Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Kontakt telefoniczny z Wizzair

kontakt-telefoniczny-z-wizzair,15,23835

Telefon alarmowy (skasowane loty/zmiana godzin)
22 128 49 05


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Następna
Autor Wiadomość
#361 PostWysłany: 19 Lip 2018 09:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Strajk bardziej medialny. Odwołane loty z wyprzedzeniem to nie jest już news. Zawsze możesz znaleźć sobie alternatywny lot, masz dużo czasu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Egipcie: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 2005 PLN. Wyloty z 5 miast Wczasy w Egipcie: tydzień w 4* hotelu z all inclusive od 2005 PLN. Wyloty z 5 miast
10 dni w Tajlandii w sezonie za 3592 PLN. Loty z Warszawy + 4* hotel w Pattayi 10 dni w Tajlandii w sezonie za 3592 PLN. Loty z Warszawy + 4* hotel w Pattayi
#362 PostWysłany: 19 Lip 2018 09:47 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Lut 2014
Posty: 2886
Loty: 416
Kilometry: 785 832
srebrny
Dokładnie. Poza tym tak naprawdę odwołane połączenia nie dotyczą jakiejś ogromnej liczby osób. Niektórym na rękę była rezygnacja z lotu, innym pasował lot alternatywny, a krzyczą jedynie ci od Porto zamienionego na Londyn;-)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#363 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:01 

Rejestracja: 26 Kwi 2013
Posty: 843
niebieski
Czujemy się wyróżnieni :-)
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#364 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3411
srebrny
Tak tylko w kwestii upewnienia, bo ciężko przebić się przez ten wątek.
Wizz zwraca kasę lub 120% w punktach za te Porto/Luton, czy chce wysłać przymusowo na wycieczkę do Londynu ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#365 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:31 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1393
niebieski
Najpierw było przymusowo ,ale od poniedziałku pojawiła się możliwość zwrotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#366 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:35 

@maczala1 Z tego co tu piszą większość jedynie dla pisania nic w temacie nie robiąc, problem jest z powodu niestandardowego działania Wizzair: anulowali loty do/z Porto zimą zmieniając je sami z siebie na Luton :!: nie dając możliwości samodzielnej po zalogowaniu zmiany jak to zawsze bywało :shock:

Albo coś kombinują i czekają na ogłoszenie, albo już całkiem zatracili instykt biznesowy, bo prędzej czy później któraś z instytucji robieniem klientów "w bambuko" się zainteresuje

@ZENNNEK Możliwość zwrotu tylko dzwoniąc czy po zalogowaniu bez darmowej opcji zmiany lotu? (o co trudno jak się miało Porto zamienione na Luton
Góra
 PM off  
      
#367 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2012
Posty: 1325
Loty: 225
Kilometry: 260 138
niebieski
Ależ, ja nawet trzymam kciuki, by ta partyzantka trwała dalej i nic się nie zmieniło przed upływem 14 dnia przed moim lotem ;)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#368 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:40 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 Lip 2015
Posty: 1393
niebieski
Po zalogowaniu na konto od poniedziałku są tradycyjne 3 drogi.Akceptacja zmiany,wybór alternatywnej trasy (ten Londyn alternatywne ma tylko 4 lotniska w UK),albo zwrot kasy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#369 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:43 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3411
srebrny
Faktycznie Wizz mógł się zachować lepiej ale powiem szczerze nie za bardzo rozumię tą tragedię w kilku aktach.
Jest sporo czasu na przemeblowanie planów urlopowych. Nieoczekiwane zmiany w tym biznesie to rzecz całkiem częsta. Każdy kto choć trochę lata raczej o tym wie.
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#370 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:45 

No właśnie, po zmianie na Luton nie mogło być innej opcji zmiany.....


