Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597

Historia lotów z flightradar
historia-lotu-na-flightradar,18,8917

Czy odszkodowanie za lot przysługuje?
UE-UE przysługuje
UE-NONUE przysługuje
NONUE-UE przewoźnik unijny (przynajmniej jeden odcinek) przysługuje
NONUE-UE przewoźnik pozaunijny nie przysługuje


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9471 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 474  Następna
Autor Wiadomość
#5321 PostWysłany: 27 Lip 2018 01:00 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
Mikolaj23 napisał(a):
#1

michcioj napisał(a):
hej sluchajcie, wczoraj lot odwolal mi wieczorny powrot z Poz do Waw musialem wracac pierwszym rannym lotem.
powodem byla burza, samolot chwile pokrążył i wrócil do Waw. samolot wylecial z Warszawy godzine po czasie,
wiem ze burza była krótka, i kilka minut po decyzji o powrocie do Waw samoloty mogły normalnie lądować.
jak uwazacie czy jest jakakolwiek szansa na odszkodowanie ?


Jako, że przyczyną była zła pogoda na bezpośrednio poprzedzającej rotacji, możliwe że przewoźnik mógłby wykazać, że „odwołanie jest spowodowane zaistnieniem nadzwyczajnych okoliczności, których nie można było uniknąć pomimo podjęcia wszelkich racjonalnych środków". Ale skoro burza trwała tylko chwilę, potem samoloty mogłyby lądować, to trudno nam wyrokować, czy nastąpiły nadzwyczajne okoliczności, a linia lotnicza podjęła wszelkie racjonalne środki, by jednak lotu nie odwoływać, tylko choćby opóźnić. W przypadku trafienia sporu przed sąd nie byłoby to takie łatwe do wykazania przez przewoźnika.
Po za tym to co większość osób traktuje w tym wątku jako „odszkodowanie" zawiera też inne sposoby dochodzenia uprawnień i pieniędzy niż tylko odszkodowanie z tytułu rozporządzenia 261/04. Na przykład naprawienie szkody, zastępcze wykonanie zobowiązania, zwrot ceny biletu.

Mikolaj23 napisał(a):
#2
dawidchyl napisał(a):
Szukam, szukam, ale nie mogę znaleźć.
Czy ktoś z Was spotkał się z taką sytuacją ?

Lot FR z Modlina do Rzymu. Samolot powinien wylądować o 23. Wylądował o 00.45. Ostatni autobus do centrum o 24, więc konieczność wzięcia taksówki. Czy Ryanair może zwrócić koszt taksówki ?

Teoretycznie sprawa prosta. Lot spóźniony poniżej 2 godzin, nic się nie należy. Komplikuje trochę fakt, że transfer (autobus) kupiony za pośrednictwem Ryanaira. Po kupnie w potwierdzeniu informacja, że Ryanair nie jest świadczącym usługi tylko firma transportowa. Jeśli się nie zdąży na ostatni autobus to następny o 8 rano. Przy lotnisku zamykanym na noc trochę absurdalne.

Czy jakikolwiek przepis chroni pasażera w takim przypadku ?


A czemu miałby nie mieć zwrócić za taksówkę? Kodeks cywilny i naprawienie szkody. Choć kolega nic o odszkodowaniu, a tym bardziej jego wyłudzeniu nie pisał.

Mikolaj23 napisał(a):
#3
Agnieszkaa23 napisał(a):
Witam,
Kilka dni temu miałam lecieć z Poznania na wycieczkę (Lot czarterowy). Po odprawie okazało się że wylot opóźniony o godzinę. Po boardingu i prawie godzinie czekania na start w samolocie okazało się że jednak nie możemy wystartować ponieważ samolot jest niesprawny i wymaga naprawy. Opóźnienie więc wynosiło już prawie 2 h.
Na lotnisku podano komunikat że samolot jest w naprawie i trzeba czekać na kolejne komunikaty w tej sprawie. Ponieważ byłam z małym dzieckiem nie chciałam czekać nie wiadomo jak długo. Zrezygnowałemz wycieczki. Czy mogę starać się o jakieś odszkodowanie?


Czemu miałaby nie móc? A tym bardziej czemu miałoby to być wyłudzenie? 476 i 477 kc, opóźnienie dłużnika. [...]gdy wskutek zwłoki świadczenie dłużnika utraciło dla wierzyciela [...] znaczenie, wierzyciel może świadczenia nie przyjąć i żądać naprawienia szkody [...]. A po za tym z rozporządzenia 261/04 wcale jednoznacznie nie wynika konieczność odbycia w takim przypadku lotu i niemożność żądania odszkodowania na jego podstawie. Pamiętam też co najmniej jeden przypadek kogoś z forum, z niedawna, gdy linia uznała żądanie odszkodowania, pomimo że pasażer nie poleciał.

