Akceptuję i chcę ukryć komunikat Fly4free.pl korzysta z technologii, takich jak pliki cookies, do zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu automatycznego personalizowania treści i reklam oraz analizowania ruchu na stronie. Technologię tę wykorzystują również nasi partnerzy. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies oraz zasad przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce prywatności. Zapoznaj się z tymi informacjami przed korzystaniem z Fly4free.pl. Jeżeli nie wyrażasz zgody, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim komputerze, powinieneś zmienić ustawienia swojej przeglądarki internetowej.



Wikipost
Prawa pasażera - lot odwołany lub opóźniony: lot-odwolany-lub-opozniony,15,2646
Odszkodowanie za opóźniony lot Ryanair: odszkodowanie-za-opozniony-lot-ryanair,15,68109

Jeśli Wizzair, w odpowiedzi na reklamację odmówił wypłaty odszkodowania lub nie udzielił odpowiedzi w terminie 30 dni od złożenia, a my uważamy, że odszkodowanie nam przysługuje mamy następujące opcje dalszej walki:
ADR - składamy wniosek, gdy lot jest z lub do Wielkiej Brytanii UK
Pozew sądowy - można występować samodzielnie lub przez pośredników specjalizujących się w walce o odszkodowania lotnicze

ULC - już dawno się tym nie zajmuje i nic nam nie pomoże.


Temat o pośrednikach: posrednicy-w-odszkodowaniach-za-loty-ceny-opinie,1498,134286&start=260


Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 184  Następna
Autor Wiadomość
#541 PostWysłany: 17 Sty 2017 18:05 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 Kwi 2014
Posty: 522
Loty: 81
Kilometry: 99 157
niebieski
muguete napisał(a):
to jakis ciekawy przypadek ;-)
ciekawe jak oni 'wymusili' na wizzair odszkodowanie- bo raczej nie przez sad czy wloski urzad lotnictwa cywilnego (bo ponoc w IT sprawy sie ciagna latami).


Szczerze nie wierzyłam w rozwiązanie sprawy. Tym bardziej, że wysyłałam im w październiku skany ostatnich dokumentów i od tego momentu, do momentu zasądzenia odszkodowania, cisza. Po "zasądzeniu" odszkodowanie wypłacone w 24h. Zero prowizji, zero pytań skąd jestem i czemu reklamuję to w UK, zero problemów. Miałam dedykowaną osobę do mojego przypadku. Wszędzie węszyłam kruczki, że może będą chcieli prowizję z odszkodowania, ale nie :O

Tu jest wytłumaczone jak postępują z Wizzairem:
https://www.theretailombudsman.org.uk/h ... ir-flight/


Generalnie mój przypadek kwalifikował się do wypłaty odszkodowania, plus miałam cały komplet potrzebnych dokumentów i skargę popartą przepisami, więc myślę, że dlatego tak sprawnie im to poszło.
_________________
Image
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN Zbiór lotów do Chorwacji: Zadar, Pula, Split i Dubrownik z Polski od 150 PLN
Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast Boże Ciało w Egipcie: tydzień w 5* hotelu z all inclusive od 2105 PLN. Wyloty z 3 miast
#542 PostWysłany: 20 Sty 2017 10:53 

Rejestracja: 05 Maj 2011
Posty: 263
niebieski
jak długo czekaliście na odpowiedź z WizzAir-a ?
_________________
http://flightdiary.net/futrzak
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#543 PostWysłany: 24 Sty 2017 01:05 

Rejestracja: 23 Paź 2016
Posty: 12
Mój wylot z KAtowic na cypr został przeniesiony do krakowa bo maszyna z dubaju tam wylądowała.
Wystartowaliśmy z opóźnieniem 3h, nie mielismy opieki żadnych napojów i jedzenia które linia powinna zapewnić.
Czy jest szansa uzyskanai rekompensaty za te niedogodności ? Żadnej rozmowy telefonicznej itp
Przylot 15min przed upływem 3h opóźnienia względem przylotu
Jest możliwość uzyskania odszkodowania tytułem nie poinformowania o prawach i nie zapewnieniu opieki i napojów, jedzenia ?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#544 PostWysłany: 24 Sty 2017 17:43 

