Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
#341 PostWysłany: 17 Lip 2018 11:59 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 50
Aron napisał(a):
@emesem co to znaczy odpowiedział, wydał decyzję rozstrzygającą, postanowienie, napisał pismo?


Wnosiłem oficjalną skargą na formularzu unijnym domagając się zmiany planu podróży do miejsca docelowego w najwcześniejszym możliwym terminie.
A ULC wydał decyzję stwierdzającą brak naruszenia prawa (rozporządzenia 261/2004) przez przewoźnika.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia Luksus w Turcji: tydzień w 5* hotelu z all inclusive 24h za 2599 PLN. Wylot z Wrocławia
Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN Loty do Szanghaju z Gdańska, Poznania i Warszawy od 2056 PLN
#342 PostWysłany: 17 Lip 2018 12:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 Maj 2015
Posty: 1136
Loty: 212
Kilometry: 392 921
niebieski
Trzy miesiące temu zmienili mi dni wylotów Lublin-Kijów niestety z Kijowa lecę na Sri Lanke I mi się loty nie zgrały. Zrobiłem zamianę na wylot z Katowic, a tu dziś Katowice też zmienione, normalnie mnie chyba sz... trafi. Pozmieniałem hotele po pierwszej zmianie teraz znowu mnie to czeka plus dojazd do Modlina i dodatkową nocka w Kijowie.
_________________
Tajlandia, Malezja, Singapur

Bulgaria
Góra
 Profil Relacje PM off
Hetman lubi ten post.
 
      
#343 PostWysłany: 17 Lip 2018 12:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
@emesem jakbyś miał jeszcze tą decyzję, to jestem ciekaw uzasadnienia, np. z czego wywiedli, że linia decyduje

Mała edyta:
Wiem, że to nie źródło prawa, ale chyba bardziej jednoznacznie nie można tego ująć

Cytuj:
Zwrot kosztów, zmiana planu podróży lub zmiana rezerwacji w przypadku odwołania lotu

Linie lotnicze muszą zapewnić Ci, jednorazowo, wybór między:
1.zwrotem ceny biletu i, w przypadku lotu z przesiadką, lotem powrotnym do portu lotniczego odlotu w najwcześniejszym możliwym terminie
2.zmianą trasy do miejsca przeznaczenia przy najbliższej okazji, lub
3.zmianą planu podróży w późniejszym, dogodnym dla Ciebie terminie, przy porównywalnych warunkach przewozu, z zastrzeżeniem dostępności wolnych miejsc.

Gdy tylko dokonasz wyboru jednej z tych trzech opcji, wygasną Twoje prawa w odniesieniu do dwóch pozostałych opcji. Linie lotnicze mogą jednak nadal być zobowiązane do wypłaty odszkodowania w zależności od długości trasy i długości opóźnienia w stosunku do pierwotnie planowanego czasu przylotu.
◾Jeśli linie lotnicze nie wypełniają swojego obowiązku zaoferowania zmiany planu podróży przy porównywalnych warunkach przewozu w najwcześniejszym możliwym terminie, muszą zwrócić Ci poniesione przez Ciebie koszty lotu.
Jeśli linie lotnicze nie oferują wyboru między zwrotem kosztów biletu a zmianą planu podróży, ale decydują jednostronnie o zwrocie kosztów, jesteś uprawniony do dodatkowego zwrotu różnicy ceny za nowy bilet (przy porównywalnych warunkach przewozu).
◾Jeżeli zarezerwowałeś lot do miejsca docelowego i lot powrotny oddzielnie w różnych liniach lotniczych, i lot do miejsca docelowego został odwołany, zwrot należy się wyłącznie za odwołany lot.

Jeżeli loty do miejsca docelowego i loty powrotne są obsługiwane przez różne linie lotnicze, ale objęte jedną rezerwacją, w przypadku odwołania lotu do miejsca docelowego masz prawo do:
◾ odszkodowania
◾albo zwrotu pełnej ceny biletu (loty do miejsca docelowego i loty powrotne), albo zmiany planu podróży na inny lot do miejsca docelowego.

