Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 472  Następna
Autor Wiadomość
#5401 PostWysłany: 09 Sie 2018 15:58 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
trocha napisał(a):
Ja niestety nadal bez odpowiedzi (50 dzień). Na czacie mi odpowiedzieli, że nie zajmują się takimi sprawami i że mam napisać na maila, a na maila oczywiście nie odpisują. Więc ponawiam pytanie z oryginalnego postu - W formularzu ULC wymagają kopii wniosku złożonego do przewoźnika, a jedyne co mam to numer sprawy - w żaden sposób nie mogłem pobrać składanego wniosku. Ten numer wystarcza?

No to się pospieszyłem - właśnie odpisali, równo 50dni od momentu w którym potwierdzili przyjęcie reklamacji, nie wiem, czy to dla nich jakiś termin graniczny, bo już się ta informacja o 50 dniach gdzieś przewijała.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast Wczasy w Turcji: tygodniowe all inclusive w hotelu niedaleko plaży od 1763 PLN. Wyloty z 2 miast
Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem) Odkryj Deltę Mekongu: Wietnam i Kambodża w jednej podróży z Warszawy za 2900 PLN (z dużym bagażem)
#5402 PostWysłany: 09 Sie 2018 17:13 

Rejestracja: 12 Paź 2016
Posty: 407
Loty: 90
Kilometry: 172 874
niebieski
Witam, otrzymałem właśnie odpowiedz pozytywną na swoją reklamację, tylko proszą mnie o dosłanie pełnomocnictw za inne dorosłe osoby. Ma ktoś może jakiś wzór takiego pełnomocnictwa, czy od ręki można skrobnąć? :lol: ( Mowa o naszym rodzimym Locie)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5403 PostWysłany: 09 Sie 2018 18:31 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22331
Google naszym przyjacielem jest
Góra
 Profil Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
 
      
#5404 PostWysłany: 09 Sie 2018 19:45 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 2329
Loty: 129
Kilometry: 292 570
niebieski
marek2011 napisał(a):
Jak dostajecie odpowiedzi na reklamacje z przyczyną typu lack of airport facilities piszcie do odpowiedników ULC - to nie jest okoliczność nadzwyczajna, która z zasady zwalnia linię z odpowiedzialności. Jeśli są problemy z obsługą na lotnisku, to jest kwestia wewnętrznych relacji kontraktowych między linią i lotniskiem, które pasażera nie interesują. Przewoźnik odpowiada za dobór kontrahentów, powinien znać wyposażenie lotniska rozpoczynając operacje na nim, ma możliwość dochodzenia odszkodowania od kontrahentów itp.


Od czasu, gdy uderzenie schodkami nie jest nadzwyczajna okolicznością podobne przypadki należy zgłaszać do ULC
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5405 PostWysłany: 10 Sie 2018 11:06 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 128
Witam,

Mieliscie taki przypadek ze LOT nie odpowiedzial na reklamacje dotyczaca odwolanego lotu w terminie 30 dni. W moim przypadku juz jest 33 dni i ciagle jest cisza. Dzieki
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5406 PostWysłany: 10 Sie 2018 11:13 

Rejestracja: 15 Sty 2015
Posty: 1250
Loty: 34
Kilometry: 85 452
srebrny
Tak jak pisałem wcześniej u mnie to trwało 50 dni
trocha napisał(a):
No to się pospieszyłem - właśnie odpisali, równo 50dni od momentu w którym potwierdzili przyjęcie reklamacji, nie wiem, czy to dla nich jakiś termin graniczny, bo już się ta informacja o 50 dniach gdzieś przewijała.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5407 PostWysłany: 10 Sie 2018 11:19 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Cze 2013
Posty: 589
Loty: 2
Kilometry: 1 679
niebieski
ciocia z hameryki zaleciała z małym poślizgiem ;)

TPA - FRA (LH)
wylot opóźniony o 3h bo jakiś oszołom z dzieckiem :shock: sparaliżował FRA (7.08) :roll:

i siłą rzeczy FRA - KRK poleciała następnym...


Coś się należy $ ? :oops:
_________________
◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►◄►
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5408 PostWysłany: 10 Sie 2018 11:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Nie.
Góra
 Profil Relacje PM off
rysiekkk uważa post za pomocny.
 
      
#5409 PostWysłany: 10 Sie 2018 11:23 
Sezonowy Cebulion
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Lis 2011
Posty: 22331
Siła wyższa.
Góra
 Profil Relacje PM off
rysiekkk uważa post za pomocny.
 
      
#5410 PostWysłany: 10 Sie 2018 11:45 

Rejestracja: 05 Sty 2012
Posty: 128
Czyli LoTU nie obowiazuje przepoisowe 30 dni? Jesli odpowiedz jest po tym terminie uwaza sie reklamacje za uznana pozytywnie?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5411 PostWysłany: 10 Sie 2018 11:46 

