Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
Autor Wiadomość
#1 PostWysłany: 16 Wrz 2018 14:55 

Rejestracja: 16 Wrz 2018
Posty: 1
Witam,

Sytuacja wygląda następująco:

Zarezerwowaliśmy wycieczkę do Grecji dla 4 osób. Pani z biura podróży TUI zrobiła 2 rezerwacje 2-osobowe zamiast 1 4-osobowej. Miało to nie mieć znaczenia.
W TUI ostateczne godziny odlotu podane są na 48h przed wylotem na wczasy. Okazało się że jedna rezerwacja leci o godz. 7:00, natomiast druga o godz. 15:25. Biuro zgodziło się na zmianę późniejszej rezerwacji na wcześniejszy lot abyśmy mogli wylecieć razem, ale koszt takiej przyjemności to 150 PLN/os. Powiedziano nam, że aby lecieć razem najlepiej zapłacić i złożyć jutro reklamację (dzisiaj jest niedziela i dział reklamacji nie pracuje) oraz że jest za późno na takie zmiany (dzwoniłem średnio raz w tygodniu do TUI, ponieważ chcieliśmy zarezerwować wcześniej pociąg do WWA i powiedziano mi że "RACZEJ lot o 7:00").
Sytuacja moim zdaniem jest kuriozalna i najprawdopodobniej złożymy reklamację, ponieważ obie wycieczki były kupowane jako jedna i wszystkie informacje na temat wyjazdu były wysyłane do mnie.
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji otrzymamy zwrot kosztów manipulacyjnych związanych ze zmianą lotu (300 PLN)

Tutaj pojawia się moje pytanie, czy ktoś spotkał się z taką sytuacją? Co sądzicie na temat procesu reklamacji?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#2 PostWysłany: 16 Wrz 2018 15:21 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Mar 2011
Posty: 932
Loty: 166
Kilometry: 190 226
złoty
Trzeba było prosić by 2 pokoje były na jednej umowie lub by do systemu została dopisana adnotacja, ze to są rezerwacje łączone.

Teraz to pozostaje zapłacić i napisać pismo do TUI z prośba o zwrot kosztów manipulacyjnych.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
becek uważa post za pomocny.
 
      
#3 PostWysłany: 16 Wrz 2018 15:25 

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 280
Loty: 27
Kilometry: 36 114
niebieski
Pewnie osobie sprzedającej bardziej opłacało się sprzedać dwie wycieczki, a nie jedną.
Musicie sprawdzić w dokumentach od tui czy macie, że jest to jedna rezerwacja czy dwie osobne. W zależności od tego może być ciężko z odzyskaniem kosztów, ale warto próbować.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group