Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna
Autor Wiadomość
#501 PostWysłany: 13 Wrz 2018 14:13 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Odpisał dział reklamacji, domagałem się zamiany lotu z Warszawy na Budapeszt Oto co odpisali:

Bardzo mi przykro, lecz nie mogę zaoferować Panu zmiany lotu Warszawa – Londyn-Luton na lot na Budapeszt - Porto, gdyż nie są to trasy alternatywne i nie jest to zgodne z wymienionym wyżej pkt. 2.
A w punkcie drugim piszą :
a) Wizz Air zmieni rezerwację pasażera na lot na tej samej lub — w razie konieczności — podobnej trasie na inny dzień przypadający na 14 dni przed pierwotnie zaplanowanym opóźnionym lub odwołanym wylotem lub na 30 dni po nim, w zależności od dostępności wolnych miejsc;

Zadzwoniłem na infolinię Pani to samo, że musi to być lotnisko alternatywne, pytam to skąd latają do Porto na to Pani że w tym układzie można z Warszawy do Faro i Lisbony lub zwrot środków. Tylko później sprawdzam, i oni tam nie latają! Musiałem zakończyć rozmowę, ale napiszę odwołanie. I teraz nie prosząc ale żądając. Jeśli nie, szukam lotu w innych liniach i zapewne zakładam sprawę bo po dobroci nie oddadzą kasy.

I gdzie tutaj jakaś etyka w biznesie czy szacunek dla klienta. Daję im gotowe rozwiązanie, bez kosztów które przerzucam ma siebie i jak byś mówił do ściany. A to przerzucanie lotów do Wiednia gorzką czkawką się im odbije.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN Majówka w USA: Seattle + Bozeman lub Missoula od 2639 PLN
Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto Urlop nad Gardą za 1031 PLN. Loty do Włoch z Katowic, noclegi przy jeziorze i auto
#502 PostWysłany: 16 Wrz 2018 06:11 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 10
Z moim lotem Warszawa-Porto rozwiązało się poniekąd samo. Ale jak pisano powyzej kwoty zwrotów na konto Wizz są nieprzewidywalne. Otóż po 10 dniach otrzymałem standardową formułkę z dzialu reklamacji co mogę zrobić (zwrot kasy, alternatywny lot, zwrot 120% na wizz). Ospisałem że chce alternatywną trasę Warszawa-Katania. Po 30 dniach cisza, wiec dzwonię na darmową infolinię, a tam pani mówi, że jeśli sprawa jest w reklamacji to ona nie może nic zrobić. No ok, czekam dalej. Ale po ok tyg. staniały bilety do Katanii na tyle, ze sobie pomyślalem "dobra, dopłacę te 20 pln i nie będę się kopać z koniem...". Zrobilem zwrot w systemie na konto Wizz i zamiast oczekiwanych ok. 420 (120%) dostałem blisko 640 pln. Na Katanię starczyło i jeszcze na inny lot - wykorzystalem od razu, bo jeszcze przysłaliby korektę... W sumie wyszło po mojej myśli, ale niesmak pozostał...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#503 PostWysłany: 19 Wrz 2018 09:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Odwołany lot. Wybrałam zwrot środków na konto Wizz. Zawsze było tak, że 120 % liczyli od taryfy, a opłatę manipulacyjną 37 zł za lot po prostu zwracali. Dzisiaj dostałam dokładnie 120 % od całej zapłaconej kwoty. Może zmieniły się zasady zwrotów?
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#504 PostWysłany: 19 Wrz 2018 09:33 

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 1960
platynowy
Mnie zawsze zwracali 120% zapłaconej kwoty.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka uważa post za pomocny.
 
      
#505 PostWysłany: 19 Wrz 2018 09:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3400
srebrny
Ja za każdym razem dostawałem 120% od całości przy standardowych rezygnacjach.
Góra
 Profil Relacje PM off
elwirka uważa post za pomocny.
 
      
#506 PostWysłany: 19 Wrz 2018 10:31 
Moderator forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Paź 2012
Posty: 11311
Loty: 476
Kilometry: 752 302
Pierwsze zwroty 120% miałem dopiero w tym roku, ale wszystkie jako podstawę obliczeń miały pełną kwotę płatności za bilety.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#507 PostWysłany: 19 Wrz 2018 22:51 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2867
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
zostało mi 11 dni do mojego zmienionego lotu i teraz zamiast opcji zwrotu pieniędzy mam po zalogowaniu możliwy check in?
gdzie mogę na stronie zażądać zwrotu w takiej sytuacji (nie chcę mi się na tym etapie dzwonić)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#508 PostWysłany: 19 Wrz 2018 23:19 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@lahcimmm2 Chyba jednak będziesz musiał zadzwonić ;) Może jest jakaś nowość w kwestii terminu akceptacji zmian.(choć może to tylko chwilowy błąd strony,oby)Do tej pory nawet dzień przed lotem można było zadysponować zwrot środków lub dokonać zmian.Chyba,że ty chcesz zwrotu kasy na kartę lub konto bankowe to taka opcja jest tylko z poziomu maila powiadamiającego o zmianie planu podróży,który pewnie masz w skrzynce :)
Góra
 Profil Relacje PM off
lahcimmm2 uważa post za pomocny.
 