Ja bym czekał, zachowanie Wizzair jest bardzo dziwne, a nuż jednak wszystkiego nie wytną

Swoją drogą jak faktycznie te samoloty przerzucili do Wiednia, to się mocno zdziwią wielkością tamtego rynku i jaką głupotę zrobili odpuszczając sobie w ten sposób sporą część krajowego "lotniczego tortu"

@maczala nie przestudiowałeś wielkości zmian czyli ilości anulowanych lotów czyli pisząc wprost przebazowania z Polski iluś tam samolotów (stawiam że 2 z tego co piszą do Wiednia) dlatego te dysputy za bardzo nie mają sensu
Góra
 PM off
wersus79 lubi ten post.
 
      
#371 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 Sty 2013
Posty: 3411
srebrny
Ogarniam mniej więcej zakres zmian w siatce bo często latam Wizzem. Nie chodzi mi o to, czy Wizz zrobił to ładnie/nieładnie/bezprawnie/sensownie/bezsensownie/strzelił sobie w stopę/ itd. To się dopiero okaże za jakiś czas.
Mówię tylko że jest całkiem dużo czasu na adaptację lub całkowitą zmianę swoich planów.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#372 PostWysłany: 19 Lip 2018 10:59 

Kończąc pamiętaj, że jakiś tam % lata, bo musi i chce na święta, na ślub,studia itp np. do Porto ciułając punkty i w pewnym momencie fru maczala będzie musiał zakomunikować rodzinie, że tym razem musi dolecieć do....Luton ;)

Nieważne, kogo to dotknęło mniej pisać więcej działać, bo macie podane jak i co najważniejsze jest polski adres Wizzair :!:
Góra
 PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#373 PostWysłany: 19 Lip 2018 11:55 

Rejestracja: 12 Sty 2015
Posty: 2131
niebieski
A ja latam do Luton za każdym razem, gdy uciułam punkty wizz za odwołane rezerwacje i zwroty z booking.com :) Hitem ostatnich tygodni była sytuacja, gdy zmieniono mi godzinę powrotu z Luton, odwołałem lot, kupiłem o połowę taniej w promocji, a za +20% i zwrot za jedną rezerwację z booking.com kupiłem kolejne bilety... do Luton :)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#374 PostWysłany: 19 Lip 2018 12:15 

Rejestracja: 26 Kwi 2013
Posty: 843
niebieski
ZENNNEK napisał(a):
Po zalogowaniu na konto od poniedziałku są tradycyjne 3 drogi.Akceptacja zmiany,wybór alternatywnej trasy (ten Londyn alternatywne ma tylko 4 lotniska w UK),albo zwrot kasy.


U mnie nadal nie ma tych możliwości. Luton widnieje "sztywno" a ja czekam na rozpatrzenie reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#375 PostWysłany: 19 Lip 2018 12:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Lip 2011
Posty: 1054
niebieski
@Leszcz , @pablo1603 , @Andt i inni.
Panowie, hold your horses. Pracujemy nad tym tematem.

Co do cytatu:
ewentualnie do czasu braku odpowiedzi z strony Wizzaira na SG fly4free niech nie będą publikowane jakiekolwiek oferty tego przewoźnika

yyy?
Góra
 Profil Relacje PM off
3 ludzi lubi ten post.
 
      
#376 PostWysłany: 19 Lip 2018 12:39 

Rejestracja: 09 Mar 2014
Posty: 3597
srebrny
dyzio1 napisał(a):
ZENNNEK napisał(a):
Po zalogowaniu na konto od poniedziałku są tradycyjne 3 drogi.Akceptacja zmiany,wybór alternatywnej trasy (ten Londyn alternatywne ma tylko 4 lotniska w UK),albo zwrot kasy.


U mnie nadal nie ma tych możliwości. Luton widnieje "sztywno" a ja czekam na rozpatrzenie reklamacji.