Mikolaj23 napisał(a):
#4

busterian napisał(a):
Witam.Chciałbym przedstawić naszą sytuację odnośnie powrotu wczorajszego dnia z Marsa Alam.
Z żoną kupiliśmy wycieczkę z biura tui na pobyt od dnia 12 do 19.06.Lot powrotny miał być obsługiwany przez firmę enter air.Zaplanowany był na godzinę 9.10 dnia 19.06 tymczasem poprzedzającego dnia koło godz.20-tej dowiedzieliśmy się wraz z grupą około 30 osób że do niego nie dojdzie.Został zmieniony przewoźnik,zmieniona godzina odlotu na 15.00 i zmieniony został cel lotu z Warszawy na Katowice.W Katowicach wylądowaliśmy o 19.00.Dodatkowo biuro tui podstawiło dwa busy z Katowic do Warszawy i zamiast godz.13.35 byliśmy całą grupą koło 23.20.Jakie są nasze prawa?Co nam przysługuje.Pozdrawiam

To tak na szybko kilka postów o tym, że ludzie nie potrafią czytać ze zrozumieniem.

Tu też uważasz, że nie przysługuje żadne roszczenie, na przykład o obniżenie ceny? Nie można reklamować usługi imprezy turystycznej?

Naprawdę tak łatwo Ci pisać, że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem i wyłudza odszkodowania, pytając o swoje prawa i możliwości?
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off
seal lubi ten post.
 
      
Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel Tydzień na Malcie za 1195 PLN. Loty z Katowic + 4* hotel
Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN! Loty do Nowej Zelandii (+ zwiedzanie Rzymu) z Krakowa od 2920 PLN!
#5322 PostWysłany: 27 Lip 2018 10:45 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 2
Witam, Potrzebuje konsultacji bardziej doświadczonych osób.

31.05.2018 leciałem z Walencji do Warszawy, przez Frankfurt, lotami (LH1161 + LH1350).
Lot LH1161 wystartował z Walencji o czasie rozkładowym, wylądował jednak we Frankfurcie z okolo 40 min opóźnienia. Lot LH1350 został anulowany.
Lufthansa znalazła mi połączenie zastępcze, w Warszawie byłem jednak z 4h opóźnienia.
05.06.2018 złożyłem reklamację, po otrzymaniu której LH poinformowała, że czas rozpatrywania może być dłuższy nic zazwyczaj. Wczoraj przysłali odmowę uznania roszczenia:

Cytuj:
Dziękujemy za wiadomość przesłaną drogą elektroniczną w dniu 28.03.2018 roku oraz cierpliwość okazaną w oczekiwaniu na naszą odpowiedź.

Niezmiernie nam przykro, że lot LH1161 nie mógł odbyć się zgodnie z planem. Informujemy, że opóźnienie lotu LH1161 było spowodowane kłopotami z kontrolą ruchu lotniczego przeprowadzanego przez lokalną wieżę kontrolną lotów na poprzedniej rotacji samolotu. Zapewniamy, że rozumiemy Pana niezadowolenie spowodowane powstałymi utrudnieniami.

Ustosunkowując się do kwestii roszczeń odszkodowawczych, wyjaśniamy, że planowe przeprowadzenie lotu LH1161 nie było możliwe i jego opóźnienie nastąpiło niezależnie od przewoźnika lotniczego. W takim przypadku zgodnie z Rozporządzeniem Europejskim WE 261/2004 przewoźnik lotniczy jest zwolniony z obowiązku wypłaty odszkodowania.


Pytania:
1. Czas rozpatrywania reklamacji wyniósł prawie 2 miesiące. Czy w związku z tym można przyjąć, że reklamacja i roszczenie zostało automatycznie uznane, sroko sprawa nie została rozpatrzona w 30 dni?
2. Piszą o wiadomości wysłanej 28.03.2018. Zgłoszenie zostało wysłane 05.06.2018. Czy możliwe, że rozpatrując sprawę pomylili dwa przypadki?
3. "LH1161 nie mógł sie odbyć zgodnie z plane z powodu kolotów z kontola ruchu na poprzedniej rotacji" (samolotu?). LH1161 wystartował o czasie. Wylądował z opóźnieniem, a LH 1350 został odwołany. Jak poprzednia rotacja mogła wpłynąć na opóźnienie 1161 skoro start odbył się rozkładowo?
4. "opóźnienie lotu LH1161 było spowodowane kłopotami z kontrolą ruchu lotniczego przeprowadzanego przez lokalną wieżę kontrolną lotów na poprzedniej rotacji samolotu" oraz " planowe przeprowadzenie lotu LH1161 nie było możliwe i jego opóźnienie nastąpiło niezależnie od przewoźnika lotniczego". Czym mogą być dokładnie owe kłopoty z kontrolą ruchu na poprzedniej rotacji? Czy może to stanowić podstawę wyłaczenia odpowiedzialności LH?

