Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Uniwersalny poradnik o prawach pasażera - nieaktualny, obecnie ULC nic nie da

http://www.fly4free.pl/uniwersalny-pora ... -pasazera/

Wizzair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
wizzair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,106445

Ryanair - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,68109

Ryanair Sun - odszkodowanie za opóźniony / odwołany lot
ryanair-sun-odszkodowanie-za-opozniony-odwolany-lot,1498,130312

Uszkodzony/ zaginiony/ opóźniony. bagaż
uszkodzony-zaginiony-opozniony-bagaz,228,21597


 [ 7041 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353  Następna
Autor Wiadomość
#6981 PostWysłany: 07 Paź 2019 21:27 

Rejestracja: 31 Maj 2018
Posty: 398
srebrny
To pewnie pani na infolini poszla na bezrobotne :)

Na przyszlosc dla innych polecam nie liczyc na szczescie tak jak @marcinsss, tylko kupic lepsze drozsze ubezpieczenie ktore oznajmia ze pokrywa koszty spoznienia na loty, w obie strony nawet jezeli sa to loty nie bezposrednie. Mi sie wydaje ze w twoim przypadku to mialo znaczacy wplyw iz cie zapewnili ze pokryja koszty podczas rozmowy telefonicznej, wprowadzajac cie w blad - gdyz twoja polisa tego nie pokrywala.

Gratki :)
Góra
 Relacje PM off  
 
#6982 PostWysłany: 07 Paź 2019 21:38 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 462
Loty: 63
Kilometry: 202 612
srebrny
seal napisał(a):
@marcinsss: nie czytałem wcześniej może padło - ale jaki ubezpieczyciel, jaki wariant ubezpieczenia.

ERV Beztroskie Podróże
Na stronie 310 tego wątku jest dokładniejszy opis oraz link do OWU, które obowiązywało w dniu zawarcia umowy.

@LonDynia Czekam na jakieś papiery. Może się z nich dowiem, co zadecydowało, że ERV zmieniło zdanie - czy faktycznie nagrania, czy coś innego.

A co do lepszej polisy, to chętnie. Możesz jakąś polecić, to wezmę pod uwagę przy następnej okazji. Nic chyba tak dobrze nie uczy, jak własne błędy.
_________________
Image

Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan> - pisze się
Góra
 Relacje PM off  
 
#6983 PostWysłany: 07 Paź 2019 22:38 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Pozew przeciwko linii z poza PL, sąd wzywa o zaliczkę na tłumacza 800 zł. Powodzenia dla wszystkich, którzy składają pozwy przeciwko Onurowi etc.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6984 PostWysłany: 08 Paź 2019 03:02 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 111
Loty: 134
Kilometry: 444 074
niebieski
Do tych co sa doswiadczeni w sprawach reklamacji ...otoz na poczatku wrzesnia lecialem z Waw przez Londyn do Eze ...samolot ktory przylecial z LHR do WAW mial 2 godziny spoznienia i wylecielismy zbyt pozno aby zdazyc na lot z LHR do Poludniowej Ameryki ...na Lhr dano mi hotel i vouchers na jedzenie ...dopiero nastepnego dnia wyslano mnie ta sama trasa ....czyli spoznienie 24 godzinne ...wyslalem do British reklamacje i scany bordinsg passow domagajac sie odszkodowania ...minal miesiac i nijakiej odpowiedzi ..ponowilem reklamacje i nada nic ...co radzicie robic ...
Góra
 Relacje PM off  
 
#6985 PostWysłany: 08 Paź 2019 07:47 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Poczekaj. A wiesz czy było spowodowane opóźnienie?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6986 PostWysłany: 08 Paź 2019 15:54 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2012
Posty: 160
Witam! Mam pytanie ,otóż moja mama podróżowała ostatnio w ramach wycieczki Rainbow na pokładzie Smartwings z Katowic do Faro , samolot po około godzinie zawrócił do Katowic z powodu usterki i po paru godzinach wystartował ponownie ,łączne opóźnienie to ponad 6h . Mama po powrocie skierowała się do biura Rainbow spytać o ewentualne odszkodowanie i uzyskała odpowiedź że "ta linia do rozpatrzenia ewentualnego odszkodowania potrzebuje wydruk karty pokładowej którą mama otrzymała na lotnisku " , niestety karta została wyrzucona , czy faktycznie potrzeba fizycznie wydrukowanej karty aby uzyskać odszkodowanie ? Znalazłem podobny wątek na forum ale nie wiem jak się ta sprawa skończyła
Pozdrawiam
Marcin
Góra
 Relacje PM off  
 