Rejestracja: 08 Lut 2012
Posty: 473
Loty: 248
Kilometry: 395 056
niebieski
futrzak napisał(a):
jak długo czekaliście na odpowiedź z WizzAir-a ?


ostatnia skarga, którą wysłałam 9.01 doczekała się odpowiedzi (oczywiście odmownej) wczoraj wieczorem czyli równo po 2 tygodniach.
(opoznienie lotu o 22h- nie z winy pogody)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#545 PostWysłany: 26 Lut 2017 04:26 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 14
Witam.

W dniu wczorajszym (25.02.2017) miałem mieć lot na trasie LTN-PRG lot nr 2602 samolotem o nr Rej HA-LPR (wylot z LTN o 21:10, przylot do PRG 23:55). Lot ten był opóźniony. Wylot nastąpił 26.02.2017 o godzinie 00:23. Na lotnisko w Pradze dotarłem o 2:37 - czyli ponad 2h opoźnienia.
W samolocie usłyszałem ze powodem opoźnienia były problemy techniczne.
Czy z tego powodu należy sie odszkodowanie? Pierwszy raz miałem taka sytuacje liniamii niskobudżetowymi.

Pozdrawiam
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#546 PostWysłany: 26 Lut 2017 04:50 
Król Ż
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 Paź 2014
Posty: 6220
Loty: 474
Kilometry: 1 003 128
Pogoda w Luton, wiekszosc rejsow z UK do PL bylo delay
_________________
Tolerancja kończy się tam, gdzie zaczynają się prawa człowieka
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#547 PostWysłany: 26 Lut 2017 04:53 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 14
Po 19 jak obstawiałem samochód na parkingu to deszcz padał.
Pogoda w luton nie miała żadnego wpływu na opóznienie lotu. Samolot przyleciał z innego lotu juz opóźniony na lotnisko w Luton. Cos musiało stać sie wcześniej, ze az takie opóznienie było.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#548 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:00 

rafal83 napisał(a):
Witam.

W dniu wczorajszym (25.02.2017) miałem mieć lot na trasie LTN-PRG lot nr 2602 samolotem o nr Rej HA-LPR (wylot z LTN o 21:10, przylot do PRG 23:55). Lot ten był opóźniony. Wylot nastąpił 26.02.2017 o godzinie 00:23. Na lotnisko w Pradze dotarłem o 2:37 - czyli ponad 2h opoźnienia.
W samolocie usłyszałem ze powodem opoźnienia były problemy techniczne.
Czy z tego powodu należy sie odszkodowanie? Pierwszy raz miałem taka sytuacje liniamii niskobudżetowymi.

Pozdrawiam

Wazny jest czas opóźnienia po przylocie, a że u Ciebie jest poniżej 3 godzin to z odszkodowania nici
Ale warto poczytać właściwy temat i poradnik u gory tematu
lot-odwolany-lub-opozniony,1498,2646&p=893146&hilit=Prawa+pasażera#p893146
Góra
 PM off  
      
#549 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:04 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 14
Dlaczego musi być 3h? Długość lotu nie przekracza 1500km wiec z tego co wiem to opóźnienie powyżej 2h - w moim wypadku 2:42h


Sent from my iPhone using Tapatalk
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#550 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:08 

To po co tu piszesz, masz poradnik czy wiedzę to działaj
A i daj znać ile tego odszkodowania dostałeś ;) KONIECZNIE DOKŁADNIE przeczytaj poradnik i informacje dla podróżnych na stronie ULC
Góra
 PM off
Zeus lubi ten post.
 