źródło: https://europa.eu/youreurope/citizens/travel/passenger-rights/air/index_pl.htm
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#344 PostWysłany: 17 Lip 2018 14:59 

Rejestracja: 02 Sty 2013
Posty: 50
Uzasadnienie ULC w załączeniu.
A jak działa ULC, to dodam, że wniosku zaznaczyłem, ze PLL LOT nie poinformowały mnie o prawach pasażera. Nie, żebym miał o to żal czy coś, ale po prostu jest to w formularzu ULC. LOT nawet nie poinformował mnie o odwołaniu lotu. Sam się o tym dowiedziałem sprawdzając rezerwację.
LOT odpowiedział do ULC, że poinformował mnie skutecznie o prawach pasażera, gdyż na lotnisku i przy odprawie są plakaty. Tylko, że ja nawet, w związku z tym rejsem, nie byłem na lotnisku, bo został odwołany z wyprzedzeniem. Ale ULC uznał, że takie poinformowanie pasażera jest wystarczające.

Załączniki:
ULC.png
ULC.png [ 208.74 KiB | Obejrzany 1429 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#345 PostWysłany: 17 Lip 2018 15:24 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
No dało się słyszeć o niskim poziomie profesjonalizmu naszego ULC i wspieraniu narodowego przewoźnika, ale to uzasadnienie to przegięcie. Sama sygnatura wyroku sądu brytyjskiego, sygnatury niepublikowanych decyzji Prezesa ULC - co to w ogóle jest? Zresztą sprawa z tego orzeczenia też jest specyficzna, bo tam chodziło o zawieszenie lotów przez wybuch wulkanu na Islandii.

Nie wiem jak może nie nakładać takiego obowiązku(vide orzeczenia ts ue, które powinny być troszeczkę bardziej istotne niż brytyjskiego sądu).
Cytuj:
1. W przypadku odwołania do niniejszego artykułu, pasażerowie mają prawo wyboru pomiędzy:

a) - zwrotem w terminie siedmiu dni, za pomocą środków przewidzianych w art. 7 ust. 3, pełnego kosztu biletu po cenie za jaką został kupiony, za część lub części nie odbytej podróży oraz za część lub części już odbyte, jeżeli lot nie służy już dłużej jakiemukolwiek celowi związanemu z pierwotnym planem podróży pasażera, wraz z, gdy jest to odpowiednie,

- lotem powrotnym do pierwszego miejsca odlotu, w najwcześniejszym możliwym terminie;

b) zmianą planu podróży, na porównywalnych warunkach, do ich miejsca docelowego, w najwcześniejszym możliwym terminie; lub

c) zmianą planu podróży, na porównywalnych warunkach, do ich miejsca docelowego, w późniejszym terminie dogodnym dla pasażera, w zależności od dostępności wolnych miejsc.


Możesz odwołać się do Prezesa ULC(ten sam organ rozpatruje) i podać przepisy i fragmenty wyroków ts ue, ciekawe czy dalej w to by brnęli.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#346 PostWysłany: 17 Lip 2018 15:55 

sypiam_wygodnie napisał(a):
dobrze, że nie mówiła, że nie ma takiego miasta jak Londyn, jest jedynie Lądek :lol: :lol: :lol:

Wy się śmiejecie a na krakowskim dworcu autobusowym nadal nie mają w bazie żadnych zagranicznych kierunków i w tym sposobem od kilku dobrych lat Berlin znaczy "Wrocław", Praga znaczy "Katowice" ...
Nic nie wskazuje na to, aby to się miało kiedykolwiek zmienić... :P