Rejestracja: 28 Lip 2012
Posty: 6180
HON fly4free
Arthur napisał(a):
Mieliscie taki przypadek ze LOT nie odpowiedzial na reklamacje dotyczaca odwolanego lotu w terminie 30 dni. W moim przypadku juz jest 33 dni i ciagle jest cisza. Dzieki
cierpliwości, ja przed chwilą otrzymałem odpowiedź - POZYTYWNĄ :P - na reklamację składaną 22 lub 23 czerwca, czyli zajęło im to podobnie, jak u @trocha
LOT napisał(a):
Bardzo przepraszamy za wydłużony okres rozpatrywania złożonej reklamacji. Jednocześnie zapewniamy, że ten stan rzeczy nie wynika z ignorowania zgłoszonych problemów, a jedynie z powodu dużej ilości spraw, jakie otrzymaliśmy od Pasażerów w związku z zakłóceniami w przewozie w sezonie letnim.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5412 PostWysłany: 10 Sie 2018 17:23 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
Witam, proszę o pomoc jak w tytule.
Lot miał się odbyć 11.09.2016 z MXP-MIA-STT, bilety dla 4 pasażerów (!) zakupione w BA, realizowany przez AA.
W dniu wylotu został odwołany bez podania przyczyn. Na drugi dzień zaproponowano mi alternatywnie MXP-JFK-MIA-STT i wystawiono karty pokładowe, i ten lot został również odwołany. Polecieliśmy dopiero kolejnego dnia (13.09.)
Pół roku temu zwróciłem się do jednej kancelarii zajmującej się odszkodowaniami lotniczymi, nie podjęli żadnych kroków i po kilku miesiącach zrezygnowali ze zlecenia. Próbowałem jeszcze w kilku innych kancelariach, bez powodzenia to tylko strata czasu.
Z różnych powodów nie jestem w stanie sam się tym zająć, a więc proszę – jeżeli jest ktoś, kto uważa, że sprawa nie jest przeterminowana, wie gdzie się zwrócić (włoskie ULC, BA, AA ??) i chciałby się tym kompleksowo zająć w moim imieniu – to bardzo proszę o kontakt na priv. Szczegóły oraz wysokość prowizji do ustalenia. ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5413 PostWysłany: 10 Sie 2018 17:29 

Rejestracja: 03 Lis 2012
Posty: 2784
Loty: 154
Kilometry: 151 837
niebieski
https://prefunds.aa.com/refunds/ - działaj sam. To naprawdę nie jest takie trudne.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5414 PostWysłany: 10 Sie 2018 17:36 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Jaka była odpowiedź przewoźnika na Twoją reklamację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5415 PostWysłany: 10 Sie 2018 17:51 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
Ta pierwsza kancelaria nie złożyła żadnych wniosków do przewoźnika. A inne odpowiedziały, że ich zdaniem sprawa się przeterminowała lub jest temu bliska lub że zagranicznymi odszkodowaniami się nie zajmują itd itp...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5416 PostWysłany: 10 Sie 2018 18:07 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2921
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Radze sie strescic jak chcesz zobaczyc jakies pieniadze, bo we Wloszech jest na to tylko 2 lata, wiec jestes juz prawie pod bramka. Zacznij od kontaktu z AA, zeby nie przedawnilo sie. Tu masz adres email: AA.ECClaims@aa.com Dobrze byloby wiedziec dlaczego loty sa odwolane, czy w ogole przysluge odszkodowanie w ramach EU216.

Byc moze przysluguje Ci 2400 euro, wiec zlec to jakiemus znajomemu czy rodzinie, skoro sam nie mozesz sie tym zajac albo masz bariere jezykowa. Takie pieniadze nie chodza piechota.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka 10 Sie 2018 18:11, edytowano w sumie 2 razy
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5417 PostWysłany: 10 Sie 2018 18:09 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8552
złoty
Złożenie reklamacji nie przerwie biegu przedawnienia.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5418 PostWysłany: 10 Sie 2018 18:16 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1376
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
Jedna kancelaria odpisała mi, że we Włoszech są 22 miesiące na taką reklamację.
@boots wydaje mi się, że "bieg przedawnienia zawiesza się na okres od dnia wniesienia reklamacji do dnia udzielenia odpowiedzi" oraz "bieg przedawnienia przerywa się przez każdą czynność przed sądem lub innym organem powołanym do rozpoznawania spraw lub egzekwowania roszczeń danego rodzaju albo przed sądem polubownym, przedsięwziętą bezpośrednio w celu dochodzenia lub ustalenia lub zaspokojenia roszczenia"
@Aga_podrozniczka - dwa odwołane loty dla 4 osób to być może jest nawet 4800 euro...
Przyczyny były najprawdopodobniej techniczne (technicy majstrowali coś na skrzydle samolotu) chociaż nie było oficjalnie takiej informacji

Załączniki:
DSCN0018.JPG
DSCN0018.JPG [ 161.98 KiB | Obejrzany 980 razy ]
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5419 PostWysłany: 10 Sie 2018 18:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2921
Loty: 476
Kilometry: 1 136 630
niebieski
Nie rozumiem po co tracisz czas na kontakt z jakimis firmami, gdy mozna zwyczajnie napisac bezposrednio do AA. Albo na ten email co podalam (co prawda jest z 2016) albo na zwykly kontaktowy. Nie widze informacji o limicie 22 miesiecy, znalazlam tylko 2 lata, a na innej stronie 26 miesiecy.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka, 10 Sie 2018 18:23, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5420 PostWysłany: 10 Sie 2018 18:23 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 Sie 2012
Posty: 3533
srebrny
przecież napisał ze szuka jelenia
on nie ma czasu, co najwyżej popisać na forach internetowych
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9423 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 268, 269, 270, 271, 272, 273, 274 ... 472  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group