#6987 PostWysłany: 08 Paź 2019 15:56 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4942
platynowy
Nie.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#6988 PostWysłany: 08 Paź 2019 15:58 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2012
Posty: 160
Więc nie trzeba w żaden inny sposób udowadniać swojej obecności na pokładzie ? Wystarczy napisać że mają chyba listę pasażerów wpuszczonych na pokład ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#6989 PostWysłany: 08 Paź 2019 16:14 

Rejestracja: 29 Cze 2015
Posty: 4942
platynowy
Trzeba. W postępowaniu przed sądem można to zrobić w dowolny sposób, który przekona sąd.
_________________
Quam parva sapientia regitur mundus!
Góra
 Relacje PM off  
 
#6990 PostWysłany: 08 Paź 2019 16:25 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 Lip 2012
Posty: 160
Czyli jeśli odmówi wypłaty odszkodowania ze względu na brak karty pokładowej to jedyną opcją jest droga sądowa ?
Góra
 Relacje PM off  
 
#6991 PostWysłany: 08 Paź 2019 16:35 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 Kwi 2012
Posty: 1073
Loty: 42
Kilometry: 90 840
złoty
A masz umowę z biurem, maila z potwierdzeniem lotu/wycieczki lub cokolwiek podobnego? To wystarczyłoby. Przewoźnik standardowo gra na zniechęcenie - ustawowym wymaganiem przy złożeniu skargi do Rzecznika Praw Pasażerów lub wcześniej Prezesa ULC jest dołączenie m.in. „kopii potwierdzonej rezerwacji" i linie wymyśliły sobie, że będą co do zwykłych reklamacji też tego żądać w formie skanu karty pokładowej.
_________________
Przez Bliski Wschód i Kaukaz - Relacja z wyprawy do Turcji, Iranu, Armenii i Gruzji
Góra
 Relacje PM off  
 
#6992 PostWysłany: 08 Paź 2019 18:48 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
SO w Warszawie jest podzielony. Jeden skład uważa że potwierdzenie rezerwacji nie potwierdza odbycia lotu, drugi, że zgodnie z doświadczeniem życiowym jeśli ktoś ma rezerwacje to leci, a przewoźnik ma listę pasażerów więc łatwo to może sprawdzić. Powód może wykazać swoją obecność innymi środkami dowodowymi. Ja dołączam oświadczenia współpasażerów oraz zapewne zeznania świadków, zdjęcia transakcje kartami płatniczymi.

Jeśli chodzi o Smartwings to pytanie powinno brzmieć kto jest obsługującym przewoźnikiem.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6993 PostWysłany: 09 Paź 2019 02:50 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 111
Loty: 134
Kilometry: 444 074
niebieski
@ansbach1...niestety nie wiem ...i czy mozna to gdzies sprawdzic ?...lot byl planifikowany 1 wrzesnia BA 851 z WAW do LHR o 18.25
Góra
 Relacje PM off  
 
#6994 PostWysłany: 09 Paź 2019 11:22 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2505
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Odwolanie lotu BA 464/465 10 sierpnia 2019 LHR - MAD - LHR, historyjka wspomniania w recenzji BA: british-airways-opinie-recenzje-uwagi,226,120580&hilit=british?start=60#p1243643 W moim przypadku chodzilo o lot MAD-LHR BA465.

Zwrot za koszt hotelu w Madrycie dostalam od razu, odpowiedz w 3 dni i przelew jakis tydzien pozniej. Odmowiono odszkodowania za anulowanie lotu twierdzac, ze nastapily nadzwyczajne okolicznosci. Paru osobom zaplacono odszkodowanie, a reszcie ciagle odmawiano. Skierowalam sprawe do brytyjskiego CEDR https://www.cedr.com/ Przebieg sprawy wygladal tak:
1. Ja przedstawilam wydarzenia i odmowe wyplaty odszkodowania,
2. BA przedstawilo swoja obrone, ktora miala totalnie poprzekrecane fakty. Po raz kolejny odmowiono wyplaty odszkodowania powolujac sie na nadzwyczajne okolicznosci.
3. Sprawe przejal CEDR i wydal postanowienie na moja korzysc.