Będę wdzięczny za informacje i podpowiedź jak dalej ugryźć ten temat. Dalej z LH się przerzucać pismami, skarge do ULC smarować?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5323 PostWysłany: 27 Lip 2018 11:33 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 Cze 2013
Posty: 2078
niebieski
Pisz do ULC to poznasz faktyczną przyczyne opóźnienia całego lotu
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5324 PostWysłany: 27 Lip 2018 11:54 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 295
1. o czym ty mowisz? jesli otrzymales odpowiedz odmowna oraz wczesniej napisali ze " LH poinformowała, że czas rozpatrywania może być dłuższy nic zazwyczaj"
2.Widac ze to zdanie to copy/paste bez zmienionej daty.
3.Rotacja czyli samolot ktory leci do wenecji
4.Strajk?

w twoim przypadku godzina lodowania LH1161 nie ma znaczenia bo jak mowisz LH1350 zostal anulowany, albo zle napisales reklamacje albo mowisz nieprawde z anulacja LH1350
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5325 PostWysłany: 27 Lip 2018 12:18 

Rejestracja: 26 Lip 2018
Posty: 2
ansbach1 napisał(a):
Faramoth napisał(a):
Witam,
16.07 br. miałem lot z Bangkoku do Hamburga, z międzylądowaniem i pewnym czasem oczekiwania w Monachium.

Wylot z Bangkoku miał być o 9.00 - był o 11.45 (opóźnienie 2h 45 minut).
Wylot z Monachium miał być o 19.00, był o 21.55 (Opóźnienie 2h 55 minut).
W Hamburgu według biletu powinniśmy być o godzinie 20.25, ostatecznie wylądowaliśmy o 23.21 (opóźnienie 2h 56 minut).

Całkowity czas oczekiwań przekracza zatem 4h, po których na tak długiej trasie przysługuje nam odszkodowanie, ale ostateczne opóźnienie to niecałe 3h. Czy mam prawo ubiegać się o odszkodowanie? Czy powinienem robić to we własnym zakresie, czy przez jakąś firmę?


Nie łączymy opóźnienia z odcinków. Odszkodowanie przysługuje od 3 h, ale liczy się otwarcie drzwi, a raczej moment, w którym zezwolono na opuszczenie samolotu. Przy Twojej trasie zostanie obniżone o 50 % czyli jeśli już to otrzymasz 300 EUR. A jak złożysz to zależy od Ciebie...



Dziękuję serdecznie za odpowiedź. Najgorsze było to, że nikt nie zaproponował nam choćby wody kiedy czekaliśmy. Przy samych bramkach ciągle mówiono, że zaraz coś będzie wiadomo. I tak co pół godziny...
Czyli najlepszym sposobem będzie złożenie zażalenia bezpośrednio do przewodnika, powołując się na prawa pasażera, które tutaj wcześniej wypisano. No dobra, zobaczymy...
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5326 PostWysłany: 27 Lip 2018 13:48 

Rejestracja: 27 Lip 2018
Posty: 2
Rajesh Kuthrappali napisał(a):
1. o czym ty mowisz? jesli otrzymales odpowiedz odmowna oraz wczesniej napisali ze " LH poinformowała, że czas rozpatrywania może być dłuższy nic zazwyczaj"
2.Widac ze to zdanie to copy/paste bez zmienionej daty.
3.Rotacja czyli samolot ktory leci do wenecji
4.Strajk?

w twoim przypadku godzina lodowania LH1161 nie ma znaczenia bo jak mowisz LH1350 zostal anulowany, albo zle napisales reklamacje albo mowisz nieprawde z anulacja LH1350


1.Gdzieś przewinął się temat, że po 30 dniach roszczenie uznaje się za automatycznie przyjęte. Czy fakt wysłania pisemka "sorry, mamy zasuw w opór i odpowiemy ci może kiedyś" przez linie powoduje, że taki przepis nie działa? Zbyt prostym rozwiązaniem dla przedsiębiorcy by to było.

