowiedź:

Cytuj:
nasze stanowisko pozostaje niezmienne i jest ostateczne.
Chciałabym również poinformować, że wewnętrzny proces reklamacyjny został wyczerpany.


Tak więc czeka teraz sprawa w sądzie (najprawdopodobniej w trybie nakazowym - SR TG) a później ewentualnie postępowanie komornicze. W ULC bez zmian, na zakończenie sprawy czeka się miesiącami, moja skarga w końcu ma nadany numer lecz na chwilę obecną czeka zanim trafi "do analizy" - na dzień dzisiejszy referent któremu została ona przydzielona opracowuje sprawy z września..
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#533 PostWysłany: 24 Mar 2019 16:56 

Rejestracja: 21 Mar 2019
Posty: 1
Uwaga na WIZZAIR. Ostrzegam wszystkich potencjalnych klientów tej linii, bo w razie problemów z lotem zostaniecie totalnie zlekceważeni i możecie stracić pieniądze, tak jak ja.

Po wielu latach korzystania z tanich linii lotniczych, ostatnio pierwszy raz skusiłam się na Wizzair, który miał w ofercie loty z Katowic do Dubaju.
Jesienią zarezerwowałam 4 bilety na lipiec 2019, które zakupiłam łącznie z usługą discount club, oczywiście na potrzeby tego konkretnego lotu, gdyż w sumie wychodziło taniej, jak wiadomo.

W styczniu przypadkowo zajrzałam na konto wizzair i ze zdumieniem odkryłam, że zmieniono daty wylotu i przylotu na dzień później! Nie dostałam żadnego maila, żadnej informacji od wizzair! Oczywiście jestem przyzwyczajona do zmian godzin lotu, gdyż zwykle rezerwuję loty z dużym wyprzedzeniem – jednak np.Ryan zawsze natychmiast mnie powiadamiał mailowo o zmianach. Pierwszy OGROMNY MINUS dla wizzair.
Ale ok, trudno, zaakceptowałam zmiany nie pisząc żadnych skarg na brak informacji.

Nadszedł marzec, w pierwszym tygodniu zarezerwowałam na bookingu ofertę bezzwrotną. O ja głupia! Nie wiedziałam, że KAŻDY KLIENT WIZZAIR MUSI ROZPOCZYNAĆ SWÓJ DZIEŃ OD ZALOGOWANIA SIĘ NA SWOIM KONCIE WIZZAIR I SPRAWDZENIA, CZY JEGO LOT NIE ZOSTAŁ PRZYPADKIEM ODWOŁANY. Ja weszłam na swoje konto wizzair w połowie marca, i co widzę..? Mój lot do Dubaju został zamieniony na lot do Larnaki! No i szok. Znowu: NIE DOSTAŁAM ŻADNEGO MAILA Z INFORMACJĄ O ODWOŁANIU LOTU!!! Okazało się, że wizzair skasował wszystkie loty z Katowic do Dubaju pomiędzy połową czerwca i września 2019. Znalazłam w sieci artykuł, w którym jest mowa o tym, że te zmiany weszły dobrych kilka tygodni wcześniej! Jedyną propozycją od tego „przewoźnika” była zmiana na Larnakę (gdzie jak wiadomo bilety są co najmniej 2 razy tańsze) oczywiście bez zwrotu różnicy w cenie. Mogłam sobie też radośnie wybrać zwrot na konto wizzair +20% ceny.
A gdzie opcja zwrot pieniędzy na konto??? Drobnym druczkiem napisane: jeśli chcesz zwrot pieniędzy na konto, postępuj zgodnie z pkt 3 e-maila z informacją o zmianach. Ale GDZIE TEN EMAIL? Przyjdzie… 2 tygodnie przed wylotem…

Napisałam od razu skargę do Wizzair. Na drugi dzień dostałam skandaliczną odpowiedź, cytuję:
Zgodnie z zaakceptowanymi przez Państwa, w momencie dokonywania rezerwacji, warunkami przewozu Wizz Air (art.4), a także zgodnie z mającym do nich stosunek nadrzędny Rozporządzeniem (WE) nr 261/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 11 lutego 2004 ustanawiającym wspólne zasady odszkodowania i pomocy dla pasażerów w przypadku odwołania lotu, przewoźnik ma prawo do wprowadzenia zmian w rozkładzie lotów, jeśli poinformuje o nich z wyprzedzeniem wynoszącym minimum 14 dni. Pasażerowie powiadamiani są mailem lub telefonicznie. Zapewniam, że wiadomość zostałaby wysłana zgodnie z Rozporządzeniem WE 261/04. Jeśli przewoźnik poinformuje pasażerów w terminie przewidzianym rozporządzeniem jest zwolniony z jakiejkolwiek rekompensaty pieniężnej, natomiast Pasażer, który nie akceptuje zmian w rezerwacji ma prawo wyboru pomiędzy…..itd.