Zero kosztow z mojej strony, pare maili do BA i potem wypelnienie formularza na stronie CEDR. Czekam teraz na przelew albo czek ze strony BA na rownowartosc 250 euro.
_________________
Carpe Diem.


Ostatnio edytowany przez Aga_podrozniczka, 09 Paź 2019 12:15, edytowano w sumie 1 raz
Góra
 Relacje PM off
marcinsss lubi ten post.
 
 
#6995 PostWysłany: 09 Paź 2019 11:44 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 Sty 2013
Posty: 636
złoty
@Aga_podrozniczka warto doprecyzować, że CEDR będzie mediował tylko i wyłącznie z British Airways.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#6996 PostWysłany: 09 Paź 2019 12:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 Mar 2013
Posty: 2505
Loty: 432
Kilometry: 1 028 838
złoty
Faktycznie, tego nie wiedzialam, pierwsz raz korzystalam. Myslalam, ze to dziala dla wszystkich lini w UK. https://www.cedr.com/consumer/aviation/ ... s-covered/
_________________
Carpe Diem.
Góra
 Relacje PM off  
 
#6997 PostWysłany: 09 Paź 2019 16:31 

Rejestracja: 08 Lis 2011
Posty: 462
Loty: 63
Kilometry: 202 612
srebrny
Dostałem dzisiaj pismo z ubezpieczalni z ich nowym stanowiskiem w mojej sprawie. :)
Najważniejszy fragment:
Cytuj:
... informujemy, iż po przesłuchaniu rozmów i ponownej analizie akt szkodowych Ubezpieczyciel postanowił zmienić decyzję i przyznać odszkodowanie ww Ubezpieczonemu w całości i zgodnie ze zgłoszonym roszczeniem Ubezpieczonego...


Gdyby ktoś nie śledził tematu, to kasa na konto (prawie 6k PLN) wpłynęła już w poniedziałek.
Wnioski:
1. Najprawdopodobniej nikt wcześniej nie zadał sobie trudu, aby znaleźć i przesłuchać te nagrania.
2. Nagrania rozmów z Centrum Alarmowym są ważne, i jeżeli prowadziliście jakieś rozmowy, które świadczą na Waszą korzyść, to walczcie o te nagrania.
_________________
Image

Moje relacje:
<USA - Roadtrip z namiotem na dachu>; <Seszele Luksusowo? Budżetowo? Panie, a nie można obu? Można!>,
<Islandia - lodowe góry i maskonury.>, <Ej, ale będzie widać góry? - Kirgistan Kazachstan> - pisze się
Góra
 Relacje PM off
2 ludzi lubi ten post.
3 ludzi uważa post za pomocny.
 
 
#6998 PostWysłany: 10 Paź 2019 04:27 

Rejestracja: 13 Mar 2013
Posty: 111
Loty: 134
Kilometry: 444 074
niebieski
Dzisiaj dostalem kilka slow od British A ze rozpatruja moj przypadek i prosza o cierpliwosc ...takie pierdoly ...zobaczymy na ile mi wystarczy cierpliwosci i chyba trzeba bedzie pisac gdzies "wyzej'
Góra
 Relacje PM off  
 
#6999 PostWysłany: 10 Paź 2019 08:20 

Rejestracja: 26 Paź 2012
Posty: 1364
Loty: 129
Kilometry: 292 570
złoty
Pisz od razu do Elżbiety.
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
#7000 PostWysłany: 10 Paź 2019 19:32 

Rejestracja: 20 Paź 2018
Posty: 494
niebieski
Odszkodowanie wypłacane jest w E w przeliczeniu na PLN, po kursie z dnia opóźnionego lotu? Uznania roszczenia czy może zgłoszenia roszczenia lub z jeszcze innego dnia?
_________________
Image
Góra
 Relacje PM off  
 
 [ 7041 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 347, 348, 349, 350, 351, 352, 353  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: CommonCrawl [Bot], mechiko oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

  
phpBB® Forum Software © phpBB Group