A w Katowicach ogarneli to już dawno temu.
Eot
Góra
 PM off  
      
#347 PostWysłany: 17 Lip 2018 19:47 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 8
becek napisał(a):
Marcin7676 napisał(a):
Jestem w podobnej sytuacji. Porto z Wrocławia, najpierw zmieniło się na Porto z Warszawy, następnie zniknęło z systemu, a w końcu pojawiło się w postaci "lotu alternatywnego" Warszawa - Luton. Memmingen z Katowic zmieniło się w "alternatywny" Dortmund, a Agadir z Warszawy z pobytu 4 - dniowego skrócił się do 40 minutowego (lot tam i z powrotem tego samego dnia). W piątek 13.07 po kilkudziesięciu minutach oczekiwania, udało mi się dodzwonić do ULC i ręce mi opadły, gdy pani z działu "Prawa pasażera" przekonywała mnie, że nic się nie da zrobić w tych sytuacjach, a lot do Luton jest rzeczywiście alternatywą dla Porto i to linia decyduje, co jest alternatywą, a co nią nie jest. Jak taki mamy nadzór lotniczy, to Wizzair może się czuć bezkarny...

pokaz jaja i wytocz im sprawe


Zastanawiam się nad i tym zbieram dane. Zacząłem od rozpoznania stanowiska nadzoru czyli ULC. Pracuję w w kancelarii prawnej o innej specjalizacji, ale myślę, że ogarnę temat. W rozmowie z ULC cytowałem przepisy rozporządzenia, ale pani z urzędu rozumie je inaczej. Z tego co zrozumiałem ULC idzie na łatwiznę, podobnie jak prawie wszystkie firmy typu air help, i jedynie zajmują się odszkodowaniami, gdy przewoźnik nie dochowa 2-tygodniowego terminu na powiadomienie o zmianie. Takie sprawy są łatwiejsze, a kwoty odszkodowań konkretnie określone.
Góra
 Profil Relacje PM off
dyzio1 lubi ten post.
 
      
#348 PostWysłany: 17 Lip 2018 22:03 

Rejestracja: 31 Sty 2014
Posty: 3242
srebrny
emesem napisał(a):
Uzasadnienie ULC w załączeniu.
A jak działa ULC, to dodam, że wniosku zaznaczyłem, ze PLL LOT nie poinformowały mnie o prawach pasażera. Nie, żebym miał o to żal czy coś, ale po prostu jest to w formularzu ULC. LOT nawet nie poinformował mnie o odwołaniu lotu. Sam się o tym dowiedziałem sprawdzając rezerwację.
LOT odpowiedział do ULC, że poinformował mnie skutecznie o prawach pasażera, gdyż na lotnisku i przy odprawie są plakaty. Tylko, że ja nawet, w związku z tym rejsem, nie byłem na lotnisku, bo został odwołany z wyprzedzeniem. Ale ULC uznał, że takie poinformowanie pasażera jest wystarczające.
Ta decyzja ULC to kompletny absurd. Twierdzą że linia nie ma obowiązku finansować alternatywnwgo połączenia powołując się na wyrok sądu w UK, który został zmieniony w apelacji, gdzie sąd zasądził zwrot kosztów takiego transportu 8000 GBP + 2000 GBP za niedogodności:
http://www.thisismoney.co.uk/money/holi ... eller.html
W dodatku sprawa dotyczyła nadzwyczajnych okoliczności (wybuch wulkanu), a nie zwykłych zmian rozkładu.
Dodatkowo powołują się na nieopublikowaną decyzje prezesa ULC.

Podeślij to do prasy ;-p
Może ktoś z F4F to opisze?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
9 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
      
#349 PostWysłany: 18 Lip 2018 11:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1054
niebieski
SPLDER napisał(a):
Może ktoś z F4F to opisze?
Przyglądam się sprawie, całość wygląda na „nieco grubszy” temat...
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#350 PostWysłany: 18 Lip 2018 12:11 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Ciekawość mnie zżarła - wystąpiłem do ULC o udostepnienie treści przywoływanych decyzji, jeżeli je dostane prawidłowo zanonimizowane, to będę mógł je udostępnić.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#351 PostWysłany: 18 Lip 2018 12:55 