      
#551 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:10 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 14
Pisze ponieważ są to linie niskobudżetowe i pewnie będą na każdym kroku kombinować żeby uniknąć jakiejkolwiek rekompensaty.

Jak dotrę do domu to będę na spokojnie wszystko czytał i działał. Łatwo nie odpuszczę.

Pozdrawiam


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ostatnio edytowany przez Zeus, 26 Lut 2017 12:38, edytowano w sumie 1 raz
Cytowanie - nie cytuj całego postu poprzednika, jeżeli zaraz pod nim odpowiadasz
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#552 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:28 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
Z tym interpretowaniem czasu opóźnienia do odszkodowania, czy minimum 2 czy 3 godziny w lotach do 1500 km ciągle jest zamieszanie i dwie wersje na forum .Czy jest ktoś,kto otrzymał kiedyś odszkodowanie za lot opóźniony w przedziale 2-3 godz.i może to potwierdzić?Wiele wskazuje ,że minimum to te 3 godz.(https://app.airhelp.com/claims/new/trip-details ) , ale co jakiś czas są tacy co upierają się przy 2 godz.Warto by to raz na zawsze ustalić ;)
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#553 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:36 

Rejestracja: 15 Kwi 2015
Posty: 1239
Loty: 704
Kilometry: 871 688
niebieski
Poniższa TABELKA WYPŁAT ODSZKODOWAŃ powinna wyjaśnić wszystko / w dole strony : :D
https://www.airhelp.com/pl/prawa-pasazerow
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#554 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:44 

Jedno to odszkodowanie , a drugie to rekompensata i dlatego warto czytać
Na stronie ULC podano zgodnie z art 7 We 261/2004 co potwierdził Trybunał Sprawiedliwości, ze ma być powyżej 3 godzin opóźnienia w porcie/lotnisku docelowym
Góra
 PM off  
      
#555 PostWysłany: 26 Lut 2017 12:52 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@‌Biko‌ Od jakiegoś czasu,jak kiedyś już zamieściłeś tabela jest znana ,a spory dalej są np.tydzień temu
tasma napisał(a):
Wszyscy piszecie o opóźnieniu minimum 3 godziny. Przypominam, że dla lotów do 1500 km odszkodowanie należy się kiedy opóźnienie w dotarciu na miejsce wynosi 2 godziny. W przypadku FR obejmuje to spor ilość tras.
krasnal napisał(a):
@‌tasma‌, nie jest to prawda. 3 godziny niezależnie od długości trasy.

Dlatego zapytałam,czy fizycznie ktoś dostał odszkodowanie za opóźnienie poniżej 3 godz.?
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#556 PostWysłany: 07 Mar 2017 10:48 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 Sty 2015
Posty: 965
Loty: 372
Kilometry: 561 898
srebrny
Wybaczcie jeżeli mocno się powtarzam, ale nigdzie nie mogę odnaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Wizz skasował połączenie Kutaisi - Sofia na które posiadałem bilety. Zostałem o tym poinformowany wczoraj, a bilety są na początek maja. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się, że nie ma żadnej alternatywnej trasy i jedyne na co mogę liczyć to zwrot środków. Jest mi to całkowicie nie na rękę. Wizz posiada w swojej ofercie inne trasy w podobny terminie, którymi mogę się zadowolić (do Berlina, albo Warszawy), ale nie chcą mi tego wprost przebukować.
Czy z Waszego doświadczenia mam szansę na zamianę tej trasy na inne lotnisko docelowe (WAW, SXF)? Czy mogę domagać się od przewoźnika, aby transportował mnie na lotnisko w Sofii? (np. poprzez lot u innego przewoźnika, albo trasę z przesiadką).
_________________
Don't be evil
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
#557 PostWysłany: 07 Mar 2017 10:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 Gru 2011
Posty: 5594
Loty: 169
Kilometry: 241 913
niebieski
Próbowałeś z innym konsultantem? Czasami co z jednym się da, z drugim udaje się bezproblemowo.
_________________
Blbec je blbec a blbcem zůstane
Ja tu tylko sprzątam
Image
Góra
 Profil Relacje PM off
Apocalipse uważa post za pomocny.
 
