Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 474  Następna
Autor Wiadomość
#7221 PostWysłany: 16 Lis 2019 12:33 

Ważny dla sądu dokument od PAŻP a przyczyna odmowy odszkodowania po 2 miesiącach ? Uziemienie maszyn w marcu 2019 po katastrofie Ethiopian Airlines i konieczność zmiany planów lotów. Pół roku ogarniania ?. Czekam na odpowiedzi kostek00 i janwicki bo oni otrzymali pisma lub lecieli moim samolotem i czy otrzymali odszkodowanie. Jeden z nich prawdopodobnie zgodził się na 200 euro (pisał ze dostał pismo o odszkodowaniu) niestety nie napisał czy to było 400 czy połowa - w każdym razie zmierzam do tego ze prawdopodnie nawet jak ktoś się zgodził na jałmużnę - NIE otrzymał jej mimo zgody na tą niby ugodę.
Czy nikt z Was nie mieszka w Warszawie żeby odwiedzić Jiri Benesa posadzić go przed kompem żeby wykonał przy was przelew ? ?
Ta jedna z modyfikacji lotu o 22.00 to właśnie pomysł Smartwings żeby zabrać grupę z Rainbow lot 7463 a my skoro już siedzimy od rana to 2 godziny nas nie zbawią?

Załączniki:
48578BA1-39C8-495F-9A70-275F9AAE83B3.jpeg
48578BA1-39C8-495F-9A70-275F9AAE83B3.jpeg [ 173.62 KiB | Obejrzany 705 razy ]
Góra
 PM off  
      
Wczasy na Kefalinii od 2462 PLN. Wyloty z 4 miast + tydzień z wyżywieniem w 4* hotelu Wczasy na Kefalinii od 2462 PLN. Wyloty z 4 miast + tydzień z wyżywieniem w 4* hotelu
Zbiór lotów nad Morze Adriatyckie: Chorwacja, Włochy i Albania z 4 miast od 134 PLN Zbiór lotów nad Morze Adriatyckie: Chorwacja, Włochy i Albania z 4 miast od 134 PLN
#7222 PostWysłany: 16 Lis 2019 12:55 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Ładowanie to nie to samo co otwarcie drzwi.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7223 PostWysłany: 16 Lis 2019 13:07 

ansbach1 napisał(a):
Ładowanie to nie to samo co otwarcie drzwi.

Kurde sam piszesz ze skoro proponują 100 euro to są winni. Oznacza to ze godzina wejścia na pokład 2.50 godziny a czas startu decyduje czyli powyższej 3 godzin. Pamietam jak obsługa bramek poganiała ich na pokład nawet nie wiem czy bilety sprawdzali - laczków mało co nie pogubili.
U nas 14 godzin a ta modyfikacja 3 lotu to kombinacja z grupa Rainbow
Góra
 PM off  
      
#7224 PostWysłany: 16 Lis 2019 17:18 

Rejestracja: 06 Wrz 2019
Posty: 4
zaspa1980 widziałem wiadomość od Ciebie ale właśnie nie mogłem odpisać.
Tak lecieliśmy w sumie 4 osoby z Rainbow , właśnie waszym samolotem, jak startował to strasznie śmierdziało spalinami w środku, myślałem że nie dolecimy, na bramkach przeganiali nas jak trzodę, gdyby nie grupka 3 osób, która nie skumała, że nasz lot przyspieszyli to zapewne zmieścili by się w 3 godzinach. Rezydent z Rainbow mówił przy odprawie że mamy w barze możliwość otrzymania jakiegoś posiłku w związku z opóźnieniem, jak się okazał nic dla nas nie było tylko na lot z rana który był opóźniony chyba o 6 czy 8 godzin.
Z tym pozwem do sądu czytałem że trzeba pozwać odpowiednią firmę, że ktoś miał problemy i pytanie jak to teraz ogarnąć pozywać czeską firmę czy siedzibę w Polsce ?
Ja bym się pisał do sądu ale reszta moich znajomych pewnie odpuści, nie wiem czy nie sprzedać tego jakiejś firmie jeżeli Rzecznika Praw Pasażera i ULC i tak nie pomogą ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7225 PostWysłany: 16 Lis 2019 18:01 

ULC oleje - lot 3Z lub TVP to Smart Poland pozywasz, wasze opóźnienie to nic w porównaniu z naszym, ja bym powalczył w firmie - biorą np 25% wiec 300 odzyskasz - sad za niska kwota szkoda nerwów a prezes ULC nie odpowiada - wyślę skargę na niego jak skończę z CZechami
Nasz rezydent w ogóle się nie pojawił a resztę znasz z postów wcześniejszych. Gdybys miał kontakt z kimś kto wnosi sprawę do sądu albo otrzymał odszkodowanie daj znać bo tych 100 tez nie zobaczysz - oni tylko testują ilu frajerów na te 100 euro poleci


Ostatnio edytowany przez Washington, 16 Lis 2019 19:47, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 PM off  
      
#7226 PostWysłany: 16 Lis 2019 19:24 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Zdarzają się firmy które biorą 20% i w tym wnoszą pozew, a wtedy nic Cię nie obchodzi tylko czekasz na pieniądze.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7227 PostWysłany: 16 Lis 2019 19:31 

ansbach1 napisał(a):
Zdarzają się firmy które biorą 20% i w tym wnoszą pozew, a wtedy nic Cię nie obchodzi tylko czekasz na pieniądze.