Rejestracja: 25 Paź 2012
Posty: 1026
niebieski
U mnie kolejna, trzecia ( dotycząca tylko 1 lotu) zmiana. Przesunięcie godzin BRI-WAW. Już raz mi skrócili pobyt o 1 dzień. Trudno, przeżyję. Ale teraz łaskawie dodano mi kilka godzin ;) Jak już pisałam-strach zajrzeć na rezerwacje...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#352 PostWysłany: 18 Lip 2018 16:14 

Rejestracja: 30 Lis 2015
Posty: 191
Loty: 19
Kilometry: 30 943
OradeaOrbea napisał(a):
SPLDER napisał(a):
Może ktoś z F4F to opisze?
Przyglądam się sprawie, całość wygląda na „nieco grubszy” temat...

Rzecznik Wizzaira nie udzielił już Wam żadnej informacji co dalej z tym zrobią?
Schował głowę w piasek?
Wszystko mogę zrozumieć, że chcą oddać tylko za bilety, ewentualnie +20% na konto wizzair, ale wciskanie ludziom, że np. zamiast do Porto mogą lecieć do Luton lub zmiany kilkudniowego wyjazdu do Bari na 40 minut na lotnisku w Rzymie, to już przesada.
Naprawdę uważają, tak jak tu niektórzy pisali, że mamy cieszyć się, że możemy tanio latać, a gdzie i kiedy to już obojętne?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#353 PostWysłany: 18 Lip 2018 16:18 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22486
A po drugiej stronie mamy FR, gdzie dał po voucherze (40 euro), możliwość zmiany na byle jaki kierunek chcemy no i zwrócili koszty spowodowane anulacji ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#354 PostWysłany: 18 Lip 2018 17:05 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
Andt napisał(a):
OradeaOrbea napisał(a):
SPLDER napisał(a):
Może ktoś z F4F to opisze?
Przyglądam się sprawie, całość wygląda na „nieco grubszy” temat...

Rzecznik Wizzaira nie udzielił już Wam żadnej informacji co dalej z tym zrobią?
Schował głowę w piasek?
Wszystko mogę zrozumieć, że chcą oddać tylko za bilety, ewentualnie +20% na konto wizzair, ale wciskanie ludziom, że np. zamiast do Porto mogą lecieć do Luton lub zmiany kilkudniowego wyjazdu do Bari na 40 minut na lotnisku w Rzymie, to już przesada.
Naprawdę uważają, tak jak tu niektórzy pisali, że mamy cieszyć się, że możemy tanio latać, a gdzie i kiedy to już obojętne?


Jeśli faktycznie Wizzair nie chce udzielić odpowiedzi na oczywiste (trudne) pytania z strony F4F, to faktycznie mówimy tutaj o "olaniu" najpopularniejszego portalu w PL związanego z lataniem, który to codziennie promuje (np. umieszczając na SG) oferty tego przewoźnika. Wiele osób o Wizzairze i/lub ich ofercie dowiaduje się właśnie z F4F lub podobnych portali. Jakby na to nie patrząc, codzienne wrzutki na SG fly4free (i nie tylko) to niezła "bezpłatna" (???) promocja Wizzaira.

Jeśli prawdą jest, że Wizzair nie chce udzielić odpowiedzi dla F4F, to logika podpowiada, że w ramach "rewanżu" przez jakiś czas F4F nie powinno umieszczać na SG ofert od Wizzaira. W jakimś stopniu (choćby niewielkim) Wizzair by to odczuł. Być może by to zmobilizowało Wizzaira do udzielenia odpowiedzi na trudne/niewygodne dla nich pytania.