2. OK

3. Czyli mam rozumieć, że przyczyną odrzucenia roszczenia, jest problem z realizacją połączenia do Walencji, czyli poprzedniej rotacji? W związku z tym samolot nie mógł wykonać planowo rejsu LH1161 i stąd opóźnienie?
Tylko jak to jest możliwe, skoro samolot odleciał o czasie? Zrozumiałbym, że jest to przyczyną odwołania LH1350 - samolot nie doleciał na czas do Frankfurtu, więc przewoźnik zdecydował się odwołać lot.
Cały czas nie widzę związku poprzedniej rotacji samolotu, który realizował LH1161 z jego opóźnieniem i odwołaniem kolejnego lotu.

4. Jedyny strajk w tych dniach o jakim znalazłem informację, a w którym brała udział Kontrola Lotów, to Grecki strajk generalny, trwający 24h z 30.05. Czy rzeczywiście może być on przyczyną opóźnienia?

Jaki mam interes w mówieniu nieprawdy? W sporze z LH kłamanie, że lot był anulowany, kiedy nie był, nie ma sensu. Przecież LH jest w stanie do wykazac...

Jak w takiej sytuacji należy zatem poprawnie napisać reklamację?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5327 PostWysłany: 27 Lip 2018 14:17 

Rejestracja: 10 Lip 2018
Posty: 295
pisz jeszcze raz reklamacje w sprawie skasowan lotu 1150 bo otrzymales odpowiedz na temat lotu 1161, 1161 z 1150 nie maja nic ze soba wspolnego
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5328 PostWysłany: 28 Lip 2018 15:08 

Rejestracja: 28 Lip 2018
Posty: 2
Dzień dobry,

Mam pytanie, czy w sytuacji gdy moj nominalny lot wew. UE organizowany przez naszego przemiłego narodowego przewoźnika został odwołany (informacja otrzymana o 3 w nocy, sam lot 8:55) i zostało zaproponowane mi przebukowanie na lot o 14:45 (nowy bilet etc.), który w momencie dotarcia na lotnisko, bez żadnej uprzedniej informacji, też okazał się odwołany (i przebukowano mnie na kolejny, gdzie planowa godzina przylotu to ponad 3h od terminu drugiego, popołudniowego lotu) będzie mi dwukrotnie przysługiwało odszkodowanie? Na żaden podobny casus nie udało mi się natknąć zarówno w samym rozporządzeniu, jak i powiązanych wyrokach TUE.

Z góry dzięki za pomoc!
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5329 PostWysłany: 28 Lip 2018 15:36 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1254
Loty: 69
Kilometry: 142 806
srebrny
@romagnoli
Tak, będzie Ci przysługiwało. Nie ma żadnego ograniczenie w rozporządzeniu 261/04 w takim przypadku. Art. 3 tegoż wskazuje, że rozporządzenie ma tu zastosowanie dla każdej rezerwacji. Choć linie lotnicze pewnie będą uważać inaczej.
A normalnie wystawiono Ci rezerwacje na oba zastępcze połączenia, tak?
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5330 PostWysłany: 28 Lip 2018 16:43 

Rejestracja: 11 Sie 2010
Posty: 1856
HON fly4free
Mogę się mylić, ale wg mnie odszkodowanie za drugi lot się nie należy - gdyż on tego biletu nie zakupił, tylko dostał w ramach realizacji zobowiązań pierwotnej rezerwacji. Oczywiście za kolejne opóźnienie, jeśli skutkuje utknięciem na kolejną noc, należy się wsparcie typu hotel (jeśli poza miejscem zamieszkania). Natomiast nigdy nie zaszkodzi powalczyć o odszkodowanie :) i złożyć odpowiednie roszczenie. Nie wiem jakie jest ostatnie orzecznictwo, bo od tego tak naprawdę zależy sukces w tego typu sprawach. Na pewno linie lotnicze same z siebie nie przystaną na dwa odszkodowania, więc po wystosowaniu roszczeń dalej trzeba pisać do odpowiedniego ULC.

Na tripadvisor była podobna dyskusja, ale bez konkluzji niestety
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g1 ... ravel.html

Inna ciekawa dyskusja jest też na FT. Jeden z mówców twierdzi, że udało mu się wywalczyć dwa odszkodowania w takiej sytuacji
www.flyertalk.com/forum/british-airways ... e-not.html
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5331 PostWysłany: 28 Lip 2018 16:57 

Rejestracja: 28 Lip 2018
Posty: 2
Jak patrzę na boarding pass, dedykowany pierwszemu zastępczemu lotowi, który miał się odbyć o 14:45, to widnieje ten sam numer rezerwacji, jak dla mojego nominalnego round tripu (TLL-WAW-TLL), ale zupełnie inny numer biletu. Co do tego drugiego zastępczego, to zupełnie inna bajka, bo to przesiadka w Rydze z pierwszym odcinkiem realizowanym przez innego przewoźnika.

