Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597


 [ 7035 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 352  Następna
Autor Wiadomość
#6901 PostWysłany: 08 Wrz 2019 13:48 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 148
Loty: 138
Kilometry: 293 761
niebieski
Jaki macie doświadczenia czasowe z LH? Wypełniłem formularz na lh.com już ponad 2 tygodnie temu, i nie mam informacji zwrotnej (ani kasy).

Nie dostałem też jakiegoś potwierdzenia mailowego po wypełnieniu formularza, i teraz nie wiem czy czekać dalej czy wypełnić jeszcze raz? Po LH spodziewałbym się szybkiej reakcji.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6902 PostWysłany: 08 Wrz 2019 14:24 

Rejestracja: 08 Sie 2017
Posty: 5
Loty: 94
Kilometry: 179 547
Janobr

Dwa tygodnie i przyszła odpowiedź :)
Przesłanie swojego zdjęcia z paszportem i kaska po 10 dniach u mnie!!!


Ostatnio edytowany przez Abcn, 08 Wrz 2019 15:05, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Relacje PM off  
 
#6903 PostWysłany: 08 Wrz 2019 14:50 

Rejestracja: 06 Mar 2012
Posty: 1039
Loty: 131
Kilometry: 169 177
srebrny
@Janobr, najdziwniejsze ze nie masz potwierdzenia przyjecia zgloszenia - to powinno byc w miare szybko na mailu. przeszukaj skrzynke, szczegolnie folder ze spamem pod katem wiadomosci o podobnym temacie: "Your feedback has been registered under FB ID"
_________________
//Bartek

Moja pierwsza relacja z podróży - Andaluzja
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6904 PostWysłany: 08 Wrz 2019 18:30 

Rejestracja: 06 Wrz 2019
Posty: 2
Dziękuję wszystkim za pomoc, prześlę w takim razie zgłoszenie za pomocą formularza i listem do Czech.
Dzięki.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6905 PostWysłany: 08 Wrz 2019 20:04 

Rejestracja: 17 Lut 2018
Posty: 148
Loty: 138
Kilometry: 293 761
niebieski
xyrxis napisał(a):
@Janobr, najdziwniejsze ze nie masz potwierdzenia przyjecia zgloszenia - to powinno byc w miare szybko na mailu. przeszukaj skrzynke, szczegolnie folder ze spamem pod katem wiadomosci o podobnym temacie: "Your feedback has been registered under FB ID"


Nie mam nic takiego w poczcie :(

Pierwszy raz wypełniałem formularz 19.08

Wypełniłem jeszcze raz dziś, i też bez potwierdzenia mailowego...

Na wszelki wypadek wysłałem jeszcze maila na Customer.relations@lufthansa.com opisałem sytuacji i wrzuciłem boarding passy, i screen shot wypełnionego formularza.

Mam nadzieje że to coś da.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6906 PostWysłany: 08 Wrz 2019 20:38 

Rejestracja: 08 Wrz 2019
Posty: 1
Witam,

mam prośbę o pomoc do bardziej doświadczonych w temacie odszkodowania za opóźnienie. W skrócie sytuacja wygląda tak - lot z Chicago do Warszawy z przesiadką na Heathrow. Ja, żona + dwójka dzieci. Na starcie opóźnienie 2 h (późny przylot samolotu z Londynu) + około 70 minut siedzenia w samolocie i oczekiwania na start (problemy techniczne). W Londynie planowo 10:45, byliśmy około 14. Lot na Okęcie nie raczył poczekać, więc hotel i polecieliśmy dzień później. Zasadniczo w Warszawie byliśmy zamiast 17:30, to o 11:00 kolejnego dnia. Z lektury forum już wiem, że odszkodowanie nam się raczej należy (jeśli jestem w błędzie, wyprostujcie mnie) i tu jest pytanie - od kogo. Na wydruku z biura, gdzie kupiłem bilet jest "American Airlines operated by BA British Airways", na karcie pokładowej logo i numer lotu BA.

Wniosek pisać samodzielnie (jakieś porady - mój angielskie niestety kiepski jest), szukać prawnika, bo po przejrzeniu różnych firm troszkę mnie prowizje zniechęciły.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6907 PostWysłany: 08 Wrz 2019 21:26 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Złóż w LOT. A co do BA to nie będzie problemów, ma bardzo dobre doswiadczenia z nimi. Firmy to prawnicy.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6908 PostWysłany: 09 Wrz 2019 01:39 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 105
Hej

Mialem rejs z przesiadka. Pierwszy odcinek operowany przez LOT, drugi przez Lufthanse
LOT się (oczywiscie) spoznil, wiec nie zdazylem na przesiadke. Przebukowano mnie na inne loty, na miejsce dolecialem z 8h pozniej.