Tylko obawiam się, że niestety F4F nie "zrewanżuje" się w taki sposób Wizzairowi :) Bo jak nie wiadomo o co chodzi, to ... :(
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#355 PostWysłany: 18 Lip 2018 17:13 

Rejestracja: 06 Gru 2015
Posty: 1762
srebrny
Zmiany w rezerwacjach, które zafundował mi Wizzair są jak dotąd niczym w porównaniu do opisywanych tutaj historii.
Muszę jednak przyznać, że jak dotąd lokowałem Wizza powyżej Ryanaira.
Ale przyszedł chyba czas na zrewidowanie tej opinii - jak słusznie zauważył @Zeus , Ryanair podczas ich ubiegłorocznych problemów ostatecznie zaproponował nieporównanie lepsze rozwiązanie dla pasażerów niż to co aktualnie funduje Wizz (o ile w ogóle to można nazwać propozycjami). Wizerunkowo strzelili sobie w stopę. Popieram przedmówców, że to najwyższy czas, aby o temacie szerzej napisać. Jeśli rzecznik prasowy nie chce zająć stanowiska w tej sprawie, redakcja powinna opisać sytuację bez komentarza przewoźnika. Ignorowanie przez Wizza pytań ze strony mediów nie powinno moim zdaniem niczego wstrzymywać.
Góra
 Profil Relacje PM off
7 ludzi lubi ten post.
 
      
#356 PostWysłany: 18 Lip 2018 17:25 

Rejestracja: 12 Kwi 2018
Posty: 60
Zbanowany
@greg2014 - oczywiście, skoro Wizzair nie odpisuje na trudne/niewygodne pytania, to albo faktycznie na F4F powinien być opublikowany rzetelny, krytyczny artykuł nt. działań podejmowanych przez Wizzaira (bez komentarza z strony przewoźnika, skoro nie można go uzyskać), albo ewentualnie do czasu braku odpowiedzi z strony Wizzaira na SG fly4free niech nie będą publikowane jakiekolwiek oferty tego przewoźnika. Zapewne opcja nr 2 by była bardziej "kosztowna" dla F4F, ale zapewne opcja nr 1 też by była skuteczna (by zmobilizowała Wizzaira do udzielenia odpowiedzi itd.).

I tak ogólnie zastanawiam się, dlaczego np. F4F nie spróbuje umieścić na SG artykułu pokazującego, jak skutecznie można walczyć o przysługujące pasażerom prawa. Parę dni temu użytkownik @MeHow dostarczył wiele przydatnych informacji, pokazujących jak kilka lat temu w podobnej sytuacji uzyskał zwrot kosztów od przewoźnika, który to odmówił "przebookowania" lotu na rejs inną linią lotniczą. Nie każdy czytelnik zagląda na forum F4F (niestety jest ono niewidoczne na "pierwszy rzut oka"); takie informacje dla wielu osób by były przydatne (nie tylko forumowiczom F4F). Chyba, że coś przeoczyłem, to proszę o skorygowanie mojej wypowiedzi.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#357 PostWysłany: 18 Lip 2018 18:01 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
To, że nasze roszczenie jest zasadne, a sąd w jednej, a nawet większej liczbie spraw przyznał nam rację, nie znaczy, że w innych, nawet bardzo podobnych sporach rozstrzygnięcie będzie takie samo. Nie ma dwóch takich samych spraw, identycznych okoliczność. Powod/pozwany może wskazać dodatkowe argumenty, a sąd wydać inny wyrok.
Na podstawie tylko jednego szerzej opisaneto tu przypadku, dziennikarz nie może napisać kategorycznie, że tak należy walczyć, bo wtedy osiągnie się sukces. O ile sam ciągle wskazuję, że w takich sytuacjach mamy prawo do żądania przebukowania na jakikolwiek inny odpowiadający nam lot, za co zresztą niektórzy jeszcze bardzo niedawno mi wymyślali, to myślę, że niekoniecznie korzystne, przynajmniej na razie, byłoby rzucenie takiej informacji na stronie głównej, popierając się jednym czy dwoma przypadkami. Głównie dlatego, że większość czytających nie będzie zagłębiać się w szczegóły, a potem pretensje pewnie byłyby wyrażane wobec autorów tekstu.
Dzielny się doświadczeniami, informacjami tutaj, tak jak obecnie, bo ja widać to sporo daje, i nie bójmy się walczyć o swoje. Gdy trzeba to wysyłajmy reklamacje, odwołania, skargi,. I nie suchajmy tych, którzy twierdzą, że "nie warto", "za dużo roboty", "nic nie przysługuje", jak niektórzy defetyści ciągle głoszą.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#358 PostWysłany: 18 Lip 2018 18:30 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Cała ta sytuacja ma swoje dobre strony, padło wiele przykładów jak skutecznie walczyć o swoje prawa. Dotychczas nie interesowałem się tematem praw pasażera, bo nie było takiej potrzeby. Obecnie latając będę tak jak i wielu użytkowników z tego forum bardziej świadomy możliwości dochodzenia tego, co zwyczajnie się należy w relacjach z przewoźnikiem.
Gorąca prośba do redaktorów F4F o zapytanie w temacie do Wizza, ze szczególnym naciskiem na to co w ramach relacji klient-linia mają zamiar uczynić.
Góra
 Profil Relacje PM off
4 ludzi lubi ten post.
 