W każdym razie dzięki za pomoc, nawet po waszych odpowiedziach widzę, że nie ma jakiejś twardej linii w tym zakresie :) na szczęście znajomy trochę się w to lubi bawić, więc pewnie spróbujemy swoich sił w sądzie. Jak wszystko się skończy - dam znać (ale to pewnie za rok ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5332 PostWysłany: 28 Lip 2018 17:04 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
https://eur-lex.europa.eu/legal-content ... 15%2801%29
Cytuj:
4.2. Prawo do zwrotu należności, zmiany planu podróży lub zmiany rezerwacji w przypadku odmowy przyjęcia na pokład albo odwołania
(...)
Jeżeli lot zgodnie ze zmienionym planem podróży, przyjęty na podstawie art. 8 ust. 1 lit. b) lub c), również zostanie odwołany lub jego przylot zostanie opóźniony, stosują się do niego nowe prawa w zakresie odszkodowania zgodnie z art. 7 (zob. pkt 4.4.11). Komisja zaleca, aby pasażerom wyraźnie przedstawiono możliwe opcje w przypadku konieczności świadczenia pomocy
Góra
 Profil Relacje PM off
SPLDER lubi ten post.
SPLDER uważa post za pomocny.
 
      
#5333 PostWysłany: 28 Lip 2018 17:16 

Rejestracja: 16 Sty 2011
Posty: 7917
HON fly4free
jedna opóźniona podróż (przelot z punktu A do B) = co do zasady jedno odszkodowanie, chyba, żeby były dwie podstawy np. raz odwołany rejs, a potem odmowa wejścia na pokład.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5334 PostWysłany: 28 Lip 2018 17:25 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 8581
złoty
Uważasz, że właśnie to wynika z podanego przeze mnie cytatu?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5335 PostWysłany: 28 Lip 2018 22:37 

Rejestracja: 31 Maj 2013
Posty: 1386
Loty: 804
Kilometry: 1 204 355
srebrny
marek2011 napisał(a):
jedna opóźniona podróż (przelot z punktu A do B) = co do zasady jedno odszkodowanie, chyba, żeby były dwie podstawy np. raz odwołany rejs, a potem odmowa wejścia na pokład.


a jeżeli ta odwołana podróż z A do B na drugi dzień kolejny raz została odwołana - to jedno odszkodowanie czy dwa?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5336 PostWysłany: 28 Lip 2018 23:22 

Rejestracja: 25 Lip 2016
Posty: 409
dwa
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5337 PostWysłany: 29 Lip 2018 17:33 

Rejestracja: 29 Lip 2018
Posty: 4
Witajcie,

Lot był opóźniony o półtorej godziny, nie zdążyłem na następny lot (ten sam przewoźnik), zaproponowali listę rezerwową na lot 4 godziny później lub pewny lot 9 godzin później. Podziękowałem za oba, bo czekanie 4 godziny, żeby później czekać 5 było bez sensu. Pojechałem pociągiem. LOT zaproponował zwrot pieniędzy za niewykorzystany odcinek, a ja dojechałem na miejsce kilka godzin po czasie.

Czy jeśli nie skorzystałem z ewidentnie niekorzystnego połączenia zaproponowanego przez LOT, to czy mam prawo do jakiegoś odszkodowania?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5338 PostWysłany: 29 Lip 2018 17:41 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
tak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5339 PostWysłany: 29 Lip 2018 17:46 

Rejestracja: 29 Lip 2018
Posty: 4
Na jakiej podstawie? Nie mogę się powoływać na to prawo europejskie bo w moim przypadku nie było opóźnienia, bo nigdy do celu nie dotarłem. Jakbym przyjął ofertę lotu 9h później to byłbym w stanie wykazać, ze mieli opóźnienie 9 godz względem zarezerwowanego przeze mnie lotu.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#5340 PostWysłany: 29 Lip 2018 18:02 

Rejestracja: 15 Paź 2013
Posty: 274
niebieski
napisz do nich reklamcje ze utraciles polaczenie, przez opoznienie pierwszego lotu i ze nie zamuerzales koczowac na lotnisku 9 godzin zeby czekac na nastepny lot, ja tak zrobilem i nie bylo problemu z wyplaczenie odszkodowania, na odpowiedz czeka sie ponad 50 dni
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 9471 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 264, 265, 266, 267, 268, 269, 270 ... 474  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group