      
#558 PostWysłany: 07 Mar 2017 11:02 

Rejestracja: 02 Mar 2012
Posty: 7786
złoty
@‌Apocalipse‌ Poinformowali z takim wyprzedzeniem,że transportu do Sofii nie możesz się domagać, przebukowanie na WAW lub TXL nie jest łatwe,ale dużo zależy na kogo trafisz i jakich argumentów użyjesz.Masz sporo czasu więc powalcz o zmianę lotniska przylotu w drodze reklamacji.
Góra
 Profil Relacje PM off
Apocalipse uważa post za pomocny.
 
      
#559 PostWysłany: 07 Mar 2017 11:13 

Apocalipse napisał(a):
Wybaczcie jeżeli mocno się powtarzam, ale nigdzie nie mogę odnaleźć odpowiedzi na moje pytanie.
Wizz skasował połączenie Kutaisi - Sofia na które posiadałem bilety. Zostałem o tym poinformowany wczoraj, a bilety są na początek maja. Po kontakcie z infolinią dowiedziałem się, że nie ma żadnej alternatywnej trasy i jedyne na co mogę liczyć to zwrot środków. Jest mi to całkowicie nie na rękę. Wizz posiada w swojej ofercie inne trasy w podobny terminie, którymi mogę się zadowolić (do Berlina, albo Warszawy), ale nie chcą mi tego wprost przebukować.
Czy z Waszego doświadczenia mam szansę na zamianę tej trasy na inne lotnisko docelowe (WAW, SXF)? Czy mogę domagać się od przewoźnika, aby transportował mnie na lotnisko w Sofii? (np. poprzez lot u innego przewoźnika, albo trasę z przesiadką).

Spróbuj przez ich formularz reklamacyjny, w opisie podramatyzuj jak ważny jest to dla Ciebie wyjazd, jak mimo, iz WIZZAIR jest twoją linią pierwszego wyboru mało rzeczowo podeszli do twojego problemu na infolinii, zaproponuj co byś chcial i a nuż, gdyż i tak nie tracisz
A i sprobuj zadzwonic na ich drogą infolinię, nie ten ich tani polski numer, masz tu podany tanią alternatywę na dzwonienie
Góra
 PM off
Apocalipse uważa post za pomocny.
 
      
#560 PostWysłany: 07 Mar 2017 16:56 
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 Kwi 2016
Posty: 14
Witam.

Wlasnie otrzymalem odpowiedz od Wizzair w sprawie opoznionego lotu na trasie LTN-PRG 25 lutego tego roku.

Cytuj:
Pragnę przeprosić za wszelkie niedogodności spowodowane opóźnieniem naszego lotu z Londyn-Luton (LTN) - Praga (PRG) w dniu 25 lutego br. Zapewniam, że dokładamy wszelkich starań, by nasze loty odbywały się zgodnie z planem, niestety, tak jak wszystkie linie lotnicze, czasami stajemy w obliczu okoliczności, które nam to uniemożliwiają. Chciałabym wyjaśnić, że lot W6 2602 został opóźniony z powodu niespodziewanej usterki zagrażającej bezpieczeństwu.


Po takiej odpowiedzi rozumiem ze juz nic sie nie da zrobic?

Wizzair zaproponowal mi
Cytuj:
Dla przyszłych lotów warto rozważyć wykupienie usługi – gwarancja przylotu na czas. Usługa ta pozwoli na otrzymanie rekompensaty w wysokości 100 Euro w przypadku opóźnienia lotu powyżej jednej godziny.
Góra
 Profil Relacje PM off  
      
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3666 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31 ... 184  Następna

Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina (czas letni)


Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
Nie możesz dodawać załączników na tym forum

Przeszukaj temat:
  
phpBB® Forum Software © phpBB Group