Czyli wizzair poinformowałby mnie łaskawie 15 dni przed wylotem, zmieściłby się w czasie! Zastanawiające jest to, w jakim celu nie informują pasażerów od razu, tylko najpóźniej, jak się da? Ja zdążyłam zrobić bezzwrotną rezerwację na 4 noclegi u partnera wizzaira. Gdybym nie dostała informacji o odwołaniu lotu w czerwcu, za kolejną rezerwację hotelu booking ściągnąłby mi z karty 4000 zł, nie do odzyskania! W sumie do tej pory straciłam przez wizzair 1300 zł, a tych pieniędzy nie straciłabym, gdyby wizzar poinformował mnie mailem o odwołaniu mojego lotu!

A teraz na koniec kolejna niespodzianka od wizzair. Dostałam właśnie zwrot pieniędzy na konto, ale KWOTĘ POMNIEJSZONĄ o opłatę za wizzair Dicount Club, czyli o 279 zł!!! Nie dość, że zrujnowali plany moje i mojej rodziny, narazili na straty za rezerwacje na booking, to jeszcze nie zwracają mi pełnej kwoty za bilety! Nigdzie nie znalazłam w ich regulaminie, że opłata za club jest bezzwrotna w przypadku odwołania lotu, do którego została zakupiona. Samej usługi zakupić się nie da, tylko razem z lotem. Teraz wychodzi na to, że ja sobie zakupiłam samą usługę wizz discount club, a lotu nie mam. Z usługi nie skorzystałam, bo skasowano mój lot, i już na pewno nie skorzystam (jest ważna do jesieni), gdyż NIDGY WIĘCEJ NIE SKORZYSTAM Z USŁUG WIZZAIR.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#534 PostWysłany: 24 Mar 2019 16:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2230
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
<ziew>


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#535 PostWysłany: 24 Mar 2019 17:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 482
niebieski
@jahu Jak się mają sprawy u Ciebie?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Pro
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#536 PostWysłany: 24 Mar 2019 18:18 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
@nomore
Myślę, że masz szanse w sądzie, bo brak powiadomienia po odwołaniu lotów to działanie celowe. Wysłanie maili do pasażerów przez system może być przecież automatycznie i nic linię nie kosztuje. Co do zwrotu kosztu usługi WDC sprawa jest trudniejsza, ale ja bym też próbował.
Góra
 Profil Relacje PM off
Aron lubi ten post.
 
      
#537 PostWysłany: 24 Mar 2019 19:00 

Rejestracja: 06 Lip 2011
Posty: 3574
złoty
@Misiatek
Jaka sprawa w sądzie jak wybrał zwrot pieniędzy na konto. Po temacie. Zwrot za WDC moim zdaniem bardzo wątpliwy, gdyż to usługa niezwiązana z konkretną rezerwacją. Jedyną drogą jest ta którą wybrał @nomore , ale wtedy nie można godzić się na zwrot pieniędzy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#538 PostWysłany: 24 Mar 2019 19:28 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
Ja pisałem o zwrocie kosztów rezerwacji hotelowych. Można próbować dochodzić zwrotu poniesionych kosztów, których by nie było, gdyby przysłali informację o odwołaniu lotu od razu. To inna sprawa niż zwrot ceny biletów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#539 PostWysłany: 24 Mar 2019 21:05 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11332
Loty: 480
Kilometry: 755 414
Nie klei mi się - "po wielu latach korzystania z tanich linii lotniczych" ktoś robi rezerwację hotelu bezzwrotną? :roll:
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#540 PostWysłany: 25 Kwi 2019 16:33 

Rejestracja: 09 Mar 2010
Posty: 224
niebieski
Dzięki za wątek. Właśnie zauważyłem, że Wizz skasował zakupiony w styczniu lot OPO-KTW ponieważ rezygnują z tego połączenia w drugiej połowie września. A niech ich... Całe wakacje idą do przeplanowania bo ciężko z Portugalii wrócić na przełomie września/października w sensowych pieniądzach na południe Polski...


Ostatnio edytowany przez opcio, 25 Kwi 2019 18:08, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 24, 25, 26, 27, 28  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group