Od kogo wnioskuje odszkodowanie? Od Lufthansy czy LOTu? Bilet byl kupowany poprzez posrednika.

Pozdr
Olek
Góra
 Relacje PM off  
 
#6909 PostWysłany: 09 Wrz 2019 07:50 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Lot.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6910 PostWysłany: 09 Wrz 2019 09:28 

Rejestracja: 09 Wrz 2019
Posty: 1
Cześć,
Piszę do was z prośbą o pomoc w sprawie odszkodowania za lot.
Parę dni temu byłem pasażerem Lufthansy na trasie Nagoya-Kraków z przesiadką we Frankfurcie.
Po trzech godzinach lotu dostaliśmy informację od kapitana ,że doszło do uszkodzenia jednego z silników i w związku z tą awarią wróciliśmy na lotnisko w Nagoya. Po powrocie, zostaliśmy przetransportowani do hoteli( transport musieliśmy pokryć z własnej kieszeni ale nie było problemów ze zwrotem pieniędzy). Po przybyciu do hoteli oczekiwaliśmy na informację, kiedy odbędzie się następny lot. Taką informację dostaliśmy dopiero następnego ranka. Finalnie lot opóźnił się o ponad 24h.
Czy w takim przypadku mogę starać się o odszkodowanie ? Czy usterka silnika, ze nie wyklucza możliwości przyznania takiego odszkodowania? Usterka silnika nie była spowodowana uderzeniem w ptaka, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.
Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam,
thaneo
Góra
 Relacje PM off  
 
#6911 PostWysłany: 09 Wrz 2019 09:36 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 2875
platynowy
thaneo napisał(a):
Czy w takim przypadku mogę starać się o odszkodowanie ?
tak
ale czy je otrzymasz, będzie zależało od tego, jaki był faktyczny powód awarii silnika
Góra
 Relacje PM off  
 
#6912 PostWysłany: 09 Wrz 2019 10:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lip 2012
Posty: 6551
HON fly4free
Koniec z odszkodowaniem za opóźniony lot na starych zasadach. Pasażerom trudniej będzie dochodzić swoich praw.
https://bezprawnik.pl/odszkodowanie-z-u ... cywilnego/
Góra
 Relacje PM off  
 
#6913 PostWysłany: 09 Wrz 2019 10:41 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4938
platynowy
@skrzat
Kilka miesięcy spałeś? :P
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#6914 PostWysłany: 09 Wrz 2019 12:58 

Rejestracja: 11 Lip 2017
Posty: 105
ansbach1 napisał(a):
Lot.


Na pewno? Rejs byl bookowany przez Lufe i rezerwacja wisi u nich.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6915 PostWysłany: 09 Wrz 2019 13:14 

Rejestracja: 13 Lis 2018
Posty: 514
niebieski
LOT.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6916 PostWysłany: 11 Wrz 2019 00:27 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 493
niebieski
Przedsądowe wezwanie do zapłaty na adres głównej siedziby LOTu z dopiskiem dział reklamacji czy na jakiś inny? Polecony z potwierdzeniem odbioru wystarczy?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6917 PostWysłany: 11 Wrz 2019 09:39 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Wysłałeś reklamacje LOT odrzucił, teraz wysyłasz pismo tylko nazywasz wezwaniem do zapłaty. Szkoda lasu. Podjales próbę pozasądowego rozwiązania sporu więc nie musisz wysyłać ostatecznego wezwania do zapłaty, bo jeśli nie wysyła tego mec. to niby czego mieliby się przestraszyć?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off
boots lubi ten post.
 
 
#6918 PostWysłany: 11 Wrz 2019 21:03 

Rejestracja: 22 Lut 2014
Posty: 5
Loty: 233
Kilometry: 487 115
Czy ktoś wie dokąd pisać w sprawie odszkodowania od Finnaira? Na ich stronie brak formularza w języku polskim, znalazlem po angielsku, ale nie daje się wysłać. Mało pocieszające jest to, że ponoć Finnair jest na czarnej liście UE jako jedyna linia narodowa nie respektująca praw pasażerów :( Czy pisać na ich adres główny w Finalandii? Ktoś może przetarł już szlak?
Góra
 Relacje PM off  
 
#6919 PostWysłany: 13 Wrz 2019 10:13 

Rejestracja: 09 Wrz 2019
Posty: 10
Jakich czynności podjąć się w sytuacji gdy od daty wysłania skargi do WizzAir minęło ponad 30 dni? Czy teraz zwracać się do ULC, UOKIK czy może bezpośrednio do WizzAir?
Góra
 Relacje PM off  
 
#6920 PostWysłany: 13 Wrz 2019 16:11 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Wysłania poczta czy przez formularz?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 7035 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 343, 344, 345, 346, 347, 348, 349 ... 352  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot] oraz 1 gość


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group