      
#359 PostWysłany: 18 Lip 2018 22:31 

Rejestracja: 12 Lip 2018
Posty: 8
greg2014 napisał(a):
Zmiany w rezerwacjach, które zafundował mi Wizzair są jak dotąd niczym w porównaniu do opisywanych tutaj historii.
Muszę jednak przyznać, że jak dotąd lokowałem Wizza powyżej Ryanaira.
Ale przyszedł chyba czas na zrewidowanie tej opinii - jak słusznie zauważył @Zeus , Ryanair podczas ich ubiegłorocznych problemów ostatecznie zaproponował nieporównanie lepsze rozwiązanie dla pasażerów niż to co aktualnie funduje Wizz (o ile w ogóle to można nazwać propozycjami). Wizerunkowo strzelili sobie w stopę. Popieram przedmówców, że to najwyższy czas, aby o temacie szerzej napisać. Jeśli rzecznik prasowy nie chce zająć stanowiska w tej sprawie, redakcja powinna opisać sytuację bez komentarza przewoźnika. Ignorowanie przez Wizza pytań ze strony mediów nie powinno moim zdaniem niczego wstrzymywać.


Ja też uważałem Wizzaira za firmę bardziej fair niż Ryanair. Mam jednak w rodzinie jeszcze jeden przykład dot. Wizzaira. Mój ojciec w wyniku choroby stracił nogę do kolana, samodzielnie porusza się na wózku tylko po mieszkaniu, rana po cięciu jeszcze się goi, jak dobrze pójdzie czeka go kilka miesięcy rehabilitacji i proteza. Ojciec miał rezerwacje w Wizzairze, Ryanairze oraz kilka opłaconych bezzwrotnych rezerwacji w hotelach. Pisząc pisma i załączając wypis ze szpitala (z chirurgii), udało się odzyskać wszystkie pieniądze wydane poza Wizzairem, nawet za opłaconą, bezzwrotną rezerwację w hotelu Ibis w Belgii. Ryanair zwrócił za rezerwację lotów na Azory z Porto w ciągu 3 dni bez żadnego problemu na kartę kredytową, którą była robiona rezerwacja, natomiast od Wizzaira od ponad miesiąca nie można nic uzyskać, mimo, że część tych lotów sami zmienili i powinni bez łaski oddać za nie pieniądze (ojciec wnioskował o zwroty ponad miesiąc temu). Niestety Wizzair to żałosna, niepoważna firma, zastanawiam się czy nie mają problemów finansowych.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#360 PostWysłany: 19 Lip 2018 07:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 Lut 2017
Posty: 216
Tymczasem w TV mówi się tylko o strajku Ryanair 25/26 lipca, a o wyciętach trasach Wizzaira - cisza.
_________________
Zaglądam: Travel Vlog.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 28  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group