Aircompensa - firma krzak i podobne
Góra
 PM off  
      
#7228 PostWysłany: 16 Lis 2019 20:06 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2336
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
Od ponad roku jest aktywnym w tym dziale, ale tak zrzędliwej osoby jak Ty to nie spotkałem.Ile można wkoło wałkować ten temat. Ogarnij się i złóż pozew, gdyż z mnożenia komentarzy nic nie wynika. Widzę, że nie potrafisz tego zrobić. Szukasz firmy, ale tutaj też widzę, że nie pasuje, bo ta firma jest taka inna siaka, kolejna bierze 20 % inna 35 %, a jeszcze inna 50 %. Czy Tobie się wydaje, że polskie firmy to giganty jak AirHelp, Aircashback czy inne tego typu? To zazwyczaj małe spółki lub działalności gospodarcze, których jest mnóstwo na rynku i odzyskują odszkodowania dla pasażerów. Zajmuje się zawodowo odszkodowaniami i tak mam firmę, nie jestem gigantem, prosta strona, bez udziwnień, ale walczę o odszkodowanie dla każdego klienta i przez to jestem gorszy?

Jeśli ktoś cytowałby mnie jak AirCompense w Rzeczpospolitej czy na innych portalach to mógłbym być wielkim krzakiem :)
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7229 PostWysłany: 17 Lis 2019 01:38 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Dzisiejszy lot POZ-MLA. Opóźnienie 3h. Przyczyny techniczne, więc tu raczej nie będzie spiny. Natomiast ten nieszczęsny czas, a dokładnie wg flightradar samolot siadł 2h55min po czasie. Natomiast wg kolegi który leciał drzwi samolotu otworzyły się 3h02min a pierwsze osoby mogły wyjść z samolotu 3h07min. Ktoś miał taki dość skrajny przypadek? Będzie boksowanie się, czy jest szansa że FR nie będzie pajacować? A jeśli tak to jak najlepiej udowodnić tą godzinę otwarcia drzwi/wyjścia z samolotu...
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7230 PostWysłany: 17 Lis 2019 11:28 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 175
Hej
no i mnie dopadło, a właściwie moje dziecię i wciąż trwa. Dziecię ma 17 lat i utknęło na lotnisku we WRO. Leci na Erasmusa do szkoły w Grecji, a nauczycielki mało operatywne.
Lot WRO-FR-ATH-SKG
bilety kupowane przez jakiegoś pośrednika, ale realizuje LH
wylot miał być 6.55, okazało się, że jakaś usterka techniczna i odwołany do FR, została cała trasa przebukowana tak:
WRO-WAW-MUC-SKG
zamiast wylecieć o 6.55 wylot będzie o 12.15 do Warszawy. Dostali bon na 40 zł na jedzenie
Bedą lecieć LOTem- zatem "tona"cukru w grześku.
W Warszawie kolejny lot o 16.50 czyli oczekiwania ponad 3h
I tu 1 pytane: czy w Warszawie może upominać się o jakiś kolejny bon na jedzenie? (jeśli tak to u kogo?)
Czy jeśli cała podróż została pozmieniana a finalnie przylecą ok 6 h po planowanym czasie-należy się odszkodowanie? A jeśli tak- to kto je składa? (czy jako jedna z osób z rezerwacji, kupionej przez pośrednika- może sama, tzn ja złożyć reklamację na stronie LH?)
Bardzo dziękuję.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7231 PostWysłany: 17 Lis 2019 12:48 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1240
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
No to LH - sponsorem Erasmusa :lol: :lol:
A tak poważnie - odszkodowanie oczywiście opóznienie powyżej 3 h / usterka techniczna / plus ewentualne wydatki na jedzenie / udokomentowane w postaci rachunków :!:
Góra
 Profil Relacje PM off
pyra2 lubi ten post.
 
      
#7232 PostWysłany: 17 Lis 2019 13:01 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 2907
złoty
Sama, w imieniu nieletniego pacholęcia, składaj reklamację poprzez stronę LH.
Góra
 Profil Relacje PM off
pyra2 lubi ten post.
 