      
#509 PostWysłany: 19 Wrz 2018 23:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 Wrz 2012
Posty: 2867
Loty: 119
Kilometry: 174 534
srebrny
zadzwoniłem, Pan poinformował mnie że w wyniku tego, że jest prowadzony proces reklamacyjny - korespondowałem wcześniej w tym temacie ale nie zgodzili się na moje propozycje,
muszę o mojej decyzji poinformować agenta w dalszej korespondencji, ponieważ inni agenci nie mogą ingerować w ten temat
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#510 PostWysłany: 25 Wrz 2018 11:34 

Rejestracja: 19 Cze 2015
Posty: 7
codziennie sprawdzam lot Warszawa - Marrakesz, który czeka na zatwierdzenie regulacyjne. Czy może wie ktoś jak z szansami na jego pozostanie? Kiedy będzie ewentualne info z wizzair?
Góra
 Profil Relacje PM off
Marco Manno lubi ten post.
 
      
#511 PostWysłany: 26 Wrz 2018 17:30 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sie 2015
Posty: 2212
Loty: 219
Kilometry: 409 257
niebieski
Tez czekam na info ponieważ po 10 razie dostałem zmieniony lot z Agadiru do Marakeszu :)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#512 PostWysłany: 09 Paź 2018 09:31 

Rejestracja: 19 Cze 2015
Posty: 7
Orientujecie sie kiedy WizzAir ma termin na powiadomienie o odwołanym locie?
Coś czuje że ten Marrakesh nie wypali, ceny stoją w miejscu, nikt nie kupuje.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#513 PostWysłany: 09 Paź 2018 11:45 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@alirastafa Powiadomienie o ew. odwołaniu dostaje ten kto kupił bilet,starają się to zrobić z co najmniej 2 tygodniowym wyprzedzeniem by nie płacić odszkodowania.Jeśli możliwe jest kupno biletu to informacja o oczekiwaniu na zatwierdzenie regulacyjne nie ma wielkiego znaczenia .Wiele nowych tras tak miało i zgodnie z założeniami zostały uruchomione.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#514 PostWysłany: 10 Paź 2018 12:42 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2013
Posty: 490
Loty: 217
Kilometry: 423 860
niebieski
Miałem zabookowane bilety z Warszawy do Bratysławy na najbliższą sobotę. Połączenie zostało zlikwidowane, po zalogowaniu na konto wizzaira widzę, że lot jest zmieniony na Londyn - Bratysława. Natomiast dotychczas nie dostałem jeszcze żadnej oficjalnej informacji o zmianie - dzisiaj przyszedł jedynie mail z ofertą dokupienia bagażu, gdzie jako lotnisko startowe widać już LTN. Co robić w takiej sytuacji? Czy jeśli przewoźnik nie poinformował mnie o zmianach na czas (do lotu zostały 3 dni), to przysługuje w tej sytuacji już jakieś odszkodowanie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#515 PostWysłany: 10 Paź 2018 12:46 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2878
Loty: 408
Kilometry: 765 204
srebrny
Szczęściarz z ciebie. Odszkodowanie będzie;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#516 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2013
Posty: 490
Loty: 217
Kilometry: 423 860
niebieski
@elwirka

Super! :) Jak to powinienem w takiej sytuacji rozegrać? Dzwonić do nich teraz? Czy od razu wypełniać formularz zwrotny? Bo w tej chwili rezerwacja jest na Londyn, więc jakoś powinienem poinformować, że mi to nie odpowiada? Na koncie mam tylko możliwość zrobienia odprawy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#517 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:51 

Pierwsze co to zaloguj się na mywizz i w,szczegółach rezerwacji sprawdź co masz w sprawie zmiany

Zacznij od reklamacji do wizz, a w sprawie odszkodowania nie uda ci się go wywalczyć chyba że w sądzie
Góra
 PM off  
      
#518 PostWysłany: 10 Paź 2018 13:57 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Sty 2013
Posty: 490
Loty: 217
Kilometry: 423 860
niebieski
@gorny77

W szczegółach rezerwacji nie mam absolutnie żadnej informacji o tym, że była zmieniana. Warszawa zmieniła się na Londyn, zmieniły się godziny i tyle. Jedyna informacja o Warszawie jest w pierwszych mailach po zrobieniu rezerwacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#519 PostWysłany: 10 Paź 2018 14:07 

Czyli pisz reklamację przez formularz, najlepiej od razu napisz co chcesz: zgodzą się na zwrot i w zaleznosci jak opłacone gotówka lub 120% w pkt wizz, zamiana na Budapeszt z Warszawy
A zrobisz jak uważasz
Góra
 PM off  
      
#520 PostWysłany: 10 Paź 2018 14:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 Maj 2010
Posty: 481
niebieski
Co Ty wypisujesz? Już chyba prostszego przypadku nie może być. W6 anulował lot o czym nie poinformował pasażera z odpowiednim wyprzedzeniem aby uniknąć odszkodowania. Jedyne co ich może częściowo uratować to zmiana rezerwacji na inną linie tak aby dotrzeć w ciągu 2h do BTS (czego zapewne nie zrobią). Zmiana na LTN-BTS to jakieś dziwne zwyczaje Wizza, które w tym przypadku nie mają żadnego znaczenia.
@miki_fly jeśli chcesz otrzymać odszkodowanie to nie zgadzaj się na zwrot bo zamkniesz sobie tym drogę do wypłaty odszkodowania.

Ja w tej sytuacji napisałbym/zadzwonił do W6, że nie możesz się odprawić online na swój lot do BTS i żeby Ci pomogli. Wtedy zostaniesz poinformowany, że Twój lot został odwołany i powinni zaproponować alternatywne połączenie (czego zapewne nie zrobią). W związku tym pojechałbym inaczej do Bratysławy i po powrocie złożył reklamację o zwrot kosztów podróży (np. autobus) i wypłatę odszkodowania 250 EUR zgodnie z Art. 7 Rozporządzenia nr. 261/2004.


Ostatnio edytowany przez mordek, 10 Paź 2018 17:25, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group