Z wcześniejszych doświadczeń z Wizzairem wiem, że złożenie reklamacji powoduje blokadę w ich systemie możliwości dokonywania zmian w ramach rezerwacji (swoją drogą chyba słusznie). Gdy zatem Wizz zmienił mi kiedyś godziny i pojawiła się standardowa opcja zmiana/zwrot, dla reklamowanej rezerwacji nie była ona aktywna do czasu rozpatrzenia reklamacji. Przypuszczam, że tu zadziało się podobnie. Ci co reklamowali, mogą zatem dłużej czekać na możliwość dokonania zmiany, która została udostępniona już innym w systemie.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#377 PostWysłany: 19 Lip 2018 18:13 

Rejestracja: 09 Sie 2015
Posty: 247
Nie do końca. Nie złożyłem jeszcze oficjalnej reklamacji i nie mam wyżej wymienionej potrójnej możliwości. Na moim koncie jest możliwość zamiany lotu za skromną dopłatą około tysiąca PLN za cztery bilety w jedną i cztery drugą stronę. Rezerwacja ma status potwierdzonej i nie ma opcji zwrotu środków ( czego też nie będę oczekiwał). At the moment I hold my horses :D
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#378 PostWysłany: 19 Lip 2018 18:38 

Rejestracja: 07 Kwi 2018
Posty: 64
Loty: 50
Kilometry: 36 211
a ja złożyłem reklamację, nie dostałem odpowiedzi a opcję zmiany/zwrotu mam nadal
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#379 PostWysłany: 19 Lip 2018 18:47 

Rejestracja: 19 Lip 2018
Posty: 3
Hej,

to mój pierwszy temat tutaj, więc z góry przepraszam, jeśli w niewłaściwym miejscu.

Wizzair odwołał lot moich rodziców Poznań-Barcelona i BCN-PZN. Od maja dostalam okolo 10-ciu maili, zeby wybrac jaka z przedstawionych przez nich opcji mi pasuje. Wybrałam proponowany lot z i do Okęcia. W pierwszym locie wykupiłam siedzenia, jednak teraz jestem informowana, że muszę wybrać je ponownie (oczywiste) lub poprosić o zwrot pieniędzy. Chcę wybrać siedzenia, bo (poza tym, że za nie zapłaciłam!) rodzice mają lecieć z moją siostrzenicą. Tu pojawiają się schody, bo po wyborze siedzeń i wybraniu przycisku "kontynuuj", wracam do pierwszej strony profilu mojej mamy w Wizzair, gdzie nadal widnieje okienko "Lot odwołany, wybierz jedna z opcji..." etc., a siedzenia nie są wybrane.
Dodam, ze probowalam wybrać inny lot - przy tej okazji kazano mi dopłacić (!), a kiedy już sie na to zdecydowałam (sfrustrowanie max), nie dało się. Strona zamarzała.

Poza tym, że siedzenia nie są wybrane, martwi mnie to, że nawet nie wiem, czy oni widnieją na liscie pasażerow lotu z i do Okecia!...

A teraz najlepsze- polski numer Wizzair mi nie dziala, podobnie jak niemiecki (dzwonie z Hiszpanii i slysze, ze nie ma takiego numeru).

Mimo, ze naprawde mam nadzieje, ze ktos moze mi w jakis posob pomoc (moze ktos w podobnej sytuacji), to wiem, ze nikle sa na to szanse. A zatem najwazniejsze pytanie - czy jesli pojade na lotnisko, ktos z obslugi Wizzair bedzie mogl mi pomoc? Czy nie ma sensu sie fatygowac?

Wybaczcie dlugosc posta. Za wszelka pomoc z gory dziekuje!

Pozdrawiam.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#380 PostWysłany: 19 Lip 2018 19:28 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
A w mediach dalej jakieś brednie. Akurat było o odwołanych lotach ryanaira na faktach tvnu, ale redaktor stwierdzil, że tanie linie lotnicze nie są w sojuszach, więc nie muszą oferowac lotów innych przewoźnikow tylko zwrot ceny zakupu biletu albo przebookowania na inny termin swoją linią
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 546 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 28  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Proximic [Bot] oraz 13 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group