      
#7233 PostWysłany: 17 Lis 2019 13:29 

Rejestracja: 12 Lip 2019
Posty: 175
@Biko, @Chupacabra dziękuję
czy LH ma jakiś formularz reklamacyjny czy piszę im słowotok?
czy WRO-SKG to powyżej 1500 km?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7234 PostWysłany: 17 Lis 2019 14:03 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 Maj 2013
Posty: 1361
niebieski
Do Lufy możesz wysłać claima przez formularz kontaktowy:
https://www.lufthansa.com/pl/pl/feedback
Albo mailem:
Customer.relations@lufthansa.com
Spójrz również na:
https://www.lufthansa.com/pl/pl/prawa-pasazera
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#7235 PostWysłany: 17 Lis 2019 14:11 

Rejestracja: 05 Sie 2017
Posty: 99
Loty: 88
Kilometry: 97 216
Czy nowy Rzecznik Praw Pasażerów rozpatruje w ogóle wnioski? Czekam już kilka miesięcy i cisza. Na infolinię również ciężko się dodzwonić.
Mam spór z RYR (obiecałem sobie, że im nie odpuszczę :D ), a w związku z brakiem odpowiedzi ze strony ULC mam związane ręce . :x ..
_________________
2019 -Ateny, Ałmaty, Astana, Taszkent, Samarkanda, Rzym, Budapeszt, Wiedeń, Lwów, Wilno, Ryga, Stambuł
2020 -Zagreb, Belgrad, Tallinn, Petersburg ... COVID ... Budapeszt, Tirana, Alicante, Malaga, Praga, Hamburg
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7236 PostWysłany: 17 Lis 2019 14:17 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8593
złoty
Poczekasz jeszcze pewnie kolejne kilka. Po co w ogóle tam pisałeś?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7237 PostWysłany: 17 Lis 2019 14:28 

Rejestracja: 05 Sie 2017
Posty: 99
Loty: 88
Kilometry: 97 216
boots napisał(a):
Poczekasz jeszcze pewnie kolejne kilka. Po co w ogóle tam pisałeś?


Liczyłem na odpowiedź innych użytkowników jaki jest aktualny średni czas odpowiedzi, nie ze strony ULC a nowe rzecznika właśnie. Brak podtekstów.

Jeżeli to zaśmiecanie wątku to prośba aby administrator skasował mój post, gdyż Twój rzeczywiście jest znacznie bardziej merytoryczny :)
_________________
2019 -Ateny, Ałmaty, Astana, Taszkent, Samarkanda, Rzym, Budapeszt, Wiedeń, Lwów, Wilno, Ryga, Stambuł
2020 -Zagreb, Belgrad, Tallinn, Petersburg ... COVID ... Budapeszt, Tirana, Alicante, Malaga, Praga, Hamburg
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7238 PostWysłany: 17 Lis 2019 14:33 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8593
złoty
Cytuj:
Liczyłem na odpowiedź innych użytkowników jaki jest aktualny średni czas odpowiedzi

Napisałem Ci, że poczekasz jeszcze kilka. Aktualnie trwa to jakieś 6-8 miesięcy.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#7239 PostWysłany: 17 Lis 2019 14:42 

szymonpoznan1 napisał(a):
Dzisiejszy lot POZ-MLA. Opóźnienie 3h. Przyczyny techniczne, więc tu raczej nie będzie spiny. Natomiast ten nieszczęsny czas, a dokładnie wg flightradar samolot siadł 2h55min po czasie. Natomiast wg kolegi który leciał drzwi samolotu otworzyły się 3h02min a pierwsze osoby mogły wyjść z samolotu 3h07min. Ktoś miał taki dość skrajny przypadek? Będzie boksowanie się, czy jest szansa że FR nie będzie pajacować? A jeśli tak to jak najlepiej udowodnić tą godzinę otwarcia drzwi/wyjścia z samolotu...

Oficjalnie nie ma tu mowy o pajacowaniu, a już na pewno nie ze strony FR

Ściągnęli awaryjnie samolot z Gdańska i oficjalnie zmiescili się na obu rotacjach poniżej 3 godzin spóźnienia

Koledze nie ma co obiecywać gruszek na wierzbie, co najwyżej wskaż gdzie szukać formularza reklamacyjnego Ryanair i niech próbuje
Góra
 PM off  
      
#7240 PostWysłany: 17 Lis 2019 15:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 Lut 2012
Posty: 5438
Loty: 153
Kilometry: 313 223
srebrny
Ogólnie i ja i kolega wiemy gdzie i jak wysłać claima, natomiast wg mnie Ryanair nie zmieścił się. Przecież nie liczy się moment przyziemienia tylko moment otwarcia drzwi/wyjścia z samolotu i o to cały problem bo poszło o 1-2 minuty, wg mnie na korzyść kolegi, ale ciężko będzie udowodnić.

Jedno jest pewne, kolega faktów nie naciąga i komunikat o możliwość otwarcia drzwi w samolocie poszedł dokładnie o 23:06 (planowany przylot 20:05), drzwi otwarły się o 23:07, a pierwsi pasażerowie mogli wyjść 23:11... Sprawa wydaje się jasna, natomiast ciężko to udokumentować.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9479 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 359, 360, 361, 362, 363, 364, 365 ... 474  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: rafalekl oraz 12 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group